O poep, zie het al. De update ging van 9.20.927459 naar 9.20.933505.
Sorry.
Sorry.

[ Voor 13% gewijzigd door robertwebbe op 29-06-2017 20:17 ]
[ Voor 13% gewijzigd door robertwebbe op 29-06-2017 20:17 ]
Dus wel update maar geen ander nummer?robertwebbe schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:35:
O poep, zie het al. De update ging van 9.20.933505 naar 9.20.933505.
Sorry.
Hier dezelfde vandaag gehad.robertwebbe schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:18:
Ik was weer lekker bezig.... De update ging van 9.20.927459 naar 9.20.933505.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
[ Voor 21% gewijzigd door wackidth op 30-06-2017 10:20 ]
.
Was ik me net ook aan het bedenken, beloofd is beloofd he.wackidth schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:18:
Ben ik de enige die zich druk maakt dat er geen 100gb drive opslag bij zit voor twee jaar?
Volgens HTC helpdesk zou het wel moeten.
Vind het niet erg om te betalen... Maar blijf een Nederlander he...
Dat is aan elkaar gekoppeld. Dus beide.Cronimet schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:49:
[...]
Was ik me net ook aan het bedenken, beloofd is beloofd he.
En is dat drive of foto's?
.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Aha heeft het met de MP's te maken? Ik heb 'm altijd op origineel staan. Dacht dat ie m anders ging verkleinen. Dus alleen boven de 16mpSeñor Sjon schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:04:
Foto's tot 16MP en video t/m 1080p nemen geen Google Drive ruimte in.
https://support.google.co...333549?p=drive_offers_htc
Ik krijg geen popup bij het openen van Google Drive.
.
[ Voor 44% gewijzigd door Señor Sjon op 30-06-2017 15:59 ]
Had al eens contact opgenomen en toen beweerde ze dat het er wel bij moet zitten, bij de U11.Señor Sjon schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:48:
Hij verkleint tot 16MP/1080p. Beiden zijn geen probleem.
De klantenservice ging via de chat achter het probleem aan. Ben benieuwd wat daaruit rolt.
.
Ik denk dat we lang kunnen wachten... Volgens mij zit het er gewoon niet bij.Señor Sjon schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:29:
Heb weer een paar hoepeltjes gekregen om door te springen, maar nog steeds niks.
.
Hoewel ik get niet gebruik, gewoon te vinden in de Playstore.robertwebbe schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:19:
Ik krijg de Netflix app niet gevonden in de Play Store. Iemand anders wel?
.
Toestel geroot? Dan verschijnt hij niet.robertwebbe schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:19:
Ik krijg de Netflix app niet gevonden in de Play Store. Iemand anders wel?
[ Voor 30% gewijzigd door Golf2vr6 op 01-07-2017 11:27 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Wilde ik ook opperen, maar @robertwebbe en rooten... Kon het me niet voorstellenGolf2vr6 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:26:
Toestel geroot? Dan verschijnt hij niet.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Helaas loopt mijn huidige abonnement nog niet af en koop ik eigenlijk altijd mijn telefoons los zodat ik mijn maandlasten laag houd.Señor Sjon schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:08:
Via Vodafone is hij 504 i.c.m. een abo. Check mijn post in het levertijden topic.
Inderdaad, niet geroot. Vreemd dat het niet lukt. Weer wat om uit te zoeken.CLB schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:29:
[...]
Wilde ik ook opperen, maar @robertwebbe en rooten... Kon het me niet voorstellen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Gewoon sideloaden, doe ik ook al een tijd op andere nonHTC-devices, werkt primarajackar schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:19:
Enige dat ik wel mis je de HTC gallery app.
Ik snap de keuze voor minder bloatware maar ik vond dat altijd een erg fijne app.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daar zat ik ook aan te denken ja. Helaas krijgt die app ook geen updates meer.CLB schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:22:
[...]
Gewoon sideloaden, doe ik ook al een tijd op andere nonHTC-devices, werkt prima
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Als het werkt zoals jij wilt, prima toch?rajackar schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:33:
Daar zat ik ook aan te denken ja. Helaas krijgt die app ook geen updates meer.
Daar heb je gelijk in.
[ Voor 9% gewijzigd door rajackar op 01-07-2017 15:50 ]
[ Voor 97% gewijzigd door rajackar op 01-07-2017 15:49 ]
Piktures is een fijne app voor foto's.rajackar schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:19:
Hier nu ook aan de U11 dual sim. Echt een heerlijk toestel en fijn om weer terug te zijn bij HTC na een uitstapje naar Samsung met de S6.
Enige dat ik wel mis je de HTC gallery app. Ik snap de keuze voor minder bloatware maar ik vond dat altijd een erg fijne app.
.
[ Voor 16% gewijzigd door robertwebbe op 01-07-2017 19:18 ]
Niets maar vind Piktures fijner zoeken.Cronimet schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:56:
Wat hebben jullie tegen google foto's?
.
Op zich niet zoveel. Ik vind soms de manier van ordenen en het zien van verschillende mappen wat onhandig.Cronimet schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:56:
Wat hebben jullie tegen google foto's?
[ Voor 25% gewijzigd door rajackar op 02-07-2017 11:03 ]
Je telefoon op 't scherm leggendieter0901 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:46:
Is er een manier om het lampje uit te schakelen wanneer hij oplaad of volgeladen is?
Hij ligt namelijk op mijn nachtkastje te laden, maar de led geeft redelijk veel licht 's nachts.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Glad? Ligt er aan of je droge handjes hebt. Ik vind het zelf wel meevallen.zonoskar schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:06:
Ik heb deze telefoon op het oog, mede omdat hij bij Vodafone nogal goedkoop is. Maar ik ben even in de winkel geweest om hem vast te houden, maar ik kreeg daar niet echt een fijn gevoel bij. Die randen zijn best klote vast te houden. Het toestel is ook erg glad. Hoe denken de eigenaren daar over? Wen je daar aan, of hebben jullie daar niet zo'n probleem mee? Ter referentie, ik heb nu een Huawei P9.
.
Wel ik vind hem net enorm fijn om vast te houden. Ik had hiervoor een LG G6 en vind de HTC U11 een fijner/beter gevoel geven. Hij is wel glad maar als je een doorzichtige case gebruikt is dat probleem ook weer van de baan. Enig minpunt is de nogal kleine vingerafdruk scanner. Daar heb ik wel effe moeten aan wennen.zonoskar schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:06:
Ik heb deze telefoon op het oog, mede omdat hij bij Vodafone nogal goedkoop is. Maar ik ben even in de winkel geweest om hem vast te houden, maar ik kreeg daar niet echt een fijn gevoel bij. Die randen zijn best klote vast te houden. Het toestel is ook erg glad. Hoe denken de eigenaren daar over? Wen je daar aan, of hebben jullie daar niet zo'n probleem mee? Ter referentie, ik heb nu een Huawei P9.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ja die toestellen zijn er... Dit is mijn tweede U11 en die heeft idd een scherpere rand.Señor Sjon schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:36:
Ik merk niks van scherpe randen? Je had wel een werkend toestel vast?
[ Voor 6% gewijzigd door wackidth op 03-07-2017 14:47 ]
.
Ik heb ook de HTC10 gehad en de grootste verbeteringen voor mij zijn de snellere soc (toestel vliegt vooruit), de camera die me toch wel enorm kan bekoren alsook de active noise cancellation die je hebt met de bijgeleverde USB-c oortjes. Ik stond nogal meewarig tov het ontbreken van de headphone jack maar inmiddels ben ik volledig bekeerd . Verder zijn er nog de andere leuke extra's zoals edge sense, helderheid van het scherm dat m.i. beter is.HGHK schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:15:
Ik overweeg hem ook te kopen. Heb nu een HTC10. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat de grootste verbeteringen zijn tov de HTC10?
Ik bedoel ook meer dat de randen gewoon smal zijn. De voor en achterkant zijn gekromt en het randje waar je de telefoon vasthoudt is smal. Maar ik hoor al dat er niet veel mensen dit probleem indervindenSeñor Sjon schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:12:
Als ik hem uit het hoesje haal voel ik inderdaad een klein randje tussen alu en achterste glaspaneel. Het is niet echt noemenswaardig.
Dat heb ik ook idd. Het is niet echt vervelend maar het viel me op. Het is overigens alleen aan de linker achterkant.Señor Sjon schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:12:
Als ik hem uit het hoesje haal voel ik inderdaad een klein randje tussen alu en achterste glaspaneel. Het is niet echt noemenswaardig.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Volgens mij kan dat wel via Boost+?Deathchant schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:12:
@letskeepitsafe
- Je resolutie kan bij mijn weten niet zoals de Samsungs teruggeschaald worden naar 1080p. Je kunt wel display size aanpassen maar dat werkt volgens mij 't zelfde als de scalability van windows: icoon en tekstgrootte veranderen maar resolutie hetzelfde houden.
Ik ondervind geen lag bij de HTC U11 whatsoever. De display is wat mij betreft gewoon top. In tegenstelling tot de LG G6 die wat flets overkwam zijn de kleuren gewoon warm dus maak je geen zorgen.r0p schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:18:
Twijfel erg tussen de S8+ en de htc u11. In het verleden een M7 en M8 gehad. Kom nu vanaf een galaxy s6 af. HTC u 11 lijkt wat sneller te zijn en geen irritante plaatsing van de vingerafdrukscanner. Aan de andere kant vond ik de m8 een erg irritante lag hebben in het typen van berichten. Is dit met de u11 ook nog zo?
Hoe is de display. Ik heb nu natuurlijk een amoled display and dat spat echt van je scherm af. Vooral het diepe zwart is een groot verschil.
Meer mensen de twijfel tussen een s8/s8+ gehad en de u11?
Ik heb dezelfde reis gemaakt. Was behalve de batterij ook wel tevreden over de S6.r0p schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:18:
Twijfel erg tussen de S8+ en de htc u11. In het verleden een M7 en M8 gehad. Kom nu vanaf een galaxy s6 af. HTC u 11 lijkt wat sneller te zijn en geen irritante plaatsing van de vingerafdrukscanner. Aan de andere kant vond ik de m8 een erg irritante lag hebben in het typen van berichten. Is dit met de u11 ook nog zo?
Hoe is de display. Ik heb nu natuurlijk een amoled display and dat spat echt van je scherm af. Vooral het diepe zwart is een groot verschil.
Meer mensen de twijfel tussen een s8/s8+ gehad en de u11?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
De app button mapper van Flar2 downloaden. En je kan alle capacitive buttons (behalve home) remappen en extra functies onderbrengen.Deathchant schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:33:
@Señor Sjon ik zou zweren dat ik op mijn HTC10 in 't begin de knopjes kon omdraaien maar ik kan 't nu niet meer vinden. Ligt 't aan Android 7? Op de U11 in de winkel kon ik 't idd ook niet vinden.
.
Google Play: Button Mapper: Remap your keyswackidth schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:42:
[...]
De app button mapper van Flar2 downloaden. En je kan alle capacitive buttons (behalve home) remappen en extra functies onderbrengen.
Op de M8 kon t ook. Daar stond het in Settings > Personalize > Change Navigation buttonsDeathchant schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:33:
@Señor Sjon ik zou zweren dat ik op mijn HTC10 in 't begin de knopjes kon omdraaien maar ik kan 't nu niet meer vinden. Ligt 't aan Android 7? Op de U11 in de winkel kon ik 't idd ook niet vinden.
Hmzz balen... Ik had screen off gemapt. Maar bij inschakelen dan werkt de fingerprint scanner niet meer. Dan moet je de pincode invoeren.Señor Sjon schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:24:
[...]
Google Play: Button Mapper: Remap your keys
De 2 toetsen geswapped en de volume down met doublepress als muteknop ingesteld. Maar die muteknop pakt weer alleen media en geen notificaties...
.
Bedoel je dat je bijvoorbeeld een knop ingesteld hebt dat zodra je die long-presst het scherm uitgaat? En dat als je daarna dus je vinger op de vingerafdrukscanner legt het scherm niet meteen unlockt? Dat zou erg jammer zijn.wackidth schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:27:
[...]
Hmzz balen... Ik had screen off gemapt. Maar bij inschakelen dan werkt de fingerprint scanner niet meer. Dan moet je de pincode invoeren.
Klopt, heb er al een melding van gemaakt. Zal wel goedkomen?letskeepitsafe schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:32:
[...]
Bedoel je dat je bijvoorbeeld een knop ingesteld hebt dat zodra je die long-presst het scherm uitgaat? En dat als je daarna dus je vinger op de vingerafdrukscanner legt het scherm niet meteen unlockt? Dat zou erg jammer zijn.
.
Ja hopelijk welwackidth schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:44:
[...]
Klopt, heb er al een melding van gemaakt. Zal wel goedkomen?
Omdat dit super fijn is. Ik heb het zelf graag als long-press op een knop zodat ik die even in kan houden en dan meteen mijn telefoon in mijn broekzak kan laten glijden. Of als mijn telefoon op tafel ligt kan ik veel makkelijker mijn vinger even op een knop onderin leggen dan moeilijk bij de power button komen en die indrukken zonder de telefoon te verschuiven.Señor Sjon schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:47:
Screen off kan toch gewoon met de power button? Waarom zou je die los remappen?
Is inderdaad veel makkelijker. Omdat je duim toch al onder ligt.Señor Sjon schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:47:
Screen off kan toch gewoon met de power button? Waarom zou je die los remappen?
.
Als ik het goedheb is het met de U11 juist andersom, dus in portrait mode goed te lezen, landscape niet. Zijn ook mensen die zeggen dat er helemaal geen problemen zijn, maar dat lijkt me sterk. Misschien kan iemand anders het bevestigen?realphoenikx schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:03:
Ik heb nu de HTC 10. Op zich een heel fijn toestel en robuust als wat. Het heeft een aantal keren op asfalt gestuitert zonder kapot scherm, hooguit wat schrammen op het metaal. Het grootste probleem van het toestel vind ik echter dat het scherm niet af te lezen is met een polaroid zonnebril. Alleen in landscape mode.
Heeft de U11 dit probleem ook?
Het klopt wat je zegt. Maar alleen in landscape modus en met polaroid zonnebril.japjaan schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:11:
[...]
Als ik het goedheb is het met de U11 juist andersom, dus in portrait mode goed te lezen, landscape niet. Zijn ook mensen die zeggen dat er helemaal geen problemen zijn, maar dat lijkt me sterk. Misschien kan iemand anders het bevestigen?
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Je gaat het je niet beklagenHGHK schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:26:
Ik ben overstag! De U 11 besteld bij Megekko, wordt donderdag geleverd als het goed is..
Ik ben zo'n persoon.Señor Sjon schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:05:
Ik zie ook steeds meer OP5 lieden hun toestel retourneren en neigen naar de U11. Zou het dan een beetje de comeback van HTC zijn?
Goh ik vermoed dat HTC wel een beetje "profiteert" van de problemen die Oneplus nu heeft.Señor Sjon schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:05:
Ik zie ook steeds meer OP5 lieden hun toestel retourneren en neigen naar de U11. Zou het dan een beetje de comeback van HTC zijn?
Same, ik wou eigenlijk een bang for your buck telefoon dit jaar. Echter heeft de tegenvallende camera er voor doen zorgen dat ik mijn OP5 order weer heb gecanceld. Dan iets meer uitgeven om van mijn S7 edge af te komen (drama telefoon dat, + erg slechte garantie afhandeling van samsung/dr. mobile).+ dat ik een dual SIM telefoon wou i.v.m. mijn nieuwe baan, altijd twee telefoons op zak vind ik zo onhandig.letskeepitsafe schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:34:
[...]
Ik ben zo'n persoon.
De reden dat ik niet direct voor de U11 ging maar eigenlijk voor de OP5 ging is toch de prijs. Natuurlijk biedt de U11 meer, maar ik denk dat veel klanten die extra's kunnen missen als het 175-250 kan schelen. Verder blijft OP5 erg trouw aan de old skool Android telefoons, namelijk metalen behuizing en vrijwel stock Android.
HTC vangt nu de uitvallende OP5 gebruikers mooi op omdat de U11 in alle reviews goed naar voren komt en dat Sense blijkbaar niet zo zwaar weegt. Ook ik kies de U11 boven de S8 omdat ik zelf de edge randen op de S8 niet fijn vindt, alles begint en eindigt op een gebogen scherm bah. De U11 is wat dat betreft traditioneler dan de S8. Ik denk dat andere oud OP5 gebruikers ook niet veel waarde hechten aan het scherm van de S8, anders gingen ze wel voor een S8 of de LG G6.
Ik ben vroeger een tevreden HTC One X gebruiker geweest en daarvoor een Nexus One gebruiker (natuurlijk ook door HTC gemaakt). Ik ben wat dat betreft blij om te zien dat HTC weer een goed toestel weet te leveren.
[ Voor 67% gewijzigd door rens-br op 05-07-2017 13:37 ]
.
Nee is echt typisch HTC. Alleen met een third party camera app, dan wel natuurlijk.rajackar schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:10:
Grappig, ik had ook eerst een OP5 besteld maar door totale faalhazerij aan de kant van OP en DHL de boel gecanceld en ben nu enorm blij met mijn U11.
Wat ik wel jammer vind is dat de U11 foto's opslaat als IMGxxxx.jpg. Mijn S6 deed dat met een timestamp, bijvoorbeeld: 20170705_150900,jpg.
Dat laatste vind ik veel handiger met sorteren enzo. Weet iemand of dat aan te passen is?
.
Vaag ja. Ik zag dat het met een custom rom wel mogelijk is. Meestal doe ik dat uiteindelijk toch wel.wackidth schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:53:
[...]
Nee is echt typisch HTC. Alleen met een third party camera app, dan wel natuurlijk.
.
Hier ook de OP5 terug gestuurd (ervaring rijker en een illusie armer), krijg vanavond mijn U11 in amazing silverSeñor Sjon schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:05:
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Stel het dan zo in dat je harder moet knijpen om het te activeren. Dat zou het probleem moeten oplossen.Señor Sjon schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:09:
Ik heb inmiddels edge-sense uitgeschakeld. Hij gaat te vaak per ongeluk af in mijn broekzak, vooral nu ik mijn TPU case binnen heb waardoor ie wat strakker in de sleeve zit. Tijdens het ontbijt stond blijkbaar al een halfuur de zaklamp aan.
Broeken met grotere/lossere broekzakken kopenSeñor Sjon schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:41:
Nee, zo simpel is het niet. De druk in mijn broekzak is blijkbaar soms hoger dan de edge grens. Daarbij komt dat ik hem oncomfortabel hard moet zetten voor bewuste acties. Het zou al beter zijn als ie de ambient light sensor checkt of ie niet in een hoesje of broekzak zit bij activatie van edge.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq