"When you grow up your heart dies"

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
- DaniëlWW2
- Niet online
Nah, Schumi deed dit al.Dijkstraat schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:19:
is dat een nieuwe tactiek? in de laatste minuut een gele vlag veroorzaken
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee hoor. Is een beproeft conceptDijkstraat schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:19:
is dat een nieuwe tactiek? in de laatste minuut een gele vlag veroorzaken
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 10-06-2017 19:25 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik moest stiekem ook even gniffelen om de cameraman. Maar uiteindelijk is het toch wel weer grappig om te zien
Ik ook.sjaool schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:11:
[...]
Ferrari is het hele weekend al snel. Ik verwacht VET en RAI dan ook op P1 en P2.
You may enlighten me!
...en Olav verstaat Sainz niet

Sainz: Traffic is a nightmare. I cannot do anything.
Olav: Sainz vindt z'n auto een nachtmerrie, kan er niks mee.
[ Voor 90% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2017 19:31 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Goh, op eens staat die er weer. Straks dus gevecht best of the rest voor Max en Ric.
Emilia Bottas - PikkarainenJasphur schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:26:
Leuk grietje die vrouw van BOT
Finse zwemster, heeft meerdere keren met de Olympische spelen meegedaan (en doet ook soms wat model shoot).
Zeer leuke meid
Ik moet toch vaker zwemmen kijken, ziet er leuk uitRyur schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:32:
[...]
Emilia Bottas - Pikkarainen
Finse zwemster, heeft meerdere keren met de Olympische spelen meegedaan (en doet ook soms wat model shoot).
Zeer leuke meid
Ben benieuwd of RBR nog naar buiten gaat. Ze zitten dicht bij de kop, 2e run lijkt me niet nodig...
Nou, ze gaan gewoon nog een keer..Grrrrrene schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:35:
Ben benieuwd of RBR nog naar buiten gaat. Ze zitten dicht bij de kop, 2e run lijkt me niet nodig...
-
Ja maar niet met "less power"Jasphur schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:36:
Kom op ALO. Q3 moet te doen zijn kerel!!!
You may enlighten me!
Blijkbaar, allemaal zelfs. Ik snap alleen niet zo goed waarom
Ohnee, VET niet voorlopig...?
[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2017 19:37 ]
Ik denk dat er ook wat zand op de baan ligt waardoor je wat meer die kant op glijdt na die aktie van WehrleinJasphur schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:35:
Als de zon inderdaad de oorzaak is dat coureurs dat stukje gras/zand niet zien zoals SKY speculeert. Dan kan het leuk worden morgen. Dan staat de zon nog iets scherper op dat hoekje volgens mij.
Zodat VER RIC nog even voorbij kan gaanGrrrrrene schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:37:
[...]
Blijkbaar, allemaal zelfs. Ik snap alleen niet zo goed waarom
Ohnee, VET niet voorlopig...?
-
Ja maar het is veel meer dan dat.sww89 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:39:
[...]
Valt niet tegen. Beter dan een gat dat ooit >1.6 seconden was.
You may enlighten me!

Vergeleken met Vettel wel, die had een foutje in z'n Q2-ronde, maar een kwartseconde achter de nummer 1 in Q2 is iets wat we hier toch niet verwacht hadden met de oude motor en slechts wat aero upgrades...
[ Voor 72% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2017 19:42 ]
Zijn kwalificaties beginnen erg goed te worden en zit een duidelijk stijgende lijn in. Zijn races waren al uitstekend, nu de kwalificaties ook heel goed. Petje af.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
'calm down' schreeuwen tegen KVY in Monaco.
Viel mij ook al op, helemaal net dat shot vanuit de Heli (zwart / donkergroen grasJasphur schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:42:
Ligt het aan mij of verschillend de cameras elke keer enorm van contrast en kleurwarmte. Meer dan normaal bij F1

Beide. Renault zegt iedere race te verbeteren. Red Bull chassis was gewoon niet top, nu Newey zich gaat bemoeien ermee en volgende race waarschijnlijk update kan Max misschien nog wat podiums pakken dit jaar.naitsoezn schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:41:
Mogen we (aangezien RBR nog geen significante motor-updrade heeft gehad) inmiddels wel concluderen dat ze het zelf hebben laten liggen in het begin van het seizoen ipv dat de schuld voornamelijk bij Renault lag?
Twee dingen:naitsoezn schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:41:
Mogen we (aangezien RBR nog geen significante motor-updrade heeft gehad) inmiddels wel concluderen dat ze het zelf hebben laten liggen in het begin van het seizoen ipv dat de schuld voornamelijk bij Renault lag?
1. Ik vind van niet: een goed chassis kan een matige motor (deels) compenseren.
2. RBR heeft nooit ontkend dat hun begin van het seizoen qua chassis sub-optimaal was (understatement). De motor met gebrek aan power helpt echter niet mee.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze blijven ver voor teams met betere motoren zoals FI of Williams of Haas. De auto is niet perfect, maar wel beter dan de middenmoot. Het zal dus met name vermogen zijn.naitsoezn schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:41:
Q3 modus motor.
Tijdens FP2 zou Will Buxton van NBC Sports hebben gemeld dat Palmer na de zomerpauze geen stoeltje meer bij Renault heeft.Grrrrrene schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:40:
Palmer 0.7s achter HülkenbergWat een slappe vaatdoek is het ook
Die heeft het in tegenstelling tot Eddie Jordan wel altijd aan het juiste eind.Chocoball schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:45:
[...]
Tijdens FP2 zou Will Buxton van NBC Sports hebben gemeld dat Palmer na de zomerpauze geen stoeltje meer bij Renault heeft.
Wie dan instappen bij Renault?
Sirotkin wsalwaysleft schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:46:
[...]
Die heeft het in tegenstelling tot Eddie Jordan wel altijd aan het juiste eind.
Of Kubica/Alonso maar dan eet ik mijn schoen op...

[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 10-06-2017 19:48 ]
Maar er komt niet elke race een nieuwe motor toch? Of mis ik iets in het motor-regelement die maar 4 motoren in een seizoen toestaat?alwaysleft schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:43:
[...]
Beide. Renault zegt iedere race te verbeteren. Red Bull chassis was gewoon niet top, nu Newey zich gaat bemoeien ermee en volgende race waarschijnlijk update kan Max misschien nog wat podiums pakken dit jaar.
Wie is er onlangs wezen testen bij Renault?alwaysleft schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:46:
[...]
Die heeft het in tegenstelling tot Eddie Jordan wel altijd aan het juiste eind.
Moet die persoon wel eerst een FIA Super Licence halen
- DaniëlWW2
- Niet online
Er zijn maar maximaal vier motoren in het seizoen. Dit is race 7. Reken eens door.naitsoezn schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:47:
[...]
Maar er komt niet elke race een nieuwe motor toch? Of mis ik iets in het motor-regelement die maar 4 motoren in een seizoen toestaat?
Nee, maar wel aanpassingen mag volgens mij nu. Want dit was een statement van Renault zelf paar weken geleden. Iedere race is de motor wat beter.naitsoezn schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:47:
[...]
Maar er komt niet elke race een nieuwe motor toch? Of mis ik iets in het motor-regelement die maar 4 motoren in een seizoen toestaat?
Haha. True. Was ik even vergeten.Dijkstraat schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:48:
[...]
Dat bedoel ik dus.... 'elke race een verbetering van Renault' kan dus niet, tenzij ik iets misDaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:48:
[...]
Er zijn maar maximaal vier motoren in het seizoen. Dit is race 7. Reken eens door.
Opzich zouden software matige aanpassingen toch mogelijk moeten zijn?naitsoezn schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:49:
[...]
Dat bedoel ik dus.... 'elke race een verbetering van Renault' kan dus niet, tenzij ik iets mis
Elke race is wat veel, maar vaker dan nu wordt gesuggereerd. Want een update is geen "nieuwe" motor.naitsoezn schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:49:
[...]
Dat bedoel ik dus.... 'elke race een verbetering van Renault' kan dus niet, tenzij ik iets mis
You may enlighten me!
Krijgt die volgens mij als ex-F1 coureurDijkstraat schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:48:
[...]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Niet verwacht moet ik zeggen.
Daarom. Gevecht tot aan het einde van het seizoen tussen Mercedes en Ferrari. Heerlijk seizoen.DutchCrownNL schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:52:
Toch abnormaal hoe snel die Mercedes loopt in Q3
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Der strepen. Der Formule1. Haha.
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 10-06-2017 19:55 ]
1.111
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online

Zeker.Jasphur schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:59:
2017 F1 seizoen Battle of the Giants?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1