Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:44

CeesKees

I rest my Kees

C9 hangt hier aan de muur.

Ik gebruik deze zonder soundbar.

Heb er wel een volledige 5.1 set aanhangen, maar voor “normaal tv- en YouTube gebruik” heb ik de 5.1 nooit aan.

Het geluid van de tv is niet slecht te noemen.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• framedby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-11 01:02
Bedankt voor je reactie! Ik neig ook naar de C9 en het is wellicht ook leuk om nog wat te wensen over te houden. Misschien dat we over een jaar of 2 ook eindigen met een volledige 5.1 of zelfs 7.1 of wat dan ook...

En we gaan er sowieso op vooruit, want we kijken het merendeel al jaren(?) op een macbook! Haha.

• Autopilot
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-07-2023
Het uitgeknipte sernienr stuur je op samen met de factuur (factuur, rekening of kassabon, hoe je het maar wilt noemen: het velletje papier van de winkel waarop zowel het product en het afgerekende bedrag vermeld staat dus), plus het aanvraagformulier van LG.

Een fotootje van uitgeknipte serienr + factuur + ingevulde aanvraag LG samen is voor je eigen administratie, zodat je kan aantonen dat je dit samen hebt opgestuurd naar LG, in het geval van chaos bij de post / LG administratie waardoor ze beweren "niet ontvangen". ;)
Is het niet beter om de cashback dan aangetekend te versturen?

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-11 13:23
Laatst had ik hier al een paar vragen gesteld over ATMOS (geluid) en de E-ARC.

Nu heb ik sinds vorige week een 65C9 en kan ik hier dus wat meer over vertellen (voor anderen die gaan zoeken).

Atmos met mijn versterker (Onkyo 646) werkt goed met ARC.
Moest wel een beetje spelen met de settings op de TV, maar het werkt nu i.c.m. Netflix.

Onkyo versterker: ARC aanzetten (er zit geen E-ARC op zover ik weet).

C9:
geluid output op ARC zetten (niet perse op E-ARC, maar dat werkte ook wel).
Geluid soort op Automatisch

Dan kan je bij het geluid menu nog aanvullende instellingen doen, en daar had ik gekozen voor 'Dolby Digital (plus)' (plus was het volgens mij).

Hierna kreeg ik netjes een ATMOS geluid spoor in Netflix en zag het ook aan het lampje op de versterker.

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 07:42

n2theb

Tweakers Abonnee

framedby schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:46:
Ik sta op het punt de knoop door te hakken, maar ik twijfel toch nog...

Nu de C9 ook met de cashback meedoet, heb ik mijn zinnen gezet op de 65 inch voor 1800 euro. Maar dat zal dan ook meteen het volledige budget zijn van wat ik kan en mag besteden; Zeker voor het aankomende jaar...

Nu wonen we in een modaal rijtjeshuis en staat onze bankstel zo ingericht dat we tussen de 230-250 cm van de televisie af zullen zitten. 65 inch is op deze afstand dus een luxe. 55 inch kan ook prima en met 500 -700 euro in de pocket heb ik alweer een goede aanloop voor een soundbar.

Wat denken jullie is wijsheid? Ga ik mij echt storen aan het geluid van de C9? Helemaal als hij aan de muur komt te hangen en het geluid dus niet meer wordt versterkt door de voet?
In eerdere reviews las ik dat het geluid van de C9 positief opviel, maar niemand heeft een review geschreven op basis van de tv aan de muur...
Ik lees ook dat 65 inch in het begin wat groot lijkt, maar dat je er gauw aan gewend raakt. Wij kijken alleen maar series en films en daarom lijkt het mij het tofst om voor zo groot mogelijk te gaan als ons budget nu toe laat. Maar het geluid is natuurlijk ook een belangrijk deel van de beleving...

Heeft iemand van jullie ervaring met de C9 aan de muur zonder gebruik van soundbar?
Je gaat natuurlijk wennen aan iets waar je elke dag gebruik van maakt. Ik heb zelf voor mijn eerste tv gewoon gekozen voor de C9 55 inch. Ik vind persoonlijk de 65 inch te groot voor nu en ook overbodig aangezien de meeste om mij heen nog kleinere tvs hebben. Daarbij zit ik zelf rond de 2,5 a 3 m van de tv vandaan.

Wat is voor jou voornamelijk de reden dat je een 65 inch tegenover bijv een 55 inch wil? Ik ben zelf gewoon een paar keer in de winkel geweest om te kijken en wat ik zelf mooier vond. Het is overigens iedereen zijn eigen keuze.

Ik heb naast de C9 de soundbar LG SL8YG erbij genomen, omdat ik weet dat ik aan tv geluid nooit genoeg heb. Ik zelf kijk soms tv maar regelmatig via Netflix, Plex of Disney+. En ben ook zeer blij dat ik dat heb gedaan, aangezien de effecten door heel de woonkamer gaan, door Atmos. Deze soundbar is iets kleiner dan de 55 inch scherm en vond ik mooier dan als ik er eentje kocht die even groot was. Het is natuuurlijk niet de beste soundbar, maar voor mij en mijn vriendin een waar wij heel tevreden over zijn. (het kan altijd beter)

(ik kijk eigenlijk niet meer echt in deze topic sinds ik mijn tv dagelijks gebruik)

Verwijderd

said006 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 01:16:
[...]

Is het niet beter om de cashback dan aangetekend te versturen?
Als dat beter is voor je gemoedsrust dan moet je dat zeker doen
Hamazaki schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:10:
@ThoThoHeiJan ik wil geen olie op het vuur gooien, maar bedoelen ze niet gewoon een foto van de serienummer op de doos ipv ‘uitgeknipt’ :*)
Als ze dat zouden bedoelen, dan zouden ze dat wel zo hebben geformuleerd..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2019 08:51 ]

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Graag wil ik mensen die nog aan het kijken zijn voor de LG Oled C9 en gevoelig zijn voor flikkeringen in het beeld, adviseren om deze tv niet te kopen!

Ik heb zelf sinds eind juli de C9 en ben tot aan gister bezig geweest met LG om proberen het probleem op te lossen. Bij mij is het paneel, moederborg en voeding vervangen dit heeft het probleem niet opgelost. En omdat ik het ook zie bij de C9 van mijn broer, geeft LG aan dat het een eigenschap is van de tv. Mijn broer zegt zelf dat hij er geen last van heeft en ook mijn vriendin ziet het niet echt bij onze tv. Ik zelf heb er echt last van en zal de tv snel weer verkopen om een andere te kopen. Het is voor de rest echt een prachtig beeld, maar niet als je gevoelig bent voor flikkering.

• Burnd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-11 16:38
Is het met de C9 ook mogelijk om de interne speakers van de tv als center speaker te gebruiken? Zoals dat met de Sony AG9 ook kan? Ik heb eindeloos zitten zoeken en kan het helaas niet vinden. Ik vrees dat ik naar iets zoek wat niet kan...

Ik wil graag een 5.1 setup maar vind een centerspeaker zo lelijk....

[ Voor 13% gewijzigd door Burnd op 08-10-2019 09:22 ]

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 12:58
Burnd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:22:
Is het met de C9 ook mogelijk om de interne speakers van de tv als center speaker te gebruiken? Zoals dat met de Sony AG9 ook kan? Ik heb eindeloos zitten zoeken en kan het helaas niet vinden. Ik vrees dat ik naar iets zoek wat niet kan...

Ik wil graag een 5.1 setup maar vind een centerspeaker zo lelijk....
Volgens mij niet je kan wel TV speakers + optical out tegelijk hebben maar dan komt er niet alleen center geluid uit

• Xoxol
  • Laatst online: 13-11 12:38
Ik heb een vraag aan mensen die al een tv hebben aangeschaft en wat onderzoek hebben gedaan. Ik twijfel erg tussen LG65C9 en Panasonic 65GZW954.

Samenvatting van mijn onderzoek is: LG is beter voor gaming, Panasonic beter voor series en films.
Thuis wordt namelijk op de Switch en PS4 gespeeld, maar toch meer films en series gekeken.
Zijn er nog mensen die kunnen aangeven waarom LG of Panasonic betere keuze is?
Alvast dank voor het delen van de informatie.

V-Strom 650

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Xoxol schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:40:
Ik heb een vraag aan mensen die al een tv hebben aangeschaft en wat onderzoek hebben gedaan. Ik twijfel erg tussen LG65C9 en Panasonic 65GZW954.

Samenvatting van mijn onderzoek is: LG is beter voor gaming, Panasonic beter voor series en films.
Thuis wordt namelijk op de Switch en PS4 gespeeld, maar toch meer films en series gekeken.
gaming met LG is direct merkbaar met lage inputlag, maar zou je het verschil met films echt kunnen zien tussen een panasonic/sony of LG omdat de ene betere motion-verwerking heeft? ik niet iig.

• Xoxol
Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:42:
[...]

gaming met LG is direct merkbaar met lage inputlag, maar zou je het verschil met films echt zien tussen een panasonic/sony of LG omdat deze betere motion-verwerking heeft? ik niet iig.
Klopt wat je zegt verschil zou ik waarschijnlijk zelf ook niet zien. Ik was ook benieuwd naar de keuzes die mede-tweakers hebben gemaakt toen ze kozen voor een nieuwe OLED.

V-Strom 650

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-11 13:23

LG is bijna (vooral nu met cashback) 600 goedkoper met de panasonic.

• Farabi
  • Niet online
Xoxol schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:46:
[...]

Klopt wat je zegt verschil zou ik waarschijnlijk zelf ook niet zien. Ik was ook benieuwd naar de keuzes die mede-tweakers hebben gemaakt toen ze kozen voor een nieuwe OLED.
heel simpel, ga voor de goedkoopste die het meest future-proof is = LG C9. (mijn opinie = ook veruit de beste)

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 08-10-2019 10:01 ]

• Xoxol
Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:48:
[...]

heel simpel, ga voor de goedkoopste die het meest future-proof is = LG C9. (mijn opinie = ook de beste)
:) Thanks. Dus met name de prijs was doorslaggevend voor de meeste? Geen twijfels gehad tussen HDR10+ en HDR10?

V-Strom 650

• Farabi
  • Niet online
Xoxol schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:06:
[...]

:) Thanks. Dus met name de prijs was doorslaggevend voor de meeste? Geen twijfels gehad tussen HDR10+ en HDR10?
Als je ziet hoeveel (weinig) films Hdr10+ ondersteunen, dan kan je zien dat DV de markt domineert.

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 13:54
Heeft Panasonic wel DV? Ze hebben wel ALLM wat "handig" is voor gamers, zeker als je tzt je hdmi door een switch of receiver haalt zodat je niet zelf telkens de input van de receiver op gaming mode hoeft te zetten.

Had zelf ook liever Pana gehad (motion, beeldkwaliteit), maar vanwege het genoemde prijs verschil en ontbreken overige HDMI 2.1 features ga ik toch voor de C9. Voor de audio-bugs zou "early 2020" een update uitkomen zag ik vanochtend op het LG forum.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@Rossi46 Hoe bevalt de TV na een paar maanden. Ik vraag dat omdat jij hem mede gekocht hebt vanwege de freesync/vrr als ik het goed heb. Hoe bevalt dat en wisselt het nog per spel? Ik zit er aan te denken ivm RDR2, als ik het goed heb moet ik dan wel op 1080P spelen, omdat bij 4k de range pas bij 48 fps begint toch?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Farabi
  • Niet online
volgens mij hebben de nieuwste panasonics en sony's alle HDR formaten. maar om een paar honderd euro extra neer te leggen voor dit? nee, dankje.
Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:45:
[...]

Als ze dat zouden bedoelen, dan zouden ze dat wel zo hebben geformuleerd..
Cap schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:41:
[...]

Zodat je niet zomaar een stuk of wat tv-dozen fotografeert in de winkel (of het magazijn, of serienrs op foto'tjes van het internet), en deze samen met je matties allemaal declareert voor een wel hele vette cashback, zonder ook maar één tv te hebben aangeschaft. ;)

[...]

Het uitgeknipte sernienr stuur je op samen met de factuur (factuur, rekening of kassabon, hoe je het maar wilt noemen: het velletje papier van de winkel waarop zowel het product en het afgerekende bedrag vermeld staat dus), plus het aanvraagformulier van LG.

Een fotootje van uitgeknipte serienr + factuur + ingevulde aanvraag LG samen is voor je eigen administratie, zodat je kan aantonen dat je dit samen hebt opgestuurd naar LG, in het geval van chaos bij de post / LG administratie waardoor ze beweren "niet ontvangen". ;)
volgens mij doen ze daar niet streng over, doos had ik weggegooid. ik krijg nu dit mailtje van LG:

''Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
U kunt uw registratie aanmaken op onze website en de gevraagde documenten kunt u per post naar ons toesturen. Bij deze documenten kunt u een foto van het serienummer toevoegen. Het serienummer is te vinden op de sticker aan de achterkant van de televie of in het menu van de televisie. Dan voegen wij deze documenten toe aan uw registratie.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,''

[ Voor 90% gewijzigd door Farabi op 08-10-2019 10:55 ]

• Farabi
  • Niet online
dubbel, sorry.

[ Voor 97% gewijzigd door Farabi op 08-10-2019 10:30 ]

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:34

De panasonic is wat steviger gebouwd,.... voor een oled. Het veel te dunne paneel gedeelte is meer naar boven ondersteund.. De sony ag9 of ag8 is nog sterker doordat het maar een klein deel te dun is... waarschijnlijk vanwege de luidsprekers die achter op het interne scherm zitten (akoestisch)..

Ook voor de panasonic zijn er wel deals.. Zo had expert 20 % korting afgelopen 2 weken. de 55 inch was 1500 euro. 65 inch weet ik niet..

Ik overweeg ook panasonic ook al lijkt de c9 beter gespecificeerd door os-systeem.. maar ja.. kabel-tv-kijken is 99 % wat ik kijk.
De voet van de c9 vindt ik wel mooi.
Maar panasonic heeft ook goede reviews. Maar oled is oled.. denk ik.. Dat is 99 % van de deal.. De rest is prijs.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
LG OLED65C9PLA - 4K OLED TV is bij bol.com 2089,-

Bij veel andere aanbieder is deze bijna 900,- duurder?

zie niks staan over een aanbieding. Wel over 200,- cashback.
Ik ben in afwachting van investeringsbudget vanuit mijn werk. ivm opleiding en thuiswerkplek. Daar wil ik misschien deze o.a. van halen. Maar wel max 2.200,- voor een tv. Dan zou deze wel passen. Anders wordt ie te duur.

Kan ik ergens vinden wat de technische verschillen zijn bij de LG OLED's?
Overigens, niet ingelezen. Bij OLED denk ik automatisch aan LG als beste TV (zoals ik nu nog een Panasonic Plasma heb omdat die daar het beste mee waren). Kan ik daar nog blind vanuit gaan?

[ Voor 6% gewijzigd door readytoflow op 08-10-2019 11:49 ]

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-10 07:12
readytoflow schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:48:
LG OLED65C9PLA - 4K OLED TV is bij bol.com 2089,-

Bij veel andere aanbieder is deze bijna 900,- duurder?

zie niks staan over een aanbieding. Wel over 200,- cashback.
Ik ben in afwachting van investeringsbudget vanuit mijn werk. ivm opleiding en thuiswerkplek. Daar wil ik misschien deze o.a. van halen. Maar wel max 2.200,- voor een tv. Dan zou deze wel passen. Anders wordt ie te duur.

Kan ik ergens vinden wat de technische verschillen zijn bij de LG OLED's?
Overigens, niet ingelezen. Bij OLED denk ik automatisch aan LG als beste TV (zoals ik nu nog een Panasonic Plasma heb omdat die daar het beste mee waren). Kan ik daar nog blind vanuit gaan?
voor de verschillen probeer de website van lg,en voor een goede prijs kun je beter hier kijken.
[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

• Xoxol
Dubbele verwijzing

[ Voor 96% gewijzigd door Xoxol op 08-10-2019 11:53 . Reden: Iemand was me voor. :) ]

V-Strom 650

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-11 09:15
Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:22:
[...]

volgens mij hebben de nieuwste panasonics en sony's alle HDR formaten. maar om een paar honderd euro extra neer te leggen voor dit? nee, dankje.
Nee, volgens mij ondersteunen enkel Panasonic en Philips alle formaten, Sony en LG (nog) geen HDR10+.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:12:
@Rossi46 Hoe bevalt de TV na een paar maanden. Ik vraag dat omdat jij hem mede gekocht hebt vanwege de freesync/vrr als ik het goed heb. Hoe bevalt dat en wisselt het nog per spel? Ik zit er aan te denken ivm RDR2, als ik het goed heb moet ik dan wel op 1080P spelen, omdat bij 4k de range pas bij 48 fps begint toch?
Kan ik je helaas weinig over zeggen. In die zin dat het fijn gamen is op de C9, maar dat ik geen merkbaar verschil voel op de Xbox One X, PS4 Pro of Switch. Het is dus een uitstekende game tv, maar ik denk dat andere OLED's dat ook prima doen. Ik merk bijvoorbeeld de nòg lagere responstijd van de C( niet op, t.o.v. mijn Sony LED tv.

Grootste voordeel t.o.v. de C8 vind ik dat je de game modus ook kunt laten kalibreren. Dat kan op de C8 niet. Maar goed, dan moet je je tv dus wel laten kalibreren (wat ik zelf ook nog moet laten doen).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• framedby
  • Laatst online: 12-11 01:02
n2theb schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:03:
[...]

Je gaat natuurlijk wennen aan iets waar je elke dag gebruik van maakt. Ik heb zelf voor mijn eerste tv gewoon gekozen voor de C9 55 inch. Ik vind persoonlijk de 65 inch te groot voor nu en ook overbodig aangezien de meeste om mij heen nog kleinere tvs hebben. Daarbij zit ik zelf rond de 2,5 a 3 m van de tv vandaan.

Wat is voor jou voornamelijk de reden dat je een 65 inch tegenover bijv een 55 inch wil? Ik ben zelf gewoon een paar keer in de winkel geweest om te kijken en wat ik zelf mooier vond. Het is overigens iedereen zijn eigen keuze.

Ik heb naast de C9 de soundbar LG SL8YG erbij genomen, omdat ik weet dat ik aan tv geluid nooit genoeg heb. Ik zelf kijk soms tv maar regelmatig via Netflix, Plex of Disney+. En ben ook zeer blij dat ik dat heb gedaan, aangezien de effecten door heel de woonkamer gaan, door Atmos. Deze soundbar is iets kleiner dan de 55 inch scherm en vond ik mooier dan als ik er eentje kocht die even groot was. Het is natuuurlijk niet de beste soundbar, maar voor mij en mijn vriendin een waar wij heel tevreden over zijn. (het kan altijd beter)

(ik kijk eigenlijk niet meer echt in deze topic sinds ik mijn tv dagelijks gebruik)
Ai.... nu twijfel ik weer... ik dacht groter is beter en de ruimte (aan de muur) is er. Maar ik twijfel ook omdat nog niet alles wat ik kijk 4K zal zijn. En ook de Nintendo switch is niet 4K. Hoe zal dat er uit zien?

Ik ga vandaag besluiten. En ik zal met beide opties vast blij zijn. Maar de gedachte van een soundbar of een 5.1 systeem lonkt ook zeker.
framedby schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

Ai.... nu twijfel ik weer... ik dacht groter is beter en de ruimte (aan de muur) is er. Maar ik twijfel ook omdat nog niet alles wat ik kijk 4K zal zijn. En ook de Nintendo switch is niet 4K. Hoe zal dat er uit zien?

Ik ga vandaag besluiten. En ik zal met beide opties vast blij zijn. Maar de gedachte van een soundbar of een 5.1 systeem lonkt ook zeker.
De ideale kijkafstand kun je hier berekenen.
https://www.rtings.com/tv...-to-distance-relationship

Een soundbar is niet echt noodzakelijk, kwestie van persoonlijke voorkeur en ook budget want als je er dan toch eentje koopt is Atmos erbij wel leuk.
Helaas is het wel zo dat de 2019 LG soundbars nog niet veel in prijs gezakt zijn.
De prijsontwikkeling daarvan in de gaten en op het juiste moment inslaan.
Vorig jaar ging dat ook zo met de 2018 soundbars die plotseling goedkoper werden.

• Benzed
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-05 11:15

Benzed

LG65C8 owner

[...]

Ik heb zelf een 65c8 op ongeveer 3 meter afstand. De 1e week is het wel overweldigend komend van een 50 inch plasma. Maar daarna is het al normaal en kan het nog wel groter. Je ogen wennen er ook wel aan in loop van tijd.Daarnaast heb ik sindskort een Nintendo switch erop aangesloten met mario kart en dat speelt gewoon erg lekker. Is gewoon goed beeld. Mocht je veel films en series kijken zou ik wel zoveel mogelijk 4k adviseren. Dat is met youtube, Netflix, disney en amazon gewoon goed verkrijgbaar. of met eigen server plex of emby werkt 4k prima.

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 14:14
Gisteren de C9 55inch gekocht. Vrijdag leveren, tegelijk met een koelvriescombinatie en vaatwasser o<:)

Heb alleen in de winkel nog even getwijfeld of ik niet voor de 65inch moest gaan. Alles ziet er daar gewoon kleiner uit. Heb nu een 40inch staan dus 55inch zal groot genoeg zijn.

PSN: bollsie

• rasko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-11 15:38
@Powder Toastman
Heb je de muurbeugel: LG OLW480 in combinatie met de 65C9?

Is deze muurbeugel verstelbaar? kantelbaar en/of draaien?
en hoever zit de tv op deze beugel aan de muur?

Heb al even naar zitten zoeken alleen krijg geen fatsoenlijk beeld van..

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:22:
[...]

Kan ik je helaas weinig over zeggen. In die zin dat het fijn gamen is op de C9, maar dat ik geen merkbaar verschil voel op de Xbox One X, PS4 Pro of Switch. Het is dus een uitstekende game tv, maar ik denk dat andere OLED's dat ook prima doen. Ik merk bijvoorbeeld de nòg lagere responstijd van de C( niet op, t.o.v. mijn Sony LED tv.

Grootste voordeel t.o.v. de C8 vind ik dat je de game modus ook kunt laten kalibreren. Dat kan op de C8 niet. Maar goed, dan moet je je tv dus wel laten kalibreren (wat ik zelf ook nog moet laten doen).
Dank je.

Dan wacht ik wel even op de nieuwe consoles komend jaar en wat er daarna nodig is voor het optimum :)

(Mijn B7 is ook nog best nieuw natuurlijk :) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Powder Toastman
rasko schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:32:
@Powder Toastman
Heb je de muurbeugel: LG OLW480 in combinatie met de 65C9?

Is deze muurbeugel verstelbaar? kantelbaar en/of draaien?
en hoever zit de tv op deze beugel aan de muur?

Heb al even naar zitten zoeken alleen krijg geen fatsoenlijk beeld van..
Ik heb de muurbeugel niet genomen, was mij wel aangeboden. Ik wilde de tv op de voet op mijn meubel plaatsen. Helaas is de voet lager dan ik verwacht had (had het op kunnen zoeken natuurlijk), met als resultaat dat mijn nieuwe Samsung Q90R soundbar een stukje voor het beeld staat. :/
Dus ga ik waarschijnlijk alsnog een beugel halen, weet nog niet welke.
Maar lang verhaal kort: dit kan ik je helaas niet vertellen, want heb hem dus niet. Maar genoeg anderen hier die je dat wel kunnen vertellen.

Maar deze vraag hoort eigenlijk in het andere topic thuis (zie ook waarschuwing in onderstaand roze vak): [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Verwijderd

stimpyrulez schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:57:
Laatst had ik hier al een paar vragen gesteld over ATMOS (geluid) en de E-ARC.

Nu heb ik sinds vorige week een 65C9 en kan ik hier dus wat meer over vertellen (voor anderen die gaan zoeken).

Atmos met mijn versterker (Onkyo 646) werkt goed met ARC.
Moest wel een beetje spelen met de settings op de TV, maar het werkt nu i.c.m. Netflix.

Onkyo versterker: ARC aanzetten (er zit geen E-ARC op zover ik weet).

C9:
geluid output op ARC zetten (niet perse op E-ARC, maar dat werkte ook wel).
Geluid soort op Automatisch

Dan kan je bij het geluid menu nog aanvullende instellingen doen, en daar had ik gekozen voor 'Dolby Digital (plus)' (plus was het volgens mij).

Hierna kreeg ik netjes een ATMOS geluid spoor in Netflix en zag het ook aan het lampje op de versterker.
Klasse, ik heb gisteren mijn LG OLED 65C9 ontvangen. Ga ik vanavond aan de gang met mijn DENON AVR 4200X versterker met 5.2.4 ATMOS configuratie.

• JustVodka
  • Laatst online: 03-08 13:43
Xoxol schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:06:
[...]

O.a. Vincent Teoh van HDTVtest en andere calibrators en reviewers zeggen dat HDR10+ geen toegevoegde waarde heeft voor high end (oled) tv's. Dat het verschil tussen HDR10 en HDR10+ op deze tv's vijrwel niet waar te nemen is.
Volgens deze mensen is HDR10+ meer gemaakt om het uiterste uit midrange/low range beeldschermen te halen.

Ik heb zelf vorig jaar ook geen verschil kunnen waarnemen tussen HDR10 en HDR10+ in mijn review van de Panasonic gzw804.

Verschil in kleur nauwkeurigheid is ook niet iets om rekening mee te houden. De verschillende reviewers geven aan dat de max kleur afwijking in de beste instellingen van beide tv's ruim onder de delta-e waarde van 3 zitten.
De 3 C9's die ik zelf met Calman heb getest hebben out of the box ook een max afwijking onder de 3 (niet zichtbaar). (dus niet alleen de review exemplaren van prof reviewers zijn zo nauwkeurig).
Ja de Panasonic tv's zijn in theorie nog nauwkeuriger, maar dat verschil ga je echt niet met het blote oog zien.

De motion interpolation van Panasonic is wel beter dan die van LG. Maar aangezien ik zelf dat het liefste uitzet is dat voor mij geen issue.

Wel vind ik dat er meer bruikbare apps zijn voor LG's webOs dan voor Panasonic's My Homescreen (firefox os). Maar ook dat vind ik persoonlijk minder relevant want ik ga ervanuit dat ik maar een beperkt aantal jaren updates krijg van apps op tv en uiteindelijk toch weer verder ga met een externe player zoals nvidia shield of apple tv.

HDMI 2.1, VRR, eARC, lage latency en meer full speed HDMI poorten waren voor mij de reden om voor de C9 te gaan.

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-11 00:26
Wren schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:07:
[...]

Een offerte is wat anders dan een factuur.

In je originele vraag noemde je namelijk de factuur. Een offerte betekent dat je nog niet betaald hebt dus ik begrijp in dat geval wel dat LG dat niet accepteert. Als jij een offerte van MM krijgt en je betaalt vervolgens dan zou je daarna een factuur moeten krijgen.
Op al hun factuurs staat dat het een offerte is, en als je de kassabon erbij hebt is dit het bewijs dat je het hebt betaald.En dan mag je het beschouwen als factuur.

• Farabi
  • Niet online
Snake_Eye schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:19:
[...]

Op al hun factuurs staat dat het een offerte is, en als je de kassabon erbij hebt is dit het bewijs dat je het hebt betaald.En dan mag je het beschouwen als factuur.
bij mij staat duidelijk op de factuur: deze factuur is voldaan. lijkt me genoeg als bewijs.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Gisteren, na ongeveer 1,5 jaar, een melding gehad dat de batterijen van de Magic Remote bijna leeg zijn.
Toch nog lang mee gegaan, had niet verwacht dat ze een jaar haalde. :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:37
Famous schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:27:
Gisteren, na ongeveer 1,5 jaar, een melding gehad dat de batterijen van de Magic Remote bijna leeg zijn.
Ik krijg de melding dat de batterijen bijna leeg zijn al drie maanden en ze doen het nog steeds :)

• Farabi
  • Niet online
Wren schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:29:
[...]

Ik krijg de melding dat de batterijen bijna leeg zijn al drie maanden en ze doen het nog steeds :)
krijg je daar een melding van op de tv?

• Wren
Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:32:
[...]

krijg je daar een melding van op de tv?
Helaas wel, het is irritant omdat de batterijen dus nog helemaal niet leeg zijn.

Verwijderd

Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:22:
[...]

volgens mij doen ze daar niet streng over, doos had ik weggegooid. ik krijg nu dit mailtje van LG:
Heb ook nooit gezegd dat ze moeilijk doen. Maar de procedure is per saldo toch behoorlijk helder

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-11 18:04
Famous schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:27:
WTF? Ik heb mijn c8 nog geen jaar en zit al aan het 3e setje!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 09:38
Wren schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:29:
[...]

Ik kreeg de melding ook na ongeveer 3 maanden, maar na 2 dagen, waren ze ook echt leeg.

PSN: Mondaatje

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Thodekroo schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

WTF? Ik heb mijn c8 nog geen jaar en zit al aan het 3e setje!
Hier is het een C7.
Wellicht kijk jij aanzienlijk meer TV dan ik of switch je een stuk meer? :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• rasko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-11 15:38
Tits schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:48:
[...]

Leuk dat we het hier even over kunnen hebben. Ik heb een dag getwijfeld over welke muurbeugel te nemen. Natuurlijk wil ik hem ook zo strak mogelijk tegen de muur ophangen, maar op een paar mm steekt het nu ook weer niet.

KE raadde mij OLW480, dit is de officiële muurbeugel van LG. Ik twijfelde inderdaad ook over de Thin-reeks van Vogels. Zij zeiden dat met de Thin ik in de problemen zou kunnen komen met een aantal aansluiting van het toestel die recht naar achteren geplaatst zijn. Hierdoor zouden de kabels dus klem komen te zitten tegen de muur. Vandaar dat ze de beugels van LG eerder adviseren, omdat er dan meer ruimte voor uw aansluitingen overblijft. Ik kon echter nergens vinden hoe ver dit nu achter de televisie is met die OLW480, maar ik kan me niet voorstellen dat LG dit niet zo dun als mogelijk gemaakt gaat hebben, wetende dat één van de voordelen van hun OLED de dunne tv is.

Anyway, twijfel nog hoor, want mijn TV hangt op een gyproc-wand, ik kan gerust de kabels door de gyprocmuur steken.
Even inhaken hiero; sta ook op het punt een LG OLED65C9PLA aan te schaffen met de muurbeugel OLW480. Maar wat zijn je ervaringen hiermee?
Hangt de tv nu (te) 'ver' van de muur af of hoe ver is dit ong?
en is de beugel goed verstelbaar? (Tv kantelbaar en te draaien)

• Wren
Monda schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:56:
[...]

Ik kreeg de melding ook na ongeveer 3 maanden, maar na 2 dagen, waren ze ook echt leeg.
Dat zou ik ook wel willen :)

• Monda
Wren schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:00:
[...]

Dat zou ik ook wel willen :)
Gaan jouw batterijen nog minder lang mee?

• Wren
Monda schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:02:
[...]

Gaan jouw batterijen nog minder lang mee?
Nee.ik krijg de melding al drie maanden.maar ze zijn nog niet leeg.

• Monda
Wren schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:02:
[...]

Nee.ik krijg de melding al drie maanden.maar ze zijn nog niet leeg.
Oh zo! Ja apart wel... Heeeeeeele goede batterijen blijkbaar. Gaan voorbij iedere verwachting van LG.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Niet twijfelen over 65", groter is altijd beter

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 13:54
en een 5.1 (of 7.2.4) natuurlijk ook.
Straks zijn de consoles en streamingdiensten ook grotendeels 4k.

• Xoxol
JustVodka schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:09:
[...]

O.a. Vincent Teoh van HDTVtest en andere calibrators en reviewers zeggen dat HDR10+ geen toegevoegde waarde heeft voor high end (oled) tv's. Dat het verschil tussen HDR10 en HDR10+ op deze tv's vijrwel niet waar te nemen is.
Volgens deze mensen is HDR10+ meer gemaakt om het uiterste uit midrange/low range beeldschermen te halen.

Ik heb zelf vorig jaar ook geen verschil kunnen waarnemen tussen HDR10 en HDR10+ in mijn review van de Panasonic gzw804.

Verschil in kleur nauwkeurigheid is ook niet iets om rekening mee te houden. De verschillende reviewers geven aan dat de max kleur afwijking in de beste instellingen van beide tv's ruim onder de delta-e waarde van 3 zitten.
De 3 C9's die ik zelf met Calman heb getest hebben out of the box ook een max afwijking onder de 3 (niet zichtbaar). (dus niet alleen de review exemplaren van prof reviewers zijn zo nauwkeurig).
Ja de Panasonic tv's zijn in theorie nog nauwkeuriger, maar dat verschil ga je echt niet met het blote oog zien.

De motion interpolation van Panasonic is wel beter dan die van LG. Maar aangezien ik zelf dat het liefste uitzet is dat voor mij geen issue.

Wel vind ik dat er meer bruikbare apps zijn voor LG's webOs dan voor Panasonic's My Homescreen (firefox os). Maar ook dat vind ik persoonlijk minder relevant want ik ga ervanuit dat ik maar een beperkt aantal jaren updates krijg van apps op tv en uiteindelijk toch weer verder ga met een externe player zoals nvidia shield of apple tv.

HDMI 2.1, VRR, eARC, lage latency en meer full speed HDMI poorten waren voor mij de reden om voor de C9 te gaan.
Bedankt voor je uitleg. Dit maakt de keuze wel iets makkelijker dan enkel de prijs. _/-\o_

V-Strom 650

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-10 07:12
Powder Toastman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:51:
[...]

Ik heb de muurbeugel niet genomen, was mij wel aangeboden. Ik wilde de tv op de voet op mijn meubel plaatsen. Helaas is de voet lager dan ik verwacht had (had het op kunnen zoeken natuurlijk), met als resultaat dat mijn nieuwe Samsung Q90R soundbar een stukje voor het beeld staat. :/
Dus ga ik waarschijnlijk alsnog een beugel halen, weet nog niet welke.
Maar lang verhaal kort: dit kan ik je helaas niet vertellen, want heb hem dus niet. Maar genoeg anderen hier die je dat wel kunnen vertellen.

Maar deze vraag hoort eigenlijk in het andere topic thuis (zie ook waarschuwing in onderstaand roze vak): [LG OLED] Ervaringen & Discussie
kun je er niet iets onder zetten,zodat de tv iets hoger staat,soundbar staat er dan toch voor.

• Powder Toastman
pwh53 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:53:
[...]

kun je er niet iets onder zetten,zodat de tv iets hoger staat,soundbar staat er dan toch voor.
Heb ik wel aan zitten denken ja, is inderdaad ook een oplossing. Moet nog even kijken of dat lukt en er ook nog mooi uitziet. Want die voet van de 65C9 is echt enorm groot. Steekt ook ver uit aan de achterzijde, denk zo maar een 25cm. Voordeel van ophangen is dan wel dat de tv niet meer zo ver van de muur staat (en soundbar dientengevolge helemaal vooraan op mijn tv meubel ligt).
Bedankt voor het meedenken! (y)

Verwijderd

Heb een LG OLED55C9 besteld bij Kamera Express. Waarschijnlijk zijn dit wel omgebouwde grijze import tv's. Wat zijn jullie ervaringen (qua updates, garantie van KE etc.)?
Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:03:
Vandaag de bevestiging dat ik de LG OLED55C9 morgen voor 1399 euro kan ophalen bij KE.
Bij mediamarkt zeggen ze 100% te weten dat het omgebouwde (grijze import) tv's betreft. Dit houdt in geen CI+ module, geen updates en geen garantie.

Weten de mensen die al bij Kamara gekocht hebben dit?
@Verwijderd lijkt me respectievelijk onzin, onzin, onzin en onzin, hoewel ik het niet kan bewijzen want ik heb zelf niet onlangs een OLED55C9 bij KE/Foka gekocht. Wel een C8 een jaartje geleden. Maar er zijn hier vast mensen die mijn stelling voor de C9 kunnen bevestigen. :)

In ieder geval:
- zijn de geadverteerde modellen op de site gewoon de Nederlandse C9PLA modellen mét CI-module (staat ook in de specs op de site)
- krijg je gewoon 2 jaar garantie (en zelfs 3 jaar extra (beperkte) garantie als je na aankoop een review schrijft over KE)
- hebben hier tot nu toe vele mensen LG OLEDs (C9/C8/C7) met de speciale Tweakersprijs gekocht bij KE/Foka
- ontvangen wij met onze LG OLEDs gekocht bij KE/Foka gewoon de LG firmware updates
- hebben hier tot nu toe verschillende mensen een bij KE/Foka gekochte LG OLED laten repareren onder garantie (gewoon via de officiele LG service partner)

[ Voor 4% gewijzigd door Cap op 08-10-2019 16:37 ]

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:32:
Heb een LG OLED55C9 besteld bij Kamera Express. Waarschijnlijk zijn dit wel omgebouwde grijze import tv's. Wat zijn jullie ervaringen (qua updates, garantie van KE etc.)?
Dit is al zó vaak behandeld. Gebruik de search
Nee is geen grijs import
Ja je hebt gewoon garantie van LG Nederland/Benelux
Ja updates werken (zowel via site als OTA)
Ja Ziggo icm CI+ module werkt

Je moet geen knaapjes van de Media Markt geloven om zo hun absurde prijzen te kunnen 'beargumenteren' dmv leugens

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Powder Toastman
Bovendien, KE staat gewoon op de officiële dealerlijst van LG.

Heb zondag een 65C9 gehaald bij KE, en is gewoon NL model (OLED65C9PLA).
Als het grijze import zou zijn zou je ook geen cashback ontvangen.

Zijn vaak inderdaad o.a. MediaMarkt en PlatteTV die dat beweren, misschien mede om onder hun "laagste prijsgarantie" uit te komen.

[ Voor 79% gewijzigd door Powder Toastman op 08-10-2019 16:41 ]

• Farabi
  • Niet online
de reden dat MM niet meer meegaat met de prijzen is, dat ze tientallen (grote) winkels in NL hebben en hierdoor niet kunnen concurreren met de rest. (heeft de medewerker zelf gezegd)

• Wren
Yellowneck schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:35:
[...]

Dit is al zó vaak behandeld. Gebruik de search
Nee is geen grijs import
Ja je hebt gewoon garantie van LG Nederland/Benelux
Ja updates werken (zowel via site als OTA)
Ja Ziggo icm CI+ module werkt

Je moet geen knaapjes van de Media Markt geloven om zo hun absurde prijzen te kunnen 'beargumenteren' dmv leugens
misschien wat ex werknemers van plattetv die bij MM zijn gaan werken :)

En ja, als iemand echt echt echt twijfelt, kijk een keer in de lijst met deelnemers van een tv cashback actief en je weet of de winkel modellen van LG Benelux afneemt.
"Bij mediamarkt zeggen ze 100% te weten dat het omgebouwde (grijze import) tv's betreft."

Volgende keer aan de MM-medewerker die zegt het 100% zeker te weten vragen welke tegemoetkoming je van hem krijgt als je aankomt met een KE factuur met vermelde prijs, het officiele NL model, uiteraard incl CI+ module. :)

• Farabi
  • Niet online
Ik vraag niet eens iets aan die gasten. het liefst vermijd ik ze zoveel mogelijk. enige wat ze hoeven te doen is mijn doos meegeven.

iemand ooit iets van plattetv gekocht? ik word creepy van die gasten, wat een eng bedrijf. ik betaal liever ergens anders iets meer, dan dat ik het hun gun.

[ Voor 40% gewijzigd door Farabi op 08-10-2019 16:47 ]

• Powder Toastman
Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:43:
Ik vraag niet eens iets aan die gasten. het liefst vermijd ik ze zoveel mogelijk. enige wat ze hoeven te doen is mijn doos meegeven.

iemand ooit iets van plattetv gekocht? ik word creepy van die gasten, wat een eng bedrijf. ik betaal liever ergens anders iets meer, dan dat ik het hun gun.
Ja, ik toevallig pas nog. Ik wordt altijd kriegel van die lui als ze weer met hun leugentjes aankomen. Maar toch iets bij ze gekocht, een Samsung soundbar Q90R.
Reden dat ik toch wat bij ze gekocht heb: MediaMarkt had vorige maand een actie van 20% korting bij afhalen. Helaas was de soundbar bij geen enkele fysieke vestiging binnen een straal van 75km vanaf mijn huis in voorraad. Toen PlatteTV via chat benaderd of zij mee gingen met de MM aanbiedingsprijs. Daar wilden ze wel in mee, dus de soundbar toen kunnen aanschaffen voor €959,20, en bovendien nog een Samsung cashback van €250, dus voor netto had ik hem voor €709,20 in huis. Dat was prima deal. Werd gratis thuisbezorgd, dus heb verder niet heel veel met ze te maken gehad. Misschien had ik achteraf dezelfde deal misschien ook bij KE kunnen regelen, maar was niet bij mij opgekomen.

• MaartenD76
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-10 07:30
hardwarematig zit er zelfs geen enkel verschil tussen EU types, de laatste letters bv.”pla” hebben betrekking tot de instellingen per land... bij een Duitse TV zullen de Duitse zenders bv als eerste staan in je zenderlijst, kan je gewoon naar believen zelf gaan verplaatsen, ook de Ci modules zijn identiek!

Ooit eens ingegaan op een stuntprijs bij platte TV, eerst gebeld en ze waren zeker nog in voorraad, reserveren was absoluut niet nodig, in mijn auto gestapt... 150km later bleken ze toch wel net allemaal verkocht?! Natuurlijk hadden ze alternatieven genoeg... nee, mij zien ze daar NOOIT meer!!!

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 07:53
Vanmorgen de 65c9 binnen gekregen.
Wat een pracht beeld en mooi formaat,
Ik heb de Vogel's 3305 gehaald wegens een vaste stroomsnoer die uit de muur komt precies in het midden waar de tv hangt.
Moet em nog aan de muur hangen.

Verwijderd

Cap schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:42:
"Bij mediamarkt zeggen ze 100% te weten dat het omgebouwde (grijze import) tv's betreft."

Volgende keer aan de MM-medewerker die zegt het 100% zeker te weten vragen welke tegemoetkoming je van hem krijgt als je aankomt met een KE factuur met vermelde prijs, het officiele NL model, uiteraard incl CI+ module. :)
Bedankt allen voor de reactie. Heb het ook bij KE gevraagd en kreeg wel wat ontwijkend antwoord. Maar ik heb dat 'mannetje van MM' inderdaad verteld dat ik het ga checken bij LG en dat ik terug zou komen bij hem ;)

Ben pas sinds vandaag gebruiker, excuus voor het niet doorspitten van dit topic.
Powder Toastman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 16:38:
Bovendien, KE staat gewoon op de officiële dealerlijst van LG.

Heb zondag een 65C9 gehaald bij KE, en is gewoon NL model (OLED65C9PLA).
Als het grijze import zou zijn zou je ook geen cashback ontvangen.

Zijn vaak inderdaad o.a. MediaMarkt en PlatteTV die dat beweren, misschien mede om onder hun "laagste prijsgarantie" uit te komen.
Klopt.
Bij twijfel of een winkel/webshop wel een officiële LG dealer is deze lijst raadplegen.
Het is bekend dat de concurrentie hevig is en dat er leugens verspreid worden om elkaar zwart te maken.
Enkele dealers doen dit gelukkig de overgrote meerderheid niet.
MediaMarkt is wel het bekendste geval van onkunde en leugens en laagste prijsgaranties maken ze niet waar.
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Monda schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:03:
[...]

Oh zo! Ja apart wel... Heeeeeeele goede batterijen blijkbaar. Gaan voorbij iedere verwachting van LG.
Of best slechte batterijen (te lage spanning) maar genoeg capaciteit >:)

• Prostie34
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-07 14:39
Wat een onzin PlatteTV is gewoon een goede dealer en ja iedereen zegt wel eens wat. Als je ook maar een beetje research zou doen zul je zien dat PlatteTV veelal gewoon mee gaat met de prijzen van bijvoorbeeld KE en Smits. Tevens doen ze bij PlatteTV niet moeilijk mocht je niet tevreden zijn met de aangekochte tv. Omruilen voor een nieuw exemplaar ook na 14 dagen is veelal geen probleem.

[ Voor 74% gewijzigd door Prostie34 op 08-10-2019 19:15 ]

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:34
Prostie34 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:09:
Wat een onzin PlatteTV is gewoon een goede dealer en ja iedereen zegt wel eens wat. Als je ook maar een beetje research zou doen zul je zien dat PlatteTV veelal gewoon mee gaat met de prijzen van bijvoorbeeld KE en Smits. Tevens doen ze bij PlatteTV niet moeilijk mocht je niet tevreden zijn met de aangekochte tv. Omruilen voor een nieuw exemplaar ook na 14 dagen is veelal geen probleem.
Kan allemaal waar zijn, maar ik heb net iets te vaak hier gelezen dat zij mede-LGdealers zwart proberen te maken door klinkklare negatieve onzin over ze te verkopen. Erg onsportief en verwerpelijk. Ik ga het niet allemaal voor je opzoeken, maar doe dit maar eens... :|

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• TRD07
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:50
Zijn er ook Tweakers hier met een 65W-serie (W7/W8/W9) die naast de standaard soundbar ook nog andere audio-units hebben aangesloten (subwoofer bijv.)?
Wat een onzin PlatteTV is gewoon een goede dealer en ja iedereen zegt wel eens wat. Als je ook maar een beetje research zou doen zul je zien dat PlatteTV veelal gewoon mee gaat met de prijzen van bijvoorbeeld KE en Smits.
O-) ;)
Prostie34 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:54:
Klopt ik kan de bovenstaande prijzen bevestigen. PlatteTV wil soms wel meegaan maar blijft over het algemeen toch een stugge partij. Gefeliciteerd en geniet ervan. Ook hier de Sony AG9 voor €2599 na cashback
Prostie34 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:06:
Klopt idd dat medewerkers van Platte TV langs elkaar heen praten. Bedrijven met meerdere filialen zie je dit wel vaker overigens. De eerstvolgende cashback maar afwachten.

• Prostie34
Het hangt er inderdaad vanaf wie je spreekt en welk filiaal. Maar dat is tegenwoordig toch bij ieder bedrijf wel zo helaas.

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-11 00:26
Hebben jullie ook met HD digitale ziggo hele wazige beelden, ik schrok me rot, dat had ik met mijn vorige LG OledE6 niet. Ik keek wat dichterbij en het leek net alsof er een matte glasplaat voor zat. Is echt huilen met de pet op. Het slechtste beeld wat ik ooit heb gezien. Een dikke blur. Het slaat in 1 keer zomaar toe. Alsof er een behoorlijke DNR plaatsvond maar alle beeldverbeteraars staan uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Snake_Eye op 08-10-2019 22:49 ]

• Farabi
  • Niet online
Als je ook maar een beetje research zou doen zul je zien dat PlatteTV veelal gewoon mee gaat met de prijzen van bijvoorbeeld KE en Smits.
hoef geen research te doen, ze gaan nooit mee met die prijzen. ik spreek uit eigen ervaring.
Tevens doen ze bij PlatteTV niet moeilijk mocht je niet tevreden zijn met de aangekochte tv. Omruilen voor een nieuw exemplaar ook na 14 dagen is veelal geen probleem.
oh , wat een gunst die ze daar verlenen, want alle andere tv winkels doen hier moeilijk over. dat termijn heeft gelukkig ook niks met consumentenrecht te maken :+

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 08-10-2019 23:03 ]

• Ahoud
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-10 11:39
TRD07 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:48:
Zijn er ook Tweakers hier met een 65W-serie (W7/W8/W9) die naast de standaard soundbar ook nog andere audio-units hebben aangesloten (subwoofer bijv.)?
Jazeker; 65W7 icm Sonos Playbar/Sub/2xPlay:1.

• Autopilot
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-07-2023
Hier ook zeer positieve ervaringen met PlatteTV.

Als ze meegingen met de prijs van KE had ik de C9 bij hen gekocht.

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

• Tapijt14
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
Mijn C9 staat! Wat een verschil met mijn vorige TV van 5j oud!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:33
[b]Powder Toastman in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"Powder Toastman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @i.Stijn

Gisteren zelf weer ervaren bij Plattetv.nl, eerste waar de verkoopster mee schermde toen ik om een "tweakers prijs" vroeg voor een 65OLED854. Wilde een magere inruil voor mijn huidige oled prijs bieden op hun adviesprijs, maar uitgaande van de Philips advies prijs, voor mij dus een Nogo.
Zet mijn 873 straks hier bij vraag en aanbod, en heb dan zekers een beter bod dan van PlatteTV.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vraagje. Weet iemand hoe je het TV menu, wat aan de linkerzijde verschijnt wanneer de cursor links is, kan uitzetten op een C9? Vind het nogal irritant worden dat bijna iedere keer wanneer ik de afstandsbediening neerleg dat het TV menu te voorschijn komt omdat de cursor vaak naar links gaat tijdens het wegleggen.

• Farabi
  • Niet online
dinandus schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:50:
[...]

Gisteren zelf weer ervaren bij Plattetv.nl, eerste waar de verkoopster mee schermde toen ik om een "tweakers prijs" vroeg voor een 65OLED854. Wilde een magere inruil voor mijn huidige oled prijs bieden op hun adviesprijs, maar uitgaande van de Philips advies prijs, voor mij dus een Nogo.
Zet mijn 873 straks hier bij vraag en aanbod, en heb dan zekers een beter bod dan van PlatteTV.
dat je niet veel terugkrijgt voor inruil, snap ik wel. heeft weinig met de winkel te maken. als je een goed bedrag voor je oude tv wil, altijd zelf verkopen.

Verwijderd

Snake_Eye schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:47:
Hebben jullie ook met HD digitale ziggo hele wazige beelden,
Ook met andere content of randapparatuur zoals een mediaplayer o.i.d.?

Naast het uitzetten van diverse beeldverbeteraars ook eens wat spelen met de andere settings: Helderheid, contrast etc. Doe dat dan bij ISF of Standaard

Mocht het dan nog zo heftig zijn. Terugbrengen een andere proberen en is het weer shit een QLed of zo kopen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2019 09:13 ]

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20
[quote]Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:59:
[...]

hoef geen research te doen, ze gaan nooit mee met die prijzen. ik spreek uit eigen ervaring.

[...]

Bij mijn aanvraag gingen ze voor de 55c9 bijv wel onder de prijs van kameraxpress zitten. Ze gaan dus zeker wel mee of er zelfs onder zitten.

Afbeeldingslocatie: http://i.hmp.me/m/15c88bd2b836cd717f05ed41ffaac609.PNG

• Farabi
  • Niet online
RenaldoN schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:26:
[quote]Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:59:
[...]

[...]

Bij mijn aanvraag gingen ze voor de 55c9 bijv wel onder de prijs van kameraxpress zitten. Ze gaan dus zeker wel mee of er zelfs onder zitten.

[Afbeelding]
is niks speciaals met de cashback-golf en ge-stund deze maand. probeer maar eens de rest van de maanden.

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-11 14:49
nog een laatste vraagje ik heb met dank aan @HoppyF en @remondoo een mailtje gestuurd naar kamera express en een aanbieding ontvangen voor de 55 E9 van 1499 voor de cashback dus de tv valt nu idd binnen budget.

nu staat in de mail die ik ontvangen heb "Wij kunnen u de LG OLED55E9PLA aanbieden voor €1499. Op deze prijs krijgt u ook nog eens €150 retour van LG.

De tv wordt geleverd met de voet. De originele muurbeugel, de LG OLW 480, kunnen wij erbij aanbieden voor €69."

Wat wordt bedoeld met originele muurbeugel, zit er standaard een muurbeugel in de doos?

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

izzet3838 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:05:
nog een laatste vraagje ik heb met dank aan @HoppyF en @remondoo een mailtje gestuurd naar kamera express en een aanbieding ontvangen voor de 55 E9 van 1499 voor de cashback dus de tv valt nu idd binnen budget.

nu staat in de mail die ik ontvangen heb "Wij kunnen u de LG OLED55E9PLA aanbieden voor €1499. Op deze prijs krijgt u ook nog eens €150 retour van LG.

De tv wordt geleverd met de voet. De originele muurbeugel, de LG OLW 480, kunnen wij erbij aanbieden voor €69."

Wat wordt bedoeld met originele muurbeugel, zit er standaard een muurbeugel in de doos?
De muurbeugel is een LG muurbeugel die ze met korting voor €69 kunnen aanbieden.
Standaard wordt er alleen een voet meegeleverd geen muurbeugel.

Echter voor die prijs kun je ook wel een andere muurbeugel vinden.
Hangt er vanaf wat je precies zoekt een vaste of draaibare muurbeugel.
Wil je een muurbeugel zoek dan in dit topic nog maar even terug want er zijn diverse types genoemd bv van Vogels maar ook van onbekende merken die goedkoper zijn.

• Monda
Caayn schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:54:
Vraagje. Weet iemand hoe je het TV menu, wat aan de linkerzijde verschijnt wanneer de cursor links is, kan uitzetten op een C9? Vind het nogal irritant worden dat bijna iedere keer wanneer ik de afstandsbediening neerleg dat het TV menu te voorschijn komt omdat de cursor vaak naar links gaat tijdens het wegleggen.
Ik vind dit ook vrij irritant. Heb de vraag hier een paar weken terug ook geplaatst, maar vooralsnog geen oplossing.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:34

Met origineel wordt de LG OLW480 bedoeld. Als je een verstelbare beugel wil, zodat je de tv ook een beetje schuin kan zetten, dan is dit wel een erg mooie beugel en ook goedkoper dan een zelfde soort van Vogel.
Heb je enkel een eenvoudige beugel nodig om de tv tegen de muur te plaatsen dan kan het veel goedkoper en net zo goed. Dan ben je voor nog geen 19 euro klaar. :)
Zie bijv.: https://www.tectake.nl/tv...600x400-kantelbaar-401081

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• ZlatanIbracada
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-07 14:55

Met welke vestiging heb je gesproken? Afgelopen maandag waren er geen 55E9's beschikbaar mailde ze me.

• hansvanzet
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-08 20:47
iemand enig idee of je aan de koptelefoonuitgang van de 55C9 een subwoofer kan hangen? Ik kan geen subs vinden met een optische ingang. Ik heb geen ruimte voor een soundbar noch cinema set maar kan een subje van 30x30x30 net kwijt.

Canon EOS 350D - 17-70 Sigma - 70-300 Sigma

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-11 14:49
ZlatanIbracada schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:17:
[...]

Met welke vestiging heb je gesproken? Afgelopen maandag waren er geen 55E9's beschikbaar mailde ze me.
geen idee gewoon naar het standaard email adres gemaild van de nl site, heb nu gevraagd of ik hem ook in antwerpen kan afhalen aan die prijs, dat ging wacht nu op een mailtje van het filiaal in antwerpen.

update: zojuist antwerpen aan de telefoon gehad die hadden ze ook niet meer op voorraad, heb hem gewoon daar besteld, en mag hem gaan afhalen wanneer die op voorraad is, heb sowieso geen haast.

[ Voor 18% gewijzigd door izzet3838 op 09-10-2019 13:42 ]

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

• Prostie34
Wat een onzin Hamazaki. Misschien moet je beter leren onderhandelen want als je bij PlatteTV al geen goede prijs kunt krijgen dan doe je iets goed fout.

Overigens buiten de 14 dagen is helemaal niets meer wettelijk wat betreft omruilen of retourneren als je niet tevreden bent.

• Farabi
  • Niet online
Prostie34 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:34:
Wat een onzin Hamazaki. Misschien moet je beter leren onderhandelen want als je bij PlatteTV al geen goede prijs kunt krijgen dan doe je iets goed fout.

Overigens buiten de 14 dagen is helemaal niets meer wettelijk wat betreft omruilen of retourneren als je niet tevreden bent.
op de 1e onzin wat je zegt, ga ik nog niet eens op in.

even gekeken op de site van de grootste concurrenten van plattetv:

omruilen:

smits arnhem: 14 dagen
KE: 14 dagen

kan jij een winkel noemen waar het binnen 7 dagen terug moet? heb ik ook weer iets geleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 09-10-2019 13:44 ]

• wimpie007
  • Laatst online: 13-11 12:58
Ik heb bij vooral fear the walking dead en walking dead dat het beeld bij donkere scenes wat knippert
Lijkt door de grain te komen icm met donkere scenes

LG Motion staat uit dus het is geen black frame insertion

Meer mensen ervaring hiermee?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hansvanzet schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:17:
iemand enig idee of je aan de koptelefoonuitgang van de 55C9 een subwoofer kan hangen? Ik kan geen subs vinden met een optische ingang. Ik heb geen ruimte voor een soundbar noch cinema set maar kan een subje van 30x30x30 net kwijt.
Dat is theoretisch mogelijk ja, LG heeft het over een; Audio-out (Line Out) / Bekabelde hoofdtelefoon.

- Selecteer Bekabelde hoofdtelefoon of Audio-out (Line Out) om de audiouitvoer te optimaliseren voor het aangesloten apparaat.

Geluid tegelijkertijd afspelen via de interne luidsprekers van de TV en een extern audioapparaat
- U kunt geluid via meerdere apparaten tegelijk afspelen.

Hoe dat in de praktijk zal werken is moeilijk aan te geven.

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 09-10-2019 13:46 ]

Testing, one, two ...

• eynickey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:33
De LG C9 schijnt geen PCM 5.1 over ARC te kunnen doen. Ik krijg alleen niet duidelijk wat dit precies inhoud. Betekent dit dat 5.1 in Netflix niet via ARC naar een reciever kan? Of speelt dit daar dan niet?

• hansvanzet
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-08 20:47
hardware-lover schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:44:
[...]

Dat is theoretisch mogelijk ja, LG heeft het over een; Audio-out (Line Out) / Bekabelde hoofdtelefoon.

- Selecteer Bekabelde hoofdtelefoon of Audio-out (Line Out) om de audiouitvoer te optimaliseren voor het aangesloten apparaat.

Geluid tegelijkertijd afspelen via de interne luidsprekers van de TV en een extern audioapparaat
- U kunt geluid via meerdere apparaten tegelijk afspelen.

Hoe dat in de praktijk zal werken is moeilijk aan te geven.
Bedankt hardware-lover. Heb een subje bij Coolblauw besteld. Mocht het niet werken kan het gratis geretourneerd worden..

Canon EOS 350D - 17-70 Sigma - 70-300 Sigma

Verwijderd

Prostie34 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:34:

Kan dit gedoe met winkels niet in een apart topic. Topic begint steeds meer en meer te vervuilen door dit soort bijdrages.

• Puck
  • Laatst online: 11-11 14:06

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:32:
[...]

Kan dit gedoe met winkels niet in een apart topic. Topic begint steeds meer en meer te vervuilen door dit soort bijdrages.
Daar hebben we inderdaad [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 voor...

Arrived anxious, left bored

Pagina: 1 ... 225 ... 570 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.