Iemand ervaring met de 505 Thin van Vogels?
Is echt een minimaal randje waar ie aan hangt vind ik. Zit geen lock achtig mechanisme op
Is echt een minimaal randje waar ie aan hangt vind ik. Zit geen lock achtig mechanisme op
wat is het resultaat? niet iedereen heeft zoveel tijdHaay schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:19:
Can 4K be better than 8K? – LG OLED C9 vs Samsung QLED Q950R
[YouTube: Can 4K be better than 8K? – LG OLED C9 vs Samsung QLED Q950R]
Geweldig om te zien hoe een blinde test met twee personen die werken in dit vakgebied zo uitpakt!
Ik heb de 405 voor een 55 inch gepakt.wimpie007 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:26:
Iemand ervaring met de 505 Thin van Vogels?
Op normale kijkafstand was er geen significant verschil in waargenomen scherpte tussen de 8K QLED van Samsung en de 4K OLED van LG. Op die kijkafstand zagen ze voornamelijk wat kleurverschil tussen de twee schermen, en dieper zwart / hoger contrast in het rechter (OLED) paneel. Nadat ze te horen kregen welk scherm welk type was waren ze hogelijk verbaasd dat in praktisch gebruik 8K dus geen toegevoegde waarde heeft. Ook waren ze verbijsterd hoe dun het OLED scherm is. Blijkbaar voor het eerst in hun leven een OLED TV gezien.Hamazaki schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:38:
wat is het resultaat? niet iedereen heeft zoveel tijd
[ Voor 6% gewijzigd door Haay op 03-10-2019 09:20 ]
Zegt hij niet in het filmpje dat de 'twee experts' die hij voor de test wilde hebben juist niet beschikbaar waren?Haay schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:19:
Can 4K be better than 8K? – LG OLED C9 vs Samsung QLED Q950R
[YouTube: Can 4K be better than 8K? – LG OLED C9 vs Samsung QLED Q950R]
Geweldig om te zien hoe een blinde test met twee personen die werken in dit vakgebied zo uitpakt!
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Denk dat je misschien hier ook last van hebt, speelt al sinds de C7 schijnbaar.Kingp!n schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:41:
En ik ben benieuwd of anderen ook wel eens ervaren dat de audio uit sync is. Ik weet dat je hier een instelling voor hebt om het aan te passen, maar het viel mij toch op. Bij Youtube en Netflix heb ik het niet, maar wel als ik eigen films via de USB-poort afspeel.
[ Voor 3% gewijzigd door Bacspin op 03-10-2019 14:50 ]
Thanks voor jouw vlotte reactie! Ik ben bekend met het issue van jouw link, maar ik constateer het juist bij de ingebouwde soundbar van de E9 (dus de TV-speakers zelf). Ik heb er verder ook geen externe speakers op aangesloten.Bacspin schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:49:
[...]
Denk dat je misschien hier ook last van hebt, speelt al sinds de C7 schijnbaar.
https://lgcommunity.us.co...i-connected-dolby-sources of heb je het ook als je via de tv-speakers afspeelt?
USB zal er niks mee te maken hebben, dat is data transport van zowel beeld als geluid samen, tenzij je je audio tracks los geript hebt (maar aangezien de C/E9 niet eens losse .srt bestanden kan afspelen lijkt me dat niet van toepassing hier)
Dat is dan helemaal triest. Wat een gekloot zeg.Kingp!n schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:05:
[...]
Thanks voor jouw vlotte reactie! Ik ben bekend met het issue van jouw link, maar ik constateer het juist bij de ingebouwde soundbar van de E9 (dus de TV-speakers zelf). Ik heb er verder ook geen externe speakers op aangesloten.
Het kan zijn dat ik een minder goed exemplaar heb ontvangen, maar ik ben benieuwd naar andere ervaringen op dit gebied van dezelfde (E9) of soortgelijke (C9) TV.Snake_Eye schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:22:
[...]
Dat is dan helemaal triest. Wat een gekloot zeg.
Ik krijg de mijne morgen binnen. Dan pas kan ik het zeggen. is het ene probleem niet verholpen krijgen we het andere probleem weer. Pfffff wordt er al zenuwachtig van als ik dit hoor.Kingp!n schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:24:
[...]
Het kan zijn dat ik een minder goed exemplaar heb ontvangen, maar ik ben benieuwd naar andere ervaringen op dit gebied van dezelfde (E9) of soortgelijke (C9) TV.
[ Voor 41% gewijzigd door Snake_Eye op 03-10-2019 16:53 ]
Ik precies hetzelfde hoor. Enkel ps4, hdd en natuurlijk de Netflix en YouTube app van de C9.Hamazaki schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:30:
als ik zo lees, denk ik dat ik de enige lompe gebruiker ben met mijn C9ik gebruik geen earc, airplay, google assistant andere poespas. Hier wordt het alleen gebruikt voor PS4+externe HDD
PSN: Mondaatje
Verkeerde topic?II This Game II schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:12:
En als je PS5 hapert koop je wel weer een nieuwe over 1 of 2 jaar?
[ Voor 177% gewijzigd door Snake_Eye op 03-10-2019 23:19 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Snake_Eye op 03-10-2019 23:08 ]
Ik krijg nu dan de E9Cap schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:44:
[...]
Ik neem op basis van de context aan dat hij naar de B9 gevraagd heeft, dus dan zit er gewoon een klantenservicemedewerker die (al dan niet moedwillig, of wegens gebrek aan kennis) onzin praat.
B9 hebben we niet... hee de C9 wel. Ah! B9... C9... dat zal wel het nieuwe model zijn, smeer ik hem die aan. Noem ik hem meteen 'veel beter' dan hapt ie wel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Je doet niet maar wat hoor.Je probeert met de IRE5 aanpassing juist heel gericht black crush eruit te halen door alleen de allerdonkerste delen wat op te krikken, en dat lukt maar matig, wat in overeenstemming is met mijn ervaring (en ik heb zelf apparatuur en kalibreer). Als je IRE5 een beetje aanpast (een paar stapjes) krijg je geen banding. Als je hem meer aanpast zul je ook IRE10 een beetje moeten aanpassen om banding te voorkomen. Pas je hem nog meer aan, dan moet je IRE10 ook iets meer aanpassen en daarnaast IRE15 een beetje aanpassen, etc. Het verloop moet namelijk vloeiend zijn om banding te verkomen.
[...]
Op zich is dat niet vreemd: Cinema Home is een stand waarbij t.o.v. Cinema gecorrigeerd is voor de thuissituatie waar -itt in een echte bioscoop- ramen en dus daglicht normaliter een rol spelen. Ze hebben de gammacurve dus aangepast. Je kijkt dus eerder naar een veel helderdere gamma 1.9 dan de Cinema standaard van 2.3 a 2.4. Ja, dus ook meer zichtbaar in de donkerste schaduwen.Gevolg is wel dat er punch mist, doe boel oogt sneller "washed out", de schaduwen en kleuren geven minder "pop" het beeld komt minder contrastrijk over. In lichte omgeving wegen deze voordelen op tegen de nadelen, in donkere omgeving echter niet.
Hoe je het wendt of keert, kijk je in een lichte omgeving dan verlies je *altijd* punch, donkere details en contrast door het beperkte dynamisch bereik van de tv én je ogen. Dat is een niet te voorkomen wetmatigheid (met welke tv ook). De beste kijkervaring heb je in een omgeving met weinig licht.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Dat valt best nog wel mee in vergelijkeing met de poster boven je die 5-6gb rips kijkt op z'n 4K OLED met alleen de TV speakers.Hamazaki schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:30:
als ik zo lees, denk ik dat ik de enige lompe gebruiker ben met mijn C9ik gebruik geen earc, airplay, google assistant andere poespas. Hier wordt het alleen gebruikt voor PS4+externe HDD
Omdat je een zoekopdracht in dit topic had gedaan.Snake_Eye schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:11:
Gaat deze topic niet meer verder, want als ik hier een bericht achterlaat dan komt het ergens anders te staan. want daarop wilde ik een bericht op geven.
Bedankt voor uw bericht.
Door het succes van de promotie lopen we enige vertraging op met het uitbetalen van de promotie. De uitbetaling zal rond de 16 oktober zijn. Onze excuses voor dit ongemak. U zult uw promotie spoedig gaan ontvangen.​
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
LG
Gisteren E9 ontvangen en het scherm helt bij mij ook een beetje naar achterKingp!n schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:41:
Even een driedubbele check:
Klopt het dat de bovenkant van het scherm van de LG OLED55E9PLA licht naar achteren helt?
Vanaf de zijkanten gezien, scheelt het ongeveer 1CM t.o.v. de glasplaat waar de tv op leunt.
En ik ben benieuwd of anderen ook wel eens ervaren dat de audio uit sync is. Ik weet dat je hier een instelling voor hebt om het aan te passen, maar het viel mij toch op. Bij Youtube en Netflix heb ik het niet, maar wel als ik eigen films via de USB-poort afspeel. Ik heb een externe SSD van Samsung waar 4K rips op staan en deze lopen dan licht uit sync qua audio. Het zijn geen rips met een hoge bitrate (de films zijn ongeveer 5 tot 6 gb groot), dus de data transfer via de USB 2.0 poorten zou geen bottleneck moeten vormen lijkt mij.
Zo typisch dat je dat bij elke cashback altijd leest. En niet alleen bij lgJustVodka schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:50:
Voor de mensen die ook nog op hun geld wachten van LG's vorige cashback actie (tot 30 juni 2019) zitten te wachten.
Ik heb contact gehad met de klantenservice:
[...]
Al dit soort cashback acties worden door één bureau in batches afgehandeld.418O2 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:28:
[...]
Zo typisch dat je dat bij elke cashback altijd leest. En niet alleen bij lg
Verwijderd
Is dat nodig?! Lijkt mij niet. Je toestel wordt gewoon vervangen of men vervangt wat hardware. Niet zo spannend allemaal.
Ik heb zelf geen ervaring, maar heb eerder wel gelezen dat dit mogelijk te verhelpen is door een of meerdere schroeven aan te draaien die wat los zittien. Wellicht kun je daar nog wat mee 🙂Kingp!n schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:41:
Even een driedubbele check:
Klopt het dat de bovenkant van het scherm van de LG OLED55E9PLA licht naar achteren helt?
Vanaf de zijkanten gezien, scheelt het ongeveer 1CM t.o.v. de glasplaat waar de tv op leunt.
Pff dat is balen..rono_01 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:58:
Sinds augustus de gelukkige bezitter van de OLED65C9PLA. Helaas duurde de pret maar vijf weken: toestel defect! TV ging plots op zwart en schakelde uit. Na opstarten gaat er een rare gloed over het scherm, zijn er horizontale strepen. Na 5 seconden schakelt de TV weer uit, zal wel een soort veiligheidsmodus zijn, niks meer mee aan te vangen.
M'n eerste LG (voorheen alles Samsung gehad) stelt me zeer teleur. Reparatie: wachttijd 2 weken!
Keep you posted.
Ja, maar eerst kijken of het wel nodig is. En vooral niet te ver gaan omdat dit een vergrijsd beeld en banding oplevert, je gaat die grens sneller over dan je denkt. Je zit dan gewoon naar verminderd contrast te kijken, alsof je een LCD tv hebt.Snake_Eye schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:19:
[...]
Ik krijg nu dan de E9
daarvan schijnt het dat je vanaf IRE 1 al de luminance kunt instellen.
Mijn vorige E6 had deze instellingen en waren heel goed.
IRE 5 = +8 luminance
IRE 10 = +6 luminance
IRE 15 = +4 luminance
IRE 20 = +2 luminance
Hoe zou ik het dan nu moeten instellen? Al met IRE 1 beginnen?
Heb ik ook gehad, vrij snel dat ik mijn E6 oled had, bleek het paneel kapot te zijn.hellred666 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:22:
[...]
Pff dat is balen..
Bij welke winkel heb je de TV gekocht en hebben zij geen tijdelijke oplossing voor je?
5 weken plezier en 2 weken wachten op reparatie vind ik persoonlijk geen top service, ze kunnen op zn minst een demo model tijdelijk aan je mee geven lijkt me
Dit zag ik ook bij BCC. is eigenlijk wel logisch als je kijkt hoe de voet eraan vast zit.Areknia schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:24:
[...]
Gisteren E9 ontvangen en het scherm helt bij mij ook een beetje naar achter
[ Voor 25% gewijzigd door Snake_Eye op 04-10-2019 11:41 ]
Dan ben ik niet de enige.. Lijkt erop dat dit onderdeel van het design is.. Wellicht om reflecties beter tegen te gaan in ruimtes die meer last hebben van weerkaatsingen van direct (zon)licht? Dank voor de terugkoppeling in ieder geval!Areknia schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:24:
[...]
Gisteren E9 ontvangen en het scherm helt bij mij ook een beetje naar achter
De schroeven gaan schuin (van iets boven naar iets beneden) erin en daardoor dacht ik inderdaad dat ik het wellicht wat strakker aan had mogen draaien. Ik had de schroeven echter al zo strak mogelijk aangedraaid. Lijkt erop dat het zo 'hoort'.eynickey schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:20:
[...]
Ik heb zelf geen ervaring, maar heb eerder wel gelezen dat dit mogelijk te verhelpen is door een of meerdere schroeven aan te draaien die wat los zittien. Wellicht kun je daar nog wat mee 🙂
| Promotiemodel | Cashback bedrag |
| OLED65W9PLA | € 300 |
| OLED77C9PLA | € 300 |
| OLED65E9PLA | € 250 |
| OLED55E9PLA | € 150 |
| OLED65C9PLA | € 200 |
| OLED55C9PLA | € 100 |
[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 07-10-2019 10:27 ]
Verwijderd
Beetje sigaar uit eigen doos. Je ziet de belprijzen oplopen. Krijg je wel die cashback, maar zit je per saldo op de prijs zonder cashback of meer. Voor degenen die m eerder hebben gekocht misschien wel een voordeel. Dit gezien de terugwerkende krachtHoppyF schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:07:
UPDATE LG cashback actie.
De 55 en 65 inch C9 modellen doen nu ook mee.
HDMI 2.1 ondersteund tot 48Gbps bandbreedte. Deze voldoet dus niet.Bacspin schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:30:
Volgens mij voldoet deze aan de specs, alleen geen labeltje 2.1 maar wel bv 18Gbps bandbreedte
https://www.hdfury.eu/hdfuryvertex2.html
Neig zelf om toch maar een nieuwe receiver te kopen tzt ipv hier geld in te steken.
Arrived anxious, left bored
1800? Waar is dat?ManfredZ0R schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:34:
Heb de knoop doorgehakt mede doordat m'n vriendin zegt voor mijn verjaardag ook mee te betalen
65c9 komt eraan.
Ik zie voorlopig ook geen mooiere deal dan €1800 voor deze oled voorbij komen denk ik.
HoppyF in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
[ Voor 6% gewijzigd door HoppyF op 04-10-2019 21:48 ]
Voor 1800€ een 65C9...ik ga alvast eens metenManfredZ0R schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 22:04:
Idd via KE de aanbieding van 1999 en daar gaat dan de 200 van de cashback nog af.
Dat kan ik je aanradendreirie schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:44:
[...]
Voor 1800€ een 65C9...ik ga alvast eens meten
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
Ik snap wat je bedoeld, ik heb de TV nu maar het valt me vies tegen. Slechte kleuren, in lichte gedeeltes weinig details. te soft beeld. Huiskleuren zijn niet goed. Met de laatste update zag ik het beeld grauw worden. Ik weet niet of er een manier is om naar de vorige firmware te gaan.Cap schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:27:
[...]
Ja, maar eerst kijken of het wel nodig is. En vooral niet te ver gaan omdat dit een vergrijsd beeld en banding oplevert, je gaat die grens sneller over dan je denkt. Je zit dan gewoon naar verminderd contrast te kijken, alsof je een LCD tv hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door Snake_Eye op 05-10-2019 17:11 ]
JawelManfredZ0R schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:05:
Is inscannen van de bon niet voldoende ?
Je krijgt de factuur ook wel in PDF formaat dan kun je deze gewoon uitprinten.ManfredZ0R schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:05:
Is inscannen van de bon niet voldoende ?
Verwijderd
Het is een aktie van LG en die vraagt andere dingen dan Sony. Voor het invullen heb je nog twee maanden. Dat gaat ook wel lukken toch?ManfredZ0R schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:19:
Heb het bij Sony wel gehad met cashback maar daar was een foto en kopie van de factuur via de mail al genoeg.
Ik heb de promotie pagina van LG wel bekeken maar kan deze nog niet invullen omdat ik de tv nog niet heb ontvangen.
Dus kon een aantal dingen niet invullen voordat ik de tv heb(zoals serie nummer)
Lijkt mij dat je de instellingen van de tv eens goed moet doen en aanpassen. Roll Back van FW gaat voor zover mij bekend niet. Wat betreft de bon. 99 van de 100 keer komt die als pdf. Die afdrukken zoals @HoppyF aangaf en opsturen. Als er gerepareerd moet worden hoef je de pdf die je nog hebt alleen maar even op je pc te openen en dan maakt CE Repair of LG er een mooie foto van.Snake_Eye schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:00:
[...]
Ik snap wat je bedoeld, ik heb de TV nu maar het valt me vies tegen. Slechte kleuren, in lichte gedeeltes weinig details. te soft beeld. Huiskleuren zijn niet goed. Met de laatste update zag ik het beeld grauw worden. Ik weet niet of er een manier is om naar de vorige firmware te gaan.
belachelijk dat men voor de cashnback de originele bon moet opsturen. Want hoe zit het met reparaties, dan moet je de bon toch ook hebben?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2019 10:11 ]
Even terug komende, nu heb ik een instelling gevonden wat wel overal de goede kleuren weergeeft, en een natuurlijk aanzicht. Maar uit de doos, of na de laatste update ziet het er niet goed uit voor mij.Snake_Eye schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:00:
[...]
Ik snap wat je bedoeld, ik heb de TV nu maar het valt me vies tegen. Slechte kleuren, in lichte gedeeltes weinig details. te soft beeld. Huiskleuren zijn niet goed. Met de laatste update zag ik het beeld grauw worden. Ik weet niet of er een manier is om naar de vorige firmware te gaan.
belachelijk dat men voor de cashnback de originele bon moet opsturen. Want hoe zit het met reparaties, dan moet je de bon toch ook hebben?
[ Voor 9% gewijzigd door Snake_Eye op 06-10-2019 16:27 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Snake_Eye op 06-10-2019 16:29 ]
Welke tv is het geworden?Snake_Eye schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:25:
[...]
Even terug komende, nu heb ik een instelling gevonden wat wel overal de goede kleuren weergeeft, en een natuurlijk aanzicht. Maar uit de doos, of na de laatste update ziet het er niet goed uit voor mij.
De nieuwe panelen zijn echt anders. helemaal egaal wit, en geen gele tinting meer. Geel is helemaal geel, grijs is helemaal egaal. geen banding.
Meestal krijg je een factuur van de winkel/webshop.Snake_Eye schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:29:
is de kassabon, naast de factuur ook nodig? voor cashback?
Verwijderd
Kassabon is een veréénvoudigde factuur. Maar doe nu eens gewoon wat er op de website gevraagd wordt. Moeten we je nu echt aan het handje meenemen.Snake_Eye schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:29:
is de kassabon, naast de factuur ook nodig? voor cashback?
wat wij vinden is irrelevant. dit is een overweging die je zelf moet maken.Binkie71 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:35:
Met de CB actie zit er nog maar 50 Euro verschil tussen de 55E9 en de 55C9. Wat vinden jullie? Kiezen voor beter geluid en de glasplaat voor lief nemen of toch voor de C9 gaan? Ik wil het toestel aan de muur hangen.
1399 55c9
1499 55e9
volgens mij kon je ook een C9 scoren voor die prijs? maar goed.Jackpot25 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:04:
Dit weekend een 55B9 aangeschaft voor €1299 bij MediaMarkt Eindhoven. Listprijs website €1799. Gratis thuisbezorgd in Utrecht 😃
Het zal wel geluk zijn met de paneel lotterij dat je hebt. Ik geloof niet dat ze het al opgelost hebben voor alle panelen.Snake_Eye schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:25:
[...]
Even terug komende, nu heb ik een instelling gevonden wat wel overal de goede kleuren weergeeft, en een natuurlijk aanzicht. Maar uit de doos, of na de laatste update ziet het er niet goed uit voor mij.
De nieuwe panelen zijn echt anders. helemaal egaal wit, en geen gele tinting meer. Geel is helemaal geel, grijs is helemaal egaal. geen banding.
[ Voor 15% gewijzigd door Light21M op 07-10-2019 09:33 ]
Het is inderdaad soms wat geluk hebben. Hou er wel rekening mee dat het met een LCD tv ook maar afwachten was in hoeverre er backlight bleeding was. Ook een soort lotteryProstie34 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:37:
Moet zeggen dat je wel een beetje geluk moet hebben. Het blijft immers toch een loterij wat betreft de OLED schermen.
Verwijderd
Als al het andere goed gaat, doe dan eens een gokje waar het dan aan ligt.Basjuuh schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:28:
Ik word werkelijk heeeeeelemaal gestoord van mijn lipsync gedoe.
Ik begin mijzelf af te vragen waar het probleem zit. In mijn HEOS of in de TV?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2019 10:43 ]
Geen gouden tip. Ik heb het ook ineens. Sinds gisteren lijkt het. Met een Sk9y soundbar en YouTube.Basjuuh schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:28:
Ik word werkelijk heeeeeelemaal gestoord van mijn lipsync gedoe.
Uit het niets werkt de geïntegreerde YouTube app op mijn B8 65 inch niet meer lekker met mijn HEOS systeem.
Werkelijk al van alles geprobeerd, maar het blijft storen/achterlopen. Ik heb er al best wat over gelezen, maar geen enkele oplossing helpt.
Alle overige bronnen of apps lopen perfect synchroom.
Ik begin mijzelf af te vragen waar het probleem zit. In mijn HEOS of in de TV?
Heeft iemand de gouden tip en soortgelijke signalen?
Voor de volledigheid; YouTube via Chromecast Ultra werkt wel.
Benieuwd wie de gouden tip heeft?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hier heb ik 24p afgespeeld met alleen bioscoop aan dit was gewoon goed. geen judderwestergas schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:21:
Heb me steeds voor genomen dat ik de 65C9 koop zodra deze onder de €2k zakt. Is dat eindelijk het geval, vind ik het toch zonde om mijn ouwe trouwe Pioneer Kuro 5090 te vervangen![]()
Ben bang dat ik de onovertroffen 24p motion van de Kuro ga missen.
Kan je beter hier een kijkje nemen:Camo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:49:
Afgelopen weekend ook de C9 55 inch gehaald en strak aan de muur opgehangen nu alleen nog de twijfel welke soundbar ik hier onder wil hangen.
Ik twijfel op dit moment voor een Sonos Beam met 2x One of een Bose 700 of Bose 500 soundbar + sub. Iemand ervaring met een dergelijke setup?
Neiging ook om het Sonos flex abonnement voor een maandje te proberen om te kijken hoe het bevalt voor die €25.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik zou Bose laten varen, Sonos is ook niet ideaal voor "alleen surround" (mijn mening).Camo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:49:
Afgelopen weekend ook de C9 55 inch gehaald en strak aan de muur opgehangen nu alleen nog de twijfel welke soundbar ik hier onder wil hangen.
Ik twijfel op dit moment voor een Sonos Beam met 2x One of een Bose 700 of Bose 500 soundbar + sub. Iemand ervaring met een dergelijke setup?
Neiging ook om het Sonos flex abonnement voor een maandje te proberen om te kijken hoe het bevalt voor die €25.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Vorige week vrijdag een 65C9 gekocht voor 1999 ex verzendkosten.Snake_Eye schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:30:
[...]
Hier heb ik 24p afgespeeld met alleen bioscoop aan dit was gewoon goed. geen judder
Op de factuur van media markt staat duidelijk vermeld dat zonder de kassabon, de offerte niet geldig is.Verwijderd schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:53:
[...]
Kassabon is een veréénvoudigde factuur. Maar doe nu eens gewoon wat er op de website gevraagd wordt. Moeten we je nu echt aan het handje meenemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Snake_Eye op 07-10-2019 13:42 ]
waarschijnlijk ziet hij het niet. het lijkt erop dat de kans 0 is op 65inch schermen om een perfecte te scoren (overduidelijk in dit soort topics). Bij 55 inch gaat dat wat beter.Light21M schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:29:
[...]
Het zal wel geluk zijn met de paneel lotterij dat je hebt. Ik geloof niet dat ze het al opgelost hebben voor alle panelen.
https://www.avsforum.com/...nding-vignetting-258.html
258 pagina's vol met scherm uniformiteitsproblemen, got to love it.
[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 07-10-2019 13:56 ]
Een offerte is wat anders dan een factuur.Snake_Eye schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:37:
[...]
Op de factuur van media markt staat duidelijk vermeld dat zonder de kassabon, de offerte niet geldig is.
En LG vraagt om de bonnen in meervoud. Ik heb LG gesproken, en ze vermelden dat de copy van alle bonnen erbij gevoegd moeten worden. Als de kassabon van media markt er niet bij zit, is het een offerte. Mijn vraag is toch niet gek.
Verwijderd
Lees en lees begrijpend:Snake_Eye schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:37:
[...]
Op de factuur van media markt staat duidelijk vermeld dat zonder de kassabon, de offerte niet geldig is.
En LG vraagt om de bonnen in meervoud. Ik heb LG gesproken, en ze vermelden dat de copy van alle bonnen erbij gevoegd moeten worden. Als de kassabon van media markt er niet bij zit, is het een offerte. Mijn vraag is toch niet gek.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Ik hoor je niet over het grootste verschil qua model (ongeacht het jaar), misschien was het al duidelijk maar voor de zekerheid:izzet3838 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 18:57:
beste medetweakers ik ben in de markt voor een 55" oled tv en zit te twijfelen tussen de e8 van vorig jaar en dus de c9 en kan eigenlijk nergens duidelijke verschillen vinden tussen deze 2 tv's behalve aitplay 2 ondersteuning op de c9, zijn er ook andere verschillen?
Van de soundbar was ik mij niet bewust dat maakt de e8 idd interessanter, de e9 is helaas buiten mijn budget(max 1400, al ga ik black friday afwachten), de glasplaat had ik gezien maar die maakt mij niet zoveel uit, maar wat is er eigenlijk veranderd tussen het modeljaar 2018-2019 een andere processor ofzo?davidov schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:12:
[...]
Ik hoor je niet over het grootste verschil qua model (ongeacht het jaar), misschien was het al duidelijk maar voor de zekerheid:
Bij de E serie zit er een glasplaat voor het scherm, en zit er een soundbar onder het beeld verwerkt.
De C serie heeft geen glasplaat (evt meer kwetsbaar) en heeft geen soundbar, maar "gewoon" 2 luidsprekers.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Neem eens een kijkje in dit topic. Wellicht zit er een E9 55" voor je in het verschietizzet3838 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:26:
[...]
Van de soundbar was ik mij niet bewust dat maakt de e8 idd interessanter, de e9 is helaas buiten mijn budget(max 1400, al ga ik black friday afwachten), de glasplaat had ik gezien maar die maakt mij niet zoveel uit, maar wat is er eigenlijk veranderd tussen het modeljaar 2018-2019 een andere processor ofzo?
Anders lijkt de e8 mij de beste keuze.
[ Voor 26% gewijzigd door remondoo op 07-10-2019 19:36 ]
Kies dan de C9 of E9.izzet3838 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:26:
[...]
Van de soundbar was ik mij niet bewust dat maakt de e8 idd interessanter, de e9 is helaas buiten mijn budget(max 1400, al ga ik black friday afwachten), de glasplaat had ik gezien maar die maakt mij niet zoveel uit, maar wat is er eigenlijk veranderd tussen het modeljaar 2018-2019 een andere processor ofzo?
Anders lijkt de e8 mij de beste keuze.
Nee, ze bedoelen echt het uitgeknipte serienummer uit de doos.Hamazaki schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:10:
@ThoThoHeiJan ik wil geen olie op het vuur gooien, maar bedoelen ze niet gewoon een foto van de serienummer op de doos ipv ‘uitgeknipt’
Dus je moet die eerst uitknippen en dan pasJustVodka schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:12:
[...]
Nee, ze bedoelen echt het uitgeknipte serienummer uit de doos.
Zodat je niet zomaar even tv koopt, cashback indient en weer retour stuurt.
Zodat je niet zomaar een stuk of wat tv-dozen fotografeert in de winkel (of het magazijn, of serienrs op foto'tjes van het internet), en deze samen met je matties allemaal declareert voor een wel hele vette cashback, zonder ook maar één tv te hebben aangeschaft.JustVodka schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:12:
[...]
Nee, ze bedoelen echt het uitgeknipte serienummer uit de doos.
Zodat je niet zomaar even tv koopt, cashback indient en weer retour stuurt.
Het uitgeknipte sernienr stuur je op samen met de factuur (factuur, rekening of kassabon, hoe je het maar wilt noemen: het velletje papier van de winkel waarop zowel het product en het afgerekende bedrag vermeld staat dus), plus het aanvraagformulier van LG.Hamazaki schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:16:
[...]
Dus je moet die eerst uitknippen en dan pas
Een foto maken?
[ Voor 40% gewijzigd door Cap op 07-10-2019 22:51 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq