Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:48
Deff schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:50:
Ook ik, als OPO eigenaar, heb gewacht op de Oneplus 5 maar erg duur en viel erg tegen.
Was ook aan een nieuw abonnement toe en gekozen voor deze gsm icm een Vodafone abonnement.
Komt zaterdag al binnen en verheug me er erg op.
Sheik; wat is een Topace case en waar gekocht?
Ben druk aan het zoeken naar een prettig hoesje en een screenprotector.
Ik kom ook van een Oneplus. Wat is de HTC een fijne telefoon. Geen jelly effect, goede foto’s, geen WiFi problemen en ook super snappy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Zojuist de HTC U11 (zwart) ontvangen...Wat een schitterend toestel om te zien en te voelen!! Ligt nu aan de oplader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Ik heb een aantal posts verplaatst naar: [HTC U11] Het Grote Accessoires topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
De telefoon app is eigenlijk het enige wat me stoort aan de U11.
Is er nog steeds geen mogelijkheid om deze app te verwijderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Best phone in July 2017: https://www.phonearena.co...-phones-July-2017_id95664
Natuurlijk heb ik op de U11 gestemd...!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:17
Huigie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:52:
Raar lijstje. Mis er een aantal en wat doet de pixel er tussen? Is uit 2016.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Cronimet schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:27:
De telefoon app is eigenlijk het enige wat me stoort aan de U11.
Is er nog steeds geen mogelijkheid om deze app te verwijderen?
https://forum.xda-develop...pp-google-dialer-t3557412

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Can not place call without phone permission.
Ik krijg de standaard app ook niet verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Cronimet schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 17:53:
Can not place call without phone permission.
Ik krijg de standaard app ook niet verwijderd
Systemless root zie je niet zitten? Dan is het easy peasy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Ik heb ook maar ff gestemd op de HTC , ook al heb en ben ik nog steeds erg blij met mijn HTC 10, maar ik vind dat htc het waard is, het zijn prachtige en goede telefoons.
Huigie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:52:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Ik heb de U11 nou 24 uur, en hij bevalt best wel.
Wel moet ik zeggen dat de batterij mij tegenvalt, helemaal bij gamen. Ik denk toch dat dit grotendeels komt door het 1440p scherm. Als ik bijvoorbeeld Lara Croft Go vergelijk op de Oneplus 5 en de U11, dan kost een uur spelen op de OP5 ongeveer 14% batterij, terwijl de U11 maarliefst 24% gebruikt. En dat is ook nog met auto-brightness uit en de brightness balk op nog geen 20%.

Hopelijk komt er ooit de mogelijkheid om het scherm toch op 1080p te draaien, net zoals bij de S8. Eventueel in een custom ROM.

Oh en wat mij opvalt is dat de brightness van het scherm telkens minimaal verandert als je tussen apps met verschillende kleuren switcht. Dus zelfs met auto-brightness uit. Probeer maar eens van een donkere kleur homescreen naar een witte webpagina te switchen. Het scherm lijkt direct na het switchen de brightness in 2 zeer kleine stappen aan te passen. Je ziet het eigenlijk alleen als het donker is ('s nachts) en de brightness (bijna) zo laag staat als hij kan en je dus instant overgaat van bijvoorbeeld een donkere kleur naar een witte kleur.

[ Voor 43% gewijzigd door letskeepitsafe op 07-07-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds twee dagen in het bezit van de U11. Erg blij mee, maar het is nu al een keer of vijf gebeurd dat ie vastloopt, uitvalt en opnieuw start. Dan krijg ik de mededeling dat de telefoon hersteld is van een buitengewone herstelpoging. Hard reset al geprobeerd (2 keer). Zit vrees ik niks anders op dan m retour te sturen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Gamen kan je zuiniger doen door de game te laten optimaliseren door Boost+.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:37:
Ik ben sinds twee dagen in het bezit van de U11. Erg blij mee, maar het is nu al een keer of vijf gebeurd dat ie vastloopt, uitvalt en opnieuw start. Dan krijg ik de mededeling dat de telefoon hersteld is van een buitengewone herstelpoging. Hard reset al geprobeerd (2 keer). Zit vrees ik niks anders op dan m retour te sturen...
Dat hoort niet. :P

Ik ben wel blij met de accu. Verlies 20% op 12 uur met 2 pushaccounts, BT bellen en wat Whatsapp/Telegram. Met internetten via Chrome verbruikt de U11 en stuk minder dan op mijn Note 3 en hij heeft een beter ontvangst. Wat ik in de dialer mis is opnemen met de homeknop en ophangen met de powerknop zoals Samsung al jaren heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 07-07-2017 21:03 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cronimet
japjaan schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:08:
[...]

Systemless root zie je niet zitten? Dan is het easy peasy
Is een telefoon van het werk, denk niet dat het een goed idee is om ermee te gaan piemelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
letskeepitsafe schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:30:
Ik heb de U11 nou 24 uur, en hij bevalt best wel.
Wel moet ik zeggen dat de batterij mij tegenvalt, helemaal bij gamen. Ik denk toch dat dit grotendeels komt door het 1440p scherm. Als ik bijvoorbeeld Lara Croft Go vergelijk op de Oneplus 5 en de U11, dan kost een uur spelen op de OP5 ongeveer 14% batterij, terwijl de U11 maarliefst 24% gebruikt. En dat is ook nog met auto-brightness uit en de brightness balk op nog geen 20%.

Hopelijk komt er ooit de mogelijkheid om het scherm toch op 1080p te draaien, net zoals bij de S8. Eventueel in een custom ROM.

Oh en wat mij opvalt is dat de brightness van het scherm telkens minimaal verandert als je tussen apps met verschillende kleuren switcht. Dus zelfs met auto-brightness uit. Probeer maar eens van een donkere kleur homescreen naar een witte webpagina te switchen. Het scherm lijkt direct na het switchen de brightness in 2 zeer kleine stappen aan te passen. Je ziet het eigenlijk alleen als het donker is ('s nachts) en de brightness (bijna) zo laag staat als hij kan en je dus instant overgaat van bijvoorbeeld een donkere kleur naar een witte kleur.
Ik vind de batterij net een van de pluspunten.
Tot nu toe elke dag minimaal 4u screen on time en ik ben echt een heavy user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Heb de U11 nu een paar uurtjes en ik moet zeggen dat het nu al een hele verademing is t.o.v. de OP5.
De U11 heeft goed wifi ontvangst (achter in de tuin al 18dBm meer), ook de snelheid is en blijft een stuk hoger via wifi.

Camera is echt goed, vind hem zelf nog beter als de S7 edge door de kleurechtheid (samsung verzint er kleur bij)
Knijp functie om de camera aan te zetten is ook ideaal.

Al met al een goede eerste indruk.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Huigie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:15:
[...]

Gamen kan je zuiniger doen door de game te laten optimaliseren door Boost+.
Dank je, dat was ik inderdaad helemaal vergeten!
Met Boost+ foreground optimization aan gebruikt Lara Croft Go 17% per uur ipv 24% zonder de optimalisatie. Nu 508mA per uur, tegenover 413mA op de OP5. Komt al meer in de buurt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
De laatste test firmware beschikt over 1080p60. Laten we hopen dat dit binnenkort beschikbaar komt.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Heb jij die edge update al binnen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Welk keyboard gebruiken jullie eigeijk?
Ik vind het default wel aardig maar die knopjes met rode puntjes die je steeds ergens naartoe proberen te krijgen gaan me wel tegen staan. Heb toch een beetje het gevoel dat ik advertenties in mijn keyboard heb.
Denk dat ik gboard eens ga proberen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HGHK
Ik gebruik al jaren SwiftKey. Bevalt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Huigie schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 11:12:
Nee nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Hier 2 foto's op dezelfde plek genomen. Foto 1 is gewoon standaard en bij foto 2 heb ik alleen de brightness balk die je kan aanpassen nadat je ergens op focust wat omhoog gegooid. De foto's zijn om 21:15 genomen, dus het schemerde. Door de brightness omhoog te gooien lijkt het net alsof de foto overdag genomen is.

1. http://i.imgur.com/tL8tiMz.jpg
2. http://i.imgur.com/hHR4EKt.jpg

Deze foto's laten natuurlijk niet de echte kwaliteit en scherpte van de camera zien, maar het laat wel goed de werking van die brightness slider functie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Nu online
Whow, die tweede foto is inderdaad wel een heel stuk duidelijker. ( lichter) prima toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Gerrya schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 22:02:
Whow, die tweede foto is inderdaad wel een heel stuk duidelijker. ( lichter) prima toch?
Ja, vind ik wel. Dat de details dan wat vervagen is logisch, maar dat hij zo goed kan overbelichten om een duidelijke foto te maken vind ik top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik gooi de brightness juist vaak omlaag. Soms ziet het er bij schemering juist onnatuurlijk licht uit.
Bizar hoe goed deze camera is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Klopt het trouwens dat de telefoon niet laat zien dat je op 4G+ of voor mijn part H+ zit? Hij laat alleen 4G en H zien, hoewel ik vrij zeker ben dat hij wel daadwerkelijk meerdere bands gebruikt en dus 4G+ gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Ik zie hier 4G+ (T-mobile)

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Oke, dank je. Dan ligt het waarschijnlijk aan de custom ROM die ik op dit moment draai (ViperU), apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 19:18
letskeepitsafe schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:06:
[...]

Oke, dank je. Dan ligt het waarschijnlijk aan de custom ROM die ik op dit moment draai (ViperU), apart.
Dit is meer iets voor het rooten en custom ROM topic, maar dat kun je aanpassen in Venom tweaks - Header & Status bar > Signal icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
ViNOK16Bit schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:55:
[...]

Dit is meer iets voor het rooten en custom ROM topic, maar dat kun je aanpassen in Venom tweaks - Header & Status bar > Signal icons.
Klopt, maar wat ik daar ook instel ik blijf alleen 4G zien, niet 4G+. Zit op KPN, en met de Oneplus5 had ik wel op plekken 4G+ waar ik nu alleen 4G zie. Gebruik jij ook ViperU en zie jij wel 4G+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Ik ben tot nu toe wel niet kapot van de camera.
Ik zet het wel steeds op auto met hdr aan.
Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Er komt een update aan die de camera een stuk beter en met name sneller maakt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 19:18
letskeepitsafe schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:00:
[...]

Klopt, maar wat ik daar ook instel ik blijf alleen 4G zien, niet 4G+. Zit op KPN, en met de Oneplus5 had ik wel op plekken 4G+ waar ik nu alleen 4G zie. Gebruik jij ook ViperU en zie jij wel 4G+?
Ik zie wat je bedoeld nu. Ik zie ook geen 4G+ en weet ook niet of ik dat zou moeten zien op Telfort. Misschien iets om in het xda thread aan te kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
Stottert de camera bij jullie ook bij het opstarten? Bij mij is het beeld bij de eerste 5 tot 10 seconden niet soepel, letterlijk horten en stoten.
Ook zelfs een keer een vastloper gehad bij het openen van de camera. Telefoon reageerde totaal niet (ook 10 seconden powerknop indrukken niet). Pas na een minuut ofzo werd de app (geforceerd?) gesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door kgb545 op 09-07-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
ViNOK16Bit schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:22:
[...]

Ik zie wat je bedoeld nu. Ik zie ook geen 4G+ en weet ook niet of ik dat zou moeten zien op Telfort. Misschien iets om in het xda thread aan te kaarten.
Op Tele2 zie ik geregeld 4G+ op het scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Señor Sjon schreef op zondag 9 juli 2017 @ 20:38:
[...]

Op Tele2 zie ik geregeld 4G+ op het scherm. :)
Stock ROM of ViperU custom ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 20:25

Sr_Ogel

Klop klop klop

ViNOK16Bit schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:22:
[...]

Hier ook telfort en heb gewoon het 4G+ logo in beeld. Standaard uit de doos geen custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
alexkroeze schreef op zondag 9 juli 2017 @ 23:01:
[...]

Hier ook telfort en heb gewoon het 4G+ logo in beeld. Standaard uit de doos geen custom rom.
Oke, dank je. Dan ligt het dus aan de custom ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik draai ook gewoon stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Ik ben goed in kleine dingen opmerken aan het scherm (vandaar dat mijn Oneplus 5 ook terug gaat en ik voor de U11 ben gegaan :P).
Maar valt het anderen ook op dat het scherm zichzelf in 2 zeer kleine stappen calibreert / de brightness aanpast, zelfs met auto-brightness uit? Ik zag dat op XDA iemand anders het ook opgevallen was. Om het effect te zien:

1. Zet auto-brightness uit, en zet de brightness zo laag mogelijk.
2. Zorg dat je in een donkere omgeving bent, dus 's avonds met de lampen uit in bed ofzo.
3. Open vast een pagina met veel wit (tweakers dus bijvoorbeeld).
4. Open een app met bijna geheel donkere kleuren. Mag ook je homescreen zijn als je een donkere achtergrond hebt (blauw, zwart, etc.)
5. Switch snel tussen de ene app en de ander. Tussen homescreen en tweakers switchen is dus het makkelijkst.
6. Kijk hoe het scherm 2 zeer kleine tinten feller wordt zodra je de witte pagina opent, en kijk hoe het scherm 2 kleine tinten donkerder wordt zodra je de donkere pagina of app opent. Je ziet echt de brightness in 2 kleine stappen veranderen. Het effect is alleen zichtbaar in de eerste seconde dat je van een witte naar donkere kleur switch, of andersom.

Ik merk dit constant als ik 's nachts bijvoorbeeld een Reddit app gebruik en soms donkere plaatjes daarin aanklik en daarna weer op back druk en weer op de frontpage zit (witte achtergrond met alleen wat text).
Het lijkt bijna een soort HDR effect van het scherm die iets calibreert als je dus overgaat van donkere kleuren naar (voornamelijk) witte of erg lichte kleuren.

[ Voor 6% gewijzigd door letskeepitsafe op 10-07-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja, dat herken ik ook. Ik stoor me er niet al te hard aan.

Wat wel een ergernis is, is het syncen van Exchange/Office365 zakelijk. Echt, het gaat gewoon kut.

Contacten
Contacten wel in telefoon, maar niet op carkit als ik BlueMail gebruik. Vink ik hem via Gmail aan dan weer wel, maar dan staat in de dialer alles dubbel. Daar moet ik dus ook weer accounts schiften in de zichtbaarheid.
Kalender
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn hele agenda te syncen. Alleen maar een relatief korte periode voor/achteruit buiten de recurring items. Het maakt niet uit welke app (Google Agenda of Business Calendar 2.0). Beiden syncen maar een (te klein) deel. Met Google-Fu kom ik er niet uit om te vinden. Andere ervaringen hier?

Er is één verjaardag sinds mijn Samsung tijdperk die ik maar niet goed krijg. Wissen, opnieuw aanmaken, het maakt geen bal uit. Na verloop van tijd is het opeens een afspraak van 22.00-22.00 volgende dag geworden i.p.v. een hele dag item.

Overigens worden al die accounts wel een ergernis, we hebben geen centraal iets voor accounts, maar per app moet je het instellen en dan heb je eigenlijk alleen een verzamelpagina van al deze accounts. Waarom niet gewoon één keer instellen en dan naar gelang noodzaak/behoefte/toestemming de diverse apps daarop in laten loggen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Señor Sjon schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:53:
Ja, dat herken ik ook. Ik stoor me er niet al te hard aan.
Ik stoor me er ook niet te hard aan, maar als ik het uit kon zetten dan zou ik dat graag doen. Vooral 's nachts is het fijn als het scherm zo rustig mogelijk oogt, en dit zorgt ervoor dat dat dus niet de hele tijd zo is. Hetzelfde gebeurt met Night Mode aan, dus dat is helaas ook geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
letskeepitsafe schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:35:
[...]

Ik stoor me er ook niet te hard aan, maar als ik het uit kon zetten dan zou ik dat graag doen. Vooral 's nachts is het fijn als het scherm zo rustig mogelijk oogt, en dit zorgt ervoor dat dat dus niet de hele tijd zo is. Hetzelfde gebeurt met Night Mode aan, dus dat is helaas ook geen oplossing.
Ik denk dat dit wel met software op te lossen is, misschien eens melden aan HTC? Of via XDA aan wat test gebruikers. Die hebben wat specifieker contact met HTC devs denk ik. Wil ik ook wel voor je doen als je niet weet wie en waar, laat maar weten, heb zelf wel eens contact via pm met een tester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
japjaan schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:11:
[...]

Ik denk dat dit wel met software op te lossen is, misschien eens melden aan HTC? Of via XDA aan wat test gebruikers. Die hebben wat specifieker contact met HTC devs denk ik. Wil ik ook wel voor je doen als je niet weet wie en waar, laat maar weten, heb zelf wel eens contact via pm met een tester.
Ik hoor net van een XDA dev dat het iets is wat er al sinds de HTC 10 inzit. "we have that stupid behavior since the htc10 with the color adaption, no idea where it happens. already looked at it to disable it."

Misschien dat ooit een andere dev het weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
letskeepitsafe schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:17:
[...]

Ik hoor net van een XDA dev dat het iets is wat er al sinds de HTC 10 inzit. "we have that stupid behavior since the htc10 with the color adaption, no idea where it happens. already looked at it to disable it."

Misschien dat ooit een andere dev het weet te vinden.
Hm ok.. tja zou toch moeten kunnen lijkt me, lijkt me puur software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Even doorbordurend op de sync-ellende. Bij de HTC-mail variant kan ik WEL de agenda sync op 'alles' zetten. Alleen kent die weer niet een losse verjaardagagenda zoals deze blijkbaar is ontstaan in Outlook. Gelukkig vist mijn kalenderapp die weer los uit de contactpersonen. Wat een gedoe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

letskeepitsafe schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:35:
[...]

Geen oplossing bij de bron maar meer het beperken van de overlast. Redditapp heeft zelf nightmodus. Gebruik dit zelf juist om in het donker niet last te hebben van het vele licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
alexkroeze schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:20:
[...]

Geen oplossing bij de bron maar meer het beperken van de overlast. Redditapp heeft zelf nightmodus. Gebruik dit zelf juist om in het donker niet last te hebben van het vele licht.
Klopt, maar persoonlijk vind ik witte tekst op een zwarte achtergrond niet fijn lezen. Ik gebruik liever Night Mode zodat ik wel gewoon een witte (gele) pagina met zwarte tekst heb zonder dat het erg slecht is voor mijn ogen 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Slecht voor je nachtrust...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
Señor Sjon schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:03:
Even doorbordurend op de sync-ellende. Bij de HTC-mail variant kan ik WEL de agenda sync op 'alles' zetten. Alleen kent die weer niet een losse verjaardagagenda zoals deze blijkbaar is ontstaan in Outlook. Gelukkig vist mijn kalenderapp die weer los uit de contactpersonen. Wat een gedoe. :P
Google mail doet het uitstekend bij mij op alle apperaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Nu online
Hallo HTC U11 genieters.

Omdat ik de HTC u11 toch wel een mooie telefoon vind, verdiep ik mij wel hier in.
Mijn vraag is eigenlijk aan die gene die er al één een poosje hebben.
Hebben jullie hem al eens laten vallen op een stenen ondergrond, want ik ben wel een beetje bang dat hij dan kapot gaat omdat hij van glas is, hij is wel verrekte mooi hoor maar ik zou hem dan ook wel mooi willen houden.
En als jullie hem hebben laten vallen, was het dan met of zonder case.

Graag hoor ik van jullie.

Gr. Gerrya.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 11:55
Gerrya schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:50:
Hallo HTC U11 genieters.

Omdat ik de HTC u11 toch wel een mooie telefoon vind, verdiep ik mij wel hier in.
Mijn vraag is eigenlijk aan die gene die er al één een poosje hebben.
Hebben jullie hem al eens laten vallen op een stenen ondergrond, want ik ben wel een beetje bang dat hij dan kapot gaat omdat hij van glas is, hij is wel verrekte mooi hoor maar ik zou hem dan ook wel mooi willen houden.
En als jullie hem hebben laten vallen, was het dan met of zonder case.

Graag hoor ik van jullie.

Gr. Gerrya.
Ik heb totnutoe mijn telefoon nog niet laten vallen praise the lord. Ik gebruik wel een case aangezien ik zeker geen krassen wil op dit prachtige toestel. Op zich zou ik niet twijfelen als ik van u was. HTC had met de HTC10 al een enorm goed toestel en deze is wat mij betreft een geweldig all-round toestel. Ik gebruik hem nu al een dikke anderhalve week en heb nog geen echte minpunten gevonden. Het enige minpunt (en nu ben ik aan het muggeziften) is de kleine fingerprint scanner die nogal laag staat dus dat is effe wennen. Other than that I am a happy camper ;)
Pas op er zijn veel goeie toestellen verkrijgbaar zoals de S8/+ of de LG G6 die prijs/kwaliteit echt super is maar persoonlijk ben ik toch tevreden dat ik overgestapt ben naar de HTC U11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Vind je het erg dat ik dat niet ga testen? :P Geen val is hetzelfde en scherm kapot = scherm kapot. Op Youtube zijn wel valtesten te vinden: hint: anno 2017 zijn er weinig toestellen gemaakt om dit te overleven. Vroeger met de lichtere en kleinere kunststof telefoons ging dit veel beter. De LG V10 had zelfs een RVS-rand hiervoor. Alleen die ging weer stuk aan de binnenkant (bootloops).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 13:37
Tja dat risico is bij alle "glazen" toestellen nu eenmaal aanwezig.
Wie mooi wil zijn heeft de kans op pijn lijden als ie valt.
Alternatief is kiezen voor een toestel die niet van glas is maar ook daar is de kans aanwezig dat als ie een keer verkeerd valt ook het scherm kapot is.
Kwestie van afwegen hoe je gewend bent met je toestel om te gaan.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Nu online
Dank jullie wel voor al jullie antwoorden.
En ja ik snap dat jullie het niet gaan uit testen, 😅
Maar ik dacht dat er misschien al iemand was geweest die hem as l heb laten vallen.
Ik vind hem namelijk ook erg mooi, maar zit ook een beetje in dubio of ik hem niet zou over slaan en ff wachten ( een heel jaar lang🤔) op de volgende HTC.
Misschien zit daar weer een snellere processor in en kan er nog meer mee.

Maar een heel jaar wachten is ook lang hé. 😅😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een case bij in het doosje. Heb je nog enigzins bescherming haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Ik heb hem laten vallen, smorgens op een stapel kledij gelegd toen ik ging douchen en door de val bijna de buren wakker gemaakt.
Maar alles in orde, geen deuk of krasje te vinden.
Super tevreden van het toestel maar wel een slipperige hufter 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
Man wat een fijne telefoon. Blij om weer terug te zijn bij HTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Laatst online: 01-09 20:03
Oké...ik heb precies 1 dag mogen genieten van m'n toestel!
Met het bijgeleverde hoesje is hij gisteren gevallen, de voorkant vet gekrast aan de rechterzijde over de hele lengte, en de achterkant helemaal aan gruzelementen, ik durf het hoesje niet te verwijderen.
Ik heb al HTC nog voor dat ze HTC waren..vele toestellen, omdat ik nooit meer, een ander merk heb genomen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt met HTC..als ik terug kom in Nederland, het toestel maar naar Vodafone terug brengen, met lood in mijn schoenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
jonny htc schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:02:
Oké...ik heb precies 1 dag mogen genieten van m'n toestel!
Met het bijgeleverde hoesje is hij gisteren gevallen, de voorkant vet gekrast aan de rechterzijde over de hele lengte, en de achterkant helemaal aan gruzelementen, ik durf het hoesje niet te verwijderen.
Ik heb al HTC nog voor dat ze HTC waren..vele toestellen, omdat ik nooit meer, een ander merk heb genomen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt met HTC..als ik terug kom in Nederland, het toestel maar naar Vodafone terug brengen, met lood in mijn schoenen
Niet ontopic maar misschien een tip.
Dekt je reisverzekering het?
Sterkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Vanavond ViperU maar flashen. Voor ik antwoord heb van HTC?.....

En.... Jah er komt een proximity mod icm edge sense.
Dus als je m achter in je broekzak hebt geen ongewenste activatie van Edge Sense meer...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Huigie schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 11:12:
Ik krijg hem nu binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik ook, eindelijk...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Hebben meer mensen last van scroll lag / haperingen in sommige apps?
Bijvoorbeeld de Play Store. Als je die vers opent, en daarna gewoon op de startpagina naar beneden scrollt. Laten we zeggen 3-4 rijen met apps per swipe. Bij mij is dat echt enorm laggy. Zelfs als je uiteindelijk helemaal beneden bent en de hele startpagina dus al geladen is, is het verre van smooth as je gewoon in een normaal tempo naar boven en onder scrollt.

EDIT: Hier een video met GPU Profiling aan zodat je de spikes ook goed ziet: YouTube: VID 20170715 144521 CUT 00'00 00'13

[ Voor 19% gewijzigd door letskeepitsafe op 15-07-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Nou ik heb hem sinds 19-06. Nu spontaan een rare scheur in het scherm.
Ik snap werkelijk niet hoe het kan, hij is niet gevallen en hij heeft niet strak in mn broek gezeten.

Afbeeldingslocatie: https://webmail.infiltrate.nl/20170715_175827.JPG

Afbeeldingslocatie: https://webmail.infiltrate.nl/20170715_175858.JPG

Helemaal door tot de speaker en onder tot de homeknop. :F

oh en nu heb ik ook reclame blokken bovenop mijn toetsenbord WTF.

[ Voor 10% gewijzigd door blup op 16-07-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
blup schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:06:
Ik snap werkelijk niet hoe het kan, hij is niet gevallen en hij heeft niet strak in mn broek gezeten.

[afbeelding]

[afbeelding]

oh en nu heb ik ook reclame blokken bovenop mijn toetsenbord WTF.
Dan zou ik gewoon contact opnemen voor garantie, een scherm hoort niet zomaar te scheuren natuurlijk. Misschien een productiefout?

Toetsenboard ligt aan Touchpal, heeft niks met HTC te maken. Voor nu zou je een ander toetsenboard kunnen installeren (ik gebruik zelf al jaren Gboard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Touchpal is de HTC standaard, erg slecht dat daar banners bij komen. Grapje hebben ze al eerder geflikt zie ik in de reviews. Volgens mij proberen die lui het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaell958
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-07 18:30
Is er een mogelijkheid om de resolutie aan te passen bij dit toestel? Kan het namelijk niet direct vinden of moet ik daarvoor een app installeren iemand hiermee ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Hallo,

Zijn er hier mensen die van een HTC 10 overgestapt zijn?
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn tov de 10.
Is de U11 naar jullie mening een goede upgrade geweest?

Het verhaal is zo:
Ik was in het bezit van een HTC 10.
Die heb ik ter raparatie moeten opsturen omdat er iets met de trilmotor was.
Bij Dynafix werd besloten het toestel om te ruilen voor een nieuwe.
Nieuw toestel ontvangen en ingesteld kwam ik er achter dat de trilfunctie helemaal niet werkte.
Telefoon meteen weer opgestuurd en 2,5 week later kreeg ik van de webwinkel een mail van Dynafix dat de telefoon onherstelbaar beschadigd is door oxidatieschade.
Na contact te hebben gehad met de webwinkel dat dit niet kan kloppen aangezien het een nieuw toestel zou zijn is er vanuit hun besloten om de waarde van het toestel bij aanschaf om te zetten in shoptegoed.

Nu heb ik €748 shoptegoed en kan ik er voor kiezen om weer de HTC 10 te nemen en €200 tegoed over te houden of ik kan nu gratis de overstap naar de HTC U11 maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HGHK
Ik zou gaan voor de U 11 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik ook, zeker nu de HTC 10 reclame gekregen heeft in het toetsenbord. nieuws: HTC start met tonen advertenties boven HTC 10-toetsenbord

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichelJ
  • Laatst online: 11-09 11:42
De reclames komen gewoon bij touchpal vandaan. Wordt tijd dat HTC een ander toetsenbord neemt als standaard. Gewoon een Gboard of iets anders en dan touchpal uitschakelen. Geen probleem verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
Las dat ook over het toetsenbord, man wat een jankerds daar en zelfs van "nooit meer een htc" en dat om een toetsenbord wat je binnen 2 minuten vervangen hebt voor bijv Swiftkey.
Terwijl het gewoon een meegeleverde niet HTC app is die je zoals gezegd eenvoudig kunt vervangen door een andere.
Zou wel eens willen weten hoeveel apps MET ads die lui ook op hun toestel hebben en hier niet om zitten te janken. Loosers!

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
snah001 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 20:06:
Las dat ook over het toetsenbord, man wat een jankerds daar en zelfs van "nooit meer een htc" en dat om een toetsenbord wat je binnen 2 minuten vervangen hebt voor bijv Swiftkey.
Terwijl het gewoon een meegeleverde niet HTC app is die je zoals gezegd eenvoudig kunt vervangen door een andere.
Zou wel eens willen weten hoeveel apps MET ads die lui ook op hun toestel hebben en hier niet om zitten te janken. Loosers!
Ja zo zou je het kunnen zien. Ik als "consument" vind het schandalig dat ik reclame voorgeschoteld krijg op een basis onderdeel van een product wat ik al voor veel geld gekocht heb.

Natuurlijk kun je een ander keyboard installeren maar dat is het punt niet denk ik. Ook gaan je vergelijk met een app inclusief reclame volledig mank want voor dergelijke apps betaal je meestal niet. Betaalde apps met alsnog reclame krijgen namelijk doorgaans ook erg slechte cijfers en reviews.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

Net ook reclame boven touchpal toetsenbord. Helaas is het wel een HTC versie die niet te deinstalleren is.

Nu SwiftKey geïnstalleerd op mijn u11

[ Voor 4% gewijzigd door Sr_Ogel op 16-07-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
Zou toch nog liever voor Gboard Gaan tegenover Swiftykey, ik moet zeggen dat ik google meer vertrouw dan swiftkey met mijn data.

En daarnaast kan je bij swiftkey de suggesties niet uit zetten en alleen de toetsen gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door Skadrow op 16-07-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
  • Laatst online: 11-09 11:42
Donstil schreef op zondag 16 juli 2017 @ 20:31:
[...]

Ja zo zou je het kunnen zien. Ik als "consument" vind het schandalig dat ik reclame voorgeschoteld krijg op een basis onderdeel van een product wat ik al voor veel geld gekocht heb.

Natuurlijk kun je een ander keyboard installeren maar dat is het punt niet denk ik. Ook gaan je vergelijk met een app inclusief reclame volledig mank want voor dergelijke apps betaal je meestal niet. Betaalde apps met alsnog reclame krijgen namelijk doorgaans ook erg slechte cijfers en reviews.
Volgens mij is hier de schuldige touchpal zelf die een update heeft geinstalleerd. Wat ik uit de verschillende berichten heb gehaald is dat ze dit vaker flikken. Daarom is het raar dat HTC nog met ze in zee gaat. Ik til er niet zo zwaar aan. Ik verwijder de update en deactivate gewoon touchpal.

[edit] volgens nu.nl gaat het om een fout en werkt HTC aan een oplossing:

Volgens een woordvoerder van HTC zijn de advertenties per ongeluk aan het standaardtoetsenbord toegevoegd. "Door een fout krijgen sommige HTC-klanten reclames te zien op hun smartphonetoetsenbord", aldus het bedrijf tegenover Engadget. Er zou worden gewerkt aan een oplossing.

Het is verder gewoon een erg goed toestel.

[ Voor 15% gewijzigd door MichelJ op 17-07-2017 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Skadrow schreef op zondag 16 juli 2017 @ 23:49:
Zou toch nog liever voor Gboard Gaan tegenover Swiftykey, ik moet zeggen dat ik google meer vertrouw dan swiftkey met mijn data.

En daarnaast kan je bij swiftkey de suggesties niet uit zetten en alleen de toetsen gebruiken.
Gboard gaat anders geregeld op zwart hier. Nog nooit eerder gehad met een toetsenbord. Input werkt wel, maar je bent letterlijk blind aan het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
Señor Sjon schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:45:
[...]

Gboard gaat anders geregeld op zwart hier. Nog nooit eerder gehad met een toetsenbord. Input werkt wel, maar je bent letterlijk blind aan het typen.
Dit heb ik zelf nog niet ervaren want ik draai zelf altijd de beta.
Je kan ook altijd nog de google keyboard gebruiken van marshmallow als je een low memory alternatief zoekt vergeleken met gboard, draait ook heel smooth en nooit problemen eigelijk, apkmirror of als je een signed apk op xda gebruikt krijg je ook geen update melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het kan niet geheugen zijn. Eerder een oepsje in de grafische driver o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Señor Sjon schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:45:
[...]

Gebruik al jaren het toetsenbord van Google en heb dit nog nooit ervaren. Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerpsv
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-08 12:21
'Per ongeluk' :+

http://www.nu.nl/mobiel/4845129/htc-voegt-per-ongeluk-reclame-toe-toetsenbord-smartphones.html

Even wachten op de update zonder reclame dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
japjaan schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:24:
[...]

Gebruik al jaren het toetsenbord van Google en heb dit nog nooit ervaren. Vreemd
Ik ook. Op de U11 heb ik het nu 2x gehad dat het toetsenbord op zwart ging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Ik heb echt het idee alsof ik crazy pills neem, maar de U11 draait apps bij mij totaal niet smooth. Ik heb een Lenovo K3 Note van een paar jaar oud met een trage mediatek CPU erin en als ik daarop dezelfde app draai als op de U11 dan lopen die daarop wel smooth. Op de U11 merk ik vaak vertragingen, gestotter, lag of hoe je het ook wilt omschrijven.

De enige manier bij mij om de U11 smooth te laten werken is door via een custom kernel de governors te veranderen. Hier 3 korte video's die het verschil laten zien aan de hand van GPU profiling.

Video 1 een 1080p 60fps Twitch stream. Je kunt de spikes zien en over het algemeen zit alles ook dicht tegen de groene lijn (op zich niet erg, de spikes en dus frame drops wel).
Video 2 dezelfde 1080p 60fps Twitch stream. Geen spikes en dus ook rustiger onder de groene lijn.
Video 3 laat dezelfde comment thread in Reddit is Fun zien. In het begin met de Performance governor, daarna switch ik naar de Interactive governor (standaard HTC instelling). De spikes boven de groene lijn zijn duidelijk zichtbaar.

Ik heb werkelijk geen idee wat HTC doet, want de performance is er dus duidelijk (duh, beste CPU), maar op de een of andere manier werkt alles standaard enorm slecht.
Dit gebeurt allemaal ook op Stock ROM, verse installatie zonder ook maar iets terug te zetten.

Ik kan toch niet de enige zijn die merkt dat dingen niet soepel lopen? Als zelfs een budget telefoon van meer dan 2 jaar oud wel smooth door text kan scrollen, maar de U11 niet, dan klopt er toch iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kijk eens bij de 'Boost' App. Daar kan je e.e.a. tweaken. Maar ik herken je verhaal niet. Van het weekend een S7 voor mijn moeder geïnstalleerd, maar die voelt echt hopeloos sluggish aan in alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 11:55
Señor Sjon schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:15:
Kijk eens bij de 'Boost' App. Daar kan je e.e.a. tweaken. Maar ik herken je verhaal niet. Van het weekend een S7 voor mijn moeder geïnstalleerd, maar die voelt echt hopeloos sluggish aan in alles.
Ik herken dit verhaal ook niet; HTC U11 moet zowat de vlotste telefoon zijn die ik totnutoe gehad heb en er zijn er al een flink aantal de revue gepasseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
blup schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:06:

Als ik de foto's goed bekijk is de zijkant van het scherm door iets scherps geraakt want vandaar uit waaiert het patroon uit. Wellicht iets in je zak gehad dat een putje in het scherm veroorzaakte welke pas later bij een bepaalde doorbuigbelasting (bijvoorbeeld bij het uit je zak pakken) begint te scheuren.
Ben bang dat je dit antwoord ook van HTC/Dynafix te horen zult krijgen.
Dit effect zie je ook vaker bij voorruitschade bij auto's. Is eerst een putje die pas na een tijdje zich als scheur manifesteert en steeds verder blijft scheuren. Heb dit begin vorig jaar 3x aan mijn auto aan de hand gehad door 3 x binnen 1 maand een steen tegen de voorruit waarvan je de schade in eerste instantie bijna niet zag maar bij goed kijken je net het putje kon zien. 2 dagen later begon de ruit te scheuren.
Gevalletje van pech dus.
Sterkte ermee en wellicht dat ze toch nog wat voor je doen kunnen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Qbic schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:41:
[...]

Ik herken dit verhaal ook niet; HTC U11 moet zowat de vlotste telefoon zijn die ik totnutoe gehad heb en er zijn er al een flink aantal de revue gepasseerd.
Ik ervaar de U11 ook als super smooth, helemaal in vergelijking met mijn S7 die ik nog steeds heb. Enige wanneer hij soms een kleine hapering vertoond is wanneer ik op 4G snel door Facebook ofzo scroll.

[ Voor 12% gewijzigd door japjaan op 17-07-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Het reclame verhaal bij het toetsenbord is een fout van Touchpal. Ze hebben de verkeerde update gepushed. De OEM versie hoort geen reclame te hebben. Ik vind het persoonlijk een waardeloos toetsenbord en heb hem op de 10 en nu op de U11 Dan ook gelijk vervangen voor de Beta versie van GBoard. HTC heeft een deal met Touchpal voor de centjes wat logisch is als je naar de cijfers van HTC kijkt. GBoard standaard leveren zou een betere optie zijn, maar dat levert niks op. Jammer dat HTC door deze keuze nu weer een slechte naam krijgt terwijl ze net weer op de goede weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:47
Señor Sjon schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Ik ook. Op de U11 heb ik het nu 2x gehad dat het toetsenbord op zwart ging..
Mijn gboard gaat ook regelmatig op zwart, ook heb ik wel eens dat hij vast lijkt te zitten. Ik kan dan wel typen, ik zie een toetsenbord, maar er gebeurd visueel niks als ik bijvoorbeeld naar de leestekens ga, op de achtergrond gebeurd er dan wel wat, maar dat zie ik dus niet.

Als ik vervolgens alle apps even sluit dan werkt het toetsenbord weer naar behoren, heb hem 1 keer opnieuw moeten opstarten om het probleem te fixen.

Verder vind ik het zeer vervelend dat mijn camera de eerste 10 seconden als ik hem op heb gestart onbruikbaar is, daarna werkt hij prima.

Het lijkt alsof ik niet tevreden ben met het toestel, maar het is werkelijk een verademing tegenover mijn oude S7 Edge (waar mijn vriendin nu heel erg blij mee is). Op een paar kleine softwarematige foutjes na is het een geweldig toestel.

[ Voor 8% gewijzigd door Intruder op 19-07-2017 09:57 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als je naar de virtuele toetsenbordinstelling gaat via het hoofdmenu, dan krijg je een 'gboard is gestopt' melding en herstart ie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik heb net een auto magneethouder voor u11 besteld. Ik vraag mij nu opeens af, kan de magneet ook schade aanbrengen aan de telefoon of is dat een fabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Hmm sinds net werkt mijn fps en home knop niet meer, ook na het herstarten van de telefoon niet.
Als ik op fps klik bij instellingen wordt het beeld zwart en reageert het toestel ook niet meer... iemand bekend met dit issue?

Update:

Ben niet de enige:
https://forum.xda-develop...t-sensor-stopped-t3632297

Heb mijn telefoon net aangemeld bij coolblue, stuur hem maandag terug en dan heb ik woensdag alweer een nieuwe.

[ Voor 36% gewijzigd door fast-server op 19-07-2017 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:27
Wel jammer trouwens dat het leuk geadverteerde "Foto's maken onder water" helemaal niet werkt.. de homeknop/fingerprint scanner begint 'm meteen te flippen zodra het water raakt waardoor de camera app meteen wordt afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Ik had iets vochtige handen vlak voor dat mijn fps/home button stopte, dit zou niet uit mogen maken aangezien al mijn vorige telefoons hier tegen konden en de U11 een IP67 rating heeft (aldus HTC)
Begin te vermoeden dat de U11 inderdaad niet zo waterdicht is als ze beloven...

[ Voor 5% gewijzigd door fast-server op 19-07-2017 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 11:16
Die knop rechtsonderaan geeft split-screen. Kan die ook ingesteld worden opdat je een lijst krijgt van de voorgaande applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
frankb schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:24:
Die knop rechtsonderaan geeft split-screen. Kan die ook ingesteld worden opdat je een lijst krijgt van de voorgaande applicaties?
Kory indrukken....is recent apps.

Lang indrukken geeft splitscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 11:16
Kory indrukken....is recent apps.

Lang indrukken geeft splitscreen
Bedankt
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken van bootloader: [HTC U11] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, kabels en andere Accessoires: [HTC U11] Het Grote Accessoires topic
- Winkels, prijzen en levertijden: [HTC U11] Levertijd & Prijzen

Het individueel melden dat je een update binnen hebt voegt niet zo heel erg veel toe en laat dat dan ook achterwegen. Het discussiëren over de update zelf (problemen, veranderingen, e.d.) mag natuurlijk wel gewoon.