Er is geen beste tv

, de beste tv is die tv die bij jouw voorkeur/ smaak etc valt...
Imo beste advies is, ga naar een winkel toe en ga kijken, desnoods neem eigen content mee..usb..harddrive
Ik ben 2 weken geleden naar Smits Arhnem geweest. Ik twijfelde tussen een Panasonic of de c8 ( inderdaad ook b7/c7/c8). Kijken op YouTube naar vergelijkingen...op den duur dacht ik oke...maar wat weet ik nu...nog steeds niks eigenlijk..er zijn verschillen maar merk ik dat ? Zie ik dat ?
Dus op naar een winkel en kijken, verteld YouTube...tweakers forum etc... begon te kijken op de c8 ( heb nu een plasma van pana) en dacht meteen wow..wat een geluid ( heb thuis een home cinemaset dus geluid hetzelfde...maar toch...wow), daarna de Panasonic..geluid kon niet aan ( door bepaalde opstelling).
Perfecte service van Smits, de lg c8 opgepakt en vlakbij de pana neergezet, netflix aan, en vanaf hetzelfde punt laten lopen..
Raad eens...………………..ik zag geen verschil...tuurlijk kan je het dan hebben over de lampen in de winkel...
Tja de prijsverschil tussen de modellen: zie gewoon prijs topic
[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2
De c8 is nu rond de 2000 maar met cashback 1700
de c7 rond de 1400
de b7 rond de 1100 geloof ik
Verschil is zeg maar 600 euro...tv koop ik voor pak hem beet 5 jaar +/-, heb ik het over 10 euro pm
beste advies ga naar een winkel waar service hoog staat ( neem eigen content mee ( desnoods bijvb een playstation en ga vergelijken). Ik ben naar Smits geweest, 45 minuten rijden ipv de mediamarkt op 15 min afstand. Ging liever daarheen dan een expert mediamarkt of whatever...vanwege winkelwaardering hier op tweakers..reden makkelijker om eigen content te laten plaatsen ( nadeel tja stukje rijden...)
Als je dan weet welk model, check het prijzentopic en benader de winkels
Zo heb ik foka gemaild voor:
lg 55 c8
Vogels mount 3245
brengen en installate en ophangen
vogels kabelgoot ( 4 kabels)
Prijs 2299 - cashback = 1999... maar heb ik de lg 55c8 mooi aan de muur hangen, kabels weggewerkt
Tot deze keus gekomen door naar een winkel te gaan en vergeleken ( door de weeks...paar uur verlof opgenomen ..maar geen seconde spijt van gehad)
lol nu alleen nog wachten op de nieuwe meubels en mag de c8 + rest ook komen
[
Voor 4% gewijzigd door
baasandre op 24-05-2018 23:28
. Reden: typo ]