MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Die Vettel is niet 100% nee. Tot zover wel duidelijk.matthijst schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:39:
[...]
Die Vettel is echt niet wijs
Beetje zo’n klein ventje dat de chocopasta om zn mond heeft zitten en blijft volhouden dat hij de pot niet heeft leeggegeten
Moest na de race gelijk weg, dus had even wat bij te lezen. Wat een race hè? Spannend genoeg en vooral spektakel genoeg, dat is in ieder geval gelukt, is dat ook al iets dat Liberty heeft gedaan? Binnen een jaar hebben we de sprinklers
Tja, het HAM/VET momentje wijt ik vooral aan VET, maar gelijk vind ik het heerlijk om te zien dat de spanning zo hoog oploopt en de coureurs meer doen om te winnen dan hard racen alleen.
Force India dat zijn een stel prutsers...een zowat zekere podiumplek zo vergooien

RIC heeft geluk en het talent om altijd op de goede plek te rijden op het goede moment, dan slaat hij genadeloos toe en weet hij het maximale eruit te halen, wat al leuke plekjes heeft opgeleverd. VER zijn tijd komt nog wel...
Waiting on the world to change
Het is misschien maar gewoon beter als we dit soort links miraculeus in de vergetelheid laten verdwijnenVerwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:47:
Och god, het is begonnen https://www.autoblog.nl/n...stappen-gesaboteerd-99911
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Verwijderd
Zoals ik begreep was dat nu uiteindelijk ook de oorzaak waardoor de motor oververhit raakte.
Verwijderd
Nee geen oliedruk.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:50:
Verstappen had al eerder problemen met de auto dit weekend.
Zoals ik begreep was dat nu uiteindelijk ook de oorzaak waardoor de motor oververhit raakte.
Moest erg lachen om alle mensen die hier aan het bitchen waren op Olav omdat ie niks zei over de headrest van Lewis, terwijl hij er juist op dat moment uitgebreid over aan het praten was.

Dat Max weer uitvalt, heeft te maken met dat zijn auto
is gehackt door de concurrentie. Hij is de grootste bedreiging voor hen, het is de makkelijkste weg.”
Die statistieken van snelheid, gas en remmen hebben volgens mij altijd enige vertraging.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:46:
@Jurgen Leuk gesprek op twitter waarin je reactie van @olav_mol krijgt...
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze zeggen dat ie niet remt maar gas los had en Vettel juist te vroeg gas gaf, dan geloof ik dat eigenlijk wel - dan lijkt het door de versnelling alsof HAM hard remt; en de stats op TV zaaien dan extra verwarring.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ja klopt , als dit dan ook dat natuurlijk. Maar Ocon ramde Perez toen ze op goede plaatsen vooraan reden toch? Toen reed Riccardo er toch nog achter? Die kon ze beide zo inhalen door de punctures. Of pakte die de FIs met zo'n dubbele inhaalactie? Zal de samenvatting nog een keer bekijken.Edd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:42:
[...]
Je komt nu natuurlijk wel een beetje in een "als"-verhaal terecht. Maar hij was aan het vechten met OCO. Die was PER voorbij en OCO is toch ook ingehaald door RIC?
Daarnaast denk ik dat de racepace van FI zo goed was, dat hij RIC of misschien BOT achter zich had gehouden.
Ik zag zonet zo'n lijntjesoverzicht en toen dacht ik nog dat Perez ook een goede kans had gemaakt. Maar is inderdaad als...
Net even gechecked..Pos2007 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:54:
[...]
Ja klopt , als dit dan ook dat natuurlijk. Maar Ocon ramde Perez toen ze op goede plaatsen vooraan reden toch? Toen reed Riccardo er toch nog achter? Die kon ze beide zo inhalen door de punctures. Of pakte die de FIs met zo'n dubbele inhaalactie? Zal de samenvatting nog een keer bekijken.
Ik zag zonet zo'n lijntjesoverzicht en toen dacht ik nog dat Perez ook een goede kans had gemaakt. Maar is inderdaad als...
RIC zat er nog wel achter op P9.
Het was het groepje PER, OCO, RAI en MAS die bij de actie betrokken waren. In die actie was PER al voorbijgereden door MAS.
Maar het is en blijft gewoon een hoog als-verhaal.. Als Max geen problemen had met zijn motor, had hij gewonnen
Al met al vind ik het een beetje vreemd dat PER vind dat er een overwinning door zijn neus is geboord. Daarvoor moet je gewoon ook geluk hebben om op de juiste plek en tijd te zijn a la RIC.
En ja, zijn move op de Williamsen is gewoon de winning-move geweest.
-
Perez naar Mercedes zou wel heel onlogisch zijn. Ocon is een Mercedes junior, en is met veel minder ervaring net zo goed als Perez (finished eigenlijk altijd een plek achter Perez tenzij er iets geks gebeurd). Als Bottas weg gaat lijkt mij Ocon dus een veel logischere keuze.Edd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:42:
[...]
Ik ben heel benieuwd naar hoe dit jaar verder zal verlopen bij FI. Lijkt toch wel een kleine fittie te ontstaan tussen OCO en PER.
PER lijkt idd bezig te zijn met een stoeltje bij een topteam volgend jaar. Maar waar? Merc kan gewoon doorgaan met BOT, die doet het op zich prima. RAI schijnt ook weer een jaarcontract aangeboden te hebben gekregen. VET zal denk ik ook niet snel verdwijnen. RB zit vol en alleen dan misschien Renault. Maar die zullen misschien hun zinnen gezet hebben op Alonso.
WhatsappHack schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:53:
[...]
Die statistieken van snelheid, gas en remmen hebben volgens mij altijd enige vertraging.
Als ze zeggen dat ie niet remt maar gas los had en Vettel juist te vroeg gas gaf, dan geloof ik dat eigenlijk wel - dan lijkt het door de versnelling alsof HAM hard remt; en de stats op TV zaaien dan extra verwarring.

Bron
Iemand heeft dit grafiekje gemaakt op basis van de on board beelden, dus dit is met delay. Zonder delay zou die piek na het afremmen te verklaren zijn doordat Hamilton geraakt werd.
Ongeacht of die telemetry die ze op tv uit zenden achterloopt of niet, het is toch duidelijk te zien dat Lewis na het uitkomen van de bocht nog eens flink afremtScrooLoose schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:10:
[...]
Dat leuke display wat ze altijd laten zien van Snelheid/Versnelling/Remmen komt nooit precies overeen met wat er op het scherm te zien is, die is altijd "out of sync"... loopt altijd +- een seconde achter (soms wat meer soms wat minder)

Zou de grafiek niet de andere kant op moeten bewegen (naar links) om te corrigeren voor de delay? Wel extensive onderzoek dit, mooi!Ereaser schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:04:
[...]
[afbeelding]
Bron
Iemand heeft dit grafiekje gemaakt op basis van de on board beelden, dus dit is met delay. Zonder delay zou die piek na het afremmen te verklaren zijn doordat Hamilton geraakt werd.
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Daar lijkt het op, een andere kijk er op is dat VET te vroeg op het gas gaat en het zo dus lijkt dat HAM remt/geen gas geeft.FastFred schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:07:
[...]
Ongeacht of die telemetry die ze op tv uit zenden achterloopt of niet, het is toch duidelijk te zien dat Lewis na het uitkomen van de bocht nog eens flink afremt![]()
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Buiten de discussie, deze vertraging zal komen doordat de data IIRC naar de FIA gaat en van daaruit naar het team en ik neem aan FOM/regie. Maar bij een replay zouden ze deze toch correct moeten kunnen syncen lijkt mij. De beelden en telemetrie zal neem ik aan toch tot op de zoveelste van een seconde getimestamped zijn dus die hoeven ze dan maar juist 'uit te lijnen'.WhatsappHack schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:53:
[...]
Die statistieken van snelheid, gas en remmen hebben volgens mij altijd enige vertraging.
Verwijderd
Zie Vettel hier geen gas geven iig. Dus dat is het niet.
Je ziet hem vaart minderen en dan plots nog wat harder op de rem.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 23:12 ]
Ja klopt. De markeringen zijn wat er op het beeld gebeurd, dat moet dus inderdaad een paar tienden naar links verschoven worden.Liveshort schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:07:
[...]
Zou de grafiek niet de andere kant op moeten bewegen (naar links) om te corrigeren voor de delay? Wel extensive onderzoek dit, mooi!

Deze GIF heeft nu wel een hele andere betekenis...
Ondanks dat het door sommigen hier misschien een beetje te gebagatelliseerd wordt, is het wel vrij ernstig. Hij heeft evenveel pech als de gemiddelde McLaren Honda ffs! En stel (ja ik weet het, what if) dat RB dit jaar dominant was, dan had Verstappen nu al zijn shot op het kampioenschap verloren. Of stel dat dit vorig jaar in Brazilië gebeurt was...

Hij gaat dit jaar ook niet meer Ricciardo inhalen in de WDC standings. Hij heeft twee race victories nodig waarbij Ricciardo geen punten haalt. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Als Verstappen voor het einde van de zomer nog niet op het podium is geweest (en ik sluit dat niet uit) dan gaat er zeker wel gekeken worden naar andere teams. Of als hij aan het einde van het jaar geen 2e overwinning heeft.
Nog wat statistieken:
1. Verstappen zijn pet is vaker op het podium geweest dan Verstappen zelf.
2. Lance Stroll is dit jaar net zo vaak als Verstappen op het podium geëindigd.
3. Evenveel mechanische pech als beide McLarens
Het vervelende vind ik nog wel dat het gewoon elke race weer een potje Russische roulette is voor Max
Ik had sterk het idee dat dit "doen of je neus bloed" al tijdens de rode vlag tussen hem en Briatore Arrivabene was besproken... daarom ook het schijnheilige "wanneer heb ik dat gedaan dan?" over de boordradio en het net zo schijnheilige "we talk about it after the race" antwoord terug.... showtje opgevoerd om geen zwarte vlag te krijgen...ScrooLoose schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:30:
Ik vind het echt schrijnend hoe Vettel in elk interview doet alsof zijn neus bloed, alsof hij Ham niet geraakt heeft in de zijkant.
Ongelooflijk hoe die zo diep kan zakken
Briatore? De manager van AlonsoP.O. Box schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:15:
[...]
Ik had sterk het idee dat dit "doen of je neus bloed" al tijdens de rode vlag tussen hem en Briatore was besproken... daarom ook het schijnheilige "wanneer heb ik dat gedaan dan?" over de boordradio en het net zo schijnheilige "we talk about it after the race" antwoord terug.... showtje opgevoerd om geen zwarte vlag te krijgen...
Of het is Vettel die plank gas geeft waardoor het lijkt alsof Hamilton remt. Precies zoals de race leiding heeft geconstateerd, want die hebben na onderzoek aangegeven dat Hamilton niet remde.FastFred schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:07:
[...]
Ongeacht of die telemetry die ze op tv uit zenden achterloopt of niet, het is toch duidelijk te zien dat Lewis na het uitkomen van de bocht nog eens flink afremt![]()
Verwijderd
Zoals in je de video boven ziet geeft Vettel geen gas en bleef gewoon vaart minderen en bij de botsing harder in de remmen.Joster schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:16:
[...]
Of het is Vettel die plank gas geeft waardoor het lijkt alsof Hamilton remt. Precies zoals de race leiding heeft geconstateerd, want die hebben na onderzoek aangegeven dat Hamilton niet remde.

oh god.. ik bedoel die andere knakker waar ik nu ineens niet meer op zijn naam kan komen....
dit: Arrivabene dus
[ Voor 4% gewijzigd door P.O. Box op 25-06-2017 23:20 ]
Ferrari: nogal conservatief.. blijft ws bij Vettel, 2nd: Raikkonen of kiest iets met een race win uit het RBR kamp.
Mercedes: tenzij HAM stopt, zou Bottas moeten opbokken. Zolang die het team aan de constructeurstitel helpt krijgt die ws een 2 jarig contract.
RBR: zouden eerder denk ik Sainz een kans geven als Ric/Max verhuizen (maar die zitten voor 2018 vast).
Mclaren: Wie wil er nog in een Honda rijden?
Williams: Massa alsnog met pensioen? Onwaarschijnlijk. Maar zou een goede keus kunnen zijn als Ocon het erg goed bij FI gaat doen. Met alle respect, maar waarschijnlijk kan Perez beter naast Stroll rijden dan Ocon.
Andere teams zijn eerder een downgrade..
Sowieso heeft PER ook concurrentie van een andere giant: Alonso. Die is ook openlijk op zoek.
Maargoed, terug naar Ferrari is onwaarschijnlijk, Mercedes wilt hem ws niet naast Hamilton hebben, RBR zit dicht, sja.. die kan net zo goed de brui er aan geven na dit jaar, wie weet.
Maar dat is natuurlijk niet een antwoord voor Perez.
M.i. haalde Hamilton voor de apex al flink de vaart er uit. Vettel bleef door rollen, Hamilton ook, maar met dat snelheidsverschil dus. Als je dan niet reageert knal je er op inderdaad..
Met dat perspectief, kijk nog eens de onboards. Lijkt mij al vrij knap om een F1 in een bereik van 10 kmh verschil te houden.
VET nam risico door in zijn kont te kruipen. Eigen schuld.
[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 25-06-2017 23:24 ]
Williams? Force India lijkt zich elk jaar te verbeteren, Williams lijkt net dit jaar iets slechter te zijn dan vorig jaar, wat je ook ziet doordat FI nu boven Williams staat. Williams zou dus een downgrade zijn zonder perspectief. Enige optie die er wellicht is is weer gezellig met z'n oud teamgenoot gaan rijden, bij Renault. Die willen doorgaan voor constructeurstitel en is een fabrieksteam. De rest is zoals je zelf al zegt waarschijnlijk al vergeven of echt een downgrade.Hans1990 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:20:
Sja PerezEerlijk is eerlijk, die gast rijdt met 4 seizoenen bij FI daar al veel te lang rond. Die wil natuurlijk naar een top team.. let's see:
Ferrari: nogal conservatief.. blijft ws bij Vettel, 2nd: Raikkonen of kiest iets met een race win uit het RBR kamp.
Mercedes: tenzij HAM stopt, zou Bottas moeten opbokken. Zolang die het team aan de constructeurstitel helpt krijgt die ws een 2 jarig contract.
RBR: zouden eerder denk ik Sainz een kans geven als Ric/Max verhuizen (maar die zitten voor 2018 vast).
Mclaren: Wie wil er nog in een Honda rijden?![]()
Williams: Massa alsnog met pensioen? Onwaarschijnlijk. Maar zou een goede keus kunnen zijn als Ocon het erg goed bij FI gaat doen. Met alle respect, maar waarschijnlijk kan Perez beter naast Stroll rijden dan Ocon.
Daarnaast, of Bottas bij Mercedes blijft, ik weet het niet. Ik denk dat Ocon daar ook nog wel best kans maakt op een zitje. En ik hoop voor Bottas dat hij een escape route heeft om volgend seizoen terug te gaan naar Williams. Alhoewel Williams waarschijnlijk ook van Massa "af wil" (of Massa zelf toch echt weer wil stoppen) dus die zullen ook op tijd duidelijkheid willen hebben of Bottas terug komt of dat ze iemand anders moeten zoeken.
Bewust risico ook want na de eerste safety car zat hij er niet goed bij.UltraSub schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:22:
Hou nou eens op over dat "remmen". Jullie kijken allemaal lang genoeg om te weten dat als je de rem in een F1 ook maar aankijkt je van 50 in zeer zeer korte tijd helemaal stil staat. Maximaal in deze situatie is wat gas loslaten. Juist. Wat. Want als je vol lift in een F1 remt het al net zo hard als je eigen auto die op je oprit staat tot op de abs trappen.
Met dat perspectief, kijk nog eens de onboards. Lijkt mij al vrij knap om een F1 in een bereik van 10 kmh verschil te houden.
VET nam risico door in zijn kont te kruipen. Eigen schuld.
En dat hamilton rustig aan deed was ook te verwachten na de waarschuwing van zijn team dat hij bij de vorige safety car hem bijna inhaalde door het lange rechte stuk.
Beste argument waarom PER moeite zal hebben om een topstoel te krijgen.Hans1990 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:20:
Sja PerezEerlijk is eerlijk, die gast rijdt met 4 seizoenen bij FI daar al veel te lang rond. Die wil natuurlijk naar een top team.. let's see:
[...]
[red]Sowieso heeft PER ook concurrentie van een andere giant: Alonso.[red] [...]
Vlak overigens Renault niet uit. Die maken ook best snel stappen vooruit als team (uitgezonderd PAL)
Mwa, alles heeft zijn doseringen.UltraSub schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:22:
Hou nou eens op over dat "remmen". Jullie kijken allemaal lang genoeg om te weten dat als je de rem in een F1 ook maar aankijkt je van 50 in zeer zeer korte tijd helemaal stil staat. Maximaal in deze situatie is wat gas loslaten. Juist. Wat. Want als je vol lift in een F1 remt het al net zo hard als je auto tot op de abs trappen.
Met alle drag en wrijving van de motor op hoge snelheid (>250km/h) zal dat coasten in F1 inderdaad net zoveel remkracht als een personenwagen opleveren.
Maar bij 70km/h en maar 6000 toeren niet.
Bovendien zijn F1 autos 'niet gebouwd' om tot stilstand te remmen. De rem trappen ze alleen vol in op top snelheid, echter is dat ook maar heel kort want die remdruk moet meteen worden afgebouwd adhv downforce die met snelheid vermindert. Zoals in deze afbeelding te zien Helaas krijg je dat detail op de TV niet te zien, daar wordt de rem nog altijd als een knop getoond.
Bij 50-60km/h hebben ze niet bijzonder veel remkracht want geen downforce. Ws als ze 20-30% remdruk geven blokkeert de boel al, zoals bij Vettel te zien was. Blijkbaar was dat het maximum wat die auto nog kon remmen.
Zoals ik al eerder postte houd ik het bij onoplettendheid..
Remmen die auto's ook zo hard af als ze 60 km/h rijden en geen gas meer geven?
Verwijderd
Als ik iemand sla en de volgende dag weer is het dan ook toegestaan?Pos2007 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:32:
Hamilton deed het toch precies zoals ook bij de andere herstarts?
Het was jammer dat HUL zichzelf elimineerde. Hij lag op P6 en ik denk dat hij toch een mooie klassering had neer kunnen zetten deze race.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:30:
Vlak overigens Renault niet uit. Die maken ook best snel stappen vooruit als team (uitgezonderd PAL)
Renault komt er ook wel en ik hoop dat ze volgend jaar gewoon voorin te vinden zijn.
Het liefst dan natuurlijk met Alonso en ING sponsoring
-
Als je dan die vergelijking wilt maken. Bij elke herstart wordt de arm gestrekt, Hamilton heeft alle herstarts de arm op dezelfde manier gestrekt (zie verklaring FIA), alleen is deze keer Vettel er tegenaan gelopen. Is het dan slaan, of onoplettendheid van de andere partij?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:33:
[...]
Als ik iemand sla en de volgende dag weer is het dan ook toegestaan?
Jij hebt ook overal wel een tegen antwoord op, maar ik vind je met je argumenten totaal niet geloofwaardig meer. Ik hou er wel van als mensen een andere mening hebben, daardoor ga je er zelf ook anders en misschien wel beter tegen aan kijken. Maar jij overtuigd hier niemand volgens mij.
Laten we op deze noot dan maar stoppen met deze 'discussie'.
Liveshort schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:47:
[...]
Laten we op deze noot dan maar stoppen met deze 'discussie'.

Doe jezelf (en ons) een plezier en ga lekker naar bed. Morgen weer lekker fris opstaan. Je hebt je standpunt duidelijk gemaakt, maar de meningen zijn nu eenmaal verdeeld. Vettel gokte er misschien op dat Hamilton na de bocht zou herstarten c.q. accelereren of hij zat niet op te letten of Hamilton gaf hem een braketest. We moeten de FIA maar geloven, zij hebben tenslotte de data. Wat er in de hoofden van VET en HAM omging, zullen we waarschijnlijk nooit weten. Dat VET voor zijn belachelijke reactie daarna geen zwarte vlag heeft gekregen is imho belachelijk. Schumacher werd in 1997 uit de WK stand geschrapt toen hij hetzelfde bij Villeneuve deed. Nou gaat dat wat ver, maar een DSQ was denk ik op zijn plaats geweest.

Het is jammer dat Olav daar niet op reageert, Hamilton remt even duidelijk na de bocht.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:46:
@Jurgen Leuk gesprek op twitter waarin je reactie van @olav_mol krijgt...
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is logisch want de lampen van de sc gaan pas daar uit dat blijkt uit de on board van Perez, en ham moest de sc weg laten rijden dus het was een brake test geforceerd door de sc imo. Neemt niet weg dat Vettel een zwarte vlag had moeten krijgen voor het moedwillig aanrijden van Hamilton.
Jammer dat ric weer een podium van max pakt, toen max uitviel, ik zei al toen max uitviel dan zal ric wel weer podium pakken. Leuk voor Rb zo maar het had een1-2 moeten zijn.
De pech voor max word niet minder, maar daar word ie hopelijk sterker van. Morgen op t werk zullen mensen wel weer na 13 ronden de tv uitgezet hebben, en dan kan ik weer gaan uitleggen dat de race toch gaaf was... #15-mei-supporters
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Ja ze blijven nog een jaar met Honda motoren rijdenmax schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:57:
Maarre.....all things aside, heeft McLaren nu al een penalty gekregen of niet?
Het Sauber verhaal blijft ook nog wat vragen oproepen. Duidelijk geen teamorder aan het begin van de race willen maken (ondanks de vraag van WEH)(als je sneller bent haal je hem maar in..) Later werden WEH & ERI wel geruild.. (maar niet terug (zie ook ted's notebook)) Kaltenborn exit, Wel of geen Honda in 2018?
url?nachtnet schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:04:
Zit nu de BBC 5 live podcast te luisteren.. tippen voorzichtig aan dat STR nu wel een podium heeft en HUL na al die jaren nog steeds helemaal niets..
| live and give like no one else |
Ze hebben WEH toch voorbij ERI laten gaan dmv een teamorder? Om WEH ALO te laten inhalen?nachtnet schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:04:
Het Sauber verhaal blijft ook nog wat vragen oproepen. Duidelijk geen teamorder aan het begin van de race willen maken (ondanks de vraag van WEH)(als je sneller bent haal je hem maar in..) Later werden WEH & ERI wel geruild.. (maar niet terug (zie ook ted's notebook)) Kaltenborn exit, Wel of geen Honda in 2018?
Toen dat niet lukte bleek dat VAN te dicht achter ERI zat om de switch terug te doen..
Zorgt wel weer voor een extra fittie tussen 2 teamgenoten, want ERI is niet blij..
* Edd zwaait af.. Na een dagje gevuld met MotoGP, F1, IndyCar en Nascar is het wel genoeg geweest voor vandaag.
[ Voor 9% gewijzigd door Edd op 26-06-2017 00:17 ]
-
BBC.com - Azerbaijan GP: F1 in 2017 just got nasty - and it's Sebastian Vettel's fault +15min
Goed onderbouwd artikel van Andrew Benson, over waarom VET een probleem heeft.
@Edd Eerder in de race was er radioverkeer tussen WEH & Sauber over inhalen van teamgenoot. Toen werd gezegd :"zoek het zelf maar uit op de baan" pas veel later kwam er idd een teamorder..
[ Voor 46% gewijzigd door nachtnet op 26-06-2017 00:24 ]
Mwah, Hulkenberg heeft wel op een ander ietwat belangrijk podiumpje gestaannachtnet schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:04:
Zit nu de BBC 5 live podcast te luisteren.. tippen voorzichtig aan dat STR nu wel een podium heeft en HUL na al die jaren nog steeds helemaal niets..
Jaja, hij heeft het niet alleen gedaan, maar imho zegt eerste plaats op Le Mans meer dan 3de plaats in Baku na een behoorlijke wtf-race
Al denk ik dat hij misschien ook wel gewoon een betere Endurance dan F1 rijder is, daar zit gewoon verschil tussen, Mark Webber was bijv. een prima F1 coureur, maar in de Endurance was hij imho echt wel een mindere rijder dan zijn collega's.
People as things, that’s where it starts.
En zo is het!
Smeuïg resterend seizoen ligt voor ons; ik juich het toe!
Alle ingrediënten zijn er, en als Max zijn geluk ook nog keert....
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max' season so far:
Australia - finishes P5 behind the Mercs and Ferraris; best result possible.
China - Software problems in Q1; starts P16, finishes P3.
Bahrain - brake problems in lap 12, end of race. Podium finish real possibility.
Russia - Waterpump troubles before start, finishes P5 behind the Mercs and Ferraris; best result possible.
Spain - Crash in turn 1 because of Bottas /Raikonen.
Monaco - Strategy pit stop to secure podium finish for RedBull. Takes one for the team.
Canada - Electrical problems during FP2. While driving on P2 battery dies. End of race in lap 12. Podium finish real possibility.
Baku - Electrical problems during FP3. While driving P4 and challenging for P3 oil pressure problems. End of race in lap 12. Podium or win real possibility.
Vorige race waren de tijden voor de pitstops een stuk sneller, Williams deed er 1 in 2:17nachtnet schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:39:
[afbeelding]
@RobinHood met die Le Mans overwinning koopt HUL nog steeds geen F1 resultaat.
Nu zijn ze ruim een halve sec. langzamer, waar ligt dit aan?
Ben ik de enige die het toevallig vind dat het elke keer lap 12 is?alwaysleft schreef op maandag 26 juni 2017 @ 05:38:
Kwam deze post tegen ergens. Je krijgt medelijden met Max als je dit leest:
Max' season so far:
Australia - finishes P5 behind the Mercs and Ferraris; best result possible.
China - Software problems in Q1; starts P16, finishes P3.
Bahrain - brake problems in lap 12, end of race. Podium finish real possibility.
Russia - Waterpump troubles before start, finishes P5 behind the Mercs and Ferraris; best result possible.
Spain - Crash in turn 1 because of Bottas /Raikonen.
Monaco - Strategy pit stop to secure podium finish for RedBull. Takes one for the team.
Canada - Electrical problems during FP2. While driving on P2 battery dies. End of race in lap 12. Podium finish real possibility.
Baku - Electrical problems during FP3. While driving P4 and challenging for P3 oil pressure problems. End of race in lap 12. Podium or win real possibility.
Ik denk dat je er nu vanuit kan gaan dat die de race wel kan afmaken als hij ronde 13 haalt
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
hehe inderdaadmelantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 06:46:
[...]
Ben ik de enige die het toevallig vind dat het elke keer lap 12 is?![]()
Ik denk dat je er nu vanuit kan gaan dat die de race wel kan afmaken als hij ronde 13 haalt
Het feit dat het nu slecht gaat met Max is geen reden om Ricciardo pech toe te wensen. Die gast heeft een geweldige inhaalrace gereden gisteren. Hij plaatste ook nog een inhaalactie op 3 wagens in 1 bocht na de herstart wat wel extra glans en waarde gaf aan zijn overwinning.pinda powerrr schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:19:
Maar wachten we nu allemaal op dit moment?![]()
![]()
[afbeelding]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ricciardo heeft stabiel rijgedrag getoond en na de herstart met die actie op beide Williams auto's zijn eerste plaats weten te verzekeren. Mooi resultaat, jammer dat Verstappen wederom uitgevallen is. Maar zoals gezegd is het 80% materiaal en 20% coureur. Verstappen heeft juist de pech dat het 80% materiaal de laatste races niet stabiel is geweest.
Dan nog de actie van Vettel. Vind persoonlijk dat ze nog mild zijn geweest. Hij heeft daar ook een voorbeeldfunctie. Er kijkt ook veel jeugd naar de Formule 1. FIA had naar mijn idee een zwaardere straf moeten opleggen, mede omdat ze ook een voorbeeldfunctie hebben voor de gehele autosport.
Klopt precies wat je zegt, de enige pleister op de wonde voor Max is dat Red Bull dit jaar niet competitief genoeg is om Mercedes en Ferrari bij te benen en hij dus enkel tegen zijn teamgenoot strijdt.RichardQG schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:13:
[afbeelding]
Deze GIF heeft nu wel een hele andere betekenis...
Ondanks dat het door sommigen hier misschien een beetje te gebagatelliseerd wordt, is het wel vrij ernstig. Hij heeft evenveel pech als de gemiddelde McLaren Honda ffs! En stel (ja ik weet het, what if) dat RB dit jaar dominant was, dan had Verstappen nu al zijn shot op het kampioenschap verloren. Of stel dat dit vorig jaar in Brazilië gebeurt was...![]()
Hij gaat dit jaar ook niet meer Ricciardo inhalen in de WDC standings. Hij heeft twee race victories nodig waarbij Ricciardo geen punten haalt. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Als Verstappen voor het einde van de zomer nog niet op het podium is geweest (en ik sluit dat niet uit) dan gaat er zeker wel gekeken worden naar andere teams. Of als hij aan het einde van het jaar geen 2e overwinning heeft.
Nog wat statistieken:
1. Verstappen zijn pet is vaker op het podium geweest dan Verstappen zelf.
2. Lance Stroll is dit jaar net zo vaak als Verstappen op het podium geëindigd.
3. Evenveel mechanische pech als beide McLarens
Het vervelende vind ik nog wel dat het gewoon elke race weer een potje Russische roulette is voor Max
Iedereen in het wereldje ziet dat Max op dit moment de snellere coureur is, maar dat zich dit door constante pech niet vertaald in punten.
De frustratie moet echter enorm zijn. Elk weekend weer keihard werken, dit seizoen toch duidelijk de snellere zijn ten opzichte van je teamgenoot (die nummer 1 is in het team), en dan toch telkens met lege handen staan terwijl je teamgenoot met een big smile telkens de bekers pakt. Kan me voorstellen dat dat zeker op die leeftijd heel moeilijk te verkroppen is.
Maar goed, als hij zijn hoofd koel houdt komt zijn tijd vanzelf wel. Hij staat qua rijders-kwaliteit minimaal op hetzelfde niveau als Hamilton, Vettel en Alonso, en de carrières van die heren duren ook niet eeuwig.
Een Mercedes zonder Hamilton zal zich niet geconfronteerd willen zien met een Verstappen in een Ferrari, terwijl Ferrari zonder Vettel liever geen Verstappen in een Mercedes tegenover zich ziet. Verwacht dan ook dat deze beide teams in de loop van volgend seizoen zich steeds nadrukkelijker zullen melden.
Tot en met volgend jaar zit hij nog aan Red Bull vast, maar denk dat we ons op kunnen gaan maken voor een vrij heftig silly season 2018. Tenminste, als de verhoudingen zo blijven als ze nu zijn
Voor wat betreft het VET/HAM incident, volkomen idiote beslissing inderdaad om VET maar 10 seconden te geven. Als HAM was uitgevallen door dat geintje had het VET minstens 3 wedstrijden gekost.
[ Voor 3% gewijzigd door alexbl69 op 26-06-2017 08:08 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Banden zijn breder dus zwaarder geworden?vhal schreef op maandag 26 juni 2017 @ 06:27:
[...]
Vorige race waren de tijden voor de pitstops een stuk sneller, Williams deed er 1 in 2:17
Nu zijn ze ruim een halve sec. langzamer, waar ligt dit aan?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Niet in vergelijking met vorige race.
Duh

* Oogje wrijft slaap uit zn ogen.
Hitte misschien een factor?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Charlie je bent een mietje!
Edit: Nou vooruit VET krijgt nog 3 stafpuntjes

[ Voor 16% gewijzigd door Rdit op 26-06-2017 08:32 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bottas mocht bij de SC gewoon full speed doorrijden en daarmee eigenlijk zijn rondje achterstand inhalen. Maar why? Een SC is er toch voor om te zorgen dat er niet hard gereden word en er dus geen gevaarlijke situatie ontstaat. Waarom is Bottas een uitzondering op deze regel? Als Bottas loopt te stieren als een baas, is de functie van een SC toch weg? Dan is het gewoon oneerlijk bij elkaar vegen van het veld zodat de mensen achterin weer nieuwe kansen hebben, maar draagt het niet veel bij aan de veiligheid..
Als ik het zo zie staat hij gelijk met Vandoorne al heeft die 3x DNF en 1X DNS. Tja, jammer maar dit is wel racen. Dat Max de paddock verlaat zegt inderdaad wel iets over dat hij niet zo goed kan omgaan met alle druk/teleurstellingen op dit moment. Dat is toch wel een slechte kant moet ik zeggen, Alonso en Vandoorne staan er ook 'gewoon' al is het toch wel vaak met wat sarcasme maar hey, ze doen de per te woord staan. Max laat zich erg kennen nu. En 25k is best veel want volgens mij lag zijn salaris rond de 500k?DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:09:
[...]
Tja, Max heeft nu als enige coureur al vier DNF op zijn naam staan...
Oh en Max heeft de paddock verlaten voor het einde van de race, geen interviews. Zegt genoeg.![]()
Maar er komt nog heel wat aan als je bezig bent met kijken nu.![]()
[...]
Zo ver was ik een jaar geleden al. Politiek en praatjes zijn Max zijn stijl niet. Hij gaat gewoon racen en laat het wel zien. Verder als Sainz zo geweldig was, dan reed hij systematisch Kvyatt van zijn sokken. Dat doet hij dus ook niet. Dan nog al die domme acties en zijn ster is ook wel klaar met reizen...
Begrijp me niet verkeerd, het is een prachtige coureur en een toffe rijstijl.
Hij zal ook echt niet einde dit jaar bij RB vervangen worden, contract is tot eind 2018 zoals we hier wel weten. Helmut zal ook begrijpen dat als je motor of andere delen van de krachtbron het begeven dat je daar geen finish mee haalt. Die zullen er ook behoorlijk van balen. Die willen met beide auto's zo hoog mogelijk scoren.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Volgens mij was er op dat moment een Track Clear gegeven en zou de Safety Car de volgende ronde naar binnen gaan.LoeWn schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:02:
Sorry als dit al gevragen heb. Please quote het antwoord dan
Bottas mocht bij de SC gewoon full speed doorrijden en daarmee eigenlijk zijn rondje achterstand inhalen. Maar why? Een SC is er toch voor om te zorgen dat er niet hard gereden word en er dus geen gevaarlijke situatie ontstaat. Waarom is Bottas een uitzondering op deze regel? Als Bottas loopt te stieren als een baas, is de functie van een SC toch weg? Dan is het gewoon oneerlijk bij elkaar vegen van het veld zodat de mensen achterin weer nieuwe kansen hebben, maar draagt het niet veel bij aan de veiligheid..
*sowieso
Verwijderd
Hebben jullie de reactes gezien op het Red Bull twitter account? Schaam mij dood wat men daar allemaal roept over Max e.d... Die mensen zou je het internet moeten afpakken..Jasphur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:51:
Will Buxton gaat los haha. Heel zijn Twitter vol over de straf voor VET
ach ja...Twitter...Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:15:
[...]
Hebben jullie de reactes gezien op het Red Bull twitter account? Schaam mij dood wat men daar allemaal roept over Max e.d... Die mensen zou je het internet moeten afpakken..

Bensimpel
Positieve meneer
Jammer dat er geen podium vermeld wordt.Danielson schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:13:
LOL!http://hasstrollcrashed.today heeft ook een update gehad!
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik volg via FB best wat F1 pagina's, maar dat is alleen om op de hoogte te blijven van nieuws. Niet om me te mengen in de discussie met schaamteloze fanboys die het alleen maar erger maken
[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-06-2017 09:26 ]
Verwijderd
Welk Red Bull account? Ze hebben er nogal wat. En ik zie zo 1,2,3 niet op de accounts die ik heb bekeken wat er dan eventueel zo schokkend zou zijn. Ergo, doe eens een link.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:15:
[...]
Hebben jullie de reactes gezien op het Red Bull twitter account? Schaam mij dood wat men daar allemaal roept over Max e.d... Die mensen zou je het internet moeten afpakken..
Schijnbaar is dat de wijze waarop de huidige generatie sociaal media gebruikers zijn frustraties uit. Ik vond het ook jammer, maar zoals hierboven als gemeld. Het is 80% materiaal en 20% rijder. Materiaal laat Verstappen helaas in de steek. Vervelend, maar dat vormt je ook weer als rijder zoals Horner zegt.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:15:
Kan mij zijn frustraties wel voorstellen. Vind de redenatie niet helemaal terecht. Je zegt nu eigenlijk dat Verstappen niet volwassen genoeg is en naar een cursus 'omgaan met teleurstellingen' moet gaan. Denk dat je het wegblijven door Verstappen op meerdere manieren kan uitleggen. Het kan een (politiek) statement zijn richting het team om je niet te tonen bij de persconferentie of wel gewoon frustraties. Ik denk eerder aan een statement. Dit mede ook omdat ik citaten voorbij zie komen vanuit Vermeulen (zijn manager).Daniel_Elessar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:03: ja, jammer maar dit is wel racen. Dat Max de paddock verlaat zegt inderdaad wel iets over dat hij niet zo goed kan omgaan met alle druk/teleurstellingen op dit moment. [.....] Max laat zich erg kennen nu. En 25k is best veel want volgens mij lag zijn salaris rond de 500k? Begrijp me niet verkeerd, het is een prachtige coureur en een toffe rijstijl. [.....]
ik zou ook kwaad zijn als je eerste "had" kunnen worden of zoizo een podium waarschijnlijk. maar om nou gelijk iedereen te negeren en niet naar de pers te gaan enz.. het hoort er iid allemaal bij
RBR account natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:25:
[...]
Welk Red Bull account? Ze hebben er nogal wat. En ik zie zo 1,2,3 niet op de accounts die ik heb bekeken wat er dan eventueel zo schokkend zou zijn. Ergo, doe eens een link.
https://twitter.com/redbullracing
Klopt, Bottas kreeg namelijk ook al geen straf bij zijn actie in de eerste ronde
En Hamilton... tja, dat 'ie vervolgens Bottas nodig heeft om Vettel op te houden zegt alweer genoeg

De Marshalls kunnen trouwens wel een lesje gebruiken van de mannen in Monaco, man man man. Zowel qua opruimen als vlaggen... De wedstrijdleiding sloeg ook nergens op. Die rode vlag had veel eerder moeten komen als je zag hoeveel rotzooi er op de baan lag.
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 26-06-2017 09:36 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hierop inhakend. Ik zag dat bij de statements die RBR zelf altijd online zet dat ze letterlijk t statement van Max hebben gekopieerd uit de sociale media. Ergo, hij heeft geen eigen statement afgegeven naar het team, ergo hij heeft waarschijnlijk geen tot weinig contact gehad erover. Dat zou ik ook een statement noemen inderdaad.Woudloper schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:28:
[...]
Kan mij zijn frustraties wel voorstellen. Vind de redenatie niet helemaal terecht. Je zegt nu eigenlijk dat Verstappen niet volwassen genoeg is en naar een cursus 'omgaan met teleurstellingen' moet gaan. Denk dat je het wegblijven door Verstappen op meerdere manieren kan uitleggen. Het kan een (politiek) statement zijn richting het team om je niet te tonen bij de persconferentie of wel gewoon frustraties. Ik denk eerder aan een statement. Dit mede ook omdat ik citaten voorbij zie komen vanuit Vermeulen (zijn manager).
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Verwijderd
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie daar nu niet echt iets staan om je druk over te maken. Staan alleen maar tweets op van RBR. Maar ik heb geen twitteraccount misschien ligt het daar aan. ..UltraSub schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:31:
[...]
RBR account natuurlijk
https://twitter.com/redbullracing

Ik denk dat hij die echt niet betaald.Daniel_Elessar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:03:
[...]
En 25k is best veel want volgens mij lag zijn salaris rond de 500k?
Zag je meteen bij uitstappen dat Marko een heel kort praatje heeft gemaakt? Ik denk oprecht dat Marko daar heeft gezegd, ik begrijp het, is kut, ga maar naar je hotel afkoelen. Wij lossen de rest wel op.
Gewoon bescherming tegen zichzelf en voor RBR. Het is een marketing machine en ze weten/begrijpen ook wel dat het niet lang meer duurt voor het fout gaat in de media. Max is nogal aan het omslaan de laatste tijd, steeds vinniger en gefrustreerder. Die moet echt ff afkoelen voor hij voor de wereldpers gaat reageren.
Ik vond de vraag van HAM niet eens zo gek. BOT had in mijn ogen ook een straf verdiend in het begin van de race. Vervolgens komt hij weer terug in de race en HAM en VET strijden natuurlijk om het kampioenschap. Mercedes had het kunnen proberen om VET op te houden zodat HAM er langs kon gaan. Dat ze het niet hebben gedaan laat wel zien dat ze op safe hebben gespeeld met een auto op het podium. HAM is iemand die dat niet snel zal vergeten. Al met al heeft deze race het kampioenschap alleen maar leuker en spannender gemaakt!TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:31:
[...]
Klopt, Bottas kreeg namelijk ook al geen straf bij zijn actie in de eerste ronde(ongelooflijk...)
En Hamilton... tja, dat 'ie vervolgens Bottas nodig heeft om Vettel op te houden zegt alweer genoeg![]()
De Marshalls kunnen trouwens wel een lesje gebruiken van de mannen in Monaco, man man man. De wedstrijdleiding sloeg ook nergens op. Die rode vlag had veel eerder moeten komen als je zag hoeveel rotzooi er op de baan lag.
✌

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het ging om de reacties erop...Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:38:
[...]
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie daar nu niet echt iets staan om je druk over te maken. Staan alleen maar tweets op van RBR. Maar ik heb geen twitteraccount misschien ligt het daar aan. ..
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
RBR heeft ook heel goed door op deze manier dat ze beter moeten gaan presteren omdat Max anders echt weg is. Ik denk dat vooral Mercedes m graag zou willen hebben.UltraSub schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:39:
[...]
Ik denk dat hij die echt niet betaald.
Zag je meteen bij uitstappen dat Marko een heel kort praatje heeft gemaakt? Ik denk oprecht dat Marko daar heeft gezegd, ik begrijp het, is kut, ga maar naar je hotel afkoelen. Wij lossen de rest wel op.
Gewoon bescherming tegen zichzelf en voor RBR. Het is een marketing machine en ze weten/begrijpen ook wel dat het niet lang meer duurt voor het fout gaat in de media. Max is nogal aan het omslaan de laatste tijd, steeds vinniger en gefrustreerder. Die moet echt ff afkoelen voor hij voor de wereldpers gaat reageren.
Waarom Mercedes?Razorbite schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:43:
[...]
RBR heeft ook heel goed door op deze manier dat ze beter moeten gaan presteren omdat Max anders echt weg is. Ik denk dat vooral Mercedes m graag zou willen hebben.
Die hebben een kampioenkandidaat in huis en iemand die er graag achter blijft zitten. Prima optie voor Mercedes.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Omdat Hamilton wel eens een "Rosberg" kan uithalen als hij kampioen wordt. Dan zitten ze ineens met een probleem.Saffie_time schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:48:
[...]
Waarom Mercedes?
Die hebben een kampioenkandidaat in huis iemand die er graag achter blijft zitten. Prima optie voor Mercedes.
Niet om af te doen aan de actie, maar volgens mij haalde hij er 2 in toch? Hulkenberg zat achter hem bij de safetycar?Lasmibalsingh schreef op maandag 26 juni 2017 @ 07:53:
[...]
Het feit dat het nu slecht gaat met Max is geen reden om Ricciardo pech toe te wensen. Die gast heeft een geweldige inhaalrace gereden gisteren. Hij plaatste ook nog een inhaalactie op 3 wagens in 1 bocht na de herstart wat wel extra glans en waarde gaf aan zijn overwinning.
(of had ik dat verkeerd)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tja, we weten natuurlijk niet wat er gezegd is maar ik hoop dat het meer iets is van "gedraag je als de professional die je moet zijn als F1-piloot". Mochten ze hem zo bepamperen, dan ontploft de bom toch wel eens. Je kan niet blijven beschermen.UltraSub schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:39:
[...]
Ik denk dat hij die echt niet betaald.
Ik hoop gewoon dat ie zijn frustraties van zich af kan zetten tegen de volgende race. Heb de laatste races het gevoel dat hij het wil forceren en misschien iets teveel van de auto vergt.
Maar als buitenstaander kunnen we dat gewoon niet weten. En het is bij mij "maar" een buikgevoel.
Voor de rest.
- Verkeerd van Vettel. Mag toch iets zwaardere straf krijgen dan 3 strafpunten (en die stop and go)
- Goed dat Bottas niet moest vertragen om Vettel op te houden.
- Wat een ongelooflijke finish van Bottas. Had echt niet verwacht dat ie er nog over ging geraken.
- Zeer goede race van Stroll. Storm zal wel beetje gaan liggen, vermoed ik.
- baanposten moeten dringend eens op stage in Monaco. Het takelen duurde echt veel te lang
- ...
zou nog wel tijdje kunnen doorgaan
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
alleen inderdaad de Marchals en wedstrijdleiding mogen nog wel is achter hun oren krabben met hun geneuzel..
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1