Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik heb een dumbphone (MS Lumia 950)TinusTegengas schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:39:
[...]
Ziggo go app op je telefoon draaien. Kan je gewoon 401 of 404 op kijken.
Edit: Holy crap, er is een app voor W10M
[ Voor 11% gewijzigd door Ample Energy op 09-06-2017 20:41 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
"When you grow up your heart dies"
Die draait meer pirouettes dan een Franse ballerina
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Anders ook gewoon op de pc te kijken. Dan heb je al 3 schermenAmple Energy schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:41:
[...]
Ik heb een dumbphone (MS Lumia 950)![]()
Edit: Holy crap, er is een app voor W10MGo Ziggo!
[ Voor 8% gewijzigd door TinusTegengas op 09-06-2017 20:43 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
En bijna de muur in.sjaool schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:42:
Max knalt hem daar wel even lekker door chicane heen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als een kampioen.
Maar hij zit er wel lekker bij op dit moment.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij zit weer in niemandslands, zoals het hele seizoen al. Niet echt bij Ferrari en Mercedes, maar veel sneller dan Massa en de Force India's.sjaool schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:50:
[...]
Als een kampioen.
Maar hij zit er wel lekker bij op dit moment.

Nog 2 te gaan
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
- DaniëlWW2
- Niet online
De auto is niet totalloss, dus deze telt niet.
En Alonso gaat weer komen.

Hij krabte aan zijn helm alsof hij jeuk op zijn hoofd had

Bwoah, ik zei dat er 3 de muur zouden raken. Niet dat ze total loss moesten zijn.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:54:
[...]
De auto is niet totalloss, dus deze telt niet.![]()
En Alonso gaat weer komen.

Waiting on the world to change
Wanneer hadden we wel een spannende FP?pinda powerrr schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:59:
Ben nu een kwartiertje aan het kijken, maar is nog niet echt spannend? Of heb ik nu alles gemist? Was het gweoon vergeten
Je bent twee dagen te vroeg voor de race.pinda powerrr schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:59:
Ben nu een kwartiertje aan het kijken, maar is nog niet echt spannend? Of heb ik nu alles gemist? Was het gweoon vergeten
FP is toch eigenlijk nooit spannend?pinda powerrr schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:59:
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik was even weg, wat zei hij dan?Lasmibalsingh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:00:
Max moet oppassen dat hij zijn vader niet achternagaat qua karakter. Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij op de zenuwen gaat werken van het team met zijn asociaal radioverkeer.
Lijkt me dat ze daar eerder last van zouden hebben bij Haas...Lasmibalsingh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:00:
Max moet oppassen dat hij zijn vader niet achternagaat qua karakter. Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij op de zenuwen gaat werken van het team met zijn asociaal radioverkeer.
You may enlighten me!
Mwoah (of bwoahh) soms zie je al het een en ander aan de FP, of gebeurt er wel iets.

Zie boven, soms wel. Vond Monaco wel leuk qua FP, je zag ze toen flink knallen, dat idee heb ik nu minder...
Overdrijven is ook een vak.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:00:
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Valt wel mee toch? Radio van Max wordt wel meer uitgezonden dan die van anderen, waardoor het zo kan overkomen.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:00:
Dat doet elke coureur hoor. Ze zenden alleen niet alle radioverkeer uit. Dat hoort nu eenmaal bij deze sport.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:00:
Zijn feedback is gewoon goed voor het team alleen door de concentratie en de snelheid klinkt het allemaal wat gestresst. Als hij normaal bij ze staat is het een heel stuk kalmer.
[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 09-06-2017 21:06 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
F1dget spinnersloekf2 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:06:
Vettel doet ook met de nieuwe rage mee ?
Hij doet iig een mooie 360 en kan in 1x doorsjaool schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:08:
KVY doet ook mee.
-
- DaniëlWW2
- Niet online
-
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hij zat meermaals met veel stemverhef tegen zijn race-engineer te blèren en werd uiteindelijk op zijn plaats gezet door zijn race-engineer.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
- DaniëlWW2
- Niet online
Knallen maar.

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-06-2017 21:14 ]
Oh dat stukje.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:13:
[...]
Hij zat meermaals met veel stemverhef tegen zijn race-engineer te blèren en werd uiteindelijk op zijn plaats gezet door zijn race-engineer.
Leek voor mij meer op dat Max veel info wilde geven en dat zijn engineer al wist waar het over ging en hem daarom onderbrak, maar goed....
Daarbij lijkt Max nog erg rustig bij een albino71* die ooit ook 19 was
* inmiddels wel rustiger!
[ Voor 10% gewijzigd door albino71 op 09-06-2017 21:17 ]
[ Voor 17% gewijzigd door swv op 09-06-2017 21:16 ]
BTW, hoe gaan ze die auto daar weghalen ? Takelauto ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Horner vermoed ook de transmissieDaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:14:
Met al die rook? Ik denk motor. Blok eruit, nieuwe erin en eens een race niet met een downrate rijden.
Knallen maar.(als ik er niet ben
)
Zelfde gevoel als de vorige race met Perez (?); de engineer maakt zich drukker dan de coureur. Max gebruikte zeker geen stemverhef imho, hij somde gewoon wat dingen opLasmibalsingh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:13:
[...]
https://streamable.com/8tnik.
Ja! Dat viel mij ook op. Was een italiaan (zo leek het) die heel druk "calm down' riepRoamor schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:18:
[...]
Zelfde gevoel als de vorige race met Perez (?); de engineer maakt zich drukker dan de coureur. Max gebruikte zeker geen stemverhef imho, hij somde gewoon wat dingen op
Je weet niet wat er daarvoor al allemaal is gezegd. Kan best veel zijn, en dan kan weer een lijstje wat wellicht al 3x is gepasseerd toch de druppel zijn om even in te grijpen als engineer. Lijkt me niet dat de engineers die doorgaans altijd erg rustig zijn "calm down calm down" zeggen als dat niet nodig isRoamor schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:18:
[...]
Zelfde gevoel als de vorige race met Perez (?); de engineer maakt zich drukker dan de coureur. Max gebruikte zeker geen stemverhef imho, hij somde gewoon wat dingen op
-- Calm down, please calm down!!!!oneone!!1
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ook stuk.Nickrsd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:28:
Wat is er met ric? En max is stuk lees ik?
-
Ik denk dat je je TV of je gehoorapparaat zachter moet zetten want als je dat al blèren vindt?Lasmibalsingh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:13:
[...]
Op zijn plaats zetten is ook schromelijk overdreven. Kijken we soms wat anders?
[ Voor 10% gewijzigd door FirePuma142 op 09-06-2017 21:31 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Zet ALO weer in de Ferrari en hij wordt wereldkampioen.Edd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:32:
ALO knalt nog even naar P7. Die heeft natuurlijk de smaak te pakken na zijn Indy-avontuur.
Dat durft VET niet toe te laten denk, net als HAM dat niet zal willen...sjaool schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:35:
[...]
Zet ALO weer in de Ferrari en hij wordt wereldkampioen.
ALO wast hen beiden de oren.albino71 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:36:
[...]
Dat durft VET niet toe te laten denk, net als HAM dat niet zal willen...
- DaniëlWW2
- Niet online
En terecht. Met Alonso wil je denk ik niet sollen. Hem met een Mclaren-Mercedes zonder de magische Mercedes qualimodus is denk ik al heel erg gevaarlijk. Zou het eigenlijk wel willen zien, net zoals een competitief RB, Hulkenberg en Renault ook. Dat zou een prachtig 2018 seizoen zijn.albino71 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:36:
[...]
Dat durft VET niet toe te laten denk, net als HAM dat niet zal willen...

FP1 samenvatting, uiteraard met kapotte Alonso...
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-06-2017 21:45 ]
Vorig jaar en het jaar daarvoor waren prima, omdat in die jaren Max sowieso nog geen WK zou worden.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:11:
[...]
Tja, vorig jaar won Max ook een keertje, en waren alleen de races waar de Mercedessen elkaar uitschakelde echt leuk. Nu ben ik gewoon voor Vettel, omdat hij weer een beetje normaal doet.
Voor aanvang van dit seizoen blies RBR hoog van de toren en hoopten 'we' toch stiekem wel dat Max en RIC voor de overwinningen en dus het WK mee zouden kunnen doen.
Dat blijkt vies tegen te vallen. Dat is meer wat ik bedoel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gFr5OLdg94o]
[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 09-06-2017 22:12 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als er problemen geweest zijn, dan zullen we het wel te weten komen in één van de bulletins.
Zelf gok ik dat VAN weer in safe modus heeft moeten rijden en dat ALO mocht knallen.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die gedachte had ik ook al. Een nieuwe motor is wel uitermate k*t als inderdaad in Baku de upgrade komt. Dan wil je deze race nog even halen met wat je hebtsww89 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:18:
Ik denk maar zo: RIC en VER hebben nu de problemen al gehad dus dan kan het morgen en zondag alleen maar goed gaan.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Mogelijk een nieuwe versnellingsbak http://www.ziggosporttota...sbak-doormidden-ging.html, dus dat zou dan niet best zijn.Grrrrrene schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:03:
[...]
Die gedachte had ik ook al. Een nieuwe motor is wel uitermate k*t als inderdaad in Baku de upgrade komt. Dan wil je deze race nog even halen met wat je hebt
Was trouwens wel een leuke aflevering van Formule 1 Café. Ook het 'interview' (yes or no) met Vettel was leuk. En blijkbaar uniek omdat Vettel tegenwoordig geen interviews meer doet (buiten de verplichte nummers dan)?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat blijktJasphur schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 09:08:
Voor zover ik weet doet Ferarri nooit of zeer zelden aan interviews.
Hier de registratie van het interview http://www.ziggosporttota...2508d9145ce6ffcf-mp4.html
YouTube: 2017 | Ziggo Sport | Sebastian Vettel | Grand Prix Canada | Interview
https://f1manager.info/ranking/4605
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als iets goed werkt kun je je hand ervoor in het vuur steken dat Max het ook krijgt. Maar uiteraard wel pas de volgende GP.UltraSub schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:37:
Benieuwd of dat er ook bij Max op komt als het goed blijkt te werken bij RIC.
Deftig feestje: https://twitter.com/f1/status/873458791836143616
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 10-06-2017 10:48 ]
Zouden ze daar niet gewoon twee sets van meenemen?Jasphur schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:43:
[...]
Als iets goed werkt kun je je hand ervoor in het vuur steken dat Max het ook krijgt. Maar uiteraard wel pas de volgende GP.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Denk wel dat er twee sets zijn hoor. En ik denk ook dat als het goed blijkt te werken en echt verschil oplevert dat ze die niet het hele weekend in de box laten liggen om als reserve te dienen. Nee, dan zet je ze gewoon allebei in en zegt erbij, als je hem kapot maakt heb je pech, krijg je de oudeJasphur schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:48:
@Snowhite0901 zou goed kunnen. Maar dan denk ik dat de tweede set reserve is voor als er een beschadiging is aan de eerste.
Heb ze niet met Aero rakes zien rijden overigens toch?
Miss dat max vandaag rijdt met de update en ric zonder?MikeyMan schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:00:
Lastige is wel dat max gisteren een stuk sneller was. Update gelijk afgeschreven?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ricciardo heeft er wel mee gereden in FP1 in zijn eerste run, volgens mij ging ie gelijk de pit weer in.MikeyMan schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:00:
Lastige is wel dat max gisteren een stuk sneller was. Update gelijk afgeschreven?
Hij had er maar 1, aan de linkerkant.
1 setje per type is idd verplicht. Verder als ze veel rondjes willen rijden nemen zo ook meer van de hardere compounds mee. (Zoals button in Monaco zelfs deed)Grrrrrene schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:05:
Ik vroeg mij af: het is duidelijk dat de teams op dit circuit met weinig bandenslijtage en het geklaag dat de supersofts al nauwelijks grip hebben er niet eens over nadenken om de soft te gaan gebruiken. Waarom nemen ze er dan toch allemaal minstens 1 set van mee? Moet dat?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
O.J. Simpson is een Amerikaanse acteur en NFL speler die verdacht werd van moord. Als het goed is zit ie nu in de gevangenisbr men schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:39:
Wil je het formule 1 café zien, gids geeft het ook gewoon aan.. Is er een programma over oj Simpson op.. Wat is dit?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1