Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Dan heet het geen vakantie meer, kan je net zo goed thuis blijven ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Bloodhoundje schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:30:
Mijn streven voor deze season is om in master uit te komen. Wordt wel een stuk lastiger dit te realiseren dan vorige seasons met de decay changes:

- Back in Season 2, we introduced a skill rating decay system, which required players in the Diamond, Master, and Grandmaster tiers to complete at least one competitive match every seven days in order to maintain their status. This season, players with a skill rating above 3000 will need to complete at least seven games per week—a change that will improve the accuracy of the player’s skill rating, make maintaining multiple high-level accounts more difficult, and make upper-tier placement more meaningful.

- After finishing a match, the time until the decay begins is delayed by 24 hours. You can “bank” up to seven days in a single week period, and you can complete one match each day or do them all in a bigger session - it doesn't matter.

Oftwel, neem weekje vakantie en je rating gaat eraan. Ik speel zelf onregelmatig en heb niet echt de tijd/energie om elke dag ranked te spelen of om op 1 dag 4-7 potjes ranked te gaan doen -_-.
Ik vind de change echt een slechte, had er 5 games van gemaakt/week ipv 7 en dan had ik het goed gevonden. Maar nu wordt je gedwongen om elke dag 1 game te spelen. Mis je een dag dan moet je op andere dagen meerdere spelen :( .
Yep. Dat is ook de reden dat ik dit seizoen oversla, althans... grotendeels. Ik heb nu minder tijd om te spelen dan ~3 seizoenen geleden. Ben het vorige seizoen als master geëindigd, maar dat was echt op m'n tandvlees. Heb echt potjes in moeten lassen om decay te voorkomen. Soms enkele uren voordat decay inkickt potjes gespeeld om die timer op te rekken. Is geen lekker gevoel, want het zit constant in je achterhoofd. Voor seizoen 5 ga ik pas m'n placements afmaken wanneer er nog zo'n ~20 dagen te gaan zijn in het seizoen... nog even die puntjes cashen zonder alle druk van die decay.

Heb nu stiekem ook een smurf account... hier heb ik wel net de placements op gedaan. Geplaatst op 2900 en zit na twee potjes na placement nu in diamond. Op de kop getikt tijdens de sale. Ga dat accountje gebruiken om af en toe lekker comp te spelen, zonder zorgen te maken over decay en wat nieuwe dingen te proberen. Kan ik m'n main bewaren om te try-harden richting het einde van S5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09 11:41
yinx84 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Yep. Dat is ook de reden dat ik dit seizoen oversla, althans... grotendeels. Ik heb nu minder tijd om te spelen dan ~3 seizoenen geleden. Ben het vorige seizoen als master geëindigd, maar dat was echt op m'n tandvlees. Heb echt potjes in moeten lassen om decay te voorkomen. Soms enkele uren voordat decay inkickt potjes gespeeld om die timer op te rekken. Is geen lekker gevoel, want het zit constant in je achterhoofd. Voor seizoen 5 ga ik pas m'n placements afmaken wanneer er nog zo'n ~20 dagen te gaan zijn in het seizoen... nog even die puntjes cashen zonder alle druk van die decay.

Heb nu stiekem ook met een smurf account... hier heb ik wel net de placements op gedaan. Geplaatst op 2900 en zit na twee potjes na placement nu in diamond. Op de kop getikt tijdens de sale. Ga dat accountje gebruiken om af en toe lekker comp te spelen, zonder zorgen te maken over decay en wat nieuwe dingen te proberen. Kan ik m'n main bewaren om te try-harden richting het einde van S5 :)
Misschien een stomme vraag, maar waarom is het zo'n probleem om 7 potjes te spelen?

Dat is toch zo gepiept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Iusedto schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:32:
[...]

Dan heet het geen vakantie meer, kan je net zo goed thuis blijven ;)
Ach ik zie Overwatch nog als ontspanning hoor :P dus als je dan in je hotel ff 20 min. moet gamen per dag lijkt me niet echt een straf.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

ActualFantasy schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:36:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar waarom is het zo'n probleem om 7 potjes te spelen?

Dat is toch zo gepiept?
Als je op een goed niveau competitive wil spelen dat is het altijd aan te raden om eerst 1 of 2 potjes te oefenen voordat je begint met comp. Muscle memory etc. Gewoon warmdraaien. Dus dan worden 7 potjes al snel 14 of meer.

Ik heb er iig geen tijd voor met een fulltime baan, vrouw en dochtertje. Ben al blij als ik zonder oefenpotjes 4 of 5 wedstrijden comp in de week kan spelen.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:26
[...]

Dat is toch zo gepiept?
Het is maar wat je zo gepiept noemt. Voor iemand als ik met een fulltime baan en een sociaal leven ernaast heb ik niet de tijd om elke avond te spelen. Daarnaast als ik een avond tijd heb is dit vaak een uurtje, soms twee. In die tijd kan je geen 4-5 competitive games spelen. Ik speel het spel uiteindelijk voor mijn plezier en niet omdat ik "gedwongen" wordt om minimaal X uur per dag te spelen.

Het idee dat ik niet een paar dagen weg kan zijn zonder terug te komen met een verlaagde ranking in competitive is voor mij genoeg negatieve gevoelens om competitive uiteindelijk alleen te spelen voor mijn placements en daarna niet meer. "Waarom zou ik proberen boven diamond uit te komen als ik die progress toch verlies als ik even op vakantie ben".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
[...]

Dat is toch zo gepiept?
Ik wil altijd eerst minimaal een QP potje doen + een custom game van 15 min. Dan zit je al aan een half uur... comp potje erbij is al een uur. Dat vaak resulteert in maar 1 potje per dag, dan is het best een heftige tijdbesteding. Er zijn ook periodes waar ik tijd heb voor een paar potjes, maar vaak ook gewoon niet. Of ik wil andere games spelen/andere dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
YoshiBignose schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:38:
[...]
Ach ik zie Overwatch nog als ontspanning hoor :P dus als je dan in je hotel ff 20 min. moet gamen per dag lijkt me niet echt een straf.
Mijn vrouw zou me vermoorden :X
Daarnaast neem ik geen laptop mee naar het buitenland, veel te veel gedoe tegenwoordig.
Het liefst laat ik mijn telefoon ook thuis maar dat gaat helaas niet ivm mijn baan.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Iusedto schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Mijn vrouw zou me vermoorden :X
Daarnaast neem ik geen laptop mee naar het buitenland, veel te veel gedoe tegenwoordig.
Het liefst laat ik mijn telefoon ook thuis maar dat gaat helaas niet ivm mijn baan.
Lijkt je vrouw op Zarya? >:)

Laptop speelt wel vervelender ja, ik hou er ook niet van om op een andere plek te gamen dan wat je gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Je moet gewoon doen waar jezelf het meeste plezier uit haalt.
Ik speel overwatch nu ook al bijna een jaar en heb nog geen een keer een placement match gedaan.

Ik speel alleen maar quickplay matches. En zo nu en dan eens arcade voor een lootbox.
Wellicht speelt mee dat ik op de console game.

Maar als ik in QP een slecht team of "troll" heb haal ik mijn schouders op en pak een
hero waar ik bijna nooit mee speel om er wat beter in te worden. Of probeer er gewoon nog het beste van te maken.
~5 minuten later start je een nieuw game op met weer compleet andere mensen. Klaar!
9 van de 10 keer is het in QP gewoon een leuk game. Enige nadeel is dat je geen golden gun kunt krijgen om mee te pronken :) .

Daarnaast heb je niet de situatie dat wanneer je, ondanks alle ergenissen. Eindigd met 5 golden medals om alsnog punten te verliezen.
En ik weet van mezelf dat bij ranked ik het allemaal weer te serieus ga nemen, altijd wil winnen en pas rustig kan slapen wanneer ik grandmaster ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Bricks In Motion

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Iusedto
1 week per maand wel ja :-(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:17
[...]

Dat is toch zo gepiept?
Lijkt me beste opgave als je full-time werkt en ook nog thuis mensen hebt zitten die aandacht vragen en een sociaal leven ;)
Het zou voor mij geen doen zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Hoshingen schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:20:
1 draw, 2 wins, 7 losses :'). Wat een ellende. Normaal zo rond de 2800 - 2900, nu op 2350 ofzo. Feest.
Ik heb gisteren mijn perfecte teammate gevonden, ik als Mercy en hij als Winston, alle matchen sindsdien gewonnen, 3u aan 1 stuk. Vanaf nu queue ik alleen maar als team van 2 met hem :)
En neen ik heal niet alleen Winston maar ik ben er voor iedereen, wat een verschil als je een goede supp + goede tank samenzet (hij vervangt zelfs de DPS rol als er teweinig damage is)

Nu rond 2.4k, ik vind van mezelf dat ik de beste Mercy ben in gold, ik hoor eerder thuis in plat of zelfs diamond maar het is onmogelijk mezelf zover te brengen zonder een degelijke teammate. Winston + Mercy is een goed begin van een winning team :)

[ Voor 17% gewijzigd door Eld0 op 07-06-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Eld0 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:12:
[...]

Ik heb gisteren mijn perfecte teammate gevonden, ik als Mercy en hij als Winston, alle matchen sindsdien gewonnen, 3u aan 1 stuk. Vanaf nu queue ik alleen maar als team van 2 met hem :)
En neen ik heal niet alleen Winston maar ik ben er voor iedereen, wat een verschil als je een goede supp + goede tank samenzet (hij vervangt zelfs de DPS rol als er teweinig damage is)

Nu rond 2.4k, ik vind van mezelf dat ik de beste Mercy ben in gold, ik hoor eerder thuis in plat of zelfs diamond maar het is onmogelijk mezelf zover te brengen zonder een degelijke teammate. Winston + Mercy is een goed begin van een winning team :)
Duo queue is in mijn ogen een van de beste dingen om te doen in ranked. Ik duo queue ook alleen maar met 1 goede vriend. Precies zoals je aangeeft kan je invulling geven aan wat het team tekort komt. Ik speel vaak DPS/tank waarbij hij voor healer gaat. Het feit dat je op elkaar ingespeeld bent maakt het stukken makkelijker. (Ik gok dat hij goed weet wanneer hij terug moet springen of ergens voor moet staan om hits te blocken en jou in leven te houden :9 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Ik duo queue met mijn oudste zoon en vanaf aankomend weekend komt mijn jongste zoon er ook bij.
Hij krijgt dan een gaming laptop voor zijn verjaardag en wij hadden Overwatch al voor hem gekocht tijdens de aanbieding.
Dan zijn we dus met zijn drieën :Y
Snel naar lvl 25 en dan tripple queue in Ranked hehe

Wordt hartstikke leuk denk ik zomaar

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 07-06-2017 14:59 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:57:
Ik duo queue met mijn oudste zoon en vanaf aankomend weekend komt mijn jongste zoon er ook bij.
Hij krijgt dan een gaming laptop voor zijn verjaardag en wij hadden Overwatch al voor hem gekocht tijdens de aanbieding.
Dan zijn we dus met zijn drieën :Y
Snel naar lvl 25 en dan tripple queue in Ranked hehe

Wordt hartstikke leuk denk ik zomaar
Altijd fijn toch, 2 healers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Duo-que deed het hier ook goed.
Ik main Mercy (sowieso in Ranked), en een maat pakt dan meestal de tweede healer als het team er geen bij pakt.
Zo weet je in ieder geval dat je op support-front goed zit, en is het hopen dat je teammates op het minst kunnen richten en objectives doen :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Afbeeldingslocatie: https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/15876443_200149760452501_3578935104602374144_n.jpg?ig_cache_key=MTQyODI0MDY5Mjk5OTc4NzcwNA%3D%3D.2

Bovenstaande is zo een bekend scenario als je het over dps class hebt met goede aim. Op een of andere manier is de sniper bijna altijd iemand die beter symmetra kan spelen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:38:
Duo-que deed het hier ook goed.
Ik main Mercy (sowieso in Ranked), en een maat pakt dan meestal de tweede healer als het team er geen bij pakt.
Zo weet je in ieder geval dat je op support-front goed zit, en is het hopen dat je teammates op het minst kunnen richten en objectives doen :P
ja dit is dus het hele probleem waarom ik geen support wil picken. je bent zo afhankelijk dat de DPS wat moet kunnen en vaak valt dit gewoon erg tegen en als ik zelf soldier ofzo speel weet ik gewoon dat ik de goeie heroes als eerste probeer te killen enzo :P het klinkt misschien alsof ik zo vol ben van mezelf maar het is gewoon zo :P Theory wise weet ik heel veel van Overwatch competitive.

Maar weet je ik ga het vanavond ook maar gewoon is proberen met me duo maatje. ik support hij winston. misschien kan ik me losing streak van gisteren weer omdraaien en in diamond terecht komen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik ben DRINGEND op zoek naar mensen die competitive willen spelen met een groepje van hier.
Ik kan het echt niet meer aan om gewoon random competitive te spelen. De teamplay is gewoon geheel ruk.
Ik speel op PC. Battletag: Baldarich#2473

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Tomski1986 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:15:
Ik ben DRINGEND op zoek naar mensen die competitive willen spelen met een groepje van hier.
Ik kan het echt niet meer aan om gewoon random competitive te spelen. De teamplay is gewoon geheel ruk.
Ik speel op PC. Battletag: Baldarich#2473
Misschien handig om even te vermelden welke rank je bent/vorige season was. Dat maakt het makkelijker voor mensen om met je te matchen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Ik ben ook nog opzoek naar wat mensen om leuk wat mee te spelen. vorig season niet veel gespeeld maar season 3 was ik Diamond 3200 ish. zit nu na placement matches op 2600 en wil weer gaan klimmen naar diamond. Speel graag Junkrat / Soldier / Rein / Anna / Mercy. Dus een allround player.

@ me op battle.net matthijs#21114

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Tijd voor een Google Spreadsheet met nicknames, main, role-preferences, ranked rating etc :P?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:25

Ankh

|true

Top idee!

S4 had ik 25xx als SR.
Placements gedaan en had -/- 200, normaal dus. Zit nu al weer op 274x SR.
Nagenoeg alles met soloqueue gedaan. (heb een weekje vakantie).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Ricmaniac schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:07:
[...]

ja dit is dus het hele probleem waarom ik geen support wil picken. je bent zo afhankelijk dat de DPS wat moet kunnen en vaak valt dit gewoon erg tegen en als ik zelf soldier ofzo speel weet ik gewoon dat ik de goeie heroes als eerste probeer te killen enzo :P het klinkt misschien alsof ik zo vol ben van mezelf maar het is gewoon zo :P Theory wise weet ik heel veel van Overwatch competitive.

Maar weet je ik ga het vanavond ook maar gewoon is proberen met me duo maatje. ik support hij winston. misschien kan ik me losing streak van gisteren weer omdraaien en in diamond terecht komen.
Zo ingewikkeld is dat niet. Gewoon Zen pakken. Healing Orb op de Winston/DVa rammen en zelf massive damage doen en de discord orb plaatsen op datgene wat het snelste dood gaat in die situatie, ongeacht wie of wat het is.

Je vergroot de effectiviteit van je tanks enorm, harkt massa's kills binnen en sloopt shields. Gooi er nog wat insta-kills bij met je secondary en klaar is kees. By far de beste carry hero in de game wat mij betreft.

Als soldier alleen kan je niets tot weinig beginnen als het team niet de ruimte voor je creëert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:25

Ankh

|true

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:38:
[...]

Zo ingewikkeld is dat niet. Gewoon Zen pakken. Healing Orb op de Winston/DVa rammen en zelf massive damage doen en de discord orb plaatsen op datgene wat het snelste dood gaat in die situatie, ongeacht wie of wat het is.

Je vergroot de effectiviteit van je tanks enorm, harkt massa's kills binnen en sloopt shields. Gooi er nog wat insta-kills bij met je secondary en klaar is kees. By far de beste carry hero in de game wat mij betreft.

Als soldier alleen kan je niets tot weinig beginnen als het team niet de ruimte voor je creëert.
Ik ben een Zen main en ben meestal net zo goed DPS als de DPS'ers zelf (Zen altijd met een 2de healer).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EmFJjx5Zrm9x0E5pcEMzzYNa/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Ankh op 07-06-2017 16:43 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Ankh schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:42:
[...]

Ik ben een Zen main en ben meestal net zo goed DPS als de DPS'ers zelf (Zen altijd met een 2de healer).
Ja klopt. De combinatie van solide Zen-Winston is wat mij betreft borderline broken/op het moment in de matchmaking. (in elk geval wat ik tot nu tegen ben gekomen tot diamond). Heeft dikke 1300 SR opgeleverd in een tijdsbestek van zeg een drietal weken en bijna 70% winrate dit seizoen. Insane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Bloodhoundje schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:16:
[...]

Misschien handig om even te vermelden welke rank je bent/vorige season was. Dat maakt het makkelijker voor mensen om met je te matchen :) .
Nu nog maar pas m'n tweede seizoen vrij actief. Nooit hoog geraakt maar ik denk wel dat ik alle heroes heel goed beheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Voeg mij ook maar toe; Afwazig#2431. Speel laatste seizoenen rond de 2700/2800. Voornamelijk Zenyatta, Lucio, Roadhog maar kan van alles spelen. Alles behalve Sniper :'). Solo Q is kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARRIIĔ#2479, korean font ftw!

Hoogste ~2800, nu ~2600. Hopelijk dit seizoen > 3000. Speel voornamelijk Tracer / Tank. Maar kan ook Zen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaa we gaan weer net zo lekker als gisteren avond hoor :) alweer 100 puntjes gezakt. zit bijna weer op het punt waar ik met placements kwam

130 inmiddels.. is mooi geweest weer voor vandaag.

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 07-06-2017 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:21

Thompson

Beeromaniac

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:38:
[...]

Tanks discorden en kijken hoe ze wegsmelten voor je DPS/jouw orbs _/-\o_
Werkt ook perfect tegen een pharmacy, is als een soldier soms echt wel moeilijk om die neer te krijgen, een discord orb erop maakt dat al vele malen gemakkelijker.

Ik ben laatste tijd ook telkens meer zen gaan spelen en is inderdaad een erg goede hero op dit moment. De combinatie met winston heb ik nog niet zo specifiek geprobeerd maar zo te horen moet ik dat zeker eens doen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Discord op Pharah en Mercy boost Soldier en dat wicht is zo weg. Helaas switchen sommige mensen niet en blijven Junk en Reaper spelen. Gisteren weer wat gestegen, hoop toch echt wel weer platinum te worden want ik word soms verdrietig van het niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Laatst online: 08:53
Thompson schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:10:
[...]

Tanks discorden en kijken hoe ze wegsmelten voor je DPS/jouw orbs _/-\o_
Werkt ook perfect tegen een pharmacy, is als een soldier soms echt wel moeilijk om die neer te krijgen, een discord orb erop maakt dat al vele malen gemakkelijker.

Ik ben laatste tijd ook telkens meer zen gaan spelen en is inderdaad een erg goede hero op dit moment. De combinatie met winston heb ik nog niet zo specifiek geprobeerd maar zo te horen moet ik dat zeker eens doen.
ik ben ook meer zen gaan spelen. omdat er in diamond toch echt wel spelers zitten die goed zijn in een hero, maar dat ze er net niet mee weg kunnen komen.

Met een discord/healing orb er op kunnen die spelers ineens echt uitblinken. een redelijk goede genji wordt ineens een heel erg goede genji!
en dat kan het gevecht vaak winnen.

Ook icm winston is het erg sterk. als je snel genoeg bent met zen om een discord op een target te gooien waar hij op gaat landen is het helemaal top. dan wordt winston in een keer nog veel enger dan dat ie al is voor supports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

fjux schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:19:
[...]
Ook icm winston is het erg sterk. als je snel genoeg bent met zen om een discord op een target te gooien waar hij op gaat landen is het helemaal top. dan wordt winston in een keer nog veel enger dan dat ie al is voor supports.
Ik zie hier iedereen maar een combo van Zen en Winston roepen. Ik snap het wel, maar de combo Zen en D.Va is in naar mijn mening nog dodelijker. D.Va is wat makkelijker 1v1 te spelen als je dan toch de backline van de tegenstander in duikt.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Bzrk80 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:24:
[...]

Ik zie hier iedereen maar een combo van Zen en Winston roepen. Ik snap het wel, maar de combo Zen en D.Va is in naar mijn mening nog dodelijker. D.Va is wat makkelijker 1v1 te spelen als je dan toch de backline van de tegenstander in duikt.
Het voordeel van zen winston is dat het geen extra coordinatie vergt. Winston is een tank die juist chaos creeert in de backline van de tegenstander. Dat effect wordt erg versterkt als er discords uitgedeeld worden en een healing orb op winston zit. (of nog een genji die er bij rond hobbelt)

Zodra je Dva daarvoor gaat gebruiken heeft jou eigen team geen bescherming meer.

Vaak wordt Dva ook erg egoistisch gespeeld, terwijl Dva's kracht er ligt in het beschermen van het team en een soms even een target chasen. Ik zie het meestal zo: als een Dva tof begint te doen dat hij gold damage heeft, dan doet Dva het werk niet dat ze zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Waarom hebben mensen eigenlijk een "smurf" account ?
Je kan toch alles gewoon op je hoofd account doen ? :?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Wat ik het meeste mis binnen de teamplay van overwatch is dat mensen meestal nog steeds spelen met de COD/Counterstrike mentaliteit. Oftewel: Zo veel mogelijk kills maken en zelf zo lang mogelijk blijven leven.

Nu klinkt dit natuurlijk niet fout. Echter vergeet men dat het doel een objective veroveren/behouden is. Doodgaan is niet (altijd) erg. Zolang je een teammate ermee kan beschermen die meer waard is op dat moment, of de capture van een objective lang genoeg kan stallen voor je team om terug te komen is het juist goed om soms dood te gaan.

Te vaak zie ik een objective worden gecaptured waarbij bijvoorbeeld de genji niet probeert te contesten en gewoon in een hoekje wacht tot het punt door de enemy is gecaptured. Hetzelfde zie je vaak bij de tanks terug onder het kopje bescherming van healers/dps. Zodra de tank zelf low HP is vergeet hij het bestaan van zijn teammates en loopt/spring/vliegt snel weg. Hierdoor geef je vrij spel aan de enemy om de rest van je team te slachten. Een goede tank houd of de frontline tot hij valt. Of hij waarschuwt van tevoren zijn teammates via bijvoorbeeld voicechat dat hij zo de frontline even niet covered. In dat geval kan je team erop anticiperen.

Ik heb vaak genoeg als bijvoorbeeld torbjorn op een capture point gestaan in mijn eentje tegen 5 enemies. Gewoon lang genoeg stallen tot onze mercy in de buurt wist te komen en een 4 man rezz realiseerde. Hopelijk zullen op den duur meer mensen spelen rond de teamrol ipv de individuele rol.
Iusedto schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:35:
Waarom hebben mensen eigenlijk een "smurf" account ?
Je kan toch alles gewoon op je hoofd account doen ? :?
Smurf accounts hebben vaak meerdere redenen:

- Iemand die een nieuwe hero wil oefenen/spelen zonder zijn/haar stats te verpesten.
- Iemand die te hoog is ingeranked om samen met vrienden ranked te spelen. Met een lage rank smurf account kan diegene zo samen met zijn vrienden spelen.
- Bekende streamers willen soms spelen zonder direct herkend te worden. Het celebrity probleem dat het hele enemy team je anders permanent focused.

- trolls die niet serieus willen spelen en alleen maar aanklooien in het spel om bugs te vinden etc.

[ Voor 20% gewijzigd door Bloodhoundje op 08-06-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Winston met Tracer of Genji als diving buddy om voor de supports te gaan, Lucio, Zarya, Soldier en Zenyatta is voor mij het perfecte dive team. Tenzij het andere team 3 tanks heeft moet het wel heel raar lopen wil je dit niet winnen. Zelfs als de eerste push niet succesvol is is het andere team vaak dusdanig verzwakt dat je het met een tweede met gemak af kan maken. Zeker op bijvoorbeeld King's Row waar de attacker spawn zo dichtbij is... of op Volskaya, waar de defender spawn in China ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren avond dus hele avond support gespeeld met het idee van weet je laat ik dat gewoon is proberen misschien gaat dat wel goed als ik me werk goed doe.

Nou na 3 matches heb ik het opgegeven. ik call me discords echt duidelijk en goed uit met de info ook waar ze zijn indien nodig. ik focus op healing en alsnog kill ik veel mensen als Zen. Maar de DPS doen er gewoon helemaal niets mee dus 5e game weer 2 scrub dps en ik zeg best boos en geirriteerd: listen the fuck up one of you slacking DPS is going support now and let me DPS en ik pick soldier. gek genoeg wisselde een dps inderdaad naar zen en ik zeg Thank you please say your discords. en ja hoor gewonnen. Targets gaan zo ontiechelijk snel neer als de DPS focussed op die discorded players.

Ik weet gewoon niet waardoor het komt dat het niet werkt voor 2 dagen nu al. daar voor had ik dus 2/3 avonden allemaal wins met af en toe een lose nu heb ik al 2 avonden alleen maar lose met die ene win van gisteren. en dan op een gegeven moment heb ik zoiets van: Dit is gewoon een coinflip 50% kans dat ik bij het goeie team kom en 50% kans dat ik bij het slechte team kom. Een tussenweg is er bijna niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:02:
Gisteren avond dus hele avond support gespeeld met het idee van weet je laat ik dat gewoon is proberen misschien gaat dat wel goed als ik me werk goed doe.

Nou na 3 matches heb ik het opgegeven. ik call me discords echt duidelijk en goed uit met de info ook waar ze zijn indien nodig. ik focus op healing en alsnog kill ik veel mensen als Zen. Maar de DPS doen er gewoon helemaal niets mee dus 5e game weer 2 scrub dps en ik zeg best boos en geirriteerd: listen the fuck up one of you slacking DPS is going support now and let me DPS en ik pick soldier. gek genoeg wisselde een dps inderdaad naar zen en ik zeg Thank you please say your discords. en ja hoor gewonnen. Targets gaan zo ontiechelijk snel neer als de DPS focussed op die discorded players.

Ik weet gewoon niet waardoor het komt dat het niet werkt voor 2 dagen nu al. daar voor had ik dus 2/3 avonden allemaal wins met af en toe een lose nu heb ik al 2 avonden alleen maar lose met die ene win van gisteren. en dan op een gegeven moment heb ik zoiets van: Dit is gewoon een coinflip 50% kans dat ik bij het goeie team kom en 50% kans dat ik bij het slechte team kom. Een tussenweg is er bijna niet
Haal even een paar keer diep adem en bekijk deze video. Weet zeker dat je je daarna beter voelt :P

YouTube: The Reality Of Losing Streaks | Overwatch Matchmaking Discussion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bloodhoundje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:40:

- Iemand die een nieuwe hero wil oefenen/spelen zonder zijn/haar stats te verpesten.
- Iemand die te hoog is ingeranked om samen met vrienden ranked te spelen. Met een lage rank smurf account kan diegene zo samen met zijn vrienden spelen.
- Bekende streamers willen soms spelen zonder direct herkend te worden. Het celebrity probleem dat het hele enemy team je anders permanent focused.

- trolls die niet serieus willen spelen en alleen maar aanklooien in het spel om bugs te vinden etc.
Ah, kwam er gisteren op PC een aantal tegen en ik vond het maar bloed irritant.
Als ze in je team zitten is het even leuk, dat is maar heel even want je kan echt weinig doen met zulke figuren in je team.
Zitten ze in enemy team dan mag je uberhaupt al blij zijn als je de spawn uitkomt. :(

Die gasten zijn veels te goed

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Darkfreak schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:32:
Tijd voor een Google Spreadsheet met nicknames, main, role-preferences, ranked rating etc :P?
Idd een top idee. Noteer mij maar met de volgende gegevens:

Nick: TechnoTuup#2538
Main: D.Va
Others: Lucio, Mercy, Orisa
Role preference: Tank of Heals
S04 Season High: 3122
S04 einde: 3012
S04 playtime: 95uur
Voicecomms: Ja (graag)

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 08-06-2017 12:18 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

https://docs.google.com/s...xM6IYBQA/edit?usp=sharing

Kan iemand (een mod) die onderaan de quickreply vastzetten en @CH40S of @Zeror aan de TS?

Op/aanmerkingen/aanvullingen zijn uiteraard welkom :P
Niet dat hier veel moeite in/aan hoeft te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Er is al een spelerslijst: https://sites.google.com/site/tweakersoverwatch/ aldus de topicstart. Ik zie geen voordeel om meerdere lijsten daar in te gaan zetten.

[ Voor 77% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2017 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

CH40S schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:41:
Volgens mij was er al een spelerslijst? :?
Je hebt gelijk :| (verstopt in de huisstijl van de TS helemaal eroverheen gekeken xD).

Nevermind mijn prutserige google spreadsheetje xD!

Zou handig zijn als die link onderaan ook vastgezet kan worden (zoals in het WoW-topic bv).
Valt net wat meer op en prompt net wat meer om op te klikken :P

Wie beheert die?
Zou heel wat info aan toegevoegd kunnen worden namelijk, en het is nogal lastig browsen/scrollen zo :P

[ Voor 12% gewijzigd door Darkfreak op 08-06-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Daarvoor kun je dan het beste een report indienen (middels de rapporteer knop), dan weet je zeker dat een mod er naar kijkt. :)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:06
Pff, net een potje gedaan. En uiteraard een typische Genji. Zucht. :D

En maar miepen dat hij zo goed is en maar constant dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Arunia schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:47:
Pff, net een potje gedaan. En uiteraard een typische Genji. Zucht. :D

En maar miepen dat hij zo goed is en maar constant dood gaan.
zoals hierboven: Zen pakken, healing orb op genji en discords uit delen wat hij dood moet maken.

zo ga je hem sturen, waarschijnlijk kan die persoon heel goed genji spelen, maar maakt verkeerde keuzes.
Nu maak jij de keuzes voor hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Darkfreak schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Je hebt gelijk :| (verstopt in de huisstijl van de TS helemaal eroverheen gekeken xD).

Nevermind mijn prutserige google spreadsheetje xD!

Zou handig zijn als die link onderaan ook vastgezet kan worden (zoals in het WoW-topic bv).
Valt net wat meer op en prompt net wat meer om op te klikken :P

Wie beheert die?
Zou heel wat info aan toegevoegd kunnen worden namelijk, en het is nogal lastig browsen/scrollen zo :P
Die spreadsheet is echter onpraktisch, want er staan geen rankings in. Dus voor quickplay is die nuttig. Echter met ranked play heb je er niets aan :/ . Mogelijk kan de huidige worden uitgebreid met ranked stats en welke heroes prefered zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bloodhoundje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:50:
[...]

Die spreadsheet is echter onpraktisch, want er staan geen rankings in. Dus voor quickplay is die nuttig. Echter met ranked play heb je er niets aan :/ . Mogelijk kan de huidige worden uitgebreid met ranked stats en welke heroes prefered zijn :) .
Ja dat is mijn mening dus ook.
Die huidige Google Form heeft enkel Usernames (GoT, b.net, PSN, XBL) en Voice (Ja/Nee).

Voor composition-keuze/Ranked-parties ontbreekt er veel info (welke heroes main je, waar ben je goed/focused in, wat is je rating) :P

Gezien @Zeror Helemaal bovenin de lijst staat heb ik zo een vermoeden dat hij die gemaakt heeft ^^?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:25

Ik heb het probleem dat mensen denken dat ik een bekende streamer ben. Iedere keer vragen ze "R U the real FITZ?"
Misschien dat ik ook maar een smurfenaccount moet nemen....Of in ieder geval mij verdiepen in wie deze Fitz is en hoe hij zich gedraagt om hem gewoon te mimicken. Ze noemen mij steeds een faker terwijl dat niet zo bedoeld is. Ik speel gewoon mijn ding, en volgens mij was ik eerder in Blizzard met deze naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
fjux schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:49:
[...]

zoals hierboven: Zen pakken, healing orb op genji en discords uit delen wat hij dood moet maken.

zo ga je hem sturen, waarschijnlijk kan die persoon heel goed genji spelen, maar maakt verkeerde keuzes.
Nu maak jij de keuzes voor hem ;)
Had ik idd ook gedaan. Was Zen, maar hij liep totaal de andere kant op.
;) Juist vanwege de uitspraken hier ben ik voor Zen gegaan.
Riep ook dat hij geen DPS kon spelen. En was aan het roepen dat er een healer kwam. Mijn opmerking omdat we 3 DPS hadden, was dat hij goed healer kon gaan doen.

Kreeg het idee dat het enige wat hij deed was Genji spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Fitzer schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:53:
[...]

Ik heb het probleem dat mensen denken dat ik een bekende streamer ben. Iedere keer vragen ze "R U the real FITZ?"
Misschien dat ik ook maar een smurfenaccount moet nemen....Of in ieder geval mij verdiepen in wie deze Fitz is en hoe hij zich gedraagt om hem gewoon te mimicken. Ze noemen mij steeds een faker terwijl dat niet zo bedoeld is. Ik speel gewoon mijn ding, en volgens mij was ik eerder in Blizzard met deze naam.
Je kan als het goed is bij Blizzard gratis 1x je naam wijzigen. Daarna kost het dacht ik 10€ per namechange. Dus mocht je er echt last van hebben dan is dat ook nog een optie :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
CH40S schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:41:
Er is al een spelerslijst: https://sites.google.com/site/tweakersoverwatch/ aldus de topicstart. Ik zie geen voordeel om meerdere lijsten daar in te gaan zetten.
Mss zie ik het over het hoofd. Hoe kan ik mezelf in die lijst zetten?
*NVM: die lijst is ook wel vrij nutteloos. Wie van de 100 speelt er competitive? Wie is er nog actief?
Graag een wat duidelijkere lijst.

[ Voor 16% gewijzigd door Tomski1986 op 08-06-2017 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Tomski1986 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Mss zie ik het over het hoofd. Hoe kan ik mezelf in die lijst zetten?
Bovenin, onder het logo, naast 'Overzicht' staat 'Inschrijven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Of de discord channel joinen (zit op werk heb ff de link niet hier werkt dit? discord.gg/CGEW5 )

Speelde dinsdag met een tweaker mijn eerste potje reaper en ging best lekker.
https://gfycat.com/DisloyalVelvetyAmazondolphin

Was iets te vroeg, maar moet nog steeds wel wennen aan reaper.

[ Voor 90% gewijzigd door kneusteun op 08-06-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Link naar die channel aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Lees de topic start? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Daar staat niets in over discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik zie dat in dit topic ook een Discord link gepost is. Zoeken op Discord geeft gelijk een / de link? :)
Daarnaast heeft Nehox zover ik weet ook een Discord.

[ Voor 96% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Tomski1986 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:04:
[...]

Daar staat niets in over discord?
https://discordapp.com/ch...377986/305998516990377986

Geen idee of dit werkt zo trouwens.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
De link werkt niet, ik kom op een 'Add friend' pagina uit.

De link die ik vond door even de moeite te nemen in het topic te zoeken: https://discord.gg/9GVQ4V7

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2017 13:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kneusteun
https://discordapp.com/invite/CGEW5

die werkt als het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Link toevoegd aan de TS onder kopje Voice Chat ;)
CH40S schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:07:
[...]
De link werkt niet, ik kom op een 'Add friend' pagina uit.

De link die ik vond door even de moeite te nemen in het topic te zoeken: https://discord.gg/9GVQ4V7
En die staat er ook in nu.

Wel verwarrend dat beide channels TweakerWatch heten.

[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 08-06-2017 13:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Is hetzelfde kanaal, echter door iemand anders uitgenodigd. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
mijn link werkt ook slechts 30 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Diegene die de link generate voor Discord moet even het vinkje aanzetten dat de link nooit verloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
https://discord.gg/uPMMsr4

deze verloopt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36
CH40S schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:05:
Ik zie dat in dit topic ook een Discord link gepost is. Zoeken op Discord geeft gelijk een / de link? :)
Daarnaast heeft Nehox zover ik weet ook een Discord.
Leeft Nehox nog? Dacht dat hij aardig een steen door zijn eigen ruiten had gegooid.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:42
dit weekend hebben we dubbel EXP.
Het begint hier 2.00 .. is dat nu? of aankomende nacht 2.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Aggressor schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:32:
dit weekend hebben we dubbel EXP.
Het begint hier 2.00 .. is dat nu? of aankomende nacht 2.00
Kan je toch zo opzoeken ?

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20845154

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
hmr schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:55:
[...]

Leeft Nehox nog? Dacht dat hij aardig een steen door zijn eigen ruiten had gegooid.
Nou wordt het wel spannend gemaakt natuurlijk. Wie is Nehox...?

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36
7unkrat schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:45:
[...]

Nou wordt het wel spannend gemaakt natuurlijk. Wie is Nehox...?
Ach, dat doet er niet zo toe. Was een conflictje op de TS server van die Tweaker.

On-topic: gister lekker met mijn smurf wat quickplay gedaan. De naam is WidowOrHanzo en het ging lekker! Weer echt even lol gehad. Hoop snel competitive te gaan met mijn smurfje!

https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/WidowOrHanzo-2542

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 08-06-2017 15:40 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:47
Ranking er ook weer opzitten, net in diamond. Eens kijken of we richting master kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
hmr schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:36:
[...]

Ach, dat doet er niet zo toe. Was een conflictje op de TS server van die Tweaker.

On-topic: gister lekker met mijn smurf wat quickplay gedaan. De naam is WidowOrHanzo en het ging lekker! Weer echt even lol gehad. Hoop snel competitive te gaan met mijn smurfje!

Was jij dat! Ik moest al gniffelen om de naam. WidowOrHanzo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Ok, paar potjes als diverse healers gedaan (quickplay)
Wat is dat toch met sommige Genji's zeg, ze zijn of waanzinnig goed of een totale idioot. De laatste categorie kom ik nu alleen maar tegen.

Duiken echt overal in en zijn mijlenver weg van het team en maar zeiken over healing

[ Voor 18% gewijzigd door Iusedto op 08-06-2017 20:15 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben er klaar mee voor een paar dagen. ik moet gewoon ff afkoelen denk ik van ranked. gewoon weer een loss streak. ik ben nu echt 1 lose verwijderd van de plek waar ik na placements begon terwijl ik gewoon 300 punten gestegen was bijna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 21:07
Iusedto schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:13:
Ok, paar potjes als diverse healers gedaan (quickplay)
Wat is dat toch met sommige Genji's zeg, ze zijn of waanzinnig goed of een totale idioot. De laatste categorie kom ik nu alleen maar tegen.

Duiken echt overal in en zijn mijlenver weg van het team en maar zeiken over healing
Vaak is Genji ook moeilijk te spelen hoor, behalve wanneer je super goed bent kan je niet zomaar in je eentje het vijandige team in springen, alleen constant wachten op je eigen team is moeilijk. Dan duik je op beide healers en verwacht je dat de Winston mee komt, en dan springt de Winston op de enemy Reinhardt waarna je als genji geen Dash reset krijgt en dood gaat.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:46
hmr schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:36:
[...]

Nu natuurlijk de vraag, wie heb je gespeeld Widow or Hanzo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:46
Wat ik het meeste mis binnen de teamplay van overwatch is dat mensen meestal nog steeds spelen met de COD/Counterstrike mentaliteit. Oftewel: Zo veel mogelijk kills maken en zelf zo lang mogelijk blijven leven.

Nu klinkt dit natuurlijk niet fout. Echter vergeet men dat het doel een objective veroveren/behouden is. Doodgaan is niet (altijd) erg. Zolang je een teammate ermee kan beschermen die meer waard is op dat moment, of de capture van een objective lang genoeg kan stallen voor je team om terug te komen is het juist goed om soms dood te gaan.

Te vaak zie ik een objective worden gecaptured waarbij bijvoorbeeld de genji niet probeert te contesten en gewoon in een hoekje wacht tot het punt door de enemy is gecaptured. Hetzelfde zie je vaak bij de tanks terug onder het kopje bescherming van healers/dps. Zodra de tank zelf low HP is vergeet hij het bestaan van zijn teammates en loopt/spring/vliegt snel weg. Hierdoor geef je vrij spel aan de enemy om de rest van je team te slachten. Een goede tank houd of de frontline tot hij valt. Of hij waarschuwt van tevoren zijn teammates via bijvoorbeeld voicechat dat hij zo de frontline even niet covered. In dat geval kan je team erop anticiperen.

Ik heb vaak genoeg als bijvoorbeeld torbjorn op een capture point gestaan in mijn eentje tegen 5 enemies. Gewoon lang genoeg stallen tot onze mercy in de buurt wist te komen en een 4 man rezz realiseerde. Hopelijk zullen op den duur meer mensen spelen rond de teamrol ipv de individuele rol.

[...]

Volledig mee eens hoevaak mensen wel niet contesten terwijl het makkelijk kan is echt niet normaal.
Ook zijn mensen vaak te veel gefocust op hun eigen prestaties dan het team of de objectives.

@Bloodhoundje Gisteren jou Torb hold op holywood was meesterlijk _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
therobber schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:37:
[...]

Volledig mee eens hoevaak mensen wel niet contesten terwijl het makkelijk kan is echt niet normaal.
Ook zijn mensen vaak te veel gefocust op hun eigen prestaties dan het team of de objectives.

Waren leuke potjes die we gisteren hadden. Sowieso Ana + Torb = :+ . Doet me altijd denken aan deze comic:
Afbeeldingslocatie: http://img1.reactor.cc/pics/post/Overwatch-Comics-Overwatch-Blizzard-%D1%84%D1%8D%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%8B-3554525.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 10:47

dawofl

?

Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:30:
Ik ben er klaar mee voor een paar dagen. ik moet gewoon ff afkoelen denk ik van ranked. gewoon weer een loss streak. ik ben nu echt 1 lose verwijderd van de plek waar ik na placements begon terwijl ik gewoon 300 punten gestegen was bijna...
Vreemd is dat soms... gisteren ook een 6 loss streak gehad met name crappy hanzo's lijken momenteel de ranked te domineren maar ook de meeste gekke toxic idioten die na 1 ronde loss bij een capture point al in rage modus gaan 8)7

van 33xx naar 31xx gezat |:(

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bloodhoundje schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:15:
[...]
Waren leuke potjes die we gisteren hadden. Sowieso Ana + Torb = :+ . Doet me altijd denken aan deze comic:
Die comic is briljant lol. (Ikea gnome _/-\o_ )

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:21

Thompson

Beeromaniac

therobber schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:37:
[...]

Zo heb ik al regelmatig meegemaakt dat mensen lekker vooruit rennen vanaf de payload om kills te zoeken. Sta je daar solo op de payload.
Dat ding beweegt toch echt het snelste als er 3 man bij staat mensen!

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Thompson schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:55:
[...]

Zo heb ik al regelmatig meegemaakt dat mensen lekker vooruit rennen vanaf de payload om kills te zoeken. Sta je daar solo op de payload.
En ook daar zijn goede animaties voor:
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Thompson schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:55:
[...]

Ik heb potjes gehad waar er werkelijk niemand bij de Payload stond.
Ben er uiteindelijk zelf maar gaan staan (was Zen gelukkig dus ben maar even met mijn ballen gaan spelen)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 09-06-2017 10:25 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Er zijn genoeg mensen die OW gewoon niet begrijpen. Die zullen dan ook niet al te lang blijven hangen en vooral veel zeuren. Wellicht heeft het ook te maken met het laatste free to play weekend.

Plus dat er genoeg voorbeelden zijn dat de placement matches in comp (en de eerstvolgende matches erna) een beetje scheef zijn.

Bekijk deze maar eens:

Hoewel Unit Lost bijna iedere video van de negatieve kant benaderd heeft hij hier en daar wel eens een goed punt.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik kan me vergissen maar volgens mij heb ik vroeger Unit Lost op Twitch gekeken toen hij nog Warhammer 40K poppetjes in elkaar zette voor 40 viewers of zo :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Iusedto schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:59:
Ik kan me vergissen maar volgens mij heb ik vroeger Unit Lost op Twitch gekeken toen hij nog Warhammer 40K poppetjes in elkaar zette voor 40 viewers of zo :)
Hij streamde eerst ja. Maar ik ken hem alleen van z'n OW content

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wel leuk om te zien. Zo staat ie poppetjes te lijmen voor 40 mensen en zo heb je honderd duizend Overwatch views per filmpje.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:30:
had ik gisteren ook. Even een dag afkoelen na 3 dagen straight Overwatchen. The Great Wall [met Matt Damon] maar even gekeken als alternatief.

Gelukkig gaan de berichten dat ze in CP de leavers keihard willen gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

7unkrat schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:29:
[...]
Gelukkig gaan de berichten dat ze in CP de leavers keihard willen gaan aanpakken.
Dit ja!

Als een speler te vaak leaved of disconnect willen ze iets van een rode naam geven zodat deze gemarkeerd wordt als een leaver. En ze worden in een aparte queue geplaatst met andere leavers. En als het nog te vaak gebeurd kunnen ze voor comp compleet gebanned worden.

Althans, dat is het idee.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik hoop wel dat als je geflagged bent, dit ook een keer weer weggehaald wordt als je netjes speelt. Dit vooral voor mensen die per ongeluk disconnecten of een slechte verbinding hebben oid. Noem maar iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Arunia schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:07:
Ik hoop wel dat als je geflagged bent, dit ook een keer weer weggehaald wordt als je netjes speelt. Dit vooral voor mensen die per ongeluk disconnecten of een slechte verbinding hebben oid. Noem maar iets.
Het lijkt me dat er een soort van Decay op komt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeuj 300+ Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/hMdEBEO.jpeg

Wel jammer dat je niet meer die 20 snellere levels hebt :( anders had ik weer lekker wat lootboxes kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ricmaniac schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:48:
jeuj 300+ [afbeelding]

Wel jammer dat je niet meer die 20 snellere levels hebt :( anders had ik weer lekker wat lootboxes kunnen scoren.
Poeh, congrats! Ben blij als ik ergens dit jaar de 100 aan tik :P

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
300 ? Wow, kom ik aan met mijn level 24 :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ricmaniac schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:48:
jeuj 300+ [afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qbB5ws9.png

Ben nu 213 op PS4, volgende maand opnieuw beginnen op de PC. Hoop dat blizzard een transfer optie toevoegd binnenkort :X

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Pagina: 1 ... 10 ... 38 Laatste