- Wybob
- Registratie: November 2020
-
Laatst online: 23-11-2023
Ik heb iets raar opgemerkt dat ik niet terug aan de praat krijg.
Ik heb een Xbox one (1ste gen) console, ik had 2 weken geleden mijn OLEDCX48 aangesloten, en de console is automatisch herkend geweest bij opstarten, ik kon mijn met magic remote de xbox bedienen (tegels aanklikken van de console of keyboard bedienen met de cursor).
Ik ben ik blijde verwachting van een Series X, ik heb een week geleden een 3M HDMI 2.1 kabel geplaatst.
De naam van mijn input stond niet meer op Xbox One, maar HDMI 2 en ik krijg de magic remote niet meer aan de praat
ik kan in de instellingen de naam van de input aanpassen, logo verzetten naar gameconsole, universele afstandsbediening instellen kan ik enkel decoders enz.. selecteren geen game console.
ik heb de kabels niet meer gewisseld (loopt door een buis in de muur). Is voor mij geen al te groot probleem maar zou mijn vorige HDMI 1.4 kabel iets meer doorsturen dan de 2.1 (lijkt me onlogisch).
Ik ben benieuwd of dit met de series X wel plots weer lukt.
- Julian
- Registratie: December 2000
-
Laatst online: 16-08 16:28
Een ervaring met een 65OLEDB9:
Gekocht tijdens black friday vorig jaar. Vorige week een stuck pixel ontdekt. Drie keer pixel refresher gedraaid, maar helaas bleef de pixel eigenwijs. Gebeld met LG, gelukkig onder het "terug naar fabrieksinstellingen"-advies uitgekomen. Ze hebben een TV-reparatiebedrijf (CE Repair Services) ingepland, die zijn vandaag langs gekomen en hebben het paneel vervangen. De elektronica voor de aansturing is behouden gebleven, dus ook mijn instellingen.
Top service dus!
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 5090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM1200e | Meta Quest 3
Let op:
Welkom in het LG OLED Ervaringen & Discussie Topic.
In dit topic bespreken we de laatste stand van de techniek rondom deze LG televisies; de beste instellingen voor het mooiste beeld; de ideale manier van aansluiten en je ervaringen met jouw televisie, inclusief defecten en problemen. De meeste andere zijdelings gerelateerde zaken (zoals aankoopadvies, korting en garantie) zijn hier off topic. Hoe beter we de onderwerpen op het forum gesorteerd houden, hoe makkelijker jij relevante informatie kan terugvinden.
Vragen over welk bericht nu waar hoort? Lees
Jorgen in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Vragen over inbranden of stekkers, lichtinval en verschillen tussen OLED en andere technieken? Deze onderwerpen zijn al regelmatig besproken. Gebruik de zoekfunctie!
🔎 Inbranden:
[LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers:
🔎 Lichtinval:
🔎 Verschil OLED met...:
[LG OLED] Ervaringen & Discussie (vul de zoekopdracht aan met jouw zoekterm)
Alsnog wat vragen daarover? Doe dat op de goede plaats en lees eerst het topic goed door. Zie ook
Jorgen in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Goede aanbieding gezien of nodig? Check
OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in
[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie
Garantieafhandeling bespreken?
Shopping forum
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in
Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6
Wil je graag iemand helpen, maar hoort diens vraag hier eigenlijk niet? Dan hoort het antwoord ook niet in dit topic.
Iemand post iets op een verkeerde manier? Gebruik de rapporteer-knop.