[F1 2017] Race 8 - GP van Baku Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste
Acties:
  • 81.198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:50

sjaool

Every life should have 9 cats

Naboo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:56:
Toch wel triest dat het elke keer bij Max gebeurd en niet bij Ricciardo....
Tja, als je op de limiet rijdt gaat er ook sneller wat kapot. ;) :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:32
Marc3l schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:53:
[...]

Hoeft niet toch? Als er iets lijkt kapot te gaan aan de auto zet de auto zichzelf toch ook uit?
Dus hopen dat er iets uit te lezen valt.
Auto's zetten zichzelf niet uit. Als ze plotseling uitvallen is er gewoon iets stuk. Als alles uitvalt is het een elektrisch probleem.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
alwaysleft schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:53:
[...]

Punt is dat er waarschijnlijk nu wel wat vervangen moet worden.
Dus maybe gridstraf?
Dat riep men hier ook na FP2 en daar was dat ook niet zo. We kunnen alleen afwachten. Wat me zorgen baart is dat hij iets raars hoorde richting de rev-limiter en dat er vervolgens iets kapot gaat. Dat klinkt als iets mechanisch en dat zou idd een grid-straf kunnen opleveren.

[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 24-06-2017 12:58 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-06 05:32
DutchCrownNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:55:
Ach blijft gissen wat het probleem is.
Voor het zelfde geval wat het een veiligheidsswitch in de motor.

Straks in de Q zal hij weer vrolijk rijden :)
Dat hangt er vanaf wat er kapot is, weet niet of hij ( al naar gelang wat er gemaakt moet worden) een gridstraf gaat krijgen. En als dit t zelfde probleem is als 2 weken geleden, zie ik het somber in morgen tijdens de race.

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-06 11:27
Ehh RIC heeft ook genoeg ellende gehad hoor, alleen dit weekend (nog) niet v.z.i.w.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:45
Zou t kunnen dat max z'n pu wat agressiever afsteld en daardoor sneller z'n pu laat stuk gaan t.o.v. ric?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
d
sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:56:
[...]

Tja, als je op de limiet rijdt gaat er ook sneller wat kapot. ;) :+
Ik wou net zeggen, als het andersom was geweest had iedereen hier verkondigd dat het aan RIC lag en niet aan de auto lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:23

Edd

Grrrrrene schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:57:
[...]

Dat riep men hier ook na FP2 en daar was dat ook niet zo. We kunnen alleen afwachten.
Straks is het gewoon een stekkertje wat los getrild is :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Edd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:58:
[...]

Precies, beetje duct-tape erover en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-06 05:32
Edd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:58:
[...]

Dat zou wat zijn 8)7 maar vrees van niet :'(

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Go#$@**verde$*&@ :(

Zojuist de tickets + GROTE goodybag binnengekregen voor een weekend Oostenrijk ( oOo oOo oOo ) en nu wéér problemen met die bak... -O- -O-

Het eist wel z'n tol zo in de 'voorpretmodus'... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Grrrrrene schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:58:
[...]

Precies, beetje duct-tape erover en klaar :)
Vastkitten die bende. Werkte ook met de waterpomp. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:08

vhal

ಠ_ಠ

D-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:59:

Zojuist de tickets + GROTE goodybag binnengekregen voor een weekend Oostenrijk ( oOo oOo oOo ) en nu wéér problemen met die bak... -O- -O-

gelukkig zijn er nog 19 andere wagens... :+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 18:36
D-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:59:

Ja ik ben al drama les aan het volgen zodat ik net zoals het Ferrari jongetje kan huilen over twee weken. Ghehe

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:23

Edd

sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Vastkitten die bende. Werkte ook met de waterpomp. :+
Misschien moeten ze de remmen van GRO eens vastkitten, hopelijk helpt dat :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Michaelg schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:02:
[...]

Ja ik ben al drama les aan het volgen zodat ik net zoals het Ferrari jongetje kan huilen over twee weken. Ghehe
Toch maar m'n dochtertje meenemen idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:18
vhal schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:00:
[...]

Je vergeet iets. De hele tribune zit vol max fans. Als het goed gaat is de sfeer op de tribune uiteraard prima. Als hij uitvalt slaat de stemming om en dan is het denk ik niet leuk op de tribune.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TRIANGLE, RIGHT, RIGHT, LEFT, RIGHT, SQUARE, CIRCLE, LEFT. for reverse Lance... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
vhal schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:00:
[...]

Ik ben niet de 'typische MAX' supporter die de tv uitzet als ie uitvalt.. De reis naar Oostenrijk daarentegen, das nét wat anders...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:03:
[...]

Ik ben niet de 'typische MAX' supporter die de tv uitzet als ie uitvalt.. De reis naar Oostenrijk daarentegen, das nét wat anders...
Uit principe zou ik al niet in een Max-fanvak willen zitten. Lijkt me oprecht geen bal uit tussen al die "Hollanders" die maar voor 1 coureur komen en waarvan een deel net "F1-fan" is geworden. Ik zou liever tussen de Italianen, Spanjaarden, Duitsers of Britten willen zitten. En dan oprecht meejuichen als hun held iets moois laat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
asing schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:03:
[...]

Je vergeet iets. De hele tribune zit vol max fans. Als het goed gaat is de sfeer op de tribune uiteraard prima. Als hij uitvalt slaat de stemming om en dan is het denk ik niet leuk op de tribune.
Voorop gesteld. De sfeer rondom het weekend is méér dan uitstekend te noemen _/-\o_ Zoveel verbroedering bij fans van verschillende teams is redelijk uniek en zie je eigenlijk alleen bij Ice hockey. Dus wat dat betreft geloof ik er wel in dat de sfeer goed blijft (hoewel de meeste oranje gestemde fans wel een uurtje nodig zullen hebben om weer gezellig aan te haken in de gezelligheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:08

vhal

ಠ_ಠ

D-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:06:
[...]

Voorop gesteld. De sfeer rondom het weekend is méér dan uitstekend te noemen _/-\o_ Zoveel verbroedering bij fans van verschillende teams is redelijk uniek en zie je eigenlijk alleen bij Ice hockey.
Daar gaat het andersom, dan knokken de spelers ipv het publiek :P

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:53
RocketKoen schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:57:
[...]

Auto's zetten zichzelf niet uit. Als ze plotseling uitvallen is er gewoon iets stuk. Als alles uitvalt is het een elektrisch probleem.
Ok las ergens gelezen te hebben als een auto bijna kapot gaat dat deze dan automatisch uitgaat om erger te voorkomen.

edit: als je het over de duivel hebt, Olav bevestigde het net nog even :P

[ Voor 9% gewijzigd door Marc3l op 24-06-2017 14:36 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:19
Topoverleg tussen Max en Chef-Marshall L. Hamilton over hoe de wagen weggesleept moet worden:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDFL_GzXUAAhejo.jpg

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:45
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:11:
Topoverleg tussen Max en Chef-Marshall L. Hamilton over hoe de wagen weggesleept moet worden:

[afbeelding]
tweelingbroer van Hamilton :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:34

[afbeelding]
"Waar zit je accu? Dan pak ik ff de startkabels."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:10
Marc3l schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:10:
[...]

Ok las ergens gelezen te hebben als een auto bijna kapot gaat dat deze dan automatisch uitgaat om erger te voorkomen.
Volgens mij ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 05:58
A suspected hydraulic issue cut Max's FP3 run short, but we're all hands on deck to get him out for quali!
https://mobile.twitter.co...status/878570926312497155

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22
Nou hij reed laatst een race met duct tape om een waterlek dicht te houden, dus ik laat me weer verrassen.

Hopelijk hebben we nu mechanische ellende gehad.

Als gat nu al 0.5s is wordt het weer gewoon 5 en 6 bij Q3.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:00
asing schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:03:
[...]

`
Dat lijkt me alleen een issue als je puur Max fan bent, als je gaat voor een weekend beleving als fan van de sport zou dat imho niet echt een issue mogen zijn.
D-Ed schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:06:
[...]

Voorop gesteld. De sfeer rondom het weekend is méér dan uitstekend te noemen _/-\o_ Zoveel verbroedering bij fans van verschillende teams is redelijk uniek en zie je eigenlijk alleen bij Ice hockey. Dus wat dat betreft geloof ik er wel in dat de sfeer goed blijft (hoewel de meeste oranje gestemde fans wel een uurtje nodig zullen hebben om weer gezellig aan te haken in de gezelligheid).
Hoewel niet allemaal team sporten, zou ik niet alleen Ice Hockey willen noemen, in mijn ervaring is deze sfeer er wel bij de meeste sporten, o.a. bij Wielrennen is het bijv. ook altijd top. Maar bij de meeste sport evenementen waar ik ben geweest is de sfeer eigenlijk altijd wel goed tussen fan's van verschillende sporters / teams, met als uitzondering die de regel bevestigd voetbal :P

[ Voor 48% gewijzigd door Dennism op 24-06-2017 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

[afbeelding]
Die namen van de Marshall's ook;"Light Panel Marshall" (moet die niet de lampen bedienen ipv op de baan te staan?) en "Intervention Marshall" ter bestrijding van Piquet/Salazar achtige taferelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:43
Iemand die tire deformation van Bottas gezien toevallig?

Ik heb er een filmpje van gemaakt met mn telefoon en geupload, ik krijg hem zo 123 niet omgezet naar een gifje:
https://my.mixtape.moe/ouhvfd.mp4

Dat is nog even wat extremer als die bekende foto van Rosberg van vorig jaar waar je de linkerband zag werken.

Holy crap wat gaat die band tekeer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dennism schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:25:
[...]

`
Dat lijkt me alleen een issue als je puur Max fan bent, als je gaat voor een weekend beleving als fan van de sport zou dat imho niet echt een issue mogen zijn.

[...]

Hoewel niet allemaal team sporten, zou ik niet alleen Ice Hockey willen noemen, in mijn ervaring is deze sfeer er wel bij de meeste sporten, o.a. bij Wielrennen is het bijv. ook altijd top. Maar bij de meeste sport evenementen waar ik ben geweest is de sfeer eigenlijk altijd wel goed tussen fan's van verschillende sporters / teams, met als uitzondering die de regel bevestigd voetbal :P
De meeste mensen die zo'n reis ondernemen doen dat natuurlijk niet alleen 'als fan van de sport'.. Juist het feit dat er een Nederlander mee doet (en gewoon podiums pakt!) zorgt voor die extra sloot fans. Je stelling is daarom nogal zwart/wit, er is namelijk nog een (grote) andere groep 'fans'..

Onze groep hoort bij het deel van de Max supporters die óók de rest van de F1 volgt. Maar als er geen NL'r reed hadden wij vorig jaar niet de reis ondernomen.. (toen we de kaartjes bestelde reed hij overigens nog voor Toro Rosso dus gingen we er sowieso niet vanuit dat hij het podium zou halen maar gingen we dus 'voor de sport met als bonus Max).

Afijn, lang verhaal. Nu weer on-topic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus, ik heb FP3 helemaal gemist, vergeten. Misschien ook maar goed. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:30
zeker weten? Ook niet stiekem eraan gedacht? Kunnen we je wel uitsluiten als oorzaak ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
rik86 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:57:
zeker weten? Ook niet stiekem eraan gedacht? Kunnen we je wel uitsluiten als oorzaak ;)
Nee grapjas, heb het echt gemist. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Mclaren 70 plaatsen straf: Stoffel 30, Alonso 40 plekken... Gaat echt lekker daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:55

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Waarom heb max altijd en elke keer problemen/ motorpech met z'n bolide..? En z'n teammaat niet..?

Zou die max de boel niet heel kunnen houden vanwege z'n rijstijl? Altijd de 105% vragen van het materiaal.. waardoor uiteindelijk de defecten komen??

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:22
Nickrsd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:13:
Waarom heb max altijd en elke keer problemen/ motorpech met z'n bolide..? En z'n teammaat niet..?

Zou die max de boel niet heel kunnen houden vanwege z'n rijstijl? Altijd de 105% vragen van het materiaal.. waardoor uiteindelijk de defecten komen??
Ik denk voornamelijk gewoon pech

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Aangepaste curb betekent ook dat de snelheid in die bocht wat hoger wordt en er meer kans op moeilijkheden bij de toren zelf is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Dat denk ik niet. Ook RIC vraagt veel van de auto. Het is niet dat ze mijlenver uit elkaar liggen met de tijden. Z'n rijstijl zal wel anders zijn, maar denk dat het gewoon pech is voor VER. Daarbij heeft zijn auto gisteren ook een behoorlijke klap gekregen tijdens de crash. Wellicht was het hydraulische systeem niet goed gemonteerd of zat er toch een scheurtje in, etc. Vee oorzaken voor te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Palmer blijft waarschijnlijk toch binnen tijdens Q.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Laatst online: 17:40

TinusTegengas

Formula Racing

https://mobile.twitter.co...status/878585107350781952

[ Voor 72% gewijzigd door TinusTegengas op 24-06-2017 14:29 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-06 10:02

Nee dat geldt alleen voor HAM :+

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:37
nachtnet schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:19:
Aangepaste curb betekent ook dat de snelheid in die bocht wat hoger wordt en er meer kans op moeilijkheden bij de toren zelf is.
Op de laatste foto die ik gister plaatste zag je dat de rechter voorwiel los komt bij de bocht naar rechts. Dus dat is een off camber bocht. Met een nog hogere snelheid zal die bocht inderdaad wel eens problemen kunnen geven. Echter is het daar gelukkig een stuk breder

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 20:28
Alhoewel OT, voor de mensen die de F2 race nog niet hebben gezien. Echt een aanrader. Net even gekeken op Ziggo Sport Totaal Go en heb er echt van genoten. Vooral de eerste en laatste 10 minuten waren heerlijk, al die chaos :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
nachtnet schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:20:
Dit gaat gewoon nog de race van Sauber worden ook zo. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 16-06 20:26
nachtnet schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:20:
Lijkt me ook beter voor de rest van de coureurs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Hydraulisch probleem bij Max, vandaar dat de auto zichzelf had uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29

swv

Marc3l schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:37:
Hydraulisch probleem bij Max, vandaar dat de auto zich had uitgezet.
En daarmee had jij dus gelijk :)

Toch?

Edit: Olav kwam met dit verhaal.

[ Voor 7% gewijzigd door swv op 24-06-2017 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
swv schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:38:
[...]

En daarmee had jij dus gelijk :)

Toch?

Edit: Olav kwam met dit verhaal.
Of ik gelijk had maakt mij niet zoveel uit maar vroeg mij nu af of ik dat echt gelezen had of ik het zelf had verzonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:47
In de F1 app zag ik het volgende commentaar:"RIC rides his unusual line on the pit straight once more to jump up to p4". Iemand op beeld gezien dat RIC daar een andere lijn rijdt en zo ja, is daar meer info over? Is hij de enige die die lijn rijd of zijn er meer? (alhoewel deze info misschien ook bekend is zonder het gezien te hebben)...

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:46
Kom ik er net op tijd achter dat de kwalificatie om 15:00 begint. Blijft toch lastig tijdschema's lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

pCOW schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:50:
In de F1 app zag ik het volgende commentaar:"RIC rides his unusual line on the pit straight once more to jump up to p4". Iemand op beeld gezien dat RIC daar een andere lijn rijdt en zo ja, is daar meer info over? Is hij de enige die die lijn rijd of zijn er meer? (alhoewel deze info misschien ook bekend is zonder het gezien te hebben)...
Hij reed daar vlak langs de muur vol door het stof op het vuile deel van de baan. Geen idee waarom. Hij was volgens mij ook de enige die dat reed.

[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 24-06-2017 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Dijkstraat schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:54:
Kom ik er net op tijd achter dat de kwalificatie om 15:00 begint. Blijft toch lastig tijdschema's lezen :+
www.f1countdown.com is erg handig daarvoor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Geen idee of hij al eerder voorbij was gekomen..
RBR heeft een "Race Station" live gezet.
http://www.redbullracing.com/racestation

[ Voor 23% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-06-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Palmer is klaar, auto is nog steeds kaput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Vandoorne nieuwe gearbox + 5 plaatsen grid straf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:17
Ik heb 'gewoon' een F1-agenda, ergens vandaan, geïmporteerd in de kalender van m'n mobieltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TinusTegengas schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:59:
Vandoorne nieuwe gearbox + 5 plaatsen grid straf
Dus dat is nu 75 plaatsen? Ik ben de tel kwijt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Okay, VER en RIC zijn i.i.g. alvast onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RIC vlak achter VER. Voor VER een bijna recht stuk vrije baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-06 11:38
Timing weer stuk op de stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
FouT schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:05:
Ook op TV hoor, geen timing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

FouT schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:05:
Yep Hij doet het eindelijk

[ Voor 9% gewijzigd door TinusTegengas op 24-06-2017 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bij mij (nog) niet. Max is lekker bezig.

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 24-06-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PER RAI naar 1:43:419.

[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 24-06-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
wow Massa bijna in de muur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-06 11:38
Zo te zien hebben ze de timing een rotschop verkocht, ineens reed iedereen groen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Er gaat daar iets niet goed m.b.t live timing lol

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Nette tijd van Verstappen: 1:42.860

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
VER heeft hem van de Eco stand gehaald? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En weer Mercedes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-06 19:12
Ham heeft de turbo knop weer gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Strak hoor hoe VER die rondjes draait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Max 1.42.544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
1.41.9 pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Max is wel koning in sector 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Vanaf P4 op 1 seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ham zet hem gewoon op Pole straks hoor.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bensimpel schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:13:
Ja, daar staat hij nu in principe al. Maar dat is geen verrassing natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 17:52

Mach

[END]Avengers

Ik vind het allemaal maar bloedeng zo strak langs die muren :X

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Max indrukwekkend tot nu toe.

Maar in Q3 nog betere tijd Mercedes. Derde zou indrukwekkend zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bensimpel schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:13:
Je weet hoe het vorig jaar afliep he? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hoop dat ver hem op p2 zet, laten we het hopen

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:13
Hoe zit het nu eigenlijk met die 'sectordata'? Ik kan mij herinneren dat we in de eerste GP van dit seizoen nog van die mooie kleurtjes kregen te zien die de kijker vertelde of de coureur zijn tijd wel of niet aan het verbeteren was in een bepaalde sector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Mach schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:14:
Ik vind het allemaal maar bloedeng zo strak langs die muren :X
Ja ze zouden het rated r moeten maken dat formule 1. :rolleyes:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bottas en Vettel gaan zich nog wel verbeteren denk ik in Q3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Yonix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:16:
Hoe zit het nu eigenlijk met die 'sectordata'? Ik kan mij herinneren dat we in de eerste GP van dit seizoen nog van die mooie kleurtjes kregen te zien die de kijker vertelde of de coureur zijn tijd wel of niet aan het verbeteren was in een bepaalde sector.
Timing is een beetje kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:10
Vandoorne weer slecht zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:16:
Dat werkte toen erg brak, wel een mooi systeem. Misschien dat het in 2018 toch terugkomt? Ik snap niet helemaal waarom het zolang moet duren voor het gefixt is, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het blijkt wel dat die kartbaancircuits Max erg goed liggen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:17:
Het blijkt wel dat die kartbaancircuits Max erg goed liggen. :P
Veel ervaring op dit circuit hebben de andere coureurs nog niet, toont de klasse aan van Max.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-06 19:12
Kvyat doet een torpedo op Vettel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Goede prestatie van Kvyat met p5-tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Handig dat ze als de vlag gevallen is de eerste 10 tonen. De onderste 10 had beter geweest?

Hamilton lijkt me erg sterk vandaag.

[ Voor 18% gewijzigd door Dupje op 24-06-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Die runoff zones worden wel gretig gebruikt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
Goron schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:21:
Die runoff zones worden wel gretig gebruikt
Ze moeten daar effe stempelen, en dan weer terug naar Bartlehiem, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDFtpgsXYAAIpdJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik vindt het niet prettig kijken met de timmings die ontbreken, de vele verschillende camerastandpunten en ligt het mij of is het signaal ook niet helemaal lekker (soms kleine haperingen en artifacten) zowel op TV (Ziggo) als op de stream ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1