[F1 2017] Race 8 - GP van Baku Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 35 Laatste
Acties:
  • 81.191 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:31
Kijken met nachtnet jr. is interessant. Die begint bij zijn 2e sessie al te vragen is dat Perez (in die rose?) en is dat een Sauber? Dat is een Renault, Vettel is grappig, die heeft rode lippen.
Die auto heb ik ook (de RB (hij heeft de Jumbo rb12 1/43 van vorig jaar gekregen.))

Straks fp2 kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@nachtnet hoe oud is hij?

Kijk hier ook altijd met mijn zoontje (11 over 3 maanden). Super leuk inderdaad!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 01:25

Wom

Heb aantal races gekeken met mensen de nooit F1 kijken, dan krijg je hetzelfde gevoel hoor. Wel leuk om je kennis te delen dan, dat dan weer wel.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:56
Ja, nu is het leuk, wacht maar tot hij om een kart gaat zeuren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:31
@albino71 Hij is nu 4 bijna 5.
Is nu inmiddels op mijn tablet een slotcar spel aan het spelen..

Frisse andere blik naar wat er op de baan gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:53

Player1S

Probably out in the dark

nachtnet schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:41:
Kijken met nachtnet jr. is interessant. Die begint bij zijn 2e sessie al te vragen is dat Perez (in die rose?) en is dat een Sauber? Dat is een Renault, Vettel is grappig, die heeft rode lippen.
Die auto heb ik ook (de RB (hij heeft de Jumbo rb12 1/43 van vorig jaar gekregen.))

Straks fp2 kijken.
O+

Laatst met mijn dochter (3) was het "wie is die blauwe?" (wijzend naar mercedes)
"Dat is een mercedes"
"en die rooie?"
"Dat is een Ferrari...En dat dat is een Red Bull".
"en die blauwe dan?" (weer wijzend naar een mercedes)
"Dat is een mercedes".

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Kijk, aan paplepels geen gebrek. Nieuwe aanwas! :)

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 08:02
L1nt schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:47:
[...]

O+

Laatst met mijn dochter (3) was het "wie is die blauwe?" (wijzend naar mercedes)
"Dat is een mercedes"
"en die rooie?"
"Dat is een mercedes".
Is haar naam Dory? ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
L1nt schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:47:
[...]

O+

"Dat is een mercedes"
"en die rooie?"
"Dat is een mercedes".
vrouwen... 8)7

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:31
Chiron schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:19:
[afbeelding]

Dat wiel breekt wel heel makkelijk af, hoort daar geen safety op te zitten?
Wauw dat is wel een flinke crash. Er zit zeker een safety op. Maar je hebt goed kans dat met een dergelijke klap alles afbreekt inclusief die safety.
Als je niet over hebt om iets aan vast te zetten dan kun je ook geen safety hebben.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

Nee maar kwam er vorige week wel achter dat ze in de "waarom" fase zit :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:01

d0s

sssst

Red Bull lijkt zich qua chassis toch wel spectaculair aan het ontwikkelen te zijn zeg. Vooral op racepace ziet het er goed uit.

Of zouden de 'incrementele' updates aan de motor toch meer brengen dan verwacht? Misschien is er wel gewoon een tamelijk grote motorupdate gedaan voorafgaand aan dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:35
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:57:
De Mercedes en Ferrari motoren zijn nog steeds downrated hé voor FP1. ;)
Ja, morgen gaat bij Q3 de motor in het "ridiculous speed" standje en lopen ze alsnog weg.

Leuk voor RB, bewijst dat het met de aero wel ok zit. Op motorsport.com waren wat foto's te zien en je ziet dat ze met een ultra lage downforce & vleugel rijden om maar zo veel mogelijk snelheid uit die brakke Renault motor te kunnen persen.

Snap alleen niets van de banden strategie van VER en RIC. Zie volgens mij ook nog wat mediums in het lijstje staan. Je bent toch gek als je in Baku met mediums gaat rijden ? Of is het idee ... hoge circuit temp => hoge slijtage => hardere compound nodig => misschien dat starten op soft dan uitrijden op mediums een strak plan is ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:53
d0s schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:09:
Red Bull lijkt zich qua chassis toch wel spectaculair aan het ontwikkelen te zijn zeg. Vooral op racepace ziet het er goed uit.

Of zouden de 'incrementele' updates aan de motor toch meer brengen dan verwacht? Misschien is er wel gewoon een tamelijk grote motorupdate gedaan voorafgaand aan dit weekend.
Geen idee wat betreft de motoupdate. Maar dit is FP1. Ondertussen zouden we wel moeten weten dat RBR na FP3 het derde team wordt. Misschien zelfs het vierde als FI zijn zaken goed op orde krijgt. En de wagen van PER nog werkt :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 08:02
loekf2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:10:
[...]

Ja, morgen gaat bij Q3 de motor in het "ridiculous speed" standje en lopen ze alsnog weg.

Leuk voor RB, bewijst dat het met de aero wel ok zit. Op motorsport.com waren wat foto's te zien en je ziet dat ze met een ultra lage downforce & vleugel rijden om maar zo veel mogelijk snelheid uit die brakke Renault motor te kunnen persen.

Snap alleen niets van de banden strategie van VER en RIC. Zie volgens mij ook nog wat mediums in het lijstje staan. Je bent toch gek als je in Baku met mediums gaat rijden ? Of is het idee ... hoge circuit temp => hoge slijtage => hardere compound nodig => misschien dat starten op soft dan uitrijden op mediums een strak plan is ?
Of al je mediums opmaken tijdens FP1. Omdat je ze tijdens de race toch niet gaat gebruiken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 22:28
RocketKoen schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:15:
[...]

Of al je mediums opmaken tijdens FP1. Omdat je ze tijdens de race toch niet gaat gebruiken.
Alleen heb je dan een stuk minder aan je data. Gezien het aantal auto's dat rechtdoor geschoten is (wat een mega tijdsverlies oplevert in de race) zie ik die mediums nog niet zo snel gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:00
Beide red bulls hebben vorig jaar ook op de mediums gereden in de race, volgens mij omdat de zachtere compounds te hard sleten. De oorzaak daarvan zal hoge temperatuur en weinig downforce (meer wielspin) zijn vermoed ik.

Bron: http://www.f1fanatic.co.u...strategies-and-pit-stops/

[ Voor 16% gewijzigd door Racierox op 23-06-2017 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Hier nog eens de crash van PER.
https://www.formula1.com/...the_barriers_at_Baku.html

Met de mogelijkheid om het af te spelen met 4295Kbps :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 15:20
Martinspire schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:24:
Schijnt dat het touwtje dus in die buis zit aan het wiel vast, maar daar heb je dus weinig aan als het hele ding eraf gaat. Lijkt me dat die binnenkort wel aan het chassis vast moet zitten.

[...]

Volgens mij was de baan vrij snel schoon maar hadden ze niet echt goed uitgedokterd hoe ze daar een auto weg gingen halen.
De kabel loopt inderdaad door de draagarm, maar die moet aan de ene kant aan het chassis vast zitten en aan de andere kant aan de wielhub.

Dit is dan geen F1 auto, bij een F1 auto loopt de tether door de arm heen maar de rest van de montage punten zijn gelijk: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/G6mtr8Udkea9aa6BSqHQc39c/full.jpg

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

Racierox schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:18:
Beide red bulls hebben vorig jaar ook op de mediums gereden in de race, volgens mij omdat de zachtere compounds te hard sleten. De oorzaak daarvan zal hoge temperatuur en weinig downforce (meer wielspin) zijn vermoed ik.

Bron: http://www.f1fanatic.co.u...strategies-and-pit-stops/
Dit inderdaad en tot hun verbazing reed die band nog erg goed ook in de race. Ze reden namelijk niet langzamer op de medium dan de kop van het veld.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Als ze trouwens de lengte van een circuit berekenen. Dan bereken ze dat toch vanuit het hart van de baan?
Wel een lekker getal trouwens 6,003 km (baan lengte Baku). Dat is dan toch 3 centimeter langer dan 6 kilometer? Of moet ik terug naar de basisschool. :+

@Bigfoot Bam. /me Jasphur gaat terug naar de basisschool en schaamt zich diep en voelt zich echt even dom.

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2017 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
Een kilometer is 1000 meter dus het is 6 kilometer en 3 meter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:42
Jasphur schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:45:
Als ze trouwens de lengte van een circuit berekenen. Dan bereken ze dat toch vanuit het hart van de baan?
Wel een lekker getal trouwens 6,003 km (baan lengte Baku). Dat is dan toch 3 centimeter langer dan 6 kilometer? Of moet ik terug naar de basisschool. :+
3 meter. 6,003 km = 6003 meter. Toch maar terug naar de basisschool :P

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
Ja je moet terug naar de basisschool :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024

@Bigfoot Bam. /me Jasphur gaat terug naar de basisschool en schaamt zich diep
Wat ik mij juist afvraag, is die 6003 meter de afstand die de auto aflegd over de ideale racelijn of de lengte van het circuit opgemeten in het midden van de baan? Kan makkelijk een aantal meter verschil inzitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Wat ik zo snel even kon Googlen.
The FIA, which sanctions Formula 1, WRC, and numerous other cham­pi­on­ships and motorsports records, says the center line of the track is used for the official track length. This is determined by measuring the distances around the inside and outside edges of the track and averaging the results. This distance differs from the racing line, so the actual distance a car travels in a race might differ slightly from the circuit’s posted length, and the average speed based on lap time will differ from the average in-car speed.
Bron uit 2008 Eerste twee alinea's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Je zou maar terug moeten naar de basisschool :o

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Jasphur schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:19:
Hier nog eens de crash van PER.
https://www.formula1.com/...the_barriers_at_Baku.html

Met de mogelijkheid om het af te spelen met 4295Kbps :D
Hoe zit dat met het compleet los komen van het achterwiel?
Dit mag toch niet?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Mad-Matt schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:24:
[...]

Dit mag toch niet?
Even teruglezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 18:07
[...]

Dit mag toch niet?
Al besproken alhier. Er zijn maatregelen om het loskomen te voorkomen. Maar je kunt niet overal tegen beschermen. Voor mij lijkt het ook alsof het wiel min of meer in de muur blijft hangen en er daardoor wellicht zwaardere krachten op staan dan de tests/maatregelen op berekend zijn. But then again, Alonso in Melbourne vorig jaar zaten volgensmij ook nog alle wielen eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Dit mag toch niet?
Zoals hier eerder besproken. Waarschijnlijk breekt ook de kant waar de veiligheidslijn aan het chassis vast zit af. En ja dan is er geen redden meer aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Romain-Grosjean-HaasF1-Formel-1-GP-Aseerbaidschan-2017-Training-Freitag-23-6-2017-fotoshowBig-183c672b-1098748.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Esteban-Ocon-Force-India-Formel-1-GP-Aseerbaidschan-2017-Training-Freitag-23-6-2017-fotoshowBig-ebcdcbc8-1098731.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Nico-Huelkenberg-Renault-Formel-1-GP-Aseerbaidschan-2017-Training-Freitag-23-6-2017-fotoshowBig-43e3597b-1098717.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Fernando-Alonso-McLaren-Honda-Formel-1-GP-Aseerbaidschan-2017-Training-Freitag-23-6-2017-fotoshowBig-10ec2c97-1098728.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
Reken maar dat FI stevige vragen krijgt van de FIA hoe dit kon gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Waarom is bij de derde foto de belijning links wel verwijderd en rechts niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 14:42
SnowDude schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:30:
Reken maar dat FI stevige vragen krijgt van de FIA hoe dit kon gebeuren.
Denk dat dat wel mee gaat vallen. Zoals meerdere personen hierboven al gezegd hebben, als het deel waar de kabel aan vastgemaakt zit ook geraakt is en losraakt, dan gaat de band er vanzelf vandoor.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
demo31051987 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:32:
[...]

Denk dat dat wel mee gaat vallen. Zoals meerdere personen hierboven al gezegd hebben, als het deel waar de kabel aan vastgemaakt zit ook geraakt is en losraakt, dan gaat de band er vanzelf vandoor.
Dat zullen ze toch echt moeten aantonen, ook aan de bevestigings punten worden zware eisen gesteld, het rare is is dat de duct om de remschijf heen nog wel aan de auto vast leek te zitten. Daarom zal er echt nog wel wat onderzoek volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:04
SnowDude schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:41:
[...]

Dat zullen ze toch echt moeten aantonen, ook aan de bevestigings punten worden zware eisen gesteld, het rare is is dat de duct om de remschijf heen nog wel aan de auto vast leek te zitten. Daarom zal er echt nog wel wat onderzoek volgen.
deze kabel zitten vast aan de wheel hub, en deze blijft wel zitten. het probleem hier is dat het wiel loskomt van de wheel hub, hierdoor hebben de kabels geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Dijkstraat schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:46:
[...]

deze kabel zitten vast aan de wheel hub, en deze blijft wel zitten. het probleem hier is dat het wiel loskomt van de wheel hub, hierdoor hebben de kabels geen nut.
ik misschien dat de wheelhub is gebroken, want ik kan me herinneren dat er nog wel een stuk draagarm aan het wiel vast zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:04
SnowDude schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:47:
[...]
ik misschien dat de wheelhub is gebroken, want ik kan me herinneren dat er nog wel een stuk draagarm aan het wiel vast zat
Het is allemaal een beetje lastig te zien, maar het lijkt mij dat de aandrijfas nog vast zit aan het wiel. Dus dan is idd de wheel hub gebroken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
De stills. Oordeel zelf.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DC_5GLaWAAA-n_7.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DC_5HgLW0AEGk0O.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DC_5EiHXYAEWjvH.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:28

Edd

Zo.. Ik zit alweer klaar voor FP2.
Wie gaat hem nu in die muur parkeren??

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:29
Zo te zien is ie er vanaf :+

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
Edd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:53:
Zo.. Ik zit alweer klaar voor FP2.
Wie gaat hem nu in die muur parkeren??
Stroll :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 22-06 18:44

pinda powerrr

Slow down...

caspervc schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:54:
[...]

Zo te zien is ie er vanaf :+
Hè hè! Eindelijk iemand met een goede conclusie!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Net klaar met werken, nu FP2 kijken!!! Ik zag net pas de uitslag van FP1, en ik moest toch wel ff lachen met de RB's op 1 en 2..

Zonder alles terug te moeten lezen, was dit dankzij echte snelheid, of andere banden keuze oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Met Liberty is het bij F1 wel een stuk beter geworden met (online) beeldmateriaal. Nu hebben ze ook weer zo'n film in elkaar gedraaid met de samenvatting van FP1, zie de Formula1 twitterpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Toch knap dat ze bij FI de auto van PER in elkaar hebben gezet.

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

pilskes schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:59:
Net klaar met werken, nu FP2 kijken!!! Ik zag net pas de uitslag van FP1, en ik moest toch wel ff lachen met de RB's op 1 en 2..

Zonder alles terug te moeten lezen, was dit dankzij echte snelheid, of andere banden keuze oid?
Pure dominantie van RBR, geen ander team wat in de buurt komt.

:+
Meer dat de andere teams hun Q3 knopje nog niet hebben ingedrukt. Maar desondanks wel een prima FP1, veel rondjes. Uiteraard waren Ferrari en Mercedes nog rustig aan bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
na 3 minuten al geel ja? :P GRO
en PER kan gewoon mee rijden?? wow helden daar in de garage van FI

ik volg de live timing/commentary in de app

[ Voor 30% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Jasphur schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:05:

Net de herhaling.. Bocht ging linksaf, hij rechtdoor :+

Iets met remmen... Shocking!!

[ Voor 6% gewijzigd door Edd op 23-06-2017 15:06 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Die moest even de Reverse versnelling uitproberen, ging te ver door in bocht 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
pinda powerrr schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:03:
[...]

Pure dominantie van RBR, geen ander team wat in de buurt komt.

:+
Meer dat de andere teams hun Q3 knopje nog niet hebben ingedrukt. Maar desondanks wel een prima FP1, veel rondjes. Uiteraard waren Ferrari en Mercedes nog rustig aan bezig.
Dominantie wordt voortgezet in FP2. Max wederom op 1! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
en PER kan gewoon mee rijden?? wow helden daar in de garage van FI
T-car?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Waarom steeds geen beeld bij ziggo is al 4 keer gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Gaat lekker met de gele vlaggen.

Vet heeft problemen. KVY in de uitloopbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:36

swv

Ik zie nogal geel... Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 17:26
Max goed bezig. Blijkbaar goed gevoel er bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Na 10x steken komt die er vast wel uit :+

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:51

sjaool

Every life should have 9 cats

Hebben ze al jaren niet meer .Ze herbouwen de auto compleet.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:35
Formula one schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:07:
Waarom steeds geen beeld bij ziggo is al 4 keer gebeurt
Is toch gewoon bij Ziggo Sport Select ?

Anders FilmOn app => Channel 4 en elke 2 minuten refreshen (anders betalen).

EDIT: ging er nou weer iemand de vangrail in ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Edd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Na 10x steken komt die er vast wel uit :+
helaas geen beeld hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-06 19:07
sjaool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Maar toch bracht de opmerking me weer even terug naar de "good old times"

Startcrash, ding afschrijven en 5 minuten later weer fluitend op de grid staan terwijl je teamgenoot klaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verstappen is on a roll. Wow!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Hahahah niemand kan meer normaal remmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 17:26
Vettel voor de 3de keer rechtdoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Nog nooit zo vaak F1 auto's achteruit zien rijden

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max blijft zich nog steeds verbeteren. Mooi om te zien dat hij zich goed voelt daar in Baku. Zelfs als Mercedes en Ferrari straks sneller zouden moeten gaan is dit toch een mooie opsteker. Nu hopen dat al dit werk zich zondag ook een keer laat waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 05:07
Snelste tijd tot nu toe inderdaad: 1:43:988 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Een ding is zeker, de achteruit wordt dit weekend wel getest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hoi mensen, ben even wat later. Hoe erg is het? :P
Ik zal meteen al een Kvyatt met rokende remmen toen ik de stream aanzette. :+

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-06-2017 15:15 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:40
in ieder geval straks een nieuw record voor Baku

meeste gele vlaggen ooit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Zo "gemakkelijk" op 1 en 2 in FP2 zegt toch minstens iets...
Ik vind het verrassend. Als het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
En Alonso dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdit
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-10-2024

Rdit

Gewoon, omdat het kan

KleineJoop schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:14:
[...]

Snelste tijd tot nu toe inderdaad: 1:43:988 :)
en dat op de softs 1:43:988. zijn ronde met de supersofts FP1 / 1:44:410

gaat vooruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zijn de aerodynamische veranderingen aan de wagens zo groot dat ze zich in Baku heel anders gedragen? Ik zie Ferrari en Mercedes behoorlijk vechten om door de bochten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
UltraSub schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:15:
Zo "gemakkelijk" op 1 en 2 in FP2 zegt toch minstens iets...
Ik vind het verrassend. Als het zo blijft.
Het zegt dat de coureurs in de race weer veilig in een rijtje gaan rijden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Max is gewoon fantastisch bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

sjaool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:16:
Zijn de aerodynamische veranderingen aan de wagens zo groot dat ze zich in Baku heel anders gedragen? Ik zie Ferrari en Mercedes behoorlijk vechten om door de bochten te komen.
Die dubbele T-wing die dan toch zijn werk doet ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Vette spin van BOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 16:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sjaool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:16:
Denk dat ze allemaal opzoek zijn naar de juiste rembalans, lijkt vaak gevalletje van blokkeren, maar niet echt te vroeg of te laat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
Die laat wel even zien hoe je dat even snel oplost idd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Wat is hier aan de hand? Alleen RBR lijkt haar auto op orde te hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Renault heeft P-in-P actie

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDAhWBtWsAAxqYL.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 15:56
Niks geen achteruit nodig voor Bottas. Gewoon een 180 graden draai op de uitloop strook en terug de baan op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Weer iets sneller. Max wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat een gat naar RIC ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:18:
Wat is hier aan de hand? Alleen RBR lijkt haar auto op orde te hebben.
Dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
sjaool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Ik weet het. Als vroeger na een mega crash de race afgebroken werd met een rode vlag dan stond het halve veld 10 minuten later in de T-car alweer klaar voor de herstart.

Maar tegenwoordig, er lijkt mij wel wat voor te zeggen om de FP's in een test wagen te rijden ipv het wedstrijd materiaal te belasten. (eventueel de fp3 in de wedstrijd wagen om te testen of de bevindingen goed vertaald zijn naar een wedstrijd setup)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Max geeft een visite kaartje weer eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

alwaysleft schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:19:
Max geeft een visite kaartje weer eens af.
Hij moet binnenkort nieuwe bestellen

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Lijkt er ook op dat RBR de correlatie goed heeft zitten, en wat Newey magie heeft gebruikt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

3 teams die gaan vechten om de plekken? Ik mag hopen 4 teams. FI laat zich ook behoorlijk gelden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RIC nu op 0.2s van VER.

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 23-06-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ja, beeld! En ik zie meteen iemand zijn biefstuk laten vallen. Dat doe je toch niet......!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
Ik denk dat Max wel een voordeel heeft hier. Met zijn "jeugdige roekeloosheid" ofja het algemeen niet zo bang zijn en anders durven denken. Een nieuw straten circuit met zulke hoge snelheden lijkt me toch indrukwekkend. Als je dan net wat extra durft en ook kunt, tsja dan zijn er volgens mij wel wat tekortkomingen *kuch*renault*kuch* goed te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
perpixel schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:24:
Ik denk dat Max wel een voordeel heeft hier. Met zijn "jeugdige roekeloosheid" ofja het algemeen niet zo bang zijn en anders durven denken. Een nieuw straten circuit met zulke hoge snelheden lijkt me toch indrukwekkend. Als je dan net wat extra durft en ook kunt, tsja dan zijn er volgens mij wel wat tekortkomingen *kuch*renault*kuch* goed te maken
*kuch*tag-heuer*kuch* :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Toch Perez die het muurtje weer kust.. Je zou denken dat ie van vanochtend geleerd zou hebben?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:21:
3 teams die gaan vechten om de plekken? Ik mag hopen 4 teams. FI laat zich ook behoorlijk gelden. :)
Perez sloopte zijn auto bijna weer, dus het blijven er denk ik drie. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArnevdS
180 graden BOT: https://streamable.com/sbwg4

[ Voor 22% gewijzigd door ArnevdS op 23-06-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Jamemr dat ERI zijn 180 niet helemaal doorzet. Het een kneitergave slo-mo kunnen worden.

Pagina: 1 ... 4 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1