"When you grow up your heart dies"
Auto's zetten zichzelf niet uit. Als ze plotseling uitvallen is er gewoon iets stuk. Als alles uitvalt is het een elektrisch probleem.Marc3l schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:53:
[...]
Hoeft niet toch? Als er iets lijkt kapot te gaan aan de auto zet de auto zichzelf toch ook uit?
Dus hopen dat er iets uit te lezen valt.
Dat riep men hier ook na FP2 en daar was dat ook niet zo. We kunnen alleen afwachten. Wat me zorgen baart is dat hij iets raars hoorde richting de rev-limiter en dat er vervolgens iets kapot gaat. Dat klinkt als iets mechanisch en dat zou idd een grid-straf kunnen opleveren.alwaysleft schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:53:
[...]
Punt is dat er waarschijnlijk nu wel wat vervangen moet worden.
Dus maybe gridstraf?
[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 24-06-2017 12:58 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat hangt er vanaf wat er kapot is, weet niet of hij ( al naar gelang wat er gemaakt moet worden) een gridstraf gaat krijgen. En als dit t zelfde probleem is als 2 weken geleden, zie ik het somber in morgen tijdens de race.DutchCrownNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:55:
Ach blijft gissen wat het probleem is.
Voor het zelfde geval wat het een veiligheidsswitch in de motor.
Straks in de Q zal hij weer vrolijk rijden
Pixel 9 Pro XL
Ehh RIC heeft ook genoeg ellende gehad hoor, alleen dit weekend (nog) niet v.z.i.w.Naboo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:56:
Toch wel triest dat het elke keer bij Max gebeurd en niet bij Ricciardo....
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zou t kunnen dat max z'n pu wat agressiever afsteld en daardoor sneller z'n pu laat stuk gaan t.o.v. ric?Naboo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:56:
Toch wel triest dat het elke keer bij Max gebeurd en niet bij Ricciardo....
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik wou net zeggen, als het andersom was geweest had iedereen hier verkondigd dat het aan RIC lag en niet aan de auto lolsjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:56:
[...]
Tja, als je op de limiet rijdt gaat er ook sneller wat kapot.![]()
Straks is het gewoon een stekkertje wat los getrild isGrrrrrene schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:57:
[...]
Dat riep men hier ook na FP2 en daar was dat ook niet zo. We kunnen alleen afwachten.
-
Precies, beetje duct-tape erover en klaarEdd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:58:
[...]
Straks is het gewoon een stekkertje wat los getrild is
Dat zou wat zijnEdd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:58:
[...]
Straks is het gewoon een stekkertje wat los getrild is

Pixel 9 Pro XL
Zojuist de tickets + GROTE goodybag binnengekregen voor een weekend Oostenrijk (

Het eist wel z'n tol zo in de 'voorpretmodus'...
Vastkitten die bende. Werkte ook met de waterpomp.
gelukkig zijn er nog 19 andere wagens...D-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:59:
Go#$@**verde$*&@![]()
Zojuist de tickets + GROTE goodybag binnengekregen voor een weekend Oostenrijk (![]()
![]()
) en nu wéér problemen met die bak...
![]()
![]()
Ja ik ben al drama les aan het volgen zodat ik net zoals het Ferrari jongetje kan huilen over twee weken. GheheD-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:59:
Go#$@**verde$*&@![]()
Zojuist de tickets + GROTE goodybag binnengekregen voor een weekend Oostenrijk (![]()
![]()
) en nu wéér problemen met die bak...
![]()
![]()
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Misschien moeten ze de remmen van GRO eens vastkitten, hopelijk helpt datsjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:59:
[...]
Vastkitten die bende. Werkte ook met de waterpomp.
-
Toch maar m'n dochtertje meenemen iddMichaelg schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:02:
[...]
Ja ik ben al drama les aan het volgen zodat ik net zoals het Ferrari jongetje kan huilen over twee weken. Ghehe
Je vergeet iets. De hele tribune zit vol max fans. Als het goed gaat is de sfeer op de tribune uiteraard prima. Als hij uitvalt slaat de stemming om en dan is het denk ik niet leuk op de tribune.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik ben niet de 'typische MAX' supporter die de tv uitzet als ie uitvalt.. De reis naar Oostenrijk daarentegen, das nét wat anders...
Uit principe zou ik al niet in een Max-fanvak willen zitten. Lijkt me oprecht geen bal uit tussen al die "Hollanders" die maar voor 1 coureur komen en waarvan een deel net "F1-fan" is geworden. Ik zou liever tussen de Italianen, Spanjaarden, Duitsers of Britten willen zitten. En dan oprecht meejuichen als hun held iets moois laat zienD-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:03:
[...]
Ik ben niet de 'typische MAX' supporter die de tv uitzet als ie uitvalt.. De reis naar Oostenrijk daarentegen, das nét wat anders...
Voorop gesteld. De sfeer rondom het weekend is méér dan uitstekend te noemenasing schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:03:
[...]
Je vergeet iets. De hele tribune zit vol max fans. Als het goed gaat is de sfeer op de tribune uiteraard prima. Als hij uitvalt slaat de stemming om en dan is het denk ik niet leuk op de tribune.
Daar gaat het andersom, dan knokken de spelers ipv het publiekD-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:06:
[...]
Voorop gesteld. De sfeer rondom het weekend is méér dan uitstekend te noemenZoveel verbroedering bij fans van verschillende teams is redelijk uniek en zie je eigenlijk alleen bij Ice hockey.
Ok las ergens gelezen te hebben als een auto bijna kapot gaat dat deze dan automatisch uitgaat om erger te voorkomen.RocketKoen schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:57:
[...]
Auto's zetten zichzelf niet uit. Als ze plotseling uitvallen is er gewoon iets stuk. Als alles uitvalt is het een elektrisch probleem.
edit: als je het over de duivel hebt, Olav bevestigde het net nog even
[ Voor 9% gewijzigd door Marc3l op 24-06-2017 14:36 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
tweelingbroer van HamiltonLasmibalsingh schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:11:
Topoverleg tussen Max en Chef-Marshall L. Hamilton over hoe de wagen weggesleept moet worden:
[afbeelding]
"Waar zit je accu? Dan pak ik ff de startkabels."Lasmibalsingh schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:11:
Topoverleg tussen Max en Chef-Marshall L. Hamilton over hoe de wagen weggesleept moet worden:
[afbeelding]
Volgens mij ook.Marc3l schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:10:
[...]
Ok las ergens gelezen te hebben als een auto bijna kapot gaat dat deze dan automatisch uitgaat om erger te voorkomen.
https://mobile.twitter.co...status/878570926312497155A suspected hydraulic issue cut Max's FP3 run short, but we're all hands on deck to get him out for quali!
Nou hij reed laatst een race met duct tape om een waterlek dicht te houden, dus ik laat me weer verrassen.
Hopelijk hebben we nu mechanische ellende gehad.
Als gat nu al 0.5s is wordt het weer gewoon 5 en 6 bij Q3.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
`asing schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:03:
[...]
Dat lijkt me alleen een issue als je puur Max fan bent, als je gaat voor een weekend beleving als fan van de sport zou dat imho niet echt een issue mogen zijn.
Hoewel niet allemaal team sporten, zou ik niet alleen Ice Hockey willen noemen, in mijn ervaring is deze sfeer er wel bij de meeste sporten, o.a. bij Wielrennen is het bijv. ook altijd top. Maar bij de meeste sport evenementen waar ik ben geweest is de sfeer eigenlijk altijd wel goed tussen fan's van verschillende sporters / teams, met als uitzondering die de regel bevestigd voetbalD-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:06:
[...]
Voorop gesteld. De sfeer rondom het weekend is méér dan uitstekend te noemenZoveel verbroedering bij fans van verschillende teams is redelijk uniek en zie je eigenlijk alleen bij Ice hockey. Dus wat dat betreft geloof ik er wel in dat de sfeer goed blijft (hoewel de meeste oranje gestemde fans wel een uurtje nodig zullen hebben om weer gezellig aan te haken in de gezelligheid).
[ Voor 48% gewijzigd door Dennism op 24-06-2017 13:28 ]
Die namen van de Marshall's ook;"Light Panel Marshall" (moet die niet de lampen bedienen ipv op de baan te staan?) en "Intervention Marshall" ter bestrijding van Piquet/Salazar achtige taferelen?Lasmibalsingh schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:11:
[afbeelding]
Ik heb er een filmpje van gemaakt met mn telefoon en geupload, ik krijg hem zo 123 niet omgezet naar een gifje:
https://my.mixtape.moe/ouhvfd.mp4
Dat is nog even wat extremer als die bekende foto van Rosberg van vorig jaar waar je de linkerband zag werken.
Holy crap wat gaat die band tekeer
De meeste mensen die zo'n reis ondernemen doen dat natuurlijk niet alleen 'als fan van de sport'.. Juist het feit dat er een Nederlander mee doet (en gewoon podiums pakt!) zorgt voor die extra sloot fans. Je stelling is daarom nogal zwart/wit, er is namelijk nog een (grote) andere groep 'fans'..Dennism schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:25:
[...]
`
Dat lijkt me alleen een issue als je puur Max fan bent, als je gaat voor een weekend beleving als fan van de sport zou dat imho niet echt een issue mogen zijn.
[...]
Hoewel niet allemaal team sporten, zou ik niet alleen Ice Hockey willen noemen, in mijn ervaring is deze sfeer er wel bij de meeste sporten, o.a. bij Wielrennen is het bijv. ook altijd top. Maar bij de meeste sport evenementen waar ik ben geweest is de sfeer eigenlijk altijd wel goed tussen fan's van verschillende sporters / teams, met als uitzondering die de regel bevestigd voetbal
Onze groep hoort bij het deel van de Max supporters die óók de rest van de F1 volgt. Maar als er geen NL'r reed hadden wij vorig jaar niet de reis ondernomen.. (toen we de kaartjes bestelde reed hij overigens nog voor Toro Rosso dus gingen we er sowieso niet vanuit dat hij het podium zou halen maar gingen we dus 'voor de sport met als bonus Max).
Afijn, lang verhaal. Nu weer on-topic
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee grapjas, heb het echt gemist.rik86 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:57:
zeker weten? Ook niet stiekem eraan gedacht? Kunnen we je wel uitsluiten als oorzaak
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou die max de boel niet heel kunnen houden vanwege z'n rijstijl? Altijd de 105% vragen van het materiaal.. waardoor uiteindelijk de defecten komen??
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik denk voornamelijk gewoon pechNickrsd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:13:
Waarom heb max altijd en elke keer problemen/ motorpech met z'n bolide..? En z'n teammaat niet..?
Zou die max de boel niet heel kunnen houden vanwege z'n rijstijl? Altijd de 105% vragen van het materiaal.. waardoor uiteindelijk de defecten komen??
Dat denk ik niet. Ook RIC vraagt veel van de auto. Het is niet dat ze mijlenver uit elkaar liggen met de tijden. Z'n rijstijl zal wel anders zijn, maar denk dat het gewoon pech is voor VER. Daarbij heeft zijn auto gisteren ook een behoorlijke klap gekregen tijdens de crash. Wellicht was het hydraulische systeem niet goed gemonteerd of zat er toch een scheurtje in, etc. Vee oorzaken voor te vinden.Nickrsd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:13:
Waarom heb max altijd en elke keer problemen/ motorpech met z'n bolide..? En z'n teammaat niet..?
[ Voor 72% gewijzigd door TinusTegengas op 24-06-2017 14:29 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Nee dat geldt alleen voor HAMNickrsd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:13:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Op de laatste foto die ik gister plaatste zag je dat de rechter voorwiel los komt bij de bocht naar rechts. Dus dat is een off camber bocht. Met een nog hogere snelheid zal die bocht inderdaad wel eens problemen kunnen geven. Echter is het daar gelukkig een stuk bredernachtnet schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:19:
Aangepaste curb betekent ook dat de snelheid in die bocht wat hoger wordt en er meer kans op moeilijkheden bij de toren zelf is.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit gaat gewoon nog de race van Sauber worden ook zo.nachtnet schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:20:
Palmer blijft waarschijnlijk toch binnen tijdens Q.
Lijkt me ook beter voor de rest van de coureursnachtnet schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:20:
Palmer blijft waarschijnlijk toch binnen tijdens Q.
En daarmee had jij dus gelijkMarc3l schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:37:
Hydraulisch probleem bij Max, vandaar dat de auto zich had uitgezet.
Toch?
Edit: Olav kwam met dit verhaal.
[ Voor 7% gewijzigd door swv op 24-06-2017 14:39 ]
Of ik gelijk had maakt mij niet zoveel uit maar vroeg mij nu af of ik dat echt gelezen had of ik het zelf had verzonnenswv schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:38:
[...]
En daarmee had jij dus gelijk
Toch?
Edit: Olav kwam met dit verhaal.
mijn signature is bewust leeg :-)
Hij reed daar vlak langs de muur vol door het stof op het vuile deel van de baan. Geen idee waarom. Hij was volgens mij ook de enige die dat reed.pCOW schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:50:
In de F1 app zag ik het volgende commentaar:"RIC rides his unusual line on the pit straight once more to jump up to p4". Iemand op beeld gezien dat RIC daar een andere lijn rijdt en zo ja, is daar meer info over? Is hij de enige die die lijn rijd of zijn er meer? (alhoewel deze info misschien ook bekend is zonder het gezien te hebben)...
[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 24-06-2017 14:56 ]
www.f1countdown.com is erg handig daarvoorDijkstraat schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:54:
Kom ik er net op tijd achter dat de kwalificatie om 15:00 begint. Blijft toch lastig tijdschema's lezen
RBR heeft een "Race Station" live gezet.
http://www.redbullracing.com/racestation
[ Voor 23% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-06-2017 14:57 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb 'gewoon' een F1-agenda, ergens vandaan, geïmporteerd in de kalender van m'n mobieltje.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus dat is nu 75 plaatsen? Ik ben de tel kwijt.TinusTegengas schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:59:
Vandoorne nieuwe gearbox + 5 plaatsen grid straf
Ook op TV hoor, geen timing..FouT schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:05:
Timing weer stuk op de stream?
Yep Hij doet het eindelijkFouT schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:05:
Timing weer stuk op de stream?
[ Voor 9% gewijzigd door TinusTegengas op 24-06-2017 15:07 ]
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 24-06-2017 15:06 ]
[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 24-06-2017 15:06 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, daar staat hij nu in principe al. Maar dat is geen verrassing natuurlijk.Bensimpel schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:13:
Ham zet hem gewoon op Pole straks hoor.

DUGG
Maar in Q3 nog betere tijd Mercedes. Derde zou indrukwekkend zijn.
Je weet hoe het vorig jaar afliep he?Bensimpel schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:13:
Ham zet hem gewoon op Pole straks hoor.
Ja ze zouden het rated r moeten maken dat formule 1. :rolleyes:Mach schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:14:
Ik vind het allemaal maar bloedeng zo strak langs die muren
Timing is een beetje kapotYonix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:16:
Hoe zit het nu eigenlijk met die 'sectordata'? Ik kan mij herinneren dat we in de eerste GP van dit seizoen nog van die mooie kleurtjes kregen te zien die de kijker vertelde of de coureur zijn tijd wel of niet aan het verbeteren was in een bepaalde sector.
Dat werkte toen erg brak, wel een mooi systeem. Misschien dat het in 2018 toch terugkomt? Ik snap niet helemaal waarom het zolang moet duren voor het gefixt is, maar goed.Yonix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:16:
Hoe zit het nu eigenlijk met die 'sectordata'? Ik kan mij herinneren dat we in de eerste GP van dit seizoen nog van die mooie kleurtjes kregen te zien die de kijker vertelde of de coureur zijn tijd wel of niet aan het verbeteren was in een bepaalde sector.
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Veel ervaring op dit circuit hebben de andere coureurs nog niet, toont de klasse aan van Max.sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:17:
Het blijkt wel dat die kartbaancircuits Max erg goed liggen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Hamilton lijkt me erg sterk vandaag.
[ Voor 18% gewijzigd door Dupje op 24-06-2017 15:22 ]
Ze moeten daar effe stempelen, en dan weer terug naar Bartlehiem, denk ik.Goron schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:21:
Die runoff zones worden wel gretig gebruikt
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1