Het is inderdaad een bende vandaag. Net alsof je fast forward door een recording aan het gaan bent.Breezers schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:23:
Ik vindt het niet prettig kijken met de timmings die ontbreken, de vele verschillende camerastandpunten en ligt het mij of is het signaal ook niet helemaal lekker (soms kleine haperingen en artifacten) zowel op TV (Ziggo) als op de stream ?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nou, Ric, Vettel, Bottas en Sainz vallen nog tegen. Zeker Sainz valt tegen hier. Als hij werkelijk Ferrari materiaal was, dan zou hij Kvyatt elke race zoek moeten rijden. Dat zie ik niet, waardoor ik betwijfel of Sainz ooit bij een topteam gaat uitkomen. Hij was al tweede keuze voor RBR, terecht want Max.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hing idd bijna met 300 in de muur!ArnevdS schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:28:
Wow, aardige save MAS
Wat is Massa vandaag risky aan het doen haha
- DaniëlWW2
- Niet online
Massa bijna twee keer gecrashed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Weer problemen bij Max

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
VER weer problemen in de hoge toeren.
"When you grow up your heart dies"
I have the same issues as this morning.
Wel p2 voorlopig op een halve tel.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Mr. Positivo...Jackson6 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:29:
Max naast de baan zo...

- DaniëlWW2
- Niet online
Max problemen, nog steeds P2.
Met deze ronde komt hij wel door naar Q3, hoeft hij iig niet achteraan te starten als het weer een of ander hydraulisch lek is. En nu zullen ze toch echt wel zoeken wat het is, mag ik hopen? Als het morgen in de race maar opgelost is

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
P5
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hmm, hij rijdt door blijkbaar. Ik zou het niet vertrouwen hoor
Beter in de pits nakijken dan straks langs de baan staan en Q3 missen

Die zwarte vlekken op de muur van de banden die er langs schrapen!
Zo, BOT 0.04s achter HAM
Massa wil een nieuw chassis voor volgende race?

VER > P4.
Max nu naar p4... Raar hoor...
Als het hydraulische problemen zijn gaat een nieuw chassis hem niet helpen
FI is toch ook wel goed bezig. Als dit zo doorgaat mag RBR blij zijn als ze eind van het jaar nog kunnen strijden voor P5/6 met dat hok van ze...het kan zomaar P7/8 worden...
Sjemig HAM heeft peper in z'n reet
DUGG
Ze zouden die kwalificatiemodus op de motoren moeten verbieden. Het is gewoon een soort doping.
Hamilton pole dus straks. Jezus wat een tijd.
Wat een onzin.dr.lowtune schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:34:
FI is toch ook wel goed bezig. Als dit zo doorgaat mag RBR blij zijn als ze eind van het jaar nog kunnen strijden voor P5/6 met dat hok van ze...het kan zomaar P7/8 worden...
Save MAS: https://my.mixtape.moe/uxeucn.mp4
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat doet hij het seizoen al...Odessa schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:34:
RIC valt wat tegen
En weer Mercedes, honestly.

Mwah, de concurrentie lees Renault moet harder werken.sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:34:
Ze zouden die kwalificatiemodus op de motoren moeten verbieden. Het is gewoon een soort doping.
Suikervrij tegenwoordigDupje schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:35:
Sprite sluikreclame.
Gewoon Mercedes een jaar bannen voor het sandbaggen en zielig doen.sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:34:
Waarom is dat onzin? FI is gewoon goed bezig, hebben een solide motor en zitten er elke race dichter op?
Stroll toch weer indrukwekkend, zal wel aan de hoge topsnelheid liggen.
Zei ik tochSinergyX schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:48:
[...]
De illusie dat de rest Merc kan bijhouden, ze gooien standje hoger en gaan nu echte tijden rijden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nope, het zou hetzelfde zijn als je kwalificatiemotoren toe zou staan.alwaysleft schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:35:
[...]
Mwah, de concurrentie lees Renault moet harder werken.
Wat jij zegt betekent dat de rest ook maar doping moet gebruiken. De Mercedes houdt deze modus ook niet lang vol.
Wow, VER > P2.
Ik snap de paniek bij die teams nooit zo. Van RIC naar SAI is was 0.7s ongeveer, hoe kun je dan bang zijn dat RIC ineens buiten Q3 zou vallen? Max P2 \o/
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 24-06-2017 15:38 ]
VER P2, problemen opgelost?!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De 0.2s die Renault deze GP won is ook behaald zonder dat er nieuwe motoren gebruikt zijn. Zeker wat betreft one lap pace is er echt flink wat te winnen in het aansturen van de motoren…sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:36:
[...]
Nope, het zou hetzelfde zijn als je kwalificatiemotoren toe zou staan.
Wat jij zegt betekent dat de rest ook maar doping moet gebruiken. De Mercedes houdt deze modus ook niet lang vol.
VER P2 1:41.961
RIC P5 1:42.215
STR verrassend nog P7
RIC P5 1:42.215
STR verrassend nog P7
Gevecht tussen Ferrari en Max is spannend. Straks in Q3 denk ik weer anders.
Ik zou juist het liefst zien dat ze weer teruggingen naar pure kwalificatie motoren zodat ze echt vol kunnen gaan in kwalificatie en dan ook de hele kwalificatie.sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:34:
Nee dat zitten ze niet, de vorige race hield RIC ze gewoon op in motorstand spaarmodus.dr.lowtune schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:36:
[...]
Waarom is dat onzin? FI is gewoon goed bezig, hebben een solide motor en zitten er elke race dichter op?
Bij Max ligt het aan Max en bij Stroll aan zijn auto?KleineJoop schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:36:
Stroll toch weer indrukwekkend, zal wel aan de hoge topsnelheid liggen.

Die jongen begint het gewoon te leren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max kan voor P3 gaan, dat is het wel. Misschien P2 als Bottas er niks van bakt. P1 kan alleen als Hamilton crashed.

Dat zeker. Ik vind het alleen zo jammer dat ze een turboknopje mogen gebruiken. Het is zo kunstmatig, als wat, net zoiets als de DRS of het KERS systeem.ANdrode schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:37:
[...]
De 0.2s die Renault deze GP won is ook behaald zonder dat er nieuwe motoren gebruikt zijn. Zeker wat betreft one lap pace is er echt flink wat te winnen in het aansturen van de motoren…
Wat is er in godsnaam aan de hand met Ferrari 😡
Max en Vettel bijna dezelfde tijd. Geeft de burger moed.
Prachtig zou zijn als Max morgen de finish haalt. Geen car issues of driver issues een keer. Goed voor iedereens zelfvertrouwen, zelfs in dit topic
DUGG
Ham gaat hard met die senna helm...
Nu geeft p1 t/m 6 wel mooi de eerste en tweede coureurs van de teams weer
Het is geen turbo knopje, het is het bewust kiezen van wanneer je 100% gaat.sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:38:
[...]
Dat zeker. Ik vind het alleen zo jammer dat mensen een turboknopje mogen gebruiken. Het is zo kunstmatig, als wat, net zoiets als de DRS of het KERS systeem.
Ga je voor safe, dan gaan je motoren niet kapot en ben je langzamer. Beheerst jouw leverancier dit trucje niet, dan moet je op dat gebied samenwerken.
Val je jouw leverancier continu af in de media op het kapot gaan van motoren, dan gaat de leverancier geen extra risico nemen. Volstrekt logische keuze van Renault om piekvermogen als laatste aan te pakken en te focussen op betrouwbaarheid. Wat betreft race pace en drivability zijn die motoren prima.
Sterker nog: De Ferrari heeft de beste race motor atm
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Stroll zit in Q3 hé, boven Massa.
Haha ik voorspelde vierde vanmorgen....denk straks ook.
Nope, in de race mogen ze die niet gebruiken.ANdrode schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:41:
[...]
Het is geen turbo knopje, het is het bewust kiezen van wanneer je 100% gaat.
Van wie? Jezus wal een bullshitsjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Nope, in de race mogen ze die niet gebruiken.
Met een beetje mazzel ramt Stroll wel een Mercedes van de baan. Sainz zit helaas te ver wegDaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:38:
Max kan voor P3 gaan, dat is het wel. Misschien P2 als Bottas er niks van bakt. P1 kan alleen als Hamilton crashed.
Van het team. Dat extra vermogen gebruiken ze dan niet. Is al wel vaker langs gekomen.
Dat vraag ik me af, dit circuit is duidelijk perfect voor Mercedes-motoren en niet geweldig voor Renaults of Ferrari's. RB doet wel aan damage control door hun goede aero, en FI heeft net gigantisch lopen slapen heb ik 't idee (gezien hun veel betere performance in Q1). Haas valt ook vies tegen.Qu3st schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:38:
[...]
Bij Max ligt het aan Max en bij Stroll aan zijn auto?![]()
Die jongen begint het gewoon te leren.

- DaniëlWW2
- Niet online
Of Max zet snel een tijd neer, dan Stroll in de muur en Max heeft Pole.epo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:44:
[...]
Met een beetje mazzel ramt Stroll wel een Mercedes van de baan. Sainz zit helaas te ver weg
Mag niet, of doen ze niet i.v.m. sparen?sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Ik kan me bijv. voorstellen dat wanneer in de laatste race het kampioenschap nog open ligt, en jij ligt 2de terwijl je eerste moet worden om WK te worden die modus er mogelijk toch echt wel op gaat als je daarmee de race nog zou kunnen winnen.
Ik zie vandaag eerder Massa dan Stroll in de muurDaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:45:
[...]
Of Max zet snel een tijd neer, dan Stroll in de muur en Max heeft Pole.
- DaniëlWW2
- Niet online
Of Perez of Ocon. Kan me niks schelen, Max P1 tijd en dan een crash en red flag.Goron schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:45:
[...]
Ik zie vandaag eerder Massa dan Stroll in de muur
Er is geen "mogen", er is kiezen. Of heb je daar een bron voor?sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Ik heb meerdere keren interviews gepost waarin gezegd wordt dat runbook en vermogen tussen Merc teams gelijk zijn. Ben dat frame een beetje zat. Horner moet naar zijn eigen stal kijken ipv te wijzen
Welk team heeft de vorige twee seizoenen erg veel engine failures gehad op het moment dat er vol gepusht moest worden in een race? Was dat het waard? Is het tijdens de race efficiënt om meer brandstof te verbruiken voor een snellere ronde?
Volgens mij alle drie negatief. En saaier…
Op veel circuits is lift and coast + met minder dan de limiet aan brandstof starten is sneller dan met een volle tank starten. Kom je alleen met refuel pitstops vanaf.
Geen idee, maar het zal wel iets met het behoud van de motor te maken hebben. Normaal draait hij bijvoorbeeld op 100% en met dat beetje extra op 105%. Geen idee eigenlijk of het echt zo werkt. Maar zie het als een soort overclocken.
Klein bier, je weet dat ze tegenwoordig tijdens de race nooit 100% rijden ivm brandstof en bandenbesparing?
Zoals het vroeger ging, de hele race vol gas stampen is er niet meer bij.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Regelmatig dat over de boardradio wordt gevraagd of het knopje gebruikt mag worden en dat het antwoord nee is.
Het team beslist, de coureur kan er altijd voor kiezen om 'm toch te gebruiken...
Het team beslist, de coureur kan er altijd voor kiezen om 'm toch te gebruiken...
New achievement badge behaald door Lance > first time in Q3.
Vraag het me ook af.RichardQG schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:50:
Waarom staat VER nog binnen?
Hij is buiten.RichardQG schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:50:
Waarom staat VER nog binnen?
Gelukkig, ik vreesde al technische problemen
Niet te hard roepen...RichardQG schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:52:
[...]
Gelukkig, ik vreesde al technische problemen
BOT knalt hem ff lekker langs/tegen de muur.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 24-06-2017 15:53 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1