Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 13:42

Xtinction

el cheapo gamer

Mensen die praten over het VRR issue: Ik heb hier een tijd geleden een filmpje van gemaakt op mijn B9:

https://twitter.com/JaapOlsthoorn/status/1300394387537645569

Het is vrij irritant als het voorkomt, maar het is dus alleen in donkere scenes, en van wat ik begrijp ook alleen als je je brightness niet hoog hebt staan. Het was het ergst in Outer Wilds, waar je de hele tijd naar de ruimte staart, dus heel veel zwart. Daar heb ik Gsync voor uitgezet, ik ergerde me rot. In Death Stranding heb ik het aangelaten en ben ik eraan gewend geraakt. Dus mss moet je wachten als je een fanatiek space sim speler bent, anders...ach...

Ik vind het wel klote, zeker nu ik hier en daar lees dat ze het nooit zullen kunnen fixen. Had ik hierdoor een andere TV gehaald? Nee dat niet, maar ik had mss wel langer gewacht met de aankoop tot een model dat dit niet heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bij mij werd gisteren op 55 C9 ook de nieuwe FW (05.00.03 ?) OTA gepushed en is zonder problemen geinstalleerd.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Xtinction schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:27:
Mensen die praten over het VRR issue: Ik heb hier een tijd geleden een filmpje van gemaakt op mijn B9:
Zal de PS5/XSX hier ook last van krijgen? Of is dit alleen aan de hand als je 120Hz VRR hebt?
De kans dat er veel 4K 120FPS games komen is niet heel erg groot lijkt me.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
HoppyF schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:55:
[...]

De update via de TV wordt gefaseerd aangeboden, niet alles gaat dus tegelijk en opnieuw laten zoeken helpt ook niet, de update komt echter wel,
Maar handmatig updaten is het alternatief en werkt ook.
Ik ga dat later wel even doen, ben teveel aan het genieten van die console nu, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-10 09:18
2 vraagjes.

Ik heb een lg b9 55 inch en hier mijn series x aangehangen.

Als ik de xbox op 120hz 4k instel heb ik geen beeld. Dit terwijl de xbox aangeeft dat mijn tv het wel ondersteund. Doe ik wat verkeerd?

Ook heb ik nu via earc mijn geluid terug lopen naar mijn receiver. Echter krijg ik alleen PCM teruggestuurd. Wat doe ik hier niet goed?

Ik begreep dat alle HDMI poorten op de b9 2.1 zijn klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:14
Ik krijg geen geluid over m'n receiver als ik Optical instel op m'n LG 65CX.
Situatie als volgt.

HDMI 1: Xbox Series X
HDMI 2: (ARC / eARC): Receiver op ARC-In

Optical Out van TV naar Optical IN op receiver

Als ik m'n TV op HDMI 1 heb staan (dus Xbox) en stel de TV audio-output in op Optical, en de receiver op de Optical source zet.. krijg ik géén geluid. Zelfs niet wanneer ik de receiver helemaal loskoppel van de HDMI 2 poort op de TV.

Iemand enig idee?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
klopping schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:00:
[...]

Ik heb ook een OLED55B6 bij SmitsArnhem gekocht en heb een retentie of burn in issue ( RTL Boulevard logo).
Net met Smits Arnhem contact gehad. Moest jij de issue ook eerst bij LG melden voordat ze met een coulance aanbod kwamen?
Ik had eerst LG gecontacteerd, maar toen ik Smits belde gaven ze aan dat het verstandiger is om het via hun te doen, ookal is je garantie verlopen.

Zij zijn een sterke afnemer van LG en staan wat steviger in de onderhandelingen en daarnaast hebben zij veel beter kennis en ervaring over de mogelijkheden en afhandelingsproces.

Kortom; ik zou het via Smits doen en hun laten schakelen met LG.

Ze hebben me echt heel netjes geholpen en nu in het blije bezit van een nieuwe 65CX.
Moet wel vermelden dat de 6 serie ook wel bekend staat om burn-in (achteraf). Als het goed is, is dat met de nieuwe series al een stuk beter verholpen.... time will tell maar ik ben er blij mee.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:32:
Mijn 65CX ziet geen OTA update.
03.11.25 is meest recente
Hier ook, op 48cx zou dit de laatste zijn?

Ik geraak er weinig aan uit

Xbox Series X aanwezig, ik merk niet onmiddelijk problemen, enkel geen groen vinkje bij dolby (video) geen idee waarom. Ik mis het niet direct, foutje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Maartendc schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:01:
Dank @Romius en @JDL15 ! En eventuele VRR issues e.d. hoor ik ook graag meer over. Net als anderen hier maak ik mij daar toch een beetje 'zorgen' over. Hier komt ook de nieuwe Xbox binnen en net als anderen sta ik op het punt te investeren in bijv een CX. Want je zou best toekomstproof moeten zijn (HDMI 2.1 e.d.) Maar voordat je zoveel geld uitgeeft wil je eigenlijk wel redelijk zeker zijn dat er toch geen onoverkomelijke issues zijn. Het zou toch jammer zijn als het alleen op te lossen is met de aankoop van een nieuw paneel in bijv 2021...
De VRR issues die je tegen kan komen zijn vervelend... maar ondanks alle heisa hier omheen is het bij de CX absoluut verreweg nog het beste gesteld mbt HDMI 2.1 en VRR compatibiliteit... mijn eigen TV heeft wel wat meer issues dan soms raised blacks of onder bepaalde omstandigheden flickering :P En dat is toch ook echt een HDMI 2.1 2020 TVtje uit hetzelfde prijssegment.

Ik zou ook even Youtuben op het probleem, je zal absoluut wat filmpjes tegenkomen. Meer beschrijvingen kan je ook vinden in de filmpjes van HDTVtest (zeer betrouwbare kerel wat mij betreft).

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 10-11-2020 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Goed dat je het zegt hoor. Dat er issues zijn maakt mij niet heel veel uit, gaat er meer om: kan het worden gefixt (softwarematig)? Want als dat zo is, dan is het een kwestie van wachten totdat het gefixt is. Maar daar is juist wat twijfel over. En dat is heel vervelend want dan weet je dat in de nabije toekomst de enige oplossing is: weer nieuwe generatie OLED tv kopen. En dat is nogal kapitaalvernietiging als je nu bijna 2k voor een tv uitgeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maartendc schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:25:
Goed dat je het zegt hoor. Dat er issues zijn maakt mij niet heel veel uit, gaat er meer om: kan het worden gefixt (softwarematig)? Want als dat zo is, dan is het een kwestie van wachten totdat het gefixt is. Maar daar is juist wat twijfel over. En dat is heel vervelend want dan weet je dat in de nabije toekomst de enige oplossing is: weer nieuwe generatie OLED tv kopen. En dat is nogal kapitaalvernietiging als je nu bijna 2k voor een tv uitgeeft.
Je neemt al een voorsprong over iets waar nog druk aan gewerkt wordt.
LG is er zich van bewust dat er nog wat problemen zijn en komt dus ook met firmware updates.
Er zijn al updates uit en er komen ook nog updates aan afhankelijk om welk model het gaat.
Geen paniek dus.
Ik vrees dat er ook nog veel vragen zullen gaan komen nu de Xbox en PS5 uit is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04:52
Statz87 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:07:
Ik wil jullie mening even weten over een apart geval.

Ik heb online de 65 inch LG CX besteld bij bcc.
Die moest in de winkel opgehaald worden.
Mijn schoonvader die ging hem halen ivm busje en hij zou hem ophangen voor me. Ik was aan het werk.
Nu kom ik thuis. Tv hangt prachtig aan de muur. Plaatje van een tv. Blijkt dat ze de GX 65 inch hebben meegegeven. Schoonvader die wist natuurlijk niet welk model ik had besteld en dergelijke. Die haalt tv en hangt hem op.
Maar ja wat nu? Als ik bel en ze willen hem omwisselen zit ik met 8 gaten in me muur aangezien het compleet andere ophangsystemen zijn natuurlijk. Kan mijn mond houden maar wat als er wat mee is in de aankomende jaren. Word de garantie toch een probleempje denk ik aangezien op de factuur een CX staat ipv een GX.
Wat zouden jullie doen?
Hier een update!
Inmiddels na 1,5 week eindelijk contact gehad met het filiaal. Ze bieden de tv aan voor 2200 euro + 299 euro voor 7 jaar garantie. Gaat de cashback nog vanaf dus uiteindelijk 2300 en 7 jaar garantie vind ik een nette oplossing aangezien die normaal word aangeboden voor 2999 en met 2 jaar garantie. Plus dat het weer een hoop gedoe is om de tv weer van de muur te halen en om te ruilen voor de CX met een heel ander ophangsysteem. Waar dan ook weer een beugel bij gekocht moet worden. Al met al tevreden met de oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

kaos001 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:45:
[...]

Zal de PS5/XSX hier ook last van krijgen? Of is dit alleen aan de hand als je 120Hz VRR hebt?
De kans dat er veel 4K 120FPS games komen is niet heel erg groot lijkt me.
Ik denk het wel, dit was op 1440p dus het hoeft geen 4k te zijn. Van wat ik erover gelezen heb zou het gebeuren bij alles in VRR wat donker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

vangoghnl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:57:
2 vraagjes.

Ik heb een lg b9 55 inch en hier mijn series x aangehangen.

Als ik de xbox op 120hz 4k instel heb ik geen beeld. Dit terwijl de xbox aangeeft dat mijn tv het wel ondersteund. Doe ik wat verkeerd?

Ook heb ik nu via earc mijn geluid terug lopen naar mijn receiver. Echter krijg ik alleen PCM teruggestuurd. Wat doe ik hier niet goed?

Ik begreep dat alle HDMI poorten op de b9 2.1 zijn klopt dat?
Zou dat niet opgelost worden met de firmware? Weet je zeker dat je de nieuwste hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Statz87 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:51:
[...]

Hier een update!
Inmiddels na 1,5 week eindelijk contact gehad met het filiaal. Ze bieden de tv aan voor 2200 euro + 299 euro voor 7 jaar garantie. Gaat de cashback nog vanaf dus uiteindelijk 2300 en 7 jaar garantie vind ik een nette oplossing aangezien die normaal word aangeboden voor 2999 en met 2 jaar garantie. Plus dat het weer een hoop gedoe is om de tv weer van de muur te halen en om te ruilen voor de CX met een heel ander ophangsysteem. Waar dan ook weer een beugel bij gekocht moet worden. Al met al tevreden met de oplossing.
Weet niet wat je eigenlijk voor de CX hebt betaald maar €2200 voor een GX waar dan nog €200 cashback af gaat is best goed.
Die €299 voor 5 jaar extra garantie zou ik niet doen, best veel geld.
Je hebt wettelijk gezien sowieso recht op langere garantie dan twee jaar.
Extra garantie bijbetalen is dus niet nodig ook al kunnen daar wellicht wel gunstige voorwaarden bijzitten zoals altijd ter plaatse thuis repareren of een vervangende TV als de TV ter plaatse niet gerepareerd kan worden en je dus anders even zonder komt te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04:52
HoppyF schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:02:
[...]

Weet niet wat je eigenlijk voor de CX hebt betaald maar €2200 voor een GX waar dan nog €200 cashback af gaat is best goed.
Die €299 voor 5 jaar extra garantie zou ik niet doen, best veel geld.
Je hebt wettelijk gezien sowieso recht op langere garantie dan twee jaar.
Extra garantie bijbetalen is dus niet nodig ook al kunnen daar wellicht wel gunstige voorwaarden bijzitten zoals altijd ter plaatse thuis repareren of een vervangende TV als de TV ter plaatse niet gerepareerd kan worden en je dus anders even zonder komt te zitten.
Het is best veel inderdaad. Alhoewel ik de voorwaarden wel heel gunstig vind voor 7 jaar lang.

Dekking Service Plus Polis:
• Looptijd 7 jaar (5 jaar aanvulling op de wettelijke garantie)
• Recht op kosteloos herstel of vervanging
• Geen onderzoekskosten
• Niet aan tonen dat het technisch defect buiten je schuld om is ontstaan
• Reparatie niet mogelijk? Je ontvangt kosteloos een vervangend product voor de aanschafwaarde, gedurende de hele looptijd
• Bij een reparatie aan huis geen voorrij- of bezorgkosten
• Gratis een leen tv tijdens een reparatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Statz87 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:07:
[...]

Het is best veel inderdaad. Alhoewel ik de voorwaarden wel heel gunstig vind voor 7 jaar lang.

Dekking Service Plus Polis:
• Looptijd 7 jaar (5 jaar aanvulling op de wettelijke garantie)
• Recht op kosteloos herstel of vervanging
• Geen onderzoekskosten
• Niet aan tonen dat het technisch defect buiten je schuld om is ontstaan
• Reparatie niet mogelijk? Je ontvangt kosteloos een vervangend product voor de aanschafwaarde, gedurende de hele looptijd
• Bij een reparatie aan huis geen voorrij- of bezorgkosten
• Gratis een leen tv tijdens een reparatie
Aha! ;)
Precies de punten die ik ook noemde.
Reparatie aan huis en eventueel leen TV.
Dat krijg je niet bij “gratis” extra 3 jaar garantie zoals dit ook wel aangeboden wordt bij verkopers.
Blijft dus een afweging of je dit wilt doen of niet, het is een soort verzekering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Wybob schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:21:
[...]

Hier ook, op 48cx zou dit de laatste zijn?

Ik geraak er weinig aan uit

Xbox Series X aanwezig, ik merk niet onmiddelijk problemen, enkel geen groen vinkje bij dolby (video) geen idee waarom. Ik mis het niet direct, foutje?
Heb je amd freesync aanstaan? Zo ja dan geen groen vinkje bij dolby vision en anders wel.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
Nosferatu111072 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:16:
[...]

Heb je amd freesync aanstaan? Zo ja dan geen groen vinkje bij dolby vision en anders wel.
Is opgelost nu met freesync af, ik snap wel niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 06:30
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring. Inmiddels heb ik flink in de instellingen lopen prutsen om niet verblind te raken door HDR.

Nu mijn XSX met hdmi 2.1 aangesloten, hdr calibratie uitgevoerd en AC:Valhalla opgestart. Eerste uur game play zit er op. Echter ik zit constant naar een constante zwarte vlak te kijken. De game start met donkere scenes en in mijn optiek gaan er best veel details verloren daardoor. Ik zie bijv. niet meer waar ik loop.

Ja die zwart is echt zwart is een mooie marketingpraat. Ik maak mij wel zorgen. Zeker omdat ik ook veel shooters speel en dat ik niemand kan zien die in een donkere plekje zit verstopt... Is wel echt een downer.

Iemand mogelijk tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
FireBladeX schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:24:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring. Inmiddels heb ik flink in de instellingen lopen prutsen om niet verblind te raken door HDR.

Nu mijn XSX met hdmi 2.1 aangesloten, hdr calibratie uitgevoerd en AC:Valhalla opgestart. Eerste uur game play zit er op. Echter ik zit constant naar een constante zwarte vlak te kijken. De game start met donkere scenes en in mijn optiek gaan er best veel details verloren daardoor. Ik zie bijv. niet meer waar ik loop.

Ja die zwart is echt zwart is een mooie marketingpraat. Ik maak mij wel zorgen. Zeker omdat ik ook veel shooters speel en dat ik niemand kan zien die in een donkere plekje zit verstopt... Is wel echt een downer.

Iemand mogelijk tips hiervoor?
in-game brightness omhoog zetten via instellingen. (van het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 17:28
Valandil schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:15:
[...]

Ik had eerst LG gecontacteerd, maar toen ik Smits belde gaven ze aan dat het verstandiger is om het via hun te doen, ookal is je garantie verlopen.

Zij zijn een sterke afnemer van LG en staan wat steviger in de onderhandelingen en daarnaast hebben zij veel beter kennis en ervaring over de mogelijkheden en afhandelingsproces.

Kortom; ik zou het via Smits doen en hun laten schakelen met LG.

Ze hebben me echt heel netjes geholpen en nu in het blije bezit van een nieuwe 65CX.
Moet wel vermelden dat de 6 serie ook wel bekend staat om burn-in (achteraf). Als het goed is, is dat met de nieuwe series al een stuk beter verholpen.... time will tell maar ik ben er blij mee.
Apart, Smits adviseerde mij om het zelf bij LG te melden. Als ik een repair offerte van LG heb gekregen deze dan met hun delen. Dan kijken ze wat ze kunnen doen. Dit gaat me wel 100euro extra kosten. Ik had gehoopt dat Smits direct met dezelfde aanbieden zal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
klopping schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:32:
[...]

Apart, Smits adviseerde mij om het zelf bij LG te melden. Als ik een repair offerte van LG heb gekregen deze dan met hun delen. Dan kijken ze wat ze kunnen doen. Dit gaat me wel 100euro extra kosten. Ik had gehoopt dat Smits direct met dezelfde aanbieden zal komen.
De verkoper, Smits dus, is verantwoordelijk voor de garantie afhandeling niet LG.
Als Smits je direct naar LG stuurt is dat hun zaak, de winkel is dan de opdrachtgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:37
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:00:
Ik krijg geen geluid over m'n receiver als ik Optical instel op m'n LG 65CX.
Situatie als volgt.

HDMI 1: Xbox Series X
HDMI 2: (ARC / eARC): Receiver op ARC-In

Optical Out van TV naar Optical IN op receiver

Als ik m'n TV op HDMI 1 heb staan (dus Xbox) en stel de TV audio-output in op Optical, en de receiver op de Optical source zet.. krijg ik géén geluid. Zelfs niet wanneer ik de receiver helemaal loskoppel van de HDMI 2 poort op de TV.

Iemand enig idee?
Je hebt optical niet nodig, je kunt (e)ARC gebruiken om het geluid naar de receiver te leiden. Er is een instelling voor audio passthrough, kom even niet op de Nederlandse term die LG gebruikt. Heb het laatst bij een vriend zo ingesteld op zijn CX, weliswaar via optical. Maar dan stuurt hij het geluid door naar receiver.

*Digital sound out - passthrough

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:14
Millert schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:05:
[...]

Je hebt optical niet nodig, je kunt (e)ARC gebruiken om het geluid naar de receiver te leiden. Er is een instelling voor audio passthrough, kom even niet op de Nederlandse term die LG gebruikt. Heb het laatst bij een vriend zo ingesteld op zijn CX, weliswaar via optical. Maar dan stuurt hij het geluid door naar receiver.
Klopt, maar mijn Marantz NR1508 ondersteunt nog geen eARC en ook geen 4K 120Hz. Om die reden zit de Xbox Series X rechtstreeks op m'n 65CX aangesloten zodat ik alle functionaliteiten kan benutten, maar via ARC is er een audio-delay. Dus vandaar dat ik het via optical wilde proberen, en dat lijkt iets beter te zijn qua delay.

Desalniettemin krijg ik a.s. donderdag de Thenaudio Sharc binnen zodat ik toch gebruik kan maken van eARC op m'n non-eARC receiver. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:37
Oké, ben benieuwd hoe dat bevalt straks! Heb een zelf een Denon X2400 die maar tot 4k60 ondersteund en ben van plan met Black Friday een CX Oled aan te schaffen en later een PS5.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmbeard
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-02 18:14
Ik heb al ongeveer 2 jaar een LG C8 55" in huis. Prachtig toestel, maar korte tijd geleden is me iets opgevallen wat nu lastig is om te "ontzien". Het paneel buigt links boven namelijk een klein beetje af naar achteren. Als je het paneel plat op de grond zou leggen, zou de rechterbovenhoek bij wijzen van spreke dus licht van de grond af komen. Hebben meer mensen hier last van bij dit soort TV's en is dit een bekend probleem? Kan me niet voorstellen dat het in de loop der tijd ontstaan is. Het is kennelijk 2 jaar lang niet opgevallen dus een groot probleem is het niet, maar vreemd is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCFS
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
Iemand deftige instellingen voor de CX 55? Zie op youtube enzovoort namelijk door de bomen het bos niet meer. Alvast bedankt voor de medewerking! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
Xtinction schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:56:
[...]

Zou dat niet opgelost worden met de firmware? Weet je zeker dat je de nieuwste hebt?
Ik heb even gekeken en mijn tv zit op 04.80.02 bij check for updates vind die niets. Is er een nieuwere update beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
Ik heb de flikkering ervaren, zeer vervelend, bij warzone in de gangen van de gulag. ( ook mijn movements gaan precies haperend)
Ik hoop dat er een fix komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
Ok wil een nieuwe LG Oled aanschaffen, 55 inch. GX of de CX. GX word zonder voet geleverd zag ik. Afgezien van meer vermogen van de GX, zijn er nog andere verschillen tov de CX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:56
Wybob schreef op woensdag 11 november 2020 @ 00:18:
Ik heb de flikkering ervaren, zeer vervelend, bij warzone in de gangen van de gulag. ( ook mijn movements gaan precies haperend)
Ik hoop dat er een fix komt...
Console of PC? Ik heb gisteren wat getest op de XSX en ben juist positief verrast. Zal dadelijk ook eens een paar foto's posten, ben er echt heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:15
angelico66 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:06:
Ok wil een nieuwe LG Oled aanschaffen, 55 inch. GX of de CX. GX word zonder voet geleverd zag ik. Afgezien van meer vermogen van de GX, zijn er nog andere verschillen tov de CX?
De vorm? het nummer 1 verschil is de vorm.

https://www.lg.com/nl/televisies/lg-oled55gx6la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Ik wilde mijn C9 ook upgraden naar de laatste firmware.

Ik heb de firmware op de NL LG webite gedownload voor mijn OLED65C9PLA type.

Ik heb het .epk bestand in de “LG_DTV” map gezet. Echter nu met meerdere usb sticks geprobeerd. Het enige wat ik krijg te zien is de normale Media afspeel popup. Hij herkent het niet als een firmware update.

Iemand een gouden tip? thanks

[ Voor 11% gewijzigd door G4mert op 11-11-2020 08:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wybob
JDL15 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:33:
[...]

Console of PC? Ik heb gisteren wat getest op de XSX en ben juist positief verrast. Zal dadelijk ook eens een paar foto's posten, ben er echt heel blij mee!
Xbox series X, enkel gemerkt in warzone. Ik had het gevoel van frame drops te krijgen. Toen ik stil bleef staan bij de donkere muur zag je de zwart accent “flikkeren”. Zeer vreemd

Andere game dat ik gisteren teste was Forza Horizon 4, speelde wel perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 23:27
angelico66 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:06:
Als ie aan de muur gaat zou ik de GX aanraden, anders de CX
De GX is duurder maar komt met een muurbeugel en 200 euro cashback
Als je er pootjes bij wil moet je er dan weer flink extra voor bijbetalen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-07 11:49
G4mert schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:45:

Ik heb het .epk bestand in de “LG_DTV” map gezet. Echter nu met meerdere usb sticks geprobeerd. Het enige wat ik krijg te zien is de normale Media afspeel popup. Hij herkent het niet als een firmware update.

stick leeg maken,en dan formateren via de tv,en dan opnieuw proberen,dat mapje is goed.die pop-up klopt ook wel,maar je moet dan wel usb selecteren,en als het goed is begint dan de update

voor diegene die op zoek zijn naar een update hier staan ze
https://www.lg.com/nl/ondersteuning/software-firmware

[ Voor 10% gewijzigd door pwh53 op 11-11-2020 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

vangoghnl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:35:
[...]

Ik heb even gekeken en mijn tv zit op 04.80.02 bij check for updates vind die niets. Is er een nieuwere update beschikbaar?
https://www.reddit.com/r/...now_available_ota_for_lg/

Hier hebben mensen het over een 05.00.02, dus ik denk niet dat je de nieuwste hebt. Ik ga zelf ook eens proberen te updaten. Ze zeggen dat het helpt als je je TV ff van de stroom afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 22:36

Licko

ZVDK

Vraag aan de members met een LG CX en console; ik had de hoop dat de series X er voor zou zorgen dat color/gradient banding minder aanwezig zou zijn in bepaalde games. Maar helaas...ik zie het nog steeds in bijvoorbeeld het opstartscherm van Forza Horizon 4 (niet mijn video) en ook in luchten of mistige scenes. Ook de glow rondom lampen in andere games kan het probleem vertonen, deels zal zeker te wijten zijn aan de ontwikkelaar. RDR2 schijnt hier ook veel last van te hebben maar zelf nog niet getest op deze tv.

Ik merk dat ik nogal gevoelig ben voor deze banding en begin me er steeds meer aan te storen..Ik kan de tv nog inruilen en overweeg dan ook dit te doen of wellicht te wachten op de LG's van volgend jaar. Ook de problemen met de flikkeringen die alleen hardwarematig op te lossen lijken te zijn, baren me een beetje zorgen. Hoewel ik dat laatste nog door de vingers kan zien als het op te lossen is door brightness een beetje aan te passen. Anyway...

Ik heb nog een week om eea te testen en misschien tot een acceptabel resultaat te komen. Ik heb al zitten kijken naar smooth gradation, maar dit is niet aan te passen in welke game mode ik ook probeer tijdens het gamen? Sowieso lijkt die functie weinig te doen, er schijnt een bug in te zitten. Het zou in theorie wel moeten zorgen voor smooth gradients.

Ben ik gewoon te veeleisend? Kan een LG Oled überhaupt goed overweg met color gradients? Ik weet dat het voor een groot deel te wijten valt aan slechte of te veel compressie en dat het zichtbaar is op iedere tv. Ik heb echter het idee dat de CX het pijnlijk duidelijk maakt en niet kan 'verbloemen'. Ook bij deze Lagom test is de gradient niet smooth.

Hoe ervaren gamers met een CX dit? Valt jullie color/gradient banding in games niet op? Accepteren jullie dit zoals het is? Voor mij doet het echt afbreuk aan 4k HDR gaming :|

Voor wie er geen last van heeft, zouden jullie je instellingen op de CX en Series X willen delen zodat ik kan checken of het probleem voor mij minder wordt, of dat er wellicht verschillen in de CX panelen zitten die er voor zorgen dat de één er meer last van heeft dan de ander? Dan zou omruilen van mijn tv het misschien oplossen..Ik hoop het laatste want ik wil liever nog een half jaar wachten op de C11.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyhenkie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 09:06
Grimmbeard schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:45:
Ik heb al ongeveer 2 jaar een LG C8 55" in huis. Prachtig toestel, maar korte tijd geleden is me iets opgevallen wat nu lastig is om te "ontzien". Het paneel buigt links boven namelijk een klein beetje af naar achteren. Als je het paneel plat op de grond zou leggen, zou de rechterbovenhoek bij wijzen van spreke dus licht van de grond af komen. Hebben meer mensen hier last van bij dit soort TV's en is dit een bekend probleem? Kan me niet voorstellen dat het in de loop der tijd ontstaan is. Het is kennelijk 2 jaar lang niet opgevallen dus een groot probleem is het niet, maar vreemd is het wel.
Ik heb al 3 jaar een 65" C7 en mijn scherm is ook niet vlak....een beetje krom maar met het kijken geeft dat geen vervorming in het beeld...op zo`n groot vlak en dunne plaat is een beetje vervorming bijna niet te voorkomen denk ik....als het geen vervorming geeft gewoon lekker genieten van je tv zou ik zeggen :) :) :) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
HoppyF schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:45:
[...]

Je neemt al een voorsprong over iets waar nog druk aan gewerkt wordt.
LG is er zich van bewust dat er nog wat problemen zijn en komt dus ook met firmware updates.
Er zijn al updates uit en er komen ook nog updates aan afhankelijk om welk model het gaat.
Geen paniek dus.
Ik vrees dat er ook nog veel vragen zullen gaan komen nu de Xbox en PS5 uit is.
Ehh nee. Alle signalen so far zijn dat de VRR flikker niet gefixt gaat worden. Medetweaker heeft hier een mooi filmpje naar Vincent's kanaal geplakt waarin hij onderbouwd op basis van een statement van LG dat het naar alle waarschijnlijkheid niet opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
pwh53 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:18:
[...]

stick leeg maken,en dan formateren via de tv,en dan opnieuw proberen,dat mapje is goed.die pop-up klopt ook wel,maar je moet dan wel usb selecteren,en als het goed is begint dan de update

voor diegene die op zoek zijn naar een update hier staan ze
https://www.lg.com/nl/ondersteuning/software-firmware
Bedankt voor de tip. Helaas..Exact dat gedaan, nu met 2 sticks (NTFS via mijn mac). Echter krijg ik alleen maar de normale media optie popup (video, afbeeldingen etc) en kan ik nergens iets aanklikken op mijn tv om de firmware te updaten via de usb stick. Ik begin een beetje hopeloos te worden. :'(

Deze NTFS format sticks gebruik ik al een jaar om media af te spelen en hij blijft ze ook gewoon herkennen dus dat kan toch ook niet echt het probleem zijn. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door G4mert op 11-11-2020 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
In hoeverre kan je LG aansprakelijk stellen met het hele VRR gebeuren?
Er zijn behoorlijk wat mensen die een C9 of CX gekocht hebben voor "de toekomst".
Nu is de toekomst er en komen ze hun beloftes niet na.

De kans dat er geen fix komt is groot, dus wat nu?
Dit is hetzelfde als een Ferrari verkopen, 260km/h beloven, maar bij 220km/h stopt het, want intern issue wat lastig te fixen valt. Ja sorry, zo werkt het gewoon niet. -O-

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eL_Jay
kaos001 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:16:
In hoeverre kan je LG aansprakelijk stellen met het hele VRR gebeuren?
Er zijn behoorlijk wat mensen die een C9 of CX gekocht hebben voor "de toekomst".
Nu is de toekomst er en komen ze hun beloftes niet na.

De kans dat er geen fix komt is groot, dus wat nu?
Dit is hetzelfde als een Ferrari verkopen, 260km/h beloven, maar bij 220km/h stopt het, want intern issue wat lastig te fixen valt. Ja sorry, zo werkt het gewoon niet. -O-
Beetje kromme vergelijking. Vooropgesteld ik baal.hier heel erg van.
offtopic:
Ik wacht al 2 jaar op GPU's met HDMI 2.1. daarna wachtte ik de reviews van vrr af op de oled's en dat viel tegen (helaas conform verwachting na 40Gb/s 'gate'). Daarom heb ik mijn aankoop uitgesteld.

Ik mis even wat er non-conform is. Itt tot die sony haalt de LG gewoon de volledige spec(120hz, 40Gb/s, 10bit, chroma 4:4:4.

Is jou een bij-VRR-flikker-vrij-beeld verkocht? Want ik wist niet dat ze zo in de markt zijn gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaos001
Ze bieden een TV aan die VRR ondersteund. Dan verwacht je dat dat goed werkt. Zo simpel is het.

Ik maak de vergelijking met de Ferrari omdat men iets beloofd. Dan moet je het waarmaken of een oplossing bieden aan je klant.

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kaos001 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:37:
Ze bieden een TV aan die VRR ondersteund. Dan verwacht je dat dat goed werkt. Zo simpel is het.

Ik maak de vergelijking met de Ferrari omdat men iets beloofd. Dan moet je het waarmaken of een oplossing bieden aan je klant.
Klopt.
Wacht dus even af welke oplossing LG gaat aanbieden.
Het probleem is bekend en de druk is hoog.
Even geduld dus, het heeft verder weinig zin hierover te gaan speculeren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:26

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Zo zwart-wit is het natuurlijk (zoals altijd) weer niet. Ze geven aan dat VRR ondersteund wordt en dat klopt. Konden ze het überhaupt testen? Waarschijnlijk amper, en hebben ze het volgens de specs geïmplementeerd.
Persoonlijk vind ik dat er hier, en elders, nogal wat ge-eist wordt van technologie die allemaal nog in de kinderschoenen staat. Als je de eerste bent die dit soort dingen koopt had je gewoon kunnen weten dat het allemaal nog niet 100% gaat werken.

Denk nou ff na, wat is het alternatief? Er is nog niks anders te krijgen wat het beter doet, en ze hadden ook kunnen zeggen we ondersteunen HDMI 2.1 gewoon nog niet dit jaar en vorig jaar. En dan had je mooi volgend jaar pas een nieuwe TV mogen kopen. Nu kon je de gok nemen dat het hopelijk goed werkt, of in ieder geval met software updates zoveel mogelijk gladgestreken wordt. Maar blijkbaar geldt ook hier, net als met zoveel zaken tegenwoordig, dat wat common sense bij de aankoop van dit soort dingen gewoon totaal ontbreekt.

Ik ben blij dat het zo goed ondersteund wordt als het doet. Ja, ik zag wat schimmering, flikkering, bij hele felle stukken met 120hz 4k input met VRR. Als ik me daaraan stoor schaal ik alles iets naar beneden en koop ik de volgende keer een TV die het nog beter kan ondersteunen. Dan had ik er maar niet zo vroeg in moeten springen.

Een andere TV heeft weer andere problemen, geen enkel product is perfect. Klagen daarover mag, maar zogenaamd stellen dat er van alles beloofd is klopt gewoon niet. Dat konden ze ook niet eens.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
kaos001 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:37:

Nogmaals ik mis wat er non-conform is.

Want VRR werkt gewoon. Dat daar artefacten bij ontstaan doet daar niets aan af. (volgens mij zijn er geen artefact vrij panelen uberhaupt, ongeacht budget) Dat jij en ik daarvoor de TV liever laten staan is wat anders.

HDMI2.1 40Gb/s is zelfs conform.

De sony die bij 4k 120Hz naar 1080p terugschakelt is mogelijk wel non-conform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
--MeAngry-- schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:49:
Zo zwart-wit is het natuurlijk (zoals altijd) weer niet. Ze geven aan dat VRR ondersteund wordt en dat klopt. Konden ze het überhaupt testen? Waarschijnlijk amper, en hebben ze het volgens de specs geïmplementeerd.
Persoonlijk vind ik dat er hier, en elders, nogal wat ge-eist wordt van technologie die allemaal nog in de kinderschoenen staat. Als je de eerste bent die dit soort dingen koopt had je gewoon kunnen weten dat het allemaal nog niet 100% gaat werken.
Heel simpel, dan moet je het niet aanbieden. Als je iets niet kunt testen maar het wel op goed geluk erin bouwt, dan ben je imo gewoon aan het gokken.
--MeAngry-- schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:49:
Denk nou ff na, wat is het alternatief? Er is nog niks anders te krijgen wat het beter doet, en ze hadden ook kunnen zeggen we ondersteunen HDMI 2.1 gewoon nog niet dit jaar en vorig jaar. En dan had je mooi volgend jaar pas een nieuwe TV mogen kopen. Nu kon je de gok nemen dat het hopelijk goed werkt, of in ieder geval met software updates zoveel mogelijk gladgestreken wordt. Maar blijkbaar geldt ook hier, net als met zoveel zaken tegenwoordig, dat wat common sense bij de aankoop van dit soort dingen gewoon totaal ontbreekt.
Hoezo common sense? Je koopt een TV toch om bepaalde kenmerken? In dit geval dus VRR. Of het nog in de kinderschoenen staat is niet aan de orde.
eL_Jay schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:52:
[...]
Nogmaals ik mis wat er non-conform is.
Het feit dat het niet 100% goed werkt.

-

Excuus voor mijn wellicht wat zwart-witte/kritische noot, maar het is geen pakje boter wat je koopt he. Men legt serieus geld neer voor een product. Allemaal leuk dat het nieuwe technologie is en dat het hier en daar rammelt snap ik best, maar om maar te doen dat dat normaal is vind ik iets te lief.

LG mag hier best op aangekeken worden.

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 16:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

G4mert schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:45:

Update via WiFi of kabel? Scheelt een hoop gedoe. Als de OTA update nog niet klaar staat moet je misschien even wachten tot deze beschikbaar komt.

En probeer anders de stick eens in FAT32 te formatteren. En zorg dat er niets anders op de stick staat.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pwh53
G4mert schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:13:
[...]

Bedankt voor de tip. Helaas..Exact dat gedaan, nu met 2 sticks (NTFS via mijn mac). Echter krijg ik alleen maar de normale media optie popup (video, afbeeldingen etc) en kan ik nergens iets aanklikken op mijn tv om de firmware te updaten via de usb stick. Ik begin een beetje hopeloos te worden. :'(

Deze NTFS format sticks gebruik ik al een jaar om media af te spelen en hij blijft ze ook gewoon herkennen dus dat kan toch ook niet echt het probleem zijn. |:(
formateren via de tv,niet via de mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
kaos001 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:15:

[...]

Het feit dat het niet 100% goed werkt.
Waar is jouw beloofd dat dat 100% goed (flikkervrij) werkt? VRR wordt ondersteund en dat is feitelijk ook zo.
Ook de QLED's schijnen hetzelfde VRR probleem te hebben alleen veel minder zichtbaar omdat het er bij OLED zo uitspringt door het oneindige contrast.

Ik snap dat dat kut voor je is en mosterd naar de maaltijd. Maar dit is gewoon het risico van early adopter. Wil je net als mij dat risico niet lopen, wacht dan gewoon de reviews af.

De fout ligt hier imo heel duidelijk in jouw verwachtingspatroon en niet in non-conformiteit van LG.

[ Voor 15% gewijzigd door eL_Jay op 11-11-2020 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
pwh53 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:21:
[...]

formateren via de tv,niet via de mac.
Gedaan.. zonder resultaat. Ik probeerde net LG te bellen maar kwam er niet doorheen (en geen gratis nr).

Vanavond nog een laatste poging via een windows laptop al zie ik niet wat dat uit moet maken gezien ik altijd via mijn mac videos op usb sticks zet en afspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-10 23:17
Kan iemand mij helpen?

Ik ging ervan uit dat met DVB-S en DVB-S2 ik op zijn minst free to air kanalen kan vinden via de ingebouwde tuner (zonder een aparte box of satelliet), maar ik krijg altijd 'geen signaal' en 'geen kanalen gevonden' bij de OLED 55CX.

Doe ik iets verkeerd of kan dit (dus direct met de tuner verbinding proberen te maken met een satelliet als Eutelsat of Hotbird) uberhaupt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
SaraNostra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:48:
Kan iemand mij helpen?

Ik ging ervan uit dat met DVB-S en DVB-S2 ik op zijn minst free to air kanalen kan vinden via de ingebouwde tuner (zonder een aparte box of satelliet), maar ik krijg altijd 'geen signaal' en 'geen kanalen gevonden' bij de OLED 55CX.

Doe ik iets verkeerd of kan dit (dus direct met de tuner verbinding proberen te maken met een satelliet als Eutelsat of Hotbird) uberhaupt niet?
welke kabel heb je in de tv geplugd,zou dan volgens mij een coax naar een satelliet schotel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
G4mert schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:47:
[...]

Gedaan.. zonder resultaat. Ik probeerde net LG te bellen maar kwam er niet doorheen (en geen gratis nr).

Vanavond nog een laatste poging via een windows laptop al zie ik niet wat dat uit moet maken gezien ik altijd via mijn mac videos op usb sticks zet en afspeel.
vreemd,denk dan dat je meer kans maakt met een andere stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
pwh53 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:52:
[...]

welke kabel heb je in de tv geplugd,zou dan volgens mij een coax naar een satelliet schotel moeten zijn.
Ben een totale noob op dit gebied. Er zit dan ook geen enkele kabel. Mijn simpele brein denkt/dacht dat ik zonder kabels direct met de tuner een verbinding kan maken (a la WiFi). Zo te horen is dit niet zo?

Ik heb zelf geen satelliet (schotel), maar wil dus verbinding maken met een Hotbird zodat ik daar de free to air kanalen kan krijgen. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Een random coax kabel erin en klaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwh53
SaraNostra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:54:
[...]

Ben een totale noob op dit gebied. Er zit dan ook geen enkele kabel. Mijn simpele brein denkt/dacht dat ik zonder kabels direct met de tuner een verbinding kan maken (a la WiFi). Zo te horen is dit niet zo?

Ik heb zelf geen satelliet (schotel), maar wil dus verbinding maken met een Hotbird zodat ik daar de free to air kanalen kan krijgen. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Een random coax kabel erin en klaar?
coax en een satelietschotel,hoe moet de tv anders die signalen ontvangen vd satelliet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
SaraNostra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:54:
[...]

DVB-S zonder schotel gaat niet werken. Je TV ziet echt die satellieten niet. DVB-C gaat niet werken zonder abonnement bij een kabelaar.

Het enige dat via wifi kan werken zit onder de home knop van je TV en in de LG app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybob schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:56:
[...]

Xbox series X, enkel gemerkt in warzone. Ik had het gevoel van frame drops te krijgen. Toen ik stil bleef staan bij de donkere muur zag je de zwart accent “flikkeren”. Zeer vreemd

Andere game dat ik gisteren teste was Forza Horizon 4, speelde wel perfect
Suggesties om te testen met de Xbox ook hier bij Paul droppen.
YouTube: Xbox Series X unboxing & setup with LG CX OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
G4mert schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:47:
[...]

0900 543 5454 (NL, lokaal tarief) toch? Ja ok, lokaal tarief maar geen extra kosten oid. Mijn ervaringen bij hen zijn juist dat het daar redelijk vlot gaat qua opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-09 00:22
Iemand de goeie instelling voor CX dat je het VRR probleem niet hebt. Wat zet je best af?

Of heeft de CX 55inch dat probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
eL_Jay schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:43:
[...]

Waar is jouw beloofd dat dat 100% goed (flikkervrij) werkt? VRR wordt ondersteund en dat is feitelijk ook zo.
Ook de QLED's schijnen hetzelfde VRR probleem te hebben alleen veel minder zichtbaar omdat het er bij OLED zo uitspringt door het oneindige contrast.

Ik snap dat dat kut voor je is en mosterd naar de maaltijd. Maar dit is gewoon het risico van early adopter. Wil je net als mij dat risico niet lopen, wacht dan gewoon de reviews af.

De fout ligt hier imo heel duidelijk in jouw verwachtingspatroon en niet in non-conformiteit van LG.
Prima jongen. Als jij een 2e hands auto koopt met als verhaaltje "ja hoor, hij rijdt gewoon" maar het rammelt, stinkt en zuipt olie. Dat vind jij gewoon prima en is het risico van een 2e hands auto kopen?

We verschillen behoorlijk van mening, dat is duidelijk. B)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
Jheroun schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:05:
[...]

DVB-S zonder schotel gaat niet werken. Je TV ziet echt die satellieten niet. DVB-C gaat niet werken zonder abonnement bij een kabelaar.

Het enige dat via wifi kan werken zit onder de home knop van je TV en in de LG app store.
of dit free to air digitenne,meen ned 1-2-3 + regionale zender
https://www.allekabels.nl...PrP0uMddvmPRoC6jgQAvD_BwE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 17:55
G4mert schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:13:
[...]

Heb je geen HDD aan je C9 hangen? Ik heb gewoon de HDD gebruikt waar ik ook films en serie's vanaf speel. Mapje aanmaken, download in het mapje plaatsen en kiezen voor 'hier uitpakken' met 7-zip. De tv herkent het vervolgens vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
pwh53 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:22:
[...]

of dit free to air digitenne,meen ned 1-2-3 + regionale zender
https://www.allekabels.nl...PrP0uMddvmPRoC6jgQAvD_BwE
Dank voor de reacties! Is dit ook te gebruiken voor andere satellieten zoals Hotbird, Eutelsat etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrIV
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 11:35
Voor wie ook nog teletekst op zijn LG CX wilt kijken in combinatie met een CI Module. Onderstaand antwoord heb ik gehad van LG:

U kunt gebruik maken van teletekst door eerst op de blauwe knop en vervolgens op de “…” knop te drukken. Deze kunt u vinden onder de cijfertoets “9” en rechts van de “0”. Vervolgens komt er een menu tevoorschijn en daar kunt u teletekst selecteren. Let wel, indien u gebruik maakt van een decoder, een tv-kastje van de provider, dan werkt dit niet en gebruikt u voor teletekst de afstandsbediening van de provider. Deze kan u vertellen hoe het werkt.

Dit werkt gelukkig. Wel vreemd dat eerst het indrukken van de blauwe knop nodig is om teletekst te activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwh53
SaraNostra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:38:
[...]

Dank voor de reacties! Is dit ook te gebruiken voor andere satellieten zoals Hotbird, Eutelsat etc.?
nee dit is geen satelliet,maar digitenne dvb-t
Wikipedia: Digital Video Broadcasting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 15:59
SaraNostra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:48:
Kan iemand mij helpen?

zonder kabel abo heb je geen kabel tv
zonder schotel heb je geen schotel tv

DVB-S en S2 betekenen alleen dat je geen apart kastje nodig hebt om satelliet uitzendingen te kunnen 'lezen' vanaf je schotel.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
sturtiebe schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:10:
Iemand de goeie instelling voor CX dat je het VRR probleem niet hebt. Wat zet je best af?

Of heeft de CX 55inch dat probleem niet?
Je kan in de xbox instellingen vrr afzetten.
Ik laat voorlopig alles aan we zien wel verder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 23:27
Ik heb net geprobeerd die magic remote zover te krijgen om mijn decoder te bedienen (een Humax van Ziggo). Ik krijg het apparaat er wel mee aan maar andere functies zoals de gids werken niet. De functies staan er wel als ik de knop "..." op de afstandsbediening indruk maar de decoder reageert er niet op

Hoe werkt dat? gaan die functies via HDMI of via IR? De decoder zit via een versterker aangesloten dus ik kan mij voorstellen dat die HDMI bediening daardoor niet werkt. De versterker is al een wat ouder model (Marantz SR8002)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausse
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 19:30
klopt het dat de 5.0 fw (VRR-xbox issue) )vooralsnog alleen voor de 9 serie is en niet voor X variant?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
SantinoNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:28:
[...]

Heb je geen HDD aan je C9 hangen? Ik heb gewoon de HDD gebruikt waar ik ook films en serie's vanaf speel. Mapje aanmaken, download in het mapje plaatsen en kiezen voor 'hier uitpakken' met 7-zip. De tv herkent het vervolgens vanzelf.
Ja gek dat werkt dus niet. En bedoel je dit bestand uitpakken?

lib32-starfish-dvb-secured-o18-534.gyeryongsan.o18-53403-05.00.03_prodkey_usb_V3_SECURED.epk

Nee toch? die heb ik gewoon in het mapje gezet. Ook op de root van 1 van mijn externe HDDs die ik elke dag gebruik voor films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Licko in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Geen enkele gamert hier die zich stoort aan gradient banding? Of kan ik er van uit gaan dat jullie TV's het niet hebben? :?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Xtinction schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:29:
[...]

Hier hebben mensen het over een 05.00.02, dus ik denk niet dat je de nieuwste hebt. Ik ga zelf ook eens proberen te updaten. Ze zeggen dat het helpt als je je TV ff van de stroom afhaalt.
Net de TV 3 uur van de stroom gehaald, nu naar All opions>about gegaan en warempel, hij begint te updaten :) Ik zit nu op 05.00.02 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
Xtinction schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:29:
[...]

Update is inmiddels binnen. Echter doet die nog steeds niks op 120hz beeld blijft zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len84
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-06 23:55
Mss kan iemand hier mij helpen;

Volgens de specs zou ik toch 4k @ 120hz moeten kunnen instellen op 10bit. Ik heb de TV met een HDMI 2.1 kabel aangesloten op mijn RTX3080. Ik heb zowel HDMI aansluiting 1 als 2(ARC) geprobeerd. Zodra ik hoger wil dan 10bit @ 420 instelling krijg ik geen signaal meer. Op 444 kan ik nog 8bit instellen, maar niet hoger. en 60hz blijft de max. Gsync staat aan. De TV staat op Gamemode. Ik gebruik deze kabel:

https://www.kabelshop.nl/..._content=Alle%20producten

Wat doe ik fout? Alvast bedankt!

Edit: Het betreft trouwens een LG 55 inch C9 uit 2019

[ Voor 3% gewijzigd door Len84 op 11-11-2020 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
Licko schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:22:
Geen enkele gamert hier die zich stoort aan gradient banding? Of kan ik er van uit gaan dat jullie TV's het niet hebben? :?
Ik ben vrij kritisch, maar dit is me (nog) niet opgevallen. C9 55inch.

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Licko schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:22:
Ik heb net even gekeken, en ja, ik zie het meer op mijn TV dan op mijn PC. Maaarrr het is zo subtiel.... Ik denk niet dat dit me op zou vallen, al helemaal niet tijdens het gamen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ykGEPG_eBDX8M0rF_ZUH4b8BtcI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lSXH2eRTYipBP5t14vV8z2Nc.jpg?f=fotoalbum_large

Is natuurlijk een rotfoto, want foto's van TV schermen zijn doorgaans meh, maar je ziet het heel lichtjes. Stoor je je daar echt zo erg aan ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 17:55
G4mert schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:19:
[...]

Ja gek dat werkt dus niet. En bedoel je dit bestand uitpakken?

lib32-starfish-dvb-secured-o18-534.gyeryongsan.o18-53403-05.00.03_prodkey_usb_V3_SECURED.epk

Nee toch? die heb ik gewoon in het mapje gezet. Ook op de root van 1 van mijn externe HDDs die ik elke dag gebruik voor films.
Nee, die kun je niet uitpakken. Ik heb de download (het ingepakte bestand) in het aangemaakte mapje geplaatst op de HDD en dan gekozen voor hier uitpakken ipv het uitgepakte bestand rechtstreeks in het mapje plaatsen. Maar geen idee of dat verschil maakt.

Edit: heb je wel de juiste versie gedownload?

[ Voor 3% gewijzigd door SantinoNL op 11-11-2020 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

vangoghnl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:23:
[...]

Update is inmiddels binnen. Echter doet die nog steeds niks op 120hz beeld blijft zwart.
Ah crap. Ik heb helaas geen HDMI 2.1 bron en kabel om verder mee te testen :( Op 1440p 120hz werkt het wel naar behoren neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G4mert
SantinoNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:28:
[...]

Nee, die kun je niet uitpakken. Ik heb de download (het ingepakte bestand) in het aangemaakte mapje geplaatst op de HDD en dan gekozen voor hier uitpakken ipv het uitgepakte bestand rechtstreeks in het mapje plaatsen. Maar geen idee of dat verschil maakt.

Edit: heb je wel de juiste versie gedownload?
Thanks. Dan heb ik hetzelfde gedaan. Ja op mijn tv staat OLED65CPLA. En die versie heb ik gepakt. Nouja dan maar afwachten op de firmware update via internet. Hopelijk is de oude firmware goed genoeg voor de Ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Xtinction schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:27:
[...]

Ik heb net even gekeken, en ja, ik zie het meer op mijn TV dan op mijn PC. Maaarrr het is zo subtiel.... Ik denk niet dat dit me op zou vallen, al helemaal niet tijdens het gamen.

[Afbeelding]

Is natuurlijk een rotfoto, want foto's van TV schermen zijn doorgaans meh, maar je ziet het heel lichtjes. Stoor je je daar echt zo erg aan ja?
Dit is via de browser op je tv? Welke beeldinstellingen zijn dit? Als het er bij mij zo uit zou zien zou het me niet storen nee... ;(

Iemand die het Forza voorbeeld zou willen/kunnen testen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
Licko schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:33:
[...]

Dit is via de browser op je tv? Welke beeldinstellingen zijn dit? Als het er bij mij zo uit zou zien zou het me niet storen nee... ;(

Iemand die het Forza voorbeeld zou willen/kunnen testen?
Kan jij dan eens tonen wat jij dan precies ervaart? En dan geen filmpjes van anderen maar jouw situatie? Dan hebben wij misschien een beter beeld van hoe erg het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

kaos001 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:27:
[...]

Ik ben vrij kritisch, maar dit is me (nog) niet opgevallen. C9 55inch.
Xtinction schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:27:
[...]

[Afbeelding]

Hoe zit dit er uit bij jullie met de interne YT app? Staat smooth gradiation aan bij jullie?
YouTube: Banding Rotating Color Gradients Test [4K 23.976fps]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Wren schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:34:
[...]

Kan jij dan eens tonen wat jij dan precies ervaart? En dan geen filmpjes van anderen maar jouw situatie? Dan hebben wij misschien een beter beeld van hoe erg het is.
Ik ga vanavond wat filmpjes maken (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
Licko schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:34:
[...]

[...]

Hoe zit dit er uit bij jullie met de interne YT app? Staat smooth gradiation aan bij jullie?
YouTube: Banding Rotating Color Gradients Test [4K 23.976fps]
Zal vanavond ff voor je kijken!

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
Xtinction schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:30:
[...]

Ah crap. Ik heb helaas geen HDMI 2.1 bron en kabel om verder mee te testen :( Op 1440p 120hz werkt het wel naar behoren neem ik aan?
1440p 120 hz werkt wel idd. Nu heb ik hem omgezet vanaf 1440 p op 120hz naar 4k en nu werkt het wel? Maar nu kan ik hem niet meer op 4k 60hz zetten dat werkt nu weer niet the fuck😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
vangoghnl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:42:
[...]

1440p 120 hz werkt wel idd. Nu heb ik hem omgezet vanaf 1440 p op 120hz naar 4k en nu werkt het wel? Maar nu kan ik hem niet meer op 4k 60hz zetten dat werkt nu weer niet the fuck😂
waarschijnlijk even de kabels eruit en//of de stroom eraf (nieuwe edid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:18
Ben benieuwd wanneer die 48" eindelijk goed beschikbaar komt, ben al een heel jaar een beetje aan het wachten tot een mooie deal op de 48" (geen ruimte voor 55") maar de beschikbaarheid is echt matig. Iemand hier beter zicht op of dat gaat veranderen de komende maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
mucuracat schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:56:
[...]

zonder kabel abo heb je geen kabel tv
zonder schotel heb je geen schotel tv

DVB-S en S2 betekenen alleen dat je geen apart kastje nodig hebt om satelliet uitzendingen te kunnen 'lezen' vanaf je schotel.
Luid en duidelijk. Dank, allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
vangoghnl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:23:
[...]

Om welke update gaat dit?

OLED55CX6LA

SW File(Version 03.11.25)

Ik zie dit als de laatste versie. Klopt dit? Controleer op updates geeft me ook geen andere versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:26

--MeAngry--

aka Qonstrukt

kaos001 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:15:
[...]

Excuus voor mijn wellicht wat zwart-witte/kritische noot, maar het is geen pakje boter wat je koopt he. Men legt serieus geld neer voor een product. Allemaal leuk dat het nieuwe technologie is en dat het hier en daar rammelt snap ik best, maar om maar te doen dat dat normaal is vind ik iets te lief.

LG mag hier best op aangekeken worden.
Een kritische noot mag, maar het is inderdaad geen pakje boter wat je koopt, maar een heel complex stuk techniek. Ik volg nog steeds niet wat er niet werkt. Het werkt, maar de weergave gaat niet 100% correct, wel meer goed dan fout. Nogmaals, wat was het alternatief?
Ik hoor mensen anders alweer klagen, waar zijn de TV's met HDMI 2.1? Die hadden er toch allang kunnen zijn? Nou, die menen hebben een HDMI 2.1 compliant TV kunnen kopen, en als je zelf liever zeker weet dat het 100% werkt, dan koop je hem niet, mooie keuze toch. ;)

Je vergelijking met de tweedehands auto is natuurlijk zo scheef als maar kan. Of iets rammelt kun je gewoon van tevoren testen.

Wat betreft mezelf, ik ben blij dat LG zo actief met firmware updates in de weer is om de problemen zo goed mogelijk te fixen. Het lijkt erop dat het meeste ook gewoon goed opgelost gaat worden.
Ik trek de vergelijking met de 37" HD LCD die ik bijna 15 jaar geleden kocht voor hetzelfde geld. Daar waren toen met de PS3 ook de nodige compatibility issues mee, en daar is nooit een oplossing voor gekomen, dusja...

[ Voor 21% gewijzigd door --MeAngry-- op 11-11-2020 14:37 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G4mert schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:31:
[...]

Thanks. Dan heb ik hetzelfde gedaan. Ja op mijn tv staat OLED65CPLA. En die versie heb ik gepakt. Nouja dan maar afwachten op de firmware update via internet. Hopelijk is de oude firmware goed genoeg voor de Ps5.
De nieuwe firmware 05.00.03 is vandaag vanzelf op mijn 55C9 geïnstalleerd.
Het is al vaker genoemd maar het WebOS is 4.9.0-53403 (goldilocks2-gyeryongsan) geworden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
HoppyF schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:28:
[...]

Het is al vaker genoemd maar het WebOS is 4.9.0-53403 (goldilocks2-gyeryongsan) geworden. 8)7
hmm bijzonder dan dat die uitrol van firmware zo random is. Je zou op zn minst denken dat ze het per land gelijk trekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 15:59
G4mert schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:46:
[...]

hmm bijzonder dan dat die uitrol van firmware zo random is. Je zou op zn minst denken dat ze het per land gelijk trekken.
Om servers niet te belasten?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G4mert
Ok dit is toch een beetje vreemd. Ik start mn tv op om weer eens te proberen met een usb stick. Is mijn firmware nu ineens 5.00.03 in het menu. Zonder ook maar iets te instaleren via usb of een update over internet binnen te halen. 100% dat ik vanochtend nog op 4.8 oid zat. En heb auto-updates uitstaan.

Goed ik laat jullie weer met rust. Het probleem heeft zichzelf opgelost, vraag mij niet hoe. 8)7

Thanks iig voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
SaraNostra schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:25:
[...]

Om welke update gaat dit?

OLED55CX6LA

SW File(Version 03.11.25)

Ik zie dit als de laatste versie. Klopt dit? Controleer op updates geeft me ook geen andere versie...
Ik zit nu op 05.00.02
4k 120hz werkt nu werkt het niet meer als ik de xbox op 4k 60 hz zet. Maar 120 hz nu dus wel eerst was het andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
--MeAngry-- schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:28:
[...]

Een kritische noot mag, maar het is inderdaad geen pakje boter wat je koopt, maar een heel complex stuk techniek. Ik volg nog steeds niet wat er niet werkt. Het werkt, maar de weergave gaat niet 100% correct, wel meer goed dan fout. Nogmaals, wat was het alternatief?
Heel complex stuk techniek inderdaad, maar daar betalen we ook voor.
Ik ben geen beta-tester, ik ben een eindklant, ik verwacht dat alles naar behoren werkt.

Dat er meer goed dan fout werkt is niet aan de orde. Alles moet 100% werken, want nogmaals, daar betalen we voor. De eerder genoemde Ferrari moet gewoon de snelheid halen die in de specs staat. Doet hij dat niet kan je niet zeggen "ja maar hij rijdt toch gewoon?".
--MeAngry-- schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:28:
[...]

Je vergelijking met de tweedehands auto is natuurlijk zo scheef als maar kan. Of iets rammelt kun je gewoon van tevoren testen.
En dat is dus precies wat ze niet gedaan hebben. Als ze alles getest hadden waren ze er wel achtergekomen dat het niet voldoende functioneert.

Ik heb er allemaal geen problemen mee want ik game toch niet, die hele VRR zal me een worst zijn, maar het gaat me hier om het principe. B)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:10
HoppyF schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:28:
[...]
Bij mij ook sinds vandaag, het is zeker firmware-update dag! :*) ;)
Maar waar kan ik de versie van het WebOs zien?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Pagina: 1 ... 330 ... 568 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.