Gaf een voorbeeld waarin het vaak fout gaatBloodhoundje schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:06:
[...]
Wat is er mis met torb op attack?......![]()
Verkeerde picks komt neer op kiezen wat het team niet nodig heeft, bijvoorbeeld als er al 4 dps zijn nog een dps kiezen terwijl er een noodzaak is aan een tank of healer.
Elke character kan in zowel offense als defense een zeer sterke rol vertegenwoordigen.
Mn broer en ik (27 en 32 jaar) zoeken nog mensen om leuk mee te overwatchen en met name competitive. Zijn beide gold. Spelen 2-4 keer per week meestal in de avonden. Natuurlijk om te winnen maar met de instelling er zijn ergere dingen in de wereld
we zijn geen pro's. Intresse? , add me Geitekont#2854
Tx groeten!
Tx groeten!
De haat tegen torb is onterecht. Speelde vorige seizoen het hele seizoen rond 1600 met soldier en roadhog, nooit gezeur. Ben dit seizoen 100% geswitched naar torb (ongeacht map) en zit nu op career high 2193 met 60% winrate.duiveltje666 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:15:
[...]
Expres slechter spelen dan je zou kunnen , expres verkeerde picks (Torb op attack bijv)
Letterlijk ieder potje word ik gereport en kapot gescholden. Toch lijkt torb op dit (lage) niveau stiekem toch een goede aanvulling voor iedere teamcomp op iedere map. Je speelt toch 7 vs 6 en dat lijkt net dat beetje verschil te maken.
Bij de 40% die ik verlies word ik helemaal de tandjes gescholden aan het eind. Bij de 60% die we winnen hoor je nooit iemand. En dan is de torb zogenaamd toxic en aan het throwen.
Ik negeer het allemaal maar en blijf dit seizoen lekker 100% torb spelen. Focus op één speler lijkt het wel goed te doen. Misschien volgend seizoen maar een ander karakter proberen maar ik switch iig niet omdat iemand anders vindt dat het moet.
Als iemand een hero kiest die onlogisch is , maar blijkt te werken : Je zult mij niet horen klagen. Integendeel.JunkieLimbo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:57:
[...]
De haat tegen torb is onterecht.
[KNIP]
Ik negeer het allemaal maar en blijf dit seizoen lekker 100% torb spelen. Focus op één speler lijkt het wel goed te doen. Misschien volgend seizoen maar een ander karakter proberen maar ik switch iig niet omdat iemand anders vindt dat het moet.
Probleem is alleen meer : De meeste spelers zijn gewoon compleet klaar met losses door 12-jarige Redbull zuipende kutkoters die denken de #1 Bastion,Hanzo, Widow te zijn en die gewoon harder zuigen dan Monica Lewinsky
haha, net een potje mystery heroes gedaan. Tegenpartij op attack met 3x Bastion. Was niet tegenaan te vechten. Uiteindelijk eentje neer gekregen, maar ik als Symmetra well PotG met triple kill. Begin deur mijn turrets opgehangen. Werkte goed.
Torb is zeker underrated in low skill maar het blijft een team game. Als je 100% torb speelt doe je iets niet goed. Je kunt niet altijd een team verwachten die aan jouw aanpassen. Als je hard gecounterd wordt en er al 3 andere DPS zijn ga moet je gewoon switchen...JunkieLimbo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:57:
[...]
De haat tegen torb is onterecht. Speelde vorige seizoen het hele seizoen rond 1600 met soldier en roadhog, nooit gezeur. Ben dit seizoen 100% geswitched naar torb (ongeacht map) en zit nu op career high 2193 met 60% winrate.
Facts don't care about your feelings
Dit seizoen gaat het wel lekker met ranked:

Nog 1 win en dan plat
Ook grappig om te zien dat mijn accuracy met Pharah hoger is dan Soldier

Nog 1 win en dan plat
Ook grappig om te zien dat mijn accuracy met Pharah hoger is dan Soldier

[ Voor 35% gewijzigd door ricjuh op 19-06-2017 11:00 ]
Is niet zo gek natuurlijk... Soldier schiet veel sneller, leent zich meer voor 'spray and pray' en zelfs als je altijd gericht schiet zullen er toch wel kogels naast gaan. Pharah schiet langzamer dus zul je voor elk schot apart meer richten en de splash damage zorgt er voor dat 'in de buurt' ook zal tellen als een hit.ricjuh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:56:
Dit seizoen gaat het wel lekker met ranked:
[afbeelding]
Nog 1 win en dan plat
Ook grappig om te zien dat mijn accuracy met Pharah hoger is dan Soldier![]()
[afbeelding]
Gamertag: FinrazielNL
Krijgen we vanavond de nieuwe patch?
Ik probeer het...zo erg.... maar het gaat gewoon niet. Hierop zijn de dieptepunten nog nieteens goed te zien van het weekend omdat ik het weer redelijk hersteld had diezelfde dag.

Elke keer denk ik weer: "Oh, als ik tank speel dan winnen we, laat ik dat doen". En dan is er weer brakke DPS, en vice versa. Ik blijf maar wisselen.

Het is gewoon erg lastig om niet salty te worden. Maar moet zeggen dat de motivatie tijdens potjes gewoon weg is soms. Het heeft dan ook echt gewoon geen zin. Probleem is alleen dat er teveel van dat soort potjes zijn.

Elke keer denk ik weer: "Oh, als ik tank speel dan winnen we, laat ik dat doen". En dan is er weer brakke DPS, en vice versa. Ik blijf maar wisselen.

Het is gewoon erg lastig om niet salty te worden. Maar moet zeggen dat de motivatie tijdens potjes gewoon weg is soms. Het heeft dan ook echt gewoon geen zin. Probleem is alleen dat er teveel van dat soort potjes zijn.
Default blanke hetero
Sowieso komt (rond 19:00) de nieuwe mapTomski1986 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:22:
Krijgen we vanavond de nieuwe patch?
TwoEasy en Morte draaien ook al zo lang mee op hoog niveau, netjes hoor, wat droogden die ons toch altijd af in Battlefield in hun epsilon/fnatic tijd.Ricmaniac schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:41:
Lol.. RIP NL![]()
in group stages zit nederland al in de pool van Korea.
Het is jammer dat competitive overwatch als esports totaal niet te kijken valt, de spanning en het overzicht zijn ver te zoeken. Het maakt het wel erg moeilijk om er binding mee te krijgen als de doorslaggevende clashes elke keer maar zo kort duren.
oh ik ben het daar niet echt mee eens juist. Ik snap wel wat je bedoeld hoor en kan me wel in je mening vinden maar ik vind het juist super tof om die matches te kijken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:27:
[...]
TwoEasy en Morte draaien ook al zo lang mee op hoog niveau, netjes hoor, wat droogden die ons toch altijd af in Battlefield in hun epsilon/fnatic tijd.
Het is jammer dat competitive overwatch als esports totaal niet te kijken valt, de spanning en het overzicht zijn ver te zoeken. Het maakt het wel erg moeilijk om er binding mee te krijgen als de doorslaggevende clashes elke keer maar zo kort duren.
Soms is het alleen een beetje jammer hoe sommige mensen de spectators bedienen.
Het is uiteraard subjectief maar ik vind het lastig te volgen en te beoordelen in hoeverre een play goed/slim/etc is. Als ik het spel zelf speel ben ik al regelmatig het spoor volkomen bijster wat er allemaal gebeurt, laat staan als die spectators inderdaad elke zoveel seconden blijven switchen. Dan krijg je zo moeilijk het grotere plaatje en de teamstrategie mee.Ricmaniac schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:40:
[...]
oh ik ben het daar niet echt mee eens juist. Ik snap wel wat je bedoeld hoor en kan me wel in je mening vinden maar ik vind het juist super tof om die matches te kijken.
Soms is het alleen een beetje jammer hoe sommige mensen de spectators bedienen.
Van de potjes die ik heb gezien hanteert vrijwel elk team exact dezelfde meta, dan group up, clash, pick, terugtrekken/doorpushen, ult sparen, group up, clash ietsje dichter bij de objective, pick etc etc. Of is dat tegenwoordig erg veranderd?
Het is niet helemaal subjectief. De dramatische hoeveelheid kijkers op bijv twitch bij overwatch geven volgens mij wel aan dat het niet echt een kijkerssport is. Gezien de playerbase zou je daar wel wat hogere aantallen mogen verwachten.
Hog flinke nerf... wel 5 ammo maar geen instakill op hooks meer
denk op lange termijn wel beter hog was echt killing voor b.v reaper welke nu weer volledig OP is met 20% HP gain op dmg.
Net paar potjes reaper/zenyatte gespeeld tot grote woede van tegenpartij
"reaper freaking immortal"
Net paar potjes reaper/zenyatte gespeeld tot grote woede van tegenpartij
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Ik had een paar keer dat de verbinding met de Blizzard servers wegviel, ondanks dat voicechat via Discord wel gewoon bleef werken, gevolgd door een paar onverklaarbare crashes (rendering device lost) en zit nu voor de komende dertien matches op -75% XP, manmanman.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik ben echt onzeker over de Reaper en Roahdog change.. ik vind vooral reaper echt als een nerf aanvoelen.. tenzij je ultimate hebt
Vandaag ook aardig gereaped met Reaper tijdens mystery. Daarnaast nog met Tracer op 2e punt rond gevlogen en weer naar health pack enzovoorts.
Kreeg een. Opmerking:"you can say you've been reaping the kills".
Uiteraard is het de volgende keer weer slecht.
Had een super goede Mei tegenover me op defence. Niet neer te halen. Muur, dan zelf healen etc. Geef ook positieve uitspraken aan mensen wanneer ik dat merk.
Kreeg een. Opmerking:"you can say you've been reaping the kills".
Uiteraard is het de volgende keer weer slecht.
Had een super goede Mei tegenover me op defence. Niet neer te halen. Muur, dan zelf healen etc. Geef ook positieve uitspraken aan mensen wanneer ik dat merk.
De Roadhog moet nu anders gespeeld worden. Hij is geen happy-go-lucky-solo-one-shot-killer meer. Je moet meer bij je team in de buurt blijven.Ricmaniac schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:35:
Ik ben echt onzeker over de Reaper en Roahdog change.. ik vind vooral reaper echt als een nerf aanvoelen.. tenzij je ultimate hebt
Reaper heeft zeker een buff gekregen. Hij heeft nu veel meer sustain tegen tanks en dat is ook precies waar hij voor bedoeld is. Toegegeven, als hij 1v1 tegen bijvoorbeeld een soldier vecht dan krijgt hij strikt genomen minder health terug. Health orb was eerst 50hp terug. 20% van 200HP is 40HP terug. Aan de andere kan regenerate hij health bij alle damage die hij doet en niet meer pas na een kill en zodra hij een orb heeft te pakken.
Ik ga hem zeker meer spelen in ieder geval. Hij solod nu Roadhogs, Winstons, D.Va's en Reinhardts!!
Roadhog is echt dramatisch hoor. Zo weinig damage nu. Krijg het idee dat ze hem een waterpistool hebben gegeven in plaats van een shotgun.
Roadhog is inderdaad te hard aangepakt. Als je nu nog iemand wilt insta killen na je pull moet je echt de gewonde hero's eruit plukken. Toch jammer deze nerf. Leuk dat hij nu een extra schot heeft en veel sneller schiet wat zeker een buff is, maar ik vind het niet opwegen tegen de nerf.
Hoshingen schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:42:
Roadhog is echt dramatisch hoor. Zo weinig damage nu. Krijg het idee dat ze hem een waterpistool hebben gegeven in plaats van een shotgun.
Dan hebben jullie beide de nerf niet begrepen. Er zou geen enkele hero moeten zijn die standaard oneshot is voor het grootste deel van de hero's. Gewonde hero's picken is juist de bedoeling van de Hog. Nu moet hij wat meer in de buurt van zijn team blijven. En dat is niet zo heel vreemd voor een Team-based shooter.Nemm schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:29:
Roadhog is inderdaad te hard aangepakt. Als je nu nog iemand wilt insta killen na je pull moet je echt de gewonde hero's eruit plukken. Toch jammer deze nerf. Leuk dat hij nu een extra schot heeft en veel sneller schiet wat zeker een buff is, maar ik vind het niet opwegen tegen de nerf.
De damage output van de hog is ongeveer hetzelfde gebleven, dus tegen hero's die al geen one shot waren moet hij ongeveer hetzelfde kunnen doen. Speelstijl een beetje wijzigen lijkt me.
Daar heb je absoluut een punt @Bzrk80. Als je uitgaat van dat geen enkele hero zou moeten kunnen oneshoten is de nerf inderdaad op zijn plaats. Het was echter wel een dingetje was leuk paste bij roadhog en wat hem gevaarlijk maakte. Nu de speelstijl inderdaad wat aanpassen en meer richten op hero's die al gewond zijn
Inderdaad. Het probleem is dat mensen al een jaar gewend zijn hem op een bepaalde te spelen. Daarom lijkt deze "nerf" erg heftig.Nemm schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:39:
Daar heb je absoluut een punt @Bzrk80. Als je uitgaat van dat geen enkele hero zou moeten kunnen oneshoten is de nerf inderdaad op zijn plaats. Het was echter wel een dingetje was leuk paste bij roadhog en wat hem gevaarlijk maakte. Nu de speelstijl inderdaad wat aanpassen en meer richten op hero's die al gewond zijn
Maar dat maakte roadhog juist leuk, hij kon goed solo'en en had bij goed spel ook bijna geen healer nodig. Nu sta je toch meer bij je team rond te hangen, waardoor je wel nuttiger bent als tank, alleen is roadhog daar weer niet zo heel goed in. Dus dan is dva vaak een betere keus, of orisa.
Facts don't care about your feelings
Het toffe aan roadhog was juist dat hij lomp, groot en traag was maar wel harde damage kon doen. Een shotgun is juist dat. Traag, maar dodelijk. Nu is het een soort semi-automatisch geweer geworden wat door moet gaan voor een shotgun.Bzrk80 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:34:
[...]
[...]
Dan hebben jullie beide de nerf niet begrepen. Er zou geen enkele hero moeten zijn die standaard oneshot is voor het grootste deel van de hero's. Gewonde hero's picken is juist de bedoeling van de Hog. Nu moet hij wat meer in de buurt van zijn team blijven. En dat is niet zo heel vreemd voor een Team-based shooter.
De damage output van de hog is ongeveer hetzelfde gebleven, dus tegen hero's die al geen one shot waren moet hij ongeveer hetzelfde kunnen doen. Speelstijl een beetje wijzigen lijkt me.
D.Va heeft ook weinig damage maar is qua utility weer erg goed. Qua utility was Hog minder maar compenseerde met damage en kill picken. Nu lijkt heeft hij beide niet. Maar misschien dat ik hier op terugkom als ik hem weer een tijdje gespeeld heb.
Op dit moment heeft het geen zin om roadhog te spelen zonder dat je nog een tank hebt die een shield heeft.
Zoals iedereen zegt. Roadhog moet nu bij zijn team blijven en extra coordineren als hij iemand hooked.
Zolang er een rein of orissa in je team zit, is Roadhog nog altijd een super goede pick. Gewoon minder Yolo spelen
Zoals iedereen zegt. Roadhog moet nu bij zijn team blijven en extra coordineren als hij iemand hooked.
Zolang er een rein of orissa in je team zit, is Roadhog nog altijd een super goede pick. Gewoon minder Yolo spelen
Roadhog nerf is prima. Een tank hoort niet te oneshotten, zeker niet op die cheesy manier zoals Roadhog dat deed.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Hoewel ik er zelf last van ga hebben ben ik het wel eens met de nerf, oneshot's zijn gewoon vervelend. Daarom moet Hanzo ook aangepakt worden, zijn scatter arrow is ook te sterk. Erg vaak gehad dat een hanzo per ongeluk om de hoek staat en mij oneshotte (is dat een goed werkwoord?). Dat je gestraft wordt met wat damage is begrijpelijk maar gelijk een kill is gewoon te veel (mits je full health bent)Nemm schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:39:
Lege virente, virent cuncta
Ik had trouwens verwacht dat met deze patch ook een complete overview van alle gespeelde gamemodi en uren kon worden opgevraagd. Blijkt het alleen een combinatie te zijn van Quickplay en Comp. Geen arcade of Custom games.
Iemand dood maken met een blije mus noem ik dat...
Die stats worden wel bijgehouden, maar enkel voor nieuwe games.Bzrk80 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:17:
Ik had trouwens verwacht dat met deze patch ook een complete overview van alle gespeelde gamemodi en uren kon worden opgevraagd. Blijkt het alleen een combinatie te zijn van Quickplay en Comp. Geen arcade of Custom games.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ugh... gemiste kans. Had wel willen weten hoeveel uren ik daadwerkelijk had gespeeld.Shabbaman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:32:
[...]
Die stats worden wel bijgehouden, maar enkel voor nieuwe games.
Ja... ik ook... aangezien de helft van mijn potjes Mystery Heroes is...Bzrk80 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:35:
[...]
Ugh... gemiste kans. Had wel willen weten hoeveel uren ik daadwerkelijk had gespeeld.
A new "All Modes" option has been added to the Career Profile that allows players to view combined stats from all game modes
hmm ze zeggen in de patch notes toch echt wel All game modes hoor.. Misshcien kan je acrade niet apart filteren gewoon maar word die wel mee genomen met "all modes"
hmm ze zeggen in de patch notes toch echt wel All game modes hoor.. Misshcien kan je acrade niet apart filteren gewoon maar word die wel mee genomen met "all modes"
Heb all modes al gecheckt. Telt alleen Quickplay en Comp. bij elkaar op. Wellicht ook de huidige gespeelde Arcade en Custom potjes, maar niet degene die ik al gespeeld heb....en dat zijn er nogal watRicmaniac schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:55:
A new "All Modes" option has been added to the Career Profile that allows players to view combined stats from all game modes
Net per ongeluk 1vs1 aangeklikt omdat deze op de plek van Mystery stond.
Maar, wel gewonnen overigens. Was een erg leuk potje. Ik werd bedankt hiervoor en heb hem hiervoor ook bedankt. Ondertussen na een kill van zijn of mijn kant nog even kort erover gehad en complimenten waar nodig. Echt super potje en ook erg spannend. Daarbij ook interessante keuzes van beide.
Nu net lunar gedaan. Vind het op dit moment een meh map. Maar goed. Verloren dan ook.
Maar, wel gewonnen overigens. Was een erg leuk potje. Ik werd bedankt hiervoor en heb hem hiervoor ook bedankt. Ondertussen na een kill van zijn of mijn kant nog even kort erover gehad en complimenten waar nodig. Echt super potje en ook erg spannend. Daarbij ook interessante keuzes van beide.
Nu net lunar gedaan. Vind het op dit moment een meh map. Maar goed. Verloren dan ook.
In dat geval zouden ze ook hanzo in widow aan moeten pakken. Mijn probleem met hog is dat de dmg output wat te random is. Dat je iemand niet oneshot kan ik mee leven maar als je een soldier hooked en recht in zijn smoel schiet met een melee er achteraan en hij heeft dan nogsteeds meer dan de helft van zijn health gaat mij wat te ver. En de andere keer is hij na twee schoten dood.Bzrk80 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:34:
[...]
[...]
Dan hebben jullie beide de nerf niet begrepen. Er zou geen enkele hero moeten zijn die standaard oneshot is voor het grootste deel van de hero's. Gewonde hero's picken is juist de bedoeling van de Hog. Nu moet hij wat meer in de buurt van zijn team blijven. En dat is niet zo heel vreemd voor een Team-based shooter.
En het wordt tijd voor een nieuwe ban wave want gisteren sinds lange tijd weer 2 lui voorbij zijn komen waar er in de kill cam een insta lock op eerst iemand anders zijn hoofd en daarna op de mijne. En dat zo snel dat ik me niet aan de indruk kon onttrekken dat zoiets mensenlijk onmogelijk zou moeten zijn. Als dat een keer lukt ok maar twee die exact op dezelfde manier zo snel zijn.
Je krijgt per game mode je speeltijd te zien, maar enkel de speeltijd sinds de patch. Gamemodes die je nog niet gespeeld hebt zijn verborgen. Voorbeeld: gisteravond na de patch stond er geen Mystery Heroes (autocorrect suggereert overigens herpes), na een potje gespeeld te hebben staat het er wel. Echter, enkel die twee potjes van gisteren, niet die van eergisteren en eerder. 3v3 staat er nog niet tussen, want dat heb ik nog niet gespeeld sinds de patch (maar eergisteren wel).Ricmaniac schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:55:
Eigenlijk had ik wel verwacht dat Blizzard gewoon alle stats opslaat.
FixedTheNiker2 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:11:
[...]
En het wordt tijd voor een nieuwe ban wave op Hanzo's in comp.
Gisteren 3 potten gehad waarin zo'n totaalidioot Hanzo speelde , alle 3 uiteraaaard verloren doordat die gast nog geen olifant op 2m afstand kon raken. Jammer genoeg bestaat Punch over TCP/IP nog steeds niet

wat een kleine kut kinderen in overwatch .. echt niet normaal.
Je moet kiezen wat hun willen, anders gaan ze schelden "hoop dat je aan kanker doodgaat" bla bla ..
Je moet kiezen wat hun willen, anders gaan ze schelden "hoop dat je aan kanker doodgaat" bla bla ..
@Aggressor gewoon aangeven bij Blizzard. Enige wat je kunt doen.
Nou zijn die natuurlijk veel squishier waardoor ze dat trucje van een grotere afstand moeten zien uit te voeren i.p.v. midden in de actie.TheNiker2 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:11:
[...]
In dat geval zouden ze ook hanzo in widow aan moeten pakken.
Daarnaast is een roadhog hook raken wel wat makkelijker dan een hanzo headshot. Ik haal iig geen 50%+ headshot accuracy met hanzo
Ik weet niet of ik de roadhof nerf goed vind of niet, maar dat hij redelijk OP was, ja dat vond ik wel.
Hoeveel damage doet een hook+schot nu over het algemeen? Dat je een 200 health target net-niet 1-shot lijkt mij prima. Een tracer zou je nog steeds moeten 1-shotten naar mijn mening, anders kan ze de volledige hook gewoon teniet doen.
Beeromaniac
Vond roadhog ook ook mooi log en lomp target. Zolang je je niet laat hooken is het prima. Nerf een beetje overdreven.
Niks mis met een sterke hero. Tegenstander kan hem tenslotte ook gewoon kiezen.
Niks mis met een sterke hero. Tegenstander kan hem tenslotte ook gewoon kiezen.
Default blanke hetero
Mja, ik snap aan de ene kant de nerf wel, aan de andere kant ook niet. Zeker als je je hook mist ben je vaak zelf de pineut. Magoed, speel zeker nu wat vaker Orisa dus we zullen wel zien hoe en wat
Laatste dagen lekker aan het stijgen, zit nu op 2382
Op naar platinum!
Op naar platinum!
Beeromaniac
De damage boost geven van Mercy aan Roadhog. That's the solution.
Nerf van Roadhog is wel goed te merken
Hoe vaak je nu geen hooks ziet waarna een tegenstander gezellig weer wegloopt. Vind het toch jammer. Had altijd wel respect voor een roadhog, nu is het gewoon een dik, makkelijk te raken, varken.
Default blanke hetero
Zoek mensen om mee te spelen, heb heel veel tijdens de beta gespeeld en toen het spel uitkwam maar kort in s1 gestopt en nu naar lange break weer terug, zoek mensen voor casual en comp add me maar. gaat over pc btw
bnetid: deeshjA#2363
https://www.overbuff.com/players/pc/deeshjA-2363
bnetid: deeshjA#2363
https://www.overbuff.com/players/pc/deeshjA-2363
ik ben een hog main en mwha ik weet niet, ik vind dat roadhog niet echt een tank tank is aangezien hij ook geen mitigation heeft/armor etc, je speelde hog dus ook niet als tank, vond hem persoonlijk niet OP en het grootste probleem wat ik heb met deze nerf is dat met de huidige meta en vooral in comp winston nu bijna niet te stoppen is. maarja blizzard kan niet balancen dat is wel duidelijk in hun andere spellen en ook in OW, maar ik wacht nu op de hog rework aangezien hij nu waardeloos is en gratis ULTI farm voor hitscan characters.temp00 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:12:
Roadhog nerf is prima. Een tank hoort niet te oneshotten, zeker niet op die cheesy manier zoals Roadhog dat deed.
Verwijderd
Nou nou, je doet net alsof ze zen wapens hebben afgepakt. Als jij als Hog iemand hookt en hem in je team trekt dan is ie dood. Misschien niet door jou maar wel door je team. Je kunt nu alleen niet meer: "Move bitch Hog is coming through" doen. Imho een hele verbetering.deeshjA schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:21:
[...]
ik ben een hog main en mwha ik weet niet, ik vind dat roadhog niet echt een tank tank is aangezien hij ook geen mitigation heeft/armor etc, je speelde hog dus ook niet als tank, vond hem persoonlijk niet OP en het grootste probleem wat ik heb met deze nerf is dat met de huidige meta en vooral in comp winston nu bijna niet te stoppen is. maarja blizzard kan niet balancen dat is wel duidelijk in hun andere spellen en ook in OW, maar ik wacht nu op de hog rework aangezien hij nu waardeloos is en gratis ULTI farm voor hitscan characters.
Ja maar je hook nu is een liability en als je hem mist dan heb je helemaal niks meer om toe tevoegen aan je team, alleen een gratis ulti farm voor de enemy, hij heeft gewoon niet genoeg meer om te bieden vergeleken met andere tanks om zijn pick justified te maken.
Als je met de oude Hog de hook miste was je ook gezien als je verkeerd stond. Dat verschil zie ik niet helemaal.deeshjA schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:30:
Ja maar je hook nu is een liability en als je hem mist dan heb je helemaal niks meer om toe tevoegen aan je team, alleen een gratis ulti farm voor de enemy, hij heeft gewoon niet genoeg meer om te bieden vergeleken met andere tanks om zijn pick justified te maken.
Verwijderd
Je weet dat je nog steeds kan schieten he?deeshjA schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:30:
niks persoonlijks maar dan was je overduidelijk geen goede hog, je flankte en hield je backline safe, dit deed je door je hoge damage output in je single click we hebben het hier over een winston/tracer/genji die op je backline springt, met hog zijn damage nu kan je niks doen tegen iemand die weet wat hij doet(dit was overigens al erg moeilijk met de oude hog ook nu is het onmogelijk) ik ga uit van mijn ervaring tijdens het spelen rond diamond.Bzrk80 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:31:
[...]
Als je met de oude Hog de hook miste was je ook gezien. Dat verschil zie ik niet helemaal.
Ik ben inderdaad geen super goede Hog. Speel hem niet zo veel, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet hoe hij werkt. Ik kan er nu heel veel over schrijven, maar wellicht is het handiger om onderstaande video even te bekijken. Ben het op vrijwel alle punten in deze video eens.deeshjA schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:36:
[...]
niks persoonlijks maar dan was je overduidelijk geen goede hog, je flankte en hield je backline safe, dit deed je door je hoge damage output in je single click we hebben het hier over een winston/tracer/genji die op je backline springt, met hog zijn damage nu kan je niks doen tegen iemand die weet wat hij doet(dit was overigens al erg moeilijk met de oude hog ook nu is het onmogelijk) ik ga uit van mijn ervaring tijdens het spelen rond diamond.
Ik ben het ook wel eens met zijn punten, dat is ook heel mijn argument niet, met deze nerf is het gewoon niet waard om hem te picken vergeleken met de andere tanks en met de huidige meta ayyy denk dat Winston spelers blij zijnBzrk80 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:46:
[...]
Ik ben inderdaad geen super goede Hog. Speel hem niet zo veel, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet hoe hij werkt. Ik kan er nu heel veel over schrijven, maar wellicht is het handiger om onderstaande video even te bekijken. Ben het op vrijwel alle punten in deze video eens.
[video]
[ Voor 4% gewijzigd door deeshjA op 22-06-2017 11:58 ]
Alleen schiet je nu nog geen deuk in een pakje boter, en dan is de vraag die je moet stellen, waarom zou ik Hog picken over een andere hero?Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:32:
[...]
Je weet dat je nog steeds kan schieten he?
Nerf is een beetje teveel imo, zeker als een scatter shot van Hanzo eigenlijk precies hetzelfde doet en nog meer (tanks ontkomen er ook niet aan)
Ik denk dat bijvoorbeeld D.Va op dit moment een betere Hog is. Dat ben ik met je eens. Maar ik denk ook dat de Hog anders gespeeld moet gaan worden.deeshjA schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:56:
[...]
Ik ben het ook wel eens met zijn punten, dat is ook heel mijn argument niet, met deze nerf is het gewoon niet waard om hem te picken vergeleken met de andere tanks en met de huidige meta ayyy denk dat Winston spelers blij zijn
Het is ook een vreemde hero. Hij is een tank, maar buiten zijn health pool heeft hij niet echt tanking abilities. Het was eerst een Solo Tank en nu (wellicht?) meer een DPS Tank.
Hoe dan ook, de patch is net uit en eigenlijk weten we nog niet heel goed wat we van hem kunnen verwachten. Wie weet kan hij op een andere manier erg nuttig zijn.
Ja zelf ook alleen maar op PTR gespeeld zal het nog moeten ondervinden, we zullen zien de rest van het seizoen.Bzrk80 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:10:
[...]
Ik denk dat bijvoorbeeld D.Va op dit moment een betere Hog is. Dat ben ik met je eens. Maar ik denk ook dat de Hog anders gespeeld moet gaan worden.
Het is ook een vreemde hero. Hij is een tank, maar buiten zijn health pool heeft hij niet echt tanking abilities. Het was eerst een Solo Tank en nu (wellicht?) meer een DPS Tank.
Hoe dan ook, de patch is net uit en eigenlijk weten we nog niet heel goed wat we van hem kunnen verwachten. Wie weet kan hij op een andere manier erg nuttig zijn.
Verwijderd
Tsja, dat jij niet kan mikkenAkaendra schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:01:
[...]
Alleen schiet je nu nog geen deuk in een pakje boter, en dan is de vraag die je moet stellen, waarom zou ik Hog picken over een andere hero?
Nerf is een beetje teveel imo, zeker als een scatter shot van Hanzo eigenlijk precies hetzelfde doet en nog meer (tanks ontkomen er ook niet aan)
Dat er betere chars zijn ben ik met je eens, maar elke NERF of BUFF is het weer hetzelfde met iedereen die hoog en laag roept dat hij waardeloos is en dat Blizzard niet kan balancen. Balancen is nou eenmaal moeilijk en niet iedereen kan krijgen wat hij of zij wilt.
Ik denk dat mensen nog steeds de Hook onderschatten. Als jij met een Hog speelt, en je hookt iemand je team in. Dan is dat 9/10 keer gewoon een insta kill.
Heb gister ook roadhog gespeeld, op Eichenwald attack.
Hoe je dan de choke kan spammen met je schoten is toch wel heerlijk hoor nu die sneller schiet.
Een hook is inderdaad geen instakill meer, maar ik merkte dat mijn teamgenoten daar al rekening mee hielden en als ik een hook landen op bijv. soldier dan schoot onze soldier vaak al mee en was het daardoor alsnog een "1 shot".
Daarnaast heeft hook nog veel meer waarde dan enkel die instakill, een pharah/mcree die ult, winston die je support lastig valt etc. Mensen uit positie trekken of iets van ze cancellen is zeker zo waardevol. Daar zul je nu als hog alleen wat meer aan moeten denken ipv enkel maar die instakills.
Hoe je dan de choke kan spammen met je schoten is toch wel heerlijk hoor nu die sneller schiet.
Een hook is inderdaad geen instakill meer, maar ik merkte dat mijn teamgenoten daar al rekening mee hielden en als ik een hook landen op bijv. soldier dan schoot onze soldier vaak al mee en was het daardoor alsnog een "1 shot".
Daarnaast heeft hook nog veel meer waarde dan enkel die instakill, een pharah/mcree die ult, winston die je support lastig valt etc. Mensen uit positie trekken of iets van ze cancellen is zeker zo waardevol. Daar zul je nu als hog alleen wat meer aan moeten denken ipv enkel maar die instakills.
Beeromaniac
Dit vooral, gister lang gespeeld en vrijwel iedere hook die ik kreeg ging ik eraan dood. Een paar keer overleefd met lage HP en weg kunnen komen dus ik ben wel blij met de verandering. Ik speel er niet direct anders door, hook = dood principe gaat in een groot deel van de gevallen alsnog op.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:18:
[...]
Ik denk dat mensen nog steeds de Hook onderschatten. Als jij met een Hog speelt, en je hookt iemand je team in. Dan is dat 9/10 keer gewoon een insta kill.
Na een nerf is er altijd kritiek op Blizzard, zo gaat het in WoW al jaren. Het voelt in eerste instantie altijd alsof je favoriete character ineens nutteloos is terwijl je gewoon je speelstijl ietsje moet aanpassen. Als ik als Sombra speler te dicht bij een Mccree of Roadhog kom, of überhaupt ergens naartoe ga zonder een teleporter actief te hebben dan ben ik fucked. Roadhog kwam overal te makkelijk mee weg zonder hard gestraft te worden. Andere tanks hadden dit al, ff je shield omlaag doen op een slecht moment als Rein of 2 seconde te lang blijven staan na je self bubble met Zarya en je mag ook 10 seconden wachten.
idd hier bewijsFeihcretsam schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:39:
[...]
Dit vooral, gister lang gespeeld en vrijwel iedere hook die ik kreeg ging ik eraan dood. Een paar keer overleefd met lage HP en weg kunnen komen dus ik ben wel blij met de verandering. Ik speel er niet direct anders door, hook = dood principe gaat in een groot deel van de gevallen alsnog op.
Na een nerf is er altijd kritiek op Blizzard, zo gaat het in WoW al jaren. Het voelt in eerste instantie altijd alsof je favoriete character ineens nutteloos is terwijl je gewoon je speelstijl ietsje moet aanpassen. Als ik als Sombra speler te dicht bij een Mccree of Roadhog kom, of überhaupt ergens naartoe ga zonder een teleporter actief te hebben dan ben ik fucked. Roadhog kwam overal te makkelijk mee weg zonder hard gestraft te worden. Andere tanks hadden dit al, ff je shield omlaag doen op een slecht moment als Rein of 2 seconde te lang blijven staan na je self bubble met Zarya en je mag ook 10 seconden wachten.
Het was een DPS tank, meer DPS dan tank. Nu is het geen tank en geen DPS. Voor het team is nu zijn hook alleen nog een meerwaarde.Bzrk80 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:10:
[...]
Ik denk dat bijvoorbeeld D.Va op dit moment een betere Hog is. Dat ben ik met je eens. Maar ik denk ook dat de Hog anders gespeeld moet gaan worden.
Wat een gejammer zeg. Z'n firerate is ook flink omhoog dus je kan gewoon 2x snel achter elkaar schieten. Zeker tegen tanks ben je een stuk krachtiger geworden. Ik vind road nogsteeds heerlijk spelen.
In bronze en silver kom je er misschien nog mee weg maar hoger niet hoor.pimsch schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:11:
Wat een gejammer zeg. Z'n firerate is ook flink omhoog dus je kan gewoon 2x snel achter elkaar schieten. Zeker tegen tanks ben je een stuk krachtiger geworden. Ik vind road nogsteeds heerlijk spelen.
Na de volgende patch kunnen onze eigen highlights opnemen. Op de PTR is dit inmiddels al te doen en deze video laat zien hoe:
Het wachten is nu nog op een volledige opname mode en een freecam modus in deze highlights. Dan kunnen we er pas echt leuk spul mee maken. Maar dit is een prima begin
Edit: En de lootboxes worden ook "gefixt". Veel minder duplicates in ieder geval. Ofwel: Sprays for everyone!
Het wachten is nu nog op een volledige opname mode en een freecam modus in deze highlights. Dan kunnen we er pas echt leuk spul mee maken. Maar dit is een prima begin
Edit: En de lootboxes worden ook "gefixt". Veel minder duplicates in ieder geval. Ofwel: Sprays for everyone!

[ Voor 14% gewijzigd door 8GUS op 23-06-2017 11:38 ]
Vorige week heb ik OW weer opgepikt, afgelopen week mn placements gedaan en dat ging bizar slecht.. Ben in silver gezet helaas (het vorige seizoen dat ik speelde zat ik in platinum). Nu wil ik natuurlijk zsm weer richting platinum dus ik ben op zoek naar mensen om samen mee te spelen!
Mijn battletag is JaiHel#21623
Mijn battletag is JaiHel#21623
Haha love it.Hoshingen schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:28:
[...]
In bronze en silver kom je er misschien nog mee weg maar hoger niet hoor.
M'n elo is rond de 3700 Melt#25218
[ Voor 6% gewijzigd door pimsch op 23-06-2017 16:46 ]
Lootboxes worden gefixt. Might hope so. Kreeg net eventjes 4 duplicates in 1 box. 
Ach ja, sparen voor de events dan maar.
Die RoadHog ga ik eens uitproberen op die manier. Lijkt me wel erg grappig. Geen idee of het echt nuttig gaat zijn, maar wel leuk om te zien.
Die RoadHog ga ik eens uitproberen op die manier. Lijkt me wel erg grappig. Geen idee of het echt nuttig gaat zijn, maar wel leuk om te zien.
Dit hoef je niet te doen. De lootboxes die je nu vergaard zullen hetzelfde zijn qua onhoud. Zodra de lootbox patch live is krijgen de boxen een andere inhoud. Degene die je had hebben nog steeds hetzelfde aantal duplicates.Arunia schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:55:
Gewoon opmaken dus
Sorry, doelde op de munten voor duplicates. Denk beetje verkeerd verwoord.8GUS schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:05:
[...]
Dit hoef je niet te doen. De lootboxes die je nu vergaard zullen hetzelfde zijn qua onhoud. Zodra de lootbox patch live is krijgen de boxen een andere inhoud. Degene die je had hebben nog steeds hetzelfde aantal duplicates.
Gewoon opmaken dus
Is er een TS server waar mensen op zitten om wat potjes samen te spelen?
Ben wel op zoek om met een vaste groep te spelen.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Er is een discord server, de link staat ergens in deze thread, heb ik zo snel niet bij de hand.Hu9o schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:33:
Is er een TS server waar mensen op zitten om wat potjes samen te spelen?
https://discordapp.com/ch...377986/305998516990377986infidel011 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:41:
[...]
Er is een discord server, de link staat ergens in deze thread, heb ik zo snel niet bij de hand.
deze is dat neem ik aan?
TweakerWatch
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Yes!Hu9o schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:51:
[...]
https://discordapp.com/ch...377986/305998516990377986
deze is dat neem ik aan?
TweakerWatch
Een maat van me en ik zoeken 4 man om in de open division mee te spelen. Iemand hier daar zin in?
Overigens hebben we helemaal geen esports ambities maar wel zin om wat fatsoenlijke potten in teamverband te doen.
https://playoverwatch.com/en-us/blog/20853470
Overigens hebben we helemaal geen esports ambities maar wel zin om wat fatsoenlijke potten in teamverband te doen.
https://playoverwatch.com/en-us/blog/20853470
[ Voor 6% gewijzigd door pimsch op 24-06-2017 14:04 ]
What in the fuck is wrong met solo queuing competitive??????
Van de 10 games die ik speel zijn er 9 met instalockers, zonder healers / tanks, whiners, leavers, throwers, ...
Awful
Van de 10 games die ik speel zijn er 9 met instalockers, zonder healers / tanks, whiners, leavers, throwers, ...
Awful
Verwijderd
Heel herkenbaar. Ik kom maar niet uit brons, gewoon omdat er altijd mensen zijn die voor hun main gaan zonder aan de samenstelling te denken.Tomski1986 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:42:
Awful
Ik ben Dreetjem in overwatch. Als er mensen zijn die rond 1100 blijven hangen (zoals ik), voeg me gerust toe.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 14:46 ]
ervaar precies hetzelfde laatste dagen, de eerst paar weken dat ik dit speel was dat mijn ervaring niet.Tomski1986 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:42:
Awful
Fixed , het is jammer voor de spelers die gewoon minder skills hebben maar welwillend zijn , maar zij komen gewoon nooit meer uit brons omdat de gemiddelde brons-noob nog te dom is om zelfstandig te kunnen schijtenVerwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:43:
[...]
Heel herkenbaar. Ik kom maar niet uit brons, gewoon omdat er altijd mensen zijn die voor hun main gaan zonder te denken.
Ik ben lvl 24 dus heb nog geen ranked geprobeerd... maar wat ik maar niet snap bij mensen die zeggen dat je niet uit een laag level komt omdat niemand samenspeelt... waarom geldt dat niet voor je tegenpartij? Als alle spelers in brons kneusjes zijn die niet samen kunnen spelen, alleen jij bent een overwatch god... zou jouw team dan niet moeten winnen omdat het 5 kneusjes + 1 god tegen 6 kneusjes is?
No offense naar iemand, ik heb geen idee hoe jullie spelen en zoals ik zeg ik heb nog geen ervaring met ranked dus misschien snap ik het gewoon niet (en ik ben zelf al zeker niet goed in het spel)... maar dit is hoe het voor mij klinkt.
No offense naar iemand, ik heb geen idee hoe jullie spelen en zoals ik zeg ik heb nog geen ervaring met ranked dus misschien snap ik het gewoon niet (en ik ben zelf al zeker niet goed in het spel)... maar dit is hoe het voor mij klinkt.
Gamertag: FinrazielNL
In theorie heb je gelijk , maar als jouw team 1 voor 1 naar binnen gaat om geslacht te worden helpen je godlike skills nietFinraziel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:22:
Ik ben lvl 24 dus heb nog geen ranked geprobeerd... maar wat ik maar niet snap bij mensen die zeggen dat je niet uit een laag level komt omdat niemand samenspeelt... waarom geldt dat niet voor je tegenpartij? Als alle spelers in brons kneusjes zijn die niet samen kunnen spelen, alleen jij bent een overwatch god... zou jouw team dan niet moeten winnen omdat het 5 kneusjes + 1 god tegen 6 kneusjes is?
Als je echt goed bent dan maak je wel het verschil, en blijf je niet lang in de kneusjesleague hangen. Vaak genoeg ook competitive potjes gedaan waarbij 1 goede speler bij de tegenstander (of bij jou team) eigenhandig de match wint.duiveltje666 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:42:
[...]
In theorie heb je gelijk , maar als jouw team 1 voor 1 naar binnen gaat om geslacht te worden helpen je godlike skills niet
Als iemand vast blijft zitten op één niveau dan hoort diegene daar gewoon bij. Het is wat te makkelijk om je teammaten de schuld te geven, het komt er wat mij betreft op neer dat je dan simpelweg niet goed genoeg bent voor een hoger niveau.duiveltje666 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:15:
[...]
Fixed , het is jammer voor de spelers die gewoon minder skills hebben maar welwillend zijn , maar zij komen gewoon nooit meer uit brons omdat de gemiddelde brons-noob nog te dom is om zelfstandig te kunnen schijten
Verwijderd
Ik zal niet zeggen dat ik bij diamond hoor, maar ik blijf nu echt hangen omdat er heel veel mensen zijn die voor hun main gaan zonder aan de samenstelling te denken. De winkans is echt hoger met een goede formatie.Tonymalony schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:47:
[...]
Als iemand vast blijft zitten op één niveau dan hoort diegene daar gewoon bij. Het is wat te makkelijk om je teammaten de schuld te geven, het komt er wat mij betreft op neer dat je dan simpelweg niet goed genoeg bent voor een hoger niveau.
Over het algemeen heb je wel meer kans met een fatsoenlijke setup maar 3 dps kan prima op dit moment.
Melt#2518 is trouwens mn tag
Melt#2518 is trouwens mn tag
Heb het opgegeven.
Geen zin meer. Verschrikkelijke game-ervaring.
Iedereen doet maar wat.
Iedereen doet maar wat.
*knip*
Oh shit wrong topic!
Er zit wel wat in ja. Vorig season op 1500 gestart en intussen op 2400. En dat is inclusief een heleboel fucktards!
dus het is zeker mogelijk!
Oh shit wrong topic!

Hehe deze ken ik nog van League of Legends!Tonymalony schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:47:
Als iemand vast blijft zitten op één niveau dan hoort diegene daar gewoon bij. Het is wat te makkelijk om je teammaten de schuld te geven, het komt er wat mij betreft op neer dat je dan simpelweg niet goed genoeg bent voor een hoger niveau.
[ Voor 184% gewijzigd door schaapiej op 26-06-2017 06:36 ]
Speel dan gewoon een andere mode. Er zijn genoeg manier om wel van Overwatch te genieten als Competitive voor jou niet werkt om welke reden dan ook.Tomski1986 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:28:
Heb het opgegeven.
Iedereen doet maar wat.
if you're gonna play solo Q, you're gonna have a bad timeTomski1986 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:42:
Awful
tenminste als je wilt stijgen, met zenyata ult pushen en iedereen die netjes op de choke blijft staan, genji's die ergens 3km van de payload een tank aan het chasen zijn, widow's en hanzo's die lucht staan te schieten.
Het hoort er allemaal bij, voeg gewoon zoveel mogelijk spelers toe, vooral als je een leuke pot met ze hebt gespeeld en ga met 2/3/4 stack Comp in. Van de 30miljoen spelers zitten er echt wel 100 bij die je kan bevrienden en leuk mee kan spelen.
Lege virente, virent cuncta
Ben pas sinds kort bezig en zodra ik 25 aantikte ben ik competitive gaan doen. Placement matches gingen vrij goed, en werd in goud geplaatst. Qua punten zat ik tegen platinum aan.
Toen ben ik twee potjes gaan doen, waarbij ik dus met andere gold players werd gematched. Dat ging wat minder. Helaas was ook de sfeer minder. Direct werd ik via audio de hele tijd uitgescholden, omdat ik blijkbaar dingen fout deed, of het is gewoon makkelijker om op de 26 rank te zeiken op het moment dat het team verliest. Vond het spel ontzettend leuk, maar als ik in mijn vrije tijd even een potje wil spelen, vind ik het nogal zuur dat dat dan gebeurd. Gebeurde overigens twee potjes achter elkaar. Vroeg nog wat zij dan wilden dat ik deed, dat ik een andere hero moest nemen of iets, maar daar kwam geen antwoord op.
Goed, even frustratie van me afgeschreven. Ben nog goud, maar weet niet in hoeverre ik in een dergelijke online sfeer zin heb om nog veel competitive te spelen. Buiten dat vind ik het spel wel top, goed gebalanceerd en leuk om te spelen.
Toen ben ik twee potjes gaan doen, waarbij ik dus met andere gold players werd gematched. Dat ging wat minder. Helaas was ook de sfeer minder. Direct werd ik via audio de hele tijd uitgescholden, omdat ik blijkbaar dingen fout deed, of het is gewoon makkelijker om op de 26 rank te zeiken op het moment dat het team verliest. Vond het spel ontzettend leuk, maar als ik in mijn vrije tijd even een potje wil spelen, vind ik het nogal zuur dat dat dan gebeurd. Gebeurde overigens twee potjes achter elkaar. Vroeg nog wat zij dan wilden dat ik deed, dat ik een andere hero moest nemen of iets, maar daar kwam geen antwoord op.
Goed, even frustratie van me afgeschreven. Ben nog goud, maar weet niet in hoeverre ik in een dergelijke online sfeer zin heb om nog veel competitive te spelen. Buiten dat vind ik het spel wel top, goed gebalanceerd en leuk om te spelen.
PSN/Steam: Xamsix
Mensen nemen competitive gewoon serieus (misschien té serieus), echter, level 25 is gewoon laag om direct in te stappen bij comp. Zeker vanaf gold willen de meesten gewoon goede potten spelen en als je dan met iemand komt die het spel nog niet "goed" beheerst, zoals, ults op rare momenten gebruiken, niet bij de payload blijven of wachten op teammates, etc. kan dat gewoon de match kosten.Xamsix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:28:
Ben pas sinds kort bezig en zodra ik 25 aantikte ben ik competitive gaan doen. Placement matches gingen vrij goed, en werd in goud geplaatst. Qua punten zat ik tegen platinum aan.
Niet om het gedrag van de anderen goed te praten, maar ik kan me voorstellen dat het frustreert.
Overigens zelf wel eens meegemaakt dat mensen wat zeiken op teammates, maar doe mijn best om een positieve sfeer te behouden.
Maar na de placement matches wordt hij gewoon in goud geplaatst. Plus dat hij er in deze matches (zover ik kan beoordelen) er geen last van heeft gehad.timwijn schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:55:
[...]
Mensen nemen competitive gewoon serieus (misschien té serieus), echter, level 25 is gewoon laag om direct in te stappen bij comp. Zeker vanaf gold willen de meesten gewoon goede potten spelen en als je dan met iemand komt die het spel nog niet "goed" beheerst, zoals, ults op rare momenten gebruiken, niet bij de payload blijven of wachten op teammates, etc. kan dat gewoon de match kosten.
Niet om het gedrag van de anderen goed te praten, maar ik kan me voorstellen dat het frustreert.
Overigens zelf wel eens meegemaakt dat mensen wat zeiken op teammates, maar doe mijn best om een positieve sfeer te behouden.
Die twee comp. matches kan ook gewoon pech zijn natuurlijk.
Ben het trouwens volledig met je eens dat mensen comp matches TE serieus nemen. Vaak probeer ik er wat plezier en onzin in te gooien. Komt de sfeer vaak ten goede en dan win je ook vaker.
[ Voor 9% gewijzigd door 8GUS op 26-06-2017 11:01 ]