Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 7 - GP van Canada Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste
Acties:
  • 44.790 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17-10 13:58

TommyGun

Stik er maar in!

*knip*
quote:
FastFred schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:28:
[...]

Lol, ik ben even heel hard aan het nadenken hoevaak zoiets is voorgekomen in Max z'n F1 carriere, maar ik denk dat dat er van alle GP's er hooguit 4 zijn ofzo? *knip*
Geen zin om na te zoeken maar in Barcelona maakte 'ie er deel van uit, Spa kan ik me herinneren...

AGee wijzigde deze reactie 12-06-2017 07:56 (70%)
Reden: Quote aangepast

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: maart 2011
  • Nu online
quote:
TommyGun schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:24:
[...]

Nou, Max is anders wel vaak aanstichter of onderdeel van incidenten door kamikaze acties bij de start. Iets te opportunistisch.
Als ik je avatar zie snap ik dat jij het liefst hebt dat Max achter aansluit. Maar das niet echt realistisch :)
Maar dat snap je zelf stiekem ook wel toch ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:34
quote:
TommyGun schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:28:
Geen zin om na te zoeken maar in Barcelona maakt 'ie er deel van uit, Spa kan ik me herinneren...
Spa vorig jaar was niet zijn schuld, dus je punt is?

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:40

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FastFred
Nou, ik ga pitten, veel plezier nog met z'n allen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Het viel me op hoe weinig tribunes er eigenlijk zijn. De main grand stand is niet eens covered?

Zal wel door het gebrek aan ruimte komen, maar het is wel een prachtige locatie natuurlijk. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
TommyGun schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:32:
[...]

Het viel me op hoe weinig tribunes er eigenlijk zijn. De main grand stand is niet eens covered?

Zal wel door het gebrek aan ruimte komen, maar het is wel een prachtige locatie natuurlijk. _/-\o_
Of door de overdaad aan vliegen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04 11:43
Nou weer een 4 weken wachten op een echte race. Duurt lang ;)

alwaysleft wijzigde deze reactie 12-06-2017 00:02 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:52

Acties:
  • +4Henk 'm!

• geennl
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:38
Sainz krijgt weer een gridpenalty van 3 plekken voor de volgende race. Het was ook een waardeloze actie :/
https://www.formula1.com/...or-opening-lap-shunt.html

geennl wijzigde deze reactie 12-06-2017 00:08 (65%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
geennl schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:06:
Sainz krijgt weer een gridpenalty van 3 plekken voor de volgende race. Het was ook een waardeloze actie :/
https://www.formula1.com/...or-opening-lap-shunt.html
Goede straf.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Naboo schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:23:
[...]

Als je had opgelet dan had je gehoord dat Vettel zelf ook zei dat hij wilde remmen vanwege de situatie. Dus Max zegt niks raars. Dat Max het op die manier zegt is gewoon omdat hij gewoon de pest er in heeft dat hij uitviel. Beetje leren interpreteren hoor.
Zo, we zijn weer lekker op de man aan het spelen hè? Hoe durft iemand hier ook wat anders te doen dan Max ophemelen...

Het verschil tussen de reacties zit hem niet in de inhoud, daar zijn ze het wel over eens. Interessant is juist hoe zij het incident analyseren. Vettel kijkt naar wat hij anders/beter had kunnen doen. En Verstappen? Die wijst ook naar Vettel "had hij maar wat harder moeten remmen". Een grappige opmerking natuurlijk, maar voor hetzelfde geld stond hij na de eerste ronde net als Vettel in de pit voor nieuwe banden door een puncture. Dat risico gaat hij aan met die actie en het is maar de vraag hoe bewust dat is. Contactmomenten met Vettel en Verstappen hebben we al vaak genoeg gehad, vaak komt hij er mee weg omdat de andere coureurs op minder risico rijden, maar dat loopt natuurlijk niet altijd goed af.

DUT Racing

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Hippocampus
quote:
fsfikke schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:24:
[...]

Zo, we zijn weer lekker op de man aan het spelen hè? Hoe durft iemand hier ook wat anders te doen dan Max ophemelen...

Het verschil tussen de reacties zit hem niet in de inhoud, daar zijn ze het wel over eens. Interessant is juist hoe zij het incident analyseren. Vettel kijkt naar wat hij anders/beter had kunnen doen. En Verstappen? Die wijst ook naar Vettel "had hij maar wat harder moeten remmen". Een grappige opmerking natuurlijk, maar voor hetzelfde geld stond hij na de eerste ronde net als Vettel in de pit voor nieuwe banden door een puncture. Dat risico gaat hij aan met die actie en het is maar de vraag hoe bewust dat is. Contactmomenten met Vettel en Verstappen hebben we al vaak genoeg gehad, vaak komt hij er mee weg omdat de andere coureurs op minder risico rijden, maar dat loopt natuurlijk niet altijd goed af.
Juist, VET zei ook al dat het in 9 van de 10 gevallen een puncture zou zijn, maar in dit geval had VER geluk.
Het benoemen van zo een risicovolle beweging in de eerste bocht is (zoals gewoonlijk op dit forum) vrij omstreden. Max neemt risico's, soms pakt dat goed uit, soms niet. Helaas doet ie achteraf er erg blasé over.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:53
quote:
Hippocampus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:36:
[...]

Juist, VET zei ook al dat het in 9 van de 10 gevallen een puncture zou zijn, maar in dit geval had VER geluk.
Het benoemen van zo een risicovolle beweging in de eerste bocht is (zoals gewoonlijk op dit forum) vrij omstreden. Max neemt risico's, soms pakt dat goed uit, soms niet. Helaas doet ie achteraf er erg blasé over.
Technisch gezien had Vettel ook gewoon harder moeten remmen omdat Verstappen er voorbij was. Is in alle race klasses zo, snap de discussie dan ook niet helemaal.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• Hippocampus
quote:
RedHat schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:40:
[...]

Technisch gezien had Vettel ook gewoon harder moeten remmen omdat Verstappen er voorbij was. Is in alle race klasses zo, snap de discussie dan ook niet helemaal.
Heb je de onboard van VET gezien?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:53
quote:
Hippocampus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:40:
[...]

Jazeker. Ik zeg ook technisch gezien, is gewoon een regel die in alle raceklasses gelden. Ik zeg niet dat hij er ook echt wat aan kon doen.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:11
We zijn wel weer azijnzeikers hier hoor.

De F1 wil meer actie, meer acties zoals Max ze doet. Zijn start was prima, goede actie! Laat dat gezever erover nou achterwege.

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:44

AzzKickah

06-CENSORED

*knip*

Voor het eerst sinds zo'n beetje het Schumacher tijdperk dat ik tijdens een race ben afgehaakt. En niks gemist ook.
Top voor Force India, het is ze gegund d:)b

AGee wijzigde deze reactie 12-06-2017 07:58 (22%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hippocampus
quote:
Devian schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:54:
We zijn wel weer azijnzeikers hier hoor.

De F1 wil meer actie, meer acties zoals Max ze doet. Zijn start was prima, goede actie! Laat dat gezever erover nou achterwege.
Waarom is het meteen weer azijnzeiken als iemand kritisch is? VET zegt zelf dat Max geluk had bij zijn actie, waarom kan Max dat zelf niet inzien?

Je kan daar niet met z'n drieën door de bocht, althans in die zin dat VER een slechtere lijn had.
'ALS' (<let op) VET net zoals vele andere coureurs de auto wijd laat gaan, dan moet je van de baan.

Maar ik zal het er bij laten, want het is als water naar de zee dragen. Ik hoop alleen dat sommige mensen in gaan zien dat 'de andere maar gewoon eerder moet remmen', of 'gewoon aan de kant gaan' of 'in dunne lucht oplossen' niet altijd de juiste resultaten boekt. :P

Acties:
  • +7Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Over Max... zullen we hem er maar weer even ingooien dan? If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win. Max zag een gat en dook erin. En ja dat kan fout gaan. Maar niet geschoten is altijd mis om er nog maar eens dooddoener achteraan te gooien. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:59
Dit keer ben ik het wel met Verstappen eens. Iedereen zat bij de start naar links de bocht in te staren en ze hadden Max pas laat in de gaten. Maar Max was ze al een lengte voorbij en Vettel had gewoon als achterliggende auto moeten remmen als hij zijn voorvleugel wilde sparen.

PSN: KADR777

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
sjaool schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:15:
Over Max... zullen we hem er maar weer even ingooien dan? If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win. Max zag een gat en dook erin. En ja dat kan fout gaan. Maar niet geschoten is altijd mis om er nog maar eens dooddoener achteraan te gooien. ;)
Dacht Saintz zeker ook toen hij Massa zag? :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:03

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:59:
[...]

Dacht Saintz zeker ook toen hij Massa zag? :+
Massa was collateral damage... Sainz ging daarvoor al in de fout. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
TommyGun schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:24:
[...]

Nou, Max is anders wel vaak aanstichter of onderdeel van incidenten door kamikaze acties bij de start. Iets te opportunistisch.
In dit geval heeft hij echter wel volledig gelijk. Bij Max is het inderdaad alles of niets, maar als je ervoor zit, zit je ervoor. En Vettel zat dusdanig in het gedrang dat hij z'n plek had moeten opgeven. Dan had hij 5e gelegen o.i.d., niet allerlaatste. En gezien zijn race pace was dat vast goedgekomen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• lochpatje
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:56
Is er nog geen internationale interview online gekomen met Max? Of ben ik gewoon zo scheel :P

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
lochpatje schreef op maandag 12 juni 2017 @ 07:26:
Is er nog geen internationale interview online gekomen met Max? Of ben ik gewoon zo scheel :P

Nette, volwassen reactie, ondanks dat hem wel een sneer naar Renault wordt uitgelokt.

Grrrrrene wijzigde deze reactie 12-06-2017 07:30 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19-10 01:32
quote:
Sportieve reactie van Vettel! Had het begrepen als hij zich gefrusteerder had geuit, maar dit was erg netjes. Natuurlijk was het vervelend dat Max een stuk van z'n voorvleugel te pakken had, maar zoals hij al zei, dat doe je niet expres want risico op lekke band. ls Vettel en Max zo door gaan, word ik nog fan van beide.

Wat dat betreft is het duidelijk dat Vettel dit seizoen beter in zijn vel zit. Dit soort dingetjes kan hij een stuk beter hebben, ondanks de impact had op zijn race. :)
quote:
Grrrrrene schreef op maandag 12 juni 2017 @ 07:28:
[...]

[video]

Nette, volwassen reactie, ondanks dat hem wel een sneer naar Renault wordt uitgelokt.
Eens. Hij is duidelijk teleurgesteld maar niet onnodig negatief. Mooi om dit soort ontwikkelingen te zien bij coureurs :) !

EvilWhiteDragon wijzigde deze reactie 12-06-2017 07:58 (21%)

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:46
Max heeft al 100x gezegd dat hij veel risico neemt nu hij niet in championship gevecht zit.

Waarom op safe 5e willen worden als je met gecalculeerd risico ook 2e kan worden. Hij neemt veel risico. Maar de risk/reward balans slaat wel uit in zn voordeel tot nu toe.

Neemt niet weg dat hij vlg keer mss een lekke band heeft in dezelfde situatie.

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• backupdevice
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:19
quote:
Hippocampus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:40:
[...]

Yep en de raceleiding ook en die heeft geen actie ondernomen dus er is niks aan de hand. Close racen willen we toch zien?

Just 'cause you can't see it, doesn't mean it, isn't there | 4400WP ZO | Kamado Joe Classic | if you're lookin', you ain't cookin

Acties:
  • +4Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:37

dr.lowtune

(o\ | /o)

verschrikkelijk van Max, zo hard rijden in zo'n fragiel autootje, en vervolgens ook nog eens een Ferrari en een Merc inhalen, hoe durft hij! 80 in z'n 5 en rustig de motor op toeren laten komen is hem vreemd! Liever gewoon iemand die goed deelneemt aan de processie dan iemand die voor actie met een risico zorgt, toch?

Het is sneu voor 'm dat ie zo vroeg uitviel, maar ik heb toch een vermakelijke race gezien. Die FI's beginnen het toch wel erg aardig te doen! Vettel toch ook wel weer aardig netjes de schade beperkt. Al met al best ok om te kijken :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 19-10 18:38
quote:
dr.lowtune schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:14:
verschrikkelijk van Max, zo hard rijden in zo'n fragiel autootje, en vervolgens ook nog eens een Ferrari en een Merc inhalen, hoe durft hij! 80 in z'n 5 en rustig de motor op toeren laten komen is hem vreemd! Liever gewoon iemand die goed deelneemt aan de processie dan iemand die voor actie met een risico zorgt, toch?

Het is sneu voor 'm dat ie zo vroeg uitviel, maar ik heb toch een vermakelijke race gezien. Die FI's beginnen het toch wel erg aardig te doen! Vettel toch ook wel weer aardig netjes de schade beperkt. Al met al best ok om te kijken :)
Was zeker een vermakelijker race. En SFI heeft mij aangenaam verrast. Het gevecht aan kop, weten we nu wel. Maar gaaf om te zien dat er in de achterhoede dit seizoen ook heftig wordt gevochten. Helemaal mooi om te zien dat als de koplopers naar achterzakken ze echt heel erg hard moeten knallen willen ze naar voren zien te komen. Was benieuwd of VET ook zo hoog had kunnen eindigen als er niet zoveel goede coureurs waren uitgeschakeld.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:40

Rivanov

Apple freak

quote:
Mijn Race Notebook post niet gezien? :+

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:23

Martinspire

Awesomeness

quote:
EvilWhiteDragon schreef op maandag 12 juni 2017 @ 07:55:
[...]

Sportieve reactie van Vettel! Had het begrepen als hij zich gefrusteerder had geuit, maar dit was erg netjes. Natuurlijk was het vervelend dat Max een stuk van z'n voorvleugel te pakken had, maar zoals hij al zei, dat doe je niet expres want risico op lekke band. ls Vettel en Max zo door gaan, word ik nog fan van beide.

Wat dat betreft is het duidelijk dat Vettel dit seizoen beter in zijn vel zit. Dit soort dingetjes kan hij een stuk beter hebben, ondanks de impact had op zijn race. :)
Ik denk dat het scheelt dat ie Max uit zag vallen. Dan is de gerechtigheid al geweest.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Hippocampus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:36:
[...]

En vooral dat laatste doet 't 'm. Maar inderdaad;
quote:
Hippocampus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:05:
[...]
Maar ik zal het er bij laten, want het is als water naar de zee dragen. Ik hoop alleen dat sommige mensen in gaan zien dat 'de andere maar gewoon eerder moet remmen', of 'gewoon aan de kant gaan' of 'in dunne lucht oplossen' niet altijd de juiste resultaten boekt. :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-10 21:31

Naboo

#WINNING!! DUH!

Geen motorupdate voor Red Bull op Baku

https://www.formula1.com/...ine-upgrade-for-baku.html

Koos Signatureloos

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:25
Okay okay jongens.. Het is duidelijk dat Max voor ongelofelijke risico's binnen de sport zorgt en nog een lange weg heeft te bewandelen voordat hij echt bij 'de grote jongens' hoort..

Zullen we het een keer over de do-or-die actie's van Sainz hebben? Als iemand toch (echt gevaarlijke) risico's neemt dan is hij het mijn inziens wel... Hij bewoog toch twee keer richting Grosjean, zo lomp eigenlijk! En die move op STR paar maanden geleden was ook een echte do-or-die actie...

De moves van Max 'zie' je aankomen.. Zoals hij zo dicht achter HAM zat net voor de herstart, een beetje hetzelfde zoals hij vorig jaar achter ROS hing in Brazilië.. Als een tijger besluipt hij zijn prooi en de andere coureurs weten dit en houden er rekening mee lijkt het wel.. Wat Sainz doet is het gevaar waar anderen (Alonso??) over klagen en 'van schrikken' (juist omdat het compleet uit onverwachte hoek komt etc.)

Maar goed, ik zal het allemaal wel met een oranje bril bekijken en teveel 'fan' zijn maar ik verbaas mij erover dat er op de NL fora zoveel mensen 'anti Max' zijn.. Ik zeg niet dat je overtuigend fan moet zijn maar kom op zeg.. Why so serious?? :)F

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Requiem19
quote:
D-Ed schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:09:
Okay okay jongens.. Het is duidelijk dat Max voor ongelofelijke risico's binnen de sport zorgt en nog een lange weg heeft te bewandelen voordat hij echt bij 'de grote jongens' hoort..

Zullen we het een keer over de do-or-die actie's van Sainz hebben? Als iemand toch (echt gevaarlijke) risico's neemt dan is hij het mijn inziens wel... Hij bewoog toch twee keer richting Grosjean, zo lomp eigenlijk! En die move op STR paar maanden geleden was ook een echte do-or-die actie...

De moves van Max 'zie' je aankomen.. Zoals hij zo dicht achter HAM zat net voor de herstart, een beetje hetzelfde zoals hij vorig jaar achter ROS hing in Brazilië.. Als een tijger besluipt hij zijn prooi en de andere coureurs weten dit en houden er rekening mee lijkt het wel.. Wat Sainz doet is het gevaar waar anderen (Alonso??) over klagen en 'van schrikken' (juist omdat het compleet uit onverwachte hoek komt etc.)

Maar goed, ik zal het allemaal wel met een oranje bril bekijken en teveel 'fan' zijn maar ik verbaas mij erover dat er op de NL fora zoveel mensen 'anti Max' zijn.. Ik zeg niet dat je overtuigend fan moet zijn maar kom op zeg.. Why so serious?? :)F
Dat komt omdat niet iedereen automatisch alles goedkeurt van iemand waarvan zij fan zijn.

Ik was vorig jaar (naar mijn mening uiteraard terecht) best wel kritisch op Max' zijn kwalificatie prestaties in het begin van het seizoen. Daar werd toch enorm geïrriteerd op gereageerd hier ;). Gelukkig gaf Max zelf ook vaak aan dat dit een verbeterpunt van hem is en heeft hij dit jaar laten zien hier met succes aan gewerkt te hebben.

Ik zou eerder willen vragen waarom alles wat Max doet met de mantel der liefde bedekt moet worden. Het is toch een gegeven dat hij veel risico neemt? Gisteren pakte het goed uit, soms zal het niet goed uitpakken. Naar mijn mening zit hij nog aan de goede kans van 'risico vs beloning', maar dat zou zomaar kunnen omslaan.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

quote:

De Formule 1 is jarenlang een soort optocht geweest waar men elkaar netjes voor liet gaan enzo of de ander niet ging aanvallen. Want ja, risico dit dat.

Moet je kijken hoe ze in de DTM rijden of andere toerwagen kampioenschappen. Do or die acties als die van Sainz moet je aanpakken, maar Max racet gewoon. En daar kunnen andere coureurs nog best wat van leren. Ik zit niet te wachten op een parcour d'elegance met F1 wagens.

Koos Signatureloos

Acties:
  • +2Henk 'm!
Is het al maandag? Heb ik wat gemist? :+

Leesvoer: Motorsport Monday - Issue 219 +55min

nachtnet zonder hoofdletter

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

quote:
Requiem19 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:14:
[...]

Dat komt omdat niet iedereen automatisch alles goedkeurt van iemand waarvan zij fan zijn.

Ik was vorig jaar (naar mijn mening uiteraard terecht) best wel kritisch op Max' zijn kwalificatie prestaties in het begin van het seizoen. Daar werd toch enorm geïrriteerd op gereageerd hier ;). Gelukkig gaf Max zelf ook vaak aan dat dit een verbeterpunt van hem is en heeft hij dit jaar laten zien hier met succes aan gewerkt te hebben.

Ik zou eerder willen vragen waarom alles wat Max doet met de mantel der liefde bedekt moet worden. Het is toch een gegeven dat hij veel risico neemt? Gisteren pakte het goed uit, soms zal het niet goed uitpakken. Naar mijn mening zit hij nog aan de goede kans van 'risico vs beloning', maar dat zou zomaar kunnen omslaan.
Sorry, maar dat dingetje met Vettel gister, dat is gewoon een simpel race incident. Had iedere coureur op ieder moment kunnen overkomen, maar omdat Max gewoon afwijkende lijnen rijdt en gaten zoekt is het opeens gevaarlijk gedrag? Wat moet ie dan doen? Netjes op de 5e plek blijven rijden? Moeten we inhalen maar verbieden? Kom op zeg. Zoals ik in mijn andere post al zei; de F1 is jarenlang een parade optocht geweest. De reden voor mij ook geweest om er jaren niet meer naar te kijken.

Koos Signatureloos

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Requiem19
quote:
Naboo schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:19:
[...]

Sorry, maar dat dingetje met Vettel gister, dat is gewoon een simpel race incident. Had iedere coureur op ieder moment kunnen overkomen, maar omdat Max gewoon afwijkende lijnen rijdt en gaten zoekt is het opeens gevaarlijk gedrag? Wat moet ie dan doen? Netjes op de 5e plek blijven rijden? Moeten we inhalen maar verbieden? Kom op zeg. Zoals ik in mijn andere post al zei; de F1 is jarenlang een parade optocht geweest. De reden voor mij ook geweest om er jaren niet meer naar te kijken.
Wat mij betreft hoef je niet gelijk de verdediging in te schieten, want is het geen kritiek of aanval op Max van mijn kant, het is alleen wat nuance.

Ik vond het een gave actie. Maar ik zie ook dat zulke acties voor Max zelf nadelig kunnen uitpakken. Met lekke band in bocht 1 is het een lange tocht naar de pits.

Als je voor het kampioenschap vecht lijken zulke risicovolle acties mij niet verstandig. Op dit moment zit Max niet in het kampioenschapsgevecht, dus kan het prima. Met de kanttekening dat het dubbeltje ook heel makkelijk de andere kant op had kunnen vallen.

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
quote:
Naboo schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:16:
[...]

De Formule 1 is jarenlang een soort optocht geweest waar men elkaar netjes voor liet gaan enzo of de ander niet ging aanvallen. Want ja, risico dit dat.

Moet je kijken hoe ze in de DTM rijden of andere toerwagen kampioenschappen. Do or die acties als die van Sainz moet je aanpakken, maar Max racet gewoon. En daar kunnen andere coureurs nog best wat van leren. Ik zit niet te wachten op een parcour d'elegance met F1 wagens.
DTM is geen open wheel klasse en daarmee totaal niet te vergelijken, je kan daar prima tikjes uitdelen zonder schade op te lopen. In een open wheel klasse loopt het volgens mij vaker fout dan goed af. Dat risico is voor sommigen te groot.

Max zit echter in een positie waarin dat risico het in de 1e ronde meer dan waard is, het zijn goedkopere plekken dan wanneer je ronde na ronde in iemand z'n vuiler lucht moet hangen om er vervolgens alsnog niet voorbij te komen omdat je vermogen te kort komt.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

quote:

Ik denk dat (hier op GoT iig) niemand écht anti Max is. Wel denk ik dat veel mensen die al jaren F1 kijken zich mateloos irriteren aan de nieuwe lichting 'fans' die alleen kijken omdat Max meerijd. Die kijken inderdaad met een oranje bril en ook alleen maar omdat en als hij meerijd.

Die nieuwe fans roepen nu na deze actie dat Max het beste is wat de F1 is overkomen in 100 jaar en dat hij geweldig is. Als hij wel zijn band had lekgereden hadden ze hem waarschijnlijk vervloekt trouwens

Die mensen roepen ook direct dat hij weg moet bij RB en dat dit slecht is voor zijn carrière, als zijn auto het begeeft, niet snappende dat dit een technische sport is, waarbij pech een belangrijk onderdeel is van de sport en juist zorgt voor de spanning. En ieder jaar is er wel een team dat in dat jaar alle pech lijkt te hebben. Deal with it of ga een andere sport volgen. dammen ofzo.

Volg eerst de F1 een paar jaar, verdiep je in de historie en bekijk het daarna wat luchtiger en realistischer.

En ze vergeten dat hij pas net komt kijken en eerst ervaring op moet doen. Daarna kan hij gaan strijden om de titel. Verder doet ie het absoluut goed en laat mooie momenten zien en zal hij ongetwijfeld heel groot worden. Maar het is geen god en hij is ook niet heilig.

Maar dat is mijn gedachte.

mystic wijzigde deze reactie 12-06-2017 10:28 (3%)

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

quote:
Requiem19 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:24:
[...]

Wat mij betreft hoef je niet gelijk de verdediging in te schieten, want is het geen kritiek of aanval op Max van mijn kant, het is alleen wat nuance.

Ik vond het een gave actie. Maar ik zie ook dat zulke acties voor Max zelf nadelig kunnen uitpakken. Met lekke band in bocht 1 is het een lange tocht naar de pits.

Als je voor het kampioenschap vecht lijken zulke risicovolle acties mij niet verstandig. Op dit moment zit Max niet in het kampioenschapsgevecht, dus kan het prima. Met de kanttekening dat het dubbeltje ook heel makkelijk de andere kant op had kunnen vallen.
Nogmaals, wat moet hij dan doen? Netjes op plek 5 blijven zitten? Dit is gewoon racen. En hij snijdt Vettel niet af, Vettel remt te laat, iets wat Vettel zelf ook aangaf. Dus waarom is het dan dat Max er op aangekeken wordt? Voor hetzelfde geld had Sainz hem er af geduwd, had Max dan maar niet op de plek moeten rijden waar Sainz hem er af kegelt?

Max doet gewoon wat veel andere coureurs niet doen, racen en risico's nemen. Dat hoort bij deze sport. Anders heb je er gewoon niks te zoeken. Die start gister valt niet onder een "onbesuisde" actie. Dus nee, nuance is ook niet nodig.

Koos Signatureloos

• hjs
  • Niet online
Ja Max moet volgend seizoen naar Mercedes.
Maar eh, mercedes is dit jaar een stuk minder dominant als de afgelopen jaren, stel dat die trend zich voorzet en Renault bouwt wel een goede motor voor volgend seizoen.

Met andere woorden, het blijft koffiedik kijken wat er gebeurd met de overgang van Ham naar mercedes als goed recent voorbeeld ;)

• hansvk
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:07
Zoals ik het zie is VER bij de starts juist heel berekenend. Hij weet ook wel dat je de eerste ronde goed moet doorkomen en gaat alleen voor een gat als het er ook echt is. En dat zagen we gisteren.

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:58

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

quote:
hjs schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:31:
Ja Max moet volgend seizoen naar Mercedes.
Maar eh, mercedes is dit jaar een stuk minder dominant als de afgelopen jaren, stel dat die trend zich voorzet en Renault bouwt wel een goede motor voor volgend seizoen.

Met andere woorden, het blijft koffiedik kijken wat er gebeurd met de overgang van Ham naar mercedes als goed recent voorbeeld ;)
Mercedes? Geef hem een ferrari en hij wint al races, imho denk ik dat hij een goede vervanger voor rai zou zijn.

Maar ik zie zo'n move nog niet gebeuren, max rijd volgend jaar gewoon nog bij Redbull.

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Zwem met dolfijnen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Requiem19
quote:
Naboo schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Nogmaals, wat moet hij dan doen? Netjes op plek 5 blijven zitten? Dit is gewoon racen. En hij snijdt Vettel niet af, Vettel remt te laat, iets wat Vettel zelf ook aangaf. Dus waarom is het dan dat Max er op aangekeken wordt? Voor hetzelfde geld had Sainz hem er af geduwd, had Max dan maar niet op de plek moeten rijden waar Sainz hem er af kegelt?

Max doet gewoon wat veel andere coureurs niet doen, racen en risico's nemen. Dat hoort bij deze sport. Anders heb je er gewoon niks te zoeken. Die start gister valt niet onder een "onbesuisde" actie. Dus nee, nuance is ook niet nodig.
Je neemt een risico als je in grote mate afhankelijk bent van een andere coureur. Barcelona illustreerde dit best aardig volgens mij ;).

Als alternatief had Max bijv niet bij Vettel voor langs kunnen snijden, maar iets meer ruimte kunnen laten. Dan was hij ook nog voor Vettel geëindigd en was zijn kans om voor de blijven ook behoorlijk groot geweest.

In jouw wereld is het 'of op p5 blijven rijden en 0 risico nemen' of vol risico nemen en voor P2 gaan. Ik denk dat er nog heel wat tussenstapjes tussen die twee niveaus zijn.

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 18-10 15:25
oude , nieuwe , max fans. Uiteidelijk toch allemaal F1 fans.
Dat eeuwenoude gejank over max fans. Het gaat toch uiteindelijk om iemands beleving, ook die van jou!
Dat die anders is, moet je niet gelijk gaan roepen Max fans. (want JA het is 9/10x minderwaardig bedoeld).

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Requiem19
quote:
Crashhill schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:42:
oude , nieuwe , max fans. Uiteidelijk toch allemaal F1 fans.
Dat eeuwenoude gejank over max fans. Het gaat toch uiteindelijk om iemands beleving, ook die van jou!
Dat die anders is, moet je niet gelijk gaan roepen Max fans. (want JA het is 9/10x minderwaardig bedoeld).
Naja, minderwaardig.

Het is wel een beetje frustrerend als je de sport al sinds 1994 volgt en iemand die in 2017 voor het eerst kijkt je de les wil leren.

Maar over het algemeen vind ik het gaaf om te zien hoe vooral hier op tweakers nieuwe fans zich oprecht in de sport willen verdiepen en alles willen proberen te begrijpen. Stuk beter dan de facebook fan pagina's waar het discussie niveau niet al te best is :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FastFred
Nou, surprise surprise, mijn collega is ook F1 "fan" maar die heeft na 11 ronden de tv uitgezet, 3x raden waarom.

Iedereen is overigens positief over hoe Max het handled in interviews na een tegenvallende race. Maar, het kan aan mij liggen, ik zie 'm voornamelijk negatief de laatste tijd, telkens als het tegen zit. Het nonchalante 'het interesseert me niet' en 'we zien wel' en 'het boeit me niet'. Ik hoop niet dat ie hierdoor in een neerwaartse spiraal beland.

FastFred wijzigde deze reactie 12-06-2017 10:56 (61%)

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
quote:
Hippocampus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:05:
Waarom is het meteen weer azijnzeiken als iemand kritisch is? VET zegt zelf dat Max geluk had bij zijn actie, waarom kan Max dat zelf niet inzien?

Je kan daar niet met z'n drieën door de bocht, althans in die zin dat VER een slechtere lijn had.
'ALS' (<let op) VET net zoals vele andere coureurs de auto wijd laat gaan, dan moet je van de baan.

Volgens mij zei Vettel het toch net even anders :P
quote:
Na de race toonde Vettel zich reëel: hij nam Verstappen niets kwalijk. "Het ging allemaal heel snel. Mijn start was prima, maar ik kwam een beetje vast te zitten. Ik wist niet voor welke kant Valtteri koos en moest even inhouden. Max zag een gat en ging ervoor. Ik zat een beetje in zijn dode hoek. Hij raakte mijn voorvleugel, maar dat zal vast niet expres geweest zijn. Zeker omdat je in negentig procent van de gevallen na zo'n incident een lekke band hebt. Voor mij was het gewoon ongelukkig. Drie auto's die samen in een bocht duiken, dat werkt vaak niet. Ditmaal kregen wij daarvoor de rekening gepresenteerd", zei de Duitser bij Ziggo Sport.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 20:13
quote:
Requiem19 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:44:
[...]

Naja, minderwaardig.

Het is wel een beetje frustrerend als je de sport al sinds 1994 volgt en iemand die in 2017 voor het eerst kijkt je de les wil leren.

Maar over het algemeen vind ik het gaaf om te zien hoe vooral hier op tweakers nieuwe fans zich oprecht in de sport willen verdiepen en alles willen proberen te begrijpen. Stuk beter dan de facebook fan pagina's waar het discussie niveau niet al te best is :D
Al die 'echte' fans die al 20 jaar kijken zijn anders ook behoorlijk vermoeiend. Vooral omdat ze dat steeds aandragen, alsof hun mening er wel toe doet. Vaak zijn dat ook van die verstokte Ferrari fans die alle bizarre acties van Vettel prima vinden maar als Max iets vergelijkbaars doet is dat onbezonnen en ligt het aan het gebrek aan ervaring. Kritiek hebben op de start van gisteren vind ik echt bizar, elke race gaan er mensen buitenom maar omdat er vorige race een ongelukkig incident was waar max de dupe van werd en omdat de o zo heilige Vettel niet uit zijn doppen keek is het weer teveel risico van Max? Die jongen van 19 jaar is een verademing voor de sport wat mij betreft en niet omdat hij Nederlander is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 09:46
quote:
Pak dan tenminste het interview in het Engels erbij, de vertaling klopt van geen kanten namelijk..

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
quote:
Grimmie187 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:57:
Pak dan tenminste het interview in het Engels erbij, de vertaling klopt van geen kanten namelijk..
YouTube: 2017 Canada - Sebastian Vettel post race interview

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
FastFred schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:54:
Nou, surprise surprise, mijn collega is ook F1 "fan" maar die heeft na 11 ronden de tv uitgezet, 3x raden waarom.
Tsja, er waren er hier in het topic ook een paar die openlijk aangaven af te haken toen Max uitviel. Ik vind dat jammer, want ze hebben best een top race gemist, misschien de spannendste van het seizoen? Ik vond het weer ouderwets genieten in ieder geval, ondanks dat Max uitgevallen was.

Wat betreft zijn acties: ja ze zijn op het randje, maar dat spreekt me juist zo aan. Er gebeurt tenminste wat. Genoeg rijders die blij zijn met p5 en niks zouden durven proberen omdat het misschien mis gaat. Die scoren consequent punten, maar pakken nauwelijks podiums, behalve als er met anderen wat mis gaat. Daarmee doel ik nog niet eens zozeer op Ricciardo, die heeft het talent wel om op eigen kracht een podium te pakken, maar ik ben blij dat er coureurs zijn die strijden om ieder punt, ongeacht hoe goed de positie is waarop ze rondrijden :) Uiteraard zou dat anders zijn als hij voor het kampioenschap zou strijden, maar dat is helaas niet het geval.

Wat betreft Renault hoop ik dat ze volgend jaar dan inderdaad met iets revolutionairs komen, want ook Mercedes en Ferrari zitten natuurlijk niet stil. En wie weet waar Honda nog mee komt? Het is zoals hierboven al gezegd werd koffiedik kijken. Zoals McLaren ineens wegviel toen ze met Honda in zee gingen en een compleet nieuw concept gingen bouwen (en Hamilton ze verliet), zo kan het met een ander ook ineens fout gaan. Het verschil is alleen dat Mercedes en Ferrari dan altijd nog een heel prima motor hebben uit het vorige seizoen, om op terug te vallen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hansvk
quote:
FastFred schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:54:
...
Iedereen is overigens positief over hoe Max het handled in interviews na een tegenvallende race. Maar, het kan aan mij liggen, ik zie 'm voornamelijk negatief de laatste tijd, telkens als het tegen zit. Het nonchalante 'het interesseert me niet' en 'we zien wel' en 'het boeit me niet'. Ik hoop niet dat ie hierdoor in een neerwaartse spiraal beland.
Ik zou die reacties eerder omschrijven als uiting van teleurstelling in plaats van negatief. Het is niet dat hij zijn team of auto afkraakt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 18-10 11:45
quote:
+1

Ik zie zoveel reacties en meningen voorbij komen, maar de post van Warp is spot on.
Ziggo interview en sky interview met Vettel kwamen beidde op hetzelfde neer zoals Warp hierboven al had uitgeschreven.
Kortom ..... het was een race incident ... move on guys

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grimmie187
quote:
hansvk schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Ik zou die reacties eerder omschrijven als uiting van teleurstelling in plaats van negatief. Het is niet dat hij zijn team of auto afkraakt.
Letterlijke quote: 'Het is bij Red Bull eigenlijk het hele seizoen al ruk'

Hoezo team/auto niet afkraken? ;)

Acties:
  • +10Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Voor de liefhebber, hebben we gisteren zitten turven. Mol maakte 31 fouten die een leek (mijn vrouw, de turver) al opvielen :p Dat zou een voetbal commentator niet moeten hebben. De fouten waren in 2 catogorien, fouten en verkeerde voorspellingen.

De voorspellingen van Mol, gaan eigenlijk altijd fout:

Driver X gaat nu natuurlijk zeker naar band Y, ohnee, toch niet
Driver X gaat dit rondje zeker niet onder tijd Y rijden, ohnee, toch wel
Nou, driver Y is wel gezien in de volgende bocht, ohnee, toch niet
Nou, driver Y is in de volgende bocht sowieso veilig, ohnee, toch niet

etc. etc. etc.

Ik zou Mol dringend willen adviseren zich te houden bij wat er te zien is op het scherm en zich ver weg te houden van enige voorspelling.

En dan hebben we natuurlijk:

Hier zien we VET net langs de rand gaan, (we zien Kimi)
Een halve minuut lang Kvyat uitmaken voor RIC
De positie op de startopstelling van 3 racers tijdens de race benoemen, allemaal mis
Rondetijden die hij benoemt kan je altijd wel met korrel zout nemen, vaak tijd van rondje ervoor
etc etc

Nu, kan je zeggen dat het een moeilijke job is. En hij veel moet doen. Maar hij heeft 1000 races gedaan, hij zou toch wel eens wat moeten kunnen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Requiem19 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:44:
1994? Dat zijn de fanboys die erbij kwamen met Jos (of Schumi), net zoals 2015/16/17 de generatie Max-fanboys zijn :+ . Als nog oudere lul kan ik daar hartelijk om lachen :p

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
hansvk schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Precies, het kan toch niet als een verrassing komen dat iemand die zoveel pech heeft en punten misloopt buiten zijn schuld om wat down is en niet bepaald opgewekte interviews geeft? :) Ik vind dat hij het netjes brengt in ieder geval, geeft niemand specifiek de schuld, het hoort erbij in een mechanische sport.

Acties:
  • +5Henk 'm!
quote:
PWM schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:13:
Voor de liefhebber, hebben we gisteren zitten turven. Mol maakte 31 fouten die een leek (mijn vrouw, de turver) al opvielen :p Dat zou een voetbal commentator niet moeten hebben. De fouten waren in 2 catogorien, fouten en verkeerde voorspellingen.

etc. etc. etc.

Ik zou Mol dringend willen adviseren zich te houden bij wat er te zien is op het scherm en zich ver weg te houden van enige voorspelling.

De positie op de startopstelling van 3 racers tijdens de race benoemen, allemaal mis
Rondetijden die hij benoemt kan je altijd wel met korrel zout nemen, vaak tijd van rondje ervoor
etc etc

Nu, kan je zeggen dat het een moeilijke job is. En hij veel moet doen. Maar hij heeft 1000 races gedaan, hij zou toch wel eens wat moeten kunnen?
Ondanks dat dit in het verkeerde topic staat, (en ik het raceverslag van Ziggo nog niet gezien heb.) wil ik toch reageren. Ik ben er zeker van dat als je een verslag van bv SKY, RTL, RTBF, NBCSN of Movistar gaat turven dat je dan aan vergelijkbare getallen komt.*

*Uiteraard kan het beter, maar Olav & Jack doen het echt niet slecht. Die hebben niet zoals bij SKY een complete redactie die ze via de achtergrond voorzien van informatie en terug laten kijken van fragmenten. (bovendien kunnen de leden van sky makkelijker onderling communiceren.)

nachtnet wijzigde deze reactie 12-06-2017 11:30 (8%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alwaysleft
quote:

etc. etc. etc.

etc etc

Mol maakte gisteren fout op fout. Het is dat ik alleen op legale manier F1 wil kijken, anders stond hier Sky iedere race aan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 19:31
Lol echt grappig hoe iedereen gelijk Renault de schuld geeft tijdens de race, hilarisch om terug telezen allemaal.

was dus accu probleem, staat los van Renault.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shdx
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:40
quote:
Aan de andere kant had ie dat hele verhaal van Kvyat met het wegkomen bij de opwarm-ronde wel weer goed. Maar inderdaad, hij maakt wel veel fouten. Toen Max naar P2 ging bij de start, riep ie ook hard dat RIC zo'n goede start had... Tsjah, dan mis je toch wel een beetje wat er echt gebeurd.
Ik heb het idee dat er bij Sky ook wel wat fouten gemaakt worden, maar dat men elkaar dat wat sneller kan corrigeren. Meer ogen op de baan en mensen met verschillende achtergronden. Ik denk dat het goed zou zijn als we Jack in zouden kunnen ruilen voor iemand die naast Olav zou zitten bij de race.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Grimmie187
quote:
nachtnet schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:19:
[...]

Ondanks dat dit in het verkeerde topic staat, (en ik het raceverslag van Ziggo nog niet gezien heb.) wil ik toch reageren. Ik ben er zeker van dat als je een verslag van bv SKY, RTL, RTBF, NBCSN of Movistar gaat turven dat je dan aan vergelijkbare getallen komt.
Die weddenschap durf ik wel aan! Wie gaat er turven bij Sky volgende race? ;)

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:57
quote:
Grimmie187 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:08:
[...]

Letterlijke quote: 'Het is bij Red Bull eigenlijk het hele seizoen al ruk'

Hoezo team/auto niet afkraken? ;)
Het is ook gewoon ruk:

- Aerodynamische foutjes met ontwerp auto
- Er van uit gegaan dat variabele ophanging nog een seizoen ok was bij de FIA (hadden ze moeten zien aankomen)
- Motor te weinig vermogen

Last but nog least .... Red Bull budget:.... getallen uit 2016:

http://www.grandprix247.c...la-1-teams-spend-in-2016/

Ferrari: €386-million
Mercedes: €310-million
Red Bull: €252-million
McLaren: €217-million
Renault: €176-million
Williams: €123-million
Toro Rosso: €117-million
Haas: €117-million

Zoals gisteren, als je met 2x budget niet veel beter bent dan bv. Forza India dan doe je toch iets verkeerds.

Ik zou bijna zeggen doe eens gek en bel Honda op en zorg dat het Honda wel lukt.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:58

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

quote:

etc. etc. etc.

etc etc

Hij zou eigenlijk gewoon een 2e persoon naast zich moeten hebben, denk dat daar nu wel budget voor zou moeten komen.

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Zwem met dolfijnen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-10 13:32
quote:
devil-strike schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:21:
Lol echt grappig hoe iedereen gelijk Renault de schuld geeft tijdens de race, hilarisch om terug telezen allemaal.

Vrijwel alle RB/STR coureurs hadden tijdens de FP sessies problemen met de Renault motor, dus als er wat in de race verkeerd gaat en het is geen crash, dan is het niet vergezocht om naar de motor te kijken. Ik kan me overigens ook niet eerder herinneren dat er een accu tijdens de race leeg was, dus daar zou ik ook niet snel aan denken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• powah33
quote:
Grimmie187 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:22:
[...]

Die weddenschap durf ik wel aan! Wie gaat er turven bij Sky volgende race? ;)
Bij Sky hoor ik ze ook wel foutjes maken hoor ... maar omdat er meer mensen verslag doen word het daar eerder door een collega verslag gever gecorrigeerd.

Ik ben wel van mening...als jezelf oplet in de race zie je snel en makkelijk door die foutjes heen, en stoor je je er misschien minder aan.

just my 2 cents

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
devil-strike schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:21:

Hoe worden die accu's geladen dan? En wie levert ze?

• loekf2
quote:
Rainbow_Dash schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:23:
[...]

Hij zou eigenlijk gewoon een 2e persoon naast zich moeten hebben, denk dat daar nu wel budget voor zou moeten komen.
Ik dacht dat contract van Sport 1 (nu Ziggo Sport) na 2018 afloopt:

http://www.gpupdate.net/n...-2018-te-zien-bij-sport1/

Kan me niet voorstellen dat de rechten naar bv. Fox Sports gaan, ook omdat Liberty (moedermaatschappij van Ziggo) de F1 bezit.

Begin me ook beetje te ergeren aan de pits reporter Jack. Leuk z'n vraagstelling, maar inhoudelijk is het allemaal weinig soeps.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-10 16:46

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Ik vind dat je in dit interview ook merkt dat Vettel een stuk rustiger is dan vorig jaar. Vorig jaar kon ik de man wel schieten met z'n constante gezeur overal op. Nu lijkt hij kalmer, rustig. Hij accepteert de zaken zoals ze zijn en kijkt steeds vooruit. Terwijl ik Verstappen juist heel erg naar die zeur-modus toe vind gaan. "Het hele seizoen is al ruk." Tsja, je hebt inderdaad pech gehad. Dat hoort erbij. Elke coureur heeft voorin al flink wat pech gehad waarbij RIC misschien wel het minste. Maar ook BOT, RAI, VET en RAI hebben flinke problemen gehad. Maar ik vind VER op een vreemde manier het hardst zeuren. Zoals @FastFred ook al aangaf, heel nonchalant en een "het interesseert me niet meer"-gevoel. Het viel me ook op dat VER in het interview aangaf dat ZE van Red Bull de beste start hebben gehad in plaats van WE van Red Bull. Misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar vond het wel apart.

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17:52
quote:
nachtnet schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:19:
[...]

Ondanks dat dit in het verkeerde topic staat, (en ik het raceverslag van Ziggo nog niet gezien heb.) wil ik toch reageren. Ik ben er zeker van dat als je een verslag van bv SKY, RTL, RTBF, NBCSN of Movistar gaat turven dat je dan aan vergelijkbare getallen komt.
Het is niet zozeer dat hij data/cijfers fout heeft, maar ook dat hij soms dingen niet eens ziet gebeuren.

Zo kan ik me vaag nog iets herrineren van Bahrein. Saintz die de pitt straat uit komt en vol in ramt op Stroll. Olav had 3 minuten nodig voordat hij wist dat het Saintz was.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
quote:
LordKnox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Ik vind dat je in dit interview ook merkt dat Vettel een stuk rustiger is dan vorig jaar. Vorig jaar kon ik de man wel schieten met z'n constante gezeur overal op. Nu lijkt hij kalmer, rustig. Hij accepteert de zaken zoals ze zijn en kijkt steeds vooruit. Terwijl ik Verstappen juist heel erg naar die zeur-modus toe vind gaan. "Het hele seizoen is al ruk." Tsja, je hebt inderdaad pech gehad. Dat hoort erbij. Elke coureur heeft voorin al flink wat pech gehad waarbij RIC misschien wel het minste. Maar ook BOT, RAI, VET en RAI hebben flinke problemen gehad. Maar ik vind VER op een vreemde manier het hardst zeuren. Zoals @FastFred ook al aangaf, heel nonchalant en een "het interesseert me niet meer"-gevoel. Het viel me ook op dat VER in het interview aangaf dat ZE van Red Bull de beste start hebben gehad in plaats van WE van Red Bull. Misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar vond het wel apart.
Ik zie gewoon een winnaar hoor, pure race fanaat. Een Daphne Schippers vond/vindt ook alles r*k als ze niet wint.

De reactie van Horner in de pit lane was ook mooi.... face palm en hard vloeken.

Ben benieuwd of dit nou pure pech was, montage issue of betrouwbaarheids dingetje van Renault.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grimmie187
quote:
powah33 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:25:
[...]

Bij Sky hoor ik ze ook wel foutjes maken hoor ... maar omdat er meer mensen verslag doen word het daar eerder door een collega verslag gever gecorrigeerd.

Ik ben wel van mening...als jezelf oplet in de race zie je snel en makkelijk door die foutjes heen, en stoor je je er misschien minder aan.

just my 2 cents
Ben het ook wel met je eens hoor. We moeten het er gewoon mee doen, beter dan geen live coverage!

Ik moet alleen wel toegeven dat ik met meer plezier naar de race kijk by Sky omdat ik me dan minder erger aan stomme fouten..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17:52
quote:
loekf2 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:30:
[...]

..betrouwbaarheids dingetje van Renault.
Hoezo Renault? De hele auto leek stroomloos te zijn. De lampjes op het stuurtje waren ook uitgevallen en Max had het er over dat zelfs communicatie niet meer mogelijk was.

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
quote:
Dit vond ik vooral vreemd. Ik neem Mol niet zoveel kwalijk (achteraf, in de heat-of-the-moment ben ik naar de tv aan het roepen dat het niet RIC was met de superstart en dat het KVY was en niet RIC.. etc etc).
Maar op een gegeven moment was Mol de achterstand van VET op OCO aan het opzoeken. Je hoorde hem zoeken op e.o.a. scherm. Toevallig stonden echter net de verschillen in beeld voor de kijker. RAI lag 7 sec achter OCO en VET lag 4.5 sec achter RAI. Totaal dus 11.5 sec.... komt Mol met een slotconclusie van 15 seconden. Toen dacht ik echt: hehhh? wat voor scherm heeft hij dan voor zich? Ik weet niet of hij letterlijk de 15 seconden voorlas (daar leek het wel op) of dat hij zelf aan het optellen was (dat verklaart eerder de fout), maar vreemd was het wel. Ik kreeg het gevoel dat hij gewoon verkeerde info gevoerd kreeg.

• Cranzai
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21:20

Cranzai

IGN: Cranzai

Welke problemen had RAI nou uiteindelijk in het einde van de race?
ach ik heb vorig seizoen een aantal races gekeken via de ORF. (was ondanks de taalbariere prima te volgen) Het gaat toch om de beelden, anders kun je ook "langs-de-lijn" luisteren..

* nachtnet zit even de race highlights terug te kijken.
Volgens mij echt een prima race geweest. (had ik al begrepen uit alle posts hier..)

Zijn er meer mensen met mij die denken dat PER vol aan het inzetten is op de Ferraristoel van RAI? (en dat hij daarmee vergeet te racen bij FI? Ik vond dat hij vorige races en ook deze race wel wat dingen liet liggen richting het team.)

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Cranzai schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:36:
Welke problemen had RAI nou uiteindelijk in het einde van de race?
"Interview" met Jack niet gezien? Remmen :+

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
LoeWn schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:32:
[...]

Hoezo Renault? De hele auto leek stroomloos te zijn. De lampjes op het stuurtje waren ook uitgevallen en Max had het er over dat zelfs communicatie niet meer mogelijk was.
Zoals ik al eerder vroeg: voor we hierover kunnen oordelen, kan iemand beantwoorden wie de accu's van RBR levert en hoe die opgeladen worden? Als je ze niet oplaadt trekt Max ze in 1 rondje leeg, om maar wat te noemen. En dat opladen gebeurt met de motor, lijkt me? Het lijkt alsof men hier Renault vrij wil pleiten terwijl we niet eens weten hoe de systemen invloed op elkaar hebben :)

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

quote:

etc. etc. etc.

etc etc

Ja, het niveau van Olav Mol lijkt steeds verder weg te zakken :'(

Koos Signatureloos

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

quote:
LordKnox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Tja, hij zal er vast gewoon nog gewoon flink de pest in hebben gehad. Betrouwbaarheid is er niet echt. Vorige race een fout van het team waardoor hij plaatsen verliest. Ik vond dat hij het nog redelijk netjes hield allemaal.

Vettel heeft inderdaad ook een omslag gemaakt qua mentaliteit. Net als jou kon ik hem vorig jaar niet uitstaan. Dit jaar heeft ie bij wel weer de gun factor. Hij lijkt er meer plezier in te hebben ook.

Koos Signatureloos

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Grimmie187
quote:
nachtnet schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:37:
ach ik heb vorig seizoen een aantal races gekeken via de ORF. (was ondanks de taalbariere prima te volgen) Het gaat toch om de beelden, anders kun je ook "langs-de-lijn" luisteren..

* nachtnet zit even de race highlights terug te kijken.
Volgens mij echt een prima race geweest. (had ik al begrepen uit alle posts hier..)

Zijn er meer mensen met mij die denken dat PER vol aan het inzetten is op de Ferraristoel van RAI? (en dat hij daarmee vergeet te racen bij FI? Ik vond dat hij vorige races en ook deze race wel wat dingen liet liggen richting het team.)
Ik hoop het niet zeg.. Wat mij betreft heeft Perez (en Sainz ook trouwens) helemaal niets te zoeken bij Ferrari!

Gisteren was weer op het kinderachtige af hoe hij aan het smeken en zeuren was bij het team om Ocon er niet langs te hoeven laten terwijl deze duidelijk sneller was. Zogenaamd omdat hij Ricciardo wel in zou gaan halen terwijl hij er al 20+ rondjes achter zat..

Heeft ze uiteindelijk gewoon punten gekost omdat Ocon wellicht wel voorbij Ricciardo was gekomen en daarmee Vettel achter zich had gehouden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• powah33
quote:
Naboo schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Ja, het niveau van Olav Mol lijkt steeds verder weg te zakken :'(
Haal Jack Plooij uit de pitstraat en plant die in een stoel naast olav. Kan die de hele race naar een schermpje kijken en bij Olav inhaken wanneer het moet.
En laat de interviews doen door een leuk ogende vrouw met verstand van autosport.

Dan gaat het een stuk beter zijn :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hansvk
Zou volgens mij mooi zijn als Ocon ooit de teamgenoot wordt van Verstappen. Ik denk dat je dan een echte sterke teambezetting hebt met rijders die het beste uit elkaar kunnen halen. Nu heb ik het idee dat Verstappen niet zoveel meer heeft aan Ricciardo.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-10 09:30

Theuno

Da Devil Crew

quote:
powah33 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:47:
[...]

Haal Jack Plooij uit de pitstraat en plant die in een stoel naast olav. Kan die de hele race naar een schermpje kijken en bij Olav inhaken wanneer het moet.
En laat de interviews doen door een leuk ogende vrouw met verstand van autosport.

Dan gaat het een stuk beter zijn :P
Grotendeels mee eens.. maar die interviews dan niet tijdens de race. Altijd als ze een courreur te pakken hebben is het interessant op de baan, en mis je dus dingen :-(

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Requiem19
quote:
gambieter schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:17:
[...]

1994? Dat zijn de fanboys die erbij kwamen met Jos (of Schumi), net zoals 2015/16/17 de generatie Max-fanboys zijn :+ . Als nog oudere lul kan ik daar hartelijk om lachen :p
In mijn geval was het de dood van Senna die mijn nieuwsgierigheid triggerde, al duurde het niet heel lang voordat ik een heel grote Jos Verstappen poster op mijn kamer had hangen.

Ik weet nog goed dat we op onze middelbare school in de bibliotheek 1 computer kregen met internettoegang, die mocht je dan reserveren voor half uurtje. Eerste website die ik intikte was 'www.verstappen.nl' :$ :*)

quote:
Grimmie187 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:43:
[...]

Ik hoop het niet zeg.. Wat mij betreft heeft Perez (en Sainz ook trouwens) helemaal niets te zoeken bij Ferrari!

Gisteren was weer op het kinderachtige af hoe hij aan het smeken en zeuren was bij het team om Ocon er niet langs te hoeven laten terwijl deze duidelijk sneller was. Zogenaamd omdat hij Ricciardo wel in zou gaan halen terwijl hij er al 20+ rondjes achter zat..

Heeft ze uiteindelijk gewoon punten gekost omdat Ocon wellicht wel voorbij Ricciardo was gekomen en daarmee Vettel achter zich had gehouden.
met je eens hoor, ik denk dat PER voornamelijk denkt dat hij dat stoeltje van Ferrari wel gaat pakken. Als ik dit seizoen echter zie dat OCO zich behoorlijk snel ontwikkeld, denk ik dat OCO mogelijk gewoon de snellere rijder van beiden is.
& SAI heeft dit seizoen gewoon een paar rare racemomenten laten zien waarmee hij STR & MAS punten gekost heeft.

Uiteindelijk heeft Ferrari genoeg mogelijkheden voor vervanging. Mogelijk is BOT beschikbaar. Anders ALO of toch RIC/HUL

• Malt007
  • Laatst online: 20:13
quote:
Requiem19 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:51:
[...]

In mijn geval was het de dood van Senna die mijn nieuwsgierigheid triggerde, al duurde het niet heel lang voordat ik een heel grote Jos Verstappen poster op mijn kamer had hangen.

Ik weet nog goed dat we op onze middelbare school in de bibliotheek 1 computer kregen met internettoegang, die mocht je dan reserveren voor half uurtje. Eerste website die ik intikte was 'www.verstappen.nl' :$ :*)
Mooi forum zat er op die site :) Nog tot laat in de jaren '00 hetzelfde format gehouden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:59

Gé Brander

MS SQL Server

quote:
Grimmie187 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:43:
Ik snapte gisteren ook helemaal niets van die boordradio's van Perez. En maar zeuren of hij mocht racen... Je zit in een race lamzak, ga er voorbij als je sneller bent. Ik begreep de tactiek er helemaal niet van.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grimmie187
quote:
nachtnet schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:54:
[...]

met je eens hoor, ik denk dat PER voornamelijk denkt dat hij dat stoeltje van Ferrari wel gaat pakken. Als ik dit seizoen echter zie dat OCO zich behoorlijk snel ontwikkeld, denk ik dat OCO mogelijk gewoon de snellere rijder van beiden is.
& SAI heeft dit seizoen gewoon een paar rare racemomenten laten zien waarmee hij STR & MAS punten gekost heeft.

Uiteindelijk heeft Ferrari genoeg mogelijkheden voor vervanging. Mogelijk is BOT beschikbaar. Anders ALO of toch RIC/HUL
Ik verwacht niet dat ze mij zullen bellen als Kimi zijn helm in de wilgen hangt, maar mijn lijstje zou zijn:
1. Max
2. Alonso
3. Ricciardo

Dit zijn alleen wel allemaal coureurs die niet passen in de 1-2 filosofie van Ferrari dus het zal vast iemand anders worden :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-10 13:32
quote:
nachtnet schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Ftfy :+
quote:
Mwoah, ik denk dat Raikkonen blijft (loopt zijn contract eind dit jaar af?). RIC en VER hebben een dichtgetimmerd contract bij RB, HUL heeft een contract bij Renault. Die contracten verbreek je niet voor een 2e rijderspositie. PER en GRO zijn niet bepaald lekker bezig op het moment. Misschien BOT als zijn contract niet verlengd wordt, maar ik verwacht dat dat wel zal gebeuren. ALO zal VET niet leuk vinden, want die is te goed (geen 2e rijder). OCO is nog te onervaren. Nee, RAI blijft nog een jaartje 0 fucks geven ;)

• hjs
  • Niet online
quote:
Naboo schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:43:
[...]

Vettel heeft inderdaad ook een omslag gemaakt qua mentaliteit. Net als jou kon ik hem vorig jaar niet uitstaan. Dit jaar heeft ie bij wel weer de gun factor. Hij lijkt er meer plezier in te hebben ook.
Zal het niet iets met frustratie te maken hebben?
Ferrari was vorig jaar als team steeds minder goed naar het einde vh seizoen en Vettel steeds meer gefrustreerd.
Nu zit het Verstappen wat tegen is is er wat meer frustratie.

De wil om te winnen dus.

• garriej
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-10 20:48

garriej

Ik las ondertieten.

Ik weet niet of ze de gok aandurven bij Ferrari maar dan kunnen ze ook nog GIO in de wagen zetten als 2e rijder.

Wow - Neliva [Frostmane] | PuppyPower Wow Progress

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 18-10 09:55
quote:
TheBrut3 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:51:
Zo... hier weer eens kijken. Toen Max uitviel maar af gezet, de reacties hier worden met de race triester.
Had ALO als DotD gezet, valt hij alsnog uit :+ Pannenkoek haha
De manier waarop hij daarna het publiek in ging maakte hem wat mij betreft DotD! d:)b

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 18-10 09:55
quote:
vhal schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:53:
Wat een baas met die shoey...!
Wat RIC betreft ben ik niet meer onder de indruk, Patrick Steward wel stoer dat hij het doet, maar hij leek me wel dronken ofzo...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True