Sinds deze week heb ik de LG C9.
Bij aansluiting op PC (4k) komt er na een tijdje opeens een grijze lijn aan de rand van het scherm.
De eerste keer was het de rechter en onderkant. Toen heb ik t op kunnen lossen door HDMI kanaal te wisselen en was het weer weg.
Nu is het na een dag toch weer terug. Deze keer een dikkere grijze lijn aan de linkerkant (halve cm) en een smallere (3pixels oid) aan de bovenkant. Mijn vensters worden binnen die lijnen geplaatst dus t bedekt niets. Als ik bijv 4/3 doe zie ik diezelfde soort grijze 'vlakken' alleen dan natuurlijk veel groter. Bij de LG apps zijn de lijnen weg. Heeft iemand een idee wat de oplossing is?
edit: het is de pixel shifting, makes sense
Bij aansluiting op PC (4k) komt er na een tijdje opeens een grijze lijn aan de rand van het scherm.
De eerste keer was het de rechter en onderkant. Toen heb ik t op kunnen lossen door HDMI kanaal te wisselen en was het weer weg.
Nu is het na een dag toch weer terug. Deze keer een dikkere grijze lijn aan de linkerkant (halve cm) en een smallere (3pixels oid) aan de bovenkant. Mijn vensters worden binnen die lijnen geplaatst dus t bedekt niets. Als ik bijv 4/3 doe zie ik diezelfde soort grijze 'vlakken' alleen dan natuurlijk veel groter. Bij de LG apps zijn de lijnen weg. Heeft iemand een idee wat de oplossing is?
edit: het is de pixel shifting, makes sense
[ Voor 3% gewijzigd door randomg op 08-04-2020 21:44 ]
/f/image/J3LsV7JQdemnCMP51NhMUHZD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GXW7g1AYE0QnJh6E3JfAzCWI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A3mLnovgn5hDbLOKBHXYMzao.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/o6WHF02s0XTIVdlJUT03W9lo.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/lstfxa1TjPofVQBaMonoCTl3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/glVjUDckehIJHB3XdLbXfMXh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oZDJE21VOx7fMI53duxSld64.jpg?f=fotoalbum_large)