Iemand de Edge Sense Plus app al geprobeerd? Werkt wat mij betreft erg fijn. Ben benieuwd of HTC zelf ook nog dit soort opties gaat toevoegen.
Google Play: Edge Sense Plus
Google Play: Edge Sense Plus
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En natuurlijk alleen maar de originele kabel en lader gebruikt...krakendmodem schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 20:44:
nu fikt de aansluiting van de usb op de telefoon door zodra die aan de lader werd aangesloten (die is gesmolten).
.
Ja, die werd inderdaad gebruikt. Andere usb kabels hebben we ook niet, niet van het type dat de U11 gebruikt. En de lader zelf was gewoon "heet", dus er is iets mis mee.Huigie schreef op zondag 23 juli 2017 @ 19:26:
[...]
En natuurlijk alleen maar de originele kabel en lader gebruikt...
[ Voor 24% gewijzigd door krakendmodem op 23-07-2017 21:55 ]
Is niet mijn toestel maar die van mijn broertje. En deze was ook net twee weken oud. Echt een super fijne telefoon, dus erg jammer van deze fout.japjaan schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 22:54:
Idd erg zuur! Ik heb hem nu goed 2 week en heb echt nergens last van, zeer tevreden. Gewoon retour en nieuwe laten opsturen. Je wil niet weten hoeveel problemen er met OnePlus5 zijn/waren of bijvoorbeeld de vorige generatie LG's. Er zitten nou eenmaal soms rotte appels tussen. Het kan niet zo zijn dat 100000 vd 100000 geproduceerde telefoons helemaal perfect zijn, helaas heb jij net een verkeerde te pakken
[ Voor 5% gewijzigd door krakendmodem op 23-07-2017 21:54 ]
Ik heb vanaf dag 1 het meegeleverde hoesje eromheen zitten vanwege de besmettelijke achterkant. Dat is mijn geluk geweest, want vorige week had ik hem in een broekzak van een joggingbroek en vond ik het nodig een trucje uit te proberen op de stuntstep van mijn zoontje. Met een sierlijke boog vloeg het toestel uit mijn zak, zo op de betonnen tegels. Niets aan de hand, behalve wat krassen op het hoesje.Gerrya schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:50:
Hebben jullie hem al eens laten vallen op een stenen ondergrond, want ik ben wel een beetje bang dat hij dan kapot gaat omdat hij van glas is, hij is wel verrekte mooi hoor maar ik zou hem dan ook wel mooi willen houden.
En als jullie hem hebben laten vallen, was het dan met of zonder case.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik vermoed dat het de oleophobic laag is die zowel op de voor- als achterkant zit is. Ik heb op mijn scherm ook dat zodra ik het scherm heb schoongemaakt, er niks te zien is. Op het moment dat ik een aantal vingerafdrukken zie ontstaan (onvermijdbaar natuurlijk), begin ik een soort krasje te zien.Fkramerr schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:04:
Ja als ik het met dat doekje schoonmaak zie ik het nog een beetje, wel minder. Het word opvallender als hij weer onder de vingerafdrukken zit. In de spiegel moet ik wel wat moeite doen maar ook dan zie ik het nog een beetje. Ik heb hem nog niet onder water gehad. Misschien dat er hooguit een paar regen druppels op gekomen zijn tijdens gebruik buiten maar meer niet.
[ Voor 32% gewijzigd door snah001 op 26-07-2017 23:39 ]
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 27-07-2017 14:43 ]
[ Voor 32% gewijzigd door snah001 op 28-07-2017 01:08 ]
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Mooie oplossing 😀Señor Sjon schreef op zondag 30 juli 2017 @ 17:13:
Ik let er niet op?
Krijg is niet. Alleen boven in de status bar een icoontje om modus te wijzigen wat ik wel eens gebruik, dus niet irritant.Cronimet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:10:
Niemand die hetzelfde probleem heeft met de pop-up van htc boomsound?
Ik geraak er maar niet van af en het is echt enorm irritant
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ik snap niet wat je bedoelt, kun je er een screenshot van posten? Het enige wat ik krijg is de HTC USonic notificatie, alleen als er daadwerkelijk audio wordt afgespeeld.Cronimet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:10:
Niemand die hetzelfde probleem heeft met de pop-up van htc boomsound?
Ik geraak er maar niet van af en het is echt enorm irritant
Geen vastlopers gehad, maar de camera is (via de knijpfunctie) echt idioot traag met opstarten. Inderdaad de eerste 5 tot 10 seconden onbruikbaar. Heel jammer als je snel een plaatje wil schieten.kgb545 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:25:
Stottert de camera bij jullie ook bij het opstarten? Bij mij is het beeld bij de eerste 5 tot 10 seconden niet soepel, letterlijk horten en stoten.
Ook zelfs een keer een vastloper gehad bij het openen van de camera. Telefoon reageerde totaal niet (ook 10 seconden powerknop indrukken niet). Pas na een minuut ofzo werd de app (geforceerd?) gesloten.
Deze bedoel ik dus en die krijg ik zelfs zonder dat ik muziek afspeel.Extraxyz schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:20:
[...]
Ik snap niet wat je bedoelt, kun je er een screenshot van posten? Het enige wat ik krijg is de HTC USonic notificatie, alleen als er daadwerkelijk audio wordt afgespeeld.
Ik herken dit punt gedeeltelijk. Ik had ook een keer dat de notificatie zichtbaar bleef terwijl ik niks open had staan wat muziek afspeelde. Het bleek bij mij te komen door de Pokerstars app. Ook al had ik die app alleen geopend (niet eens ingelogd) en weer via de back knop 'afgesloten', toch bleef de boomsound notificatie in beeld. Toen ik de Pokerstars app handmatig beëindigde door via recent apps hem weg te swipen was de boomsound notificatie ook weg.Cronimet schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:43:
Deze bedoel ik dus en die krijg ik zelfs zonder dat ik muziek afspeel.
Ja, open de selfie camera. Haal bovenin de balk omlaag en ga daar helemaal links naar settings. Daarzo camera options uitklappen en 'save mirrored selfies' uitvinken.frankb schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:40:
Ik heb een vraag mbt de camera. Ik maakte net een selfie (ja, ik ook) en zag dat alles in spiegelbeeld is. Kun je dat ergens aanpassen?
[ Voor 43% gewijzigd door frankb op 03-08-2017 11:32 ]
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
[ Voor 14% gewijzigd door snah001 op 07-08-2017 10:13 ]
[ Voor 14% gewijzigd door snah001 op 07-08-2017 22:22 ]
Nu al sinds dat het gebeurde geen reboots oid gehad. Geen idee wat het was. Ideeen hoe ik kan zien welke app haywire ging?snah001 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:11:
Dat is niet normaal hoor.
Ga even bij jezelf na wat je vlak daarvoor hebt gedaan, wellicht een rogue app die trachtte toegang te krijgen tot de root of andere beveiligde partities waarna de toestelbeveiliging ingreep.
Bootloop ontstaat wanneer het toestel de Rom niet kan laden door een of andere reden.
Deed hij het daarna wel weer goed?
Vervelende situatie natuurlijk maar 't betekent natuurlijk niet dat elk device faulty is je hebt gewoon pech, dus je laatste zin is wellicht wat overdreven. Wat had je verwacht van HTC? Zij kunnen ook niet zomaar zien wat er aan de hand is natuurlijk en als het probleem zich aanhoudt na hun gegeven oplossing is opsturen toch het enige mogelijke?realphoenikx schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:39:
Daarnaast moet ik waarschijnlijk mijn advies aan mijn vriendin om dit toestel aan te schaffen herzien. Buenos dias!
Ik ben vooral teleurgesteld dat HTC Nederland me doorverwees naar HTC Spanje. Hierdoor moest ik twee keer hetzelfde verhaal vertellen, de tweede keer aan een employee die geen Engels kon spreken. In mijn naÏviteit had ik verondersteld dat het één bedrijf was. Ik had het dus logischer gevonden als HTC Nederland zelf met HTC Spanje had geschakeld op zoek naar een desnoods tijdelijke oplossing. Misschien is mijn laatste zin inderdaad wat overdreven, maar vergeef me mijn frustratie maar. Dit is niet wat je verwacht van een gloednieuw, niet goedkoop toestel.japjaan schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:19:
[...]
Vervelende situatie natuurlijk maar 't betekent natuurlijk niet dat elk device faulty is je hebt gewoon pech, dus je laatste zin is wellicht wat overdreven. Wat had je verwacht van HTC? Zij kunnen ook niet zomaar zien wat er aan de hand is natuurlijk en als het probleem zich aanhoudt na hun gegeven oplossing is opsturen toch het enige mogelijke?
[ Voor 3% gewijzigd door snah001 op 09-08-2017 21:57 ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Misschien even een mailtje naar ze sturen?fast-server schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:23:
Weet iemand of Dr. mobile (dynafix) ook het scherm van een HTC U11 kan vervangen? op hun site kan ik niet de U11 selecteren en ook op imei is deze niet te vinden laat staan een prijs.
Kan dus ook geen offerte laten opmaken voor de verzekering.
De enige site die ik tegenkom is https://www.probello.nl/order/4/378 maar dit is geen officieel HTC reparatie bedrijf.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
[ Voor 12% gewijzigd door snah001 op 19-08-2017 15:35 ]
Dual sim: (sim 2 alleen 3G/2G)2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G bands HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
4G bands LTE band 1(2100), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 17(700), 20(800), 28(700), 32(1500), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
Speed HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A (4CA) Cat16 1024/75 Mbps
GPRS Yes
EDGE Yes
2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
3G bands HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
4G bands LTE band 1(2100), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 17(700), 20(800), 28(700), 32(1500), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
Speed HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A (4CA) Cat15 800/75 Mbps
GPRS Yes
EDGE Yes
Ik gebruik met veel plezier de dual sim versie.ucsdcom schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:22:
De HTC U11 lijkt mij vooral interessant als dual sim variant. Het lukt mij niet om ervaringen met de dualsim functionaliteit te vinden. Helaas alleen mensen die klagen dat er een "1" in beeld blijft naast de ontvangst bars bovenin het scherm, ook als je slechts 1 sim plaatst.
Bij een Oneplus-X die ik heb met dual-Sim functionaliteit ben je op je eerste sim bereikbaar op 2G/3G/4G en tegelijk op je 2e simkaart 2G/3G ontvangst, geen 4G. Helaas mist op beide verbindingen 4G+ oftewel LTE advanced. Dat geeft zowel betere snelheden als betere ontvangst onder moeilijke ontvangst omstandigheden. Kortom, 2 voordelen die je niet wilt missen.
Op HTC.com zie ik bij de specs dat beide simslots 4G ondersteuning hebben. Klopt dat? En kunnen beide simkaarten tegelijk met 4G verbonden zijn op de HTC U11? Verder zag ik een revieuw die vermeldde dat de dualsim versie geen 4G+ dus geen LTE advanced ontvangst heeft. Klopt dat? Een andere site weet dan weer te melden dat de dual sim variant trager is. Dus wat software betreft en weer een andere site zegt dat de maximale 4G download nelheid 1GB is voor de enkel sim phone en 800 mb voor de dual sim versie. Wat dan geen big deal is, omdat de netwerken dit bij lange na nog niet ondersteunen en dat wel zou betekenen dat ook de dual sim versie wel 4G+ aan boord heeft.
Wat is waar?
[ Voor 3% gewijzigd door rajackar op 20-08-2017 22:05 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Als extra aanvulling. De updates komen tot nu toe ook gewoon gelijk met de single sim uit.rajackar schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:03:
[...]
Ik gebruik met veel plezier de dual sim versie.
Beide slots ondersteunen 4g maar niet tegelijkertijd. Dat maakt mij dan weer niets uit want je hebt toch maar op 1 slot een data verbinding. Je kunt in de software aangeven welke sim voor data gebruikt wordt en die sim gaat dan op 4g. Inclusief 4g+ (btw, 4g is in Europa ook echt LTE. In de VS werd dat hsdpa soms aangeprezen als 4g).
De verbinding van de andere sim gaat dan naar 3g/2g.
Ik gebruik al een tijdje alleen maar dual sim telefoons en kan de U11 van harte aanraden.
Ik vermoed dat dit wel mee gaat vallen. Ik zit nu zelf met 1 sim op Tele2 en heb geen enkel probleem. Ik kan me slecht voorstellen dat je dit toestel nog gebruikt tegen de tijd dat 3g er uit gaat bij Tele2. Puur 4g is iets dat ik de komende jaren nog niet echt zie gebeuren.ucsdcom schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:56:
Bedankt voor jullie ervaringen. Bij HTC stond er "simultaneous 4G" bij de specs. Ik hoopte dat dat betekende dat ze 2 ontvangstdelen hadden ingebouwd, waardoor ook echt op beide sims 4G te gebruiken is. Op de eerste sim dan voor mobiel internet en op de 2e simkaart voor bellen over 4G via VoLTE. Zeker bij Tele2 gaat het op den duur een issue worden als je verbinding continu op 2G/3G staat (=roaming bij T-Mobile wat ze geld kost) of dat je belt via hun eigen 4G netwerk. Vooral als over een jaar of 2 de roaming met T-Mobile wordt uitgezet, dan heb je opeens een probleem. De HTC U11 valt wel onder de officieel ondersteunde toestellen bij Tele2, maar met de dual-sim hebben ze vast geen rekening gehouden, juist omdat ze zelf de enkel sims versie verkopen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Nou, reken erop dat Tele2 over ongeveer 2 jaar al probeert van de 2G/3G roaming af te komen. Er zijn niet voor niets toestelvoorwaarden gesteld aan nieuwe klanten. Bij klanten zonder geschikt toestel blokkeert Tele2 al actief de 2G/3G roaming. Ook worden nu al klanten met 4G en 4G bel geschikte toestellen actief gebeld om de instellingen voor 4G bellen na te lopen of te activeren. Voorheen wisselde ik iedere 3 maanden van toestel, maar sinds de toestelkorting/ subsidie niet meer echt is,rajackar schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:04:
[...]
Ik vermoed dat dit wel mee gaat vallen. Ik zit nu zelf met 1 sim op Tele2 en heb geen enkel probleem. Ik kan me slecht voorstellen dat je dit toestel nog gebruikt tegen de tijd dat 3g er uit gaat bij Tele2. Puur 4g is iets dat ik de komende jaren nog niet echt zie gebeuren.
De updates hebben btw ook steeds hetzelfde nummer.
OK, dat had ik me nog niet zo gerealiseerd.ucsdcom schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:26:
[...]
Nou, reken erop dat Tele2 over ongeveer 2 jaar al probeert van de 2G/3G roaming af te komen. Er zijn niet voor niets toestelvoorwaarden gesteld aan nieuwe klanten. Bij klanten zonder geschikt toestel blokkeert Tele2 al actief de 2G/3G roaming. Ook worden nu al klanten met 4G en 4G bel geschikte toestellen actief gebeld om de instellingen voor 4G bellen na te lopen of te activeren. Voorheen wisselde ik iedere 3 maanden van toestel, maar sinds de toestelkorting/ subsidie niet meer echt is,
Koop ik toestelken wel los en probeer ik ze 2 jaar te gebruiken.
Helaas had dit ook geen resultaat. Bij mijn terugkomst in Nederland merkte ik dat ik onder een hele sterke lamp wel vaag het scherm kon zien. Het toestel was ingesteld op maximale helderheid. Nu is sinds maandag 14 augustus het toestel ter reparatie aangeboden en sinds de 17e staan er diverse onderdelen bij de reparatieservice in bestelling.snah001 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:56:
Dat is idd gewoon vette pech hebben.
Ik heb zo'n 10+verschillende HTC toestellen gehad en nog nooit 1 probleem gehad dus zo kan het ook.
Probeer iig naar de download mode te booten (tel geheel uit, daarna volume down en aan knop tegelijk vasthouden). Heb je dan beeld op je scherm? Zo ja laat hem dan in die staat de accu leegtrekken (kan wel paar uur duren) en hang hem als ie zichzelf heeft uitgeschakeld aan de lader.
Na enkele minuten kun je proberen of je kunt booten en of je weer normaal beeld hebt.
Laat even weten of dit werkt. Succes
Helaas kan ieder apparaat last hebben van defecten. Voor jou dubbel vervelend als het tijdens vakantie gebeurd.realphoenikx schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:46:
[...]
Helaas had dit ook geen resultaat. Bij mijn terugkomst in Nederland merkte ik dat ik onder een hele sterke lamp wel vaag het scherm kon zien. Het toestel was ingesteld op maximale helderheid. Nu is sinds maandag 14 augustus het toestel ter reparatie aangeboden en sinds de 17e staan er diverse onderdelen bij de reparatieservice in bestelling.
[ Voor 9% gewijzigd door japjaan op 26-08-2017 12:09 ]
Afgelopen zaterdag kreeg ik het blijde bericht dat het toestel was gerepareerd en kon worden opgehaald. De Vodafone medewerker liet me het toestel in werkende staat zien. Het beeldscherm zou zijn vervangen. Thuis aangekomen ondervond ik tot mijn ontzetting echter precies hetzelfde probleem. Geen beeld.rajackar schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:27:
[...]
Helaas kan ieder apparaat last hebben van defecten. Voor jou dubbel vervelend als het tijdens vakantie gebeurd.
Ik zou een fabrikant dan ook niet beoordelen op het feit dat er een defect is maar juist op hoe ze omgaan met garantie en reparatie.
Dat is wel echt balen zeg.realphoenikx schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 22:41:
[...]
Afgelopen zaterdag kreeg ik het blijde bericht dat het toestel was gerepareerd en kon worden opgehaald. De Vodafone medewerker liet me het toestel in werkende staat zien. Het beeldscherm zou zijn vervangen. Thuis aangekomen ondervond ik tot mijn ontzetting echter precies hetzelfde probleem. Geen beeld.
Wordt vervolgd.
[ Voor 18% gewijzigd door snah001 op 28-08-2017 15:13 ]
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2017 18:47 . Reden: Probleem opgelost ]
Helderheid op 50% en Boost+ goed instellen. Goede verbinding maakt ook veel uit. 6 uur haal ik dan wel.Muheed10 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:23:
Ik merk dat ik met redelijk veel gebruik maximaal een screen on time van ongeveer 4 tot 4,5 uur haal. Op het xda forum lees ik dat men veel betere SOT's haalt.
Mijn gebruik is vooral browsen, social media (facebook, snapchat, instagram) en whatsapp. Gemiddeld de helderheid op de helft staan en geen automatische synchronisatie voor o.a. mail.
Doe ik iets fout, of zetten andere bijv. de stroombesparingsmode al snel aan?
Boost+ goed instellen? Dat is een goed punt, want tot op heden heb ik altijd automatisch alles geoptimaliseerd. Eens in de zoveel tijd merkt de app op dat het 'zuiniger' kan en optimaliseert die de apps. Of is het aan te raden om nog handmatige aanpassingen er in te maken?Golf2vr6 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:58:
[...]
Helderheid op 50% en Boost+ goed instellen. Goede verbinding maakt ook veel uit. 6 uur haal ik dan wel.
Heb je onder settings/batterij/optimalisatie batterij voor alle apps optimalisatie geactiveerd?Muheed10 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:23:
Ik merk dat ik met redelijk veel gebruik maximaal een screen on time van ongeveer 4 tot 4,5 uur haal. Op het xda forum lees ik dat men veel betere SOT's haalt.
Mijn gebruik is vooral browsen, social media (facebook, snapchat, instagram) en whatsapp. Gemiddeld de helderheid op de helft staan en geen automatische synchronisatie voor o.a. mail.
Doe ik iets fout, of zetten andere bijv. de stroombesparingsmode al snel aan?
Thanks, heb je tips meegenomen. Merkte dat ik blijkbaar ooit vergeten was om 'zeer nauwkeurig' naar 'batterij sparen' te zetten bij locatie instellingen. Merk vrijwel direct verschil. Ook vele apps ingeschakeld bij batterij optimalisatie/boost+. Zit nu bijv. bijna 19 uur op de batterijload, waarvan 2 uur SOT -> 61%.snah001 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:34:
[...]
Heb je onder settings/batterij/optimalisatie batterij voor alle apps optimalisatie geactiveerd?
Verder onder settings/locatie batterij sparen aangezet?
Ook de eerder aangehaalde onder Boost+ vermogensoptimalisatie voor zoveel mogelijk apps geactiveerd?
Verder gebruik ik Greenify om zo snel mogelijk de doze functie voor zoveel mogelijk apps te activeren.
Ook gebruik ik de app Lux Autobrightness waarmee ik veel fijner de helderheidnivo's adhv het omgevingslicht kan instellen dan met autobrightness zelf.
Ik heb 3 x exchange pushmail en gebruik FB, LinkedIn,WhatsApp, Hangouts, sms, weinig gesprekken, geen games en haal met gemak 8 uur SOT.
Gedurende de nacht verlies ik tussen de 0,3 en 0,4% per uur aan lading.
O ja, en gewoon op stock rom, niet rooted.
[ Voor 3% gewijzigd door maurits187 op 04-09-2017 13:24 ]
Dat weet ik, maar iheartradio en buienalarm wil je juist in je notificatiebalk zienHuigie schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:25:
Als je langer op zo'n bericht drukt met je vinger dan kan je de meldingen van die app helemaal uit zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door snah001 op 05-09-2017 13:16 ]
Ik krijg hem op mijn Dual Nu ook binnen.snah001 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:09:
OTA voor single sim 1.27.401.5 met security update datum 1 augustus is nu beschikbaar in NL.
Indien stock ga dan naar settings/info/software updates.
[afbeelding]
In dit xda thread is alles te vinden over het flashen van een ota. Misschien helpt dat je verder.Deff schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:33:
Ook mijne geeft netjes aan dat er een update is en download hem ook driftig.
Helaas loop ik daarna vast.
Heeft vast te maken dat ik geroot ben (en de bootloader unlocked is).
Na de installeren opdracht start het toestel opnieuw op en ik kom in de TWRP omgeving. Gaat dus niet goed.
Wil hem wel met TWRP installeren maar ik kan het bestand nergens vinden.
Weet iemand waar het update bestand opgeslagen is na het downloaden?
Andere hulp of een oplossing is natuurlijk ook welkom.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq