• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-11 19:11

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Allewijn schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:38:
Dan had je moeten wachten op de GX oled serie van LG. Die voldoet precies aan je 'wens' :
Je kunt wel eeuwig wachten, want er komt altijd wel een beter model uit :+
Maar die GX series is inderdaad precies wat ik bedoel (y)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• JL.com
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10-12-2024
Wellicht een random vraag, maar weet iemand hoe het kan dat partner-aanbiedingen op bijv. Bol.com niet meegenomen lijken te worden in de price-watch bedragen voor LG-televisies?

In het verlanglijstje dat je kunt aanmaken in de Bol.com app hou ik enkele producten in de gaten op prijsontwikkeling, daarnaast gebruik ik Tweakers. Het valt me op dat een 77inch LG C9 via tweakers bijvoorbeeld vanaf 5.116 euro te koop is, terwijl hij via een partnerkanaal op Bol.com voor 4.679 euro aangeboden wordt.

Iemand een idee?

www.jordyleenders.com

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:01
JL.com schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:51:
Wellicht een random vraag, maar weet iemand hoe het kan dat partner-aanbiedingen op bijv. Bol.com niet meegenomen lijken te worden in de price-watch bedragen voor LG-televisies?

In het verlanglijstje dat je kunt aanmaken in de Bol.com app hou ik enkele producten in de gaten op prijsontwikkeling, daarnaast gebruik ik Tweakers. Het valt me op dat een 77inch LG C9 via tweakers bijvoorbeeld vanaf 5.116 euro te koop is, terwijl hij via een partnerkanaal op Bol.com voor 4.679 euro aangeboden wordt.

Iemand een idee?
`
Wellicht omdat dat technisch niet mogelijk is. Bol.com is het platform waar het product wordt aangeboden, al dan niet door een derde partij.
DexterDee schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:18:
[...]

Je kunt wel eeuwig wachten, want er komt altijd wel een beter model uit :+
Maar die GX series is inderdaad precies wat ik bedoel (y)
Die GX is 23mm dik.
Beetje zoals een Samsung OLED dus.
Ik vind het er wel fraai uitzien zo aan de muur maar ik vermoed dat de prijs vele malen hoger zal zijn dan een in grootte vergelijkbare C9 of CX.
We zullen het gaan zien.
Nog steeds zit je met dat geluid hoewel je ook een soundbar of AVR kunt aansluiten.
Als je toch zoveel geld hebt voor een GX kan dat er ook nog wel bij.

O ja, geen netsnoer te vinden bij de GX!....

@Powder Toastman
Zo’n losse One Connect achtige box moet je ook weer ergens laten.
Verstoppen gaat niet en in een kastje proppen ook niet want dat ding moet gekoeld worden.
De voeding voor het scherm zit er namelijk in.

[ Voor 17% gewijzigd door HoppyF op 29-01-2020 16:17 ]

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:46
Morgen ga ik mijn 55C9 ophalen bij KE. Ik wil hem zo goed mogelijk instellen met alle opties die er zijn.
Kan iemand zijn instellingen delen? Mijn woonkamer is redelijk donker. Welke settings kan ik het beste aan/uit zetten?

Ik heb verschillende reviews, settings op verschillende sites gekeken maar die hebben (logisch, instellingen zijn persoonlijk) veelal geen overeenkomsten met elkaar.

Wat zijn jullie settings?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-10 16:45
Weet iemand waar de "caption" knop zit op de LG magic remote?

http://kr.eguide.lgappstv...r_u01/u_enga/control.html

Ik heb waarschijnlijk voor het voor elkaar gekregen om mijn magic remote niet meer herkend te hebben. 8)7

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Killerbert schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:26:
Weet iemand waar de "caption" knop zit op de LG magic remote?

http://kr.eguide.lgappstv...r_u01/u_enga/control.html

Ik heb waarschijnlijk voor het voor elkaar gekregen om mijn magic remote niet meer herkend te hebben. 8)7
"caption" << iets met ondertitels/subs?

Testing, one, two ...

• Killerbert
hardware-lover schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:31:
[...]

"caption" << iets met ondertitels/subs?
Tja, ik heb volgens mij die toetsen al geprobeerd.
Het gaat om dit model
https://currys-ssl.cdn.di...2018/images/ai-remote.jpg

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-11 16:22
DexterDee schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:31:
[...]
Zeker ook het gemak waarmee je 'm monteert en waterpas maakt. Daar heeft Vogel's best een slim systeempje voor bedacht.
Die waterpassen zijn vaak defect, was zo bij mijn vogel en ook bij een muurbeugel van amazon voor in de slaapkamer, gebruik best altijd een waterpas die je zelf al hebt.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

groxgrox schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:15:
Morgen ga ik mijn 55C9 ophalen bij KE. Ik wil hem zo goed mogelijk instellen met alle opties die er zijn.
Kan iemand zijn instellingen delen? Mijn woonkamer is redelijk donker. Welke settings kan ik het beste aan/uit zetten?

Ik heb verschillende reviews, settings op verschillende sites gekeken maar die hebben (logisch, instellingen zijn persoonlijk) veelal geen overeenkomsten met elkaar.

Gefeliciteerd! ;)
Om te beginnen dit.
HoppyF in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

• empireq
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb gemerkt dat de C9 af en toe hapert/stottert als ik FIFA speel. Waar kan dit aan liggen?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
empireq schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:02:
Ik heb gemerkt dat de C9 af en toe hapert/stottert als ik FIFA speel. Waar kan dit aan liggen?
trumotion/beeldverbeteraars. (alles uitgezet?)

• empireq
Hamazaki schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:10:
[...]

trumotion/beeldverbeteraars. (alles uitgezet?)
Ik had al een vermoeden dat het aan de trumotion lag, die staat gewoon aan. Ik zal hem uitzetten.

Wat bedoel je verder met beeldverbeteraar?

• Farabi
  • Niet online
empireq schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:15:
[...]

Ik had al een vermoeden dat het aan de trumotion lag, die staat gewoon aan. Ik zal hem uitzetten.

Wat bedoel je verder met beeldverbeteraar?
alles uitzetten bij beeldopties en geavenceerde instellingen.

• empireq
Hamazaki schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:17:
[...]

alles uitzetten bij beeldopties en geavenceerde instellingen.
Bedankt voor de info, ga ik doen

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Onlangs heb ik de WebOS update uitgevoerd.
Sindsdien heb ik bij een aantal zenders een soort AVI/MPEG/JPEG achtige 16-bits filter over het beeld heen zitten (uiteraard overdreven, maar je ziet een soort rare kleurovergang).
Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/images.blogserve.co/thread-bare/de340288a5fc04e3867111b1e282a75c/sunset-no-dithering-color-banding_960.jpg
Bijv bij gezichten of bij rook zie je het goed. Hebben anderen hier ook last van?
Het gekke is dat als ik doorzap, ik het probleem niet heb. Op mijn Xbox heb ik het ook niet.
Voor TV gebruik ik de 'standard' picture setting.
1. Met welke provider en apparatuur kijk je tv (ziggo box, kpn box, canal digitaalbox, app van de provider geinstalleerd op de tv, anders?).

2. Wat bedoel je met "als ik doorzap heb ik het probleem niet"? Bedoel je dat je het bij die zender dan (heel even) niet ziet voordat je verder zapt? Of iets anders?

[ Voor 8% gewijzigd door Cap op 30-01-2020 10:36 ]

Verwijderd

kevlar01 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:59:
Sindsdien heb ik bij een aantal zenders een soort AVI/MPEG/JPEG achtige 16-bits filter over het beeld heen zitten (uiteraard overdreven, maar je ziet een soort rare kleurovergang).
[Afbeelding]
Bijv bij gezichten of bij rook zie je het goed. Hebben anderen hier ook last van?
Het gekke is dat als ik doorzap, ik het probleem niet heb. Op mijn Xbox heb ik het ook niet.
Heb ik ooit ook gehad bij mijn B6. Even volledig stroom eraf en daarna weer aansluiten/aanzetten loste het op. Denk dat het iets is in de aansturing van het beeld.
Major_ton schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 14:46:
Ik ga even offtopic, maar misschien denken er meer hetzelfde als mij...

Na heel veel gepost te hebben in vooral dit, maar ook veel andere TV gerelateerde topics, ben ik nu al een paar jaar een stuk minder actief hier. Dit heeft groterdeels te maken met de grote hoeveelheid vragen over muurbeugels en ARC gerelateerde problemen. Zo af en toe kom ik weer eens kijken en eigenlijk altijd gaat het over één van deze twee zaken. Zijn dedicated topics met een sticky voor muurbeugels en ARC issues niet een veel beter idee? Volgens mij wordt er dan een kennisbank gecreëerd die veel duidelijker en toegankelijker is voor de lezers. Veel vragen, problemen en oplossingen zijn namelijk niet merkspecifiek. En dus kan het zijn dat er bijvoorbeeld hier in dit huidige topic een oplossing aangedragen wordt voor een muurbeugel of ARC probleem, terwijl dezelfde vraag in (ik noem maar wat) het Sony TV topic nooit beantwoord zal worden, omdat het persoon die met de oplossing komt een LG TV heeft en daarom nooit in het Sony topic kijkt (of vice versa). Met dedicated topics kan het hier weer over de TV's zelf gaan zoals beeldsettings, kalibraties, nieuwe ontwikkelingen, firmware etc. Zomaar een idee!
Moet je eens kijken wat er ondertussen alweer gepost is na je post. ;) Ik vind dit een totaal onzinnig topic terwijl ik al jaren een LG Oled heb. Er staat zoveel "onzin" op dat het totaal onleesbaar is geworden met over de 1000 pagina's 8)7 en sommige zaken werkelijk tig keer voorbij komen. De zoekfunctie is bij velen ook te vermoeiend om te gebruiken.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2020 10:57 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:43:
[...]

Heb ik ooit ook gehad bij mijn B6. Even volledig stroom eraf en daarna weer aansluiten/aanzetten loste het op. Denk dat het iets is in de aansturing van het beeld.

[...]

Moet je eens kijken wat er ondertussen alweer gepost is na je post. ;) Ik vind dit een totaal onzinnig topic terwijl ik al jaren een LG Oled heb. Er staat zoveel "onzin" op dat het totaal onleesbaar is geworden met over de 1000 pagina's 8)7 en sommige zaken werkelijk tig keer voorbij komen. De zoekfunctie is bij velen ook te vermoeiend om te gebruiken.
Thanks, ik zal het vanavond eens testen. (y)

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-11 17:05
empireq schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:02:
of een andere hdmi-kabel proberen.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-11 17:12
DexterDee schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:23:
[...]

Ja uiteraard gebruik ik afstandsbusjes. Die zitten in meerdere lengtematen gewoon bij de Vogel's beugel. Precies gemonteerd volgens montagevoorschrift, dus ik ga er vanuit dat de TV daar geen schade van oploopt.

Wat ik (om maar even in de sfeer van dit topique te blijven) wel een beetje als irritant ervaar is dat veel OLED TV's (waaronder ook mijn C9) een ontwerp hebben waarbij er een dikke onderkant en een flinterdunne bovenkant is. Dat maakt dat de TV dus per definitie verder van de muur af moet als strikt noodzakelijk. Waarom niet de hele TV iets dikker maken en de regelelektronica verdelen in de beschikbare ruimte? Dat staat esthetisch volgens mij veel mooier en scheelt aanzienlijk in de dikte.
Ik heb zelf een haakse UTP kabel gekocht en dan past het zonder afstandbusjes met die Vogels ultra thin beugel gewoon prima

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:19
Iemand anders hier ervaring met beoordeling van foto's door de LG Technische Dienst? Ik wacht nu al 2 weken op een reactie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-11 19:11

DexterDee

I doubt, therefore I might be

wimpie007 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:37:
Ik heb zelf een haakse UTP kabel gekocht en dan past het zonder afstandbusjes met die Vogels ultra thin beugel gewoon prima
Tja, de ene kabel is de andere niet. Bij mij kwam de TV links net ietsje verder van de muur, minimaal, maar genoeg dat ik me met mijn OCD er voor altijd aan zou blijven storen :+

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• NoahAmber
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:50:
Iemand anders hier ervaring met beoordeling van foto's door de LG Technische Dienst? Ik wacht nu al 2 weken op een reactie.
Je zal wel gewoon in de wachtrij staan.

Verwijderd

NoahAmber schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 12:17:
[...]

Je zal wel gewoon in de wachtrij staan.
Ook weer erg boeiende vraag en interessant antwoord. Op naar pagina 2000. >:)
groxgrox schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:15:

En dit bedoelde ik met de zoekfunctie eens gebruiken. Werd in 2018 al gepost: Major_ton in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

Scheelt wat pagina's in dit topic. ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2020 12:24 ]

• Farabi
  • Niet online
sorry, maar de zoekfunctie is ook niet bepaald ideaal in sommige gevallen. je begint soms midden in het verhaal. (waar is het begin? waar is het eind/antwoordt?) nou, succes met 40 pagina's zoekresultaten.

soms roepen mensen te makkelijk dat ze de zoekfunctie moeten gebruiken. soms hebben ze gelijk, maar vaak ook niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Farabi op 30-01-2020 13:36 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-11 09:51
Hamazaki schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:35:
sorry, maar de zoekfunctie is ook niet bepaald ideaal in sommige gevallen. je begint soms midden in het verhaal. (waar is het begin? waar is het eind/antwoordt?) nou, succes met 40 pagina's zoekresultaten.

soms roepen mensen te makkelijk dat ze de zoekfunctie moeten gebruiken. soms hebben ze gelijk, maar vaak ook niet.
Ben het met je eens. Een aantal posts geleden werd er nog geklaagd dat het alwéér over ophangbeugels ging, een onderwerp dat al zóóó vaak aan bod zou zijn gekomen...
De vraag van mij en een andere medetweaker betrof de Vogels Thin 546 en de MyWal OL30.
Als ik daar op (Bijv. Thin 546) zoek binnen dit topic kom ik maar verdomd weinig resultaten tegen.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:40

Snippertje

Light up your life

Ik heb zojuist mijn PC (RTX 2060 Super) eens aan de LG B9 gehangen om de G Sync compatibiliteit te testen. En 120hz HDR op 1440p is fantastisch op deze manier. En ook 4k werkt echt super.

Het enige dat ik mis is surround sound. Ik moet daarvoor een nieuwe receiver kopen (huidige ondersteunt geen 4k). Nu had ik deze in gedachten pricewatch: Denon AVR-X2600H, maar kom ik er dus net achter dat LG PCM over eARC niet ondersteunt. Er is schijnbaar zelfs een petitie omdat het eventueel wel zou kunnen: LG OLED C9 Multichannel PCM over eARC. Ik wil natuurlijk wel future proof zijn en de receiver lijkt geen 4k 120fps te ondersteunen.

Nu denk ik dus dat ik maar ga wachten op HDMI 2.1 receivers, iets dat wellicht sowieso verstandiger is. Maar jammer is het wel.

Daarnaast worden de TV's gepromoot met Google Assistent en Alexa, maar beide heb ik nog niet werkend gekregen. Iemand anders meer geluk?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Farabi
  • Niet online
@Snippertje hoe werkt VRR? trekt die kaart een beetje AAA-games op vrr?

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 30-01-2020 18:05 ]

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hamazaki schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:04:
@Snippertje hoe werkt VRR? trekt die kaart een beetje AAA-games op vrr?
Ik heb Forza Horizon even geprobeerd. Daar heb ik tussen de 90 en 110 FPS op 1440p met alles op max zo'n beetje. Dat werkt fantastisch. Heb nog geen tijd gehad om andere titels te proberen. Heb je suggesties?

• Farabi
  • Niet online
Snippertje schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:11:
[...]

Ik heb Forza Horizon even geprobeerd. Daar heb ik tussen de 90 en 110 FPS op 1440p met alles op max zo'n beetje. Dat werkt fantastisch. Heb nog geen tijd gehad om andere titels te proberen. Heb je suggesties?
Ah nice, dus screen tearing en framedrops zijn verleden tijd? Had het zo graag willen zien ben helaas 3 jaar geleden gestopt met gaming-pc.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hamazaki schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:14:
[...]

Ah nice, dus screen tearing en framedrops zijn verleden tijd? Had het zo graag willen zien ben helaas 3 jaar geleden gestopt met gaming-pc.
Yes, helemaal niet gezien. Echt bizar mooi beeld. Droom die uitkomt zo'n beetje, alleen het surround geluid mist nu nog helaas.

Snippertje schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:00:
Ik heb zojuist mijn PC (RTX 2060 Super) eens aan de LG B9 gehangen om de G Sync compatibiliteit te testen. En 120hz HDR op 1440p is fantastisch op deze manier. En ook 4k werkt echt super.

Het enige dat ik mis is surround sound. Ik moet daarvoor een nieuwe receiver kopen (huidige ondersteunt geen 4k). Nu had ik deze in gedachten pricewatch: Denon AVR-X2600H, maar kom ik er dus net achter dat LG PCM over eARC niet ondersteunt. Er is schijnbaar zelfs een petitie omdat het eventueel wel zou kunnen: LG OLED C9 Multichannel PCM over eARC. Ik wil natuurlijk wel future proof zijn en de receiver lijkt geen 4k 120fps te ondersteunen.

Nu denk ik dus dat ik maar ga wachten op HDMI 2.1 receivers, iets dat wellicht sowieso verstandiger is. Maar jammer is het wel.

Daarnaast worden de TV's gepromoot met Google Assistent en Alexa, maar beide heb ik nog niet werkend gekregen. Iemand anders meer geluk?
Nog even wachten op geschikte HDMI 2.1 receivers is wel verstandig.
Er schijnt nog een bug te zitten in eARC maar dit wordt dit kwartaal opgelost met nieuwe firmware zo heeft LG gezegd.

Verwijderd

Hamazaki schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:35:

En waarom krijg je 40 pagina's denk je? Als je, ik noem maar wat, 100 keer de vraag stelt hoe je het beste kan beginnen met de basisinstellingen van je nieuwe tv en iedereen roept keer op keer dan schiet het wel op. Als ik mijn vrouw 100 keer vraag waar het bestek ligt krijg ik gewoon geen antwoord meer. ;) Maar laat maar. Ik zal niet verder bijdragen naar pagina 2000. 8)

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-11 16:22
Die werken helaas niet in Be Nl, er zijn volgens mij al mensen geweest die het aan de praat kregen adhv land instellingen, maar hoe weet ik niet.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

• felr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10 17:48
Ik heb gister mijn 65c9 binnengekregen. nadat mijn C7 kuren begon te vertonen binnen de garantie.
Zeer goede service van LG en Smitsarnhem.
Kosteloos omgeruild en de doos had ik niet meer.
Een lichtgrijze beeld is nu egaal op de C9 en de rest van de kleuren zijn ook egaal wat je ook wel mag verwachten voor die prijs.

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
kevlar01 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:59:
[Afbeelding]
Staat soepele gradatie nu soms UIT?

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mochten mensen met hun PC aangesloten toch Dolby Surround willen. Ik heb het werkend via de Dolby Access app. Mijn receiver ontvangt nu D+. De TV ondersteunt namelijk Atmos. Nu in games iig ook surround.

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:06
Kan je ook instellen dat apps als Netflix automatisch updaten?
Nu krijg je een melding dat de app een update nodig heeft, waarna je vervolgens in het LG app center op bijwerken moet drukken.

Waarom kan dit niet automatisch? De app werkt namelijk niet meer tot je hem handmatig update...

• De Nelis
  • Laatst online: 18-11 06:52

De Nelis

en anders maar niet...

tK0wnZ schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 21:57:
Kan je ook instellen dat apps als Netflix automatisch updaten?
Nu krijg je een melding dat de app een update nodig heeft, waarna je vervolgens in het LG app center op bijwerken moet drukken.

Waarom kan dit niet automatisch? De app werkt namelijk niet meer tot je hem handmatig update...
Volgens mij kun je geen automatische updates instellen. Althans ik heb het niet kunnen vinden.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

Geen verstand van gamen, maar je kunt je pc toch aansluiten op een HDMI ingang van een receiver. En de uitgang van die receiver op je tv aansluiten? Of haal je dan de hoge framerates niet?

Het geluid is dan iig surround.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hulliee schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:40:
[...]

Geen verstand van gamen, maar je kunt je pc toch aansluiten op een HDMI ingang van een receiver. En de uitgang van die receiver op je tv aansluiten? Of haal je dan de hoge framerates niet?

Het geluid is dan iig surround.
Klopt, maar mijn receiver is al vrij oud en gaat maar tot 1080p. Daarnaast ondersteunen receivers idd geen hogere frames dan 4k60. Echter, met hdmi 2.1 zou dit moeten veranderen.

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hoi,

Ik heb C9 die wil ik ophangen. Wat voor M6 bouten heb ik nodig?

• Refuge
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-10 14:38
Hallo, ik ga waarschijnlijk volgende weel een 55 of 65 inch c9 kopen. Enkel de beeldkwaliteit degradatie over x aantal jaar schrikt mij nog wat af. Iemand hier die al meerdere jaren dezelfde oled in huis heeft met frequent gebruik die daar iets over kan zeggen?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Refuge schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:31:
Hallo, ik ga waarschijnlijk volgende weel een 55 of 65 inch c9 kopen. Enkel de beeldkwaliteit degradatie over x aantal jaar schrikt mij nog wat af. Iemand hier die al meerdere jaren dezelfde oled in huis heeft met frequent gebruik die daar iets over kan zeggen?
Geen idee wat de laatste cijfers zijn.
Maar volgens mij als je dagelijks 6 uur kijkt, kan je er 8 jaar mee doen of zo.

Mijn plasma had ook een degradatie tijd. Die heeft hier 5-6 jaar gehangen en nu al 3 jaar bij kennis.
Doet het nog prima.

Mijn B6 staat hier ook al 3 jaar gewoon te werken zonder issues.

Als je verwacht over 12 jaar een nieuwe tv te kopen kan je misschien verwachten dat je eerder aan de bak moet.
Maar 6-7-8 jaar verwacht ik eigenlijk geen issues (al heb ik hem dan persoonlijk al vervangen)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

izzet3838 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:38:
[...]

Die werken helaas niet in Be Nl, er zijn volgens mij al mensen geweest die het aan de praat kregen adhv land instellingen, maar hoe weet ik niet.
Regio veranderen naar de UK op de televisie deed het hem. Werkt nu naar behoren!

DeNelis schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 07:45:
[...]

Volgens mij kun je geen automatische updates instellen. Althans ik heb het niet kunnen vinden.
Jawel.
Ga naar LG Content Store, App-update, rechts boven zie je een schuifje met “automatische updates toestaan”.
Schuifje naar rechts klikken.

• WinterX
  • Niet online
HoppyF schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:56:
[...]

Ligt aan je muurbeugel.
Hier met mijn Vogels 3205 en een 55C9 heb ik de meegeleverde M6x12 gebruikt.
Afbeeldingslocatie: https://image.allekabels.nl/image/1081711-0/platte-tv-beugel-t-m-60-inch-vesa-200x200-400x200-400x400-600x400.jpg

Ik heb deze set gebruikt voor KS7000. Wordt ook goed voor C9?

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

HoppyF schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:13:
[...]

Jawel.
Ga naar LG Content Store, App-update, rechts boven zie je een schuifje met “automatische updates toestaan”.
Schuifje naar rechts klikken.
Hm, blijkbaar overheen gekeken, thanks!

• copywrong1982
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 12:32
Snippertje schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:22:
[...]

Klopt, maar mijn receiver is al vrij oud en gaat maar tot 1080p. Daarnaast ondersteunen receivers idd geen hogere frames dan 4k60. Echter, met hdmi 2.1 zou dit moeten veranderen.
Hiervoor heb ik een hdfury avr key aangeschaft...wel prijzig maar goedkoper dan een nieuwe reciever...
WinterX schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:21:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb deze set gebruikt voor KS7000. Wordt ook goed voor C9?
Ik weet niet hoeveel kilo deze constructie kan dragen.
Bevestiging moet wel lukken met M6 boutjes.
Wellicht kom je niet uit met 12mm lengte maar te lang moeten ze zeker ook niet zijn.
Een cm in de TV is ver genoeg.
Vast is vast.
@WinterX Een beetje zelfredzaamheid is ook wel aan te bevelen. Niemand kan natuurlijk zomaar zeggen welke lengte boutjes jij nodig hebt aangezien er zoveel muurbeugels zijn. Zelf even opmeten dus. Boutje moet er toch zeker wel een cm in zitten maar natuurljk geen 3 cm. Dus een boutje (incl ringetje indien nodig / gewenst) door je beugel steken en kijken hoeveel die uitsteekt. Dan even naar de bouwmarkt en een paar maten kopen die in de buurt zitten. Thuisgekomen rustig proberen welke het beste past.

Welke KS7000, welke C9? Een 77C9 weegt meer dan een 55C9, dat scheelt nogal. En een 65" KS7000 weegt veel meer dan een 49" KS7000. Dus zelf even de gewichten opzoeken. Is ie lichter of evenveel? Dan is het sowieso sterk genoeg.

[ Voor 52% gewijzigd door Cap op 31-01-2020 13:58 ]

• hcrobbie
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-01 05:22
Iemand al geld van de laatste cashbackactie binnen ?

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
hcrobbie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:09:
Iemand al geld van de laatste cashbackactie binnen ?
Nope, zelfs niet eens een bevestigingsmail.. Dus ben er zelf achteraangegaan, het is blijkbaar wel aangekomen en geregistreerd :+

• Phusebox
Echt LG, what the fuck. Na 2 weken krijg ik een mailtje dat CE repair heeft vastgesteld dat mijn tv volgens specificatie is. Lekker afwimpelen denken ze daar zeker. Echt de slechtste service ooit.

• Farabi
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:28:
Echt LG, what the fuck. Na 2 weken krijg ik een mailtje dat CE repair heeft vastgesteld dat mijn tv volgens specificatie is. Lekker afwimpelen denken ze daar zeker. Echt de slechtste service ooit.
ga je nu voor een andere tv? of blijf je het gebruiken?

maar CE repair is ook service-monteur voor andere merken, dus dit kan je ook elders meemaken? ik weet niet wat de impact van LG is op deze beslissing, misschien lieten ze het aan CE-repair over?

[ Voor 23% gewijzigd door Farabi op 31-01-2020 16:34 ]

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:01
Hamazaki schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:31:
[...]

ga je nu voor een andere tv? of blijf je het gebruiken?

maar CE repair is ook service-monteur voor andere merken, dus dit kan je ook elders meemaken? ik weet niet wat de impact van LG is op deze beslissing, misschien lieten ze het aan CE-repair over?
Nee, dit is voorgelegd aan bepaalde mensen, vroeger was dit iig in hun fabriek in Polen. Dat kan soms lang duren. Zij zeggen dan of iets binnen specs is of niet. LG handelt alleen maar in de lijnen van LG (en Samsung, Sony etc.)

• WinterX
  • Niet online
Cap schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:53:
@WinterX Een beetje zelfredzaamheid is ook wel aan te bevelen. Niemand kan natuurlijk zomaar zeggen welke lengte boutjes jij nodig hebt aangezien er zoveel muurbeugels zijn. Zelf even opmeten dus. Boutje moet er toch zeker wel een cm in zitten maar natuurljk geen 3 cm. Dus een boutje (incl ringetje indien nodig / gewenst) door je beugel steken en kijken hoeveel die uitsteekt. Dan even naar de bouwmarkt en een paar maten kopen die in de buurt zitten. Thuisgekomen rustig proberen welke het beste past.

Welke KS7000, welke C9? Een 77C9 weegt meer dan een 55C9, dat scheelt nogal. En een 65" KS7000 weegt veel meer dan een 49" KS7000. Dus zelf even de gewichten opzoeken. Is ie lichter of evenveel? Dan is het sowieso sterk genoeg.
55inch c9 en ks7000. Ks7000 weegt rond 17kilo en c9 19 kilo.

• NoahAmber
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:28:
Of het ligt gewoon inderdaad binnen de specs. Aan jou om het aan te vechten

• Phusebox
NoahAmber schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:38:
[...]

Of het ligt gewoon inderdaad binnen de specs. Aan jou om het aan te vechten
Dat ga ik ook doen. Heb ze meteen gebeld en ook aangegeven dat ik een C7 heb gehad die dit probleem bij lange na niet zo erg en duidelijk had. Ik stoor me er dagelijks aan en voor bijna 2000 euro verwacht ik meer dan een crappy beeld dat er qua banding bijna net zo uitziet als mijn LCD met ccfl backlight uit 2008.

• Nachoman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-11 14:30
wimpie007 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:37:
[...]

Ik heb gewoon zelf een RJ54 stekker op mijn ethernet kabel geknepen en die pas prima op mijn C9 en mijn vogels thin :/

• Allewijn
  • Niet online
Ik zit een Netflix Dolby Vision film te kijken op mijn C9.
Mannnnn wat is die ondertiteling FEL? (zelfs in standaard Cinema Home settings)

Ik krijg hoofdpijn tijdens het kijken...
In Disney+ kan je mooi de transparantie enzo instellen van de ondertiteling. Dam verdwijnt de belachelijke felheid. In Netflix niet.
Ja je kan via de website de kleur op grijs zetten, maar dan is de ondertiteling gewoon erg slecht leesbaar.

Anderen hier ook problemen mee?
Ik vind het zo erg dat ik mijn tv met liefde zou ruilen voor een non-oled Samsung oid...
(merk vaker dat ik branderige ogen krijg van deze tv, ook met isd dark instellingen enzo...)

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Allewijn schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:14:

In Disney+ kan je mooi de transparantie enzo instellen van de ondertiteling. Dam verdwijnt de belachelijke felheid. In Netflix niet.
Ja je kan via de website de kleur op grijs zetten, maar dan is de ondertiteling gewoon erg slecht leesbaar.

Ik vind het zo erg dat ik mijn tv met liefde zou ruilen voor een non-oled Samsung oid...
(merk vaker dat ik branderige ogen krijg van deze tv, ook met isd dark instellingen enzo...)
Ja ik vind dat ook enorm storend. Heb hem zelf op geel gezet, is minder fel. Het scheelt dat ik zelf vaak zonder kijk, maar m'n vriendin wil het wel graag aan.

• Phusebox

Ik heb ze gewoon op transparant gezet via de website en is prima te doen. Ik vind ze zelf alleen belachelijk groot en meer dan voldoende contrast.

Je kunt dit naar wens instellen bij Netflix. (kleur, achtergrond, grootte)
Vergeet de semitransparent optie niet aan te vinken.
https://www.netflix.com/SubtitlePreferences

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb 2 profielen 1 voor sdr, en 1 voor dv. Zoals gezegd is niet transparant voor dv veel te fel, maar semi transparant is bij sdr bijna niet te zien. Best onhandig, maar goed het werkt zo wel zonder steeds naar de website te hoeven.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Allewijn
  • Niet online
Zojuist getest en bij een Netflix Dolby Vision is Semi Transparant 'te doen'...
Net iets te grauw/doorzichtig/niet fel genoeg zeg maar, maar 10x beter dan dan felle wit (zeker omdat ik Warm1 prefereer ipv Warm2 bij isfdark, dus dan is het wit nog witter en feller)

Maar bij Netflix SDR is het echt veel te slecht zichtbaar...

Twee profielen in Netflix er voor aanmaken gaat me wat ver...

Disney+ heeft dit een stuk beter voor elkaar.. Daar kan je gewoon de transparantie voor een x aantal procent instellen.

Zou die ondertiteling alleen op onze Oleds zo belachelijk fel zijn met hdr?
Allewijn schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:05:
Zojuist getest en bij een Netflix Dolby Vision is Semi Transparant 'te doen'...
Net iets te grauw/doorzichtig/niet fel genoeg zeg maar, maar 10x beter dan dan felle wit (zeker omdat ik Warm1 prefereer ipv Warm2 bij isfdark, dus dan is het wit nog witter en feller)

Maar bij Netflix SDR is het echt veel te slecht zichtbaar...

Twee profielen in Netflix er voor aanmaken gaat me wat ver...

Disney+ heeft dit een stuk beter voor elkaar.. Daar kan je gewoon de transparantie voor een x aantal procent instellen.

Zou die ondertiteling alleen op onze Oleds zo belachelijk fel zijn met hdr?
Zoals @ArthurMorgan zegt, is twee profielen gebruiken een mogelijkheid.
Het was inderdaad mooier geweest als Netflix onderscheid kon maken tussen wel/geen Dolby Vision met bijbehorende transparantie instellingen.
Disney+ heb ik niet dus ik weet niet of hun instelling voor alles goed te gebruiken is.

OLED’s zijn fel.
En dan hoor ik Samsung nog zeggen dat het ècht nog meer nits moeten zijn.... 8)7

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 15:02

pdavie2311

Live life to the fullest..

Voor de rest heb ik niet echt klagen met mijn 65C9, maar op Netflix kijken wij The Stranger. Alleen bij deze serie is het zwarte bij donkere scènes echt dramatisch..Een en al vlekken! Ligt dat dan aan de serie, kwaliteit? Ik kijk Netflix dan via de nieuwste Ziggo mediabox...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Via de Netflix app op de LG zijn de ondertitels inderdaad erg fel, via de Apple TV 4K heb ik dit gelukkig niet

PSN: fonsmeister

• Killerbert
Bedankt voor de link!
Met behulp van de comments van de video is het gelukt. Mijn remote knippert niet met die toets combinatie, maar als de TV een aantal minuten geen spanning heeft en daarna wel weer, gaat die ook een remote zoeken en wordt deze aangemeld.

Helaas is het niet mogelijk om meerdere remotes tegelijk te pairen met de TV

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 15:02

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik hoor zelf geen hoge tonen, maar mijn vrouw zegt dat de C9 een hoog piepgeluid maakt, op standby?
Dit is vast zo'n hoog signaal als met die hondefluitjes ofzo, ik hoor niks? Meer mensen die dit horen?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:33
Als hij uit staat niet, als hij aanstaat soms wel.

• NoahAmber
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:16:
Voor de rest heb ik niet echt klagen met mijn 65C9, maar op Netflix kijken wij The Stranger. Alleen bij deze serie is het zwarte bij donkere scènes echt dramatisch..Een en al vlekken! Ligt dat dan aan de serie, kwaliteit? Ik kijk Netflix dan via de nieuwste Ziggo mediabox...
Zit op aflevering 7. Is mij nog niet opgevallen. Kijk via de build-in Netflix app van de TV [C8]. Probeer eens of dat beter is. Zou aan de Next box kunnen liggen. Zijn wel meer klachten over. Zie Next-box topic

• Hulliee
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:08:
Ik hoor zelf geen hoge tonen, maar mijn vrouw zegt dat de C9 een hoog piepgeluid maakt, op standby?
Dit is vast zo'n hoog signaal als met die hondefluitjes ofzo, ik hoor niks? Meer mensen die dit horen?
Net even gemeten met de app Spectrum Analyzer (iOS). Daar is van 20-20kHz geen hoger (hoorbare) piek te zien bij mij. TV aan of uit. Maar misschien is het de tv mediabox bij jullie?
De vraag is wel of de mic van je iOS device tonen pakweg boven de 15kHz wel oppakt natuurlijk. Er zal waarschijnlijk een behoorlijke afval zijn. Meetmicrofoon zou handig zijn. Laat ik die nou hebben liggen, ik ga wel eens een keer meten met REW. :)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hulliee schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 13:00:
[...]
Net even gemeten met de app Spectrum Analyzer (iOS). Daar is van 20-20kHz geen hoger (hoorbare) piek te zien bij mij. TV aan of uit. Maar misschien is het de tv mediabox bij jullie?
I.g.v. de Ziggo Next zou dat zomaar eens het geval kunnen zijn; https://community.ziggo.n...p-in-stand-by-stand-40319

Testing, one, two ...

• Hulliee
  • Niet online
Cap schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 13:44:
De vraag is wel of de mic van je iOS device tonen pakweg boven de 15kHz wel oppakt natuurlijk. Er zal waarschijnlijk een behoorlijke afval zijn. Meetmicrofoon zou handig zijn. Laat ik die nou hebben liggen, ik ga wel eens een keer meten met REW. :)
Er zal zeker afval zijn, maar mijn omvormer piept op 16kHz als deze overdag aanstaat. Dit resulteert in een duidelijke spike in de meting als ik er naast sta. Daarom vertrouw ik de meting wel als ik deze bij mijn tv doe en er geen waarneem.

• chulin
  • Laatst online: 04:02
HoppyF schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:45:
[...]

Zoals ik gisteren al zei, zowel op mijn iPad als C9 dezelfde snelheid namelijk 100Mbits.
Dit is gelijk aan mijn maximale internet snelheid van het ISP abonnement.
HoppyF in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

Hieronder de gegevens van mijn C9 op de router.
De getoonde snelheden zijn dynamisch (866/866) dus geen vaste waardes.
Wifi Mesh stelt dit zo in en wijzigt dit waar nodig.

[Afbeelding: LG WiFi]

[Afbeelding: LG WiFi]
Vandaag ff aan het testen geweest. Mijn AP is verplaatst (misschien 70/80 cm) en toch krijgt nu mijn c9 goede WiFi 👌

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/air71vAd3i9YfWhbDf0rj33z/thumb.jpg

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

chulin schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 16:56:
[...]

Vandaag ff aan het testen geweest. Mijn AP is verplaatst (misschien 70/80 cm) en toch krijgt nu mijn c9 goede WiFi 👌

[Afbeelding]
Je beeld komt op z'n kop binnen :+

• MaXeRs
  • Laatst online: 22:45
[...]

[Afbeelding]
Het is maar wat je handig vind. Maar een tip hè
Draai hem eens om. :+

• NoahAmber
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Dat wordt een service verzoek aan LG. Meneer mijn tv beeld staat op zijn kop. Hoe ken dat nou

• chulin
DeNelis schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 17:03:
[...]

Je beeld komt op z'n kop binnen :+
MaXeRs schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 17:03:
[...]

Het is maar wat je handig vind. Maar een tip hè
Draai hem eens om. :+
Ik snap het niet, op mijn fotoalbum staat plaatje goed maar hier op het forum niet 😳

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-11 12:41
chulin schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 17:32:
[...]

[...]

Ik snap het niet, op mijn fotoalbum staat plaatje goed maar hier op het forum niet 😳
AP maar weer terugzetten?

• Farabi
  • Niet online
wat betekent AP?

• chulin
Acces point 👌

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 03:08
Snippertje schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:21:
[...]
Ja ik vind dat ook enorm storend. Heb hem zelf op geel gezet, is minder fel. Het scheelt dat ik zelf vaak zonder kijk, maar m'n vriendin wil het wel graag aan.
Geel gaat inbranden is mijn ervaring. Is op den duur zichtbaar bij egaal rode/oranje vlakken. Eigenlijk ligt het gewoon aan Netflix die subs niet op 100% wit zou moeten zetten bij HDR.

_██_
(ಠ_ృ)

• Monda
  • Laatst online: 16-11 17:38
Snippertje schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:21:
[...]

Ik kom dit hier vaker tegen, maar ik herken dit totaal niet op m'n C9. Zelfs als ik het beeld op levendig zet bij DB is het niet zo dat het extreem fel is. Ik begin bijna te twijfelen aan m'n panel. Kan toch niet zo zijn dat er minder lichtopbrengst oid wordt gegenereerd door een minder panel?

PSN: Mondaatje

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Atomsk schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:11:
[...]

Geel gaat inbranden is mijn ervaring. Is op den duur zichtbaar bij egaal rode/oranje vlakken. Eigenlijk ligt het gewoon aan Netflix die subs niet op 100% wit zou moeten zetten bij HDR.
Hmm, brand wit dan niet in? Heb hem iig weer op wit en transparant gezet. Dank voor de tip.

Monda schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:23:
[...]

Ik kom dit hier vaker tegen, maar ik herken dit totaal niet op m'n C9. Zelfs als ik het beeld op levendig zet bij DB is het niet zo dat het extreem fel is. Ik begin bijna te twijfelen aan m'n panel. Kan toch niet zo zijn dat er minder lichtopbrengst oid wordt gegenereerd door een minder panel?
Controleer je Eco energie instellingen anders eens.
De lichtopbrengst is echt behoorlijk goed bij Dolby Vision.

• NoahAmber
  • Niet online
Atomsk schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:11:
[...]

Geel is idd niet zo'n beste optie.

Met Netflix spring de tv [C8] sowieso naar Cinema preset. Daar heb ik het Oledlampje wat lager gezet [en noch wat kleine aanpassingen] en dat valt kwa helderheid nu prima te doen. Bij Netflix doe ik de setting lettertype 'blokkeren', schaduw geen en tekstgrote normaal.

• Monda
  • Laatst online: 16-11 17:38
HoppyF schreef op zondag 2 februari 2020 @ 10:40:
[...]

Controleer je Eco energie instellingen anders eens.
De lichtopbrengst is echt behoorlijk goed bij Dolby Vision.
De eco settings heb ik op dag 1 allemaal uitgezet. Dus dit kan het niet zijn.

PSN: Mondaatje

En motion eye care staat ook uit?
Met Motion Eye Care kun je je ogen beschermen tegen al te felle beelden. Dit doet de televisie door de helderheid van de backlight terug te schroeven als er heldere beelden worden vertoond. Deze feature kun je beter uitzetten, omdat het contrast in het beeld hierdoor afneemt. Mocht je heldere beelden daadwerkelijk te fel voor je ogen vinden, dan is de backlight waarschijnlijk te fel afgesteld in verhouding tot het omgevingslicht. Je kunt in een dergelijke situatie beter de backlight of de verlichting in de kijkruimte aanpassen.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

felr schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:42:
Ik heb gister mijn 65c9 binnengekregen. nadat mijn C7 kuren begon te vertonen binnen de garantie.
Zeer goede service van LG en Smitsarnhem.
Kosteloos omgeruild en de doos had ik niet meer.
Een lichtgrijze beeld is nu egaal op de C9 en de rest van de kleuren zijn ook egaal wat je ook wel mag verwachten voor die prijs.
Hmm, ik zou bijna wensen dat mijn 55C7 maar eens kuren gaat vertonen :+

• Farabi
  • Niet online
Daar kan die "5-jaar garantie" van KE nog veel van leren, waar mensen nog blindelings in trappen. Ik heb ook een soort gelijke super-service gehad van smits-arnhem.

Voor mij geen andere tv-winkel meer in de toekomst.
Hamazaki schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:53:
Daar kan die "5-jaar garantie" van KE nog veel van leren, waar mensen nog blindelings in trappen. Ik heb ook een soort gelijke super-service gehad van smits-arnhem.

Voor mij geen andere tv-winkel meer in de toekomst.
Goede service van Smits maar ik zou niet weten waarom Kamera Express een mindere service zou geven.
Heb je daar berichten over gelezen die dat ondersteunen? Ik niet.

Alles kan stuk gaan, ook een LG TV.
Toch heb ik vaak genoeg gelezen dat CE repair een reparatie goed uitgevoerd heeft.

• Farabi
  • Niet online
HoppyF schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:13:
[...]

Goede service van Smits maar ik zou niet weten waarom Kamera Express een mindere service zou geven.
Heb je daar berichten over gelezen die dat ondersteunen? Ik niet.

Alles kan stuk gaan, ook een LG TV.
Toch heb ik vaak genoeg gelezen dat CE repair een reparatie goed uitgevoerd heeft.
Yep, schijnt wassen neus te zijn.
Pagina: 1 ... 256 ... 570 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.