Nou ja, op mijn fan-tas-tische Yamaha receiver van begin 2016 werkt het dus niet. Hij schakelt steeds verkeerd, en schakelt ook niet terug zoals zou moeten. Uiteindelijk ben ik dus zelf telkens handmatig de input aan het switchen, iets waar ik hoopte vanaf te zijn met een fatsoenlijke tv en receiver.
Het is denk ik het euvel van high-end producten, je betaalt een premium prijs, maar krijgt nog minder support dan bij een budget merk. LG laat ook alle OLED bezitters vallen wanneer hun tv ouder dan een jaar is qua updates die ze makkelijk kunnen uitvoeren.
Ja het geeft mensen minder noodzaak om hun tv (of ander apparaat) te vervangen, maar we hebben het hier over support voor pak hem beet 3 jaar, niet 10 jaar. Denk je echt dat iemand een 1 jaar oud high-end (lees duur) apparaat gaat vervangen omdat er geen ondersteuning voor feature X op zit?
Al zou ik dat doen, dan kocht ik in ieder geval nooit meer het uitgaande merk want die hebben bewezen dat ze niks meer voor je doen zodra het geld binnen is.
[
Voor 54% gewijzigd door
Phusebox op 06-09-2017 08:25
]