"When you grow up your heart dies"
Makes you wonder... Rjden ze nu al op de limit als ze zo dicht bij elkaar zitten?
You may enlighten me!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je kunt hier niet achterover blijven hangen. Track-positie is alles. FP1/2/3 zijn voornamelijk voorbereiding op kwalificatie.MrBreaker schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:20:
[...]
Makes you wonder... Rjden ze nu al op de limit als ze zo dicht bij elkaar zitten?
mooie beelden zo tussen door net tegen de vangrail aan

Ik wilde net zeggen. Welke sluitertijd zal je nodig hebbenDijkstraat schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:24:
Nu ben ik wel benieuwd of het een mooie foto is geworden
De lenskap zou er nog op zitten lolDijkstraat schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:24:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
gezien het lengte van de lens en de afstand tot de wagen, denk ik niet dat het een mooie foto is gewordenDijkstraat schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:24:
Hopen dat ie zijn macrolens heeft meegenomen ghehe.Jasphur schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:27:
[...]
gezien het lengte van de lens en de afstand tot de wagen, denk ik niet dat het een mooie foto is geworden
De training zit er bijna op. Blij dat het zonder echte problemen is verlopen
Ik denk dat eerder BUT even naar P6 moet springen.alex3305 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:27:
Er is toch weer een kans op BUT GRO PER... Alleen Perez gooit nu roeit in het eten.
BUT RAI PER

Bedenk wel dat dit by far het minst power intensieve circuit van de kalender is hekoli-man schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:26:
Toch lijkt het als Honda de motor een klein beetje voor elkaar krijgt dat het seizoen voor McLaren toch nog een beetje glans kan krijgen.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Gezien de vorm van de zonnekap lijkt dit mij gewoon een lichtsterke ultra-groothoek. (Waarbij je ook geen macrostand nodig hebt.) Ik gok op 8/10mmJasphur schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:27:
[...]
gezien het lengte van de lens en de afstand tot de wagen, denk ik niet dat het een mooie foto is geworden
Eens, maar betekent ook dat het chassis en aero toch wel aardig is.Stefie2010 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:29:
[...]
Bedenk wel dat dit by far het minst power intensieve circuit van de kalender is he
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Komt er snel een auto aan, dan kijk ik nog alleen naar de camera, ik zie vanaf de voorkant echt niet wie welke rijder is. Ik hoop dat ze die regel volgend jaar nog wat strenger maken, voor het geheel is dat wel beter.
Waiting on the world to change
[ Voor 5% gewijzigd door Lasmibalsingh op 25-05-2017 11:32 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 25-05-2017 11:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door MrBreaker op 25-05-2017 11:34 ]
You may enlighten me!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Bij HUL was de accu kapot en bij ERI de versnellingsbaknachtnet schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:40:
Even gemist, Wat waren de problemen voor HUL & ERI? (geen tijd)

@Dijkstraat @Jasphur Ah dat zou kunnen. Dan begrijp ik de tweets tussen Force India en Renault over Duracel-konijntjes ook gelijk..
Ai, dus moeten wisselen.nachtnet schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:43:
[afbeelding]
@Dijkstraat @Jasphur Ah dat zou kunnen. Dan begrijp ik de tweets tussen Force India en Renault over Duracel-konijntjes ook gelijk..
De Red Bull lijkt wel wat stabieler en beter gebalanceerd te zijn deze race in vergelijking met voorgaande GP's.
Valt wel mee toch? heeft met de 1e MGU-K toch al 5 races gedaan.
Lol @Horner:
Max is strong at the big kahuna corners.
[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 25-05-2017 11:49 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

[ Voor 140% gewijzigd door TinusTegengas op 25-05-2017 12:19 ]
Klopt ja!nachtnet schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:47:
[...]
Valt wel mee toch? heeft met de 1e MGU-K toch al 5 races gedaan.
Gaat een spannend gevecht voor pole worden tussen Ferrari en Mercedes
Geven ze ook toe in interviews. Is jammer, maar laten we niet vergeten stel ze zitten in Monaco hier goed erbij, dat het vanaf Canada natuurlijk weer echt een power circuit is en ze dan het een stuk moeilijker hebben.sjaool schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:54:
Hoe meer interviews met Christian Horner ik hoor des te meer krijg ik het idee dat Adrian Newey niks of maar heel weinig met de ontwikkeling van de RB13 te maken heeft gehad. De laatste updates en dergelijke komen nu wel weer allemaal van zijn hand. Ze hebben hem in ieder geval weer compleet op de ontwikkeling van de RB13 gezet.
Hij blijft dus het genie bij RBR. Een heel team krijgt niet voor elkaar, wat hij in zijn eentje bedenkt. De aanpassingen zijn nu nog minimaal, maar zijn wel gelijk een verbetering, dat zegt veel over zijn visie.sjaool schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:54:
Hoe meer interviews met Christian Horner ik hoor des te meer krijg ik het idee dat Adrian Newey niks of maar heel weinig met de ontwikkeling van de RB13 te maken heeft gehad. De laatste updates en dergelijke komen nu wel weer allemaal van zijn hand. Ze hebben hem in ieder geval weer compleet op de ontwikkeling van de RB13 gezet.
Vanmorgen kondigden ze nog een nieuwe sponsor aan.Wom schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:52:
Commercieel team van Force India doet het trouwens best goed. Die wagen zakt bijna door zijn hoeven van de stickers. Dit seizoen ook al twee keer een extra sponsor aangekondigd, dus zijn er actief mee bezig. Daar steekt een Haas bijna kaal tegen af. Niet dat ik autos met veel sponsoren mooi vind, maar zegt wel iets over de commerciële waarde.
maar het begint wel een beetje een drukke wagen te worden.
zoveel stickers per m2

CH geeft ook gewoon eerlijk toe dat Newy veel bezig was met zijn Aston project, niks nieuws toch?sjaool schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:54:
Maar Newey nu weer volle bak aan de RB13b, ja? Leuk. Hopen dat het snel effect heeft.
Toro Rosso - lunch

[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 25-05-2017 12:05 ]
TinusTegengas schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:38:
Zag bij Max zijn onboard een horizontaal "vleugeltje" waar de enginecover overgaat in de sharkfin

[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 25-05-2017 12:08 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Twijfel nog over wat ik van de nieuwe HAAS vind.

Zie mijn post van 11:53
Nee, zowel RBR als Ferrari als Mercedes hebben twee setjes gebruikt.sjaool schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:48:
Max heeft maar weinig banden gebruikt in vergelijking tot Mercedes en Ferrari
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Pffftt... en ik maar denken dat Newey echt een genie is. Copy pasta ? Nu maar wachten tot alle teams met een mini delta wing komen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De meeste hebben 2 banden gebruikt. Dit kan je zien in het tabel als de "band"(rondje) ingekleurd is. Bij elke pitstop komt er een band bij. Mercedes en Farrari hebben veel vaker gepit. Maar wel met 2 verschillende banden setjes gereden, net zo als Redbull.sjaool schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:48:
Max heeft maar weinig banden gebruikt in vergelijking tot Mercedes en Ferrari.
Ben ik nou gek of zijn beide foto's van RBR. eentje van RIV en eentje van VER. Dus niks copy pasta en Newey heeft gewoon iets tofs bedacht. Als het al zijn idee is haha. Ben wel benieuwd of de andere teams het gaan overnemen.loekf2 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:16:
[...]
Pffftt... en ik maar denken dat Newey echt een genie is. Copy pasta ? Nu maar wachten tot alle teams met een mini delta wing komen.
haha het laatste bericht bij de live timing op F1
pom pom pommmmmmAre Toro Rosso a threat to the frontrunners here? Can Ferrari or Red Bull eclipse Mercedes in FP2? Will Button find more time as he racks up mileage after six months out?
Questions questions questions - and just over two hours before we get the answer. See you then!
[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 25-05-2017 12:27 ]
Williams rijdt al sinds de wintertests met een platte strip/vleugel op de shark-fin, alleen niet in een deltavorm maar meer lang gerekt in een soort lineaalvorm:Jasphur schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:23:
[...]
Ben ik nou gek of zijn beide foto's van RBR. eentje van RIV en eentje van VER. Dus niks copy pasta en Newey heeft gewoon iets tofs bedacht. Als het al zijn idee is haha. Ben wel benieuwd of de andere teams het gaan overnemen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7ITujXjpOiY]
Heel vriendelijk en correct blijven, maar toch even "kappe nou".
Volkomen terecht om zo'n negatief opgebouwde vraag af te kappen.Roamor schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:42:
Even een shoutout voor de persdame van Stroll;![]()
[video]
Dus Max ook maar niet herinneren aan zijn voorgaande twee edities in Monaco?nachtnet schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:43:
[...]
Volkomen terecht om zo'n negatief opgebouwde vraag af te kappen.
Die vraag is toch niet negatief opgebouwd?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nooit geweten dat die mensen kunnen pratenRoamor schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:42:
[video]

Toch wel een mooi baantje denk ik een beetje met een coureur mee lopen tijdens het weekend.
Waar kan ik solliciteren als vakantie baantje?
Ben haar naam even kwijt. Maar zij draait al echt een tijd mee. Ik zie haar regelmatig leuke onderonsjes hebben het personeel van de Britse tv.Roamor schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:42:
[video]
Ted noemt haar Annie? aan het begin. Ik kan niet zo snel iets vinden over haar.Jasphur schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:39:
[...]
Ben haar naam even kwijt. Maar zij draait al echt een tijd mee. Ik zie haar regelmatig leuke onderonsjes hebben het personeel van de Britse tv.
YouTube: Onboard with Max Verstappen as he laps the Monaco Grand Prix on a sc...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vette plek om te kijken, ook best veilig als je het zo bekijkt.
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Zag er wel serieus uit...nachtnet schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:09:
OCO tikje muur. Geen schade lijkt het.
You may enlighten me!
Jep, stoombootje.nachtnet schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:12:
PAL stuk? of ?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Top, C4 heeft reclame, zag alleen in de timing een gele vlag & PAL.
Het was Palmer maar, dus dan is het niet zo heel ergDaniëlWW2 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:13:
Ik was weer laat. Kijk een paar minuten en ja hoor.![]()
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ga zo dus maar stoppen met kijken want Max rijdt nu.Edd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:14:
[...]
Het was Palmer maar, dus dan is het niet zo heel erg
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In ieder geval de Renault motor die het minste gemist wordt. (PAL is toch de langzaamste rijder met een Renault motortje.)DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:13:
Ik was weer laat. Kijk een paar minuten en ja hoor.![]()
Rest van het weekeinde de tv wel aan laten staan he
Maar het is wel weer een Renault torretje.Edd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:14:
[...]
Het was Palmer maar, dus dan is het niet zo heel erg
Max problemen met de versnellingsbak?
- DaniëlWW2
- Niet online
Graag gedaan.sjaool schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:15:
En Max heeft een probleempje... Dankjewel hè DaniëlWW2.
Internet haperde even dus gemist.
Het is een livestream, zit buiten Ziggo gebied en moet er nog voor betalen ook.nachtnet schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:15:
[...]
In ieder geval de Renault motor die het minste gemist wordt. (PAL is toch de langzaamste rijder met een Renault motortje.)
Rest van het weekeinde de tv wel aan laten staan he![]()
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-05-2017 14:19 ]
En gestopt met kijken? Max rijd namelijk net naar P3DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:15:
[...]
Ik ga zo dus maar stoppen met kijken want Max rijdt nu.
-
[ Voor 16% gewijzigd door Hackus op 25-05-2017 14:18 ]
Wel een mooie power slideHackus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:17:
Magnus Slide
You may enlighten me!
Mercedes op de hardere band dus niks van te zeggen
Na anderhalf rondjeJasphur schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:20:
HAM volledig buiten adem

Las dat Hamilton gewoon erg aan het struggelen is met zijn Mercedes F1 wagen dit seizoen. Moeilijk bestuurbaar.Jasphur schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:20:
HAM volledig buiten adem
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zou erg leuk zijn en ik denk dat Red Bull daar sowieso wel happy mee zal zijnTinusTegengas schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:21:
Ric naar buiten. Op naar een top 4 met rode stieren
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1