Dat zou me ook niks verbazen.
Maar de dag erna.
-Vettel had nog steeds een black flag, DSQ en meer strafpunten moeten krijgen zodat hij de volgende race ook geschort zou zijn. Dat maar geen WDC voor hem...
-Toch fijn voor RBR om eens te winnen, en voor Ric, maar het blijft absoluut waardeloos voor Max. Ronde 12 en kaput. Alles was goed aan de auto. De zeer lage downforce setup werkte bijzonder goed, en dat kan nog wat beloven voor andere circuits. Racepace was er zeker.
-Over Stroll, tja, hij leert snel nu. Hij was een paydriver, zeker, maar lijkt toch niet helemaal waardeloos te zijn.
-Renault is eigenlijk fabrieksteam onwaardig bezig. Behalve de waardeloze motor die niet heel veel beter is dan Honda, is het chassis van die auto ook gewoon bagger. In dit tempo zie ik ze de aansluiting bij RBR, laat staan Ferrari of Mercedes ook de komende jaren niet maken. Ik zie Mclaren dit eerder doen, of FI...
-Bij FI, Sauber en STR hebben ze conflicten tussen de coureurs, en dat gaat ook nog spektakel opleveren.
Oh en Kimi.
YouTube: Baku 2017 Kimi Räikkönen absolutely furious in Team Radio - Give me ...
[
Voor 9% gewijzigd door
DaniëlWW2 op 26-06-2017 13:19
]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.