Dat ding presteert toch niet slecht voor een horloge motortje dat normaal alleen kleine wijzertjes rondjes laat draaien (en de snelste doet een rondje in ongeveer een hele minuut)
alles kan off-topic
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat ding presteert toch niet slecht voor een horloge motortje dat normaal alleen kleine wijzertjes rondjes laat draaien (en de snelste doet een rondje in ongeveer een hele minuut)
alles kan off-topic
[ Voor 50% gewijzigd door alwaysleft op 23-06-2017 15:31 ]
En dat weet iedereen hier echt wel hoor.Racierox schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:29:
Jongens, jongens even rustig aan. Het is al 100x gezegd dat weet ik, maar dit is een FP en geen qualy. Ja, dat weten jullie natuurlijk ook, maar als ik die reacties hierboven lees zou je dat niet denken.
Kortom, niemand heeft nog het achterste van zijn tong laten zien.
"When you grow up your heart dies"
Waar kan ik tekenenalwaysleft schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:30:
Jongens, wie weet wordt het een heel mooi weekend.
Waiting on the world to change
Ik hoop 'talwaysleft schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:30:
Jongens, wie weet wordt het een mooi weekend.
[ Voor 19% gewijzigd door TommyGun op 23-06-2017 15:31 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
quote: Formula 1 @F1History almost repeats itself for @SChecoPerez 😱 #FP2 #AzerbaijanGP 🇦🇿 #F1
Behalve Max, die is aan het pushen alsof het een wedstrijd is
alles kan off-topic
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jeugdige onschuld. Die jongen leeft racen of het nu een training is of niet.Ankona schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:32:
[...]
Behalve Max, die is aan het pushen alsof het een wedstrijd is
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kvyat tochcaspervc schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:34:
Sainz ook de barrier geraakt....
mijn signature is bewust leeg :-)
En dit is dan 'alleen nog maar' de trainingDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:35:
Het is in ieder geval niet zo saai als vorig jaar.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En iedere keer hou ik mijn hart vast in de hoop dat het niet VER is..Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:38:
volgens mij is er zo'n beetje elke minuut wel even geel op de baan..
-
Ach alles wat nu kapot gaat, kan in de race niet kapot gaan. Het is pas FP2, dus als ie hem in de muur zet dan kan ie leren van z'n foutjeEdd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:39:
[...]
En iedere keer hou ik mijn hart vast in de hoop dat het niet VER is..
Xbox Live: Miesjh NL
Niet lang meerpCOW schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:41:
Nu zowel Rai als Vet boven Max
Nu weer eerste.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:41:
Weer die stomme rooie wagens. Die verpesten het ook altijd.
Hij laat het aan iedereen zien, opnieuw snelste.
loopt mijn stream zover achter?? :-)Miesjh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:41:
BAM Max P1
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 64% gewijzigd door Wom op 23-06-2017 15:45 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-06-2017 15:46 ]
Net wel.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:46:
Dus, is er nog iemand anders behalve Max niet de bocht uitgevlogen?
ZuchtDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:46:
Ja ik weet het, kop houden.
PalmerDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:46:
En daar gaat Max...
-
Dan valt RIC toch beetje tegen, moet er toch 0.2 - 0.3 achter zitten, mits z'n afstellingen hetzelfde zijn. Maar heb het idee dat Max dit seizoen z'n eigen gang gaat itt vorig jaar.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Wie anders dan Palmer.
Dat was mijn tweede keus
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Wat werd er dan gezegd? (Ben doof, echt).Lasmibalsingh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:48:
Pijnlijk radioverkeer voor Palmer....
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat dacht ik ook, maar lees even wat comments terug zou ik zeggen
Tsk. Jij ziet problemen. Ik zie een spannender wordende race straksDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:48:
Maar de poort begint nu toch wel problematisch te worden.
everything ok with the car?
Dat is altijd tijdens FP'sNRG-81 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:49:
Red Flag, maar tijd loopt door?
Ik denk dat ze de eerste curb nog wel gaan aanpassen en iets meer naar binnen leggen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:48:
Maar de poort begint nu toch wel problematisch te worden.
-
Dat is altijd in de Vrije Trainingen. Alleen in de kwali niet.NRG-81 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:49:
Red Flag, maar tijd loopt door?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
RIC z'n tijd is op softs, VER op supersofts, dat verschil ik sowieso aardig.loekf2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:47:
[...]
Dan valt RIC toch beetje tegen, moet er toch 0.2 - 0.3 achter zitten, mits z'n afstellingen hetzelfde zijn. Maar heb het idee dat Max dit seizoen z'n eigen gang gaat itt vorig jaar.
Ja, ze vroegen niet eens of hij wel in orde was
[ Voor 8% gewijzigd door Lasmibalsingh op 23-06-2017 15:54 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wat een oelewapper die Palmer
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het is voorbij met hem. In de zomer al vervangen ga ik ook niet meer uitsluiten.
Bij SKY waren ze er net van overtuigd, dat hij dit jaar nog wel blijft rijden, daarna was wel onzeker.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:56:
[...]
Het is voorbij met hem. In de zomer al vervangen ga ik ook niet meer uitsluiten.
Nah dat lukt ze wel. Voordeel van een lange baan. Op basis van max z'n tijd nu is de 107% rond de 1.50Edd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:57:
[...]
Die moeten misschien gaan oppassen voor de 107% regel?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq