Ik heb met m'n eerste auto met die 80-cent lampen als remlicht gereden en dat is altijd goed gegaanJoopieboy schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:50:
Led remlichten vind ik wel link. Met de zon er vol op zie het echt niet.
Deze heb ik dus van de week binnengekregen en gemonteerd:tdw schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:29:
[...]
Bedankt voor het meedenken. Volgens de specs is een R10W lamp 37,5 mm hoog. Na contact gehad te hebben met een store heb ik deze besteld. Die zijn 38 mm hoog en lijken op de LED's die ik eerder heb ontvangen. Die waren fel genoeg, hopelijk zijn deze dat ook
Ze zijn dus iets feller dan een normale gloeilamp dus wat dat betreft is het een win. En zoals eerder gemeld in het topic krijg je dan dus last van hyperflashen (snel knipperen) van de richtingaanwijzer:
Ik heb dus een LED relais gekocht, maar die 'begint' met knipperen in de uit-stand:Erasmo schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:12:
Het makkelijkst is om je knipperlicht relais te vervangen door een die het wel ondersteunt.
Dat vind ik veel erger dan hyperflashen. Als iemand een led-relais kent wat in de 'aan'-stand begint met knipperen houd ik me aanbevolen
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May