Zucht.
Solo Q maakt dit spel echt gewoon irritant.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
We moeten ons met z'n allen realiseren dat dit (op dit moment) bij het begin van een nieuw seizoen hoort. Over enkele weken staan de meeste spelers waar ze moeten staan en dan worden de potjes weer wat "vriendelijker"Tomski1986 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:05:
Zucht.
Reken daar maar niet op want op de PS4 staat alles op de PS4 servers en niet bij Blizzard.ricjuh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:37:
[...]
[afbeelding]
Ben nu 213 op PS4, volgende maand opnieuw beginnen op de PC. Hoop dat blizzard een transfer optie toevoegd binnenkort
Ik had 8 verloren en 2 gewonnen, en kwam bijna gelijk uit waar ik vorig seizoen was geëindigd, dus volgens mij maakt het niet veel uit wat je in de placement matches doet.Arunia schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:05:
Moet nog 1 placement match en heb er nog maar 2 gewonnen... Gaat lekker zo!
Ik heb het idee dat als je matig presteert in de placement matches (veel verliest) het minder impact heeft. Als je er veel wint dan boost het je SR een beetje tov. het vorige seizoen.ricjuh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:09:
[...]
Ik had 8 verloren en 2 gewonnen, en kwam bijna gelijk uit waar ik vorig seizoen was geëindigd, dus volgens mij maakt het niet veel uit wat je in de placement matches doet.
Nope, ik ben vorig seizoen 25xx ge-eindigd. Placements 8 gewonnen en 2 verloren, maar de gewone -/- 200 sr eraf. Collega heeft het precies andersom gehad, 29xx ge-eindigd, placements 2 gewonnen, 1 draw en 7 verloren. Ook hij gewoon de -/-200 sr eraf.Bzrk80 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:12:
[...]
Ik heb het idee dat als je matig presteert in de placement matches (veel verliest) het minder impact heeft. Als je er veel wint dan boost het je SR een beetje tov. het vorige seizoen.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Een handtekeningenactie om Genji, Hanzo en Widow uit de game te halen?infidel011 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:13:
Is er niet een manier om Hanzo mains te blocken?
Hoho van widow blijven we af heschaapiej schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:45:
[...]
Een handtekeningenactie om Genji, Hanzo en Widow uit de game te halen?
Valt mij op dat vooral figuren die bovenstaande heroes spelen vaak toxic zijn.. zijn uiteraard ook uitzonderingen maar die kom ik in ieder geval bijna nooit tegen
Zelfde gehad, weer alles opnieuw doenricjuh schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:37:
[...]
[afbeelding]
Ben nu 213 op PS4, volgende maand opnieuw beginnen op de PC. Hoop dat blizzard een transfer optie toevoegd binnenkort
FUMES et CARNES
Klinkt mij alsof het andere team gewoon beter isinfidel011 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:37:
Het ergste is telkens dat ik het idee heb dat ik niet verlies omdat het andere team beter is, maar omdat sommigen in mijn team gewoon niks raken.
Weekend 👍Iusedto schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:03:
Wow, wat een idioten online vandaag.
echt toxic taalgebruik.
Speelde met mijn zoons maar wat er gezegd werd in chat was te erg zeg
Default blanke hetero
This is the Way.
This is the Way.
Dat jij ook al 3 draws heb joh of in je placements. ik heb nu 28w-35L inclusief die loss streak in placements) en 0 drawNoTimeRemains schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:19:
Ik hou al een tijdje m'n comp games bij, gewoon voor de leuk. Het is niet super flashy en er zal een website zijn die dit allemaal automagisch ophaald, maar ik wilde m'n l33te Excel Google Sheets skills opvijzelen en dus heb ik deze sheet gemaakt.
Ik vul na elke match m'n nieuwe SR in en zie ik hoeveel ik gegained of verloren ben zo krijg ik een leuk overzichtje.
Is het handig? Ja!
Is het nuttig? Neuj
Waar kan ik tekenen? Ik wil zelfs langs de deur gaan om handtekeningen te regelen.schaapiej schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:45:
[...]
Een handtekeningenactie om Genji, Hanzo en Widow uit de game te halen?
Valt mij op dat vooral figuren die bovenstaande heroes spelen vaak toxic zijn.. zijn uiteraard ook uitzonderingen maar die kom ik in ieder geval bijna nooit tegen
Lege virente, virent cuncta
Was een voorbeeld.Ricmaniac schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:23:
[...]
Dat jij ook al 3 draws heb joh of in je placements. ik heb nu 28w-35L inclusief die loss streak in placements) en 0 draw
This is the Way.
90% van mijn verloren potjes komen gewoon door trollende teammates. Net ook weer een team dat geen tanks pakt en op 't laatste moment de ana switcht voor een zenyatta en daarmee denkt het team wel te kunnen healen. Natuurlijk zat er een classic hanzo en genji duo in dat niks doet. Je raadt het al, alwéér hopeloos verloren. En telkens dezelfde verontwaardigde reactie als je zegt dat ze het nogal 'verkloten' voor de rest.yinx84 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 06:32:
[...]
Klinkt mij alsof het andere team gewoon beter is
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Locatie achterhalen van die dudes en hun vingers breken?infidel011 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:13:
Is er niet een manier om Hanzo mains te blocken? Wat word ik naar van die mensen zeg. Ben al m'n progress van de afgelopen dagen kwijt door mensen die denken dat ze omwille van alles hanzo moeten spelen en niks raken. Net ook weer, spelen we tegen een triple shield setup, denkt onze hanzo er wel doorheen te kunnen schieten. Raakt natuurlijk niks, en uiteindelijk forced die onze lucio om hitscan te gaan spelen tegen een pharah. Vervolgens is die nog verontwaardigd ook dat ik tegen 'm zeg dat die moet switchen. Weer hopeloos verloren.
[ Voor 7% gewijzigd door duiveltje666 op 12-06-2017 17:09 ]
uurtje of 2 komende nacht volgens mijkneusteun schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:19:
tot hoe laat is de double xp?
Heb er nog maar 1 potje gebruik van kunnen maken
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 12-06-2017 23:11 ]
Volgens mij is de anniversary ook afgelopen he? Net nu ik geen toegang tot mijn PC had... Wilde de Genji, Symetra skins net kopen...Ricmaniac schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:11:
It is currently scheduled to end Midnight PDT today, the same time as the Double XP weekend.
Official twitter
This is the Way.
Ik kan sowieso nu mooi gaan sparen ja. Voor Halloween mis ik alleen de soldier skin en reaper highlight intro en kerst heb ik volgens mij alles (op sprays na) en aangezien blizzard heeft aangegeven de oude events terug te laten keren zal ik niet heel veel meer hoeven kopen. Tenzij er weer 20 nieuwe skins voor diezelfde events komenPsyonara schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:02:
Halloween/Kerst events kun je mooi currency sparen denk ik tenminste met de komende events.
This is the Way.
Ja er wordt teveel gestuurd op event based skins op dit moment. Er is weinig motivatie om te spelen buiten de events om.. dan zijn de rewards waardeloos geworden.Het zou fijn zijn als ze wat meer default skins toevoegen of een andere progression methode buiten events om.NoTimeRemains schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:54:
ik hoop toch dat we nu andere events krijgen of iig weer nieuwe skins. Zou lekker makkelijk zijn 1 jaar events maken en de rest van de looptijd daar op teren.
Xbox Series S: EINDBAA5
Komen tegen die tijd zeker wel weer nieuwe skins e.d.Ricmaniac schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:36:
[...]
Ik kan sowieso nu mooi gaan sparen ja. Voor Halloween mis ik alleen de soldier skin en reaper highlight intro en kerst heb ik volgens mij alles (op sprays na) en aangezien blizzard heeft aangegeven de oude events terug te laten keren zal ik niet heel veel meer hoeven kopen. Tenzij er weer 20 nieuwe skins voor diezelfde events komen
Ik dacht zelf dat de anniversary lootboxes tot gisteravond waren en heb gister dus nog maar even de Symmetra skin gekocht. Krijg zojuist een lootbox die met 2x geel en 1x paars; Firefighter Mei, Cyberninja Hanzo en dat dansje voor Orisa! Mij hoor je niet klagen!Arunia schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:32:
Kreeg net nog event boxen voor het spelen. Dacht dat het gisteren al afgelopen was? Of is het vannacht?
[ Voor 7% gewijzigd door schaapiej op 13-06-2017 17:34 ]
Lege virente, virent cuncta
Hier precies hetzelfde, maandag nacht Zarya skin gekocht omdat ik dacht dat het afgelopen was, gisteren Arcade gespeeld en wat krijg ik uit de lootboxes. De Zarya skinRicmaniac schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:25:
God god god.. dit meen je toch niet. tegen alle verwachtingen in heb ik toch nog de arcade lootboxes gehaald vandaag en 3 levels.. en uit 6 lootboxes de fucking legendary Mei en Zarya skin.... die heb ik gisteren dus gekocht voor 6000 creds...
This is the Way.
Ik ga mijn volgende golden gun ook voor een DPS character denk ik. Zal Tracer of Soldier worden. vind de golden gun van die cyborg soldier skin echt super dik.NoTimeRemains schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:41:
Gelukkig heb ik gisteren nog de green ranger voor Genji kunnen kopen. Alle legendary skins te pakken en de dance moves voor iedereen die ik wilde.
Daarnaast gisteren ook m'n tweede golden gun gekocht voor Soldier: 76. Naast Zarya mijn go to guy. Was nog aan t twijfelen om de Hanzo bow te pakken maar de Cyberninja skin voor de boog vind ik vetter. Sowieso is die skin wat mij betreft de mooiste ingame. Roadhog golden gun stond eigk op t lijstje maar ik vind de PTR changes niet echt wat en verwacht dat als dat doorgezet wordt ik veel minder Hog ga spelen.
juist om die reden heb ik em gekochtRicmaniac schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:01:
[...]
Ik ga mijn volgende golden gun ook voor een DPS character denk ik. Zal Tracer of Soldier worden. vind de golden gun van die cyborg soldier skin echt super dik.
This is the Way.
Hahahahaha ik ga stuk. wat moet die roadhog zich kut gevoelt hebben hahahaha
Verbaast me dat hij 4x op dezelfde plek terug loopt..Ricmaniac schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:20:
[...]
Hahahahaha ik ga stuk. wat moet die roadhog zich kut gevoelt hebben hahahaha
[ Voor 6% gewijzigd door Beavbusi op 14-06-2017 17:24 ]
Hier hetzelfde maar dan voor PS4..Beavbusi schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:04:
Ik ben opzoek naar spelers met rank 2100-2300 op naar de 2500 te kunnen.
Thompson#2265Beavbusi schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:04:
Ik ben opzoek naar spelers met rank 2100-2300 op naar de 2500 te kunnen. Als je ook zo iemand ben, geef mij je battle id en ik voeg je toe.
Edit: gaat om pc!
Beeromaniac
nope in ranked word een lege spot niet opgevuld. Dit om te voorkomen dat een random een verliezende match joined en dan instant eigenlijk punten verliest.FidoDido schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:49:
Ben ik eindelijk 25 ga ik me eerste ranked match spelen, sta je 2-1 voor gaat er iemand weg uit ons team en in al die 10 minuten wordt die lege spot niet ingevuld door iemand anders verlies je met 3-2 omdat je de halve wedstrijd 5 tegen 6 speelt.
Neem aan dat dit niet standaard is en dat een lege spot normaal gesproken gevuld wordt?
Is dit dan gewoon pech hebben en doei me je ranking punten als ik het systeem goed begrijp? Of wordt er ook nog gekeken naar je persoonlijke score?
oke duidelijk, dan ben ik met het team mooi genaaid door die ander. Snap de keuze van het systeem op zich wel alleen wel jammer dat jij er zelf nadeel bij hebt. Als ik bij quick play zie hoe snel mensen opgeven denk ik wel is van kom op beetje ballen tonen en door gaanRicmaniac schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:53:
[...]
nope in ranked word een lege spot niet opgevuld. Dit om te voorkomen dat een random een verliezende match joined en dan instant eigenlijk punten verliest.
Dat is nog een bijkomend nadeel van low level ranked spelen. mensen lijken altijd net ff wat minder serieus.
Beeromaniac
Get used to it..FidoDido schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:08:
[...]Merk dat dit een teamspel is maar er zitten er genoeg tussen die dat blijkbaar maar niet willen snappen helaas.
Default blanke hetero
Ik begrijp dit soort opmerkingen niet zo. Ik kom niet heul veel verder dan goud, maar ik kan dan ook niet genoeg spelen om echt goed door te groeien.Ebayzo schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:46:
[...]
Get used to it..
Ik heb het redelijk opgegeven inmiddels en speel een stuk minder dit seizoen. Was helaas al gezakt naar low-gold vorig seizoen en zit nu in mid-silver. Nou...succes met daaruit komen. Ben er wel een beetje klaar mee. Sta eigenlijk op het punt om gewoon een nieuw account te starten. Maar.....hoe wordt je met een nieuw account ingedeeld tijdens je eerste placements? Niet dat ik zometeen met twee accounts in silver uitkom
Ook niets tegen jou, maar het feit dat je het zelf niet meemaakt betekend niet dat het er niet is. Ik denk dat er genoeg bevestiging is vanuit de community. Die positiviteit raak je na een tijdje kwijt. Als je nu, not kidding, 75% van je matches begint met een tjorb in attack of widow + genji dan zakt de positiviteit wel in je schoenen. Probleem is op een gegeven moment gewoon dat je met al je positiviteit gewoon simpelweg niet kan winnen met een hersendood team bestaande uit 12 jarige genji mains op silver. Het ging eerst ook gewoon veel beter toen ik nog met IRL vrienden speelde. Maar die zijn inmiddels gestopt dus zit vast aan de solo-que.Bzrk80 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:56:
[...]
Ik begrijp dit soort opmerkingen niet zo. Ik kom niet heul veel verder dan goud, maar ik kan dan ook niet genoeg spelen om echt goed door te groeien.
Verder heb ik echt weinig problemen met teams die niet samenwerken e.d. Ja ze zitten er wel tussen, maar ik vind het lang niet zo erg als dat velen hier doen laten vermoeden.
Kwestie van instelling wellicht? Misschien toch maar eens wat positiever zo'n match in gaan? Vooral niet flamen en goede call-outs geven? Ik weet niet zo goed wat het probleem is van velen. Niets tegen jou persoonlijk trouwens @Ebayzo. Ik lees het overal terwijl ik er weinig last van ondervind.
Hoe dan ook, ik hoop dat de Arcade stats binnenkort ook live gaan aangezien ik daar veel meer zit omdat ik hier even snel in en uit kan springen als ik even tijd heb.
[ Voor 9% gewijzigd door Ebayzo op 15-06-2017 15:13 ]
Default blanke hetero
Ik wil je best even boosten uit silver hoor... Speel in mijn eentje je account zo naar gold+Ebayzo schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:06:
[...]
Ook niets tegen jou, maar het feit dat je het zelf niet meemaakt betekend niet dat het er niet is. Ik denk dat er genoeg bevestiging is vanuit de community. Die positiviteit raak je na een tijdje kwijt. Als je nu, not kidding, 75% van je matches begint met een tjorb in attack of widow + genji dan zakt de positiviteit wel in je schoenen. Probleem is op een gegeven moment gewoon dat je met al je positiviteit gewoon simpelweg niet kan winnen met een hersendood team bestaande uit 12 jarige genji mains op silver. Het ging eerst ook gewoon veel beter toen ik nog met IRL vrienden speelde. Maar die zijn inmiddels gestopt dus zit vast aan de solo-que.
Maar goed, het is me ook geen €30 waard om weer opnieuw te beginnen. Dan maar weer een ander spelletje wat vaker. PUBG is gelukkig minder afhankelijk van (random) teamgenoten.
(Btw, hoeveel uur heb je in competitive zitten?) @Bzrk80
Nog even over dat flamen. Ik flame niet aan het begin van een match, maar zal wel vragen om geen tjorb te nemen op attack of een (silver) genji i.p.v. S76 bijvoorbeeld. Daarnaast vraag ik of ze wisselen als je bijvoorbeeld een pharah of Winston moet counteren. Maar op een gegeven moment geef je het gewoon op...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Doe maar even een boost naar plathmr schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:17:
[...]
Ik wil je best even boosten uit silver hoor... Speel in mijn eentje je account zo naar gold+
Default blanke hetero
Vraag anders hier iemand of ze met je samen willen spelen, t/m platinum kom je in duo q al heel ver als je maar goed samenwerkt. Ik heb voor de gein een account van een collega uit silver gespeeld naar plat oid. Wat het allerbeste werkt is jezelf opnemen. Je ziet dan heel vlot vooral als je doodgaat wat je beter had kunnen doenEbayzo schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:06:
[...]
Ook niets tegen jou, maar het feit dat je het zelf niet meemaakt betekend niet dat het er niet is. Ik denk dat er genoeg bevestiging is vanuit de community. Die positiviteit raak je na een tijdje kwijt. Als je nu, not kidding, 75% van je matches begint met een tjorb in attack of widow + genji dan zakt de positiviteit wel in je schoenen. Probleem is op een gegeven moment gewoon dat je met al je positiviteit gewoon simpelweg niet kan winnen met een hersendood team bestaande uit 12 jarige genji mains op silver. Het ging eerst ook gewoon veel beter toen ik nog met IRL vrienden speelde. Maar die zijn inmiddels gestopt dus zit vast aan de solo-que.
Maar goed, het is me ook geen €30 waard om weer opnieuw te beginnen. Dan maar weer een ander spelletje wat vaker. PUBG is gelukkig minder afhankelijk van (random) teamgenoten.
(Btw, hoeveel uur heb je in competitive zitten?) @Bzrk80
Nog even over dat flamen. Ik flame niet aan het begin van een match, maar zal wel vragen om geen tjorb te nemen op attack of een (silver) genji i.p.v. S76 bijvoorbeeld. Daarnaast vraag ik of ze wisselen als je bijvoorbeeld een pharah of Winston moet counteren. Maar op een gegeven moment geef je het gewoon op...
Opnemen doe ik genoeg, maar kijk natuurlijk alleen de goede sjit terugJarnowtje schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:31:
[...]
Vraag anders hier iemand of ze met je samen willen spelen, t/m platinum kom je in duo q al heel ver als je maar goed samenwerkt. Ik heb voor de gein een account van een collega uit silver gespeeld naar plat oid. Wat het allerbeste werkt is jezelf opnemen. Je ziet dan heel vlot vooral als je doodgaat wat je beter had kunnen doen
Default blanke hetero
Ook een idee inderdaad, niet geheel 100% waterdicht, maar zal hoop schelen.Vailen schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:53:
Hopelijk komt Blizzard snel met een LFG tool voor Overwatch
Want op deze manier is het helemaal ruk
Default blanke hetero
Op welke manier denk je dat het daarmee beter wordt? Dit is toch gewoon een andere manier van een groep vormen? Of zie ik wat over het hoofd?Vailen schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:53:
Hopelijk komt Blizzard snel met een LFG tool voor Overwatch
Want op deze manier is het helemaal ruk
Als het hetzelfde werkt als WoW, daar kan je dacht ik aangeven wat voor teamgenoot je nodig hebt. Dus DPS, tank of supportBzrk80 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:27:
[...]
Op welke manier denk je dat het daarmee beter wordt? Dit is toch gewoon een andere manier van een groep vormen? Of zie ik wat over het hoofd?
Precies dan kun je echt vooraf een team maken en je kunt niet switchen van hero alleen binnen dezelfde class die je hebt aangegeven om zo te voorkomen dat iemand als healer joined en vervolgens 10sec in de match switched naar dpsOllievssn schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:32:
[...]
Als het hetzelfde werkt als WoW, daar kan je dacht ik aangeven wat voor teamgenoot je nodig hebt. Dus DPS, tank of support
Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ah op die fiets. Maar wat weerhoudt iemand ervan om dan niet alsnog te switchen?Ollievssn schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:32:
[...]
Als het hetzelfde werkt als WoW, daar kan je dacht ik aangeven wat voor teamgenoot je nodig hebt. Dus DPS, tank of support
Default blanke hetero
doe je beter dan ik.Ebayzo schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:00:
Jeej!
[afbeelding]
De randomness...zulke slechte teams. Maar de tegenstanders waren nog slechter
Mjah, zie weinig daling bij je (afgelopen dagen) en een stuk prettiger base level. Maargoed, ik ben geklommen. Maar de manier waarop...
Default blanke hetero
Ik boost wel mee hoorhmr schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:17:
[...]
Ik wil je best even boosten uit silver hoor... Speel in mijn eentje je account zo naar gold+
Verwijderd
zal je vanaaf even toe voegen zit op 2720 sr atm (joloq)Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:34:
Nog mensen die vanavond spelen op PC ~3K? Wil dit weekend toch echt mijn nieuwe Icon oppikken!
Laten we het samenspelen noemen dantherobber schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:16:
[...]
Ik boost wel mee hoor
maar boosten mag niet meer hmr.
https://us.battle.net/for...topic/20755696900#post-14
Default blanke hetero
ja in lagere ranks is de teamplay ver te zoeken en moet je hero's spelen waarmee je zelf kan carryen.Ebayzo schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:33:
[...]
Laten we het samenspelen noemen dan
Vanmorgen voor het werk nog even snel 2 potjes gedaanzit nu op 1826. Kruip weer rustig naar gold, maar ook nu was het weer
Verwijderd
In ieder geval gezelligertherobber schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:07:
[...]
zal je vanaaf even toe voegen zit op 2720 sr atm (joloq)
Een goede DuoQ is nooit weg uiteraard
Default blanke hetero
Mijn grafiek ziet er precies zo uit. Werd initieel op 2550 geranked na placements, makkelijk tot 2800 geklommen, krijg alleen zulke onwijze klotematches dat ik nu weer op 2600 zit.
[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 17-06-2017 12:58 ]
Wat bedoelen ze met throwen ?therobber schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:16:
[...]
Ik boost wel mee hoor
maar boosten mag niet meer hmr.
https://us.battle.net/for...topic/20755696900#post-14
Eerder een goed pak slaag en hersentransplantatie ...schaapiej schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:14:
Toch altijd fijn als je niet langs een chokepoint komt en er wordt niets aangepast in je team...
Meest logische keuze in onze comp was om Widow te switchen naar een Reaper.
En als je dan, op een normale manier, vraagt om te switchen krijg je als antwoord; "no fuck you"![]()
Sommige van die blagen hebben psychische hulp nodig hoor!
Wat is er mis met torb op attack?......duiveltje666 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:15:
[...]
Expres slechter spelen dan je zou kunnen , expres verkeerde picks (Torb op attack bijv)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq