Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Misschien dat het team bij Max geen problemen zag en hem daarom door lieten gaan.Terranova schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:18:
Wel jammer dit, Ricciardo moest pitten van het team om naar de debris te kijken en Max mocht gewoon doorrijden. Foute keuze schat ik zo als het inderdaad de debris is geweest die de auto heeft doen stoppen
Ik wil eigenlijk wel eens helicopter view zien, raakt hij Hamilton omdat hij een stuur beweging maakt, of omdat hij zijn beide handen van het stuur heeft.
Bij 1: Mogelijk te licht gestraft, al was de impact van de straf er wel degelijk geweest als Lewis zijn technische probleem niet gehad zou hebben, door dat technische probleem sneeuwt de straf nu een beetje onder.
Bij 2: Dangerous driving zou ik in dat geval de straf zoals nu wel terecht vinden.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dus weer een teamfout in z'n nadeel mocht het zo zijn.Transportman schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:20:
[...]
Misschien dat het team bij Max geen problemen zag en hem daarom door lieten gaan.
Van saaiste race in 2016 naar meest vermakelijke in 2017.caspervc schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:18:
Well done Baku!
Het lijkt me van wel. Hoe kan je zo'n stuurbeweging bij jezelf niet opmerken, inclusief een 'clout' waarbij je auto de lucht invliegt als je Hamilton raakt, gevolgd door opmerkingen over de radio 'waar die penalty nu eigenlijk voor was'?BasvanS schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:17:
[...]
Jongens jongens, wellicht deed hij het niet met opzit, weten jullie zeker van wel?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
"When you grow up your heart dies"
Papa Stroll krijgt ook meteen waar voor z'n geldalwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:16:
Leuk vrolijk podium. Stroll ook vrolijk ventje!
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik denk dat hij ook zijn auto heeftnachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:22:
i got max's hat!!
Geen idee, hadden ze de informatie dat er een probleem was? Als die informatie er niet was, kan ik het geen teamfout noemen.Terranova schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:21:
[...]
Dus weer een teamfout in z'n nadeel mocht het zo zijn.
Er is hier wel een kleine kanttekening te plaatsen. Zeker nadat ik de herhaling had gezien was dit wel duidelijk.Racing_Reporter schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:19:
[...]
Tuttut, Hamilton was afstand aan het creëeren omdat de safety car naar binnen aan het komen was. Dan controleert hij het tempo. Laat me even weten wanneer je wel de regelboekjes gelezen hebt
Voordat Hamilton de bocht induikt heeft de SC nog de lichten aan. Direct nadat hij de bocht uitkomt gaan de lichten uit en metéén laat Hamilton het gas los (geeft geen gas).
Vettel die het uitgaan van de lichten niet heeft kunnen zien denkt dat er in ieder geval normale acceleratie uit de bocht is, immers Hamilton ging er ook in met normale snelheid...
M.i. terechte straf voor Vettel, maar Hamilton gaat hier zeker niet vrij-uit.
[ Voor 16% gewijzigd door sambalbaj op 25-06-2017 17:24 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Max zei het toch zelf op de radio? Of iig een engineer die het dacht.Transportman schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:23:
[...]
Geen idee, hadden ze de informatie dat er een probleem was? Als die informatie er niet was, kan ik het geen teamfout noemen.
Als Max veel op zijn pa lijkt, dan wordt die heel emotioneel en trekt die daar conclusies uit. Maar Max lijkt net wat meer op zijn ma qua karakter.TheBrut3 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:24:
Horner lacht ook wel als een boer met kiespijn, die heeft duidelijk door dat er stront aan de knikker is.
Verwijderd
Want? Ze hebben gewonnen, alsof ze Max express laten uitvallen.TheBrut3 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:24:
Horner lacht ook wel als een boer met kiespijn, die heeft duidelijk door dat er stront aan de knikker is.
Ricciardo reageert top op de overwinning, ideale teammaat.
Omdat er vandaag pech was bij Max zijn auto omdat er rommel in zijn sidepod zat? Kom nou toch. We kunnen heel teleurgesteld zijn over het uitvallen van Max. Maar dit was geen fout van Renault maar gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Wij hebben verder geen inzicht in de data dus kunnen we er verder ook niets over roepen.TheBrut3 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:24:
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Echter geluk dwing je ook af door er te zijn op de momenten die tellen en Daniel lijkt ook wel een talent te hebben om (bijna) altijd uit de problemen te blijven tijdens de race en weinig fouten te maken.
Verwijderd
Vorige keer had hij tranen in zijn ogen, hij heeft een grote mond maar is erg gevoelig. Dat zie je vaak met een autoritaire vader.alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:25:
[...]
Als Max veel op zijn pa lijkt, dan wordt die heel emotioneel en trekt die daar conclusies uit. Maar Max lijkt net wat meer op zijn ma qua karakter.
Waarom is Max dan niet naar binnengeroepen zoals bij Ricciardo wel het geval was? Wederom een domme keuze in het nadeel van Max.Gé Brander schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:26:
[...]
Omdat er vandaag pech was bij Max zijn auto omdat er rommel in zijn sidepod zat? Kom nou toch. We kunnen heel teleurgesteld zijn over het uitvallen van Max. Maar dit was geen fout van Renault maar gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Wij hebben verder geen inzicht in de data dus kunnen we er verder ook niets over roepen.
Hij zal ook wel een paar strafpunten krijgen op zijn licentie.Lasmibalsingh schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:22:
Stop-and-go van 10 seconde is wel erg licht als je het vergelijkt met de diskwalificatie van Schumacher in 1997 voor opzettelijk inbeuken en de race ban van Grosjean een paar jaar geleden voor gevaarlijk rijgedrag.
De vraag is meer of je als team iemand die goed vooraan rijdt naar binnen rijdt als er mogelijk iets van debris in de auto zit. Als het niet te zien was op de monitoring, lijkt dat me nog niet zo heel logisch. Denk dat Max dat ook wel in zal zien, tenzij er echt aantoonbaar fouten gemaakt zijn door het team. Het zit allemaal niet mee dit seizoen tot nog toe, maar zijn tijd komt vanzelf.Terranova schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:24:
[...]
Max zei het toch zelf op de radio? Of iig een engineer die het dacht.
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Afstand creeeren midden in een bocht met nog 2 bochten te gaan voor het rechte stuk, geloof je het zelf..Racing_Reporter schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:19:
[...]
Tuttut, Hamilton was afstand aan het creëeren omdat de safety car naar binnen aan het komen was. Dan controleert hij het tempo. Laat me even weten wanneer je wel de regelboekjes gelezen hebt
Op zich een terechte vraag maar omdat we de data niet hebben kunnen we er geen waardeoordeel over geven.Terranova schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:27:
[...]
Waarom is Max dan niet naar binnengeroepen zoals bij Ricciardo wel het geval was? Wederom een domme keuze in het nadeel van Max.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Klopt - ook al lijkt het op ditGé Brander schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:26:
[...]
Omdat er vandaag pech was bij Max zijn auto omdat er rommel in zijn sidepod zat? Kom nou toch. We kunnen heel teleurgesteld zijn over het uitvallen van Max. Maar dit was geen fout van Renault maar gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Wij hebben verder geen inzicht in de data dus kunnen we er verder ook niets over roepen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Scuderia Torro Rosso?Marc3l schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:27:
Haha STR de lul
Sowieso had Vettel al bewezen meteen op het gas te gaan als dat mocht. Ja, als dan na een bocht zo'n sukkel niet rijdt maar remt.. dan rijdt je er tegenaan.Keida schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:23:
Vettel die het uitgaan van de lichten niet heeft kunnen zien denkt dat er in ieder geval normale acceleratie uit de bocht is, immers Hamilton ging er ook in met normale snelheid...
[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 25-06-2017 17:29 ]
Mwa het zal allemaal wel mee vallen. Vergeleken met Vettel althans. Die heeft bewezen in staat te zijn iemand kapot te rijden als het hem niet zint. Gewoon in een split second, als een stier die een rode lap ziet. Dan is Max na al die pech nog heel redelijk, tot nu toe althans. Ik ben benieuwd naar de interviews.alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:25:
[...]
Als Max veel op zijn pa lijkt, dan wordt die heel emotioneel en trekt die daar conclusies uit. Maar Max lijkt net wat meer op zijn ma qua karakter.
CoulthardGoron schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:28:
Coulthart wat een held
Daar heb je gelijk in, maar ik denk niet dat Max na al weken van gekut dit zal in zien hoor. Hadden ze hem naar binnen gehaald dan had hij wss voor Ricciardo gebleven.Liveshort schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:27:
[...]
De vraag is meer of je als team iemand die goed vooraan rijdt naar binnen rijdt als er mogelijk iets van debris in de auto zit. Als het niet te zien was op de monitoring, lijkt dat me nog niet zo heel logisch. Denk dat Max dat ook wel in zal zien, tenzij er echt aantoonbaar fouten gemaakt zijn door het team. Het zit allemaal niet mee dit seizoen tot nog toe, maar zijn tijd komt vanzelf.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik denk dat hij dat wel zal inzien maar jij nooitTerranova schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:29:
[...]
Daar heb je gelijk in, maar ik denk niet dat Max na al weken van gekut dit zal in zien hoor. Hadden ze hem naar binnen gehaald dan had hij wss voor Ricciardo gebleven.
Ja Alonso doet altijd lekker mee.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:30:
Ric heeft zeker geluk, maar Max heeft op het moment gewoon zo belachelijk veel pech. Hij is nu de enige coureur die dit seizoen al vier keer is uitgevallen...

"When you grow up your heart dies"
Dat geloof ik. Smullennachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:30:
berichten op twitter zijn dat de post-race interviews HAM & VET ook behoorlijk "punchy" zijn.
Verwijderd
Leuk voor het kampioenschapnachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:30:
berichten op twitter zijn dat de post-race interviews HAM & VET ook behoorlijk "punchy" zijn.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ga maar tellen. Max is nog erger dan Mclaren Honda.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Idd. Net zo veel als in zijn 2015 seizoen bij Torro Rosso.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:30:
Ric heeft zeker geluk, maar Max heeft op het moment gewoon zo belachelijk veel pech. Hij is nu de enige coureur die dit seizoen al vier keer is uitgevallen...
Shit happens.
Wacht maar tot die XXL sportsupplementen reclame komt, je schrikt je kapot van het volumeverschilVerwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:31:
Wat is die Old Spice reclame irritant 😡

[ Voor 49% gewijzigd door KleineJoop op 25-06-2017 17:34 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Racing_Reporter op 25-06-2017 17:34 ]
Volgens mij wordt het Vettel soms gewoon zwart voor de ogen, dit is niet de eerste keer.Racing_Reporter schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:33:
Damn........ Vettel vermijdt zelfs het onderwerp van gesprek dat hij hem gewoon VOL raakt. Bah, bah, bah.
Nobel. De tranen van HAM zijn net opgedroogd. Daarmee rekening houden getuigt van grote klasse.Racing_Reporter schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:33:
Damn........ Vettel vermijdt zelfs het onderwerp van gesprek dat hij hem gewoon VOL raakt. Bah, bah, bah.
Ik snap je punt, maar waarschijnlijk hadden ze het al over de boordradio gehoord dat de SC naar binnen ging komen. Daarnaast vraag ik me af of het van Hamilton remmen of een gebrek aan acceleratie was, lastig te zien door het ontbreken van de onboard graphics tijdens de raceKeida schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:23:
[...]
Er is hier wel een kleine kanttekening te plaatsen. Zeker nadat ik de herhaling had gezien was dit wel duidelijk.
Voordat Hamilton de bocht induikt heeft de SC nog de lichten aan. Direct nadat hij de bocht uitkomt gaan de lichten uit en metéén laat Hamilton het gas los (geeft geen gas).
M.i. terechte straf voor Vettel, maar Hamilton gaat hier zeker niet vrij-uit.

- DaniëlWW2
- Niet online
In een heel seizoen ja...max schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:32:
[...]
Idd. Net zo veel als in zijn 2015 seizoen bij Torro Rosso.
Shit happens.
Wat valt hier nog te ontkennen? Het gaat erger bij Max op het moment dan bij de Mclaren-Honda's, en dat is gewoon waardeloos. In totaal zit RBR al op 6 DNF, terwijl Mclaren op 5 DNF zit, en een DNS. Dit is gewoon waardeloos voor RBR.
FOTO!Jasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:35:
Die ogen van de pa van STR/Stroll zaten zo ramvol met trots. Prachtig om te zien.
Doet me denken aan Jos vorig jaar in SpanjeJasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:35:
Die ogen van de pa van STR/Stroll zaten zo ramvol met trots. Prachtig om te zien.
Ja even geken, excuus.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:32:
[...]
Ga maar tellen. Max is nog erger dan Mclaren Honda.
Ik heb 'm even geëdit met meer info. Hij werd vrij rustig doorgevraagd over het incident (schakelde net in) maar vermeed deel 2 van het contact. Die pitreporter liet niet heel snel los, maar confronteerde hem ook niet heel duidelijk erna. 'Contact on the rear', waarna de Sky-presentatoren eraan toevoegden 'and also on the side'.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:34:
@KleineJoop @Racing_Reporter bij Sky? wat zeggen ze wel? kijk hier C4, twitter & ziggo.
Wikipedia: Max Verstappen (coureur)DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:36:
[...]
In een heel seizoen ja...
Wat valt hier nog te ontkennen? Het gaat erger bij Max op het moment dan bij de Mclaren-Honda's, en dat is gewoon waardeloos. In totaal zit RBR al op 6 DNF, terwijl Mclaren op 5 DNF zit, en een DNS. Dit is gewoon waardeloos voor RBR.
4x in de 1e 8 races DNF
https://my.mixtape.moe/wfioba.mp4Racing_Reporter schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:37:
[...]
Ik heb 'm even geëdit met meer info. Hij werd vrij rustig doorgevraagd over het incident (schakelde net in) maar vermeed deel 2 van het contact. Die pitreporter liet niet heel snel los, maar confronteerde hem ook niet heel duidelijk erna. 'Contact on the rear', waarna de Sky-presentatoren eraan toevoegden 'and also on the side'.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Raar dat ze hem niet binnen hebben gehaald, of zie ik het verkeerd.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"Idd." is een bevestigende vorm van reageren, oftewel ik ben het met je eens.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:36:
[...]
In een heel seizoen ja...
Al waren al de DNF's in 2015 t/m Silverstone, dus zo veel verschil zit er nog niet in. Maar goed.
[ Voor 10% gewijzigd door max op 25-06-2017 17:40 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Verkeerd gelezen dan.max schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:38:
[...]
"Idd." is een bevestigende vorm van reageren, oftewel ik ben het met je eens.
Het is gewoon erger dan Alonso, en dat zegt wat. Behalve deze keer ook elke keer een mechanisch probleem dat te voorkomen was.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:37:
[...]
Wikipedia: Max Verstappen (coureur)
4x in de 1e 8 races DNF

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Maakte ze reclame voor de vrouw van Horner?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:31:
Wat is die Old Spice reclame irritant 😡
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
OMG!!!TinusTegengas schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:40:
[...]
Maakte ze reclame voor de vrouw van Horner?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1