Nope hier ook nog niet, kan net zo goed gelijk doorschakelen naar Android Q. Zou mooi zijn als ze dat deden.
Best wel teleurstellend weer. Zoveel gebruikers van HTC zijn er in Nederland ook niet meer, dus loopt de update nog wel?
Inderdaad, waar blijft het? We zijn inmiddels 3 maanden verder, is HTC failliet ofzo?
Gewoon overstappen naar een goede LineageOs Pie build.
Draai die nu al 1 week en super tevreden ermee, stukkie sneller dan ie al was en alles werkt gewoon (ook Edge Sense).
Link geplaatst in root topic.
Draai die nu al 1 week en super tevreden ermee, stukkie sneller dan ie al was en alles werkt gewoon (ook Edge Sense).
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Update is in Nederland uit voor U11 Dual-SIM, U11+ en U12+ (geen idee welke SIM variant). Vandaag is de update ook uitgekomen voor U12+ in US. HTC is dus wel degelijk nog bezig, maar het gaat erg traag.Fusionmania schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:31:
Inderdaad, waar blijft het? We zijn inmiddels 3 maanden verder, is HTC failliet ofzo?
Ook geïnstalleerd, merk alleen wel dat push meldingen van apps zwaar vertraagd binnenkomen. Anderen hier ook last van?
Ook om inmiddels?snah001 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:03:
Gewoon overstappen naar een goede LineageOs Pie build.
Omdat de update naar Pie voor UHL modellen er nog steeds niet zit aan te komen (ook nog steeds niet in het HTC beta channel zichtbaar) toen maar besloten om die Pie versie van Lineage te flashen nadat "J to the 4N", de voormalige Viper hoofddev, over deze build erg positief was en ik moet zeggen alles werkt, ook de Edge-sense functies en hij is een stukje rapper geworden.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Vanmorgen op mijn UHL ontvangen.... dus de uitlevering is gestartOmdat de update naar Pie voor UHL modellen er nog steeds niet zit aan te komen (ook nog steeds niet in het HTC beta channel zichtbaar) .....................
Ik krijg inmiddels aan de lopende band de melding dat de sd-card onverwachts is verwijderd. De sd-card is daarna wel gewoon benaderbaar. Tijd voor een nieuwe telefoon denk ik.
Of even schoonmaken met een wattenstaafje met alcohol? Of eens een ander kaartje proberen?realphoenikx schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:34:
Ik krijg inmiddels aan de lopende band de melding dat de sd-card onverwachts is verwijderd. De sd-card is daarna wel gewoon benaderbaar. Tijd voor een nieuwe telefoon denk ik.
Tijd lang een Samsung toestel gebruikt omdat mijn usb poort niet goed werktte.
Nu tijd later de U11 weer erbij gepakt en blijkt het toch weer goed te doen.
Alleen met.Whatsapp zit ik te rommelen, althans notificaties van apps, werkt niet goed / anders.
Op de Samsung kon ik in de app aangeven geen geluid en alleen notificatie led.
De U11 doet dit niet goed en blijft maar een ringtone/geluid meesturen.
Iemand een oplossing hiervoor?
Update:
Opgelost. Binnen Whatsapp werkt meldinsgeluid 'Geen' niet.
'Silent' echter wel.
Nu tijd later de U11 weer erbij gepakt en blijkt het toch weer goed te doen.
Alleen met.Whatsapp zit ik te rommelen, althans notificaties van apps, werkt niet goed / anders.
Op de Samsung kon ik in de app aangeven geen geluid en alleen notificatie led.
De U11 doet dit niet goed en blijft maar een ringtone/geluid meesturen.
Iemand een oplossing hiervoor?
Update:
Opgelost. Binnen Whatsapp werkt meldinsgeluid 'Geen' niet.
'Silent' echter wel.
[ Voor 21% gewijzigd door b.o.n.s op 02-01-2020 10:32 ]
Ik hoop dat dit topic nog gelezen wordt.
Sinds enige tijd is het volgende probleem ontstaan op mijn HTC U11:
Wanneer ik bel of gebeld wordt, terwijl er een app actief is die gebruik maakt van gps/location service, dan zet de telefoon zichzelf uit en blijft uitgeschakeld (power knop reageert niet) tot deze na ongeveer 30 seconden vanzelf opnieuw opstart.
De 'crash' gebeurt nog voordat de telefoon overgaat. Het exacte moment dat iemand me probeert te bellen, of ik zelf een nummer kies om te bellen initieert de crash.
Wanneer ik bel of gebeld wordt zonder dat er een navigatie app actief is, dan is er niets aan de hand.
Wat ik reeds geprobeert heb is:
1. Verschillende navigatie apps geprobeert; Google maps, waze en flitsmeister geven allemaal hetzelfde resultaat.
2. Nieuwe dialer gedownload en ingesteld; geen verbetering.
3. Factory reset gedaan; geen verbetering
De Android system logs lijken te resetten wanneer de telefoon opnieuw opstart, dus daar kan ik ook geen oorzaak uit herleiden.
Persoonlijk lijkt het me niet logisch dat de hardware dit probleem zou veroorzaken.
Het is overigens ook re-produceerbaar met de lader aangesloten en de telefoon volledig opgeladen.
Heeft iemand nog andere ideeen wat ik kan proberen om de oorzaak te achterhalen?
Sinds enige tijd is het volgende probleem ontstaan op mijn HTC U11:
Wanneer ik bel of gebeld wordt, terwijl er een app actief is die gebruik maakt van gps/location service, dan zet de telefoon zichzelf uit en blijft uitgeschakeld (power knop reageert niet) tot deze na ongeveer 30 seconden vanzelf opnieuw opstart.
De 'crash' gebeurt nog voordat de telefoon overgaat. Het exacte moment dat iemand me probeert te bellen, of ik zelf een nummer kies om te bellen initieert de crash.
Wanneer ik bel of gebeld wordt zonder dat er een navigatie app actief is, dan is er niets aan de hand.
Wat ik reeds geprobeert heb is:
1. Verschillende navigatie apps geprobeert; Google maps, waze en flitsmeister geven allemaal hetzelfde resultaat.
2. Nieuwe dialer gedownload en ingesteld; geen verbetering.
3. Factory reset gedaan; geen verbetering
De Android system logs lijken te resetten wanneer de telefoon opnieuw opstart, dus daar kan ik ook geen oorzaak uit herleiden.
Persoonlijk lijkt het me niet logisch dat de hardware dit probleem zou veroorzaken.
Het is overigens ook re-produceerbaar met de lader aangesloten en de telefoon volledig opgeladen.
Heeft iemand nog andere ideeen wat ik kan proberen om de oorzaak te achterhalen?
Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it
Na ruim twee jaar krijg ik opeens weer een firmware-update voor mijn U11 dual-sim, 403.64 MB groot. Het versienummer is hetzelfde gebleven: 3.31.401.1
(van HTC via https://www.reddit.com/r/...te_u12_usa_model/hov67sl/, zie ook https://www.reddit.com/r/...11_software_update_today/)there are no notable changes in your operating system because the update doesn't have important changes, just fixes issues and clears corrupted data to improve performance.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken van bootloader: [HTC U11] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, kabels en andere Accessoires: [HTC U11] Het Grote Accessoires topic
- Winkels, prijzen en levertijden: [HTC U11] Levertijd & Prijzen
Het individueel melden dat je een update binnen hebt voegt niet zo heel erg veel toe en laat dat dan ook achterwegen. Het discussiëren over de update zelf (problemen, veranderingen, e.d.) mag natuurlijk wel gewoon.
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken van bootloader: [HTC U11] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, kabels en andere Accessoires: [HTC U11] Het Grote Accessoires topic
- Winkels, prijzen en levertijden: [HTC U11] Levertijd & Prijzen
Het individueel melden dat je een update binnen hebt voegt niet zo heel erg veel toe en laat dat dan ook achterwegen. Het discussiëren over de update zelf (problemen, veranderingen, e.d.) mag natuurlijk wel gewoon.