Ik denk dat RAI voorlopig nog steeds de beste keus is inderdaad. Nouja eigenlijk Alonso, but that's not gonna happen.RichardQG schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:01:
[...]
Ftfy![]()
[...]
Mwoah, ik denk dat Raikkonen blijft (loopt zijn contract eind dit jaar af?). RIC en VER hebben een dichtgetimmerd contract bij RB, HUL heeft een contract bij Renault. Die contracten verbreek je niet voor een 2e rijderspositie. PER en GRO zijn niet bepaald lekker bezig op het moment. Misschien BOT als zijn contract niet verlengd wordt, maar ik verwacht dat dat wel zal gebeuren. ALO zal VET niet leuk vinden, want die is te goed (geen 2e rijder). OCO is nog te onervaren. Nee, RAI blijft nog een jaartje 0 fucks geven
De laatste 2-3 GP's ben ik wel echt gecharmeerd van OCO. Je ziet nu het talentje wel naar boven komen. Ik denk dat OCO over 2 jaar meer geschikt is voor Ferrari dan PER nu (of over 2 jaar). Het zou me dan ook niks verbazen als Ferrari aan het wachten is op ontwikkeling van OCO (en evt VAN. Al vind ik die er nog niet echt uitspringen, wat natuurlijk wel deels met de auto te maken heeft).
En VER bij Ferrari.. Ik weet het niet.. Het enige wat ik er over durf te zeggen is dat als de keuze aan Max is.. Hij denk ik liever naar Mercedes gaat dan Ferrari..