• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Wow sinds gisteren de 55CX6LA binnen, wat een andere ervaring is dit zeg.

Sowieso 4K maar ook de OLED techniek i.c.m. HDR is prachtig. Helaas ziet non 4k content er nu uit als crap, there's no way back 8)7

Ik kom van een 9 jaar oude 1080p Samsung af, maar waar ik nog erg aan moet wennen is dat de OLED minder fel lijkt te zijn t.o.v. LCD.

Nu snap ik dat dit komt door het verschil in techniek, maar vooral bij HDR content lijken de schaduwen soms wel aan erg aan de donkere kant. Moet nog wel even spelen met de settings komende tijd maar iemand nog tips hiervoor? Brightness omhoog pushen lijkt wel wat te helpen maar dit lijkt per film weer anders te zijn. Ook wordt zwart hierdoor meer grijs wat natuurlijk ook niet de bedoeling is.

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-07 11:49
Freshnezz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:25:
Wow sinds gisteren de 55CX6LA binnen, wat een andere ervaring is dit zeg.

Sowieso 4K maar ook de OLED techniek i.c.m. HDR is prachtig. Helaas ziet non 4k content er nu uit als crap, there's no way back 8)7

Ik kom van een 9 jaar oude 1080p Samsung af, maar waar ik nog erg aan moet wennen is dat de OLED minder fel lijkt te zijn t.o.v. LCD.

Nu snap ik dat dit komt door het verschil in techniek, maar vooral bij HDR content lijken de schaduwen soms wel aan erg aan de donkere kant. Moet nog wel even spelen met de settings komende tijd maar iemand nog tips hiervoor? Brightness omhoog pushen lijkt wel wat te helpen maar dit lijkt per film weer anders te zijn. Ook wordt zwart hierdoor meer grijs wat natuurlijk ook niet de bedoeling is.
brightness moet je vanaf blijven,op 50 laten staan (48-52 max,) misschien heb je energiemodus nog aan staan

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 23:27
Nog maar eens de vraag over de afstandsbediening. Ik kan met die afstandsbediening niets anders bedienen dan de TV zelf en de decoder aan zetten (maar dat alleen als de TV uit staat). Alle andere knoppen doen niets of ik hem nou automatisch de decoder laat detecteren of ik de reciever handmatig invoer. Klikken op '...' geeft functies maar als ik die aanklik gebeurt er ook niets

Werkt die afstandsbediening gewoon helemaal niet als universele afstandsbediening of kan er iets stuk zijn?

Het gaat dan om de magic remote die bij de oled65GX komt.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:51
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:53:
Nog maar eens de vraag over de afstandsbediening. Ik kan met die afstandsbediening niets anders bedienen dan de TV zelf en de decoder aan zetten (maar dat alleen als de TV uit staat). Alle andere knoppen doen niets of ik hem nou automatisch de decoder laat detecteren of ik de reciever handmatig invoer. Klikken op '...' geeft functies maar als ik die aanklik gebeurt er ook niets

Werkt die afstandsbediening gewoon helemaal niet als universele afstandsbediening of kan er iets stuk zijn?

Het gaat dan om de magic remote die bij de oled65GX komt.
Hangt van je decoder af, merk, type etc. Heb je de installatiewizard daarvoor gebruikt?

• Schaapje_BlaaT
Wren schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:02:
[...]

Hangt van je decoder af, merk, type etc. Heb je de installatiewizard daarvoor gebruikt?
Humax IRHD5000C. Via auto detectie of handmatig maakt niets uit. De knoppen zijn er maar doen niks, behalve de 'aan' knop die het alleen doet als de TV uit staat.

Als ie niet ondersteund zou worden zou ik het begrijpen maar hij wordt gevonden en staat ook in de lijst als ik hem handmatig opzoek

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:50
pwh53 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:29:
[...]
brightness moet je vanaf blijven,op 50 laten staan (48-52 max,) misschien heb je energiemodus nog aan staan
Weet niet of het nog op de X serie zit, maar de 8 serie had een "oled lamp" setting. Dus niet de brightness, maar die stond bij mij standaard super laag. Die kan je hoger zetten, al slijt het scherm dan wel wat meer.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:51

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:10:
[...]

Humax IRHD5000C. Via auto detectie of handmatig maakt niets uit. De knoppen zijn er maar doen niks, behalve de 'aan' knop die het alleen doet als de TV uit staat.

Als ie niet ondersteund zou worden zou ik het begrijpen maar hij wordt gevonden en staat ook in de lijst als ik hem handmatig opzoek
Het is misschien te voordehand liggend, maar je hebt geen obstakels tussen je AB en Humax? Die bediening verloopt namelijk via IR licht.

Alles kan stuk.

• Schaapje_BlaaT
remco_k schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:48:
[...]

Het is misschien te voordehand liggend, maar je hebt geen obstakels tussen je AB en Humax? Die bediening verloopt namelijk via IR licht.
Nee staat niets tussen het is niet de ontvangst (want de AAN knop doet het wél). Ik heb ook met die IR blaster zitten schuiven die aan de TV zit maar dit verandert ook niets.

Moet ik hieruit concluderen dat het bij anderen wel werkt? (en via IR niet via HDMI bediening of iets dergelijks)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Arm1n schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:53:
[...]

Het is ook grappig hoe snel het went. Ik was wat instellingen aan het proberen. Vond standaard mooi, maar warm1 en warm2 voelden heel erg geel. Maar na een tijdje op warm2 gestaan te hebben was standaard opeens heel blauw dus uiteindelijk op warm1 uitgekomen :P

Voor SDR gewone tv overigens de gamma op 2.4 gezet. Op 2.2 was het beeld veel te licht en oogde erg flets. Op 2.4 werd alles wat donkerder/contrastrijker.
En als je hem nu een tijd op warm2 laat staan gebeurt hetzelfde en vind je dat het mooiste en heeft warm1 een lichtelijk vreemde groenblauwe waas op het wit. En dan staat ie zoals het hoort, op D65 waarop dus ook de content geproduceerd is. :)

Het heet inderdaad gewenning. Iedereen die een gekalibreerde tv heeft en dan switcht naar een koele setting ziet een vreselijke bauwzweem in het wit begeleid door paarse gezichten.

Gamma 2.2 kan je gebruiken bij veel daglicht, reserveer daar gewoon een aparte beeldmodus voor. Zo behoud je meer schaduwdetail in een lichtere omgeving. Ik gebruik 3 beeldmodi afhankelijk van het omgevingslicht: ISF dark gamma 2.4 en laag OLED-lampje, ISF light gamma 2.4 en hoger OLED-lampje, Technicolor gamma 2.2 en nog hoger OLED lampje. Gemakkelijk switchen via het snelmenu omdat ze naast elkaar staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Cap op 26-11-2020 18:29 ]

• pwh53
Caelorum schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:20:
[...]

Weet niet of het nog op de X serie zit, maar de 8 serie had een "oled lamp" setting. Dus niet de brightness, maar die stond bij mij standaard super laag. Die kan je hoger zetten, al slijt het scherm dan wel wat meer.
dat is heel wat anders,die heeft elke serie en jaargang,en kun je zo hoog of laag zetten zoals je wilt.brightness te hoog word zwart grijs,te laag mis je details in zwart/donkere beelden

[ Voor 4% gewijzigd door pwh53 op 26-11-2020 18:00 ]

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

pwh53 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:29:
[...]

Nou ja als ik de donkere details bijna niet zie moet ie bij mij wel een paar tikken omhoog of zijn er nog andere settings die ik mis. Energie modus staat uit in ieder geval.

Het is voor mij in ieder geval nog ff goed uitzoeken komende dagen :)

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:51
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:52:
[...]

Nee staat niets tussen het is niet de ontvangst (want de AAN knop doet het wél). Ik heb ook met die IR blaster zitten schuiven die aan de TV zit maar dit verandert ook niets.

Moet ik hieruit concluderen dat het bij anderen wel werkt? (en via IR niet via HDMI bediening of iets dergelijks)
inderdaad, soms is er wel eens een gemis aan alle functionaliteit maar het zou moeten werken

• pwh53
Freshnezz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:06:
[...]

Nou ja als ik de donkere details bijna niet zie moet ie bij mij wel een paar tikken omhoog of zijn er nog andere settings die ik mis. Energie modus staat uit in ieder geval.

Het is voor mij in ieder geval nog ff goed uitzoeken komende dagen :)
kan ook aan de bron liggen,als je hoger dan 52 moet gaan heb je een andere instelling niet goed staan of een slechte bron

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Cap schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:54:
[...]

En als je hem nu een tijd op warm2 laat staan gebeurt hetzelfde en vind je dat het mooiste en heeft warm1 een vreemde groenblauwe waas op het wit. En dan staat ie zoals het hoort, op D65 waarop dus ook de content geproduceerd is. :)

Het heet inderdaad gewenning. Iedereen die een gekalibreerde tv heeft en dan switcht naar een koele setting ziet een vreselijke bauwzweem in het wit begeleid door paarse gezichten.

Gamma 2.2 kan je gebruiken bij veel daglicht, reserveer daar gewoon een aparte beeldmodus voor. Zo behoud je meer schaduwdetail in een lichtere omgeving. Ik gebruik 3 beeldmodi afhankelijk van het omgevingslicht: ISF dark gamma 2.4 en laag OLED-lampje, ISF light gamma 2.4 en hoger OLED-lampje, Technicolor gamma 2.2 en nog hoger OLED lampje. Gemakkelijk switchen via het snelmenu omdat ze naast elkaar staan.
Ja heb tot nu toe alleen de tv in het donker gebruikt. Zal als ik overdag kijk eens opletten of Gamma 2.2 nodig kan zijn, maar ik vond nu het beeld daar te licht voor (voornamelijk de donkere delen).

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Ik heb een dingetje waar ik zelf ff geen antwoord op weet. Via apparaataansluiting probeer ik op mijn C9 de een nieuwe decoder op HDMI1 te koppelen, maar dat lukt niet.

Na het kiezen voor de optie Decoder/OTT en poort HDMI1 druk ik op Volgende en na het infoscherm over dat het apparaat in het zicht moet staan nog eens op Volgende. Waar eerst altijd de lijst met fabrikanten kwam krijg ik nu een weinig informatieve melding:

"Er is een tijdelijk probleem opgetreden. Probeer het later nogmaals."

Die melding moet ik dan wegklikken met de OK button en je komt niet in het volgende scherm.

Ik kom dus niet verder. Een maandje gelden dacht ik nog: dit zal inderdaad wel een tijdelijk probleem zijn, ik probeer het later nog wel eens. Vorige week dacht ik: zo tijdelijk is het niet, toch maar eens de tv een factory reset geven en alles opnieuw instellen (incl mijn kalibraties ;(). Op internet heb ik bij de Engelse variant van de melding de door LG aangedragen oplossing gevonden om de tv naar de fabriekinstellingen te resetten, bij die gebruikers werkte dat.

Maar helaas, ook na de factory reset blijf ik de melding krijgen. :X

Iemand die dit ook gehad heeft en het heeft kunnen fixen? :)
En is er iemand die het koppelproces ff wil uitproberen, gewoon op een loze HDMI poort zodat je je bestaande setup niet verstoort? Komen jullie helemaal tot aan de keuzelijst met merken of stranden jullie ook na 2x volgende op die melding? :?

De enige optie die ik kan verzinnen is de router ook nog een reset geven omdat die om een of andere reden een poort of site blockt, maar dat slaat eigenlijk nergens op. Bovendien is die 2 weken geleden al gereset voor een andere kwestie en daarna was de melding er ook nog.
Arm1n schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:14:
[...]

Ja heb tot nu toe alleen de tv in het donker gebruikt. Zal als ik overdag kijk eens opletten of Gamma 2.2 nodig kan zijn, maar ik vond nu het beeld daar te licht voor (voornamelijk de donkere delen).
De donkere dagen. ;) Ik zou zeggen als je toch een beeldmodus over hebt probeer het gewoon, het zit niet in de weg. Zet hem gelijk aan de donkerdere mode maar met lagere gamma en hoger OLED-lampje. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwh53
Cap schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:26:
Ik heb een dingetje waar ik zelf ff geen antwoord op weet. Via apparaataansluiting probeer ik op mijn C9 de een nieuwe decoder op HDMI1 te koppelen, maar dat lukt niet.

Na het kiezen voor de optie Decoder/OTT en poort HDMI1 druk ik op Volgende en na het infoscherm over dat het apparaat in het zicht moet staan nog eens op Volgende. Waar eerst altijd de lijst met fabrikanten kwam krijg ik nu een weinig informatieve melding:

"Er is een tijdelijk probleem opgetreden. Probeer het later nogmaals."

Die melding moet ik dan wegklikken met de OK button en je komt niet in het volgende scherm.

Ik kom dus niet verder. Een maandje gelden dacht ik nog: dit zal inderdaad wel een tijdelijk probleem zijn, ik probeer het later nog wel eens. Vorige week dacht ik: zo tijdelijk is het niet, toch maar eens de tv een factory reset geven en alles opnieuw instellen (incl mijn kalibraties ;(). Op internet heb ik bij de Engelse variant van de melding de door LG aangedragen oplossing gevonden om de tv naar de fabriekinstellingen te resetten, bij die gebruikers werkte dat.

Maar helaas, ook na de factory reset blijf ik de melding krijgen. :X

Iemand die dit ook gehad heeft en het heeft kunnen fixen? :)
En is er iemand die het koppelproces ff wil uitproberen, gewoon op een loze HDMI poort zodat je je bestaande setup niet verstoort? Komen jullie helemaal tot aan de keuzelijst met merken of stranden jullie ook na 2x volgende op die melding? :?

De enige optie die ik kan verzinnen is de router ook nog een reset geven omdat die om een of andere reden een poort of site blockt, maar dat slaat eigenlijk nergens op. Bovendien is die 2 weken geleden al gereset voor een andere kwestie en daarna was de melding er ook nog.
5 min.stroom eraf en kabels eruit voor een nieuwe edid ?
Stroom heb ik er ook een tijdje vanaf gehaald, maar geen idee of dat nu 3, 5, of 10 minuten geweest is. Zal ik nog maar een keer proberen maar ik heb geen high hopes. ;)

• Rsport40
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-10 19:28
HoppyF schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:45:
[...]

Warm1 en Warm2 stand wisselen en kijken of je dit beter vindt.
Dat gele is een kwestie van gewenning, veel mensen hebben een LCD gehad met een veel te blauwe instelling net zo als veel smartphones en tablets.
Maar je mag rustig een andere WARM instelling proberen.
Energie stand moet inderdaad uit, Quickstart ook uitzetten en WiFi gebruiken ipv een vaste netwerk kabel.
Verder dus ISF donkere (of lichte) kamer gebruiken niet de stabdaard.
Gewoon doen en een aantal dagen proberen.
Ik heb hem nu van standaard naar ISF gezet, maar wel naar Warm1. Na 10 minuten was ik al gewend aan het "gelige". Het is eigenlijk hetzelfde als de iPhone met OLED, als je daar de True tone uitzet, wordt het ook behoorlijk blauw. Viel me wel op dat als ik HDR op YouTube kijk, dan schakelt hij terug naar Standaard met Oled lamp op 100.

De ISF heeft 2 standen, avond en overdag. Maar moet je elke dag(deel) in de settings dit aanpassen, of gebruiken jullie maar één stand voor altijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rsport40 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:19:
[...]

Ik heb hem nu van standaard naar ISF gezet, maar wel naar Warm1. Na 10 minuten was ik al gewend aan het "gelige". Het is eigenlijk hetzelfde als de iPhone met OLED, als je daar de True tone uitzet, wordt het ook behoorlijk blauw. Viel me wel op dat als ik HDR op YouTube kijk, dan schakelt hij terug naar Standaard met Oled lamp op 100.

De ISF heeft 2 standen, avond en overdag. Maar moet je elke dag(deel) in de settings dit aanpassen, of gebruiken jullie maar één stand voor altijd?
Inderdaad, lijkt wat op True Tone van de iPhone en iPads.
De ISF licht (of donkere) kamer kun je naar behoefte zelf kiezen.
Zelf kijk ik nog steeds ISF donkere kamer ook overdag en ook in de afgelopen zomer als het toch behoorlijk licht is in de kamer.
Ik had niet het idee dat de TV te donker was en ik meer helderheid nodig had.
Maar let op, HDR is een ander profiel!
De ISF donker/licht zijn voor niet-HDR (oftewel SDR) beelden.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rsport40 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:19:
[...]

HDR standen moet je net zo weer instellen als de SDR standen. Voor SDR gebruik ik 3 standen waarvan 2 veel en 1 eigenlijk nooit. Ik heb donker, licht en heel erg licht. Die laatste gebruik ik zo goed als nooit, meestal heb ik de ruimte wel enigszins verduisterd. Voor HDR gebruik ik maar 1 stand (per inputkanaal)

Tv, Apps (1 instelling voor allemaal) en elke HDMI poort hebben hun eigen instelling, en dus ook apart SDR en HDR, en DV. Al kun je wel op alle poorten toepassen natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-11-2020 21:17 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Rsport40
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-10 19:28
ArthurMorgan schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:14:
[...]

HDR standen moet je net zo weer instellen als de SDR standen. Voor SDR gebruik ik 3 standen waarvan 2 veel en 1 eigenlijk nooit. Ik heb donker, licht en heel erg licht. Die laatste gebruik ik zo goed als nooit, meestal heb ik de ruimte wel enigszins verduisterd. Voor HDR gebruik ik maar 1 stand (per inputkanaal)

Tv, Apps (1 instelling voor allemaal) en elke HDMI poort hebben hun eigen instelling, en dus ook apart SDR en HDR, en DV. Al kun je wel op alle poorten toepassen natuurlijk.
Zet de TV bij het aanzetten van de Netflix app, ook een eigen modus aan (movie o.i.d.)?

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 20:13
izzet3838 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:20:
[...]

Dan verklaart dat niet waarom mijn zus bij haar LG tv van €500 wel gewoon een afneembaar snoer heeft gekregen, toen ik die zag stond ik met mijn mond vol tanden :X , zeker omdat ik heel wat moeite moest doen om de mijne weg te werken.
Voor mij in ieder geval een dealbreaker, heb de LG bestelling geannuleerd. Nu de Sony OLED KD-55A8 besteld.

• pwh53
dedominee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:20:
[...]

Voor mij in ieder geval een dealbreaker, heb de LG bestelling geannuleerd. Nu de Sony OLED KD-55A8 besteld.
die heeft geen hdmi 2.1,lijkt me een grotere dealbreaker dan een stroomstekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dan Stark
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:39
twi schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:07:
Mooi man, die Black Friday deals. De 55 is van 1299 naar 1290 gegaan bij bol en van 1299 naar 1399 bij Platte TV.
Veel van de LG OLEDs zijn al uitverkocht. Vandaar dat de prijzen weer omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rsport40 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:38:
[...]

Zet de TV bij het aanzetten van de Netflix app, ook een eigen modus aan (movie o.i.d.)?
Netflix gebruikt de instellingen die je gemaakt hebt voor de apps. Dus netflix, de browser, videoland, prime etc gebruiken allemaal dezelfde instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:34
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:10:
[...]

Ik had dit eerst ook (ik heb dan eerlijk gezegd bizar weinig verstand van tv's, net als jou volgens mij haha). Contact met een familielid gehad en hij wist mij gelijk te vertellen hoe dit zit..

Je AB kan namelijk gevonden worden in de installatiewizard, maar het kan zijn dat je hiermee niet gelijk de juiste config hebt. Je moet dus de knoppen testen (volgens mij deed ik dat tijdens de installatiewizard) en doorgaan totdat je een config hebt die volledig aansluit met je AB/decoder. Volgens mij was bij mij de 2e config gelijk perfect en werkte alles. De eerste keer had ik volgens mij een config gekregen, 1 knop getest en dacht ej, dit gaat snel.. Doorgeklikt en toen bleek ook echt alleen die knop (aan/uit?) te werken.

Ik heb dan geen Humax maar ik had de Horizon. Hiermee kon ik alles bedienen, ik dacht dat ik de horizon op arc had zodat die automatisch inschakelde met de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Laatst online: 15:27
Ik ben van plan een oled aan te schaffen, op dit moment heb ik een LCD op klikaanklikuit aangesloten. Zodra ik de tv Wil uitzetten druk ik op de klikaanklikuit ab, de LCD gaat dan hard uit. Ik doe dit al 12 jaar zonder problemen, kan ik dit zelfde struukje doen met de oled zonder schade aan te richten? Ik kan mij voorstellen dat er een soort ontlading plaats moet vinden. Ik wil de werkwijze graag niet aanpassen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erwin81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07-2023
THxZ0NE schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:35:
Ik ben van plan een oled aan te schaffen, op dit moment heb ik een LCD op klikaanklikuit aangesloten. Zodra ik de tv Wil uitzetten druk ik op de klikaanklikuit ab, de LCD gaat dan hard uit. Ik doe dit al 12 jaar zonder problemen, kan ik dit zelfde struukje doen met de oled zonder schade aan te richten? Ik kan mij voorstellen dat er een soort ontlading plaats moet vinden. Ik wil de werkwijze graag niet aanpassen.
Nee het is niet goed om de stroom er vanaf te halen als je de tv wil uitzetten. De meeste oled tv's draaien namelijk programma's op de achtergrond in standby om schermdefecten te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vraag mbt de HDMI aansluitingen op mijn LG C9. Laatst gebruikte HDMI poort op de foto is HDMI1 waarop de Xbox Series X zit aangesloten, maar die staat in standby mode.

Van links naar rechts (omdat de grijze vakjes niet te lezen zijn)

Kabel TV (ziggo)
HDMI1 - Xbox Series X (HDMI-CEC ingeschakeld op zowel Xbox als TV)
USB Disk
HDMI2 - LG SNY11 Soundbar
HDMI3 - Playstation 5 (HDMI-CEC ingeschakeld op zowel PS5 als TV)

Waarom zijn de aansluitingen van de LG Soundbar en PS5 zwart ? Lijkt wel of deze helemaal uit staan.
Als ik met de pointer de HDMI3 poort van de PS5 selecteer en op OK klik van de LG Remote, dan gaat de PS5 aan. Prima, dat wil ik ook.
Wanneer ik de pointer de HDMI1 poort van de XSX selecteer en op OK klik van de LG Remote, dan gaat de XSX dus NIET aan. Vreemd, want de PS5 doet dat wel en op beide staat expliciet in de instellingen van beide consoles de optie HDMI-CEC aangevinkt.

Wie weet dus waarom er van de aansluitingen 3 grijs en 2 zwart zijn ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BjmhjU0GWkrhVNsusej0QCbzhV0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AMFcvkHq9JWlcX567cyXbAYd.png?f=user_large

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwh53
THxZ0NE schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:35:
nee kan niet,gegarandeerd problemen,is ook te zien door de monteur in het service-menu en garantie vervalt dan,wegens ondeuglijk gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
niekosniekos schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:58:
goedemiddag!

Ik was al druk aan het zoeken:

maar ik heb deze tv: LGOLED55C8PLA

nu was er sprake dat in oktober er een update zou komen voor airplay!

https://www.homecinemamag...och-naar-2018-televisies/

nieuws: LG gaat toch HomeKit en AirPlay 2 toevoegen aan tv's uit 2018

heeft iemand toevallig enig idee wanneer deze update te verwachten is?
Nee nog steeds geen update. LG blijft op hun twitterkanalen maanden lang hetzelfde riedeltje opvoeren. Ik geloof het niet meer...

"we've been advised that Apple Airplay and HomeKit will be available on our 2018 models by the end of this year. Thank you."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Iemand enig idee wat dit veroorzaakt en of en zoja het op te lossen is?

Ik heb een chromecast en een Xbox series X en gebruik CEC voor beiden. Als ik de series X opstart als ik de chromecast als laatste gebruikt heb dan krijg ik allemaal rode artifacts op mijn beeld. Als ik dan de alles herstart gaat het goed. Maar als ik vanaf TV naar de Xbox ga dan heb ik die artifacts niet. Uiteraard gebruik ik nu die workaround als ik er aan denk. Maar ik vraag me wel af hoe dit komt en of het op te lossen is zonder van die workaround gebruik te hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
ArthurMorgan schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:48:
Iemand enig idee wat dit veroorzaakt en of en zoja het op te lossen is?

Ik heb een chromecast en een Xbox series X en gebruik CEC voor beiden. Als ik de series X opstart als ik de chromecast als laatste gebruikt heb dan krijg ik allemaal rode artifacts op mijn beeld. Als ik dan de alles herstart gaat het goed. Maar als ik vanaf TV naar de Xbox ga dan heb ik die artifacts niet. Uiteraard gebruik ik nu die workaround als ik er aan denk. Maar ik vraag me wel af hoe dit komt en of het op te lossen is zonder van die workaround gebruik te hoeven maken.
lijkt op een slechte kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
pwh53 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:53:
[...]

lijkt op een slechte kabel
De artifacts ontstaan dus alleen als ik eerst de Chromecast gebruik en dat daarna de Xbox gestart wordt. Ik heb dit probleem nooit als de volgorde TV - Xbox is, of Xbox - Xbox. Bij een slechte kabel zou ik denken dat het probleem sowieso zou kunnen ontstaan, ongeacht wat er gebruikt werd voor de Xbox. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
ArthurMorgan schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:58:
[...]

De artifacts ontstaan dus alleen als ik eerst de Chromecast gebruik en dat daarna de Xbox gestart wordt. Ik heb dit probleem nooit als de volgorde TV - Xbox is, of Xbox - Xbox. Bij een slechte kabel zou ik denken dat het probleem sowieso zou kunnen ontstaan, ongeacht wat er gebruikt werd voor de Xbox. Toch?
misschien is de ene er meer gevoeliger voor,mijn ervaringen,artifacten,groene strepen,witte spikkels allemaal gehad,opgelost door een andere kabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
Kort vraagje aan de kenners hier :

Uitermate tevreden over de Magic Remote waar ook een cursor in zit om sneller door de instellingen heen te manoeuvreren valt.
Echter is deze cursor wel heel gevoelig. Als de remote op de bank ligt en iemand gaat verzitten springt de cursor al in beeld. Soms beetje hinderlijk. Is er een optie om die cursor alleen te activeren als je zelf op een knopje drukt ipv beweging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 09:05
zwembroek schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:51:
Heeft iemand hier een 77CX aan de muur hangen? Krijg je deze goed recht tegen de muur? Dus niet dat de TV iets naar beneden helt? Het prijs verschil tussen de 77GX en 77CX wordt nu wel erg groot om het verschil te rechtvaardigen. 77GX 4200 na cashback, 77CX 3159 na cashback. Ik ben benieuwd of dit nog bij gaat trekken. Maar 1000 voor design gaat mij te ver.
Ik kamp met hetzelfde dilemma. Zou het op zich geen ramp vinden om de CX neer te moeten zetten alleen die voet is erg diep. Nu is enige stabiliteit wel wenselijk met zo'n bakbeest, maar toch. Daarnaast zou dat wel weer een aantal gaten schelen in mijn mooie egale witte muur én blijf ik nog wat flexibeler met de woonkamerindeling :+

Maar die GX is wel erg verleidelijk hoor, dat is wall-mounted gewoon echt een pareltje. Maar een parel van €1000,- is inderdaad wel aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apmannetje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoi,
Ik heb sinds kort een nieuwe tv (LG65CX) en een denon receiver (x2700h).ik heb nm ziggo next aangesloten op de avr en kan prima tv kijken. als ik de netflix app op de tv start krijg ik wel NF beeld, maar het geluid blijft vanuit de ziggo box worden gestuurd. Als ik tv luidsprekers gebruik heb ik wel NF geluid, maar ik wil het via de AVR.
Wat het ik geprobeerd:
Uitgevonden dat zo iets via ARC moet werken.
Op mijn tv hdmi kabel van 1 naar 2 verplaatst
Op de avr kabel arc capable uitgang gezet
TV uitgang geluid op hdmi arc gezet
AVR hdmi aan gezet.
Ik gebruik een 4k geschikte hdmi kabel bie bij next geleverd wordt voor alle verbindingen

Ik weet het niet meer , heeft iemand ideen wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07-2023
apmannetje schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:19:
Hoi,
Ik heb sinds kort een nieuwe tv (LG65CX) en een denon receiver (x2700h).ik heb nm ziggo next aangesloten op de avr en kan prima tv kijken. als ik de netflix app op de tv start krijg ik wel NF beeld, maar het geluid blijft vanuit de ziggo box worden gestuurd. Als ik tv luidsprekers gebruik heb ik wel NF geluid, maar ik wil het via de AVR.
Wat het ik geprobeerd:
AVR hdmi aan gezet.
Ik gebruik een 4k geschikte hdmi kabel bie bij next geleverd wordt voor alle verbindingen

Heb hetzelfde probleem, uiteindelijk maar met de optische audiokabel verbonden omdat ik er beetje kribbig van werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 19:07
Gebruikt er nog iemand een Chromecast op zijn LG TV zo ja, waarom nog? Wat is handiger?
Er zijn een paar goede deals voor een Chromecast Ultra, vandaar de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
BlackShadow schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:15:
Gebruikt er nog iemand een Chromecast op zijn LG TV zo ja, waarom nog? Wat is handiger?
Dplay en stadia zijn voor mij de reden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan Stark
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:39
2dope schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:15:
[...]

Ik kamp met hetzelfde dilemma. Zou het op zich geen ramp vinden om de CX neer te moeten zetten alleen die voet is erg diep. Nu is enige stabiliteit wel wenselijk met zo'n bakbeest, maar toch. Daarnaast zou dat wel weer een aantal gaten schelen in mijn mooie egale witte muur én blijf ik nog wat flexibeler met de woonkamerindeling :+

Maar die GX is wel erg verleidelijk hoor, dat is wall-mounted gewoon echt een pareltje. Maar een parel van €1000,- is inderdaad wel aan de prijs.
Die CX kan je ook ophangen met een beugel toch? Die zijn goedkoper dan 1000 Eur. Met de 65 GX/CX scheelt het niet zoveel qua prijs.

Ik twijfel zelf nog tussen de 65GX en 77CX maar denk dat het toch de 77CX wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 21:12
Hoi,
Wat het ik geprobeerd:
AVR hdmi aan gezet.

Je hebt het goed gedaan. Enige wat je moet doen is de is de kabel van de ziggo box uit je avr halen en in hdmi 1 van je tv doen.
Zo heb ik het ook en werkt als een trein.

Dus 1 kabel van je arc van je receiver naar hdmi 2.
Ziggo box rechtstreeks van box naar hdmi 1 van je tv.

Overige settings zijn goed.

Zodra ik dan m'n avr aanzet (voor films of series) loopt het geluid over de avr en als ik hem uitzet weer over tv (voor tv kijken)

[ Voor 5% gewijzigd door Qosmic op 27-11-2020 13:42 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graduation
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-03 13:31
Hi Tweakers, ik heb een 55" aangeschaft bij Kamera Express die hopelijk snel geleverd wordt. Nu lees ik hier en daar dat er rond Black Friday speciale, specifiek voor de uitverkoop geproduceerde, modellen in omloop gaan. Soms van wat mindere kwaliteit dan de 'niet-uitverkoop' modellen.

Is dat ook een ding in NL? Zijn er dingen waar ik op kan letten die erop wijzen dat het om het reguliere model gaat?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sinds kort (heb niet opgelet of dit na een software update is) heb ik bij het aanzetten van mijn C9 en het navigeren naar een app (YouTube, Spotify, Netflix, maakt niet uit) de TV eerst één of twee keer terugschakelt naar het laatst geselecteerde HDMI kanaal (mediaspeler, PlayStation, maakt niet uit).

Iemand anders die hier ook last van ondervindt?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFX77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 20:57
Graduation schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:40:
Hi Tweakers, ik heb een 55" aangeschaft bij Kamera Express die hopelijk snel geleverd wordt. Nu lees ik hier en daar dat er rond Black Friday speciale, specifiek voor de uitverkoop geproduceerde, modellen in omloop gaan. Soms van wat mindere kwaliteit dan de 'niet-uitverkoop' modellen.

Is dat ook een ding in NL? Zijn er dingen waar ik op kan letten die erop wijzen dat het om het reguliere model gaat?

Alvast bedankt!
Modelnummmer en typenummer op je factuur? Dan laat ik weten of het de normale of niet is.

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graduation
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-03 13:31
TFX77 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:15:
[...]

Modelnummmer en typenummer op je factuur? Dan laat ik weten of het de normale of niet is.
Op factuur staat alleen modelnummer (LG OLED55CX6LA), geen typenummer. Maar staat neem ik aan wel op de doos(?), ik stuur je een pb als ik hem heb. Veel dank hiervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Alvast bedankt!
Bron?
Nog nooit van gehoord, ik weet alleen dat er grijze import bestaat.
Daarom dus altijd controleren of je je TV ook bij een officiële LG dealer koopt.
Kamera Express, Smits Arnhem, Apollo, Platte TV, Hofma enz, zijn officiële LG dealers.

Per winkel verschillen de garantievoorwaarden wel, ook zijn niet alle dealers aangesloten bij een branche organisatie zoals Techniek Nederland of Thuiswinkel.org.
Omdat de verkoper verantwoordelijk is voor de garantie afhandeling bij een defect kun je hier later mee te maken krijgen. Staan voorbeelden in het Shopping Forum hierover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFX77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 20:57
HoppyF schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:21:
[...]

Dit is een normaal Benelux model.
HoppyF heeft helemaal gelijk.

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:50
Vraagje over de LG OLED55CX6LA: weet iemand de afstand van de onderkant van de televisie tot aan de eerste VESA schroef locatie?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53

Alvast bedankt!
onzin,kamera express is een dealer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pwh53
Spaulding1 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:53:

Uitermate tevreden over de Magic Remote waar ook een cursor in zit om sneller door de instellingen heen te manoeuvreren valt.
Echter is deze cursor wel heel gevoelig. Als de remote op de bank ligt en iemand gaat verzitten springt de cursor al in beeld. Soms beetje hinderlijk. Is er een optie om die cursor alleen te activeren als je zelf op een knopje drukt ipv beweging?
voor je op tafel leggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blurk62
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:31:
Vraagje over de LG OLED55CX6LA: weet iemand de afstand van de onderkant van de televisie tot aan de eerste VESA schroef locatie?
Ja.
Staat een paar pagina's terug.

Nou vooruit: Blurk62 in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 13% gewijzigd door Blurk62 op 27-11-2020 15:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:25
Spaulding1 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:53:

Volgens mij is daar weinig aan te doen behalve de cursor functie uitschakelen, maar dat is ook niet wat je wilt vermoedelijk.

Wat nog hinderlijker is: in de netflix app is ingebouwd dat als de content op pauze staat, en de tv inmiddels in "screensaver" mode is, hij resumed zodra de remote beweegt. Dus zodra je gaat zitten en de AB beweegt daardoor een beetje gaat hij verder.
Dit gebeurd al bij de minste beweging, bijvoorbeeld als ik in de keuken bent en mn telefoon op de bank trilt.

Dit is "by design" en kan je niet uitzetten... Nooit begrepen, totaal onhandige functie, en als je hem dan al implementeert geef dan de optie om het uit te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 27-11-2020 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apmannetje
Qosmic schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:29:
[...]

Je hebt het goed gedaan. Enige wat je moet doen is de is de kabel van de ziggo box uit je avr halen en in hdmi 1 van je tv doen.
Zo heb ik het ook en werkt als een trein.

Dus 1 kabel van je arc van je receiver naar hdmi 2.
Ziggo box rechtstreeks van box naar hdmi 1 van je tv.

Overige settings zijn goed.

Zodra ik dan m'n avr aanzet (voor films of series) loopt het geluid over de avr en als ik hem uitzet weer over tv (voor tv kijken)
Bedankt, maar als ik dit doe krijg in het tv geluid op de interne (tv) luidsprekers,
Mijn bedoeling is eigenlijk om alle geluid via de avr te laten lopen over hdmi
zou toch mogelijk moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
apmannetje schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:19:
[...]

Bedankt, maar als ik dit doe krijg in het tv geluid op de interne (tv) luidsprekers,
Mijn bedoeling is eigenlijk om alle geluid via de avr te laten lopen over hdmi
zou toch mogelijk moeten zijn?
Dat is. Mogelijk, je moet het geluid dan op arc. Zetten.
In mijn geval switch die dan naar m'n avr zodra. Ik hem aanzet en weer naar interne tv zodra. Ik hem uit doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:06
KingKoning schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:13:
[...]

Volgens mij is daar weinig aan te doen behalve de cursor functie uitschakelen, maar dat is ook niet wat je wilt vermoedelijk.

Wat nog hinderlijker is: in de netflix app is ingebouwd dat als de content op pauze staat, en de tv inmiddels in "screensaver" mode is, hij resumed zodra de remote beweegt. Dus zodra je gaat zitten en de AB beweegt daardoor een beetje gaat hij verder.
Dit gebeurd al bij de minste beweging, bijvoorbeeld als ik in de keuken bent en mn telefoon op de bank trilt.

Dit is "by design" en kan je niet uitzetten... Nooit begrepen, totaal onhandige functie, en als je hem dan al implementeert geef dan de optie om het uit te zetten.
Ik vind die Netflix functie eigenlijk wel handig :)

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iruy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20:47
Nou, dit was de eerste en de laatste keer dat ik me met BF bezighoud ; speciaal gewacht tot deze dagen om de 65CX aan te schaffen, maar had hem beter een aantal weken geleden kunnen halen. Net nog contact gehad met plattetv maar deze blijven ook stug bij 1949 hangen, kan nog geen gratis garantiepakketje vanaf. Is het realistisch dat deze tv de komende maanden nog in prijs zakt ? Ik heb er verder geen haast mee dus dat scheelt ..

Untappd : YuriEhv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qosmic
iruy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:49:
Nou, dit was de eerste en de laatste keer dat ik me met BF bezighoud ; speciaal gewacht tot deze dagen om de 65CX aan te schaffen, maar had hem beter een aantal weken geleden kunnen halen. Net nog contact gehad met plattetv maar deze blijven ook stug bij 1949 hangen, kan nog geen gratis garantiepakketje vanaf. Is het realistisch dat deze tv de komende maanden nog in prijs zakt ? Ik heb er verder geen haast mee dus dat scheelt ..
Ik heb hem voor 1795 bij hofma gekocht afgelopen dinsdag en hangt nu aan de muur.
Daar is ie nog steeds voor dat bedrag te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh623661
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:49
Hoi,
Wat het ik geprobeerd:
AVR hdmi aan gezet.

Ik heb een Denon 6400 en Oled55E9
Denon op TV/Audio zetten en kiezen voor setup, dan naar Video
HDMI setup -ARC aanzetten, daar heb ik bij HDMI doorgeven en bij HDMI bediening Uit staan
Hier werkt het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:50
Overheen gekeken, thanks voor de quote! ;)

14,5cm dus, dat wordt voor mij dan nog ook nog een flinke (meet)puzzel. Mijn Sonos Playbar heeft precies 10 cm boven en 10 cm onder tussen mijn tv meubel en de huidige tv. De VESA aansluiting op mijn huidige tv zit precies in het midden van de tv 8)7

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:43
Ik mag ook meepraten tegenwoordig!

65GX aangeschaft 2 weken terug ter vervanging van mijn 55" Panasonic VT50 (te koop nu dus ..)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EQ6IH4AEu25Rc1t-fNA9hjW-Tlk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fdu1HJZ1eVRLvdAX00pZY3tt.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOpx9TY-u4ADUgr5ck0iMF-JVqc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qdxVVRaWfVt7oNeM3STfdQEC.jpg?f=user_large

Erg blij mee, en superstrak in het muurtje kunnen verwerken! (Warmteontwikkeling is geen probleem)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spamrijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-03 19:26
Cilph schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 17:50:
Ik zie bij Plasmavisie staan dat de LG C9 (topper in pricewatch momenteel) Steam Link ondersteunt zonder extra hardware. Ik kan alleen werkelijk geen nieuws vinden dat dit ooit is uitgebracht. Weet iemand meer?
Ik kwam dit net ook tegen. Heb ze even gemaild met de vraag of ze onderliggende informatie hadden om deze claim te onderbouwen. Ik kreeg reactie dat "LG heeft aangegeven dat stream link binnenkort zou verschijnen in WebOS." (neem aan dat het een typo was en wel gewoon steam moest zijn). Verder hadden ze geen ondersteunende informatie voor deze claim.
Heb de klantenservice van LG Benelux maar gemaild met de vraag of dit te bevestigen is.

Edit: wow, ik zie nu pas eigenlijk dat die niet 14 oktober dit jaar was, maar al 2019... lijkt me niet echt iets van waar dan... of wel?

[ Voor 8% gewijzigd door spamrijk op 27-11-2020 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Vandaag mijn 65cx binnen gekregen maar heb een aantal vragen.

1. Heeft iemand teletekst werkend gekregen? Ik klik op teletekst maar niets gebeurd.
2. Is er een alternatieve voet beschikbaar waarbij de tv dichter bij de muur komt? Ik vind de voet wel mooi maar hij steekt aan de achterzijde wel erg uit.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:50
spamrijk schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:13:
[...]

Ik kwam dit net ook tegen. Heb ze even gemaild met de vraag of ze onderliggende informatie hadden om deze claim te onderbouwen. Ik kreeg reactie dat "LG heeft aangegeven dat stream link binnenkort zou verschijnen in WebOS." (neem aan dat het een typo was en wel gewoon steam moest zijn). Verder hadden ze geen ondersteunende informatie voor deze claim.
Heb de klantenservice van LG Benelux maar gemaild met de vraag of dit te bevestigen is.

Edit: wow, ik zie nu pas eigenlijk dat die niet 14 oktober dit jaar was, maar al 2019... lijkt me niet echt iets van waar dan... of wel?
Weet ik helaas niks van maar nooit iets kopen voor een functie die er nog niet op zit. No matter what support zegt, over maand, 3 maanden of jaar. Daar kom je regelmatig met een droevig gezicht mee terug omdat het toch niet ging of niet goed werkt etc. Wil je deze functie zeker weten, koop een tv die het al heeft of wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blurk62
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
icecreamfarmer schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:20:
Vandaag mijn 65cx binnen gekregen maar heb een aantal vragen.

1. Heeft iemand teletekst werkend gekregen? Ik klik op teletekst maar niets gebeurd.
:Y

Tik hierboven in de witte "Zoek in het Forum" balk van "Dit topic" eens teletekst in en kijk bijvoorbeeld naar het zoekresultaat van 11 november.

Het gebruik van teletekst op je mooie tv is veel te onhandig en nog slecht voor je scherm ook. Installeer de app op je telefoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crosseel
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:55
Ik ook sedert kort in het bezit van een LG OLED55C9 en deze is gekoppeld aan een SONOS beam/2x one/sub via hdmi-arc. Installatie via de tv en via de sonos app gaan vlekkenloos en bij het onmiddelijk hierna afspelen van content werkt alles perfect tot zelf de afstandsbediening die het sonos geluid regelt. Echter bij het stoppen met kijken en standby zetten van de tv en hierna terug verder kijken werkt het geluid plots ofwel in haperingen ofwel helemaal niet meer. enige oplossing is alles ontkoppelen en opnieuw instellen.. al reeds 3x van hdmi kabel veranderd maar zelfde probleem. CEC ingeschakeld, audio passtrough en earc aan..

Voorlopig nu op toslink overgeschakeld en geen problemen. verlies functie van afstandsbediening maar denk geen kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Laatst online: 30-09 20:13
pwh53 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:39:
[...]

die heeft geen hdmi 2.1,lijkt me een grotere dealbreaker dan een stroomstekker.
Hmm, nee voor mij andersom. HDMI heeft voor mij geen waarde. Mijn tv met behoud van garantie aan de muur zonder zichtbare draden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Blurk62 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:09:
[...]

:Y

Tik hierboven in de witte "Zoek in het Forum" balk van "Dit topic" eens teletekst in en kijk bijvoorbeeld naar het zoekresultaat van 11 november.

Het gebruik van teletekst op je mooie tv is veel te onhandig en nog slecht voor je scherm ook. Installeer de app op je telefoon!
Dank had ik niet verwacht. Ben nu een pagina met de beste instellingen aan het zoeken.
Gebruikt iemand deze
https://www.rtings.com/tv...erall%20picture%20quality.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
dedominee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:30:
[...]

Hmm, nee voor mij andersom. HDMI heeft voor mij geen waarde. Mijn tv met behoud van garantie aan de muur zonder zichtbare draden wel.
ik was misschien ook een beetje kort door de bocht,ieder zijn ding,maar zag net nog foto's van iemand hier,de gx is toch wel de tv voor aan de muur.(heb zelf een c7 aan de muur).
kun je er niet een soort verdiept stopcontact van maken, van die buis in de muur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
icecreamfarmer schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:35:
[...]

Dank had ik niet verwacht. Ben nu een pagina met de beste instellingen aan het zoeken.
Gebruikt iemand deze
https://www.rtings.com/tv...erall%20picture%20quality.
begin met een beeldmodus die jezelf mooi vind,en van daar uit kleine aanpassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:50
crosseel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:10:
Ik ook sedert kort in het bezit van een LG OLED55C9 en deze is gekoppeld aan een SONOS beam/2x one/sub via hdmi-arc. Installatie via de tv en via de sonos app gaan vlekkenloos en bij het onmiddelijk hierna afspelen van content werkt alles perfect tot zelf de afstandsbediening die het sonos geluid regelt. Echter bij het stoppen met kijken en standby zetten van de tv en hierna terug verder kijken werkt het geluid plots ofwel in haperingen ofwel helemaal niet meer. enige oplossing is alles ontkoppelen en opnieuw instellen.. al reeds 3x van hdmi kabel veranderd maar zelfde probleem. CEC ingeschakeld, audio passtrough en earc aan..

Voorlopig nu op toslink overgeschakeld en geen problemen. verlies functie van afstandsbediening maar denk geen kwaliteit..
Heb je quickstart uit staan? Deze zorgt nog wel eens voor wifi, netwerk of geluidsproblemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crosseel
andries98 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:35:
[...]

Heb je quickstart uit staan? Deze zorgt nog wel eens voor wifi, netwerk of geluidsproblemen
Ah nee zie dat deze functie aanstaat.. ik zet deze even uit en probeer de arc aansluiting opnieuw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:13
Hier de LG CX 55 binnen. Wat een geweldig aparaat. Gaan we de komende jaren veel plezier aan beleven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Henkje.doc op 27-11-2020 21:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
*Knip*, dit is geen prijzen topoc en het schermen met zo'n ondoorzichtige deals heeft niemand iets aan.

[ Voor 83% gewijzigd door Zeehond op 28-11-2020 19:22 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 22:25

FREAKJAM

"MAXIMUM"

zwembroek schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:43:
Na de hele dag leuren en bellen met alle bekende jongens als Smits Arnhem, Hofma , etc en overal het zelfde verhaal te hebben gehoord over leveringsproblemen met de 77GX en dat de prijzen zelfs weer gaan stijgen toch nog een deal kunnen maken weer voor 4000 euro met 5 jaar garantie en directe levering. Een hoop geld voor een TV. Maar goed ook geen vuurwerk dit jaar. Heb ik het verschil met de 77CX terug. En het gekke is ik heb net een Siemens koffie automaat gehaald bij de mediamarkt en ik zei voor de grap ik neem deze alleen als ik de 77GX erbij krijg voor 4k. En hij ging meteen akkoord zonder aarzelen. Schiet mij maar lek.

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BlackShadow schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:15:
Ik heb de Nvidia Shield TV met chromecast ingebouwd, deze heeft gbit lan aansluiting, lekker snel met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
andries98 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:35:
[...]

bijna altijd
crosseel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:40:
[...]

Ah nee zie dat deze functie aanstaat.. ik zet deze even uit en probeer de arc aansluiting opnieuw..
eventueel 5 min stroom eraf,loopt het geheugen leeg vd tv zeg maar,alles wat quickstart heeft onthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
FREAKJAM schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:30:
[...]

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar wilde het toch zeker weten. Klonk alsof hij de TV eerst elders had gekocht voor 4K om vervolgens de grap te maken bij de MM bij het kopen van het koffieapparaat. Tis maar net hoe je het leest.
Je leest het wel goed. Het lullige is dat ik de zaak niet mag noemen. Beetje nasty dat ontransparante gedoe steeds van al die zaken.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 27-11-2020 22:44 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:41
Hoe gaan TV-zaken om met retourneren? Is het altijd geld terug?
Ik heb een betere deal gezien die morgenvroeg kan verzilveren, echter staat dezelfde TV gisteren gekocht hier in de gang in de doos :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerMarco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:37
goldmemberf1 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:44:
Hoe gaan TV-zaken om met retourneren? Is het altijd geld terug?
Ik heb een betere deal gezien die morgenvroeg kan verzilveren, echter staat dezelfde TV gisteren gekocht hier in de gang in de doos :-)
Dicht in de doos zou geen issue mogen zijn (juridisch), wellicht kan je ff bellen en het verschil bespreken (scheelt weer terugbrengen & ophalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:42:
[...]

Je leest het wel goed. Het lullige is dat ik de zaak niet mag noemen. Beetje nasty dat ontransparante gedoe steeds van al die zaken.
Had dit dan gewoon meteen vermeld, serieus: je had het kunnen weten dat men zou willen weten waar jij je tv gekocht hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-09 10:31
Toch de knoop maar doorgehakt. Had voor mezelf gezegd dat als de 77CX onder de 40000 noorse kronen komt dat ik hem zou aanschaffen. Vorig jaar de 55C9 gekocht maar vind hem toch te klein (3 meter afstand), maar 65" was hier onredelijk duur vorig jaar. Onder het mom van "te groot bestaat niet" de 77CX besteld nu voor 39990nok, ongeveer 3800eur. Cashback kennen ze hier niet. Nu waarschijnlijk 10 dagen wachten (levertijd in Noorwegen is een ramp).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Devian schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:00:
Ik mag ook meepraten tegenwoordig!

65GX aangeschaft 2 weken terug ter vervanging van mijn 55" Panasonic VT50 (te koop nu dus ..)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Erg blij mee, en superstrak in het muurtje kunnen verwerken! (Warmteontwikkeling is geen probleem)
Even props voor de cozy setting en het nieuwe paneel. Die fluffyness daar op het tapijt helpt ook mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:23
Ik heb een mooie aanbieding voor de lg 55 gx in de mail, een tv die ik al een tijdje graag aan de muur wil hebben hangen. Ik ben alleen nogal van het 100% verbergen van kabels.

Mijn oude Sony 4K tv hangt nu ook aan de muur (een stenen muur) terwijl de kabels door een pvc buis aan de linker kant van de tv (van de voorkant bekeken, waar de hdmi kabels zitten) naar beneden lopen.
De stroomkabel hoefde hier niet doorheen want er zat een stopcontact toevallig achter de tv en dat paste precies. Maar met de LG GX gaat dat niet lukken, want die zit echt strak tegen de muur. Ik lees dat hij 1,6 meter lang is, dan zou ik hem in de kruipruimte aan moeten sluiten als ik de kabel er uberhaupt al doorheen krijg en als ik dat ook al ga redden ivm lengte.

Helaas zit de buis niet precies in het midden van de tv, voor de hdmi kabels gaat dat denk ik wel lukken (dit zitten toch al aan dezelfde kant, misschien moet ik alleen dunnere kabels bestellen.).

Heeft iemand ervaring met het vervangen van de stekker, of op een andere manier een stop contact dieper in een stenen muur leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:04
@DarkShadow ja de 230V stekker vervangen is kwestie van schaar en striptang en een deugdelijke ongeaarde stekker erop monteren. Wel vooraf even goed je tv checken zodat ie nog in originele staat retour kan indien defect.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 28-11-2020 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 13:56
Even voor de duidelijkheid, Apollo bood jou een 77GX aan voor 4099,- en dit is zonder cashback?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 22:25

FREAKJAM

"MAXIMUM"

CVar schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:09:
[...]

Even voor de duidelijkheid, Apollo bood jou een 77GX aan voor 4099,- en dit is zonder cashback?
4099 mét cashback. Staat ook zo gewoon op de website.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crosseel
pwh53 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:36:
[...]

bijna altijd

[...]

eventueel 5 min stroom eraf,loopt het geheugen leeg vd tv zeg maar,alles wat quickstart heeft onthouden.
Eerste test lijkt dat quickstart uitschakelen het probleem heeft opgelost! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apmannetje
sh623661 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:05:
[...]

Ik heb een Denon 6400 en Oled55E9
Denon op TV/Audio zetten en kiezen voor setup, dan naar Video
HDMI setup -ARC aanzetten, daar heb ik bij HDMI doorgeven en bij HDMI bediening Uit staan
Hier werkt het wel!
Bedankt voor je antwoord.
Ik probeer wat je beschrijft, maar er gebeurd niets als ik op de ab tv/audio druk
mn tv hangt aan de arc monitor uitgang van de denon en ziggo hangt aan medabox.
Welke ingang moet ik dan gebruiken voor de ziggo box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh623661
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:49
apmannetje schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:29:
[...]

Bedankt voor je antwoord.
Ik probeer wat je beschrijft, maar er gebeurd niets als ik op de ab tv/audio druk
mn tv hangt aan de arc monitor uitgang van de denon en ziggo hangt aan medabox.
Welke ingang moet ik dan gebruiken voor de ziggo box?
Heb het ff getest, klopt wat je zegt. TV heb je goed aangesloten op de Denon. De kabel zit aan de andere kant in de tv op HDMI-2 (ARC) neem ik aan?
Ik begrijp niet helemaal wat je zegt maar ik ga er van uit dat je bedoelt dat je de Ziggo-box aan HDMI ingang 4 (MediaPlayer) van de Denon hebt hangen?
Als je dus zorgt dat je die ingang actief hebt op je Denon en beelden ziet van de Ziggo-box. Dan klik je met je afstandsbediening van de Denon op setup van de Denon afstandsbediening. Dan naar Video
HDMI setup -ARC aanzetten, daar heb ik bij HDMI doorgeven en bij HDMI bediening Uit staan (dat zijn de enige die ik nog zou kunnen aanpassen, de rest is greyed out.
Als je daarna Netflix via de interne app op de tv kijkt moet je als uitgang TV Audio op je Denon hebben staan!

[ Voor 20% gewijzigd door sh623661 op 28-11-2020 14:03 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:27
Ik ben voor de 77CX gegaan, was de beste aanbieding voor mij :)

Gister besteld, vandaag 11:00 binnen.
Vanavond Blader runner 2049 kijken O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CMC7mu5qQPBSaONKqiGIoKjrMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kx37vqOIqpv5UABMnVo5T16Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door absrnd op 28-11-2020 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:14
sh623661 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 12:39:
[...]

Heb het ff getest, klopt wat je zegt. TV heb je goed aangesloten op de Denon. De kabel zit aan de andere kant in de tv op HDMI-2 (ARC) neem ik aan?
Ik begrijp niet helemaal wat je zegt maar ik ga er van uit dat je bedoelt dat je de Ziggo-box aan HDMI ingang 4 (MediaPlayer) van de Denon hebt hangen?
Als je dus zorgt dat je die ingang actief hebt op je Denon en beelden ziet van de Ziggo-box. Dan klik je met je afstandsbediening van de Denon op setup van de Denon afstandsbediening. Dan naar Video
HDMI setup -ARC aanzetten, daar heb ik bij HDMI doorgeven en bij HDMI bediening Uit staan (dat zijn de enige die ik nog zou kunnen aanpassen, de rest is greyed out.
Als je daarna Netflix via de interne app op de tv kijkt moet je als uitgang TV Audio op je Denon hebben staan!
Alle geluid loopt via mijn Denon 2600, behalve het TV geluid, dat wordt weergegeven door de TV zelf.
Mijn instelling in de Denon:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jsqX_S6qRW0jSPbtEFzsiZbfg0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q30v7V02O6o9NBBzwTUOonVP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:05
Ik zit er aan te denken om de OLED55CX6LA te halen. Op de tv zit toch gewoon een mediaspeler ingebouwd? En kan die speler ook externe srt files en ook ssa files afspelen. En kan die ook de meeste gangbare film bestanden afpelen?

En dan nog een vraag. Als speakerset heb ik de Logitech Z5500. In de toekomst wil ik een playstation 5 aanschaffen en die heeft geen spdif aansluiting meer. Kan ik dan via arc dan nog wel 5.1 geluid krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:20
jaaoie17 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:04:
Ik zit er aan te denken om de OLED55CX6LA te halen. Op de tv zit toch gewoon een mediaspeler ingebouwd? En kan die speler ook externe srt files en ook ssa files afspelen. En kan die ook de meeste gangbare film bestanden afpelen?

En dan nog een vraag. Als speakerset heb ik de Logitech Z5500. In de toekomst wil ik een playstation 5 aanschaffen en die heeft geen spdif aansluiting meer. Kan ik dan via arc dan nog wel 5.1 geluid krijgen?
Wat heb je zelf gedaan om antwoord te krijgen op je vragen? Waar en wat heb je gezocht? Waar liep je tegen aan? Heb je gebruik gemaakt van de zoekfunctie in dit topic?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDYJPsbjMNSNyWiLBiu9RLt-gXY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y833Ph91cz2oVpmEAsXPzGUQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:18
Ik heb op mijn lg55b9 een series x aangesloten op de HDMI port aan de zijkant. Nu lees ik hier verschillende verhalen.

Heeft de b9 nu op alle HDMI porten 2.1 of alleen aan de achterkant? Anders moet ik hem weer van de muur halen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:25

Snippertje

Light up your life

vangoghnl schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:01:
Ik heb op mijn lg55b9 een series x aangesloten op de HDMI port aan de zijkant. Nu lees ik hier verschillende verhalen.

Heeft de b9 nu op alle HDMI porten 2.1 of alleen aan de achterkant? Anders moet ik hem weer van de muur halen namelijk.
Allemaal.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsLife2.0
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-08-2021
Ik zie de LG OLED55GX6LA bij plasmavisie voor 1600 euro. Ik zie niks over een 200 euro cashback op hun site staan. Dit is bij bv. MediaMarkt en Coolblue wel het geval, maar is toe 1700 euro. Is dit dan niet voor elk 55gx model mogelijk?
Pagina: 1 ... 340 ... 568 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.