[F1 2017] Race 8 - GP van Baku Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste
Acties:
  • 81.343 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Gisteren wegens problemen op het werk tot vannacht bezig geweest. Lees ik vanochtend de uitslag, kon het bijna niet geloven. En dan had ik nog geeneens de beelden zelf gezien, die ik nu mondjesmaat terugkijk. Absoluut bizarre race natuurlijk, waarbij iedereen wel last leek te hebben van de hormonen ofzo :+

Bij meerdere teams zal er nazorg nodig zijn de komende tijd om de neuzen de juiste kant op te krijgen. Beloofd voor de rest van het seizoen!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
UltraSub schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat hij die echt niet betaald.
Zag je meteen bij uitstappen dat Marko een heel kort praatje heeft gemaakt? Ik denk oprecht dat Marko daar heeft gezegd, ik begrijp het, is kut, ga maar naar je hotel afkoelen. Wij lossen de rest wel op.

Gewoon bescherming tegen zichzelf en voor RBR. Het is een marketing machine en ze weten/begrijpen ook wel dat het niet lang meer duurt voor het fout gaat in de media. Max is nogal aan het omslaan de laatste tijd, steeds vinniger en gefrustreerder. Die moet echt ff afkoelen voor hij voor de wereldpers gaat reageren.
Exact dit.
Snap juist heel goed dat hij de pers niet te woord heeft gestaan, en ik denk inderdaad ook hierin gestuurd door RB. 't is natuurlijk ook geen reclame, iedere keer een DNF door het materiaal.
En de pers die hij te woord zou moeten staan die zullen dat natuurlijk ook nog benadrukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rdit
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-10-2024

Rdit

Gewoon, omdat het kan

haha ik vond het wel mooi om tezien hoor :P . hier Pak aan! HAM bam! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Als ik het weer terug zie vind ik het nog steeds ongelofelijk dat de FIA niet de ballen heeft gehad Vettel een zwarte vlag te geven. Komop zeg, dit is iemand bewust aanrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:29
Het is redelijk consistent met eerdere jurisprudentie in vergelijkbare situaties:

http://www.f1fanatic.co.u...nalty-hamilton-reprimand/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Requiem19 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:40:
Het is redelijk consistent met eerdere jurisprudentie in vergelijkbare situaties:

http://www.f1fanatic.co.u...nalty-hamilton-reprimand/
Schumacher verloor er al zijn WK punten mee :+
http://en.espn.co.uk/onthisday/motorsport/story/2529.html

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Woudloper schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:28:

[...]

Kan mij zijn frustraties wel voorstellen. Vind de redenatie niet helemaal terecht. Je zegt nu eigenlijk dat Verstappen niet volwassen genoeg is en naar een cursus 'omgaan met teleurstellingen' moet gaan. Denk dat je het wegblijven door Verstappen op meerdere manieren kan uitleggen. Het kan een (politiek) statement zijn richting het team om je niet te tonen bij de persconferentie of wel gewoon frustraties. Ik denk eerder aan een statement. Dit mede ook omdat ik citaten voorbij zie komen vanuit Vermeulen (zijn manager).
Eigenlijk zeg ik dat ja. Ik kan me de frustratie natuurlijk niet echt voor mezelf voelen. Maar pers te woord staan hoort ook bij het beroep en niet vluchten. Het kan een politiek statement zijn maar naar wie? Het team van al die honderden mensen, die werken dag en nacht zo ontzettend hard aan die auto's en alles wat eromheen draait. Naar hen een statement maken is gewoon belachelijk. Horner en de grote baas zijn hier ook absoluut niet blij mee, die willen 2 auto's op het podium en niet uitvallen. Renault kan dit ook niet echt gebruiken lijkt me. Zeker als aangetoond kan worden dat het weer met de krachtbron/batterij heeft te maken.

Zie Honda, die nu eindelijk na zoveel races eens punten halen. Alonso ís een WK die nu in de middenmoot rijdt. Die klaagt ook steen en been en terecht want die motor is gewoon slecht. De auto zelf blijkt toch best goed te zijn. Maar ondanks zijn frustraties staat hij wél de pers te woord. Neem dan Vandoorne, een goede coureur die zeker gelijkwaardig zo niet beter is dan Stroll. Maar ja wat doe je in een Mclaren om dat te bewijzen als je gewoon niet de snelheid hebt. En toch staat ook hij altijd vriendelijk de pers te woord.

Ja ik vind dat Verstappen zich hier laat kennen en ook al mag het schijnbaar van het team. Hij heeft hierin nog best wat te leren.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:54

Saffie_time

Why use this? 42!

Aan de andere kant is het wellicht ook juist heel verstandig geweest van het team dat ze tegen Max gezegd hebben: loop jij maar naar het hotel terug om af te koelen. Er gaat ook niemand beter worden van een ongezouten berg kritiek naar het team toe tijdens het te woord staan van de pers.
Iedereen weet dat het niet goed is, iedereen binnen het team zal gefrustreerd zijn. Om daar nog eens schepje bovenop te doen door de rijder zich negatief uit te laten richting de pers, gaat niemand beter van worden.
Dus een soort van damage-control.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:00

backupdevice

Boeh!

Saffie_time schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:00:
Aan de andere kant is het wellicht ook juist heel verstandig geweest van het team dat ze tegen Max gezegd hebben: loop jij maar naar het hotel terug om af te koelen. Er gaat ook niemand beter worden van een ongezouten berg kritiek naar het team toe tijdens het te woord staan van de pers.
Iedereen weet dat het niet goed is, iedereen binnen het team zal gefrustreerd zijn. Om daar nog eens schepje bovenop te doen door de rijder zich negatief uit te laten richting de pers, gaat niemand beter van worden.
Dus een soort van damage-control.
Absoluut. Denk dat als ze Max los gelaten hadden de wereld er voor hem totaal anders eruit gezien zou hebben.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:50

swv

Kortom we kijken uit naar Max zijn eerste interview in Peptalk??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

backupdevice schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:01:
[...]

Absoluut. Denk dat als ze Max los gelaten hadden de wereld er voor hem totaal anders eruit gezien zou hebben.
Dat denk ik ook, maar wel jammer dat het nodig is. Wat dat betreft ben ik het met @Daniel_Elessar eens.

Max is nog lang niet op het niveau dat 'ie redelijk kan reageren na zo'n 'race'.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

swv schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:02:
Kortom we kijken uit naar Max zijn eerste interview in Peptalk??
Ik verwacht dat ie dan wel weer een beetje bijgedraaid zal zijn ja.
Nog steeds negatief natuurlijk maar zonder dat de stoom uit de oren komt.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Hele andere omstandigheden, plus oudere jurisprudentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
Max had deze race natuurlijk gewonnen als er niets gebeurd was. Ik ben er kapot van.

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:34
TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:02:
[...]

Dat denk ik ook, maar wel jammer dat het nodig is. Wat dat betreft ben ik het met @Daniel_Elessar eens.

Max is nog lang niet op het niveau dat 'ie redelijk kan reageren na zo'n 'race'.
Dat is geen een top coureur:

Ricciardo zijn lach is weg.
Max 'scheld' het team verrot.
Ham staat bijna te janken op het podium als ie verloren heeft.
Vettel word het zwart voor de ogen gaat schelden en rare dingen in de auto doen.
Ferrari geeft iedereen de schuld en zwijgt als het graf over hun eigen fouten.

Cursusje omgaan met teleurstellingen, rage control en omgaan met kritiek is misschien wel handig voor iedereen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Requiem19 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:05:
[...]

Hele andere omstandigheden, plus oudere jurisprudentie.
Was wel een pareltje :P

Senna kon er ook wat van natuurlijk, maar dat vergeten de meeste fans voor het gemak maar even :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hMbsfkQsrd4]

[ Voor 23% gewijzigd door TommyGun op 26-06-2017 11:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Gaaf om te zien.

Goede oude tijd dat "motor-merken" de timing nog deden :+ :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Laatst online: 11-09 16:05
Ik kan de reactie (of eerder de afwezigheid daarvan) wel begrijpen. Als pure sportman ben je natuurlijk doodziek van die uitvalmomenten. Dit was inmiddels alweer z'n 5e uitvalbeurt in 7(?) wedstrijden. Natuurlijk is het politiek niet correct om direct naar je hotel te gaan. Maar zou je er zelf ook niet helemaal ziek van zijn als je Riccairdo alweer naar het podium ziet gaan, terwijl je er zelf niets aan hebt kunnen doen? Het is niet netjes, maar zo ongelooflijk begrijpelijk haha.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Jasphur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:14:
[...]

Gaaf om te zien.

Goede oude tijd dat "motor-merken" de timing nog deden :+ :P
Als die horloges net zo vaak stilvallen als die motor dan weet je nooit hoe laat 't is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat de FIA minder snel en lichter straft heeft wel tot gevolg dat de persoonlijkheden van de coureurs boven komen drijven. Dit heeft weer tot gevolg dat er meer actie is op de baan met een groter spektakel tot gevolg en dat willen wij als kijkers toch? Ik hou hier wel van. We hebben veel te lang dit soort intriges en actie gemist in de F1.

Dat Max niet reageert kan ik in komen. Ik betwijfel of hij vanavond in Peptalk te zien is. Het zou best wel eens kunnen dat Jos er weer zit dat Max zich weer aan het uitleven is op de waterscooter. :P
Maar goed, na zeven magere jaren komen er hopelijk zeven vette. Het is gewoon slikken en weer doorgaan. Het is nou niet voor het eerst dat die jongen met teleurstellingen, DNF's etc. te maken heeft. Zijn tijd komt nog wel. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat het vanuit Max ook een statement is dat er echt dingen moeten veranderen. De betrouwbaarheid is gewoon naatje, het team helpt hem amper als er wel problemen zijn (ze hadden hem gewoon moeten pitten net als Ricciardo) en ze schuiven het telkens makkelijk op Max af. Valt nog mee dat we nog geen smoes hebben gehoord.

Heeft Max toevallig alle slechte monteurs in het team gekregen? Zoals Rosberg destijds ook de betere monteurs kreeg binnen Mercedes. Toen had Hamilton ook veel problemen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
Uit de minder oude doos, Maldonado die exact hetzelfde doet als Vettel nadat Hamilton begin van z'n Q3 rondje verpest:

https://www.autojunk.nl/2...rom-hamilton-vs-maldonado

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:36:
[...]

Als je je niet kan beheersen dan hoor je (nog) niet in de F1 thuis. Hij wil met de grote jongens meedoen, dan moet je je ook zo gedragen.
Dan moeten Ricciardo, Hamilton, Alonso ook de F1 uit. En mag Rosberg zijn titel inleveren. En dat is nog maar recent. Senna, Prost, Schumacher... Blijft weinig over.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Jasphur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:42:
Even over die reacties op Twitter bij RBR. Met dit soort quotes leg je het wel wat makkelijker in de mond bij de azijnzeikers. :+

[afbeelding]
Ik denk dat je dat ook positief kan zien, dat juist op een baan als Baku, waar de RB in het nadeel zou zijn tegenover de paardekrachtkanonnen van Mercedes en Ferrari met de lange rechte stukken, er inmiddels zoveel vooruitgang is dat dat nadeel niet meer bestaat. Dat biedt hoop voor banen als China en Oostenrijk :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

FirePuma142 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:19:
[...]

Dan moeten Ricciardo, Hamilton, Alonso ook de F1 uit. En mag Rosberg zijn titel inleveren. En dat is nog maar recent. Senna, Prost, Schumacher... Blijft weinig over.
Volgens mij had @Pierre_nr1 het over beheersing ná de race (dus bij de media). Niet tijdens de race...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:02:
[...]

Gelukkig niet! Emoties willen we zien, geen robots met ingestudeerde antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:21:
[...]

Volgens mij had @Pierre_nr1 het over beheersing ná de race (dus bij de media). Niet tijdens de race...
Klopt. Al deze heren hebben de verplichte pers geskipt, want te teleurgesteld om de pers te woord te staan.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Chiron schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat je dat ook positief kan zien, dat juist op een baan als Baku, waar de RB in het nadeel zou zijn tegenover de paardekrachtkanonnen van Mercedes en Ferrari met de lange rechte stukken, er inmiddels zoveel vooruitgang is dat dat nadeel niet meer bestaat. Dat biedt hoop voor banen als China en Oostenrijk :)
Mee eens hoor, maar vergeet niet dat veel bochten in Baku erg langzame bochten zijn. Oostenrijk heeft veel snellere bochten dus dan komen de paardenkrachtkanonnen weer veel beter tot hun recht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
Is natuurlijk enorm kloten dat Max alle pech heeft en Ricciardo al het geluk van de wereld, nu al een aantal races. Max laat continue zien dat hij de snellere van de twee is, maar dan staat die glimlach weer op het podium..

Over het commentaar op het gebrek aan commentaar of het negatieve commentaar door Max (zowaar 3x commentaar in 1 zijn, ook knap), de media zou ontploft zijn als dit bij Ricciardo zou zijn gebeurd. Die had 2 kloten weekenden en kon z''n chagrijn ook niet onder stoelen en banken verstoppen en werd meteen gelinkt aan Ferrari. Ik denk dat Max z'n houding niet echt volwassen is, maar nog best meevalt gezien de pech, het geluk van z'n teammaat etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

backupdevice schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:23:
[...]

Gelukkig niet! Emoties willen we zien, geen robots met ingestudeerde antwoorden.
Nou, het hoeft inderdaad niet ingestudeerd te zijn (zoals Ham die elke keer zegt dat *insert stad* het beste publiek heeft :z).

Maar sommige uitspraken mogen wel wat minder hoor. Iets langer nadenken, even tot rust komen.

Bijv Spa vorig jaar ("ik ram ze er nog liever af" of iets in die richting). En dit jaar heb ik ook al dingen gehoord waarvan ik dacht, wauw... (en nee, dat was niet positief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 12:46
TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:21:
[...]

Nee in plaats daarvan willen we Vettel die doet alsof zijn neus bloedt of Hamilton met z'n "Somebody doesn't want me to win". Al die top coureurs zijn er kapot van wanneer ze buiten hun eigen schuld uitvallen, helemaal als het voor de zoveelste keer is

En (niet naar jou bedoelt) de vergelijking met McLaren gaat mijn inziens niet op aangezien daar beide coureurs evenveel pech hebben en Alonso ook wel bijzonder cynisch reageert. Ook heeft hij geen uitzicht op een podium. Kijk maar zijn reactie op de eerste punten van het jaar.
Kijk nog eens naar dit nieuwsbericht van het begin van het jaar :'(
http://www.autosport.com/news/report.php/id/127731

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
Ik ben vaak best kritisch op Max, maar deze keer vond ik het eigenlijk wel cool dat hij gewoon echt even geen zin had om de media te woord te staan.

Laat imo ook zien hoeveel de situatie met hem doet.

Als hij bijv Vettel of Hamilton eraf getikt had en dan niks had willen zeggen had ik het zwak gevonden, maar deze keer was er ook niets te zeggen of uit te leggen door hem. Ik waardeer het dat hij echt z'n eigen plan trekt en toch één van de uniekere persoonlijkheden is in de paddock nu al. Dat maakt hem toch wat memorabeler dan de netste jongetjes van de klas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Een beetje karakter hebben siert deze sport natuurlijk enorm. Ik heb liever dat coureurs een beetje op het randje zitten en hun eigen mening geven dan dat er iemand bij de microfoon van SKY open deuren staat in te trappen.

Stel je de F1 eens voor met alleen ijskonijnen zoals Botas.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:28:
[...]

Nou, het hoeft inderdaad niet ingestudeerd te zijn (zoals Ham die elke keer zegt dat *insert stad* het beste publiek heeft :z).

Maar sommige uitspraken mogen wel wat minder hoor. Iets langer nadenken, even tot rust komen.

Bijv Spa vorig jaar ("ik ram ze er nog liever af" of iets in die richting). En dit jaar heb ik ook al dingen gehoord waarvan ik dacht, wauw... (en nee, dat was niet positief).
So What?

Ik bedoel, wtf maakt het uit? Ik vind de reactie van Vettel ook geniaal. De laatste jaren was de sport klinisch, nu komt er eindelijk weer emotie naar boven.

En dat is toch wat sport mooi maakt? Emotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
McLaren heeft meer rondjes kunnen rijden in races in vergelijking met Red Bull.
Ja, echt. https://www.reddit.com/r/...completed_more_race_laps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 14:14
alwaysleft schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:32:
Is dit geen scheve vergelijking? Renault en Tag Heuer staan hier apart terwijl Tag Heuer puur een naampje is en geen andere motor t.o.v. Renault en Torro Rosso.

Alsnog bizar hoor, maar het wordt wel ietwat scheef vergeleken..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52
melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:35:
[...]

Is dit geen scheve vergelijking? Renault en Tag Heuer staan hier apart terwijl Tag Heuer puur een naampje is en geen andere motor t.o.v. Renault en Torro Rosso.

Alsnog bizar hoor, maar het wordt wel ietwat scheef vergeleken..
Dit is toch gewoon een vergelijking tussen de teams Mclaren <> RedBull ipv Honda <> Renault? Die vergelijking zou sowieso krom zijn aangezien er 3 teams met Renault rijden en slechts 1 team met Honda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardQG
alwaysleft schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:32:
Ouch :'(
En dan te bedenken dat (bijna) al die pech bij één coureur ligt bij RB. Verstappen heeft ook minder rondjes afgelegd DAN Alonso :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

backupdevice schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:32:
[...]

So What?

Ik bedoel, wtf maakt het uit? Ik vind de reactie van Vettel ook geniaal. De laatste jaren was de sport klinisch, nu komt er eindelijk weer emotie naar boven.

En dat is toch wat sport mooi maakt? Emotie.
Kom op zeg, je kan het toch niet maken om dergelijke uitspraken te doen.

Maar goed, dan verschillen wij van mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:38:
[...]

Je kan het ook niet maken om je rivaal tijdens de safety car even (met je auto) een stoot te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:38:
[...]

Wat is er mis aan mijn uitspraak?

Ik vind die emotie mooi, want sport hoort emotie te zijn. Ik heb liever een Fernando die open Honda afmaakt dan een Palmer die zucht en voor de rest niks laat merken. Dat het voor Palmer beter is om zijn mond te houden begrijp ik maar dan mis ik toch echt de emotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Jasphur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:24:
[...]

Mee eens hoor, maar vergeet niet dat veel bochten in Baku erg langzame bochten zijn. Oostenrijk heeft veel snellere bochten dus dan komen de paardenkrachtkanonnen weer veel beter tot hun recht.
Ik dacht juist niet, omdat je die paardjes hard nodig hebt om uit te accelereren uit een langzame bocht. RB kan harder die bocht door maar verloor het vorig jaar op motorvermogen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

RichardQG schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Je kan het ook niet maken om je rivaal tijdens de safety car even (met je auto) een stoot te geven...
No shit, maar ik zie het verband niet.
backupdevice schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Wat is er mis aan mijn uitspraak?

Ik vind die emotie mooi, want sport hoort emotie te zijn. Ik heb liever een Fernando die open Honda afmaakt dan een Palmer die zucht en voor de rest niks laat merken. Dat het voor Palmer beter is om zijn mond te houden begrijp ik maar dan mis ik toch echt de emotie.
Aan de jouwe niets, ik had het over het voorbeeld dat ik aanhaalde van Max vorig jaar Spa.

Als jij dat vindt kunnen (dus dat een coureur zegt andere eraf te willen rijden), dan verschillen we daarin van mening.

[ Voor 55% gewijzigd door TommyGun op 26-06-2017 11:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:03
Hier nog even de post-race interviews van NBCSN in de vorm van het programma Paddock Pass met Will Buxton.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OvTO3BlDnEE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:40:
[...]

No shit, maar ik zie het verband niet.
Nee, maar ik heb liever dat iemand de pers "heel kinderachtig" niet te woord staat dan dergelijk gedrag op de baan te vertonen. Maar wel fijn dat jij als Ferrari fan pragmatisch genoeg bent om in te zien dat Vettel zijn actie te ver ging :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
stefanass schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:37:
[...]

Dit is toch gewoon een vergelijking tussen de teams Mclaren <> RedBull ipv Honda <> Renault? Die vergelijking zou sowieso krom zijn aangezien er 3 teams met Renault rijden en slechts 1 team met Honda.
Dat duurf ik dus niet echt te zeggen afgaande op de data. Als je krijgt naar Honda <> Renault dan heeft honda nog steeds slecht gepresteerd en doet renault het beter. Als je kijkt naar alleen de twee teams dan doet Mclaren het beter in die zin ja. Maar uiteindelijk heeft RBR wel veel meer punten.

Het is pijnlijk om te zien dat Max zo weinig rondjes heeft gereden maar wat zegt dat nu uiteindelijk? Hij staat wel 6e op de lijst en heeft dus wel veel meer punten gehaald. Het feit dat hij minder rondjes heeft gereden komt puur omdat hij 4x is uitgevallen in rondje 12 of eerder. Terwijl Honda bijna elke race in rondje 70% ergens steeds uitvalt. RBR doet het daarom beter omdat ze meer races wel uitrijden terwijl Honda consequent uitvalt.

Daarom vind ik dit een scheve vergelijking. Het gaat in de tabel om de motor en dan doet Renault het beter. Vergelijk je de teams doet RBR het beter, ook al lijkt het niet zo op basis van de rondjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren als Verstappen volgende race weer uitvalt en Ricciardo podium scoort.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:46:
[...]

Dat duurf ik dus niet echt te zeggen afgaande op de data. Als je krijgt naar Honda <> Renault dan heeft honda nog steeds slecht gepresteerd en doet renault het beter. Als je kijkt naar alleen de twee teams dan doet Mclaren het beter in die zin ja. Maar uiteindelijk heeft RBR wel veel meer punten.

Het is pijnlijk om te zien dat Max zo weinig rondjes heeft gereden maar wat zegt dat nu uiteindelijk? Hij staat wel 6e op de lijst en heeft dus wel veel meer punten gehaald. Het feit dat hij minder rondjes heeft gereden komt puur omdat hij 4x is uitgevallen in rondje 12 of eerder. Terwijl Honda bijna elke race in rondje 70% ergens steeds uitvalt. RBR doet het daarom beter omdat ze meer races wel uitrijden terwijl Honda consequent uitvalt.

Daarom vind ik dit een scheve vergelijking. Het gaat in de tabel om de motor en dan doet Renault het beter. Vergelijk je de teams doet RBR het beter, ook al lijkt het niet zo op basis van de rondjes..
Wat is er een scheve vergelijking aan als het gewoon de feiten zijn? Feit is dat McLaren meer rondjes heeft gereden in GP's in vergelijking met Red Bull.
Dan kan je dat een scheve vergelijking vinden maar de cijfers liegen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

RichardQG schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Nee, maar ik heb liever dat iemand de pers "heel kinderachtig" niet te woord staat dan dergelijk gedrag op de baan te vertonen. Maar wel fijn dat jij als Ferrari fan pragmatisch genoeg bent om in te zien dat Vettel zijn actie te ver ging :)
Ik heb nergens gezegd dat ik het kinderachtig vind van Max? Ik heb alleen aangegeven dat het inderdaad verstandig is om de pers niet te woord te staan wanneer je blijkbaar toch wel van jezelf weet (Max dus) dat je mogelijkerwijs dingen gaat zeggen waar je later spijt van krijgt en/of wat negatief opgepakt kan worden door de fans / media / team. Maar dat, samen met eerdere uitspraken van hem, geeft mijn inziens wel aan dat Max nog veel te leren heeft buiten de baan.

Vettel, tja... ik keur nog steeds het gedrag van Hamilton achter de SC niet goed, en dat Vettel achterop rijdt reken ik laatstgenoemde niet aan, maar het opzettelijk weelbangen kon natuurlijk niet. Of het moet zo zijn dat 'ie Hamilton onopzettelijk raakte doordat 'ie het stuur losliet of wat dan ook. Hoe dan ook vind ik dat Vettel genoeg gestraft is. Beide Mercedes coureurs daarentegen kwamen met alles weg deze race... Dat Hamilton later een probleem kreeg met de hoofdsteun noem ik dan maar Karma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
alwaysleft schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:48:
[...]

Wat is er een scheve vergelijking aan als het gewoon de feiten zijn? Feit is dat McLaren meer rondjes heeft gereden in GP's in vergelijking met Red Bull.
Dan kan je dat een scheve vergelijking vinden maar de cijfers liegen niet.
Wat wil je bereiken met deze vergelijking? Uiteindelijk gaat het om de standing van de WDC en WCC en daar staat RBR nog steeds een stuk hoger dan Mclaren. Het gaat erom dat je wel meer rondjes kan gereden hebben, maar daar win je niks mee als je de laatste ronde uitvalt.
Max heeft 4 races practisch niet gereden waardoor je minder rondjes heb gereden. Tegelijkertijd heeft Mclaren in diezelfde race wellicht in totaal 100 rondjes per race wel meer gereden, maar als zij vervolgens ook uitvallen heb je dezelfde aantal punten namelijk 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Wat wil je bereiken met deze vergelijking? Uiteindelijk gaat het om de standing van de WDC en WCC en daar staat RBR nog steeds een stuk hoger dan Mclaren. Het gaat erom dat je wel meer rondjes kan gereden hebben, maar daar win je niks mee als je de laatste ronde uitvalt.
Max heeft 4 races practisch niet gereden waardoor je minder rondjes heb gereden. Tegelijkertijd heeft Mclaren in diezelfde race wellicht in totaal 100 rondjes per race wel meer gereden, maar als zij vervolgens ook uitvallen heb je dezelfde aantal punten namelijk 0.
Klopt deels, want rijden (ook al buiten de punten of val je in de laatste ronde uit) is wel dergelijk belangrijk. Immers doe je kennis op (data) en ervaring (auto leren kennen).

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 26-06-2017 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:49:
[...]

Ik heb nergens gezegd dat ik het kinderachtig vind van Max? Ik heb alleen aangegeven dat het inderdaad verstandig is om de pers niet te woord te staan wanneer je blijkbaar toch wel van jezelf weet (Max dus) dat je mogelijkerwijs dingen gaat zeggen waar je later spijt van krijgt en/of wat negatief opgepakt kan worden door de fans / media / team. Maar dat, samen met eerdere uitspraken van hem, geeft mijn inziens wel aan dat Max nog veel te leren heeft buiten de baan.

Vettel, tja... ik keur nog steeds het gedrag van Hamilton achter de SC niet goed, en dat Vettel achterop rijdt reken ik laatstgenoemde niet aan, maar het opzettelijk weelbangen kon natuurlijk niet. Of het moet zo zijn dat 'ie Hamilton onopzettelijk raakte doordat 'ie het stuur losliet of wat dan ook. Hoe dan ook vind ik dat Vettel genoeg gestraft is. Beide Mercedes coureurs daarentegen kwamen met alles weg deze race... Dat Hamilton later een probleem kreeg met de hoofdsteun noem ik dan maar Karma.
Omdat die het stuur losliet.... dude echt... Kijk de beelden nog eens terug... dit had gewoon een zwarte vlag moeten zijn. Als je als klein kind zonder handen gaat rijden in de formule 1 ben je sowieso dom.

Zet die rode bril eens af, dat hamilton te langzaam reed / remt what ever oke.
maar ga nou niet lopen verkondigen dat het stuur los laten een excuus is voor vettel.

Afgelopen 2 jaar heeft vettel meer dan eens laten blijken een kleuter te zijn die zijn emoties niet de baas kan.
Verstappen zegt het misschien wat directer maar vettel doet het in de praktijk ook echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:55:
[...]

Omdat die het stuur losliet.... dude echt... Kijk de beelden nog eens terug... dit had gewoon een zwarte vlag moeten zijn. Als je als klein kind zonder handen gaat rijden in de formule 1 ben je sowieso dom.

Zet die rode bril eens af, dat hamilton te langzaam reed / remt what ever oke.
maar ga nou niet lopen verkondigen dat het stuur los laten een excuus is voor vettel.

Afgelopen 2 jaar heeft vettel meer dan eens laten blijken een kleuter te zijn die zijn emoties niet de baas kan.
Verstappen zegt het misschien wat directer maar vettel doet het in de praktijk ook echt.
Euh, volgens mij typte ik "Of het moet zo zijn". Ken je dit woord? http://www.encyclo.nl/begrip/hypothetisch

Ik zeg nergens dat dát de reden was ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Klopt deels, want rijden (ook al buiten de punten of val je in de laatste ronde uit) is wel dergelijk belangrijk. Immers doe je kennis op (data) en ervaring (auto leren kennen).
Dat klopt inderdaad. Maar ik bedoel meer dat het niet per se iets zegt over hoe slecht de motor is van Renault. De auto van max is de reden waardoor het aantal rondjes niet hoger zijn dan bij Mclaren omdat hij 4x vroeg is uitgevallen. Maar de rest van de races is hij wel gefinshed en ook hoog. Honda heeft ondertussen elke race (afgezien van de afgelopen 2) bijna elke race moeten stoppen voor het eind waardoor je dus kan zeggen dat Honda een slechtere motor heeft dan Renault ondanks dat ze meer rondjes hebben gereden.

Maar qua ervaring e.d. is het inderdaad niet ideaal. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanass
melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Ik snap je punt wel hoor. Aantal gereden rondjes zegt idd niet zo veel, het gaat uiteindelijk allemaal om de stand in de 2 kampioenschappen. De vergelijking toont puur aan dat de combinatie Honda/Mclaren meer rondjes gereden heeft dan de combi RedBull / Renault. Rondjes zegt eigenlijk helemaal niets, dan zou je voor deze vergelijking eigenlijk naar het aantal gereden kilometers moeten kijken.

Het toont natuurlijk wel aan dat beide teams gewoon een betrouwbaarheidsprobleem hebben, maar dat kon je op basis van het aantal uitvalbeurten ook wel zien ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:28:
[...]

Was jij al zo wijs toen je 19 was?

Ik niet...

Als je 19 bent, vol adrenaline en topsporter die wil winnen, dan is dat nog erger dan alleen maar een jochie van 19 die langzaam de puberteit aan het loslaten is.

Vind dat er veel onbegrip is hier voor bepaalde reacties van de rijders.

Ik snap zelfs de onbezonnen reactie van Vettel, ongeacht of de strafmaat juist is....

Daarbij maakt het de F1 alleen maar interessanter! :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het gaat mij er ook om dat ze statistisch het meest onbetrouwbare team zijn tot nu toe. Blamage.

[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 26-06-2017 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardQG
[...]

Die uitspraak was ook niet specifiek naar jou bedoelt hoor, dat was volgens mij iemand anders die dat zei. ;)
Het blijft echter wel staan dat Verstappen zijn uitspraken niet erger zijn dan die van Hamilton of Vettel. Ik vind het zelf ook wel een beetje onredelijk om in een dusdanig competitieve omgeving van coureurs te vragen dat ze altijd politiek correct blijven reageren. En gelukkig laten ze allemaal ook wat emotie zien! Ja, behalve de twee Finnen natuurlijk :+
Ik ben het zeker met je eens dat Bottas ook wel eens op gesprek had mogen komen, maar het lijkt (net als in Spanje) bij hem altijd wel meer op een kneuzenfout dan echt doelbewust iemand eraf rijden.
Maar ik dacht dat telemetrie liet zien dat Hamilton niet remde, maar slechts van zijn gas af ging en dat Vettel niet helemaal wakker was. Maar zijn hoofdsteunwissel was zeker vermakelijk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Laatst online: 11-09 16:05
[...]

Zou hij zich moeten leren beheersen?
Vind het wel charme hebben als je buiten de baan gewoon emotie durft te tonen, dat toont m.i. de sportman en laat zien hoe graag je wilt winnen. Als ze dan een cursus beheersen krijgen lopen er dadelijk alleen nog maar Valteri's rond, daar wordt men ook niet vrolijk van vrees ik haha.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

alwaysleft schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:58:
Het gaat mij er ook om dat ze statistisch het meest onbetrouwbare team zijn qua technical failures zijn tot nu toe dit jaar. Blamage.
Ergens blijf ik het bijzonder vinden, een fabrieksteam hoort het in de basis altijd beter te doen dan z'n klantenteams, zie Ferrari en Merc, maar als je Renault kijkt - buiten coureurs - kunnen ze met beide teams niet meekomen.

Als je dan ziet hoe Merc/Ferrari nog verbeteringen lijkt te maken, dat de klantenteams ook alleen maar beter worden (Sauber rijd afk met 2016 motor) en eerder dichterbij RBR komen dan dat RBR bij Fer/Merc komt, ik verwacht Honda alleen maar beter te worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Dat Max de pers niet te woord staat hangt echt niet puur en alleen van Max af, dat is een beslissing van het team (of in ieder geval de leiding). Max zit contracttechnisch helemaal vastgespijkerd (bijv. die signeer sessies, meetings met de bobo's etc. is verplichte kost, daar zit je als coureur echt niet op te wachten) en als RB zegt 'spring' kan Max hoogstens antwoorden met 'hoe hoog'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38

Oekol

waka waka hey hey

Dus. Het was uiteindelijk nog een leuke race ook? :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

albino71 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:58:
Was jij al zo wijs toen je 19 was?

[...]
Nee, al is dat niet echt te vergelijken denk ik. De jeugd is tegenwoordig veel vroeger 'volwassen', en daarbij is de genoten opvoeding ook erg belangrijk. Vader en opa Max zijn ook niet echt subtiel (zacht uitgedrukt) dus dat geeft ook al wat aan natuurlijk...
Maurice079 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:00:
[...]

Zou hij zich moeten leren beheersen?
Vind het wel charme hebben als je buiten de baan gewoon emotie durft te tonen, dat toont m.i. de sportman en laat zien hoe graag je wilt winnen. Als ze dan een cursus beheersen krijgen lopen er dadelijk alleen nog maar Valteri's rond, daar wordt men ook niet vrolijk van vrees ik haha.
Er zit meer tussen zwart en wit :)
RichardQG schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Die uitspraak was ook niet specifiek naar jou bedoelt hoor, dat was volgens mij iemand anders die dat zei. ;)
Het blijft echter wel staan dat Verstappen zijn uitspraken niet erger zijn dan die van Hamilton of Vettel. Ik vind het zelf ook wel een beetje onredelijk om in een dusdanig competitieve omgeving van coureurs te vragen dat ze altijd politiek correct blijven reageren. En gelukkig laten ze allemaal ook wat emotie zien! Ja, behalve de twee Finnen natuurlijk :+
Nou :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FwJTfFKkWRA]
Ik ben het zeker met je eens dat Bottas ook wel eens op gesprek had mogen komen, maar het lijkt (net als in Spanje) bij hem altijd wel meer op een kneuzenfout dan echt doelbewust iemand eraf rijden.
Maar ik dacht dat telemetrie liet zien dat Hamilton niet remde, maar slechts van zijn gas af ging en dat Vettel niet helemaal wakker was. Maar zijn hoofdsteunwissel was zeker vermakelijk hoor :)
Je zou inderdaad wel 's gelijk kunnen hebben wat betreft Bottas. Wat betreft de telemetrie van Hamilton; het zal wel conform de SC-regels zijn, maar wat verwacht je. Men zit al zo dicht op elkaar, het is hectisch, dan is een foutje zo gemaakt.

Kennen we deze nog? :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hFll609yPUM]

[ Voor 23% gewijzigd door TommyGun op 26-06-2017 12:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RichardQG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Kimi over zijn stuurtje is wel geniaal. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@TommyGun

Die audioclip met RAI is idd vermakelijk..

kuchggh. maar ook al gebruikt in deze audioclip post. :+
nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:40:
[audio]

RAI heeft praatjes. hij wil zijn stuurtje hebben.. :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Leesvoer:
Motorsport Monday - Issue 221 +55min

Afbeeldingslocatie: https://www.motorsportweek.com//admin/ckfinder/userfiles/images/Magazine/cover-212.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nachtnet schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:41:
Hier nog even de post-race interviews van NBCSN in de vorm van het programma Paddock Pass met Will Buxton.
[video]
Heb er in mijn pauze even doorheen geskipt (interviews had ik deels al gezien), maar geen woord over Max?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDPTbp6WsAQVW1r.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDPSMEIXgAEygiW.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDPUlDpXUAEHnST.jpg:large
ben ik de enige die Bottas nog in een Williams racepak ziet?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDPKVvaUwAEySqa.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDPHsPgXkAAR6aK.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDOJyh_UAAAeVd5.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDOiC3oWsAAR-Ib.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Tv5aCDBwQjhqeVRhmspEh1R8/full.png

@Grrrrrene grootste verhaal van het weekeinde was toch de crash VET / HAM en het ongelofelijke podium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Mediastilte levert Max Verstappen fikse boete op
Red Bull Racing-coureur Max Verstappen kan een forse boete tegemoet zien. De Nederlander gaf na zijn uitvallen in Azerbeidzjan geen enkel interview, zo teleurgesteld was hij. Rijders zijn echter reglementair verplicht om zich in het 'vierkantje' te melden en de pers te woord te staan.

Verstappen hoeft niet op enig begrip of mededogen van de internationale autosportbond FIA te rekenen. De regels gelden voor iedereen en dus ook voor de jonge Nederlander. Artikel 19.4 van de Sportieve Reglementen schrijft voor dat elke coureur die is uitgevallen zich bij terugkeer in de paddock beschikbaar moet stellen voor de media. Op een overtreding van dat artikel staat een boete van 25.000 euro.

Dat Verstappen uren na de finish in Bakoe alsnog een verklaring naar buiten bracht, doet daar niks aan af.

Bron https://www.f1today.net/n...verstappen-fikse-boete-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Kan me heel goed voorstellen dat RBR dat gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Saffie_time schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:03:
Kan me heel goed voorstellen dat RBR dat gaat betalen.
Dat zou me ook niks verbazen.

Maar de dag erna.
-Vettel had nog steeds een black flag, DSQ en meer strafpunten moeten krijgen zodat hij de volgende race ook geschort zou zijn. Dat maar geen WDC voor hem...
-Toch fijn voor RBR om eens te winnen, en voor Ric, maar het blijft absoluut waardeloos voor Max. Ronde 12 en kaput. Alles was goed aan de auto. De zeer lage downforce setup werkte bijzonder goed, en dat kan nog wat beloven voor andere circuits. Racepace was er zeker.
-Over Stroll, tja, hij leert snel nu. Hij was een paydriver, zeker, maar lijkt toch niet helemaal waardeloos te zijn.
-Renault is eigenlijk fabrieksteam onwaardig bezig. Behalve de waardeloze motor die niet heel veel beter is dan Honda, is het chassis van die auto ook gewoon bagger. In dit tempo zie ik ze de aansluiting bij RBR, laat staan Ferrari of Mercedes ook de komende jaren niet maken. Ik zie Mclaren dit eerder doen, of FI...
-Bij FI, Sauber en STR hebben ze conflicten tussen de coureurs, en dat gaat ook nog spektakel opleveren.

Oh en Kimi. _O-
YouTube: Baku 2017 Kimi Räikkönen absolutely furious in Team Radio - Give me ...

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-06-2017 13:19 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
Wat me trouwens wel opvalt op social media is dat alleen nog maar Nederlanders beweren dat Verstappen gewoon pech heeft. Vrijwel iedereen wijt het eraan dat Verstappen slecht met de auto omgaat en dat Ricciardo dit jaar gewoon veel beter is 8)7

Hieronder een voorbeeld van die reactie op Facebook (en alle likes op de bovenste reactie zijn allemaal Nederlanders :'( ). Ik denk dat al deze retirements dus wel degelijk invloed hebben op zijn reputatie als coureur, want ondanks dat die by far beter is dan Ricciardo dit seizoen zal iedereen (buiten Nederland) 2017 herinneren als seizoen waarbij Ricciardo een stuk beter presteerde dan Verstappen en ook de officiële resultaten zullen dit bevestigen. Feit blijft ook dat geen enkele van zijn retirements even spraakmakend zijn als bijvoorbeeld Malaysia 2016, terwijl Verstappen hier potentieel dezelfde hoeveelheid punten verliest!

Edit: ik het maar even verwijderd voor er al te veel gezeur zou komen

Dus zeker begrijpelijk dat Verstappen hier veel moeite mee heeft. Hij ligt natuurlijk ook onder een vergrootglas. Ricciardo is bijvoorbeeld vaker gecrasht (2x al in kwalificatie) dan Verstappen, maar daar hoor je niemand over. (Talking about better consistency :X )

[ Voor 16% gewijzigd door RichardQG op 26-06-2017 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
al die interviews met HAM en VET zijn een partij moeilijk :S allemaal eromheen draaien elke keer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
Gaan we nu Facebook reacties zelfs kopiëren hier op Tweakers? Alsjeblieft niet zeg..

OT: Tuurlijk kan Max niets doen aan de pechgevallen, echter weten we allemaal dat in de F1 men aan het eind van het jaar kijkt naar de stand en dan conclusies trekt. Helaas voor Max staat dan niemand meer stil bij het feit dat je veel pech gehad hebt of niet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
RichardQG schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:24:
Wat me trouwens wel opvalt op social media is dat alleen nog maar Nederlanders beweren dat Verstappen gewoon pech heeft. Vrijwel iedereen wijt het eraan dat Verstappen slecht met de auto omgaat en dat Ricciardo dit jaar gewoon veel beter is 8)7

Hieronder een voorbeeld van die reactie op Facebook (en alle likes op de bovenste reactie zijn allemaal Nederlanders :'( ). Ik denk dat al deze retirements dus wel degelijk invloed hebben op zijn reputatie als coureur, want ondanks dat die by far beter is dan Ricciardo dit seizoen zal iedereen (buiten Nederland) 2017 herinneren als seizoen waarbij Ricciardo een stuk beter presteerde dan Verstappen en ook de officiële resultaten zullen dit bevestigen. Feit blijft ook dat geen enkele van zijn retirements even spraakmakend zijn als bijvoorbeeld Malaysia 2016, terwijl Verstappen hier potentieel dezelfde hoeveelheid punten verliest!

[afbeelding]

Dus zeker begrijpelijk dat Verstappen hier veel moeite mee heeft. Hij ligt natuurlijk ook onder een vergrootglas. Ricciardo is bijvoorbeeld vaker gecrasht (2x al in kwalificatie) dan Verstappen, maar daar hoor je niemand over. (Talking about better consistency :X )
Nou nou, poe poe..

Er zijn al sinds VER de formule 1 in zou komen 3 kampen op internet te vinden. 1 kamp dat MV33 ongeacht welk punt de hemel in prijst. 1 kamp dat MV33 op alles afkraakt en 1 kamp dat reeel lijkt en een talentvolle coureur ziet. Op Socials komen voornamelijk kamp 1 & 2 elkaar bevechten. (en ik hoop dat kamp 3 zich in dit (en vergelijkbare plekken) forum bevindt.) geen verandering t.o.v. vorig seizoen, en zeer waarschijnlijk ook van geen enkele invloed op VER zelf.

*Vorig seizoen was het verdedigen van VER of Briljant of Levensgevaarlijk.. Just Saying.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Als je werkelijk komt aanzetten met argumenten dat je maar voorzichtig moet doen in een F1 auto omdat die anders kapot gaat, en dit beter is, dan heb ze niks te zoeken bij de F1 als fan zijnde...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:28:
Gaan we nu Facebook reacties zelfs kopiëren hier op Tweakers? Alsjeblieft niet zeg..

OT: Tuurlijk kan Max niets doen aan de pechgevallen, echter weten we allemaal dat in de F1 men aan het eind van het jaar kijkt naar de stand en dan conclusies trekt. Helaas voor Max staat dan niemand meer stil bij het feit dat je veel pech gehad hebt of niet..
Ja en nee.

Alonso staat ook in de achterhoede kwa punten, maar dat blijft toch 1 van de beste(zo niet de beste) die er in het veld rond rijdt.
Als je 1 of 2 keer pech heb in een seizoen, dan word dat inderdaad gewoon snel vergeten en it's part of the game.
Maar als je consequent een k*t auto onder je reet krijgt die om de haverklap uitvalt, dan valt dat ook wel op.

Ik hoop voor Max dat die de juiste keuzes maakt, en niet de nieuwe Alonso word die telkens pech heeft met zijn keuzes voor een nieuwe team.
Maar dat er iets moet gebeuren lijkt me duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:33:
[...]

Ja en nee.

Alonso staat ook in de achterhoede kwa punten, maar dat blijft toch 1 van de beste(zo niet de beste) die er in het veld rond rijdt.
Als je 1 of 2 keer pech heb in een seizoen, dan word dat inderdaad gewoon snel vergeten en it's part of the game.
Maar als je consequent een k*t auto onder je reet krijgt die om de haverklap uitvalt, dan valt dat ook wel op.

Ik hoop voor Max dat die de juiste keuzes maakt, en niet de nieuwe Alonso word die telkens pech heeft met zijn keuzes voor een nieuwe team.
Maar dat er iets moet gebeuren lijkt me duidelijk.
Ook wel mee eens, behalve dat Alonso al een flinke staat van dienst heeft en niet zoveel meer hoeft te bewijzen.

Max wel en dan zullen er altijd mensen zijn die (onterecht) punten tellen onder aan de streep en zullen stellen dat hij eigenlijk nog niets heeft bereikt. Dat weet Max zelf ook en is daarom redelijk ontdaan na zondag, wat ik me goed voor kan stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardQG
nachtnet schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:32:
[...]

Nou nou, poe poe..

Er zijn al sinds VER de formule 1 in zou komen 3 kampen op internet te vinden. 1 kamp dat MV33 ongeacht welk punt de hemel in prijst. 1 kamp dat MV33 op alles afkraakt en 1 kamp dat reeel lijkt en een talentvolle coureur ziet. Op Socials komen voornamelijk kamp 1 & 2 elkaar bevechten. (en ik hoop dat kamp 3 zich in dit (en vergelijkbare plekken) forum bevindt.) geen verandering t.o.v. vorig seizoen, en zeer waarschijnlijk ook van geen enkele invloed op VER zelf.

*Vorig seizoen was het verdedigen van VER of Briljant of Levensgevaarlijk.. Just Saying.
Je hebt waarschijnlijk gelijk over de silent majority die niet zo extreem is. Maar mijn punt was meer dat het begrijpelijk is dat Verstappen erg baalt, aangezien het uiteindelijk enkel om resultaten draait en die zijn er (buiten zijn toedoen) nu niet bij hem. Dus zal iedereen die later naar de wiki F1 2017 championship results gaat, denken dat Verstappen een beetje 2e rijder was.
Edit: wat grimmie hierboven zegt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Reliability issues aan Verstappen zijn rijstijl linken is wel een paar bruggen te ver. Hij heeft gewoon een beetje een pech-streak te pakken en daar krijg je nou eenmaal geen punten voor. Of het oneerlijk is dat de hele wereld nu niet de potentie van Verstappen kan zien? Mwa, pech is iets waar iedereen in de F1 aan exposed is. Elke coureur in het veld zal je vertellen dat ze kampioen zouden zijn als ze de beste auto hadden. Nu is het jammer voor Verstappen, maar er zijn nog zo veel races to come. En hij laat vaak genoeg zijn potentie zien dus afschrijven zullen ze hem echt nog niet.
RichardQG schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:38:
[...]
Dus zal iedereen die later naar de wiki F1 2017 championship results gaat, denken dat Verstappen een beetje 2e rijder was.
Denk je dat Verstappen daarmee in z'n maag zit of eerder fans die zich om de een of andere reden ophalen aan de prestaties van een medelander ;)

[ Voor 25% gewijzigd door fsfikke op 26-06-2017 13:44 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Met de winnaarsmentaliteit die een Verstappen heeft (net zoals de meeste coureurs in de F1 die hebben) lijkt het me gewoon ontzettend lastig om te gaan met dergelijke externe invloeden die het resultaat beïnvloeden. Dat dit een paar keer gebeurd hoort bij de sport, maar dat het nu voor de zoveelste keer gebeurd in een weekend waarin hij heel sterk voor de dag kwam... Snap dan wel dat je daar erg pissig over bent. Als het hem niks zou doen zou ik dat erger vinden eigenlijk. En dat in veel gevallen je teamgenoot dan wel de resultaten haalt is natuurlijk ook niet helemaal optimaal.

Maar het feit dat Max al een aantal keer achter elkaar zowel in FP als Q3 sneller is dan RIC geeft voor mij aan dat hij zichzelf nog steeds ontwikkeld. Vorig seizoen was zeker in Q3 Verstappen zeker niet de sterkste van de twee. En ook daar zal wel eens pech aan de grondslag hebben gelegen, maar de algehele performance van Max is erg hoog. Iets wat Horner ook direct zei na de race.

Daarbij, als team is het natuurlijk goed dat wanneer rijder X uitvalt je de punten en resultaten iig wel behaald met rijder Y. Daarom dat Bottas ook zo'n goede zaak doet voor Mercedes in mijn ogen, die als overduidelijke tweede rijder de punten bij de concurrentie moet weghouden. Ondanks zijn foutjes.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:55

Spotmatic

Ken sent me

Grimmie187 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:28:
Er zijn op dit moment, wat, 20 rijders op de grid? De teambazen zijn heus wel wat slimmer dan alleen maar naar de eindstand te kijken. Max is constant voorin te vinden en toont inzet en passie, en bijvoorbeeld een Palmer niet. Ook na de huidige reeks pechgevallen staan teams in de rij om Max te verwelkomen. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
fsfikke schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:40:
Reliability issues aan Verstappen zijn rijstijl linken is wel een paar bruggen te ver. Hij heeft gewoon een beetje een pech-streak te pakken en daar krijg je nou eenmaal geen punten voor. Of het oneerlijk is dat de hele wereld nu niet de potentie van Verstappen kan zien? Mwa, pech is iets waar iedereen in de F1 aan exposed is. Elke coureur in het veld zal je vertellen dat ze kampioen zouden zijn als ze de beste auto hadden. Nu is het jammer voor Verstappen, maar er zijn nog zo veel races to come. En hij laat vaak genoeg zijn potentie zien dus afschrijven zullen ze hem echt nog niet.

[...]

Denk je dat Verstappen daarmee in z'n maag zit of eerder fans die zich om de een of andere reden ophalen aan de prestaties van een medelander ;)
Ik ga ff redteamen hier :)

Wat als het nou wel aan het rijgedrag van Max ligt? Ik vind het wel significant dat wanneer hij uitvalt bij een race dat tot nu toe in ronde 12 gebeurd. Wat kan daarvoor zorgen? Wellicht dat Max een rijstijl heeft waardoor er bij ronde 12 problemen ontstaan? voor mijn part na 12x een harde stoot van een kurb te hebben gehad in shut off mode oid?

Gewoon puur hypothetisch, wat van Max z'n rijgedrag zou er voor kunnen zorgen dat zijn motor elke x faalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Reliability issues aan Verstappen zijn rijstijl linken is wel een paar bruggen te ver.
Ik denk niet dat het perse een brug te ver is. En dan niets ten nadele van Max, maar wellicht past de combinatie RB13 + motor + techniek beter bij de meer afwachtende en voorzichtige stijl van Ricciardo dan bij Max die altijd op 100% wil rijden.

Dat het niet zo hoort te zijn: helemaal mee eens. Je maakt geen wagen om op 90% te rijden en om hem maar veilig thuis te brengen. Maar soms passen de puzzelstukjes gewoon 'ff' niet.

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:47:
[...]

Wat als het nou wel aan het rijgedrag van Max ligt? Ik vind het wel significant dat wanneer hij uitvalt bij een race dat tot nu toe in ronde 12 gebeurd. Wat kan daarvoor zorgen? Wellicht dat Max een rijstijl heeft waardoor er bij ronde 12 problemen ontstaan? voor mijn part na 12x een harde stoot van een kurb te hebben gehad in shut off mode oid?

Gewoon puur hypothetisch, wat van Max z'n rijgedrag zou er voor kunnen zorgen dat zijn motor elke x faalt?
Dan zou hij dat ook vaker in FP of qualie hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mystic schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:48:
[...]
Dat het niet zo hoort te zijn: helemaal mee eens. Je maakt geen wagen om op 90% te rijden en om hem maar veilig thuis te brengen. Maar soms passen de puzzelstukjes gewoon 'ff' niet.
Het verhaaltje dat Max als enige op 100% rijdt in een veld van coureurs die hem op standje oud-omaatje uitrijden geloof ik niet echt in :p Vol gas geven ze allemaal als het kan, het enige waar Max soms wat meer risico's neemt is bij inhaalacties waar anderen misschien niet de ruimte zien. Maar daar gaan een motor niet van stuk.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Saffie_time schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:49:
[...]

Dan zou hij dat ook vaker in FP of qualie hebben ;)
Heeft hij dat niet dan? FP3 en Quali waren niet zonder problemen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Leuke reactie van Red Bull Racing. Ze leven mee met Verstappen en alle Nederlandse fans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dat het aan rijstijl ligt is net zulke onzin als Lewis zo vaak kapotte motoren had vorig jaar door zijn rijstijl :)

Soms zit het mee, en soms zit het gewoon tegen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
[...]

Ik denk niet dat het perse een brug te ver is. En dan niets ten nadele van Max, maar wellicht past de combinatie RB13 + motor + techniek beter bij de meer afwachtende en voorzichtige stijl van Ricciardo dan bij Max die altijd op 100% wil rijden.

Ik denk persoonlijk dat het "gewoon" pech is en niets met zijn rijstijl te maken heeft. Als dit wel zo zou zijn, dan had het team hem toch wel gezegd minder te pushen lijkt me.

Het feit dat dit nog steeds niet gebeurd is, zelfs na herhaaldelijke problemen in FP's, Kwali's en uitvalbeurten in de race zegt genoeg. Ook is er vanuit het team geen enkele keer gezegd dat er problemen waren die het gevolg zijn van zijn rijstijl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
stefanass schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:51:
[...]

Ik denk persoonlijk dat het "gewoon" pech is en niets met zijn rijstijl te maken heeft. Als dit wel zo zou zijn, dan had het team hem toch wel gezegd minder te pushen lijkt me.

Het feit dat dit nog steeds niet gebeurd is, zelfs na herhaaldelijke problemen in FP's, Kwali's en uitvalbeurten in de race zegt genoeg. Ook is er vanuit het team geen enkele keer gezegd dat er problemen waren die het gevolg zijn van zijn rijstijl.
Marko zei over Q3 dat zijn motor in safe mode ging omdat hij te hard over een kurb reed. = rijstijl? :P

still redteaming :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
[...]
Agh komop, dat Max daar ook maar iets aan kan doen is natuurlijk onzin. Het enige waar Max iets aan had kunnen doen is de vroege uitval in Spanje, als hij daar afwachtend had gereden had hij de auto heel kunnen houden. Maar dan had hij sowieso geen podium behaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Natuurlijk kan het een beetje aan zijn rijstijl liggen. Zie ook GRO zijn remmen. :P
Het is alleen niet een ding wat steeds misgaat, en alleen bij hem. Remmen, motor, motor, batterij, olielekken etc. Het is altijd wat anders. Dus of Max is de enige coureur die zijn auto zo hard pushed dat hij steeds wat sloopt, en de rest zijn watjes, of de auto heeft problemen, of het is pech. Neig ik toch meer naar een combinatie van twee en drie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Voor iedereen die nog stats wil weten over deze race naast de uitval van VER & de crash van VET/HAM..

C4F1 heeft een prima statsblog laten schrijven.
http://f1.channel4.com/news/stat-wrap-azerbaijan-grand-prix/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 16:50
DaniëlWW2 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:55:
Natuurlijk kan het een beetje aan zijn rijstijl liggen. Zie ook GRO zijn remmen. :P
Het is alleen niet een ding wat steeds misgaat, en alleen bij hem. Remmen, motor, motor, batterij, olielekken etc. Het is altijd wat anders. Dus of Max is de enige coureur die zijn auto zo hard pushed dat hij steeds wat sloopt, en de rest zijn watjes, of de auto heeft problemen, of het is pech. Neig ik toch meer naar een combinatie van twee en drie. ;)
Sorry maar dit vind ik grote onzin. Die auto hoort te zijn gemaakt om te pushen, anders kunnen we net zo goed stoppen met racen.

Ik sloeg ook stijl achterover dat Marko met droge ogen durft te zeggen dat VER te hard over kerbs rijd waardoor zn bak in safemodus schiet. Wat is dit allemaal? We zitten toch naar zo hard mogelijk naar de finish rijden te kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanass
melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:53:
[...]

Marko zei over Q3 dat zijn motor in safe mode ging omdat hij te hard over een kurb reed. = rijstijl? :P

still redteaming :+
Dat is idd de enige keer geweest dat er iets over gezegd is, waarbij overigens op de beelden helemaal niets te zien was ;) Blijft verder ook staan dat er vanuit het team geen enkele keer (openbaar of via teamradio) aan Max gemeld is dat ie rustiger aan moet doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Razorbite schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:02:
[...]

Sorry maar dit vind ik grote onzin. Die auto hoort te zijn gemaakt om te pushen, anders kunnen we net zo goed stoppen met racen.

Ik sloeg ook stijl achterover dat Marko met droge ogen durft te zeggen dat VER te hard over kerbs rijd waardoor zn bak in safemodus schiet. Wat is dit allemaal? We zitten toch naar zo hard mogelijk naar de finish rijden te kijken?
Tja en als de auto niet zo werkt als hij zou horen, kan je natuurlijk idd gewoon je ogen sluiten en hopen dat hij wel heel blijft als je 100% geeft. Of je past je iets aan en je racet met wat tot wel tot de mogelijkheden behoort.

En dat doet Riciardo dus velen malen beter, dus als puntje bij paaltje komt is hij mss idd langzamer dan Verstappen, maar consistentie maakt ook heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:47:
[...]

Het is telkens wat anders.

Bahrein: Remmen falen (Ricciardo had dat in Rusland).
Canada: Batterij faalt (Kvyat had hetzelfde in Baku).
Baku: oliedruk faalt. Oververhitting zou het team moeten hebben zien op de telemetrie.

Daarbij zijn er in de verschillende FP's en Q's ook telkens andere problemen. Je zou verwachten dat telkens hetzelfde onderdeel stuk gaat. Hij heeft gewoon een maandagochtend model.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1