Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Lastig reageren op een halve zin.alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:41:
Doornbos terecht. Slaat nergens op die straf van Vettel.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan doe je een "Schumi" en kom je er nog mee weg ook...nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:42:
C4 interview VET: "emotions running high in the car.." Wat doe je dan?![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij keurt z'n eigen gedrag goed omdat hij een brake check kreeg. En ook Hamilton deed 16 jaar geleden iets raars dus mag ik het ook.

Schijnt dat ze weer een nieuwe plaat heeft
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Nee plaatje is te verwarrendJoster schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:44:
Iemand al een eind overzicht van de posities per ronde?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Nee, dat geeft teveel een spaghetti...Joster schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:44:
Iemand al een eind overzicht van de posities per ronde?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Net als in Mexico toch? Verstappen geeft mij niet de plaats terug dus ik blok zo agressief dat ik Ricciardo bijna van de baan duw.TheBorg schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:43:
[...]
Hij keurt z'n eigen gedrag goed omdat hij een brake check kreeg. En ook Hamilton deed 16 jaar geleden iets raars dus mag ik het ook.
- DaniëlWW2
- Niet online
En toen kreeg hij een penalty voor moving under breaking.soulcrusher schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:45:
[...]
Net als in Mexico toch? Verstappen geeft mij niet de plaats terug dus ik blok zo agressief dat ik Ricciardo bijna van de baan duw.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Na vorig jaar begon ik hem wel weer te mogen maar dat is nu weer volledig weg, wat een kansloze gast zeg.

-
Dank jullie wel.
En "kreeg" RIC uiteindelijk de 3de plaatst. Hij heeft wel vaker geluk.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:46:
[...]
En toen kreeg hij een penalty voor moving under breaking.
Een sticker met ''Baby aan boord'' is ook goedEdd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:49:
Misschien moeten ze bij HAM gewoon "Keep your distance" op de achtervleugel zetten, net als Williams in 2001
[afbeelding]
Is pas 2.5 uur geleden.. zo'n motorhome is groot!alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:50:
Max nog steeds niet bij Ziggo. Zozo.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij zal wel moeten, maar ondertussen heeft hij denk ik de halve garage gesloopt, en zijn halve auto om te weten wat er mis ging.alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:50:
stresstak schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:51:
[...]
Een sticker met ''Baby aan boord'' is ook goed

Sneu dit..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die denkt ook. Eerst een *** race en dan ook nog langs Jackalwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:50:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die moet er bij Vettel achterop, die gast heeft helemaal afgedaan bij mij.stresstak schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:51:
[...]
Zielig ventje is dat.
Smiling as the shit comes down...
Sinds wanneer zit VET aan boord bij HAM dan?stresstak schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:51:
[...]
✌
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja, toen was het achterblijver Jos die op Montoya knaldeEdd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:49:
Misschien moeten ze bij HAM gewoon "Keep your distance" op de achtervleugel zetten, net als Williams in 2001
[afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Max doet dit ook heel erg vaak, en dat is ook grotendeels de auto zelf, tenminste als Max zijn remmen eens werken.

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2017 18:00 ]
Moet je het natuurlijk wel doen. Zoals RIC het ook bij BOT deed vorig seizoen, en KVY niet bij VET in Rusland '16DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:58:
Ik wil wel opgemerkt hebben dat doe actie van Ric voor een groot deel de auto is. De RB's kunnen gewoon veel later remmen dan andere auto's, en hebben gewoon betere downforce om dit soort acties te doen. Ja, een mooie actie, maar ik denk dat de meeste coureurs in een RB auto dit kunnen.
Het sterke vond ik wel dat ze allemaal koude banden hadden bij die herstart. Dan moet je wel veel vertrouwen hebben om dat zo mooi te kunnen doen.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:58:
Ik wil wel opgemerkt hebben dat doe actie van Ric voor een groot deel de auto is. De RB's kunnen gewoon veel later remmen dan andere auto's, en hebben gewoon betere downforce om dit soort acties te doen. Ja, een mooie actie, maar ik denk dat de meeste coureurs in een RB auto dit kunnen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- DaniëlWW2
- Niet online
nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:00:
[...]
Moet je het natuurlijk wel doen. Zoals RIC het ook bij BOT deed vorig seizoen, en KVY niet bij VET in Rusland '16
Zie edit, Max doet dit echt heel erg vaak, en dat is ook de auto die het toelaat.Trevor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:01:
Ja.... maar we geven Max ook steeds de credits als hij daar optimaal gebruik van maakt. Dus wat dat betreft mag je naamgenoot dat ook wel krijgen wmb
[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2017 18:02 ]
Voor mij de mooiste actie van de race. Ondanks de SC's(safety carsv8power67 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:55:
Damn die actie van ricciardo effe 3 man uitremmen. Hij kwam bij die laatste auto echt van ver. Prachtig.
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 25-06-2017 18:02 ]
Het valt reuze mee hoor. In het dagelijks verkeer loop je de kans dat er niet alleen achterop gereden wordt maar dat je een knuppel in je nek krijgt of een kogel door je lijf.RichardQG schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:56:
Nou de WDC strijd is wel echt aan. De emoties lopen (daar en hier op het forum) hoog op!
En voornoemde huilebalk kan niet veel hebben. En ik heb dus een ander idool.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Gelukkig niet tijdens de raceGé Brander schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:02:
Belachelijk veel reclame bij Ziggo!
Bedankt dat je mijn eerste reactie nog bevestigd dat de emoties hier inderdaad hoog oplopenstresstak schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:01:
[...]
Het valt reuze mee hoor. In het dagelijks verkeer loop je de kans dat er niet alleen achterop gereden wordt maar dat je een knuppel in je nek krijgt of een kogel door je lijf.
En voornoemde huilebalk kan niet veel hebben. En ik heb dus een ander idool.
Ik ben benieuwd of FI er nog wat van gaat zeggen of dat we een verhitte strijd krijgen tussen OCO en PER.Bart-Willem schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:02:
Als die prullers van Force India elkaar niet van de baan hadden gereden dan hadden ze nog kunnen winnen ook.
-
Ik denk dat dat verschil in downforce wel mee valt. Ze kunnen echt niet zo maar meer down force als de rest rijden (zoals ze dat in het V8 tijdperk deden) terwijl ze met die motor met een hoop minder vermogen toch nog op het rechte stuk bijblijven/inhalen.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:58:
Ik wil wel opgemerkt hebben dat de actie van Ric voor een groot deel de auto is. De RB's kunnen gewoon veel later remmen dan andere auto's, en hebben gewoon betere downforce om dit soort acties te doen. Ja, een mooie actie, maar ik denk dat de meeste coureurs in een RB auto dit kunnen.
Max doet dit ook heel erg vaak, en dat is ook grotendeels de auto zelf, tenminste als Max zijn remmen eens werken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die auto zelf doet anders iets heel bijzonders. Dat, of Max is nog beter dan we denken, zie de FP's en Q sessie met Max. Als de RB niet veel meer downforce zou hebben, en betere aero dan zou FI er allang voorbij zijn.soulcrusher schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:04:
[...]
Ik denk dat dat verschil in downforce wel mee valt. Ze kunnen echt niet zo maar meer down force als de rest rijden (zoals ze dat in het V8 tijdperk deden) terwijl ze met die motor met een hoop minder vermogen toch nog op het rechte stuk bijblijven/inhalen.
Och och, Palmer toch
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vreemd dacht dat zoiets verplicht was.alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:11:
Max staat pers niet te woord..
Kopen niet. Maar ze mogen bij mij best een Megane RS Trophy-R op de oprit zetten, met gratis onderhoud ook.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:05:
Gevat zo'n Renault reclame.. Alsof ik ooit zo'n draak van een auto zou kopen..
Zijn de rijders dit niet verplicht binnen zoveel uur na hun uitval in de race? Staat mij tenminste iets van bij.alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:11:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
- DaniëlWW2
- Niet online
Is het ook. Ik denk dat Max de boete liever slikt.
Krijgt hij/team vast wel een boete voor.
Misschien wel verstandig dat hij de pers niet te woord staat om geen verkeerde dingen te roepen tot hij wat bedaard is.
Smiling as the shit comes down...
Bron?alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:11:
De manager van Max zelf: https://www.f1today.net/n...erd-naar-hotel-vertrokken
geen....het is een aanname omdat de aflevering van Ziggo is afgelopen zonder interview

edit:
oops. toch een andere bron
[ Voor 8% gewijzigd door P.O. Box op 25-06-2017 18:16 ]
Toch wel zwak hoor. Zeker als het uitvallen daadwerkelijk werd veroorzaakt door debris en dus domme pech was.alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:16:
[...]
De manager van Max zelf: https://www.f1today.net/n...erd-naar-hotel-vertrokken
@alwaysleft Dat haal ik niet zo uit het f1today artikel, alleen dat de redactie ter plaatse dat zou melden.
Kinderachtig en onvolwassen gedrag. Toaal repectloos richting de fans.alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:11:
Ocon finishte 30 seconden achter de leider. Ik denk niet dat ie daar nog kans op had gehad.Bart-Willem schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:02:
Als die prullers van Force India elkaar niet van de baan hadden gereden dan hadden ze nog kunnen winnen ook.
Sorry maar het voelt voor mij niet als een verplichting dat elke coureur zijn zegje moet doen na de race. En hij krijgt vast een boete, maar hij is nu gewoon gefrustreerd. Ik snap hem wel. En dan heb je nog de pers die alleen maar van die domme vragen gaat stellen en wil dat je emoties toont op camera. Gewoon geen zin inPierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:19:
[...]
Kinderachtig en onvolwassen gedrag. Toaal repectloos richting de fans.
[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2017 18:21 ]

[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 25-06-2017 18:22 ]
Dat moet te halen zijnnachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:21:
VET zou ook 3 strafpunten hebben gekregen, voor een totaal van 9 punten. met nog 3 mist VET een race.
Kom op VET, je kunt het!
Wanneer vervallen de eerste punten weer?nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:21:
VET zou ook 3 strafpunten hebben gekregen, voor een totaal van 9 punten. met nog 3 mist VET een race.
[afbeelding]
Vergeet niet dat debri's nergens heenkunnen zoals op een normale baan, ze blijven tussen de muren stuiteren. Daarnaast is dit circuit 2x zo lang als Monaco, dus erg lastig om overal snel bij te kunnen.Jasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:20:
Zo. Even gekalmeerd na deze spannende race. Maar besef eigenlijk nu wel dat, op een paar uitzonderingetjes na, deze race zo spannend was vanwege het falen van de marshalls van Baku. Hadden zij betere faciliteiten voor het sneller opruimen van een stilstaande wagen en debris, dan was er wss maar 1 SC nodig geweest ipv drie.
Begrijpelijk. Maar als je dat weet kun je je er ook op voorbereidenRoamor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:24:
[...]
Vergeet niet dat debri's nergens heenkunnen zoals op een normale baan, ze blijven tussen de muren stuiteren. Daarnaast is dit circuit 2x zo lang als Monaco, dus erg lastig om overal snel bij te kunnen.
Dat jij dat voelt, tja. Maar het is voor de coureur een verplichting, in goede maar ook in slechte tijden. Het blijft onvolwassen gedrag.Martinspire schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:20:
[...]
Ocon finishte 30 seconden achter de leider. Ik denk niet dat ie daar nog kans op had gehad.
[...]
Sorry maar het voelt voor mij niet als een verplichting dat elke coureur zijn zegje moet doen na de race. En hij krijgt vast een boete, maar hij is nu gewoon gefrustreerd. Ik snap hem wel. En dan heb je nog de pers die alleen maar van die domme vragen gaat stellen en wil dat je emoties toont op camera. Gewoon geen zin in
Het eerste is inderdaad een mening, maar dat geldt net zo goed voor het laatste gedeelte wat jij vindt.Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:25:
[...]
Dat jij dat voelt, tja. Maar het is voor de coureur een verplichting, in goede maar ook in slechte tijden. Het blijft onvolwassen gedrag.
Zijn oudste punten (2) lijken van 10 juli 2016 te zijn, dus die lijken mij de maandag na de volgende race te vervallen, daarna oktober weer.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tvleB7qnLqE]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zkzHqycPW7Q]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=U3TC79qB0a4]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QUruyInwFLU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Tj_8TInDTKA]
@alwaysleft Ik zie nu meer berichten van twitter dat VER idd geen interviews gaat doen / gedaan heeft..
Het is beide, Trevor. Het ene is een menig, het andere is een feit.Trevor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:27:
[...]
Het eerste is inderdaad een mening, maar dat geldt net zo goed voor het laatste gedeelte wat jij vindt.
Het enige feit is de verplichting. Het laatste gedeelte is een waardeoordeel en dus een mening.Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:29:
[...]
Het is beide, Trevor. Het ene is een menig, het andere is een feit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het alternatief lijkt me al helemaal niet prettig, voor niemand niet. Niemand wint erbij als hij bij de media ontploft en het zou mij niks verbazen als Helmut Marko heeft gezegd dat hij mag gaan. Is beter voor iedereen. Ik denk dat het tussen Max en Marko wel goed zit, ook met Horner en Ric, maar tussen Max en de fabriek van RB denk ik even niet...Homeland schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:23:
Verstappen laat zich wel kennen, hij is nog jong maar uiteindelijk zal hij met dit soort tegenslagen toch beter om moeten kunnen gaan. Het is toch wel erg kinderachtig dat hij zijn emoties niet eens dusdanig kan beheersen dat hij even de pers te woord staat.
Nu heb je mijn tekst goed gelezen en begrepen.Trevor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:31:
[...]
Het enige feit is de verplichting. Het laatste gedeelte is een waardeoordeel en dus een mening.
Dit dusDaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:32:
[...]
Het alternatief lijkt me al helemaal niet prettig, voor niemand niet. Niemand wint erbij als hij bij de media ontploft en het zou mij niks verbazen als Helmut Marko heeft gezegd dat hij mag gaan. Is beter voor iedereen. Ik denk dat het tussen Max en Marko wel goed zit, ook met Horner en Ric, maar tussen Max en de fabriek van RB denk ik even niet...
[ Voor 45% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 25-06-2017 18:33 ]
"There was contact", "Yeah, i ran in the back".
VET heeft zijn kruit verschoten hier, Go HAM!
www.google.nl
Als je je niet kan beheersen dan hoor je (nog) niet in de F1 thuis. Hij wil met de grote jongens meedoen, dan moet je je ook zo gedragen.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:32:
[...]
Het alternatief lijkt me al helemaal niet prettig, voor niemand niet. Niemand wint erbij als hij bij de media ontploft en het zou mij niks verbazen als Helmut Marko heeft gezegd dat hij mag gaan. Is beter voor iedereen. Ik denk dat het tussen Max en Marko wel goed zit, ook met Horner en Ric, maar tussen Max en de fabriek van RB denk ik even niet...
ik geloof een Reprimande (zonder penalty points) (vergelijkbaar met het te laat komen bij het volkslied bij de start)Martinspire schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:33:
Wat is eigenlijk de straf om niet naar de pen te komen?
Yep, olie druk viel weg. Niets geen kevlar meuk in de lucht inlaat en daardoor oververhitting, wat het verhaal eerst was. Bij de eerste stop van RIC hebben ze die er uitgepeuterd,Exocet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:33:
Horner zegt dus wel gewoon engine failure in dat interview.
Heel vreemd dat een motor al 3-4 races niet lekker is en ze het probleem niet kunnen vinden. Zou toch zeggen dat ze een motor tijdens de 2 weken tussen een race helemaal uit elkaar halen, schoon maken en checken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zolang je de meesten om de oren rijdt hoor je prima in de F1 thuis.Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:36:
[...]
Als je je niet kan beheersen dan hoor je (nog) niet in de F1 thuis. Hij wil met de grote jongens meedoen, dan moet je je ook zo gedragen.
Zucht, beter geen interview dan zo reageren als vettel, dat is wel een grote jongen of niet?Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:36:
[...]
Als je je niet kan beheersen dan hoor je (nog) niet in de F1 thuis. Hij wil met de grote jongens meedoen, dan moet je je ook zo gedragen.

- DaniëlWW2
- Niet online
Dan hoorde Schumi er bijvoorbeeld ook niet, Vettel duidelijk ook niet en zo kan ik nog wel even doorgaan...Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:36:
[...]
Moeten we even het lijstje opzoeken van coureurs die ook 1 of meerdere keren niet zijn komen opdagen? Hij heeft geen zin in de pers. Dat heeft niks met emoties te maken, maar eerder de vragen denk ik.Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:36:
[...]
Verder zeg je het tijdens een race waarbij Vettel een behoorlijke fout heeft begaan en dan beticht je Max van iets terwijl een viervoudig wereldkampioen zich ook niet kon beheersen.
Overigens zie ik nu op een replay dat ook Ocon moest uitwijken, Hamilton treft daar echt wel blaam. Die bocht is ook niet zo dat je er veel ruimte hebt of heel goed overzicht hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2017 18:38 ]
RAI heeft praatjes. hij wil zijn stuurtje hebben..

Stel je niet zo aan, er zijn genoeg coureurs die af en toe een afkoelmoment moesten nemen.Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:36:
[...]
Dat is juist het meest volwassen ding om te doen. Met heet hoofd naar de pers is dom.
Maar verder een geweldige race, dat wel. Goede middag gehad
[ Voor 6% gewijzigd door Adlermann op 25-06-2017 18:40 ]
Misschien heeft Alonso een paar tips voor hem.Adlermann schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:40:
[...]
Stel je niet zo aan, er zijn genoeg coureurs die af en toe een afkoelmoment moesten nemen.
Dat is juist het meest volwassen ding om te doen. Met heet hoofd naar de pers is dom.
Maar verder een geweldige race, dat wel. Goede middag gehad
Whoehoe, eerste keer dat ik de /[audio] tag kan gebruikennachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:40:
[audio]
Van een situatie weglopen als je weet dat het waarschijnlijk misgaat, is beter dan de confrontatie opzoeken; wat dat betreft vind ik het juist volwassen als je kan beslissen dat het gewoon beter is om even je mond te houden. Zouden meer mensen moeten doen.Pierre_nr1 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:36:
[...]
Kijk, in 4 van de 6 afgelopen races is z'n auto naar de t***** gegaan. Hij baalde al flink, bij de laatste race kwam de frustratie naar boven en nu begeeft die auto het weer terwijl hij ook al probleempunten had aangegeven.
Ik zou ook super pissig zijn, en aan zulke emoties kan je op dat moment eventjes weinig doen. Als je dat van jezelf weet: ga dan gewoon even rustig ademhalen alvorens je met mensen gaat praten, voordat je iets zegt waar je spijt van krijgt of die anderen als zeer vervelend kunnen opvatten.
Overigens is die 10 Sec penalty for VET wel heel erg magertjes. Ik weet niet helemaal zeker of ie het nou expres deed of dat het gewoon een achterlijke actie was om z'n stuurtje los te laten: maar daar had ie maar eerder aan moeten denken dan.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nóg vaker? Ik mag toch hopen (ook voor Max) dat de pech nu wel een beetje opgedroogd is....Polycom schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:38: Alleen natuurlijk jammer van MAX, maar goed dat gaan we natuurlijk vaker zien dit seizoen.
Kop op Max; geen redelijke kans op het WK betekend lekker vrij racen! Het moet toch een keer zijn kant op gaan vallen binnenkort.
Als men de auto van Kvyat gewoon weg had gekregen hadden we geen SC gehad en was de chaos nooit begonnen. Toen die chaos begon, ging met verder met fout op fout.
Heeft het ons een leuke race opgeleverd? Ja, amusement wel. Maar wedstrijd. Mwah. Het zou niet mogen gebeuren. Als we amusement willen kunnen we ook 22 auto's met caravan erachter laten rijden.
Als we 1 race per seizoen zo hebben is het prima. Maar ik hoop toch niet dat het vaker gebeurt.
Wat word daar allemaal gezegd dan?
Paging @Pierre_nr1nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:40:
[audio]
Maar idd, die is altijd snel gefrustreerd. Ik hoop dat ie onderhand ook zelf in ziet dat er niet meer behaald gaat worden tijdens zijn carrière. Plaats maken. Wat zou het mooi zijn als er een sterker persoon naast Vettel zou zitten die hem ook daadwerkelijk zou uitdagen.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1