Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
FeaR schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:04:
[...]
Lijkt me sterk ;)
[...]
Puzzelen op een C9 die nog Dolby Digital en DTS ondersteuning heeft? Daar zou instellen peanuts moeten zijn. Waarbij je ook aangeeft een up to date receiver te hebben dus dan zou ik beeld en geluid die kant op sturen in plaats van met HDMI ARC te werken.
Nu ging ik zo erg twijfelen aan mezelf, maar ik heb echt deze: Denon AVR-X2700HDAB.
Het vervelende is dat deze versterker niet goed om kan gaan met diverse HDR formats.
Bij mij was het beste resultaat: PS5 --> C9 --> Denon.

PS5 word echt puur gebruikt voor het gamen, en heel af en toe een 4k bd. Het meeste komt uit de netflix app op de C9 zelf, die kan perfect Atmos doorsturen naar de denon.

En met puzzelen bedoelde ik om de juiste audio data van de C9 naar de Denon te krijgen.

Ondertussen nog steeds geen email van LG voor een nieuw account, moet ik ze gaan bellen of wat?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 15:39
Als je films hebt op je HDD die alleen dts hebben.... denk dat je wel weet hoe je aan een versie met dolby atmos kan komen??? :P O-)

Weer DTS discussie....

Binnen afzienbare tijd denk je daar niet meer aan. Alles wordt met dolbyatmos aangeboden.
Nadeel, als je weer oude receiver / soundset hebt.

Maar dat is altijd.. Hardware en codecs lopen elkaar altijd achterna.`

@Jumpman met verschil tussen lg en sony zou je ook je soundsytem kunnen upgraden?
dan zou je van dts naar dts-x/dolby atmos gaan. Wat weer level up is. :P
Jumpman schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:28:
....
3. Een HDMI audiosplitter kopen (weer een apparaat ertussen, weer een voeding erbij). Hoogst haalbare is dan DTS....
Dit had ik ook. Toen ik LG Oled B9 kocht, had ik een oude receiver. Alleen scart en tulip stekkers, maar wel dts :P.
Hiervoor splitter gekocht, Van tv via toslink naar splitter en daarvandaan met tulip stekkers naar receiver.
(maar natuurlijk via deze weg ook geen dts.)
Later 9.1 soundbar gehaald.

[ Voor 50% gewijzigd door mucuracat op 17-06-2022 11:32 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:12

FeaR

In GoT we trust

Jumpman schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:31:
[...]
Ik vind de reacties van een aantal in deze topics wel een wat zure ondertoon hebben, net of iedereen alles maar moet weten, nooit een impuls aankoop doet etc.
GoT is en blijft een forum waar we meer verwachten van de users dan een gemiddeld forum. Als dezelfde vraag dan tientallen keren voorbij komt snap ik die ergernis wel. Idem met dat ik al meerdere malen vraag hoe je setup er uit ziet en hoe je het voor ogen hebt qua werking. Puur om na te gaan of de stap mogelijk is of wat de kortste weg is om tot een werkende setup te komen. Komt geen antwoord op, maar het missen van DTS komt in elke post terug.

Wil je naar een oplossing werken het issue oplossen of alleen blijven hameren dat LG DTS mist? Iets wat meer en meer merken zullen gaan doen. Alle streamingdiensten werken al met Dolby Digital Plus voor audio en voor beeld gebruiken de grotere Dolby Vision, ik zie DTS niet echt meer markt winnen.

Edit:
Neem bovenstaande niet te persoonlijk op. Als in, dat ik alleen jou er zo op aan spreek. Je had de pech dat je de druppel was in deze. De inzetloosheid is iets wat met de dag erger lijkt te worden.
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:44:
[...]
Nu ging ik zo erg twijfelen aan mezelf, maar ik heb echt deze: Denon AVR-X2700HDAB.
Dat klopt beter inderdaad. De X2800H zal, als deze komt (Denon laat wel vaker series vervallen), dit jaar komen.

[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 17-06-2022 12:47 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21
[quote]Jumpman schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:28:
Echt enorm balen dat de LG OLED’s vanaf de CX geen DTS, DTS-MA meer doet. Ik ben zo te lezen op Internet niet de enige. Ik heb feitelijk nu vier keuzes:
1. Accepteren en bij akkoord zijn met 2.1 geluid. (maar ja, ik heb een 5.1 systeem netjes met loze leidingen aanleggen etc. in de muur weggewerkt).
2. Een nieuwe versterker kopen (Denon 1700H?) met DTS/DTS-MA/DTS-X en 4K/120Hz. Maar ook daar lees ik weer nieuwe problemen (lipsynch, VRR etc.).
3. Een HDMI audiosplitter kopen (weer een apparaat ertussen, weer een voeding erbij). Hoogst haalbare is dan DTS.
4. De LG OLED terugsturen en bijvoorbeeld een Sony OLED kopen. Maar dit gaat mij minimaal €600,00 meer kosten, denk ik.

Dit weekend maar eens over nadenken. De gemiddelde streamende Nederlander mist DTS niet. Ik dacht even voor €1950,00 naar een 77 inch OLED te upgraden, maar dit pakt wat anders uit.
[/quote]
Wat voor versterker heb je nu? Passthrough werkt voor alle codecs (eARC). Ik gebruik niet anders (alhoewel ik vrijwel alleen Netflix gebruik). Dan zet je je evt. externe bron (Playstation bijv.) rechtstreeks op de tv en passthrough van je audio. Zit je niet met videolimitaties van je evt. versterker en kun je gewoon DTS decoderen. Lipsync issues zijn mij vreemd.

Ik leef nog in een oude wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

The__Virus schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:20:
[...]
Passthrough werkt voor alle codecs (eARC).
Niet correct.
Ik gebruik niet anders (alhoewel ik vrijwel alleen Netflix gebruik).
Of je gebruikt alleen maar Netflix (welke geen DTS aanbod heeft) of je hebt een LG uit de 9-reeks of lager (die ondersteunen wel DTS).

[ Voor 38% gewijzigd door FeaR op 17-06-2022 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
The__Virus schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:20:
[...]

Wat voor versterker heb je nu? Passthrough werkt voor alle codecs (eARC). Ik gebruik niet anders (alhoewel ik vrijwel alleen Netflix gebruik). Dan zet je je evt. externe bron (Playstation bijv.) rechtstreeks op de tv en passthrough van je audio. Zit je niet met videolimitaties van je evt. versterker en kun je gewoon DTS decoderen. Lipsync issues zijn mij vreemd.
nope passthrough alleen codecs die tv ook ondersteund. Als tv geen dts, dan geen dts passtrough.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21
Jullie hebben helemaal gelijk, excuus. Heb inderdaad de C9, was me niet bewust dat die DTS ondersteunde en dat dat dus nodig is voor passthrough (wat uiteraard best vreemd is).

Side note: met Kodi kon ik vroeger alles passthrough doen, kon je je passthrough faken voor niet-herkende codecs volgens mij (maar kan me vergissen). Het zou best kunnen dat dat echter zo was dat mediaplayer het niet ondersteunde, maar met die truc alsnog door wilde sturen. En het zou ook kunnen dat het geen passthrough was :P Maar dat is al vele jaren terug met heel andere tv, media player en versterker. Dat is in elk geval geen optie meer.

[ Voor 100% gewijzigd door The__Virus op 17-06-2022 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Karma
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08-2024
Lastig dat de LG een veelgebruikte codec als DTS niet ondersteund, maar achteraf ben ik blij dat ik nu word gedwongen een andere oplossing te zoeken.
Mijn Nvidia Shield zet alle DTS audio om naar (multichannel) LPCM en mijn iets oudere versterker ontvangt dit gewoon via e-ARC doordat ik er een HDMI audio extractor (https://feintech.eu/produ...-audio-extractor-splitter) tussen heb hangen.

Nu ben ik voor de compatibiliteit niet meer afhankelijk van de duurste apparaten om te vervangen (TV en versterker), maar kunnen deze gewoon doen waar ik ze voor heb (beeld geven en speakers aansturen).

Voor een paar honderd euro klaar en niet meer beperkt in de keuze voor TV en versterker die samen duizenden euro's kosten. Ook met de PS5 heb ik nu gewoon zowel 4k120Hz als 7.1 audio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Wellicht kan ik bij mijn NUC of laptop over één HDMI de 4K 60Hz uit sturen naar de LG OLED en over de andere de DTS stream naar de versterker.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jumpman schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:22:
Wellicht kan ik bij mijn NUC of laptop over één HDMI de 4K 60Hz uit sturen naar de LG OLED en over de andere de DTS stream naar de versterker.
Ik weet niet wat voor NUC je daar hebt maar ik heb het voor mijn overstap naar Android/Google TV als mediaspeler jaren zo gedaan met mijn Shuttle met zijn 2 HDMI uitgangen en met W10 als OS. Werd enkel als Kodi speler ingezet. Met Windows 10 was het simpel in te stellen, HDMI beeld naar de ene uitgang, HDMI geluid naar de andere.

Voor het bedrag waarover je nu twijfelt voor de overstap naar een andere TV, je kunt ook een nette gebruikte receiver op de kop tikken met voldoende specificaties en geld in je zak houden (en de LG eveneens).
Kun je voor de rest van het geld ook een "upgrade" naar de Shield Pro maken, want de Google TV Stick en AFR, bbbrrrrrrrrr :X

Edit: misschien wordt het toch tijd voor een apart topic, we dwalen regelmatig erg veel af?

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 17-06-2022 12:46 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 21:20
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:44:
[...]

Het vervelende is dat deze versterker niet goed om kan gaan met diverse HDR formats.
Bij mij was het beste resultaat: PS5 --> C9 --> Denon.

PS5 word echt puur gebruikt voor het gamen, en heel af en toe een 4k bd. Het meeste komt uit de netflix app op de C9 zelf, die kan perfect Atmos doorsturen naar de denon.

En met puzzelen bedoelde ik om de juiste audio data van de C9 naar de Denon te krijgen.

Ondertussen nog steeds geen email van LG voor een nieuw account, moet ik ze gaan bellen of wat?
Dan doe je iets fout als het misgaat met de HDR formaten. Heb je op de Denon het video signaal op Enhanced gezet en op de LG HDMI Deep Color ingeschakeld?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

hardware-lover schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:44:
[...]
Edit: misschien wordt het toch tijd voor een apart topic, we dwalen regelmatig erg veel af?
Een "Mijn Tv heeft geen DTS, hoe sluit ik dit aan"-topic? Ergens zie ik daar wel leven in. Alle aanwezige hardware posten en dan puzzelen hoe alles aan kan worden gesloten met eventuele beperkingen of wat er gekocht dient te worden om geen beperkingen te hebben 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Millert schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:46:
[...]

Dan doe je iets fout als het misgaat met de HDR formaten. Heb je op de Denon het video signaal op Enhanced gezet en op de LG HDMI Deep Color ingeschakeld?
Ik doe niets fout, deze versterker doet iets met het beeldsignaal. Het werkt en ik ga er niet aan rommelen om tot de conclusie te komen dat het zo het beste is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
@Dj Neo Ziggy Je zegt dat je Denon X2700 iets doet met HDR video formaten. Dan ligt dat aan een specifieke instelling. Je Denon kan namelijk alle HDR video signalen onveranderd doorgeven. Maar prima als het zo voor je werkt, echter zoals het er nu staat kan het andere gebruikers op het verkeerde been zetten.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jumpman schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:57:
Dat zou kunnen, maar ik gebruik WebOS niet, daarvoor heb ik de Chromecast Google TV gekocht en ik wil niet altijd mijn versterker aan hebben (zeker niet als de kinderen TV kijken).
Als het om kinderen gaat dan zou ik zeggen "Hier heb je een cheapass LCD TV op je kamer en geniet ervan!" want dit soort logo's : nero355 in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Wil ik niet eens op mijn OLED zien en kleine kinderen in de buurt van dure Home Cinema spullen al helemaal niet! :X :/
Jumpman schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:28:
2. Een nieuwe versterker kopen (Denon 1700H?) met DTS/DTS-MA/DTS-X en 4K/120Hz. Maar ook daar lees ik weer nieuwe problemen (lipsynch, VRR etc.).
Ik zou lekker bij Yamaha gaan shoppen! :)

Op het moment heb ik een Marantz NR1606 en als er iets nieuws komt dan wordt dat zeker geen Denon/Marantz product meer!
Jumpman schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:31:
Ik vind de reacties van een aantal in deze topics wel een wat zure ondertoon hebben, net of iedereen alles maar moet weten, nooit een impuls aankoop doet etc.
Vooral in deze tijden waarin de heren en dames van de Marketing Department je maar al te graag allerlei onzin willen aansmeren moet je zeker geen impulsaankopen doen! ;)
Zoiets oer ouds als DTS zou ik gewoon verwachten bij dit soort TV's.
Zelfs bijoorbeeld Hisense ondersteunt het bijvoorbeeld nog.
Die zijn nog niet omgekocht door de grote streamingdiensten blijkbaar... ;) :+

Daarnaast zou ik echt nooit voor (e)ARC toestanden kiezen en altijd de boel als volgt aansluiten :

Apparaat => Versterker => TV

Dat is IMHO gewoon hoe het hoort en niet anders! :Y) 8) d:)b
Jumpman schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:22:
Dat moet gewoon kunnen en kan elke Videokaart als het goed is! :)

Daarnaast vind ik de CIR ontvanger van Intel NUC's en hun soortgenoten echt super handig! _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
*KNIP*

Aankoopadvies dient in Consumentenelektronica koopadvies te gebeuren aan de hand van een eigen topic. Advies voor receivers binnen het LG OLED topic is zwaar offtopic. Waarbij, wederom, de eigen inzet mist.

[ Voor 125% gewijzigd door FeaR op 17-06-2022 17:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millert
Goed bedoelt maar offtopic.

[ Voor 87% gewijzigd door FeaR op 17-06-2022 17:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Millert schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:28:
[MBR]Goed bedoelt maar offtopic.[/]
Bedankt voor de tips! :)

Inmiddels gelukt met aansluiten de LG OLED geeft prachtig 4K 60Hz HDR weer en de Receiver handelt de DTS stream af. Nu het beeld nog wat finetunen en vandaag of morgen eens een film gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:54
Iemand een idee hoe ik voor mijn LG C9 het aantal uren kan zien dat de TV is aan geweest? Schijnbaar kan dat niet op een simpele manier in het Europese model, maar moet je daarvoor in Service mode kijken. Op Youtube heb ik wat filmpjes gezien van mensen die het met een speciale afstandbediening doen. Ook wat mensen op internet suggereren dat het kan met een telefoon met een IR blaster (omdat je dan afstandbedieningen kan simuleren).

Vandaag deed mijn TV uit zichzelf een pixel refresher bij uitschakelen, dus wilde ik het aantal branduren van de C9 opzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Casual_T schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 13:06:
Iemand een idee hoe ik voor mijn LG C9 het aantal uren kan zien dat de TV is aan geweest? Schijnbaar kan dat niet op een simpele manier in het Europese model, maar moet je daarvoor in Service mode kijken. Op Youtube heb ik wat filmpjes gezien van mensen die het met een speciale afstandbediening doen. Ook wat mensen op internet suggereren dat het kan met een telefoon met een IR blaster (omdat je dan afstandbedieningen kan simuleren).

Vandaag deed mijn TV uit zichzelf een pixel refresher bij uitschakelen, dus wilde ik het aantal branduren van de C9 opzoeken.
Je geeft zelf het antwoord al.
De service afstandsbediening doet dat of een bepaalde smartphone.
Logitech afstandsbedieningen kunnen dit blijkbaar ook.
De kosten voor een service afstandsbediening zijn gering, paar euro.
Wel oppassen dat je precies op de juiste knoppen druk daarmee anders heb je zomaar iets gewijzigd wat niet de bedoeling was.
Zie ook dit topic.
[LG OLED] Ervaringen & Discussie

[ Voor 7% gewijzigd door HoppyF op 18-06-2022 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:06
Casual_T schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 13:06:

Zoiets kan je er voor bestellen:

https://www.amazon.nl/VIN...id=pla-549949171186&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Hey all,

Ik heb al eea gevonden in dit topic, maar wat ik vond, lost mijn issue niet op, dus graag wat hulp…😇

Ik heb de ziggo next mini ontvangen tvv de media box. Ik wil graag de lg magic remote gebruiken om de next te bedienen.

Ik vond al dat je dan upc moet kiezen bij de instellingen van de universele bediening, maar 11 varianten verder en ik kan de next niet bedienen. Ook “gewoon” voor ziggo kiezen lost het niet op.

Iemand dit werkend op de G1 of soortgelijk, wat doe ik verkeerd? (Met de oude box werkte het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik snap er niets van. ik heb nu, schrik niet 3 verschillende email adressen met 3 verschillende domains een account proberen aan te vragen, maar ik krijg gewoon geen activeringsmail.

Iemand een oplossing.
Anders gaat ie gewoon terug de doos in en stuur ik hem terug. Wegens niet functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:17
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:48:
Ik snap er niets van. ik heb nu op schrik niet 3 verschillende email adressen met 3 verschillende domains een account proberen aan te vragen, maar ik krijg gewoon geen activerings mail.

Iemand een oplossing.
Anders gaat ie gewoon terug de doos in en stuur ik hem terug. Wegens niet functioneren.
Je zou de winkel kunnen benaderen of ze hier iets van weten, anders gaat hij terug. Zij kunnen LG benaderen of je doet het zelf en vraagt of ze problemen hebben met activatiemails.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou ik ben eruit hoor. De website waar de TV naar verwijst is gewoon stuk.
Als je naar nl.lgaccount.com gaat. Krijg je een totaal andere webpagina te zien dan de tv je aanbied.
Binnen 30 sec. hoppa, account en door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ARC werkt plots niet op mijn C9?

Ik had altijd internetverbinding op mijn tv deze heb ik op wifi gezet. En ik heb mijn ps5 aangesloten de afgelopen dagen.

Kan dit ermee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:26
Al uit en aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Na de meeste zure en exteme oplossing, gelukt. AV en tv geformatteerd :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Farabi schreef op zondag 19 juni 2022 @ 13:48:
[...]

Na de meeste zure en exteme oplossing, gelukt. AV en tv geformatteerd :'(
Even uit interesse, hoe formatteer je een tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Binnetie schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:25:
[...]

Even uit interesse, hoe formatteer je een tv?
Ik bedoel fabrieksherstel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vandaag nog wat kunnen proberen met de LG OLED77B26LA. Ik ben in ieder geval overtuigd van het formaat, de bank staat er rechtvoor op drie meter en dit is heerlijk voor 4K 3840 x 2160 pixels.

Ook op onderzoek geweest hoe ik YouTube en Spotify door kan laten spelen met het beeld uit. Wellicht voor anderen ook een goede tip: YouTube: Turn Off Screen Display *New LG Smart TV - UPDATED - Sound Only.

Ook de KPN afstandsbediening koppelen ging goed. Zie hiervoor deze handleiding: https://www.kpn.com/telev...dsbediening/instellen.htm.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 19-06-2022 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:07

KRAI.7

Bwoah...

Hallo allen :)

Na het zoeken in dit topic en op verschillende andere fora ben ik toch bij de reactiemogelijkheid uitgekomen. Ik kan simpelweg niet vinden waar ik naar op zoek ben. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen of jullie ervaringen kunnen delen. :)

Ik heb sinds kort een LG C1 65" OLED TV (en man, wat ben ik er blij mee!). Deze heb ik op een tv-meubel gezet (ophangen is geen optie). Voor de tv staat een soundbar. Je kan het beeld gelukkig gewoon zien zonder dat de soundbar een deel van het beeld 'blokkeert'.

Het enige waar ik nu tegenaan loop zijn de kabels van de soundbar: ik kan ze niet mooi wegwerken. In de voet aan de voorkant van de tv zit geen gat waar ik ze doorheen kan laten lopen, dus nu gaan ze langs de voet. Dat is ook weer niet heel erg netjes want nu bungelen er allerlei kabels langs de voorkant van de voet van de tv (helaas geen foto op dit moment).

Mijn vraag is nu hoe jullie dit opgelost hebben (mits je dezelfde situatie hebt). Ik heb zelf al geprobeerd de kabels met kabelbinders aan elkaar vast te maken en dan tussen de tv en de voet te schuiven. Alleen gaat dat langzaam maar zeker steeds weer naar beneden.

Ik zit nu te overwegen een gat te boren in het bovenblad van het meubel, zodat ik de kabels er doorheen kan laten lopen. Alleen ben ik eerst benieuwd of jullie nog suggesties hebben?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
KRAI.7 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:46:
Hallo allen :)

Na het zoeken in dit topic en op verschillende andere fora ben ik toch bij de reactiemogelijkheid uitgekomen. Ik kan simpelweg niet vinden waar ik naar op zoek ben. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen of jullie ervaringen kunnen delen. :)

Ik heb sinds kort een LG C1 65" OLED TV (en man, wat ben ik er blij mee!). Deze heb ik op een tv-meubel gezet (ophangen is geen optie). Voor de tv staat een soundbar. Je kan het beeld gelukkig gewoon zien zonder dat de soundbar een deel van het beeld 'blokkeert'.

Het enige waar ik nu tegenaan loop zijn de kabels van de soundbar: ik kan ze niet mooi wegwerken. In de voet aan de voorkant van de tv zit geen gat waar ik ze doorheen kan laten lopen, dus nu gaan ze langs de voet. Dat is ook weer niet heel erg netjes want nu bungelen er allerlei kabels langs de voorkant van de voet van de tv (helaas geen foto op dit moment).

Mijn vraag is nu hoe jullie dit opgelost hebben (mits je dezelfde situatie hebt). Ik heb zelf al geprobeerd de kabels met kabelbinders aan elkaar vast te maken en dan tussen de tv en de voet te schuiven. Alleen gaat dat langzaam maar zeker steeds weer naar beneden.

Ik zit nu te overwegen een gat te boren in het bovenblad van het meubel, zodat ik de kabels er doorheen kan laten lopen. Alleen ben ik eerst benieuwd of jullie nog suggesties hebben?

Alvast bedankt!
Ten eerste... Wat voor (Lage) soundbar heb je, dat deze je scherm niet ' blokkeert ' ? Is je tv meubel laag, dat je eroverheen kijkt?

Je zou onder je tv voet paar verhogers kunnen plakken? Zoals je onder je tafel of stoel kunt. En dan heb je onder ruimte om je kabels er onder langs te laten lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door mucuracat op 20-06-2022 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:07

KRAI.7

Bwoah...

mucuracat schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:13:
[...]

Ten eerste... Wat voor (Lage) soundbar heb je, dat deze je scherm niet ' blokkeert ' ? Is je tv meubel laag, dat je eroverheen kijkt?

Je zou onder je tv voet paar verhogers kunnen plakken? Zoals je onder je tafel of stoel kunt. En dan heb je onder ruimte om je kabels er onder langs te laten lopen.
Bose Soundbar 500, het tv-meubel is inderdaad dermate laag dat je eroverheen kijkt. :*)

Ik zou even moeten checken of dat lukt aangezien (vooral de voorkant van de voet) niet echt vlak op het meubel staat, maar in een bepaalde hoek, zie: https://reviewed-producti...-C1-OLED-Design-Stand.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
KRAI.7 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:41:
[...]

Bose Soundbar 500, het tv-meubel is inderdaad dermate laag dat je eroverheen kijkt. :*)

Ik zou even moeten checken of dat lukt aangezien (vooral de voorkant van de voet) niet echt vlak op het meubel staat, maar in een bepaalde hoek, zie: https://reviewed-producti...-C1-OLED-Design-Stand.jpg
Heb gewoon wandplank onder gezet. Tv iets hoger en geen last van soundbar ervoor.
Kabels lopen aan één kant langs, maar lijkt me handig om gat hierin te maken (wat ik nu van plan ben na je berichtjes :P ). Meestal zijn ze hol van binnen of licht vulmateriaal, hierdoor makkelijk te boren.

https://www.praxis.nl/ver...coratie/wandplanken/d440/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
synorluna schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:01:
[...]

Ik snap wel wat hij @Stoefert bedoelt met zijn antwoord, maar ik begrijp nog niet waar het stopcontact komt. In zijn uitleg geeft hij aan ‘links van de kabel goot’, maar dan krijg je toch nooit de tv strak tegen de muur?

Reden van mijn vraag is dat ik zelf de G2 overweeg en uit probeer te vinden hoe/waar ik moet frezen.
Late reactie, excuses!

Ik heb aan de linkerzijde een kabelgoot. Daar gaat (OOK) de power cable doorheen. Je kan de TV dan strak tegen de muur monteren. Het stopcontact komt onder de TV, achter het TV meubel aan de linkerkant van de goot - zodat de power cable niet hoeft worden verlengd!

Hoop dat het zo iets duidelijker is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
Zijn er hier mensen die de nieuwe LG OLED 42 inch als PC monitor gebruiken voor werk? Ik vind het een geweldig scherm maar ben nog erg zoekende naar de optimale instellingen. Ik merk dat ik na een tijdje werken erg vermoeide ogen krijg. Ik heb deze instructie gevonden maar dit is volgens mij vooral gericht op gamen; https://www.reddit.com/r/...tor_recommended_settings/

Scherm staat nu ingesteld op ISF Expert lichte kamer en ik heb reduce blue light aan staan.

Iemand met dezelfde / andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Atreides
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09-2024
Een vraag hoe ik mijn Xbox series X het beste kan aansluiten. Ik heb een OLED C2 TV met een Sony HT-ST5000 soundbar. Volgens de specificaties van Sony kan het 4K HDR aan en via de product pagina van tweakers zie ik dat ze HDMI 2.1 gebruiken (vreemd genoeg niet bij Sony zelf).

Zal ik mij xbox via mijn soundbar aansluiten, of is het beter om het direct op de TV aan te sluiten?

Hier wat links over mijn soundbar :

pricewatch: Sony HT-ST5000
https://www.rtings.com/soundbar/reviews/sony/ht-st5000

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Paul Atreides schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 10:32:
Een vraag hoe ik mijn Xbox series X het beste kan aansluiten. Ik heb een OLED C2 TV met een Sony HT-ST5000 soundbar. Volgens de specificaties van Sony kan het 4K HDR aan en via de product pagina van tweakers zie ik dat ze HDMI 2.1 gebruiken (vreemd genoeg niet bij Sony zelf).

Zal ik mij xbox via mijn soundbar aansluiten, of is het beter om het direct op de TV aan te sluiten?

Hier wat links over mijn soundbar :

pricewatch: Sony HT-ST5000
https://www.rtings.com/soundbar/reviews/sony/ht-st5000

Bedankt!
Ik zou de console meteen op de TV aansluiten i.v.m. latency en eventueel gebruik van VRR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Atreides
Jumpman schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 10:52:
[...]

Ik zou de console meteen op de TV aansluiten i.v.m. latency en eventueel gebruik van VRR.
Ok thanks! Als ik dat doe, "mis" ik nog "beter geluid" van mn soundbar of maakt het niet zoveel uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Paul Atreides schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:00:
[...]
Ok thanks! Als ik dat doe, "mis" ik nog "beter geluid" van mn soundbar of maakt het niet zoveel uit?
Door de TV (dus gebruik van HDMI (e)ARC of S/PDIF) mis je DTS met LG. Maakt in deze niets uit aangezien Sony deze ook niet ondersteunt. Waarbij je met een Xbox sowieso wil gaan voor LPCM qua uitsturen van geluid in hoogste kwaliteit.

Overigens zou ik me geen zorgen maken over de delay welke een receiver of sound bar toe zou voegen, dat is verwaarloosbaar.

In deze is het lood om oud ijzer qua aansluiten (als de Sony echt HDMI 2.1 is met alle functies zoals gezegd). Dan wordt dit haast esthetisch qua aansluiten: meer kabels naar de tv of meer kabels naar de Sony.

[ Voor 27% gewijzigd door FeaR op 21-06-2022 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Paul Atreides schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:00:
[...]

FeaR schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:04:
[...]

Door de TV (dus gebruik van HDMI (e)ARC of S/PDIF) mis je DTS met LG. Maakt in deze niets uit aangezien Sony deze ook niet ondersteunt. Waarbij je met een Xbox sowieso wil gaan voor LPCM qua uitsturen van geluid in hoogste kwaliteit.

Overigens zou ik me geen zorgen maken over de delay welke een receiver of sound bar toe zou voegen, dat is verwaarloosbaar.

In deze is het lood om oud ijzer qua aansluiten (als de Sony echt HDMI 2.1 is met alle functies zoals gezegd). Dan wordt dit haast esthetisch qua aansluiten: meer kabels naar de tv of meer kabels naar de Sony.
De Sony HT-ST5000 heet wel eARC na een firmware update: https://fwd.nl/audio/sony...e-aan-ht-st5000-soundbar/.

Daarbij heeft hij HDMI 2.1, alleen het is voor mij even onduidelijk of dit de 48Gbps variant is en dus VRR ondersteund, want Sony heeft er soms een handje van maar 32Gbps als maximale bandbreedte vrij te geven in de firmware (of misschien is de hardware dan beperkt).

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 21-06-2022 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Atreides
Jumpman schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:32:
[...]

[...]

De Sony HT-ST5000 heet wel eARC na een firmware update: https://fwd.nl/audio/sony...e-aan-ht-st5000-soundbar/.

Daarbij heeft hij HDMI 2.1, alleen het is voor mij even onduidelijk of dit de 48Gbps variant is en dus VRR ondersteund.
Als ik het via mn tv aansluit zoals Fear zei, maakt het eigenlijk niet uit toch? Ik "mis" niks door het niet aan de soundbar aan te sluiten correct?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Paul Atreides schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:36:
[...]

Als ik het via mn tv aansluit zoals Fear zei, maakt het eigenlijk niet uit toch? Ik "mis" niks door het niet aan de soundbar aan te sluiten correct?
Als de latency verwaarloosbaar is zou ik voor (alles) aansluiten via de Sony HT-ST5000 gaan. Omdat Sony later ook nog DTS-X heeft toegevoegd via een firmware update (https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1506605892) en dit ondersteund de TV niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Atreides
Heeft iemand toevallig een slimme manier om WebOS wat mooier of leger eruit te laten zien of gebruiken jullie een extern streamer voor apps? Ik kijk met jaloezie naar Samsung tvs met alleen een rij onderaan het scherm.... :)

(en als jullie een externe streamer gebruiken, hoe wissel je dan van bron of gaat dat alleen met de afstandbediening van LG?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Paul Atreides schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:56:
Heeft iemand toevallig een slimme manier om WebOS wat mooier of leger eruit te laten zien of gebruiken jullie een extern streamer voor apps? Ik kijk met jaloezie naar Samsung tvs met alleen een rij onderaan het scherm.... :)
Al gezocht in het topic...? Neem bijvoorbeeld deze post: da menace in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Of zoek op iets als "PiHole".

Persoonlijk heb ik niets gedaan om de advertenties te minderen. Ik kom simpelweg nooit in het menu van de TV. Alles qua apps / ingangen heb ik gebonden aan Quick Access (cijfertoets lang inhouden) of aan de default knoppen op de remote. Al merk ik wel dat ik meer en meer mijn Nvidia Shield ga gebruiken omdat bijvoorbeeld Plex op WebOS niet alles slikt waar Plex op de Shield dat wel doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Paul Atreides schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:56:

(en als jullie een externe streamer gebruiken, hoe wissel je dan van bron of gaat dat alleen met de afstandbediening van LG?)
Hier gebruiken we een Chromecast With Google TV, alle applicaties werken perfect en met enige inzet helemaal naar eigen inzicht in te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Atreides
Jumpman schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 12:52:
[...]

Hier gebruiken we een Chromecast With Google TV, alle applicaties werken perfect en met enige inzet helemaal naar eigen inzicht in te richten.
kan je daarmee ook switchen van bron, bijv een game console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-08 08:21
Stoefert schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:17:
[...]

Late reactie, excuses!

Ik heb aan de linkerzijde een kabelgoot. Daar gaat (OOK) de power cable doorheen. Je kan de TV dan strak tegen de muur monteren. Het stopcontact komt onder de TV, achter het TV meubel aan de linkerkant van de goot - zodat de power cable niet hoeft worden verlengd!

Hoop dat het zo iets duidelijker is :-)
Hoe breed heb je de goot gemaakt zodat ook de power cable er doorheen kan? Mocht je recente foto’s hebben dan houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-09 13:56
Paul Atreides schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 13:47:
[...]

kan je daarmee ook switchen van bron, bijv een game console?
nee jammer genoeg niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Jumpman schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:01:
Ook op onderzoek geweest hoe ik YouTube en Spotify door kan laten spelen met het beeld uit.
Wellicht voor anderen ook een goede tip: YouTube: Turn Off Screen Display *New LG Smart TV - UPDATED - Sound Only.
Voordat ik tijd verspil aan de zoveelste YouTube video waar ik niks aan heb : Wordt daarin toevallig ook gesproken over de 2018 modellen of is dit alleen voor de 2019/2020/2021 modellen :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
hardware-lover schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:01:
[...]

Ik ben bang dat je nog meer specificaties over het hoofd hebt gezien?

Heb je al gekeken welke audio codecs er door de Chromecast met Google TV worden ondersteund? DTS(HD) is daarmee sowieso een no go, ongeacht de rest van je apparatuur.

Dus in dit geval is niet (alleen) LG de boosdoener 😏
Ik kan je melden dat DTS 5.1 gewoon werkt, DTS-HD wordt omgezet naar DTS 5.1. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat
nero355 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 14:59:
[...]

Voordat ik tijd verspil aan de zoveelste YouTube video waar ik niks aan heb : Wordt daarin toevallig ook gesproken over de 2018 modellen of is dit alleen voor de 2019/2020/2021 modellen :?
Heb je microfoon knopje op je afstandsbediening?
Zo nee, jammer.
Zo ja, druk er op en houd het vast. En zeg 'SCHERM UIT'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

mucuracat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:52:
Heb je microfoon knopje op je afstandsbediening?
Zo nee, jammer.
Zo ja, druk er op en houd het vast. En zeg 'SCHERM UIT'
Helaas zit er inderdaad zo'n ellendige knop op dus : Kan dat ook anders :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
nero355 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:54:
[...]

Helaas zit er inderdaad zo'n ellendige knop op dus : Kan dat ook anders :? :+
Dacht via menu's ook. Geen snelkoppeling knop.
Ik doe via soundbar met mobiel. :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-09 10:32
nero355 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 14:59:
[...]

Het is een filmpje van 1 minuut 13 seconden, zo erg kan het niet zijn dat je je tijd hieraan verspilt.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb de C1 binnen, uiteindelijk bij Coolblue besteld zodat ik een Benelux model heb.

Wat ik me nu afvraag, zit er een beschermfolie (screenprotector) op de tv?

Zowel links als rechtsonder had ik twee stikkers, die heb ik beide verwijderd, maar ik had verwacht dat er dan een plastic laagje van de hele tv af zou komen, maar dat gebeurde niet.

Edit:
Ter aanvulling, gaat om 2 van deze stickers:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/uky8mgld1eq41.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door miicker op 21-06-2022 19:44 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 07:53
Er zat bij mijn 65C1 beschermfolie op de voorkant (scherm) en op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:06

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Jumpman schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:13:
[...]

Ik kan je melden dat DTS 5.1 gewoon werkt, DTS-HD wordt omgezet naar DTS 5.1. :)
Doet Kodi die omzetting niet? Lijkt mij sterk dat de CC deze omzetting doet.
Zie ook : https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71877534

[ Voor 20% gewijzigd door daffie82 op 21-06-2022 19:48 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

miicker schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:35:
Ik heb de C1 binnen, uiteindelijk bij Coolblue besteld zodat ik een Benelux model heb.

Wat ik me nu afvraag, zit er een beschermfolie (screenprotector) op de tv?

Zowel links als rechtsonder had ik twee stikkers, die heb ik beide verwijderd, maar ik had verwacht dat er dan een plastic laagje van de hele tv af zou komen, maar dat gebeurde niet.

Edit:
Ter aanvulling, gaat om 2 van deze stickers:
[Afbeelding]
Op mijn G1 van Coolblue had ik ook beschermfolie.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Het is inmiddels gelukt, heb die sticker nog een paar keer terug geplakt, goed aangedrukt en opnieuw er af getrokken, na een paar pogingen kwam de folie gelukkig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
daffie82 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:44:
[...]

Doet Kodi die omzetting niet? Lijkt mij sterk dat de CC deze omzetting doet.
Zie ook : https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71877534
Hij zegt tocht hetzelfde? Alleen DTS 5.1 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@Jumpman ja, die "hij" dat was ik :)
Dus ik wou je verhaal bevestigen. Wie die decodering dan doet van DTS HD naar DTS laat ik even in het midden.

[ Voor 76% gewijzigd door daffie82 op 21-06-2022 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jumpman schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:13:
[...]
Heel fijn. Dan kloppen alleen de specificaties niet die Google zelf bij deze stick heeft (had?) staan, daar heb ik de info namelijk vandaan gehaald. Ik heb de stick zelf al een tijdje aan de kant liggen dus heb het niet zelf even getest 😉

Audio-indelingen;
Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby Atmos (pass-through)

https://store.google.com/product/chromecast_google_tv?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:00
Vanmiddag de knoop doorgehakt en een 77G2 besteld! Deze gaat de Sony 75XF9005 aflossen en ik heb nu alweer zin om met alle settings te gaan spelen (#tweakerforlife).

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erniebert
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-06 23:33
Major_ton schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:32:
Vanmiddag de knoop doorgehakt en een 77G2 besteld! Deze gaat de Sony 75XF9005 aflossen en ik heb nu alweer zin om met alle settings te gaan spelen (#tweakerforlife).
Goed laten calibreren, krijg je zonder calibratie apparatuur zelf nooit voor elkaar, ook al tweak je je suf. Ik ben nu een tweaker in ruste, en heb een top beeld!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Erniebert schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:51:
[...]

Goed laten calibreren, krijg je zonder calibratie apparatuur zelf nooit voor elkaar, ook al tweak je je suf. Ik ben nu een tweaker in ruste, en heb een top beeld!
Het zal vast wat beter zijn, maar het is maar net wat je belangrijk vindt. Ik wil gewoon dat ik het beeld mooi vind, dat kan ik prima zelf Tweaken. Als je het laat calibreren dan zal de kleurechtheid vast heel hoog zijn, maar of ik dat ook mooier vind dan als ik het zelf instel vraag ik me sterk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
Erniebert schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:51:
[...]

Calibreren is het overwegen waard, maar gelukkig komen de meeste G2's zonder noemenswaardige afwijkingen uit de fabriek rollen, dus daar ga ik eerst naar kijken. De 75XF9005 had ik ook gekalibreerd omdat ik die in eerste instantie als referentie scherm gebruikte voor grote prints. Later is die naar de woonkamer gegaan en daar heb ik 3 eigen profielen gemaakt voor kijken overdag, 's avonds en in het totale donker. Ik debk dat ik dat nu ook weer ga doen. Voor werk moet alles perfect zijn, maar voor de ontspanning kan een mild sausje naar eigen smaak geen kwaad ;)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Major_ton schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 08:46:
[...]

Calibreren is het overwegen waard, maar gelukkig komen de meeste G2's zonder noemenswaardige afwijkingen uit de fabriek rollen, dus daar ga ik eerst naar kijken. De 75XF9005 had ik ook gekalibreerd omdat ik die in eerste instantie als referentie scherm gebruikte voor grote prints. Later is die naar de woonkamer gegaan en daar heb ik 3 eigen profielen gemaakt voor kijken overdag, 's avonds en in het totale donker. Ik debk dat ik dat nu ook weer ga doen. Voor werk moet alles perfect zijn, maar voor de ontspanning kan een mild sausje naar eigen smaak geen kwaad ;)
Precies en om drie profielen professioneel te kalibreren is behoorlijk intensief en prijzig als je zelf de spullen er niet voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
Welke wall mount gebruiken jullie voor de lg c1 55 inch?

Ik heb nu de vogel TVM 3405 besteld maar ik twijfel of het de juiste is omdat de achterkant van de tv een dikke en een dunne helft heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
jwakie schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:00:
Welke wall mount gebruiken jullie voor de lg g1 55 inch?

Ik heb nu de vogel TVM 3405 besteld maar ik twijfel of het de juiste is omdat de achterkant van de tv een dikke en een dunne helft heeft.
De G-series hebben een bijgeleverde muurbeugel zodat de TV strak tegen de muur hangt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
stin00 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:02:
[...]

De G-series hebben een bijgeleverde muurbeugel zodat de TV strak tegen de muur hangt..
Oops, ik bedoelde de C1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:13

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

jwakie schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:00:
Welke wall mount gebruiken jullie voor de lg c1 55 inch?

Ik gebruik de pricewatch: Vogel's THIN 405 ExtraThin Platte tv-beugel met de 48" C1 en ben wel tevreden, al is dit de eerste keer dat er een tv in mijn huis aan de muur hangt.

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:43:
[...]

Precies en drie profielen te professioneel te kalibreren is behoorlijk intensief en prijzig als je zelf de spullen er niet voor hebt.
Klopt, en ook niet nodig als je gewoon TV kijkt en de TV niet professioneel gebruikt als monitor.
De OLED’s zijn af fabriek al heel goed ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Mr.Viper schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:20:
[...]

Ik gebruik de pricewatch: Vogel's THIN 405 ExtraThin Platte tv-beugel met de 48" C1 en ben wel tevreden, al is dit de eerste keer dat er een tv in mijn huis aan de muur hangt.
Lijkt een beetje op die ik besteld heb. Het zal vast goed gaan dan denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• freewilly50
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-09-2022
Ik heb vandaag in de winkel een creditering ontvangen voor mijn 55e6v die vlekken vertoonde en mij 4 1/2 jaar geleden 1899 kostte. Had die al eerder gepost hier, ik kreeg 23% van de waarde retour wat neerkwam op ruim 450 euro, heb de g1 55 inch gekocht met bijbetaling van bijna 700 euro. Ik ben eigenlijk best tevreden na toch ruim 4 jaar van mijn E6 te hebben genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
freewilly50 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:38:
Ik heb vandaag in de winkel een creditering ontvangen voor mijn 55e6v die vlekken vertoonde en mij 4 1/2 jaar geleden 1899 kostte. Had die al eerder gepost hier, ik kreeg 23% van de waarde retour wat neerkwam op ruim 450 euro, heb de g1 55 inch gekocht met bijbetaling van bijna 700 euro. Ik ben eigenlijk best tevreden na toch ruim 4 jaar van mijn E6 te hebben genoten.
Welke winkel was dat? De E6 welke wij in de ‘speelkamer’ hebben staan vertoond ook heel vervelende vlekken en ‘buren-in’? .. Destijds gekocht bij Smits Arnhem. (Edit alweer 5.5jaar geleden)

Vraagje; hebben jullie ook problemen met de Videoland app? Als deze wordt opgestart vraagt deze op Videoland v2 app te downloaden in de LG store. Echter is er enkel een Videoland v2 test app beschikbaar voor genodigden. Dus ik kan geen Videoland meer kijken .. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
BlowFish schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 22:20:
[...]

Welke winkel was dat? De E6 welke wij in de ‘speelkamer’ hebben staan vertoond ook heel vervelende vlekken en ‘buren-in’? .. Destijds gekocht bij Smits Arnhem. (Edit alweer 5.5jaar geleden)

Vraagje; hebben jullie ook problemen met de Videoland app? Als deze wordt opgestart vraagt deze op Videoland v2 app te downloaden in de LG store. Echter is er enkel een Videoland v2 test app beschikbaar voor genodigden. Dus ik kan geen Videoland meer kijken .. :X
Ja, daarom o.a. de Google Chromecast With Google TV gekocht, ik was het al vrij snel zat na een paar keer opnieuw installeren en van alles uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand enig idee hoe breed de pootjes van de 42 inch LG oleds zijn? Kan het nergens terugvinden in de specs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erniebert
HoppyF schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:54:
[...]

Klopt, en ook niet nodig als je gewoon TV kijkt en de TV niet professioneel gebruikt als monitor.
De OLED’s zijn af fabriek al heel goed ingesteld.
Daar geloof ik niets van. De mijne GX was af fabriek verre van goed. Veel te groen bijvoorbeeld. Gestart met instellingen van Rtings en vandaaruit verder proberen te optimaliseren. Echter huidskleuren kreeg ik niet goed. Zwart idem. Nu na professionele calibratie echt een heel ander beeld. Minder ‘pop’ maar veel realistischer, meer balans en veel meer details in het zwart. Daarnaast veel meer diepte in het beeld gekregen. En dat bij gewoon NPO kijken. Een goede calibratie is z’n geld meer dan waard voor zo’n prachtige tv. Echt zonde als je zelf maar een beetje gaat zitten klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freewilly50
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-09-2022
[...]

Mediamarkt!

[ Voor 93% gewijzigd door FeaR op 23-06-2022 06:34 . Reden: Quote toegevoegd zodat de post geen one-liner is. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
Hier ook gekloot met Videoland op een splinternieuwe OLED 65 C2.

Alles lijkt in eerste instantie te werken totdat je een video wil afspelen en er doodleuk "Oh oh" in beeld komt.

Hulp gevraagd bij Videoland support, stekker eruit halen, 60 seconden wachten, opnieuw installeren etc. wat allemaal geen ene moer uitmaakt.

En V2 mogen we nog niet gebruiken.

Tijdelijke workaround is Videoland op je iPhone of iPad en dan via Airplay op de TV zetten. Dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erniebert schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 23:43:
[...]

Daar geloof ik niets van. De mijne GX was af fabriek verre van goed. Veel te groen bijvoorbeeld. Gestart met instellingen van Rtings en vandaaruit verder proberen te optimaliseren. Echter huidskleuren kreeg ik niet goed. Zwart idem. Nu na professionele calibratie echt een heel ander beeld. Minder ‘pop’ maar veel realistischer, meer balans en veel meer details in het zwart. Daarnaast veel meer diepte in het beeld gekregen. En dat bij gewoon NPO kijken. Een goede calibratie is z’n geld meer dan waard voor zo’n prachtige tv. Echt zonde als je zelf maar een beetje gaat zitten klooien.
Het is zo dat er exemplarisch wel verschillen zijn.
Je kunt de pech hebben dat jouw TV misschien net wat meer afwijkt van de ideale waardes.
Als je duidelijk kunt zien dat bv huidskleuren afwijken dan klopt dit niet.
Zo’n grote afwijking mag je niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Volkert schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 09:40:
[...]

Hier ook gekloot met Videoland op een splinternieuwe OLED 65 C2.

Alles lijkt in eerste instantie te werken totdat je een video wil afspelen en er doodleuk "Oh oh" in beeld komt.

Hulp gevraagd bij Videoland support, stekker eruit halen, 60 seconden wachten, opnieuw installeren etc. wat allemaal geen ene moer uitmaakt.

En V2 mogen we nog niet gebruiken.

Tijdelijke workaround is Videoland op je iPhone of iPad en dan via Airplay op de TV zetten. Dat werkt prima.
Wanneer wordt de v2 app verwacht voor Videoland? De v1 werkt altijd prima.. heb de app nu op iPhone maar deze vind mijn TV niet via AirPlay .. wel de Google hub 😓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
BlowFish schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 11:10:
[...]

Wanneer wordt de v2 app verwacht voor Videoland? De v1 werkt altijd prima.. heb de app nu op iPhone maar deze vind mijn TV niet via AirPlay .. wel de Google hub 😓
Door de jaren heen zijn er altijd problemen geweest met LG en sommige Apps (waaronder Videoland). Je kan er beter omheen werken, dan je irriteren en wachten. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkert
BlowFish schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 11:10:
Wanneer wordt de v2 app verwacht voor Videoland?
Net antwoord gekregen op die vraag: "Dat is helaas nog niet bekend!"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erniebert
HoppyF schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 11:01:
[...]

Het is zo dat er exemplarisch wel verschillen zijn.
Je kunt de pech hebben dat jouw TV misschien net wat meer afwijkt van de ideale waardes.
Als je duidelijk kunt zien dat bv huidskleuren afwijken dan klopt dit niet.
Zo’n grote afwijking mag je niet hebben.
De afwijking was zo duidelijk, pre- en post calibratie, dat ik moeilijk kan geloven dat het simpelweg een gevalletje pech is. Er lijkt een bandbreedte te zijn waarvan LG zegt dat dat acceptabel is. De klant heeft meestal geen twee tv’s naast elkaar dus kan beeldkwaliteit moeilijk vergelijken. De reviews geven allen aan dat de instellingen zo goed zijn, maar hebben die voorafgaand aan hun review van LG niet een mooi gecalibreerd exemplaar ontvangen?
Het zal altijd wel een discussie blijven, maar ik kan op basis van mijn ervaring zeggen, overweeg altijd een calibratie als je zoveel geld uitgeeft voor een tv. Alleen dan weet je zeker dat je het maximale uit je tv haalt! Via dit forum zijn voldoende betrouwbare calibrateurs te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Binnetie
Erniebert schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 18:49:
[...]

De afwijking was zo duidelijk, pre- en post calibratie, dat ik moeilijk kan geloven dat het simpelweg een gevalletje pech is. Er lijkt een bandbreedte te zijn waarvan LG zegt dat dat acceptabel is. De klant heeft meestal geen twee tv’s naast elkaar dus kan beeldkwaliteit moeilijk vergelijken. De reviews geven allen aan dat de instellingen zo goed zijn, maar hebben die voorafgaand aan hun review van LG niet een mooi gecalibreerd exemplaar ontvangen?
Het zal altijd wel een discussie blijven, maar ik kan op basis van mijn ervaring zeggen, overweeg altijd een calibratie als je zoveel geld uitgeeft voor een tv. Alleen dan weet je zeker dat je het maximale uit je tv haalt! Via dit forum zijn voldoende betrouwbare calibrateurs te vinden.
Ik ben wel benieuwd, heb je ook foto's van voor en na de kalibratie? Als ik het zo lees dan niet het een verschil van dag en nacht zijn en van zoiets maak je dan vaak wel foto's.
Natuurlijk geeft een foto het niet op de beste manier weer maar zou er toch wel een flink verschil moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 08:45
Hallo allen!
Ik wil graag een LG G2 65"ophangen aan mijn muur. Maar ik ben nu aan het kijken wat voor stroomkabel er aan zit. Dat deze niet los kan weet ik ondertussen. Maar ik krijg nergens een foto of video te zien waar de stroomkabel/stekken op te zien is.

Weet iemand wat voor exacte stekker er nu eigenlijk op zit?
Volgens de winkel mag je deze overigens afknippen zonder de garantie te verliezen, heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erniebert schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 18:49:
[...]

Er is inderdaad een bandbreedte waarin de specificaties moeten vallen.
Twee TV’s naast elkaar vergelijken doet vrijwel niemand.
En nee, het verhaal dat reviewers een keurig door LG gekalibreerd exemplaar hebben gekregen met een perfect uniform paneel is onzin.
Professionele reviewers zoals Vincent Teoh trappen daar niet in en kopen zelf een exemplaar om te testen.
Van mij mag iedereen zijn TV laten kalibreren maar ik zie er zelf de noodzaak niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnetie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 18:58:
[...]

Ik ben wel benieuwd, heb je ook foto's van voor en na de kalibratie? Als ik het zo lees dan niet het een verschil van dag en nacht zijn en van zoiets maak je dan vaak wel foto's.
Natuurlijk geeft een foto het niet op de beste manier weer maar zou er toch wel een flink verschil moeten zijn.
Foto’s maken van het beeld zelf heeft weinig zin.
Camera’s wijken ook af.
Wat wel kan zijn de waardes voor en achteraf vastleggen. Je ziet dan hoe groot de verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
@Jumpman Het lijkt erop dat je een goede deal hebt gemaakt met je 77B2. De review op Rtings ziet er goed uit: https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/b2-oled

Ben je zelf ook helemaal happy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Volkert schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 14:47:
[...]

Net antwoord gekregen op die vraag: "Dat is helaas nog niet bekend!"
De Videoland v2 test app werkt gewoon. Ik moest eerst inloggen bij LG daarna kon ik deze koprollen via de v2 iPhone app..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Major_ton schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:09:
@Jumpman Het lijkt erop dat je een goede deal hebt gemaakt met je 77B2. De review op Rtings ziet er goed uit: https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/b2-oled

Ben je zelf ook helemaal happy?
Ik zat er op de wachten inderdaad, stond al een week achter een slotje en kende niemand met early acces.

Wat betreft grootte, beeld en design zeer tevreden. Het SmartTV gedeelte is echt een draak, vind ik. Met soms instellingen wat onlogisch weggestopt en Apps die niet werken zoals Videoland. DTS en DTS-MA decoding en transport mist, maar dat had ik van te voren kunnen weten. Ik heb het voornamelijk op prijs/kwaliteit geselecteerd en gebruik hem voor Kodi (PC en Chromecast With Google TV) en de Sony PlayStation 5.

Helaas is het wat warm, dus nog maar weinig gebruikt verder. We hebben ook nog een 65C1 en mijn broer heeft zakelijk een aantal A1’s. Als de tijd en het weer het toelaat eens naast elkaar testen.

Vorig week nog getwijfeld om toch voor de Sony 77 inch A80 te gaan i.v.m. DTS en Kodi op het device, maar de beeldkwaliteit voldoet en DTS is aflopende zaak, lees ik. Dus toch besloten hem te houden. De A80 is toch weer een jaar ouder en €600,00 duurder en de A90 is helemaal duur. Ik zou nog voor 65 inch kunnen gaan, maar ik kan denk ik niet meer terug (Help!).

Voor DTS heb ik nu een workaround, al komt er nog wel een nieuwe AV Receiver als ik er één voor een mooie prijs vindt die ik op het oog heb.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 23-06-2022 20:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erniebert
Binnetie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 18:58:
[...]

Die heb ik uiteraard van de calibratie. Dit zijn bijv. de SDR pre en post calibratie uitkomsten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Egflsm6wyt0fZoDutv86xn4nF6s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/opalTLX7Vmc5mEXILfgpYvS4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ki5ipFCMNHCIt4ZqXADouMH6hIw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wuoY7grSaEjeslDv5aEwHoj0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
BlowFish schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:18:
De Videoland v2 test app werkt gewoon. Ik moest eerst inloggen bij LG daarna kon ik deze koprollen via de v2 iPhone app..
Da's mooi, alleen mag ik er nu nog niet op. Ze doen dat in batches blijkbaar ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
cavanta schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:24:
Hallo allen!
Ik wil graag een LG G2 65"ophangen aan mijn muur. Maar ik ben nu aan het kijken wat voor stroomkabel er aan zit. Dat deze niet los kan weet ik ondertussen. Maar ik krijg nergens een foto of video te zien waar de stroomkabel/stekken op te zien is.

Weet iemand wat voor exacte stekker er nu eigenlijk op zit?
Volgens de winkel mag je deze overigens afknippen zonder de garantie te verliezen, heeft iemand heeft ervaring mee?
Voilà!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHAp5EVTO5G6SS2d1NCn_fS1s8w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5ss6IL6yOngHsV8dIxB5BmBL.jpg?f=user_large

Mijn G2 is gistermiddag geleverd, dus ik heb even een foto gemaakt voor je. Die van mij hangt aan een Spectral meubel en dus nog niet aan de muur, dus als je nog meer wilt weten vraag je maar raak. Ik heb alleen wel een 77" versie, dus met exacte maten kan ik je dan helaas niet helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb dit filmpje wel eens eerder gepost. Er zit verschil tussen de 65 en 77 inch qua ophangen en kabelgeleiding. De stekker is wel hetzelfde denk ik.

Vanaf 2.25 begint voor de 77 en 83 inch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15
Erniebert schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 23:43:
[...]

Ik kan dit beamen. Heb mijn LG ook prof laten caliberen (Dimitri van ISF) en het beeld is gewoon veel beter dan out-of-the-box of wanneer je zelf gaat pielen. Je kunt een eind komen en iedereen is verschillend voor wat betreft wanneer het beeld ok is voor hen. Maar voor mij persoonlijk het geld dubbel&dwars waard om jaren te kunnen genieten van de nieuwe OLED.

Ps indien interesse dan kan ik mijn pre- en post calibratie rapport (en huidige settings) ook posten.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 24-06-2022 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
dafmay schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 09:09:
[...]

Ik kan dit beamen. Heb mijn LG ook prof laten caliberen (Dimitri van ISF) en het beeld is gewoon veel beter dan out-of-the-box of wanneer je zelf gaat pielen. Je kunt een eind komen en iedereen is verschillend voor wat betreft wanneer het beeld ok is voor hen. Maar voor mij persoonlijk het geld dubbel&dwars waard om jaren te kunnen genieten van de nieuwe OLED.

Ps indien interesse dan kan ik mijn pre- en post calibratie rapport (en huidige settings) ook posten.
Het fijne van een gekalibreerd beeld is dat je nooit meer hoeft te twijfelen of de beeldsettings wel goed staan. Wanneer je iets kijkt wat er niet uitziet, dan ligt het per definitie aan de content en niet de TV. Ik heb vaak genoeg gezien dat mensen hun TV instellen aan de hand van een bepaalde film of serie met een specifieke color cast. Bij de volgende film of serie klopt er dan geen hol meer van het beeld en dan krijgt de TV natuurlijk de schuld dat het beeld nooit goed te krijgen is... Dat los je op met een kalibratie. Echter niet iedereen houdt van het gekalibreerde plaatje en kijkt men liever naar een 'blauwer' beeld met meer contrast en veel motion smoothing. Naast het wijzen op de technische feiten (en mogelijk voordelen) van een kalibratie heeft het verder niet zoveel zin om elkaar proberen te overtuigen we er gelijk heeft wanneer het om een persoonlijke voorkeur gaat.

Pagina: 1 ... 461 ... 568 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.