We hebben gezien dat er consequent iets mis is met de auto van Max (even los waaraan dit ligt) Het zou daarom wel optimistisch zijn om te denken dat dit seizoen RB13 niet meer uitvalt.Roamor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:42:
[...]
Nóg vaker? Ik mag toch hopen (ook voor Max) dat de pech nu wel een beetje opgedroogd is....
Kop op Max; geen redelijke kans op het WK betekend lekker vrij racen! Het moet toch een keer zijn kant op gaan vallen binnenkort.
Vind ik toch wel enigszins anders, een reactie in het heetst van de strijd, of een reactie geven nadat je even een uur of 2 hebt kunnen afkoelen.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:37:
[...]
Dan hoorde Schumi er bijvoorbeeld ook niet, Vettel duidelijk ook niet en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Wat dat betreft kun je de pech van Max misschien meer te vergelijken met de pech van Alonso qua het stukgaan van de auto dan het maken van een onbesuisde actie in het heetst van de strijd (bijv Vettel vandaag).
En als ik dan zie hoe Alonso iedere keer weer reageert na die pech en Max de laatste tijd vind ik dat toch wel een wereld van verschil qua instelling.
Max misschien?Martinspire schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:43:
[...]
Paging @Pierre_nr1
Maar idd, die is altijd snel gefrustreerd. Ik hoop dat ie onderhand ook zelf in ziet dat er niet meer behaald gaat worden tijdens zijn carrière. Plaats maken. Wat zou het mooi zijn als er een sterker persoon naast Vettel zou zitten die hem ook daadwerkelijk zou uitdagen.

Op zich kan ik wel begrijpen dat ze de safety car nodig hadden voor de auto van Kvyat. Dat was gewoon onhandig. Maar die daarop waren niet nodig nee. Dat was gewoon VSC werk.PWM schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:43:
Toch is het natuurlijk een belachelijke race. De enige reden dat het een race werd, is door falen falen en falen van de baan en organisatie.
Als men de auto van Kvyat gewoon weg had gekregen hadden we geen SC gehad en was de chaos nooit begonnen. Toen die chaos begon, ging met verder met fout op fout.
Heeft het ons een leuke race opgeleverd? Ja, amusement wel. Maar wedstrijd. Mwah. Het zou niet mogen gebeuren. Als we amusement willen kunnen we ook 22 auto's met caravan erachter laten rijden.
Als we 1 race per seizoen zo hebben is het prima. Maar ik hoop toch niet dat het vaker gebeurt.
En ik zou geen nee zeggen tegen een caravan race, maar ik vind het niet verkeerd dat er wat chaos is en er nieuwe mensen profiteren. Want zeg nou zelf: Stroll op het podium is toch alleen maar mooi? Magnussen even op P3 (ongehoord voor Haas), etc. Het mag best dat er 1 of 2 races gewoon even helemaal onvoorspelbaar worden. Dat is ook meteen voor de wat mindere teams de mogelijkheid om te shinen en wat meer sponsoren binnen te halen. Kan voor de sport alleen maar goed zijn.
Ja, about that... Waarom zei Coulthard dat ie de jongste ooit op een podium was?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Was dat niet de jongste Rookie?WhatsappHack schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:47:
[...]
Ja, about that... Waarom zei Coulthard dat ie de jongste ooit op een podium was?
andere stat, Jongste ROOKIE op het podium is wel voor STRWhatsappHack schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:47:
[...]
Na het zien van de interviews van Vettel met Will Buxton en Channel 4 denk ik toch dat Vettel het niet per ongeluk deed. Dan had hij dat toch wel gezegd met excusus?
De vraag gaat steeds duidelijk over het geval waarbij HIJ de auto naar Hamilton stuurt, hij begint daarna steevast: Do you mean when I ran into the back with him? En dat een stuk of 4x.
De vraag gaat steeds duidelijk over het geval waarbij HIJ de auto naar Hamilton stuurt, hij begint daarna steevast: Do you mean when I ran into the back with him? En dat een stuk of 4x.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Wou je nu echt zeggen dat dit de eerste keer was dat Vettel gefrustreerd was. Vorig jaar liep hij zowat elke wedstrijd te janken om alles wat maar kon. Verder heeft Schumacher ook een aantal beruchte momenten gehad zoals verhaal halen en op de vuist willen gaan, of een andere courreur van de baan afduwen zodat hij kampioen kon worden. Het zijn echt geen heiligen.Dennism schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:44:
Vind ik toch wel enigszins anders, een reactie in het heetst van de strijd, of een reactie geven nadat je even een uur of 2 hebt kunnen afkoelen.
Wat dat betreft kun je de pech van Max misschien meer te vergelijken met de pech van Alonso qua het stukgaan van de auto dan het maken van een onbesuisde actie in het heetst van de strijd (bijv Vettel vandaag).
Alonso is het al jaren gewend, dus dat zegt niks. Hij heeft zich ook al ruim bewezen. Verder helpt zijn salaris ook wel.En als ik dan zie hoe Alonso iedere keer weer reageert na die pech en Max de laatste tijd vind ik dat toch wel een wereld van verschil qua instelling.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
@Dennism @nachtnet Thanks! 
Ja, of hij doet net alsof z'n neus bloedt om nog in beroep te gaan tegen de 3 strafpunten.Pos2007 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:48:
Na het zien van de interviews van Vettel met Will Buxton en Channel 4 denk ik toch dat Vettel het niet per ongeluk deed. Dan had hij dat toch wel gezegd met excusus?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ja, vraag ik mezelf ook af?Jasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:43:
Er word her en der een beetje gerant op twitter opver het commentaar in de ziggo studio over deze race.
Wat word daar allemaal gezegd dan?
Iemand een TLDR?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Niet zo vreemd ook, Alonso heeft zich al bewezen heeft superveel ervaring en weet dat er in die gammele bak van hem sowieso niks te halen valt... Misschien een keer een puntje, maar hij geeft zelf ook altijd aan dat hij wil strijden voor de podiums en wins. Voor Max heeft het hem nu al een paar x een potentieel podium en wellicht zelfs een win gekost, dat is toch net even wat anders denk ik.Dennism schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:44:
[...]
Vind ik toch wel enigszins anders, een reactie in het heetst van de strijd, of een reactie geven nadat je even een uur of 2 hebt kunnen afkoelen.
En als ik dan zie hoe Alonso iedere keer weer reageert na die pech en Max de laatste tijd vind ik dat toch wel een wereld van verschil qua instelling.
Daarnaast heeft Alonso zich ook wel vaker wat minder netjes uitgedrukt in zn commentaar op de boardradio en ook in interviews na races... Hij lijkt inmiddels wat relaxter, waarsch ook omdat 'ie nu wel aan de (uitzichtloze) situatie gewend is
Max dit, max als, max max max. En een gast met 0 connectie tot de sport.spartacusNLD schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:50:
[...]
Ja, vraag ik mezelf ook af?
Iemand een TLDR?
Dat zeg ik ook zeker niet en zijn het ook zeker niet begrijp me niet verkeerd, maar geen van die acties waren nadat ze uren in het motorhome hadden kunnen bijkomen. En dat vind ik wel een verschil. Als verstappen in de laatste ronde was uitgevallen in leidende / podium positie dan snap ik dat je hij misschien niet op tijd in het "vierkantje" is, maar even wat tijd nodig heeft.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:49:
[...]
Wou je nu echt zeggen dat dit de eerste keer was dat Vettel gefrustreerd was. Vorig jaar liep hij zowat elke wedstrijd te janken om alles wat maar kon. Verder heeft Schumacher ook een aantal beruchte momenten gehad zoals verhaal halen en op de vuist willen gaan, of een andere courreur van de baan afduwen zodat hij kampioen kon worden. Het zijn echt geen heiligen.
[...]
Alonso is het al jaren gewend, dus dat zegt niks. Hij heeft zich ook al ruim bewezen. Verder helpt zijn salaris ook wel.
Met welke grote jongens? RoadRage Vet die net tegen Ham inrijd? of bedoelde je Alonso die GP2 engine roept op natonal television.Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:36:
[...]
Als je je niet kan beheersen dan hoor je (nog) niet in de F1 thuis. Hij wil met de grote jongens meedoen, dan moet je je ook zo gedragen.
Je moet het allemaal niet zo overdrijven.
Heel verstandig dat hij de pers niet te woord staat als hij vol adrealine en teleurstelling uit zijn alweer kapotte bolide kruipt.
Zijn reactie zal komende uren of dagen wel online komen.
https://f1manager.info/ranking/4605
https://mobile.twitter.co...status/879013649922359296
“Het begin van de race zag er veelbelovend uit. Maar ik ben er kapot van om alweer door een technisch probleem uit te vallen”, aldus een teleurgestelde Verstappen. “In zo’n race vol met actie, waren we ervan overtuigd dat ik minstens op het podium had kunnen staan vandaag. Dus ik ben enorm teleurgesteld met dit resultaat.” aldus Vestappen op zijn website
“Het begin van de race zag er veelbelovend uit. Maar ik ben er kapot van om alweer door een technisch probleem uit te vallen”, aldus een teleurgestelde Verstappen. “In zo’n race vol met actie, waren we ervan overtuigd dat ik minstens op het podium had kunnen staan vandaag. Dus ik ben enorm teleurgesteld met dit resultaat.” aldus Vestappen op zijn website
[ Voor 71% gewijzigd door TinusTegengas op 25-06-2017 18:58 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Het is niet onlogisch dat Ziggo natuurlijk erg "Max Minded" is, mij gaat het ook soms wat te ver (bijv. vandaag Max al zo'n beetje als winnaar uitroepen als de motor niet defect geraakt was, zonder rekening te houden met het feit dat Max vrij vroeg uitviel en er van alles had kunnen gebeuren), maar om ook de nieuwe fans te binden vind ik het wel gewoon logisch. De gasten snap ik dan soms inderdaad ook totaal niet, de gast van vandaag was geloof ik een bokser of iets in die richting?Sijhtam schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:52:
[...]
Max dit, max als, max max max. En een gast met 0 connectie tot de sport.
Max heeft/had nog hoop en een reële kans op een goede eindklassering. Alonso heeft die kans niet en de hoop al lang geleden opgegeven. Die heeft zich er al in berust... Max duidelijk nog niet (en terecht). Als de auto een keer heel blijft, gaan we hem direct op het podium zien!Dennism schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:44:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Kickbokser en 3voudig k1 winnaarDennism schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:57:
[...]
Het is niet onlogisch dat Ziggo natuurlijk erg "Max Minded" is, mij gaat het ook soms wat te ver (bijv. vandaag Max al zo'n beetje als winnaar uitroepen als de motor niet defect geraakt was, zonder rekening te houden met het feit dat Max vrij vroeg uitviel en er van alles had kunnen gebeuren), maar om ook de nieuwe fans te binden vind ik het wel gewoon logisch. De gasten snap ik dan soms inderdaad ook totaal niet, de gast van vandaag was geloof ik een bokser of iets in die richting?
En vergeet niet.. Kijkt F1 sinds Max in Spanje 2016 heeft gewonnen.
Dus tja, ze mogen wat mij betreft wel wat aan die gasten doen..
-
Had 'ie niet een extra pitstop moeten maken, die ook nog eens behoorlijk lang duurde omdat Perez half dwars stond in de pits?Martinspire schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:20:
[...]
Ocon finishte 30 seconden achter de leider. Ik denk niet dat ie daar nog kans op had gehad.
Dat is met veel gasten daar. Kijken f1 sinds Max meerijdt.Edd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:00:
[...]
Gelukkig zitten er geen azijnpissers van Tweakers, dan zou er niemand meer kijkenEdd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:00:
[...]
Maar dat is vanwege de doelgroep. Enorm veel mensen zijn gaan kijken dus de huidige doelgroep bestaat uit die-hards én nieuwelingen. De vragen die zo'n nieuwe liefhebber heeft, zullen vrij goed aansluiten bij wat andere nieuwe fans hebben. 5 jaar geleden konden ze daarmee wegkomen. Nu niet meer. Dan haken mensen af omdat het ze allemaal te technisch en onduidelijk is. Dus ja, dat is puur kijkcijfers en dus inkomsten.Edd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:00:
[...]
Niet te serieus nemen, elke zender heeft zo zijn manier om de n00bs aan te spreken. Ziggo heeft nu vooral het probleem dat er ineens massaal zoveel zijn gaan kijken. Duitsland en Engeland hebben dat met Schumacher/Vettel en Hamilton/Button al veel langer.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2017 19:06 ]
Die gast zit ook vaker bij Rondo aan tafel.Edd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:00:
[...]
Iedereen die ze er neer zetten heeft een link met Ziggo sport, zou wel een aankomende partij van hem uitgezonden worden ofzo.
Is dat zo erg dan? Ik erger me altijd helemaal kapot aan mensen die menen dat de sport van hen is. Het is toch alleen maar mooi dat de sport in ons land nu zo breed gedragen wordt?TinusTegengas schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:04:
[...]
Dat is met veel gasten daar. Kijken f1 sinds Max meerijdt.
En zo graaf je natuurlijk je eigen grafMartinspire schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:06:
[...]
Maar dat is vanwege de doelgroep. Enorm veel mensen zijn gaan kijken dus de huidige doelgroep bestaat uit die-hards én nieuwelingen. De vragen die zo'n nieuwe liefhebber heeft, zullen vrij goed aansluiten bij wat andere nieuwe fans hebben. 5 jaar geleden konden ze daarmee wegkomen. Nu niet meer. Dan haken mensen af omdat het ze allemaal te technisch en onduidelijk is. Dus ja, dat is puur kijkcijfers en dus inkomsten.
Niet te serieus nemen, elke zender heeft zo zijn manier om de n00bs aan te spreken. Ziggo heeft nu vooral het probleem dat er ineens massaal zoveel zijn gaan kijken. Duitsland en Engeland hebben dat met Schumacher/Vettel en Hamilton/Button al veel langer.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Dat zeg ik toch niet. Ik bedoelde dat er iedere week een gast is die er minder verstand van heeft, om de in volgende berichten genoemde redenen.HendrikN schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:10:
[...]
Is dat zo erg dan? Ik erger me altijd helemaal kapot aan mensen die menen dat de sport van hen is. Het is toch alleen maar mooi dat de sport in ons land nu zo breed gedragen wordt?
Ah, dan begreep ik je verkeerd ;-)TinusTegengas schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:12:
[...]
Dat zeg ik toch niet. Ik bedoelde dat er iedere week een gast is die er minder verstand van heeft, om de in volgende berichten genoemde redenen.
Verwijderd
Wat een idioot die Hamilton.
Een breaktest doen als je net een bocht uitkomt. Dat is duidelijk tegen de regels.
Ze houden hier echt dik hun hand boven zijn hoofd.
Drivers must not drive unnecessarily slowly, erratically or in a manner that could be deemed potentially dangerous to other competitors
Had al geen hoge pet van Hamilton, maar heeft het nu echt helemaal afgedaan.
Eerst al opzettelijk keer langzaam rijden vorig seizoen zodat andere rijders Rosberg konden inhalen en nu dit weer.
Echt een levens gevaarlijke coureur.
Een breaktest doen als je net een bocht uitkomt. Dat is duidelijk tegen de regels.
Drivers must not drive unnecessarily slowly, erratically or in a manner that could be deemed potentially dangerous to other competitors
Eerst al opzettelijk keer langzaam rijden vorig seizoen zodat andere rijders Rosberg konden inhalen en nu dit weer.
Geen probleem. Ik had het ook gelijk duidelijk kunnen zeggen
Aan de ene kant ja, zeker, Als je hiermee fans binnenhaalt voor de lange termijn is dat zeker positief. Echter moet je wel zorgen voor een goede balans, zodat je er niet voor zorgt dat je de "oude garde" fans die misschien wat minder Max willen en wat meer diepgang "wegdrukt" zodat je wanneer de "Max Mania" over is je ook nog steeds een zo groot mogelijk vaste schare trouwe fans over blijft houden, en deze niet allemaal wegjaagt naar Sky e.d.HendrikN schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:10:
[...]
Is dat zo erg dan? Ik erger me altijd helemaal kapot aan mensen die menen dat de sport van hen is. Het is toch alleen maar mooi dat de sport in ons land nu zo breed gedragen wordt?
Grapje hoop ik??Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:13:
Wat een idioot die Hamlton.
Ze houden hier echt dik hun hand boven zijn hand.
Lees op twitter van Andrew Benson:
"Stewards examined Hamilton's car data in Vettel incident. Did not brake or lift off completely. Maintained more or less constant speed 1/2
And behaved the same at that re-start at that point on the track as he did at the other two re-starts. Source: FIA 2/2"
Nu zijn ze opeens niet meer speciaalHendrikN schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:10:
[...]
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Grapje zeker?pilskes schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:15:
[...]
Grapje hoop ik??
"Stewards examined Hamilton's car data in Vettel incident. Did not brake or lift off completely. Maintained more or less constant speed 1/2
And behaved the same at that re-start at that point on the track as he did at the other two re-starts. Source: FIA 2/2"
Je ziet toch zijn snelheidsmeter of niet dan?
Die zie je afremmen op moment van ongeluk.
Wat is er toch mis met mensen die fan zijn geworden sinds Max rijdt? Fan is fan. De een is wat fanatieker dan de ander. Ik ben ook begonnen toen ene Jos in een benetton begon. Is een prima aanleiding toch om te beginnen met kijken? Een Nederlander? Dat gezeik elke keer. Wees blij dat er gekeken en meegeleefd wordt met nationale helden.
Ahja, de car data die de stewards bekeken hebben zal wel niet geklopt hebben iddVerwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:17:
[...]
Grapje zeker?

Wel vreemd dan dat op de beelden met telemetrie duidelijk te zien was dat ie daar flink op de rem ging terwijl ie dat de andere rondjes op dat punt niet deed (iig niet voor zover ik kon zien). Telemetrie gfx zal natuurlijk nooit perfect zijn, maar je verwacht ook niet dat deze eigenlijk volledig "liegt"pilskes schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:15:
[...]
Grapje hoop ik??
[ Voor 8% gewijzigd door Dennism op 25-06-2017 19:19 ]
Gas loslaten. Poepoe. Het zou verboden moeten worden.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:17:
[...]
Grapje zeker?
Bij de eerdere herstart wel, hij heeft vanaf een bepaald punt het tempo in handen en zal dan inderdaad een ander tempo rijden dan domweg de SC volgen.Dennism schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:18:
[...]
Wel vreemd dan dat op de beelden met telemetrie duidelijk te zien was dat ie daar flink op de rem ging terwijl ie dat de andere rondjes op dat punt niet deed (iig niet voor zover ik kon zien).
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Grappig dat je het beter denkt te weten op basis van wat je op tv ziet. Stewards hebben alle data tot hun beschikking en weten echt wel wat ze doen. Vettel was gewoon fout en hij had gediskwalificeerd moeten worden voor opzettelijk inrijden op een andere coureur. 10 seconden stop/go was echt mildVerwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:17:
[...]
Grapje zeker?
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Verwijderd
Wel op dat punt ja.matthijst schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:18:
[...]
Gas loslaten. Poepoe. Het zou verboden moeten worden.
Bel ze even op anders. Misschien snappen ze de data niet?
Eerste auto bepaald het tempo wanneer safety car naar binnen gaat. Hamilton mag het gas loslaten op ieder moment dat hij wil
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Verwijderd
Prachtige reactie trouwens van Vettel daarna.
Mooi dat ie alsnog voor Hamilton is gefinisht.
Mooi dat ie alsnog voor Hamilton is gefinisht.
Verwijderd
Niet als je daardoor onveilig rijdt.f4stf0rw4rd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:21:
[...]
Eerste auto bepaald het tempo wanneer safety car naar binnen gaat. Hamilton mag het gas loslaten op ieder moment dat hij wil
En in een bocht waar je net uitkomt is dat dus geen veilige plek
Verwijderd
Reageer eens niet zo bot op de manf4stf0rw4rd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:19:
[...]
Grappig dat je het beter denkt te weten op basis van wat je op tv ziet. Stewards hebben alle data tot hun beschikking en weten echt wel wat ze doen. Vettel was gewoon fout en hij had gediskwalificeerd moeten worden voor opzettelijk inrijden op een andere coureur. 10 seconden stop/go was echt mild
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-06-2017 00:53 ]
Verwijderd
Je komt zelf betweterig over door te denken dat je het beter weet en de straf te licht vind van Vettel.f4stf0rw4rd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:26:
[...]
De stewards hebben toch bepaald dat het niet onveilig was. Dat zijn de professionals. leg je er bij neer. Je komt ontzettend betweterig over op deze manier.
Ik vind de straf mild. Ik had hem gediskwalificeerd inderdaad, de stewards duidelijk niet. Prima.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:27:
[...]
Je komt zelf betweterig over door te denken dat je het beter weet en de straf te licht vind van Vettel.
Maar ff wat anders. door al deze slowchat gaat het topic rete snel
Ja staan al in het topicf4stf0rw4rd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:30:
[...]
Ik vind de straf mild. Ik had hem gediskwalificeerd inderdaad, de stewards duidelijk niet. Prima.
Maar ff wat anders. door al deze slowchat gaat het topic rete snelZijn de post race interviews van Hamilton en Vettel al gepost?
Onderaan 111f4stf0rw4rd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:30:
[...]
Ik vind de straf mild. Ik had hem gediskwalificeerd inderdaad, de stewards duidelijk niet. Prima.
Maar ff wat anders. door al deze slowchat gaat het topic rete snelZijn de post race interviews van Hamilton en Vettel al gepost?
Is dit de plek waar ik voorspellingen van voor het raceweekend kan reposten?Kiwi schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:25:
Ik weet niet of ik het op Tweakers of op Reddit las, maar ik zag ook een theorie dat dit jaar misschien wel spannender kan zijn dan vorig jaar:
GP2 was spektakel in 2016, maar F1 niet, misschien omdat iedereen de mentaliteit had: Als ik niet crash dan crashen de anderen wel, dus ik neem geen risico's. Dat heeft dan niet bepaald geholpen, dus misschien een ander mindset deze keer.
Ik weet nog steeds niet wat ik moet vinden van de race van vandaag, veel spektakel, maar ook afgewisseld met grote optochten (waaronder de SC's). De zoveelste uitvalbeurt van Verstappen helpt natuurlijk ook niet mee...
Een race waarvan ik dacht dat het een saaie race zou worden, viel uiteindelijk aardig mee.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Mijn verstand zegt inderdaad dat je gelijk hebt. Van de andere kant hou ik van die emotie en van die echtheid van sporters. Dafne gooide ook met haar spikes toen het niet lukte. Fantastisch... sport mag best emotie zijn. Daarnaast is het misschien maar goed dat hij eventjes de tijd heeft genomen en later een reactie gaat geven.Homeland schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:23:
Verstappen laat zich wel kennen, hij is nog jong maar uiteindelijk zal hij met dit soort tegenslagen toch beter om moeten kunnen gaan. Het is toch wel erg kinderachtig dat hij zijn emoties niet eens dusdanig kan beheersen dat hij even de pers te woord staat.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
mwah, volgens mij is het gewoon de teleurstelling en frustratie. Niets persoonlijks.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:32:
[...]
.... maar tussen Max en de fabriek van RB denk ik even niet...
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Geweldige 3e plaats voor Stroll en ook erg mooi dat Alonso eens wat puntjes pakt.
Degene die bij de bookmakers op Ricciardo had ingezet na die 10e startplek loopt nu binnen..
Erg jammer van Verstappen natuurlijk, is er al duidelijk waarom de problemen zijn ontstaan? Toch brokstukken in de radiateurs gekomen?
Degene die bij de bookmakers op Ricciardo had ingezet na die 10e startplek loopt nu binnen..
Erg jammer van Verstappen natuurlijk, is er al duidelijk waarom de problemen zijn ontstaan? Toch brokstukken in de radiateurs gekomen?
Ik zag net de team foto op Twitter daar stond Max niet op. Terwijl Daniel daar wel op stond na de overwinning van Max vorig jaar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:13:
Wat een idioot die Hamilton.
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:17:
[...]
Grapje zeker?
https://my.mixtape.moe/slropm.mp4Dennism schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:18:
[...]
Wel vreemd dan dat op de beelden met telemetrie duidelijk te zien was dat ie daar flink op de rem ging terwijl ie dat de andere rondjes op dat punt niet deed (iig niet voor zover ik kon zien). Telemetrie gfx zal natuurlijk nooit perfect zijn, maar je verwacht ook niet dat deze eigenlijk volledig "liegt"
Gas loslaten.. Zoals al eerder gezegd in dit topic, het zou verboden moeten worden.
Kijk de onboard van HAM. Je ziet dat hij de hele tijd zijn remmen warm probeert te krijgen door doorlopend kort te remmen. Remt vervolgens af tot ongeveer 60 kmh op de apex en vlak na de apex valt de snelheid omlaag naar 50 kmh. Dat is gewoon echt geen remmen hoor.
Max was al weg op dat moment.Pierre schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:50:
Ik zag net de team foto op Twitter daar stond Max niet op. Terwijl Daniel daar wel op stond na de overwinning van Max vorig jaar.
Verwijderd
Wat is vettel een draak zeg. Hoop dat hij op de een of andere manier geschorst wordt.
Kan niet wachten op de nieuws stroom deze week, doei!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Met de fabriek is het dan ook niet persoonlijk.koli-man schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:48:
[...]
mwah, volgens mij is het gewoon de teleurstelling en frustratie. Niets persoonlijks.
Die mensen in Engeland ziet hij waarschijnlijk niet zoveel, zeker niet als zijn monteurs, teamleiding etc. Daar gaan alleen dingen mis, en daar zal hij niet blij mee zijn.
Nog een strafpunt en dan heeft hij een schorsing van een wedstrijd te pakken.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:54:
Wat is vettel een draak zeg. Hoop dat hij op de een of andere manier geschorst wordt.
[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2017 19:58 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Op een rechtestuk is dat vrij normaal ja, maar niet bij het uitkomen van een bocht.UltraSub schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:53:
[...]
[...]
[...]
https://my.mixtape.moe/slropm.mp4
Gas loslaten.. Zoals al eerder gezegd in dit topic, het zou verboden moeten worden.
Kijk de onboard van HAM. Je ziet dat hij de hele tijd zijn remmen warm probeert te krijgen door doorlopend kort te remmen. Remt vervolgens af tot ongeveer 60 kmh op de apex en vlak na de apex valt de snelheid omlaag naar 50 kmh. Dat is gewoon echt geen remmen hoor.
Jammer.Pierre schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:50:
Ze kopiëren en vertalen allemaal het Twitter-bericht nu, wat door de PR-afdeling van RB de wereld in is geslingerdalwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:00:
Schriftelijke reactie Max
http://m.gpupdate.net/nl/...-ben-enorm-teleurgesteld/
-
FTFYalwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:00:
Schriftelijke reactie Max
http://www.gpupdate.net/n...-ben-enorm-teleurgesteld/
Ok, volgens jou mag je geen gas los laten. Hoe bepaal je dan de pace volgens jou?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:58:
[...]
Op een rechtestuk is dat vrij normaal ja, maar niet bij het uitkomen van een bocht.
VET kruipt in zijn kont om er goed bij te zitten of hem te pakken bij de restart. Daar zit een risico aan. Hij neemt daar aan dat HAM na die bocht gas zal geven. Doet tie niet, en boom.. Als hij duidelijk had geremd was ik het er mee eens, not done, maar hij REMT niet. En dat is het punt. Dat is ook wat de stewards hebben gezien en naar gehandeld hebben (geen penalty voor HAM).
Om het nog maar niet te hebben over wat hij daarna doet.
Jouw redeneringen zijn puur en alleen maar gebaseerd op je haat tegenover een bepaalde coureur. Je onderbouwingen kloppen van geen kanten.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:58:
[...]
Op een rechtestuk is dat vrij normaal ja, maar niet bij het uitkomen van een bocht.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Helaas niet altijd een goede lap-chart te vinden post-race. Soms komt deze maandag nog ergens te voorschijn.Joster schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:59:
Ligt het aan mij of is er nergens een complete lap chart te vinden?
Ik heb het misschien gemist hier in alle slow-chat, maar Toto geeft even lekker tegengas op insinuerende vragen van Ted. Kan niet wachten als Plooij daar zo een keer in loopt 
YouTube: Toto Wolff - Post Race Interview - 2017 Azerbaijan GP
YouTube: Toto Wolff - Post Race Interview - 2017 Azerbaijan GP
Ik moest vlak voor de restart helaas weg. Op de terug weg naar huis dacht ik op de radio te horen dat Stroll op het podium stond, dat kon toch niet? Toch wel dus, wtf, heb de race net verder gekeken.
De organisatie in Baku mag wel even om tafel om de boel volgend jaar iets beter te regelen. Zoveel ronden SC om de auto van Kvyat daar weg te halen, leek wel alsof ze maar 1 kraan voor het hele circuit hadden, dat kan echt niet!
Verdomme een rode vlag voor wat stukjes auto op de baan die ook tijdens de SC wel opgeruimd hadden kunnen worden.
Hoewel ik Hamilton z'n remactie bij het uitkomen van de bocht niet goedkeur vind ik dat Vettel een veel te lichte straf gekregen heeft voor het bewust rammen van Hamilton z'n auto.
De organisatie in Baku mag wel even om tafel om de boel volgend jaar iets beter te regelen. Zoveel ronden SC om de auto van Kvyat daar weg te halen, leek wel alsof ze maar 1 kraan voor het hele circuit hadden, dat kan echt niet!
Verdomme een rode vlag voor wat stukjes auto op de baan die ook tijdens de SC wel opgeruimd hadden kunnen worden.
Hoewel ik Hamilton z'n remactie bij het uitkomen van de bocht niet goedkeur vind ik dat Vettel een veel te lichte straf gekregen heeft voor het bewust rammen van Hamilton z'n auto.

Penalty points overzicht.
@UltraSub die had ik idd gepost.. tegengas zeker, maar de TED is soms net zo partijdig als Plooij.
tnx
Dat is precies wat ik bedoel. Daarom is het zo leuk dat Ted even wat tegengas krijgt.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:08:
@UltraSub die had ik idd gepost.. tegengas zeker, maar de TED is soms net zo partijdig als Plooij.
Hier het hele gebeuren tussen Hamilton en Vettel plus de reacties.
Kijk trouwens maar niet naar de reacties onder de video

Beetje hypocriet om nu moord en brand te schreeuwen over Vettel zijn actie.. Hij komt dreigend verhaal halen bij Hamilton en raakt daarbij per ongeluk zijn voorwiel. Zo ziet de FIA (en bijv. Toto Wolf) het ook, vandaar de penalty 'dangerous driving' en niet 'causing an accident'.
Wat Hamilton doet is volgens de regels legaal maar ontzettend dom, al dwing je Vettel hiermee in de fout creeer je alleen maar risico voor jezelf. Maar goed, het zal niet voor het eerst zijn dat de leider van het veld dit soort trucjes bij een restart uithaalt (heeft Vettel in het verleden ook wel eens gedaan).
Al met al staat de boel nu lekker op scherp tussen beide heren en is Vettel 2 punten uitgelopen..
Wat Hamilton doet is volgens de regels legaal maar ontzettend dom, al dwing je Vettel hiermee in de fout creeer je alleen maar risico voor jezelf. Maar goed, het zal niet voor het eerst zijn dat de leider van het veld dit soort trucjes bij een restart uithaalt (heeft Vettel in het verleden ook wel eens gedaan).
Al met al staat de boel nu lekker op scherp tussen beide heren en is Vettel 2 punten uitgelopen..
Reactie van STR bij Jack is wel weer mooi om te zien.
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/879039785905430529
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/879039785905430529
Verwijderd
Overigens is Bottas ook goed weggekomen.
Die ramde Raikkonen gewoon.
En daardoor al dat materiaal wat op de weg kwam.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 20:17 ]
Is dit iets?nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:05:
[...]
Helaas niet altijd een goede lap-chart te vinden post-race. Soms komt deze maandag nog ergens te voorschijn.
https://www.mercedesamgf1...cedes-amg-f1/purepitwall/
Bottas was vooral zelf het grote slachtoffer van die lompe actie, vandaar geen verdere straf vermoed ik.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:16:
Als je echter achteraf ziet hoeveel schade hij bij Kimi heeft veroorzaakt was een straf niet zo vergezocht geweest..
Ik vind Hamilton zijn actie ook dom en onnodig, maar Vettel stuurt gewoon doelbewust tegen Hamilton aan tijdens de safety car periode, dat vind ik echt not done. Een 10 seconden stop and go penalty vind ik zelf meer dan terecht. Jammer, ik was de laatste grand prixs juist een beetje een Vettel fan geworden/hoopte dat hij dit jaar zou winnen.Grimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:13:
Beetje hypocriet om nu moord en brand te schreeuwen over Vettel zijn actie.. Hij komt dreigend verhaal halen bij Hamilton en raakt daarbij per ongeluk zijn voorwiel. Zo ziet de FIA (en bijv. Toto Wolf) het ook, vandaar de penalty 'dangerous driving' en niet 'causing an accident'.
PurePitWall ziet er gelikt uit, maar is wel een gimmick..
maar de FOM graphics zijn duidelijker.

kan wel deze vinden.

Er achterop, er tegenaan, en er voorbij. Dat is dus 3x de fout in. Zwaar bestraft hoor.RichardQG schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:11:
[video]
Hier het hele gebeuren tussen Hamilton en Vettel plus de reacties.
Kijk trouwens maar niet naar de reacties onder de video
Ja, ik ben chagrijnig, #$%#**(*$$$% !!!
Testing, one, two ...
Sja ik snap best dat mensen er opzet in zien, echter de direct betrokkenen beweren anders. Ik geef Vettel het voordeel van de twijfel (en ja dat zal ongetwijfeld met mijn rode bril te maken hebben).RichardQG schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:20:
[...]
Ik vind Hamilton zijn actie ook dom en onnodig, maar Vettel stuurt gewoon doelbewust tegen Hamilton aan tijdens de safety car periode, dat vind ik echt not done. Een 10 seconden stop and go penalty vind ik zelf meer dan terecht. Jammer, ik was de laatste grand prixs juist een beetje een Vettel fan geworden/hoopte dat hij dit jaar zou winnen.
Ik ben het overigens best eens met de gegeven penalty omdat zelfs als het niet met opzet was, het gewoon een domme dreigende actie was. Maar ook niet veel meer dan dat.
[ Voor 11% gewijzigd door Grimmie187 op 25-06-2017 20:24 ]
Nee, hij pakte een curb te wild (al had het wel gekund als ie scherper gestuurd had) en kon daardoor niet meer op tijd sturen. Dat was een foutje, maar nooit bewust. En hij is daar vrij hard voor gestraft. Heeft het ook weer goed gemaakt, maar ik denk wel dat ze die motor afschrijven en er volgende race nieuwe componenten inzetten. Die extra punten van P2 vs P3 is het ze wel waard.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:16:
Die rode bril is het probleem niet, het glas wat erin zit wel. Blijkbaar niet de goede sterkte?Grimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:22:
[...]
Sja ik snap best dat mensen er opzet in zien, echter de direct betrokkenen beweren anders. Ik geef Vettel het voordeel van de twijfel (en ja dat zal ongetwijfeld met mijn rode bril te maken hebben).
Testing, one, two ...
Kom op. Per ongeluk, ik hoop dat je het zelf ook niet gelooft.Grimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:13:
Beetje hypocriet om nu moord en brand te schreeuwen over Vettel zijn actie.. Hij komt dreigend verhaal halen bij Hamilton en raakt daarbij per ongeluk zijn voorwiel.
Vraagje.
Hoe kan het dat Riciardo de podiumplaatsen aaneen blijft rijgen en vandaag zelfs wint terwijl Verstappen bijna iedere race uitvalt. Hebben ze niet exact dezelfde auto?
Hoe kan het dat Riciardo de podiumplaatsen aaneen blijft rijgen en vandaag zelfs wint terwijl Verstappen bijna iedere race uitvalt. Hebben ze niet exact dezelfde auto?
I am a rock, I am an Island, and a rock feels no pain and an Island never cries
Een gigantische hoeveelheid pechbarteke schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:24:
Vraagje.
Edit: ja, ze hebben natuurlijk dezelfde auto, maar het blijft een mechanische sport. En aangezien het elke keer weer ergens anders aan ligt, sluit ik uit dat het bijvoorbeeld aan de rijstijl van Verstappen ligt.
[ Voor 24% gewijzigd door RichardQG op 25-06-2017 20:26 ]
Knap dat jij zulke goeie glazen hebt dat je zelfs intentie kunt zienhardware-lover schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:23:
[...]
Die rode bril is het probleem niet, het glas wat erin zit wel. Blijkbaar niet de goede sterkte?
[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 25-06-2017 20:27 ]
Dat is omdat het gewoon een mechanische sport is. Gewoon pech. (RB13, unlucky for some)barteke schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:24:
Vraagje.
Maar als het zo door blijft gaan komen de conspiracy theories vanzelf
Denk jij dan dat die Vettel zo'n oelewapper is dat die met 50 km/h per ongeluk tegen een andere auto aanrijdt? Zelfs mijn oma kan dan nog beter rijdenGrimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:26:
[...]
Knap dat jij zulke goeie glazen hebt dat je zelfs wel of geen opzet kunt zien
Dit meen je toch niet, ze gaan met 200+ km door enorm smalle straatjes en raken (meestal) niks en dan rijd je per ongeluk, precies met de banden ook, tegen een andere coureur aan. Dat is natuurlijk onzin.Grimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:22:
[...]
Sja ik snap best dat mensen er opzet in zien, echter de direct betrokkenen beweren anders. Ik geef Vettel het voordeel van de twijfel (en ja dat zal ongetwijfeld met mijn rode bril te maken hebben).
Ik ben het overigens best eens met de gegeven penalty omdat zelfs als het niet met opzet was, het gewoon een domme dreigende actie was. Maar ook niet veel meer dan dat.
Daarnaast heeft Vettel er al ervaring mee, deed ie het ook een keer bij Riccardo, ff voor de grap voor de fans wat rook maken (was in china geloof ik).
Ja. Ik zat ook aan zijn rijstijl te denken als mogelijke oorzaak. Hoop idd niet dat dat het is want dat zou betekenen dat hij die auto gewoon niet kan handelen.
I dunno. Heb hier nog geen degelijk commentaar op gehoord of gelezen.
I dunno. Heb hier nog geen degelijk commentaar op gehoord of gelezen.
I am a rock, I am an Island, and a rock feels no pain and an Island never cries
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1