Het Weber Go Anywhere WGA BBQ Topic

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-04 09:12
Heb bij Zifa grills de plancha en het grillrooster besteld. Mijn gietijzeren rooster heeft te lang in de schuur gelegen en zal weer flink wat speklappen moeten krijgen om weer volledig in orde te moeten komen.

Ik sta er al enkele jaren van te kijken wat er allemaal mogelijk is met de WGA terwijl ik zelf al net zolang bezig ben om met de WGA te leren werken. Om de een of andere reden gaat het mij veel makkelijker af op de Primo of Monolith Jr. Maar de WGA is veel leuker om mee te grillen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 16:27
Flaterix schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:08:
Hoi,

Vandaag de wga aangeschaft. Mooi solide ding. Maar waar dient de extra plaat voor? Op Marktplaats kwam ik 'm tegen als asopvang/hitteschild. Mij lijkt hij uitermate geschikt een eitje op te bakken.

In de handleiding en op internet heb ik verder nog niets gevonden.

[Afbeelding]

PS. Deze week nog met 25 procent korting bij de Gamma. 81 euro betaald.
Ik heb er gisteren nog eentje kunnen bemachtigen.

Nu eens kijken voor de beschikbare mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-04 15:37
remmuz schreef op donderdag 21 april 2022 @ 08:30:
Met een beetje geluk is de set van de Lidl binnenkort weer verkrijgbaar. Ze hebben in deze periode vaak BBQ aanbiedingen. Hij past in ieder geval prima op de Go Anywhere.
Weer verkrijgbaar in de Lidl shop

https://www.lidl.nl/p/gri...rbecuespiesset/p100344604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-04 11:34
nielsn schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:12:
[...]
Ik heb er gisteren nog eentje kunnen bemachtigen.

Nu eens kijken voor de beschikbare mods.
Momenteel als ik bij de Gamma kijk is deze €77,66

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TailwindNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-04 17:46
Nog een tip voor een knalprijs voor een charcoal Weber Go Anywhere.

Bij Jumbo Foodmarket Goes is deze nu € 49,95.

Gisteren heb ik er twee opgepikt. Het is een op=op actie. Gisteren stonden nog rijen met dozen (50 stuks schat ik in).

(Alle credits naar de poster op pepper, waar ik deze aanbieding vandaan heb. Zie: https://nl.pepper.com/aan...-weber-go-anywhere-238409)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:27
Hier ook zo’n WGA voor €50 kunnen scoren! Binnenkort maar eens wat spul bestellen. Thermometer en handvaten. Daarnaast het rooster doormidden slijpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-02 22:13
TailwindNL schreef op maandag 30 mei 2022 @ 14:16:
Nog een tip voor een knalprijs voor een charcoal Weber Go Anywhere.

Bij Jumbo Foodmarket Goes is deze nu € 49,95.

Gisteren heb ik er twee opgepikt. Het is een op=op actie. Gisteren stonden nog rijen met dozen (50 stuks schat ik in).

(Alle credits naar de poster op pepper, waar ik deze aanbieding vandaan heb. Zie: https://nl.pepper.com/aan...-weber-go-anywhere-238409)
Mijne is onderweg, de poster van bovenstaande aanbieding was zo lief om hem op te sturen _/-\o_
Een wereld gaat voor me open, jullie zullen me vaker zien hier!

[ Voor 5% gewijzigd door bjkmemo8 op 31-05-2022 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
Deze lijkt mij trouwens niet handig. Vlees en kip blijven draaien om hun as. Ik heb eentje met twee prikkers, zal zo een fotootje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:43
bjkmemo8 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:34:
[...]

Deze lijkt mij trouwens niet handig. Vlees en kip blijven draaien om hun as. Ik heb eentje met twee prikkers, zal zo een fotootje maken.
Werkt prima hoor :) tenzij je grote hompen eraan gaat hangen :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dubbele prikkers als het even kan ja. En ik stop er maar een paar stukjes op bovenaan, minder geneuzel met garingsverschillen tussen boven en onder. Toch spiezen genoeg, nog niemand doodgegaan van de honger ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
2Dutch schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:02:
[...]

Dubbele prikkers als het even kan ja. En ik stop er maar een paar stukjes op bovenaan, minder geneuzel met garingsverschillen tussen boven en onder. Toch spiezen genoeg, nog niemand doodgegaan van de honger ;)
ja vol rijgen heeft geen zin, maar je hebt wel weinig bak opervlakte met de WGA.... als je met 6 man bent, moet je elke milimeter benutten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

bjkmemo8 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:07:
ja vol rijgen heeft geen zin, maar je hebt wel weinig bak opervlakte met de WGA.... als je met 6 man bent, moet je elke milimeter benutten >:)
Dat is zo, maar klagers krijgen een spies in hun oog :+
De WGA wordt vooral gebruikt voor als we met 2 man zijn, bij 4 gebruik ik de onderste laag van de ProQ, iets minder puzzelen. Bij meer dan 4 man de WGA en de ProQ samen :P Maar goed je kunt prima een maaltje bereiden waarbij alleen het vlees van de WGA komt, picanha ofzo. Die zijn niet zo gigantisch dat je daar per se een huge bbq voor hoeft te hebben.

* 2Dutch moet weer eens picanha bestellen :9

[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 31-05-2022 14:14 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjkmemo8
[...]

belofte maakt schuld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJUn9RoIx_Y2CFTneP6YAXcjPoQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WrLpubyGDo6xE0XdfdC78etb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
Weber starter klein, in de aanbieding bij karwei voor 16,09

https://www.karwei.nl/ass...enstarter-klein/p/B465734

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 16:02
[...]

Juist wel, ik heb dezelfde en er zitten uitsparingen aan de voorkant in(zie afbeelding lidl website). De spiesjes kunnen dus niet om hun as draaien, je kunt ze met een kwartslag draaien en vervolgens vastzetten :+

[ Voor 4% gewijzigd door timmert26 op 31-05-2022 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
timmert26 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:11:
[...]

Juist wel, ik heb dezelfde en er zitten uitsparingen aan de voorkant in(zie afbeelding lidl website). De spiesjes kunnen dus niet om hun as draaien, je kunt ze met een kwartslag draaien en vervolgens vastzetten :+
Misschien toch maar een kans geven, als ik ze zie in de schappen bij Lidl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-04 13:59
timmert26 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:11:
[...]

Wordt er niet bedoeld dat het vlees rond de spies draait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjkmemo8
barrymossel schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:30:
[...]

Wordt er niet bedoeld dat het vlees rond de spies draait?
Dat bedoel ik inderdaad, maar @timmert26 spreekt het tegen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
bjkmemo8 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:35:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad, maar @timmert26 spreekt het tegen toch?
Volgens mij zegt @timmert26 dat de spiesjes niet ronddraaien op het houdertje. Maar ik kan het mis hebben!

---edit---
Ja, die inkeping is zodat ze niet ronddraaien, maar het zijn ook platte spiesjes, dus vlees draait ook minder op het spiesje zelf.

[ Voor 19% gewijzigd door barrymossel op 31-05-2022 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmert26
Jij doelde op het vlees op de spies, die had ik verkeerd begrepen.

Op de spies draait sporadisch nog wel iets rond inderdaad! De spiezen zijn wel plat, dus iets minder last van dan bij de standaard ronde versies.

Laatst hier via tweakers nog een mooie grillplaat voor burgers en een kolenmand gescoord. Binnenkort nog een rotisserie erbij en dan zijn we er helemaal klaar voor. Ik geniet nu altijd al van die verbaasde blikken als je in een park de WGA tevoorschijn tovert, laat staan als er een kip aan het spit in hangt :D

[ Voor 42% gewijzigd door timmert26 op 31-05-2022 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
timmert26 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:30:
Jij doelde op het vlees op de spies, die had ik verkeerd begrepen.

Op de spies draait sporadisch nog wel iets rond inderdaad! De spiezen zijn wel plat, dus iets minder last van dan bij de standaard ronde versies.

Laatst hier via tweakers nog een mooie grillplaat voor burgers en een kolenmand gescoord. Binnenkort nog een rotisserie erbij en dan zijn we er helemaal klaar voor. Ik geniet nu altijd al van die verbaasde blikken als je in een park de WGA tevoorschijn tovert, laat staan als er een kip aan het spit in hangt :D
Waar kan ik de grillplaat en kolenmand scoren?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-04 17:29
Gisteren ff in iets in elkaar gerommeld zodat het spit mee kan op vakantie
Afbeeldingslocatie: https://www.bbqgenootschap.nl/attachments/img_20220607_201538_hdr-jpg.40875/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 13:35
robkrekel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:58:
[Afbeelding]
Oeh nice, zoiets moet ik ook hebben voor mijn WGA :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 21-04 10:34

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

robkrekel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:58:
[Afbeelding]
is dat niet erg hoog? of was dit de test opstelling, dan heb ik niets gezegd :+
Ik was ook nog aan het kijken naar een verhoger (ook voor een spit handig), en een setje RVS grillplaten, zowel amazon of marktplaats heeft er wat, maar ik moet nog even kijken wat ik uit wil geven.

It's just a donkey

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
@uniquorn Ik kan het betonijzer zo wat verder de grond in duwen. Traploos in hoogte verstelbaar dus 8)
Ik heb ook op amazon en marktplaats gekeken. De mp versie van verhoger kwam al aardig in de buurt van amazon. En gezien het feit dat ik al een spit heb, dit zelf in elkaar geknutseld. Kosten, €0,00 als ik de 10 schroeven en 4 pvc-buis houdertjes niet mee reken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 21-04 10:34

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

robkrekel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:46:
@uniquorn Ik kan het betonijzer zo wat verder de grond in duwen. Traploos in hoogte verstelbaar dus 8)
Ik heb ook op amazon en marktplaats gekeken. De mp versie van verhoger kwam al aardig in de buurt van amazon. En gezien het feit dat ik al een spit heb, dit zelf in elkaar geknutseld. Kosten, €0,00 als ik de 10 schroeven en 4 pvc-buis houdertjes niet mee reken.
Ja tegen die kosten kan maar weinig concurreren natuurlijk ;) En onafhankelijk in hoogte verstelbaar is wel mooi.

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-04 14:54
(jarig!)
Iemand nog tips voor een kleine thermometer (in de deksel)?
Ik heb die uit de topic start enkele maanden geleden gekocht maar deze is eigelijk veel te groot. Ik heb een houtskool WGA met 2 ventilatie roosters aan beide kanten van de hendel.

Liefst iets waar ik op korte termijn aan kan komen (binnen nu en 4 weken ivm vakantie).

Er zijn zoveel soorten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En ik neem er liever eentje waarvan iemand ervaring heeft met het plaatsen.

[ Voor 17% gewijzigd door prekz op 14-06-2022 10:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-03 18:34
Gisteren mijn vervroegd vaderdagskado uitgeprobeerd. De rotisserie werkt super en de kip smaakt heerlijk. Ik moet alleen nog even een thermometer op de WGA maken. Nu maar even tijdelijk mijn magnetische thermometer van mijn kachel gebruikt. Deze bleef de hele tijd rond de 140-150gr (nadat ik iets meer kolen erbij had gegooid voordat ik het filmpje maakte).

[Video: https://p39.f2.n0.cdn.getcloudapp.com/items/6quzey4X/64efa804-f814-4f73-ad50-e0be51e73fda.mp4]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9FaBIKhHRRUlxROc3wXg-Mdd-T8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bPLb6Opt37XM8Zo0kkRDrKzY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
prekz schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:03:
Iemand nog tips voor een kleine thermometer (in de deksel)?
Ik heb die uit de topic start enkele maanden geleden gekocht maar deze is eigelijk veel te groot. Ik heb een houtskool WGA met 2 ventilatie roosters aan beide kanten van de hendel.

Liefst iets waar ik op korte termijn aan kan komen (binnen nu en 4 weken ivm vakantie).

Er zijn zoveel soorten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En ik neem er liever eentje waarvan iemand ervaring heeft met het plaatsen.
Ben bang dat de meeste thermometers wel dezelfde afmeting hebben -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:29
willem1509 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:49:
Gisteren mijn vervroegd vaderdagskado uitgeprobeerd. De rotisserie werkt super en de kip smaakt heerlijk. Ik moet alleen nog even een thermometer op de WGA maken. Nu maar even tijdelijk mijn magnetische thermometer van mijn kachel gebruikt. Deze bleef de hele tijd rond de 140-150gr (nadat ik iets meer kolen erbij had gegooid voordat ik het filmpje maakte).

[Video]

[Afbeelding]
Wat een mooi ding en lijkt me (veel) minder windgevoelig dan andere opties die ik hier voorbij zag komen. Ik zal ook eens hint geven voor vaderdag.... ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• robkrekel
Op vakantie ook nog even de WGA in de brand gehad. Wel vaker dan deze keer, maar dat dit lukte zoals thuis bedacht vond ik wel de moeite waard om te laten zien. Wel een brakke foto zie ik , maar dat mag de pret niet drukken Afbeeldingslocatie: https://www.bbqgenootschap.nl/attachments/img_20220622_163306_hdr-jpg.41477/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
robkrekel schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:40:
Op vakantie ook nog even de WGA in de brand gehad. Wel vaker dan deze keer, maar dat dit lukte zoals thuis bedacht vond ik wel de moeite waard om te laten zien. Wel een brakke foto zie ik , maar dat mag de pret niet drukken [Afbeelding]
Leuk geïmproviseerde spit zo :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
Werkte mooi hoor, en voor nulkommanul kosten. Spit had ik al van mijn kamado, rest lag ergens in de schuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarquin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 09:54
Hee... doe je dat ronddraaiende spit altijd zonder deksel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik overweeg een WGA gas te kopen. Ik wil graag gas omdat ik geen trek heb in het gedoe met houtskool, duurt te lang en ik ben er ook niet erg goed in. Gas is aanzetten en je kunt vrij snel met je eten bezig. En ook makkelijker mee te nemen, ik zie mogelijkheden voor een lunch BBQ! Nu zie ik dat de WBA gas veel gekocht wordt samen met de flavor bar. Wat is precies de functie van die flavor bar? En wat zijn andere must have voor de beginnende BBQ’er?

[ Voor 8% gewijzigd door evilution op 18-07-2022 17:40 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
evilution schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:39:
Ik overweeg een WGA gas te kopen. Ik wil graag gas omdat ik geen trek heb in het gedoe met houtskool, duurt te lang en ik ben er ook niet erg goed in. Gas is aanzetten en je kunt vrij snel met je eten bezig. En ook makkelijker mee te nemen, ik zie mogelijkheden voor een lunch BBQ! Nu zie ik dat de WBA gas veel gekocht wordt samen met de flavor bar. Wat is precies de functie van die flavor bar? En wat zijn andere must have voor de beginnende BBQ’er?
Ik heb de gas, ik zeg doen!!
Het is zo makkelijk om ff snel aan te zetten voor wat simpels of op vakantie.

De flavourbar is handig omdat je dan niet direct boven de vlammen zit, en het vuil/ver land niet op je gasbrander ;)

Must have’s uhm een goede tang! (Ik heb een webertang die niet zo groot is)
Ohja extra tip de 500g flessen van cadac passen perfect, weber flesjes veel te duur ;) (je doet zo’n 5-6 uur met een flesje)

Ohja ik heb 2 halve gietijzer roosters, ook erg prettig! In de topicstart staan leuke dingen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 18-07-2022 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Martinusz schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:15:
[...]

Ik heb de gas, ik zeg doen!!
Het is zo makkelijk om ff snel aan te zetten voor wat simpels of op vakantie.

De flavourbar is handig omdat je dan niet direct boven de vlammen zit, en het vuil/ver land niet op je gasbrander ;)

Must have’s uhm een goede tang! (Ik heb een webertang die niet zo groot is)
Ohja extra tip de 500g flessen van cadac passen perfect, weber flesjes veel te duur ;) (je doet zo’n 5-6 uur met een flesje)
Een bruikbare tang heb in nog wel van vorige bbgavonturen, net als wat andere meuk zoals spatel, kwast en nog wat meuk.
Wat is een goed(koop) webshop om dit (bbg, flavor bar, Cadac gas) te bestellen?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
evilution schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:20:
[...]

Een bruikbare tang heb in nog wel van vorige bbgavonturen, net als wat andere meuk zoals spatel, kwast en nog wat meuk.
Check ff de beginpost, meestal in Duitsland, hier in NL weinig accessoires helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarquin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 09:54
evilution schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:39:
De houtskool versie is goedkoper, en je kunt spelen met indirecte hitte, je kunt zelfs een 'fire snake' maken van briketten (in een L-vorm) ... en die kun je zelfs 'programmeren' met stukjes rookhout op strategische plaatsen.
Ik vind dat juist weer ontzettend leuk.

De flavor bar moet het vlees-vet opvangen en verbranden zodat je alsnog de authentieke bbq-geur in je vlees krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Tarquin schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:00:
Hee... doe je dat ronddraaiende spit altijd zonder deksel??
Normaal niet, dan zit het spit in een kamado. Maar op vakantie had ik die ff niet bij me, en ik heb geen verhoger voor de WGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:00

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

[...]

(..)

(..)
Decathlon verkoopt ze ook (In de winkel), ook in het buitenland: https://www.decathlon.nl/...=8563563&c=BLAUW_TURKOOIS

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 07:07
Iemand goede tips om de WGA schoon te maken wn te houden? Ik heb er al jaren een maar zie er elke keer weer tegenop om dat ding weer schoon te maken na gebruik, dus koop vaker zo een wegwerp bbq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

enige wat ik merk met die cadac busjes is dat ze sneller last lijken te hebben van de kou (meer butaan dan andere merken?), ze verliezen aardig wat druk als ze wat leger zijn en het is buiten ook wat koeler. de bus aanraken met je handen (= warmte toevoegen) en de druk schiet weer omhoog. de bbq kan namelijk spontaan uitgaan als de druk te laag wordt terwijl er eigenlijk nog zat in de gasbus zit. Daar heb ik met andere gasbussen minder last van. maargoed: als je alleen met mooi weer bbq-ed dan is dat natuurlijk totaal geen issue :+

ik vind een must voor de gas wga: thermometer in de deksel. Kan ik tenminste zien of hij uitgewaaid is of niet. Dan verkort je de tijd dat je je vlees aan het vergassen bent :P
tip: doe wel eerst de deksel open als je merkt dat hij uitgewaaid is, kan anders een mooie plof geven als je direct de bbq weer probeert aan te steken....

[ Voor 17% gewijzigd door Leipo op 20-07-2022 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-04 13:07

PnD

like in Pinda ^_^

bones schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:04:
Iemand goede tips om de WGA schoon te maken wn te houden? Ik heb er al jaren een maar zie er elke keer weer tegenop om dat ding weer schoon te maken na gebruik, dus koop vaker zo een wegwerp bbq.
Ik ben misschien niet zo schoon, maar zie de uitdaging niet :/

Ik laat hem uitdoven als er nog goede kooltjes inzitten. Schrob het rooster met een RVS borstel af als hij nog heet is. Dichtklappen en de schuur in.

Volgende keer als ik hem gebruik til ik het rooster met de resterende kooltjes eruit. Kiep ik de as in de GFT container.
Steek ik hem weer aan met het rooster erop en die maak ik na het stoken nogmaals schoon met de RVS borstel.

En dan één keer in de zoveel tijd even grote schoonmaakbeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:00

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

True, maar de vestiging van de Wit in Macon laat nog even op zich wachten, die van Decathlon stond er vorig jaar al ;)

En ik vraag me af of de samenstelling hetzelfde is, aangezien @Leipo opmerkte dat die blikjes van Cadac snel(ler) last lijken te hebben van koud weer. Dat gecombineerd met een lagere prijs voor meer gas, zou het wel eens om een andere samenstelling kunnen gaan. Dat maakt natuurlijk niets uit voor mooi weer barbecue'ers.

Overigens heb ik zelf een kolen WGA en als gas grill heb ik een Skotti. Het valt mij op dat wanneer de blikjes nog maar voor een kwart vol zijn ongeveer, de prestatie van de grill achteruit gaat. Hij wordt gewoon niet meer zo heet als daarvoor. Is dat bij een WGA ook het geval?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Yukkie schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:34:
[...]

True, maar de vestiging van de Wit in Macon laat nog even op zich wachten, die van Decathlon stond er vorig jaar al ;)

En ik vraag me af of de samenstelling hetzelfde is, aangezien @Leipo opmerkte dat die blikjes van Cadac snel(ler) last lijken te hebben van koud weer. Dat gecombineerd met een lagere prijs voor meer gas, zou het wel eens om een andere samenstelling kunnen gaan. Dat maakt natuurlijk niets uit voor mooi weer barbecue'ers.

Overigens heb ik zelf een kolen WGA en als gas grill heb ik een Skotti. Het valt mij op dat wanneer de blikjes nog maar voor een kwart vol zijn ongeveer, de prestatie van de grill achteruit gaat. Hij wordt gewoon niet meer zo heet als daarvoor. Is dat bij een WGA ook het geval?
Geen idee, heb altijd deze flesjes gehad, maar de WGA gaat nooit in de winter aan :P (de Masterbuilt wel, maar die is op kolen ;) )

Klopt wel dat ik hem nooit op zijn aller zachtste stand heb staan, want dan waait ie vaak uit ja, meestal staat ie op half open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Gisteren maar eens even de WGA een goede scrub beurt gegeven. Lange tijd niet grondig schoongemaakt en er zat allemaal aangekoekt vet in. Ik doe het meestal met die zeepsponjes van staalwol, ik heb het idee dat dat ook niet krast op het emaille, daarvoor is dat staalwol te slap denk ik. Wel een uurtje flink poetsen. Nog andere tips om hem grondig schoon te maken?

Nu ziet hij er weer spic en span uit, dan kan hij dit weekend schoon mee naar het park en kan er 2kg rosbief op gerookt worden :9.

[ Voor 29% gewijzigd door timmert26 op 22-07-2022 11:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:26
Toch wel een erg leuke Q om op vakantie mee te spelen. Vanavond 2 rib-eyes, reversed sear. Met wat goede Duitse spulletjes gewoon op 140-150 graden te houden...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N-wDrxCxQxlMSb1fEmOieop8I8I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/70Ox9jFQQzhc2VW5u0r4HhIl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6tYP0xCd0s9YgpHWfvSn4rksH6Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OR6SuxlDUua43MLHj1lW43oo.jpg?f=fotoalbum_tile

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
MasterMaceMichu schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:53:
Toch wel een erg leuke Q om op vakantie mee te spelen. Vanavond 2 rib-eyes, reversed sear. Met wat goede Duitse spulletjes gewoon op 140-150 graden te houden...
[Afbeelding][Afbeelding]
Is dat nou een spiezenrek of wat anders op je rooster?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JdK4pzv41w225TJNfJpKXd2CWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M9yQf7u8nvVJtBvtDqTNVNmJ.jpg?f=fotoalbum_large

Op vakantie in Frankrijk met vrienden samen de wga aangestoken! Er zijn best veel plaatsen waar dat niet mag maar hier wel! Vanavond gaat er een ribeye en wat worstjes op van de lokale Intermache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:26
Martinusz schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:07:
[...]

Is dat nou een spiezenrek of wat anders op je rooster?
Ja, dat is een spiezenrek met 4 spiezen en daarop het originele rooster. Onderop waar normaal het rooster ligt, liggen links twee RVS roosters van ZIFA Grills (die je op deze manier meer/minder warmte mee door kan laten) en rechts een dikke dichte 'griddle' van hun.

Beetje een hill-Billy oplossing, maar het werkt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YB0-CGgaCL1MhrjRX7w32_i9geI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZJRprW37E0K9a8JQbXHm70Zk.jpg?f=fotoalbum_large

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04
Zojuist onze eerste eigen bbq aangeschaft. Je vermoed het niet aangezien ik dit post in het wga topic.. De kolen variant! Voor €81,22 bij de Gamma. Niet het aller goedkoopste ooit, maar prima prijs voor de huidige tijd denk ik, en ik bbq nu op wegwerp bakjes. >:)

Ben nog best wel een bbq noob, maar heb er zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
Dacuuu schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:48:
Zojuist onze eerste eigen bbq aangeschaft. Je vermoed het niet aangezien ik dit post in het wga topic.. De kolen variant! Voor €81,22 bij de Gamma. Niet het aller goedkoopste ooit, maar prima prijs voor de huidige tijd denk ik, en ik bbq nu op wegwerp bakjes. >:)

Ben nog best wel een bbq noob, maar heb er zin in!
Goede keuze, op een WGA kan je alles maken. Zo lang het erin past in ieder geval :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Cote à l'os op de WGA. Was best te nassen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfTbqzvOqfiehsun0tv-gazC0Vg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q94EaDm9EYvlLlFGcjeP6zFg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M13
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-08-2024

M13

evilution schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:20:
[...]

Ben van plan deze te bestellen uit de US of A:

https://www.amazon.com/gp...smid=A1BC285BNN82K3&psc=1

Flavorizer bar en RVS grill grate, zou niet duurder mogen uitkomen dan die uit Duitsland. Importkosten zijn volgens Amazon inbegrepen.

Pluspuntje aan deze vind ik dat er een opening in de flavorizer bar zit om de hitte door te laten. Net zoals de originele van Weber. Die Duitse heeft dat niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXqX9geA9vjdvtf4UkUDQVl6ZIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/co8nkYMX9EGHnJKnz5c9rF6Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/188FqhZ7WIe8wkMilpJ1Xw0AR2w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dyrbc8jZ1C0RwJSYQQ926Jij.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AIoV7iKvdf1ts4P4NaGwcFbv9rY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7LLD75d90e1UMd3TMfYdRZRT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ki2r4I1JBinMRGVqoxId9JcgadQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kYMfyX1aqhmM8AKK6rBUxUbX.jpg?f=fotoalbum_large

Afgelopen zaterdag Gyros op de wga gemaakt met bovenstaande spit.

Het was zeer goed gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
M13 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 00:22:
[...]

Ben van plan deze te bestellen uit de US of A:

https://www.amazon.com/gp...smid=A1BC285BNN82K3&psc=1

Flavorizer bar en RVS grill grate, zou niet duurder mogen uitkomen dan die uit Duitsland. Importkosten zijn volgens Amazon inbegrepen.

Pluspuntje aan deze vind ik dat er een opening in de flavorizer bar zit om de hitte door te laten. Net zoals de originele van Weber. Die Duitse heeft dat niet.
Ik heb dezelfde met gaten…uit Duitsland :p dan heet ie premium bar of zoiets:

https://zifagrills.com/co...den-weber-go-anywhere-gas

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 16-08-2022 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M13
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-08-2024

M13

Martinusz schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:23:
[...]

Ik heb dezelfde met gaten…uit Duitsland :p dan heet ie premium bar of zoiets:

https://zifagrills.com/co...den-weber-go-anywhere-gas
Mja , maar daar zit niet zo'n extra gat in zonder afdekking denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iemand die weet of de Landmann gasbussen (https://www.praxis.nl/tui...arbecue-450-gram/10049694) ook op de Weber Go Anywhere Gas passen?

Naar mijn idee gaat het passen als ik de aansluiting zie, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

De gasbussen die ik had, zijn allemaal leeg en de dichtstbijzijnde winkels hebben alleen deze gasbussen op voorraad.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-04 12:08
Voor zover ik het kan zien moet het idd passen, geen ervaring hiermee. Anders kan je ook de decathlon huismerk proberen, daar weet ik zeker van dat ze passen.

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:12
Twee dagen geleden de bestelling van Zifa binnen gekregen, een flavorbar premium en nieuw rooster. Nog bedankt @Martinusz voor je advies. Vandaag even snel getest met een paar kipsate stokjes. Werkt perfect! Gasstand op ongeveer de helft was ruim voldoende voor een hete bbq en heerlijke sate.

Het is bij elkaar een dure upgrade maar zeker het geld waard. Had ik eerder moeten doen.

Nu nog een termometer in het deksel. Die is al besteld maar dat duurt nog even voordat die geleverd wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door PatrickvL op 11-09-2022 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
PatrickvL schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:36:
Twee dagen geleden de bestelling van Zifa binnen gekregen, een flavorbar premium en nieuw rooster. Nog bedankt @Martinusz voor je advies. Vandaag even snel getest met een paar kipsate stokjes. Werkt perfect! Gasstand op ongeveer de helft was ruim voldoende voor een hete bbq en heerlijke sate.

Het is bij elkaar een dure upgrade maar zeker het geld waard. Had ik eerder moeten doen.

Nu nog een termometer in het deksel. Die is al besteld maar dat duurt nog even voordat die geleverd wordt.
Ach het gaat ook lang mee ;) veel plezier ervan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Technofreakz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtFiCs_4VfIKjcNCeMV92w8BYD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bUnWOk1D7arJGvvJBO7joSQy.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren weer Gyros aan spit gemaakt op de wga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan1001
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-04-2023
Vraagje aan iemand die een Weber Go Anywhere gas model heeft. Wat is de lengte afmeting?

Het valt mij nl op dat in de beschrijving op de diverse websites dezelfde afmetingen staan als de kolen variant.
Gasvariant is groter ivm gasaansluiting/-regeling. Wil de WGA nl in een kist vervoeren en weet niet of die erin past.

En kun je evt die gasaansluiting/-regeling makkelijk loskoppelen van de BBQ zelf?
Thx voor het antwoord alvast _/-\o_

Groet, Jan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Jan1001 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 22:32:
Vraagje aan iemand die een Weber Go Anywhere gas model heeft. Wat is de lengte afmeting?

Het valt mij nl op dat in de beschrijving op de diverse websites dezelfde afmetingen staan als de kolen variant.
Gasvariant is groter ivm gasaansluiting/-regeling. Wil de WGA nl in een kist vervoeren en weet niet of die erin past.

En kun je evt die gasaansluiting/-regeling makkelijk loskoppelen van de BBQ zelf?
Thx voor het antwoord alvast _/-\o_

Groet, Jan
Gasaansluiting steekt 13cm uit, zou er niet mee gaan klooien overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
Iemand bekend met de smokerbox van zifa grills, heb zo'n flavorizer premium en zit te denken om de volgende upgrade aan te schaffen.

[ Voor 76% gewijzigd door Christian_Ku op 22-03-2023 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:09
Heeft iemand ervaring met deze draaispit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bdnt-Akow0zsKioRg9tpsDgbjGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b4e7nfWjNCvXu7fvkrq0o1Gq.jpg?f=fotoalbum_large

Van bbq toro

https://www.bbq-toro.de/g...-anywhere?number=AB974404

Wil deze aanschaffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
baco101 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 11:53:

[Afbeelding]

Van bbq toro

Wil deze aanschaffen
Ja, als ik even kijk wel Het Weber Go Anywhere WGA BBQ Topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Technofreakz

[Afbeelding]

Van bbq toro

Wil deze aanschaffen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtFiCs_4VfIKjcNCeMV92w8BYD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bUnWOk1D7arJGvvJBO7joSQy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AIoV7iKvdf1ts4P4NaGwcFbv9rY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7LLD75d90e1UMd3TMfYdRZRT.jpg?f=fotoalbum_large

Ik gebruikt hem voor gyros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Krijg meteen honger als ik dit zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Ozzie schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:55:
[...]

Krijg meteen honger als ik dit zie :P
echt dit is zo gruwelijk lekker, gyros van de Griek is er niets bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robkrekel
robkrekel schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:19:
Topic staat al een tijdje stil, maar wellicht dat iemand weet waar, behalve in de VS, een luchtschuif met adapter te vinden is?
[Afbeelding]Ik wil mijn nieuwste aanwinst er op aansluiten op de camping 8)
Ruim een jaar verder, maar inmiddels is er eentje overweg via de welbekende marktplaatshandelaar. Donderdag eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le__rio
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-04 13:26
Beste barbecue vrienden,

Bij een schoonmaakbeurt is één van de 'moertjes' stukgegaan waarmee het handvat van de deksel vastzit.

Ik heb nu twee opties:
1 - een nieuwe moertje, probleem is dat het geen gewoon normaal M6 schroefdraad is en een gewone moer dus niet niet
2 - een nieuwe bout erin stoppen, maar de bout die er nu in zit kan niet los (lijkt wel gelijmt)

Heeft iemand tips voor mij waar ik bijvoorbeeld die gekke platte moertjes kan vinden (of hoe ze uberhaubt heten)?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/41R09xHygub2nVtRD5GkTIB5DmY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dnNyjyIrvEWXEQUe0SGXherY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:29
le__rio schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:54:
Beste barbecue vrienden,

Bij een schoonmaakbeurt is één van de 'moertjes' stukgegaan waarmee het handvat van de deksel vastzit.

Ik heb nu twee opties:
1 - een nieuwe moertje, probleem is dat het geen gewoon normaal M6 schroefdraad is en een gewone moer dus niet niet
2 - een nieuwe bout erin stoppen, maar de bout die er nu in zit kan niet los (lijkt wel gelijmt)

Heeft iemand tips voor mij waar ik bijvoorbeeld die gekke platte moertjes kan vinden (of hoe ze uberhaubt heten)?

[Afbeelding]
Misschien even een mailtje sturen naar de Weber Original Store?

https://weberstore.nl/pro...cues/reserve-go-anywhere/

Of de hele unit vervangen

https://www.weber.com/NL/...kool-barbecues/80672.html

[ Voor 6% gewijzigd door Falco op 06-04-2023 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
Ik heb ditzelfde probleem gehad bij mijn WEBER original kettle en kreeg binnen paar weken nieuwe moertjes van weber, 0 euro. Loont dus wel de moeite even mailtje te sturen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robkrekel
Gister gelijk even getest met de inkbird controller op de WGA. Spareribs gemaakt, die waren verder niet foto waardig ofzo. Wel lekker :9 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dnj8W_Qz3ejew30yk98RQ-4V5YU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6IgUzjVfWve2RB8IlKcWx7Rw.jpg?f=fotoalbum_large
De temperatuur bleef redelijk stabiel, zo tussen de 107 en 114 graden, waar 110 de ingesteld temperatuur was. dik tevreden _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skxjCKtWHgpefxoFPYKdbdvcPWw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gxe9hSGjgEAPVwCK4xJjYkb0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le__rio
Christian_Ku schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:45:
Ik heb ditzelfde probleem gehad bij mijn WEBER original kettle en kreeg binnen paar weken nieuwe moertjes van weber, 0 euro. Loont dus wel de moeite even mailtje te sturen.
Bedankt voor de tip! ik stuur een mail en laat hier nog even weten wat daar uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le__rio
Helaas :-(
Goedemorgen,

Dank u voor uw mail.
Helaas gaan de moertjes niet los.
U kunt het bij een ijzerspeciaalzaak proberen.

Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Team Weber Original Store

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04
In het najaar van 22 ook een wga gekocht, erg fijn klein bbqtje. Al een tijdje gemod met 2 temp sensors en het rooster gezaagd zodat ik nog wat bij de kolen kan doen. Ik wilde het rooster zo groot mogelijk houden, dan had ik nog veel rooster over om vlees etc op te leggen. Maar met deze variant kan je het rooster dus niet goed opbergen..

Deze temp sensors heb ik toen gekocht, ik weet niet of ze inmiddels andere verschepen, je weet nooit met ali.. :+
https://www.aliexpress.com/item/4001315701413.html
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jmLnVL0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EmtmXKm.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Dacuuu op 09-04-2023 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
wel naar dit email adres gestuurd: service-nl@weber.com?

dat is het email adres van Klantenservice Weber-Stephen Holland B.V

Ik heb toen volgens mij gewoon een contact verzoek op weber.com ingevuld en uitgelegd dat ik die moertjes nodig heb.

[ Voor 33% gewijzigd door Christian_Ku op 11-04-2023 11:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weber Go Anywhere nu EUR 65,60 bij Amazon DE:
https://www.amazon.de/dp/B00GYUN5ZM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RdBeer
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05-2023
Is een flavorizer voor een Weber go anywhere op gas een slim idee om vet en viezigheid van de brander af te houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Ik zou bijna een tweede kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RdBeer
Misschien gekke vraag, maar kun je na gebruik de gascartoushe verwijderen voor vervoer om deze bij een volgend bbq moment weer op te schroeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07-04 13:34
ik ben eigenlijk op zoek naar hetzelfde toestel dat Guga gebruikt in zijn youtube video's. maar dan ook met zo een extra kolenhouder zodat hij de een koele helft voor indirect braden heeft en een hete helft voor schroeien.
Op verschillende websites en winkels geweest en nog niet zoiets tegengekomen.
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoleBole
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:33
RdBeer schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:21:
Misschien gekke vraag, maar kun je na gebruik de gascartoushe verwijderen voor vervoer om deze bij een volgend bbq moment weer op te schroeven?
jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Wolfp4ck schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:34:
ik ben eigenlijk op zoek naar hetzelfde toestel dat Guga gebruikt in zijn youtube video's. maar dan ook met zo een extra kolenhouder zodat hij de een koele helft voor indirect braden heeft en een hete helft voor schroeien.
Op verschillende websites en winkels geweest en nog niet zoiets tegengekomen.
Iemand een idee ?
Misschien even een foto plaatsen van wat Guga gebruikt? Screenshot ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
RdBeer schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:20:
Is een flavorizer voor een Weber go anywhere op gas een slim idee om vet en viezigheid van de brander af te houden?
Jazeker! Ik gebruik hem al jaren :) heb de premium variant.

En de gasgartouche sluit zichzelf af, dus je kunt op en afdraaien zo vaak je wilt.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinusz op 13-04-2023 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfp4ck
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lFz4uqt_kEd4DF_9CCijNfc2fmE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CZ57jZRg5YSr43w2dvcAvOJf.png?f=fotoalbum_large

zo ziet dat eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
:? Waar kijken we naar?
Gewoon een bakje voor de kolen aan 1 kant? Is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-04 09:38
Volgens mij ben je op zoek naar de Slow N Sear:

https://snsgrills.com

Vziw zijn er meerdere leveranciers/merknamen hiervan, meeste volgens mij in de US.
Dit is overigens voor een ketel, lijkt mij niet passend voor de WGA.

[ Voor 46% gewijzigd door Ethernety op 14-04-2023 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfp4ck
Martinusz schreef op donderdag 13 april 2023 @ 22:32:
[...]

:? Waar kijken we naar?
Gewoon een bakje voor de kolen aan 1 kant? Is dat het?
yep het bakje voor de kolen aan 1 kant te houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Wolfp4ck schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:53:
[...]

yep het bakje voor de kolen aan 1 kant te houden :)
Als het voor de WGA moet zijn kun je eens bij deze meneer kijken: https://www.marktplaats.nl/u/s-w/912877/

Deze heb ik hiervoor: https://www.marktplaats.n...irect-bbq-op-de-weber-wga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfp4ck
is niet voor een WGA (merk nu dat dit topic niet het correcte is voor dat te vragen) maar hoopte dat iemand hier (weber specialisten) er meer van wisten. Het is inderdaad voor een ketel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
Wolfp4ck schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:33:
is niet voor een WGA (merk nu dat dit topic niet het correcte is voor dat te vragen) maar hoopte dat iemand hier (weber specialisten) er meer van wisten. Het is inderdaad voor een ketel.
Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 4 hier weet vast wel iemand dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heemels
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-12-2024

[Afbeelding]

Van bbq toro

Wil deze aanschaffen
Zie dat dit nergens meer vooradig is. Ook op hun eigen site staat dit er helaas niet meer tussen.
Of zoek ik niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:09
Heemels schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:47:
[...]

Zie dat dit nergens meer vooradig is. Ook op hun eigen site staat dit er helaas niet meer tussen.
Of zoek ik niet goed genoeg?
Ik was ook te laat met bestellen helaas en kan het ook nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RdBeer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HoyOoYb7_-RDpyfbKKdjg3UAJzw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o1Pz4hkwAjlbdCE9E68DSQXv.jpg?f=fotoalbum_large

Ik twijfel of dit niet ten koste gaat van de warmteontwikkeling.

[ Voor 8% gewijzigd door RdBeer op 14-04-2023 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RdBeer
Met flavorizer
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste