Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:15
Iemand ervaring met de 505 Thin van Vogels?

Is echt een minimaal randje waar ie aan hangt vind ik. Zit geen lock achtig mechanisme op

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Haay schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:19:
Can 4K be better than 8K? – LG OLED C9 vs Samsung QLED Q950R
[YouTube: Can 4K be better than 8K? – LG OLED C9 vs Samsung QLED Q950R]

Geweldig om te zien hoe een blinde test met twee personen die werken in dit vakgebied zo uitpakt! :)
wat is het resultaat? niet iedereen heeft zoveel tijd :9

• ManfredZ0R
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 17:16
wimpie007 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:26:
Iemand ervaring met de 505 Thin van Vogels?

Is echt een minimaal randje waar ie aan hangt vind ik. Zit geen lock achtig mechanisme op
Ik heb de 405 voor een 55 inch gepakt.
Tv hangt strak aan de muur met echt een minimaal spleetje er tussen gaat geen kant op zolang je deze niet van de onderzijde goed omhoog duwt.

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:44
Hamazaki schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:38:
wat is het resultaat? niet iedereen heeft zoveel tijd :9
Op normale kijkafstand was er geen significant verschil in waargenomen scherpte tussen de 8K QLED van Samsung en de 4K OLED van LG. Op die kijkafstand zagen ze voornamelijk wat kleurverschil tussen de twee schermen, en dieper zwart / hoger contrast in het rechter (OLED) paneel. Nadat ze te horen kregen welk scherm welk type was waren ze hogelijk verbaasd dat in praktisch gebruik 8K dus geen toegevoegde waarde heeft. Ook waren ze verbijsterd hoe dun het OLED scherm is. Blijkbaar voor het eerst in hun leven een OLED TV gezien. :P

Er werd vervolgens ook een technische uitleg gegeven door heel erg in te zoomen op de pixels bij een patroon van verticale witten lijnen op een zwarte vlak. Bij de QLED zie je dan de backlight door de naburige pixel 'bleeden' waar de witte lijn eindigt en overgaat in zwart. Bij de OLED is de overgang 100% wit-zwart. Dit geeft als effect dat het hoge contrast een veel hogere waargenomen scherpte geeft.

Voor een heel duidelijk beeld hiervan, zie de vergelijking op 17min 35sec van die video. Zijn technische uitleg begint op ongeveer 15:15 in de video.

Haay wijzigde deze reactie 03-10-2019 09:20 (6%)

• HoppyF
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:12
Nog een mooi artikel over 24fps, 120fps, HDMI 2.1 enz, waarbij LG OLED weer genoemd wordt met name de 2019 modellen waar immers al HDMI 2.1 in zit.
reviews: De 24 beelden per seconde voorbij - Hogere framerates voor televisie...

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• Cap
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Ik vind die "experts" in de video niet snugger overkomen. Ze zitten op 3 meter afstand naar 2 verschillende technologieën te staren en zijn ENORM verbaasd dat ze de 4K OLED beter vinden? Really? En dat ze de theoretisch hogere resolutie van 8K niet opmerken? Videoprocessing anyone? En dat 'detail" niet hetzelfde is als schermresolutie? Net zo min als scherpte? En ook enorm verbaasd over de geringe dikte van het LG C9 OLED scherm? :?

De verbazing die doorklinkt in hun conclusie: do we actually need 8K? Mijn god zeg.

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09-11 14:15

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Haay schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:19:
Can 4K be better than 8K? – LG OLED C9 vs Samsung QLED Q950R
[YouTube: Can 4K be better than 8K? – LG OLED C9 vs Samsung QLED Q950R]

Geweldig om te zien hoe een blinde test met twee personen die werken in dit vakgebied zo uitpakt! :)
Zegt hij niet in het filmpje dat de 'twee experts' die hij voor de test wilde hebben juist niet beschikbaar waren?

Hoe dan ook;
Wat een vreselijk filmpje zeg.
Los van dat de manier waarop die kerel het verteld echt irritant is, is de vergelijking echt slecht.

De schermen zijn overduidelijk niet gekalibreerd, en daar houdt de 'blinde' test voor mij eigenlijk al op.

Verder is er niets gezegd over wat voor source materiaal gebruikt is. Ik vermoed (aan de matigheid van de hele 'test' gezien) dat het zich om 4k content ging die op de 8k TV upscaled is.

Daarbij gebruiken ze een 65" scherm voor de vergelijking.
En is de viewing distance, wat, 2 meter?
8k heeft duidelijke meerwaarde van 100" of zo iirc?

8)7 |:(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Hamazaki
  • Niet online
OLED fanboys? :P

• Kingp!n
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 11-11 20:45
Even een driedubbele check:

Klopt het dat de bovenkant van het scherm van de LG OLED55E9PLA licht naar achteren helt?
Vanaf de zijkanten gezien, scheelt het ongeveer 1CM t.o.v. de glasplaat waar de tv op leunt.

En ik ben benieuwd of anderen ook wel eens ervaren dat de audio uit sync is. Ik weet dat je hier een instelling voor hebt om het aan te passen, maar het viel mij toch op. Bij Youtube en Netflix heb ik het niet, maar wel als ik eigen films via de USB-poort afspeel. Ik heb een externe SSD van Samsung waar 4K rips op staan en deze lopen dan licht uit sync qua audio. Het zijn geen rips met een hoge bitrate (de films zijn ongeveer 5 tot 6 gb groot), dus de data transfer via de USB 2.0 poorten zou geen bottleneck moeten vormen lijkt mij.

• belmonde
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 23:35
Was gewoon een fake commercial film ! Op zich denk ik niet dat de resultaten onjuist zijn.. maar toch een gespeeld filmpje wat niet echt is..

• Bacspin
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 07:41
Kingp!n schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:41:

En ik ben benieuwd of anderen ook wel eens ervaren dat de audio uit sync is. Ik weet dat je hier een instelling voor hebt om het aan te passen, maar het viel mij toch op. Bij Youtube en Netflix heb ik het niet, maar wel als ik eigen films via de USB-poort afspeel.
Denk dat je misschien hier ook last van hebt, speelt al sinds de C7 schijnbaar.
https://lgcommunity.us.co...i-connected-dolby-sources of heb je het ook als je via de tv-speakers afspeelt?
USB zal er niks mee te maken hebben, dat is data transport van zowel beeld als geluid samen, tenzij je je audio tracks los geript hebt (maar aangezien de C/E9 niet eens losse .srt bestanden kan afspelen lijkt me dat niet van toepassing hier)

Bacspin wijzigde deze reactie 03-10-2019 14:50 (3%)

• Kingp!n
Bacspin schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:49:
[...]

Denk dat je misschien hier ook last van hebt, speelt al sinds de C7 schijnbaar.
https://lgcommunity.us.co...i-connected-dolby-sources of heb je het ook als je via de tv-speakers afspeelt?
USB zal er niks mee te maken hebben, dat is data transport van zowel beeld als geluid samen, tenzij je je audio tracks los geript hebt (maar aangezien de C/E9 niet eens losse .srt bestanden kan afspelen lijkt me dat niet van toepassing hier)
Thanks voor jouw vlotte reactie! Ik ben bekend met het issue van jouw link, maar ik constateer het juist bij de ingebouwde soundbar van de E9 (dus de TV-speakers zelf). Ik heb er verder ook geen externe speakers op aangesloten.

• Hamazaki
  • Niet online
als ik zo lees, denk ik dat ik de enige lompe gebruiker ben met mijn C9 :9 ik gebruik geen earc, airplay, google assistant andere poespas. Hier wordt het alleen gebruikt voor PS4+externe HDD :*)

• Snake_Eye
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 21:06
Kingp!n schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:05:
[...]

Thanks voor jouw vlotte reactie! Ik ben bekend met het issue van jouw link, maar ik constateer het juist bij de ingebouwde soundbar van de E9 (dus de TV-speakers zelf). Ik heb er verder ook geen externe speakers op aangesloten.
Dat is dan helemaal triest. Wat een gekloot zeg.

• Kingp!n
Snake_Eye schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:22:
[...]

Dat is dan helemaal triest. Wat een gekloot zeg.
Het kan zijn dat ik een minder goed exemplaar heb ontvangen, maar ik ben benieuwd naar andere ervaringen op dit gebied van dezelfde (E9) of soortgelijke (C9) TV.

• Snake_Eye
Kingp!n schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:24:
[...]

Het kan zijn dat ik een minder goed exemplaar heb ontvangen, maar ik ben benieuwd naar andere ervaringen op dit gebied van dezelfde (E9) of soortgelijke (C9) TV.
Ik krijg de mijne morgen binnen. Dan pas kan ik het zeggen. is het ene probleem niet verholpen krijgen we het andere probleem weer. Pfffff wordt er al zenuwachtig van als ik dit hoor.

Ik moet wel zeggen dat ik in de winkel een blu-rayspeler op aangesloten heb, en het geluid uit de Tv speakers kwam. Er waren geen problemen.

Maar zoals ik vernomen heb treedt Het probleem alleen op wanneer de tv het Dolby-signaal van een extern apparaat via het ARC / eARC-kanaal op HDMI 2 moet doorgeven aan uw soundbar of AV-ontvanger.

Snake_Eye wijzigde deze reactie 03-10-2019 16:53 (41%)

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13-11 20:00
Hamazaki schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:30:
als ik zo lees, denk ik dat ik de enige lompe gebruiker ben met mijn C9 :9 ik gebruik geen earc, airplay, google assistant andere poespas. Hier wordt het alleen gebruikt voor PS4+externe HDD :*)
Ik precies hetzelfde hoor. Enkel ps4, hdd en natuurlijk de Netflix en YouTube app van de C9.

PSN: Mondaatje

• II This Game II
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 13-11 18:34
En als je PS5 hapert koop je wel weer een nieuwe over 1 of 2 jaar?

• Hamazaki
  • Niet online
II This Game II schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:12:
En als je PS5 hapert koop je wel weer een nieuwe over 1 of 2 jaar?
Verkeerde topic?

• Snake_Eye
verwijderd

Snake_Eye wijzigde deze reactie 03-10-2019 23:19 (177%)

• Snake_Eye
deze bericht heb ik verwijderd

Snake_Eye wijzigde deze reactie 03-10-2019 23:08 (89%)

• Snake_Eye
Gaat deze topic niet meer verder, want als ik hier een bericht achterlaat dan komt het ergens anders te staan. want daarop wilde ik een bericht op geven.

Snake_Eye wijzigde deze reactie 03-10-2019 23:13 (45%)

• Snake_Eye
Cap schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:44:
[...]

Ik neem op basis van de context aan dat hij naar de B9 gevraagd heeft, dus dan zit er gewoon een klantenservicemedewerker die (al dan niet moedwillig, of wegens gebrek aan kennis) onzin praat.

B9 hebben we niet... hee de C9 wel. Ah! B9... C9... dat zal wel het nieuwe model zijn, smeer ik hem die aan. Noem ik hem meteen 'veel beter' dan hapt ie wel.

:X :X :X :X 8)7 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( |:( ;w ;w ;w

[...]

Je doet niet maar wat hoor. :) Je probeert met de IRE5 aanpassing juist heel gericht black crush eruit te halen door alleen de allerdonkerste delen wat op te krikken, en dat lukt maar matig, wat in overeenstemming is met mijn ervaring (en ik heb zelf apparatuur en kalibreer). Als je IRE5 een beetje aanpast (een paar stapjes) krijg je geen banding. Als je hem meer aanpast zul je ook IRE10 een beetje moeten aanpassen om banding te voorkomen. Pas je hem nog meer aan, dan moet je IRE10 ook iets meer aanpassen en daarnaast IRE15 een beetje aanpassen, etc. Het verloop moet namelijk vloeiend zijn om banding te verkomen.

[...]

Op zich is dat niet vreemd: Cinema Home is een stand waarbij t.o.v. Cinema gecorrigeerd is voor de thuissituatie waar -itt in een echte bioscoop- ramen en dus daglicht normaliter een rol spelen. Ze hebben de gammacurve dus aangepast. Je kijkt dus eerder naar een veel helderdere gamma 1.9 dan de Cinema standaard van 2.3 a 2.4. Ja, dus ook meer zichtbaar in de donkerste schaduwen. :) Gevolg is wel dat er punch mist, doe boel oogt sneller "washed out", de schaduwen en kleuren geven minder "pop" het beeld komt minder contrastrijk over. In lichte omgeving wegen deze voordelen op tegen de nadelen, in donkere omgeving echter niet. ;) Hoe je het wendt of keert, kijk je in een lichte omgeving dan verlies je *altijd* punch, donkere details en contrast door het beperkte dynamisch bereik van de tv én je ogen. Dat is een niet te voorkomen wetmatigheid (met welke tv ook). De beste kijkervaring heb je in een omgeving met weinig licht.
Ik krijg nu dan de E9
daarvan schijnt het dat je vanaf IRE 1 al de luminance kunt instellen.

Mijn vorige E6 had deze instellingen en waren heel goed.

IRE 5 = +8 luminance
IRE 10 = +6 luminance
IRE 15 = +4 luminance
IRE 20 = +2 luminance

Hoe zou ik het dan nu moeten instellen? Al met IRE 1 beginnen?

• MrBlueEyes
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13-11 17:59
Ik ben sinds kort begonnen met Google Home Hub. Echt balen dat het niet lijkt te werken met mijn C8. Via de Google Home app krijg ik te zien LG koppelen. Vervolgens gaat hij naar de LG SmartThinq US website moet ik inloggen om te koppelen en kom ik weer terug in de Google Home app. Maar er is niets gekoppeld.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, MSI GTX 1070 GAMING X 8G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Epson TW5900, Denon AVR-X2500H, Xbox One X, PS4 Pro, Surface Pro 3, Galaxy S10+ 512GB, Oculus Rift

• Ace
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21-10 17:57

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hamazaki schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:30:
Dat valt best nog wel mee in vergelijkeing met de poster boven je die 5-6gb rips kijkt op z'n 4K OLED met alleen de TV speakers.

Waarom koop je dan zo'n TV vraag ik me af 8)7

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

• Catch22
  • Laatst online: 23:27
Snake_Eye schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:11:
Gaat deze topic niet meer verder, want als ik hier een bericht achterlaat dan komt het ergens anders te staan. want daarop wilde ik een bericht op geven.
Omdat je een zoekopdracht in dit topic had gedaan.

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• JustVodka
  • Laatst online: 07:51
Voor de mensen die ook nog op hun geld wachten van LG's vorige cashback actie (tot 30 juni 2019) zitten te wachten.

Ik heb contact gehad met de klantenservice:
Bedankt voor uw bericht.
Door het succes van de promotie lopen we enige vertraging op met het uitbetalen van de promotie. De uitbetaling zal rond de 16 oktober zijn. Onze excuses voor dit ongemak. U zult uw promotie spoedig gaan ontvangen.​

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Fabienne
LG

• Areknia
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 18-10 10:32

Klopt het dat de bovenkant van het scherm van de LG OLED55E9PLA licht naar achteren helt?
Vanaf de zijkanten gezien, scheelt het ongeveer 1CM t.o.v. de glasplaat waar de tv op leunt.

En ik ben benieuwd of anderen ook wel eens ervaren dat de audio uit sync is. Ik weet dat je hier een instelling voor hebt om het aan te passen, maar het viel mij toch op. Bij Youtube en Netflix heb ik het niet, maar wel als ik eigen films via de USB-poort afspeel. Ik heb een externe SSD van Samsung waar 4K rips op staan en deze lopen dan licht uit sync qua audio. Het zijn geen rips met een hoge bitrate (de films zijn ongeveer 5 tot 6 gb groot), dus de data transfer via de USB 2.0 poorten zou geen bottleneck moeten vormen lijkt mij.
Gisteren E9 ontvangen en het scherm helt bij mij ook een beetje naar achter

• Catch22
  • Laatst online: 23:27
JustVodka schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:50:
Voor de mensen die ook nog op hun geld wachten van LG's vorige cashback actie (tot 30 juni 2019) zitten te wachten.

Ik heb contact gehad met de klantenservice:

[...]
Zo typisch dat je dat bij elke cashback altijd leest. En niet alleen bij lg

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• HoppyF
Catch22 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:28:
[...]

Zo typisch dat je dat bij elke cashback altijd leest. En niet alleen bij lg
Al dit soort cashback acties worden door één bureau in batches afgehandeld.
Of er nu veel of weinig deelnemers aan de actie zijn maakt echt niet zoveel uit.
Geen idee waarom dit zo langzaam gaat maar het hoort erbij, je krijgt je geld gelukkig echt wel.

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• rono_01
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08-11 12:00
Sinds augustus de gelukkige bezitter van de OLED65C9PLA. Helaas duurde de pret maar vijf weken: toestel defect! TV ging plots op zwart en schakelde uit. Na opstarten gaat er een rare gloed over het scherm, zijn er horizontale strepen. Na 5 seconden schakelt de TV weer uit, zal wel een soort veiligheidsmodus zijn, niks meer mee aan te vangen.

M'n eerste LG (voorheen alles Samsung gehad) stelt me zeer teleur :( . Reparatie: wachttijd 2 weken!

Keep you posted.

• ThoThoHeiJan
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
Is dat nodig?! Lijkt mij niet. Je toestel wordt gewoon vervangen of men vervangt wat hardware. Niet zo spannend allemaal.

• rono_01
  • Laatst online: 08-11 12:00
Dan niet!

• eynickey
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:32

Ik heb zelf geen ervaring, maar heb eerder wel gelezen dat dit mogelijk te verhelpen is door een of meerdere schroeven aan te draaien die wat los zittien. Wellicht kun je daar nog wat mee 🙂

• hellred666
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:15
rono_01 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:58:
Sinds augustus de gelukkige bezitter van de OLED65C9PLA. Helaas duurde de pret maar vijf weken: toestel defect! TV ging plots op zwart en schakelde uit. Na opstarten gaat er een rare gloed over het scherm, zijn er horizontale strepen. Na 5 seconden schakelt de TV weer uit, zal wel een soort veiligheidsmodus zijn, niks meer mee aan te vangen.

M'n eerste LG (voorheen alles Samsung gehad) stelt me zeer teleur :( . Reparatie: wachttijd 2 weken!

Keep you posted.
Pff dat is balen..
Bij welke winkel heb je de TV gekocht en hebben zij geen tijdelijke oplossing voor je?
5 weken plezier en 2 weken wachten op reparatie vind ik persoonlijk geen top service, ze kunnen op zn minst een demo model tijdelijk aan je mee geven lijkt me :)

• Cap
  • Niet online
Snake_Eye schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:19:
[...]

Ik krijg nu dan de E9
daarvan schijnt het dat je vanaf IRE 1 al de luminance kunt instellen.

Mijn vorige E6 had deze instellingen en waren heel goed.

IRE 5 = +8 luminance
IRE 10 = +6 luminance
IRE 15 = +4 luminance
IRE 20 = +2 luminance

Hoe zou ik het dan nu moeten instellen? Al met IRE 1 beginnen?
Ja, maar eerst kijken of het wel nodig is. En vooral niet te ver gaan omdat dit een vergrijsd beeld en banding oplevert, je gaat die grens sneller over dan je denkt. Je zit dan gewoon naar verminderd contrast te kijken, alsof je een LCD tv hebt.

• Snake_Eye
hellred666 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:22:
[...]

Pff dat is balen..
Bij welke winkel heb je de TV gekocht en hebben zij geen tijdelijke oplossing voor je?
5 weken plezier en 2 weken wachten op reparatie vind ik persoonlijk geen top service, ze kunnen op zn minst een demo model tijdelijk aan je mee geven lijkt me :)
Heb ik ook gehad, vrij snel dat ik mijn E6 oled had, bleek het paneel kapot te zijn.

• Snake_Eye
Areknia schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

Dit zag ik ook bij BCC. is eigenlijk wel logisch als je kijkt hoe de voet eraan vast zit.
Volgens mij komt er speling op te staan. Misschien door schroeven extra aan te draaien dat het opgelost kan zijn? Of is dat niet mogelijk? Ik heb mijn E9 nog niet dus kan het zo niet bepalen.

Snake_Eye wijzigde deze reactie 04-10-2019 11:41 (25%)

• Kingp!n
Areknia schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

Dan ben ik niet de enige.. Lijkt erop dat dit onderdeel van het design is.. Wellicht om reflecties beter tegen te gaan in ruimtes die meer last hebben van weerkaatsingen van direct (zon)licht? Dank voor de terugkoppeling in ieder geval! :)

• Kingp!n
eynickey schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:20:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring, maar heb eerder wel gelezen dat dit mogelijk te verhelpen is door een of meerdere schroeven aan te draaien die wat los zittien. Wellicht kun je daar nog wat mee 🙂
De schroeven gaan schuin (van iets boven naar iets beneden) erin en daardoor dacht ik inderdaad dat ik het wellicht wat strakker aan had mogen draaien. Ik had de schroeven echter al zo strak mogelijk aangedraaid. Lijkt erop dat het zo 'hoort'. :P

• Hamazaki
  • Niet online
is de eerste hdmi 2.1 switcher al gespot ergens?

• Bacspin
Volgens mij voldoet deze aan de specs, alleen geen labeltje 2.1 maar wel bv 18Gbps bandbreedte
https://www.hdfury.eu/hdfuryvertex2.html

Neig zelf om toch maar een nieuwe receiver te kopen tzt ipv hier geld in te steken.

• HoppyF
UPDATE LG cashback actie.
De 55 en 65 inch C9 modellen doen nu ook mee. :*)
Met terugwerkende kracht tot 30 september dus belangrijk voor kopers eerder deze week!
Helaas worden de bedragen lager maar goed uiteindelijk telt de netto prijs.

http://onlinepromo.eu/lg/lg_19-0407/nl/

Actievoorwaarden:
https://promo.deskservices.nl/nl/19-0407/download/terms.pdf

NL dealerlijst:
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf

BE dealerlijst:
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf

Promotiemodel Cashback bedrag
OLED65W9PLA € 300
OLED77C9PLA € 300
OLED65E9PLA € 250
OLED55E9PLA € 150
OLED65C9PLA € 200
OLED55C9PLA € 100

Cashback en prijzen graag centraal houden in [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 zodat er geen overlap komt.

FeaR wijzigde deze reactie 07-10-2019 10:27 (19%)

• ThoThoHeiJan
  • Niet online
HoppyF schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:07:
UPDATE LG cashback actie.

De 55 en 65 inch C9 modellen doen nu ook mee. :*)
Beetje sigaar uit eigen doos. Je ziet de belprijzen oplopen. Krijg je wel die cashback, maar zit je per saldo op de prijs zonder cashback of meer. Voor degenen die m eerder hebben gekocht misschien wel een voordeel. Dit gezien de terugwerkende kracht

• Puck
  • Laatst online: 08:03

Puck

Don't be a Jerry

Bacspin schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:30:
Volgens mij voldoet deze aan de specs, alleen geen labeltje 2.1 maar wel bv 18Gbps bandbreedte
https://www.hdfury.eu/hdfuryvertex2.html

Neig zelf om toch maar een nieuwe receiver te kopen tzt ipv hier geld in te steken.
HDMI 2.1 ondersteund tot 48Gbps bandbreedte. Deze voldoet dus niet.

No, you're right. Let's do it the dumbest way possible because it's easier for you.

• ManfredZ0R
Heb de knoop doorgehakt mede doordat m'n vriendin zegt voor mijn verjaardag ook mee te betalen :P
65c9 komt eraan.
Ik zie voorlopig ook geen mooiere deal dan €1800 voor deze oled voorbij komen denk ik.

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 04:27
Ff een vraag...
Is de Apple TV + app beschikbaar voor LG (lees web OS)?

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:03
Nee

• Aemstel
  • Laatst online: 13-10 23:19
ManfredZ0R schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:34:
Heb de knoop doorgehakt mede doordat m'n vriendin zegt voor mijn verjaardag ook mee te betalen :P
65c9 komt eraan.
Ik zie voorlopig ook geen mooiere deal dan €1800 voor deze oled voorbij komen denk ik.
1800? Waar is dat? :)

• HoppyF

• ManfredZ0R
Idd via KE de aanbieding van 1999 en daar gaat dan de 200 van de cashback nog af.

• Aemstel
Bedankt HoppyF en ManfredZ0R. Ik heb KE een mail gestuurd.

• dreirie
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13-11 09:41
ManfredZ0R schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 22:04:
Idd via KE de aanbieding van 1999 en daar gaat dan de 200 van de cashback nog af.
Voor 1800€ een 65C9...ik ga alvast eens meten ;)

• Aemstel
dreirie schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

Voor 1800€ een 65C9...ik ga alvast eens meten ;)
Dat kan ik je aanraden :). Ik heb hem zojuist gekocht bij KE. Voor die prijs had nog langer wachten weinig zin. Dank iedereen voor de mooie tip en dank aan KE voor de snelle service.

• said006
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 22:14
Yep hier ook, 1999 euro betaald op 27 september (3 dagen voor de start van de cashback) maar KE heeft netjes opgelost en ervoor gezorgd dat factuurdatum 4 oktober is. Top!

Nog 200 euro cashback te ontvangen

• Snake_Eye
Cap schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:27:
[...]

Ja, maar eerst kijken of het wel nodig is. En vooral niet te ver gaan omdat dit een vergrijsd beeld en banding oplevert, je gaat die grens sneller over dan je denkt. Je zit dan gewoon naar verminderd contrast te kijken, alsof je een LCD tv hebt.
Ik snap wat je bedoeld, ik heb de TV nu maar het valt me vies tegen. Slechte kleuren, in lichte gedeeltes weinig details. te soft beeld. Huiskleuren zijn niet goed. Met de laatste update zag ik het beeld grauw worden. Ik weet niet of er een manier is om naar de vorige firmware te gaan.

belachelijk dat men voor de cashnback de originele bon moet opsturen. Want hoe zit het met reparaties, dan moet je de bon toch ook hebben?

Snake_Eye wijzigde deze reactie 05-10-2019 17:11 (10%)

• ManfredZ0R
Is inscannen van de bon niet voldoende ?

• Wren
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:55
ManfredZ0R schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:05:
Jawel

• HoppyF
ManfredZ0R schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:05:
Je krijgt de factuur ook wel in PDF formaat dan kun je deze gewoon uitprinten.
Wel is het nodig het unieke serienummer uit de doos te knippen en op te sturen samen met de factuur.
Wel even een foto van maken voor het geval de opgestuurde post zoek raakt.
Je weet maar nooit.

• ManfredZ0R
Heb het bij Sony wel gehad met cashback maar daar was een foto en kopie van de factuur via de mail al genoeg.
Ik heb de promotie pagina van LG wel bekeken maar kan deze nog niet invullen omdat ik de tv nog niet heb ontvangen.
Dus kon een aantal dingen niet invullen voordat ik de tv heb(zoals serie nummer)

• ThoThoHeiJan
  • Niet online
ManfredZ0R schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:19:
Heb het bij Sony wel gehad met cashback maar daar was een foto en kopie van de factuur via de mail al genoeg.
Ik heb de promotie pagina van LG wel bekeken maar kan deze nog niet invullen omdat ik de tv nog niet heb ontvangen.
Dus kon een aantal dingen niet invullen voordat ik de tv heb(zoals serie nummer)
Het is een aktie van LG en die vraagt andere dingen dan Sony. Voor het invullen heb je nog twee maanden. Dat gaat ook wel lukken toch?
Snake_Eye schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:00:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, ik heb de TV nu maar het valt me vies tegen. Slechte kleuren, in lichte gedeeltes weinig details. te soft beeld. Huiskleuren zijn niet goed. Met de laatste update zag ik het beeld grauw worden. Ik weet niet of er een manier is om naar de vorige firmware te gaan.

belachelijk dat men voor de cashnback de originele bon moet opsturen. Want hoe zit het met reparaties, dan moet je de bon toch ook hebben?
Lijkt mij dat je de instellingen van de tv eens goed moet doen en aanpassen. Roll Back van FW gaat voor zover mij bekend niet. Wat betreft de bon. 99 van de 100 keer komt die als pdf. Die afdrukken zoals @HoppyF aangaf en opsturen. Als er gerepareerd moet worden hoef je de pdf die je nog hebt alleen maar even op je pc te openen en dan maakt CE Repair of LG er een mooie foto van.

Dat zien van allemaal olifanten op de weg is nergens voor nodig.

ThoThoHeiJan wijzigde deze reactie 06-10-2019 10:11 (47%)

• Prostie34
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 09-11 11:34
Moet zeggen dat je wel een beetje geluk moet hebben. Het blijft immers toch een loterij wat betreft de OLED schermen.

• RenaldoN
  • Laatst online: 13-11 20:10
Ik heb al.gezocht op internet maar alleen kunnen vinden dat de voet van de c9 diep is. Kan iemand eens opmeten hoever de voet naar achteren staat ten opzichte van het paneel ? Ik twijfel over de tv maar ga deze niet ophangen en wil ook niet dat die veel verder dan nu naar voren staat op de meubel.

• Snake_Eye
Snake_Eye schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:00:
[...]

Even terug komende, nu heb ik een instelling gevonden wat wel overal de goede kleuren weergeeft, en een natuurlijk aanzicht. Maar uit de doos, of na de laatste update ziet het er niet goed uit voor mij.

De nieuwe panelen zijn echt anders. helemaal egaal wit, en geen gele tinting meer. Geel is helemaal geel, grijs is helemaal egaal. geen banding. :)

Snake_Eye wijzigde deze reactie 06-10-2019 16:27 (9%)

• Snake_Eye
is de kassabon, naast de factuur ook nodig? voor cashback?

Snake_Eye wijzigde deze reactie 06-10-2019 16:29 (14%)

• Hamazaki
  • Niet online
Snake_Eye schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:25:
[...]

Even terug komende, nu heb ik een instelling gevonden wat wel overal de goede kleuren weergeeft, en een natuurlijk aanzicht. Maar uit de doos, of na de laatste update ziet het er niet goed uit voor mij.

De nieuwe panelen zijn echt anders. helemaal egaal wit, en geen gele tinting meer. Geel is helemaal geel, grijs is helemaal egaal. geen banding. :)
Welke tv is het geworden?

• HoppyF
Snake_Eye schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:29:
Meestal krijg je een factuur van de winkel/webshop.
Dat is je aankoopbewijs en daarvan stuur je dus een kopie op samen met het uitgeknipte serienummer van de doos.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThoThoHeiJan
  • Niet online
Snake_Eye schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:29:
Kassabon is een veréénvoudigde factuur. Maar doe nu eens gewoon wat er op de website gevraagd wordt. Moeten we je nu echt aan het handje meenemen.

• Prostie34
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 09-11 11:34
Gewoon stappen volgen en gaan haha

• Binkie71
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 13-11 15:46
Met de CB actie zit er nog maar 50 Euro verschil tussen de 55E9 en de 55C9. Wat vinden jullie? Kiezen voor beter geluid en de glasplaat voor lief nemen of toch voor de C9 gaan? Ik wil het toestel aan de muur hangen.

1399 55c9
1499 55e9

• Hamazaki
  • Niet online
Binkie71 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:35:
Met de CB actie zit er nog maar 50 Euro verschil tussen de 55E9 en de 55C9. Wat vinden jullie? Kiezen voor beter geluid en de glasplaat voor lief nemen of toch voor de C9 gaan? Ik wil het toestel aan de muur hangen.

1399 55c9
1499 55e9
wat wij vinden is irrelevant. dit is een overweging die je zelf moet maken.

• Bacspin
Deel van het relatief goede geluid van de C9 komt door de weerkaatsing via de voet, dus als je niet altijd je receiver/soundbar aan wil zetten heeft de E toch de voorkeur. Mijn eega zou er juist 50 eu voor over hebben om het strakke dunne randje van de C te krijgen...

• Jackpot25
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 07-10 17:06
Dit weekend een 55B9 aangeschaft voor €1299 bij MediaMarkt Eindhoven. Listprijs website €1799. Gratis thuisbezorgd in Utrecht 😃

• Hamazaki
  • Niet online
Jackpot25 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:04:
Dit weekend een 55B9 aangeschaft voor €1299 bij MediaMarkt Eindhoven. Listprijs website €1799. Gratis thuisbezorgd in Utrecht 😃
volgens mij kon je ook een C9 scoren voor die prijs? maar goed.

• Light21M
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 07:17
Snake_Eye schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:25:
[...]

Het zal wel geluk zijn met de paneel lotterij dat je hebt. Ik geloof niet dat ze het al opgelost hebben voor alle panelen.

https://www.avsforum.com/...nding-vignetting-258.html

258 pagina's vol met scherm uniformiteitsproblemen, got to love it.

Light21M wijzigde deze reactie 07-10-2019 09:33 (15%)

• Wren
Prostie34 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:37:
Moet zeggen dat je wel een beetje geluk moet hebben. Het blijft immers toch een loterij wat betreft de OLED schermen.
Het is inderdaad soms wat geluk hebben. Hou er wel rekening mee dat het met een LCD tv ook maar afwachten was in hoeverre er backlight bleeding was. Ook een soort lottery ;)

• Basjuuh
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 11:51
Ik word werkelijk heeeeeelemaal gestoord van mijn lipsync gedoe.
Uit het niets werkt de geïntegreerde YouTube app op mijn B8 65 inch niet meer lekker met mijn HEOS systeem.

Werkelijk al van alles geprobeerd, maar het blijft storen/achterlopen. Ik heb er al best wat over gelezen, maar geen enkele oplossing helpt.
Alle overige bronnen of apps lopen perfect synchroom.

Ik begin mijzelf af te vragen waar het probleem zit. In mijn HEOS of in de TV?
Heeft iemand de gouden tip en soortgelijke signalen?

Voor de volledigheid; YouTube via Chromecast Ultra werkt wel.

Benieuwd wie de gouden tip heeft?

• ThoThoHeiJan
  • Niet online
Basjuuh schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:28:

Als al het andere goed gaat, doe dan eens een gokje waar het dan aan ligt.

Deze ook al bekeken?

https://denon-nl.custhelp...ng-tussen-beeld-en-geluid

ThoThoHeiJan wijzigde deze reactie 07-10-2019 10:43 (15%)

• Mfpower
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:11

Mfpower

In dubio

Basjuuh schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:28:
Uit het niets werkt de geïntegreerde YouTube app op mijn B8 65 inch niet meer lekker met mijn HEOS systeem.

Werkelijk al van alles geprobeerd, maar het blijft storen/achterlopen. Ik heb er al best wat over gelezen, maar geen enkele oplossing helpt.
Alle overige bronnen of apps lopen perfect synchroom.

Heeft iemand de gouden tip en soortgelijke signalen?

Voor de volledigheid; YouTube via Chromecast Ultra werkt wel.

Benieuwd wie de gouden tip heeft?
Geen gouden tip. Ik heb het ook ineens. Sinds gisteren lijkt het. Met een Sk9y soundbar en YouTube.

• Snake_Eye
Hamazaki schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:05:
[...]

Welke tv is het geworden?
LG OLed65E9

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12-11 09:41

westergas

rikkie_pc

Heb me steeds voor genomen dat ik de 65C9 koop zodra deze onder de €2k zakt. Is dat eindelijk het geval, vind ik het toch zonde om mijn ouwe trouwe Pioneer Kuro 5090 te vervangen :'(

Ben bang dat ik de onovertroffen 24p motion van de Kuro ga missen.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Snake_Eye
westergas schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:21:
Heb me steeds voor genomen dat ik de 65C9 koop zodra deze onder de €2k zakt. Is dat eindelijk het geval, vind ik het toch zonde om mijn ouwe trouwe Pioneer Kuro 5090 te vervangen :'(

Ben bang dat ik de onovertroffen 24p motion van de Kuro ga missen.
Hier heb ik 24p afgespeeld met alleen bioscoop aan dit was gewoon goed. geen judder

• Camo
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13-11 17:46
Afgelopen weekend ook de C9 55 inch gehaald en strak aan de muur opgehangen nu alleen nog de twijfel welke soundbar ik hier onder wil hangen.

Ik twijfel op dit moment voor een Sonos Beam met 2x One of een Bose 700 of Bose 500 soundbar + sub. Iemand ervaring met een dergelijke setup?

Neiging ook om het Sonos flex abonnement voor een maandje te proberen om te kijken hoe het bevalt voor die €25.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Nu online

Famous

R 400+

Camo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:49:
Afgelopen weekend ook de C9 55 inch gehaald en strak aan de muur opgehangen nu alleen nog de twijfel welke soundbar ik hier onder wil hangen.

Ik twijfel op dit moment voor een Sonos Beam met 2x One of een Bose 700 of Bose 500 soundbar + sub. Iemand ervaring met een dergelijke setup?

Neiging ook om het Sonos flex abonnement voor een maandje te proberen om te kijken hoe het bevalt voor die €25.
Kan je beter hier een kijkje nemen:
Het grote 'Soundbar' discussie topic

Xbox live: Ghesous

• CeesKees
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01:26

CeesKees

I rest my Kees

Camo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:49:

Ik zou Bose laten varen, Sonos is ook niet ideaal voor "alleen surround" (mijn mening).

Deze JBL schijnt een goede te zijn:
https://www.jbl.nl/home-a...Z_hBoCTj0QAvD_BwE&start=1

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• stimpyrulez
  • Registratie: januari 2005
Snake_Eye schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:30:
[...]

Hier heb ik 24p afgespeeld met alleen bioscoop aan dit was gewoon goed. geen judder
Vorige week vrijdag een 65C9 gekocht voor 1999 ex verzendkosten.
Plus dan nog de 200 euro cashback zit je er dik onder.

• Snake_Eye
ThoThoHeiJan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:53:
[...]

Kassabon is een veréénvoudigde factuur. Maar doe nu eens gewoon wat er op de website gevraagd wordt. Moeten we je nu echt aan het handje meenemen.
Op de factuur van media markt staat duidelijk vermeld dat zonder de kassabon, de offerte niet geldig is.
En LG vraagt om de bonnen in meervoud. Ik heb LG gesproken, en ze vermelden dat de copy van alle bonnen erbij gevoegd moeten worden. Als de kassabon van media markt er niet bij zit, is het een offerte. Mijn vraag is toch niet gek. ;)

Snake_Eye wijzigde deze reactie 07-10-2019 13:42 (6%)

• Hamazaki
  • Niet online
Light21M schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Het zal wel geluk zijn met de paneel lotterij dat je hebt. Ik geloof niet dat ze het al opgelost hebben voor alle panelen.

https://www.avsforum.com/...nding-vignetting-258.html

258 pagina's vol met scherm uniformiteitsproblemen, got to love it.
waarschijnlijk ziet hij het niet. het lijkt erop dat de kans 0 is op 65inch schermen om een perfecte te scoren (overduidelijk in dit soort topics). Bij 55 inch gaat dat wat beter.

Hamazaki wijzigde deze reactie 07-10-2019 13:56 (11%)

• Wren
Snake_Eye schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:37:
[...]

Op de factuur van media markt staat duidelijk vermeld dat zonder de kassabon, de offerte niet geldig is.
En LG vraagt om de bonnen in meervoud. Ik heb LG gesproken, en ze vermelden dat de copy van alle bonnen erbij gevoegd moeten worden. Als de kassabon van media markt er niet bij zit, is het een offerte. Mijn vraag is toch niet gek. ;)
Een offerte is wat anders dan een factuur.

In je originele vraag noemde je namelijk de factuur. Een offerte betekent dat je nog niet betaald hebt dus ik begrijp in dat geval wel dat LG dat niet accepteert. Als jij een offerte van MM krijgt en je betaalt vervolgens dan zou je daarna een factuur moeten krijgen.

• ThoThoHeiJan
  • Niet online
Snake_Eye schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:37:
[...]

Lees en lees begrijpend:

5. De online registratie moet uiterlijk 29 november 2019 compleet zijn en het bewijsmateriaal (de originele
kassabon en het uitgeknipte serienummer
) moeten op 6 december 2019 door LG ontvangen zijn.

En een kassabon is een veréénvoudigde factuur. Het is dus of de kassabon of de factuur. En wat een offerte ermee te maken heeft? Nada, niente, helemaal niets

En nu hou ik echt op met je....

• izzet3838
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 08:09
beste medetweakers ik ben in de markt voor een 55" oled tv en zit te twijfelen tussen de e8 van vorig jaar en dus de c9 en kan eigenlijk nergens duidelijke verschillen vinden tussen deze 2 tv's behalve aitplay 2 ondersteuning op de c9, zijn er ook andere verschillen?

• Hamazaki
  • Niet online
@ThoThoHeiJan ik wil geen olie op het vuur gooien, maar bedoelen ze niet gewoon een foto van de serienummer op de doos ipv ‘uitgeknipt’ :*)

• davidov
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13-11 20:01
izzet3838 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 18:57:
beste medetweakers ik ben in de markt voor een 55" oled tv en zit te twijfelen tussen de e8 van vorig jaar en dus de c9 en kan eigenlijk nergens duidelijke verschillen vinden tussen deze 2 tv's behalve aitplay 2 ondersteuning op de c9, zijn er ook andere verschillen?
Ik hoor je niet over het grootste verschil qua model (ongeacht het jaar), misschien was het al duidelijk maar voor de zekerheid:
Bij de E serie zit er een glasplaat voor het scherm, en zit er een soundbar onder het beeld verwerkt.
De C serie heeft geen glasplaat (evt meer kwetsbaar) en heeft geen soundbar, maar "gewoon" 2 luidsprekers.

• izzet3838
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 08:09
davidov schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:12:
[...]

Ik hoor je niet over het grootste verschil qua model (ongeacht het jaar), misschien was het al duidelijk maar voor de zekerheid:
Bij de E serie zit er een glasplaat voor het scherm, en zit er een soundbar onder het beeld verwerkt.
De C serie heeft geen glasplaat (evt meer kwetsbaar) en heeft geen soundbar, maar "gewoon" 2 luidsprekers.
Van de soundbar was ik mij niet bewust dat maakt de e8 idd interessanter, de e9 is helaas buiten mijn budget(max 1400, al ga ik black friday afwachten), de glasplaat had ik gezien maar die maakt mij niet zoveel uit, maar wat is er eigenlijk veranderd tussen het modeljaar 2018-2019 een andere processor ofzo?

Anders lijkt de e8 mij de beste keuze.

• remondoo
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23:25
izzet3838 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:26:
[...]

Van de soundbar was ik mij niet bewust dat maakt de e8 idd interessanter, de e9 is helaas buiten mijn budget(max 1400, al ga ik black friday afwachten), de glasplaat had ik gezien maar die maakt mij niet zoveel uit, maar wat is er eigenlijk veranderd tussen het modeljaar 2018-2019 een andere processor ofzo?

Neem eens een kijkje in dit topic. Wellicht zit er een E9 55" voor je in het verschiet ;)

remondoo wijzigde deze reactie 07-10-2019 19:36 (26%)

• HoppyF
izzet3838 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:26:
[...]

Kies dan de C9 of E9.
Waarom?
Belangrijkste verschil tussen de 8 en 9 is HDMI 2.1.
Nu misschien nog niet noodzakelijk maar in de toekomst wel.
Je bent dan alvast voorbereid.
De processor is ook sneller maar dat zul je niet meteen opmerken.
Beeldverwerking is ook iets verbeterd tov vorig jaar.
De E9 valt nu binnen je budget ivm de cashback actie dus dat is ook mooi.
Zie het Zero tolerance topic.

• JustVodka
  • Laatst online: 07:51
Hamazaki schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:10:
@ThoThoHeiJan ik wil geen olie op het vuur gooien, maar bedoelen ze niet gewoon een foto van de serienummer op de doos ipv ‘uitgeknipt’ :*)
Nee, ze bedoelen echt het uitgeknipte serienummer uit de doos.
Zodat je niet zomaar even tv koopt, cashback indient en weer retour stuurt.

• Hamazaki
  • Niet online
JustVodka schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:12:
[...]

Dus je moet die eerst uitknippen en dan pas
Een foto maken?

• Cap
  • Niet online
JustVodka schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:12:
[...]

Zodat je niet zomaar een stuk of wat tv-dozen fotografeert in de winkel (of het magazijn, of serienrs op foto'tjes van het internet), en deze samen met je matties allemaal declareert voor een wel hele vette cashback, zonder ook maar één tv te hebben aangeschaft. ;)
Hamazaki schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:16:
[...]

Dus je moet die eerst uitknippen en dan pas
Een foto maken?
Het uitgeknipte sernienr stuur je op samen met de factuur (factuur, rekening of kassabon, hoe je het maar wilt noemen: het velletje papier van de winkel waarop zowel het product en het afgerekende bedrag vermeld staat dus), plus het aanvraagformulier van LG.

Een fotootje van uitgeknipte serienr + factuur + ingevulde aanvraag LG samen is voor je eigen administratie, zodat je kan aantonen dat je dit samen hebt opgestuurd naar LG, in het geval van chaos bij de post / LG administratie waardoor ze beweren "niet ontvangen". ;)

Cap wijzigde deze reactie 07-10-2019 22:51 (40%)

• framedby
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 00:58
Ik sta op het punt de knoop door te hakken, maar ik twijfel toch nog...

Nu de C9 ook met de cashback meedoet, heb ik mijn zinnen gezet op de 65 inch voor 1800 euro. Maar dat zal dan ook meteen het volledige budget zijn van wat ik kan en mag besteden; Zeker voor het aankomende jaar...

Nu wonen we in een modaal rijtjeshuis en staat onze bankstel zo ingericht dat we tussen de 230-250 cm van de televisie af zullen zitten. 65 inch is op deze afstand dus een luxe. 55 inch kan ook prima en met 500 -700 euro in de pocket heb ik alweer een goede aanloop voor een soundbar.

Wat denken jullie is wijsheid? Ga ik mij echt storen aan het geluid van de C9? Helemaal als hij aan de muur komt te hangen en het geluid dus niet meer wordt versterkt door de voet?
In eerdere reviews las ik dat het geluid van de C9 positief opviel, maar niemand heeft een review geschreven op basis van de tv aan de muur...
Ik lees ook dat 65 inch in het begin wat groot lijkt, maar dat je er gauw aan gewend raakt. Wij kijken alleen maar series en films en daarom lijkt het mij het tofst om voor zo groot mogelijk te gaan als ons budget nu toe laat. Maar het geluid is natuurlijk ook een belangrijk deel van de beleving...

Heeft iemand van jullie ervaring met de C9 aan de muur zonder gebruik van soundbar?
Pagina: 1 ... 224 ... 236 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True