HTC moest wat, want de 10 verkocht voor geen meter (terwijl het een van de betere toestellen vorig jaar was). Tot nu toe blijkt de U11 boven verwachting te verkopen en beter te verkopen dan de 10 en de M9. Als dat zo blijft dan ben ik bang dat HTC bij glas blijft al zie ik het liever ook anders.Deathchant schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:42:
De review is genuanceerder geschreven dan de HTC10 review gelukkig. Maar het viel me op dat Arnoud vrij veel aandacht in woorden besteedt aan de fragielheid van de behuizing. Bij HTC, ook in deze review, wordt er veel meer 'neergekeken' op de glazen behuizing dan bij iPhone of bij Samsungs. OK, het staat genoemd bij de minpunten bij alle genoemde telefoons, maar door de review heen lijkt het htc een stuk kwalijker genomen en deze bias zie ik overal terug.
Overigens ik ben het ook niet eens met de ingeslagen weg van htc om hun tank-design los te laten (nadat ze al zoveel van hun usp's hebben losgelaten) en ik zal Even Hard protesteren tegen al dat glas bij htc als bij Samsung. Maar goed, verder vond ik deze review een stuk minder biased geschreven dan van de HTC10.
Iedereen klaagt ook over accuduur en de nieuwe HTC heeft "maar" 3000mAh. Goed dat Arnoud nu ook wat extra aandacht besteedt aan dat implementatie een factor is hoe er omgesprongen wordt met accu. Waar iedereen vaak klaagt over accuduur, zal het mij niks verbazen als men toch gewoon Samsung of iPhone blijft kopen, ondanks htc het hier gewoon super doet met een relatief milde capaciteit.
Ik heb vaak 't idee dat specs e.d bij veel mensen vaak geen rol meer speelt...het werkt toch altijd wel ongeveer even snel (gevoelsmatig). Ik denk dat status en uiterlijk voor het gros van de mensen het belangrijkst is.
Ondanks de geweldige specs, ook in de praktijk, scherm, camera, accu, zal ik niet voor deze htc gaan. Ik weiger echt om glazen telefoons te kopen en dit is voor mij een breekpunt (pun intended). Ik blijf bij mijn HTC10 en ik hoop, zoals Arnoud 't ook zegt, dat htc volgend jaar in staat is om deze uitstekende telefoon te combineren met de robuustheid van de HTC10.
Tot die tijd blijf ik vol verwachting kijken naar de OP5
De OP5 valt mij wat ik zo gelezen heb nogal tegen. Geen slecht toestel voor 499 (goed zelfs), camera valt tegen, USB 2.0!,FHD scherm, matige (tegenover de U11) accu, geen SD, niet waterproofenz. Het uiterlijk, wat zal ik daar van zeggen. Net als U11 bezels (meer nog zelfs) en de achterkant;

En https://www.xda-developer...nchmark-cheating-reviews/
Sorry maar ik vind €500 dan echt een dikke nee.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL