En dat op mediumsWoudloper schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:36:
Na een half uur rijden is dit de stand:
[afbeelding]
Ik zie toch echt VER al een hele tijd op P3 staan hoor...denk dat het plaatje al een stuk verouderd is.
Waiting on the world to change
Sainz eindelijk naar buiten. Blijkbaar problemen met de T-wing, die niet goed vast zat.
- nevermind, was een feelerlap. STR heeft de boel niet echt onder controle, lijkt het.
- nevermind, was een feelerlap. STR heeft de boel niet echt onder controle, lijkt het.
[ Voor 34% gewijzigd door DJTimo op 23-06-2017 11:52 ]
VER zette net dat rondje neer toen dit gepost werdpinda powerrr schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:49:
Ik zie toch echt VER al een hele tijd op P3 staan hoor...denk dat het plaatje al een stuk verouderd is.
Max nu op de SS zo te zien, kijken wat een verschil dat gaat maken
[ Voor 11% gewijzigd door Sinny op 23-06-2017 11:52 ]
Redelijk, P1 nu. :-)Sinny schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:50:
[...]
VER zette net dat rondje neer toen dit gepost werd
Max nu op de SS zo te zien, kijken wat een verschil dat gaat maken
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
En nu een P1 voor VER.
Speed trap stond op 206m/h (geen idee waarom ik de miles heb onthouden en niet de km's)
Speed trap stond op 206m/h (geen idee waarom ik de miles heb onthouden en niet de km's)
Ja qua topspeed zit RB er goed bij vandaagpinda powerrr schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:54:
En nu een P1 voor VER.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De Mercedes en Ferrari motoren zijn nog steeds downrated hé voor FP1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu al 337 km/u voor BOT.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
In km/h was het 330 volgens mijpinda powerrr schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:54:
En nu een P1 voor VER.
Inderdaad, ik bedoelde eigenlijk topsnelheid maar die snelheden lijken ze ook wel te benaderen tov vorig jaar in de speed traps. 2017 PU's hebben ook weer meer vermogen gekregen natuurlijk.ArnevdS schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:39:
[...]
De snelste tijd van FP1 is nu al bijna een seconde sneller dan vorig jaar tijdens FP1. Kan aan het onbekende circuit van vorig jaar liggen, maar het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze niet sneller gaan dit jaar.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dan zit je daar in Baku, zonder visum....
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hij remde gewoon te laat.. lol.CrazyFool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:00:
Max is de tracklimits aan het opzoeken?
Daar is FP1 natuurlijk ook voor bedoelt. Je grenzen opzoeken.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Max wil wel even wat laten zien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max gaat zeker lekker. Ook opvallend dat hij veel rondjes aan het rijden is. Dat doet RB weleens anders in FP1
Hij blijft z'n rondetijden verbeteren. Die nieuwe achtervleugel lijkt het bochtenwerk weinig nadelig te beïnvloeden.
Veel data vergaren, altijd goed.
hij kan ze beter nu ver remmen dan zondag
Maar, maar FP1
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
aaawh

Hm... VET heeft ook een hoekje opgezocht...
Fijn om te zien dat op het 'meest technische' gedeelte VER voorop loopt. Jammer dat die gewonnen tijd niet evenredig staat aan het verlies op de rechte stukken.

[ Voor 55% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2017 12:08 ]
Om er in de race zelf weer goed bij te zittenJackson6 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:08:
Leuk dat hij 1e staat maar Ferrari/Merc staat er straks gewoon een seconde voor.
Is er iemand die de illusie heeft dat hij morgen pole position pakt dan? Het was erger geweest als ze er nu al niet bij zaten, dan staat Mercedes en/of Ferrari er morgen 2s voorJackson6 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:08:
Leuk dat hij 1e staat maar Ferrari/Merc staat er straks gewoon een seconde voor.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Oei, Perez ka-pot! Rood!
precies op het smalste punt van het rondje.
precies op het smalste punt van het rondje.
[ Voor 55% gewijzigd door DJTimo op 23-06-2017 12:12 ]
Het is ook een kut bocht.
Maar banden mogen toch niet los komen?
Maar banden mogen toch niet los komen?
zo te zien, links de curbs te veel gepakt en rechts tegen de muur gestuiterd?
[edit: zie net de herhaling en ja dat gebeurde dus }
[edit: zie net de herhaling en ja dat gebeurde dus }
[ Voor 25% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 23-06-2017 12:12 ]
Dat weten we toch ook wel. Iedereen beseft heus wel dat dit FP1 is.Jackson6 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:08:
Als ze er in de race maar een beetje bij zitten ben ik al tevreden.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 23-06-2017 12:12 ]
Daarom kijk ik Sky en C4 tegelijkertijd.ArnevdS schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:11:
Net reclame op sky...
Well done Baku! 
Je maakt het nog interessant.
Je maakt het nog interessant.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Wat lullig voor STR trouwens, die hadden net hun auto's opgelapt en waren klaar om hun eerste programma af te draaien. Dit kost hen nog meer tijd.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die is kaduk.
Rood en de timer loopt door? Ik dacht die altijd stopte bij rood?
[ Voor 48% gewijzigd door sjaool op 23-06-2017 12:15 ]
Niet bij FP's.sjaool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:14:
Dus ik denk dat FP1 nu wel over is.

[ Voor 24% gewijzigd door Edd op 23-06-2017 12:15 ]
-
Niet bij vrije trainingensjaool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:14:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
alleen in de qualisjaool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:14:
En niet zo'n beetje ook

Ben benieuwd of ze die op tijd af hebben voor FP2.
Niet in de vt, wel in quality en race.sjaool schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:14:
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, Max heeft FP1 gewonnen, Ric 2de. Toch leuk voor RBR zo.
Als Perez dat morgen ook in Q3 wil doen? Blijf benieuwd hoe ze deze situatie tijdens de race willen afhandelen? Safetycar bij het weghalen? Rode Vlag? VSC?
Thx guys... alles onthouden wordt wat lastiger voor opa.
Is Stroll niet naar buiten gegaan?nachtnet schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:11:
perez is de eerste in het muurtje.. (voor de bingo kaart.)
ping 127.212.23.124
Opvallend dat het hele wiel loslaat en rond slingert.
Lekker door een steegje

Rolletje duct-tape en misschien hier en daar een tie-wrap?
alles kan off-topic
raggen de FI nog even lekker tegen de muur met die kraanwagen haha
[ Voor 16% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 23-06-2017 12:17 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat mag dus niet. Dit zal een enorme klap zijn geweest, zijkant licht eraf, de vloer zal ook wel kapot zijn. FP2 gaat lastig worden denk ik...Dijkstraat schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:16:
Opvallend dat het hele wiel loslaat en rond slingert.
Een wiel er helemaal af... dat zie je niet heel vaak meer.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 23-06-2017 12:17 ]
Toch zal de Honda voorlopig niet op 100% rijden. Het uitvalpercentage is te hoog, dus dan moet je beperken. Het is wel raar want nu gaan ze weer wat extra onderdelen voor Vandoorne instellen, maar daar zal ie ook niet veel harder mee kunnen lijkt me?
Aardige klapper van Perez maar die gaan nog gezeik krijgen over dat losschietende wiel denk ik.
oh? Heb ik in het eerste uur wat gemist? Was toen nog in de Jumbo, batterijen voor VER aan het kopen
(nee serieus, was echt even in de Jumbo.)
Het flatbed truckje moest er doorJackson6 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:17:
Hebben ze hier serieus niet over nagedacht ofzo lol
Perez aanschouwt het allemaal 
Handjes in de zij
Handjes in de zij
[ Voor 22% gewijzigd door Qu3st op 23-06-2017 12:19 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij reed gewoon. Was aan het klagen over zijn remmen, maar het team vond ze gewoon goed.nachtnet schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:18:
[...]
oh? Heb ik in het eerste uur wat gemist? Was toen nog in de Jumbo, batterijen voor VER aan het kopen![]()
(nee serieus, was echt even in de Jumbo.)

lol @ fashion show op Sky. Ze nemen de kans om uitgebreid de nieuwe overall van Perez te beoordelen.
zoals ze daar bezig zijn, zal het mij niets verbazen als de wagen zo van de flatbed afflikkert.Racierox schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:19:
Perez staat er ook een beetje beteuterd bij te kijken hoe ze met 'zijn' auto omgaan.

Dat wiel breekt wel heel makkelijk af, hoort daar geen safety op te zitten?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
Die is er dus afgerukt, dat is die kabel.Chiron schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:19:
[afbeelding]
Maar wat leren we hiervan? Niet crashen hier, wrak weghalen kunnen ze niet.
Daar hoort toch een "touwtje" aan te zitten?Chiron schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:19:
[afbeelding]
Dat is geen garantie dat het eraan blijft zitten. Het zal ongetwijfeld de grootste vlucht van de band beperken...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat touwtje zat er ook echt wel aan hoor, alleen die kan ook niet altijd voorkomen dat een wiel los komt.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Het zijn geen Monaco Marshals
met hun opruimen
Ja opzich als je maar hard genoeg tegen een massief stenen muur aan rijdt dan breekt alles wel af. Maar ben benieuwd of ze hier nog voor op hun flikker krijgen. En zonder safety zou dat wiel ergens op de maan geland zijn jaDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:20:
[...]
Die is er dus afgerukt, dat is die kabel.![]()
Maar wat leren we hiervan? Niet crashen hier, wrak weghalen kunnen ze niet.
Dat gehannes nu voorspelt niet veel goeds voor de wedstrijd, laat staan als er 2 of 3 auto's op elkaar klappen in die bocht.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit is geen goede reclame voor deze oliestaat dictatuur.
Maar die hele auto is totalloss. Zijkant is ook kapot. FP2 gaat denk ik niet gebeuren.
Maar die hele auto is totalloss. Zijkant is ook kapot. FP2 gaat denk ik niet gebeuren.
Schijnt dat het touwtje dus in die buis zit aan het wiel vast, maar daar heb je dus weinig aan als het hele ding eraf gaat. Lijkt me dat die binnenkort wel aan het chassis vast moet zitten.
Volgens mij was de baan vrij snel schoon maar hadden ze niet echt goed uitgedokterd hoe ze daar een auto weg gingen halen.
[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2017 12:25 ]
Iets te enthausiast over de curbstone aan de linker kant, kont krijgt een zetje opzij en bam. Ligt het aan mij of gaat Perez onder druk wat rare fouten maken? Canada, nu hier..
Vettel had ook een momentje trouwens zie ik maar weet het goed op te lossen. En pulkt even wat rondvliegend plastic van zn spiegel 

Laat hem lekkerHolkers schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:25:
Iets te enthausiast over de curbstone aan de linker kant, kont krijgt een zetje opzij en bam. Ligt het aan mij of gaat Perez onder druk wat rare fouten maken? Canada, nu hier..

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2017 12:29 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Welles, Max P1 kwalificeren in Q3 voor de Mercedessen en Ferrari's een tijd hebben, en dan Perez daar weer.Jasphur schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:28:
[...]
Laat hem lekkerMaar niet meer op die plek. Heb geen zin in rode vlaggen eigenlijk.
STR valt erg tegen, vooral KVY
PAL is toch wel klaar in F1, man man...
Ja, ja, het is FP1, maar toch
Vind het wel een simpel zooitje daar dat ze ~10 minuten bezig zijn een auto weg te krijgen, terwijl dat punt toch een redelijk gevaarlijk punt is waar je je auto aan gort kan rijden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar, uh, Baku zuigt nog steeds als circuit.
KVY zet nog wel op het laatst P10 neer.albino71 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:30:
STR valt erg tegen, vooral KVY
misschien hebben ze geen haast omdat het toch al afgevlagd is.SinergyX schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:34:
Vind het wel een simpel zooitje daar dat ze ~10 minuten bezig zijn een auto weg te krijgen, terwijl dat punt toch een redelijk gevaarlijk punt is waar je je auto aan gort kan rijden.
alles kan off-topic
Ze hebben twee seconden sneller gereden dan vorig jaar.
Maar dan kan je toch voor de oefening even kijken hoe het gaat? Zou het in de race gebeuren heb je precies hetzelfde probleem gehad.Ankona schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:34:
[...]
misschien hebben ze geen haast omdat het toch al afgevlagd is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Provisional? =voorlopigWoudloper schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:35:
De profffesionele tijden van FP1.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat speculeren ze toch vaak over vertrek van Max bij RB
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Best kans dat de FIA er iets van gaat vinden/zeggen en dat ze het moeten aanpassen of verbeteren om de auto's daar sneller weg te krijgen.SinergyX schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:35:
[...]
Maar dan kan je toch voor de oefening even kijken hoe het gaat? Zou het in de race gebeuren heb je precies hetzelfde probleem gehad.
Want dit zag er idd wel een beetje belachelijk uit.
-
Heel goed voor iedereen.Hackus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:36:
Als RBR hem niet wil laten gaan zullen ze beter hun best moeten doen...
Ja, om moe van te worden. Zijn het niet de zogenaamde F1 fans dan begint de pers wel weer op zogenaamde geruchten te speculeren.Hackus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:36:
Mooie start voor Red Bull.
Als ze vijfde en zesde worden morgen in kwali, dan vechten voor podium. Mercedes en Ferrari vinden altijd weer wat in Q3.
Duidelijk is wel dat de Red Bull qua chassis gewoon goed aan het worden is, als die Renault motor nog wat performance vindt wordt het een leuke 2de seizoenshelft voor Verstappen.
Volgende race in Oostenrijk krijgt de RB13 een wat grotere chassis update.
Als ze vijfde en zesde worden morgen in kwali, dan vechten voor podium. Mercedes en Ferrari vinden altijd weer wat in Q3.
Duidelijk is wel dat de Red Bull qua chassis gewoon goed aan het worden is, als die Renault motor nog wat performance vindt wordt het een leuke 2de seizoenshelft voor Verstappen.
Volgende race in Oostenrijk krijgt de RB13 een wat grotere chassis update.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1