Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Roadhog nerf is nog maar ff aankijken. Het sterke van roadhog was gewoon de hook instakill.. dat zal nu bij veel heroes niet meer lukken. alleen tracer nog waarschijnlijk.

Echt .. ik kocht de D.va golden gun en werd D.va nerfed (viel uiteindelijk wel mee) en nu koop ik Roadhog Golden gun. roadhog nerf XD blizzard gunt me niet haha. maar misschien valt dit ook wel mee.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Darkfreak schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Ik speel Hots vast, Overwatch is nieuw voor mij ;).

En ja, dat vind ik.
Nogmaals: Het zou een exclusive zijn.
Het is een cosmetisch onderdeel, iets om 'te laten zien' (to show off).
Er zit een bepaalde prestige aan.

Wil jij perse die ene 'debiele skin' hebben?
Zorg dan maar dat je somehow even een uurtje HotS kunt spelen (mijn bijna 8 jaar oude notebook trekt HotS nog, dus zo lastig is het niet).

Net zoals dat je voor die andere 'debiele skin' de pre-order moest pakken.
Net zoals dat je voor die andere 'debiele skin' een blizzcon (e-)ticket moest kopen.

Ik baal er gewoon van dat Blizzard exclusiviteit steeds meer en meer verwijderd.
Het was juist leuk om die prestige te kunnen verdienen en te hebben.
Er zit geen enkele exclusiviteit aan. Zodra je dat beseft hoef je je er ook niet meer druk om te maken.

Overwatch is trouwens een FPS met wat leuke cosmetische bijzaken. That's it. Het is geen game om je "exclusief" te voelen. Er zit geen enkele progressie in om het zo maar te zeggen. Behalve dan dat je in level omhoog gaat. Sterker nog, Blizzard heeft er spijt van dat ze de golden guns voor competitive hebben geintroduceerd. In eerste instantie was dat iets om je "exclusief" mee te voelen. Maar dat was uiteindelijk helemaal niet het geval.

Enig prestige zit hem in de competitive mode. En verder nergens. Als je jezelf zo nodig "exclusief" wil voelen dan ben je bij een mmorpg beter op z'n plek.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Ricmaniac schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:31:
Die Roadhog nerf is nog maar ff aankijken. Het sterke van roadhog was gewoon de hook instakill.. dat zal nu bij veel heroes niet meer lukken. alleen tracer nog waarschijnlijk.
En tracer is verdomd lastig te hooken.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Ricmaniac schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:31:

Echt .. ik kocht de D.va golden gun en werd D.va nerfed (viel uiteindelijk wel mee) en nu koop ik Roadhog Golden gun. roadhog nerf XD blizzard gunt me niet haha. maar misschien valt dit ook wel mee.
zeg de volgende keer ff van welke hero je de golden gun koopt, dan weten wij ook welke hero generfed wordt :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
icy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:32:
[...]

En tracer is verdomd lastig te hooken.
Als tracer zijnde: Niet met je eens, hoe vaak ik wel niet blink en gehooked word door een hook die voor onze ana/mercy/iemand anders bedoelt was is niet meer te tellen 8)7

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bzrk80 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:32:
[...]
Overwatch is trouwens een FPS met wat leuke cosmetische bijzaken.

Het is geen game om je "exclusief" te voelen.
Op het moment dat je cosmetische extra's zoals verschillende emotes, hero intro's en skins invoert, voeg je zeker een element van potentiële exclusiviteit toe wanneer cosmetische zaken maar op een enkele manier te verkrijgen zijn.

Zolang mensen een zichtbaar verschil in kunnen stellen is er potentiële exxlusiviteit.

Het is geen Call of Duty (de oude dan) waar iedereen een pot nat is.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Darkfreak schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:37:
[...]

Op het moment dat je cosmetische extra's zoals verschillende emotes, hero intro's en skins invoert, voeg je zeker een element van potentiële exclusiviteit toe wanneer cosmetische zaken maar op een enkele manier te verkrijgen zijn.

Zolang mensen een zichtbaar verschil in kunnen stellen is er potentiële exxlusiviteit.

Het is geen Call of Duty (de oude dan) waar iedereen een pot nat is.
Daar verschillen we dan van mening over. Zolang je lootboxes ook kun kopen en dus geld uit kunt geven om er anders uit te zien is er niks exclusiefs aan skins.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bzrk80 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:32:
[...]

Er zit geen enkele exclusiviteit aan. Zodra je dat beseft hoef je je er ook niet meer druk om te maken.

Overwatch is trouwens een FPS met wat leuke cosmetische bijzaken. That's it. Het is geen game om je "exclusief" te voelen. Er zit geen enkele progressie in om het zo maar te zeggen. Behalve dan dat je in level omhoog gaat. Sterker nog, Blizzard heeft er spijt van dat ze de golden guns voor competitive hebben geintroduceerd. In eerste instantie was dat iets om je "exclusief" mee te voelen. Maar dat was uiteindelijk helemaal niet het geval.

Enig prestige zit hem in de competitive mode. En verder nergens. Als je jezelf zo nodig "exclusief" wil voelen dan ben je bij een mmorpg beter op z'n plek.
ik vind cosmetische bijzaken juist iets tofs. ik ben altijd met elke game een collector of het nou achievements zijn of cosmetische hebbedingen ik wil dat gewoon allemaal. of het nou een FPS is of MOBA w/e.

En als daar dus iets exclusives tussen zit dan voel ik me "speciaal"als ik dat heb. laat me 8)7

en eerst kon je die skins niet uit lootboxes krijgen dus ja dan was het exclusive..

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 01-06-2017 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bzrk80 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:42:
[...]

Daar verschillen we dan van mening over. Zolang je lootboxes ook kun kopen en dus geld uit kunt geven om er anders uit te zien is er niks exclusiefs aan skins.
I don't mind to agree to disagree ^^
Ricmaniac schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:46:
[...]

ik vind cosmetische bijzaken juist iets tofs. ik ben altijd met elke game een collector of het nou achievements zijn of cosmetische hebbedingen ik wil dat gewoon allemaal. of het nou een FPS is of MOBA w/e.

En als daar dus iets exclusives tussen zit dan voel ik me "speciaal"als ik dat heb. laat me 8)7

en eerst kon je die skins niet uit lootboxes krijgen dus ja dan was het exclusive..
Dit.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

[...]

Zijn ze ook! Dat is niet echt het issue hier.

Misschien moeten we maar een onderscheidt maken tussen exclusives (die na een bepaalde tijd in iedere game niet meer zo exclusive zijn) en achievements.

Daar vind ik een groot verschil in zitten. En hoewel Blizzard zelf de golden gun een beetje verafschuwd, begrijp ik veel beter dat mensen met een golden gun zich "exclusiever" voelen. Daar hebben ze in ieder geval echt voor gewerkt.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
[...]

Er daar is Overwatch (of de andere games) zeer blij mee :)
Persoonlijk doe ik dit niet, in geen enkele game. Skins/mounts etc etc zal me echt worst wezen en ik zal er al nooit voor betalen.
Voor mij is de perfecte game gewoon buy to play en de rest optioneel

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Misschien verschil in leeftijden van gamers hier.

Ik ben zelf al stuk oudere gamer en al die cosmetische onzin die maakt de gameplay echt 0 beter. En dat is wat voor mij alleen belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Puc van S. schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:37:
[...]

Als tracer zijnde: Niet met je eens, hoe vaak ik wel niet blink en gehooked word door een hook die voor onze ana/mercy/iemand anders bedoelt was is niet meer te tellen 8)7
Ook al een paar keer gehad dat ik een Recall deed en vervolgens meteen een Hook te pakken had. Smart play van die speler.

Tracer spelen nu met Total Mayhem, dat is een berg chaos... 8)

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

Phydomir

Dennis

Albinoraptor schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:59:
Misschien verschil in leeftijden van gamers hier.

Ik ben zelf al stuk oudere gamer en al die cosmetische onzin die maakt de gameplay echt 0 beter. En dat is wat voor mij alleen belangrijk is.
Goed punt. Met mijn 34 ook een "oude" gamer en ik kan me echt niet druk maken om skins. Als ik er een uit en lootbox krijg die ik er beter uit vind zien is dat leuk maar ik zal daar echt nooit geld voor betalen. Zelfde geld voor dingen als FUT coins in Fifa. Ik speel het spel en zie wel goed ik mijn team kan maken door gewoon te spelen en ruilen met dingen die in-game voor handen zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phydomir schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:06:
[...]

Goed punt. Met mijn 34 ook een "oude" gamer en ik kan me echt niet druk maken om skins. Als ik er een uit en lootbox krijg die ik er beter uit vind zien is dat leuk maar ik zal daar echt nooit geld voor betalen. Zelfde geld voor dingen als FUT coins in Fifa. Ik speel het spel en zie wel goed ik mijn team kan maken door gewoon te spelen en ruilen met dingen die in-game voor handen zijn.
het zou veel in mijn portomonee hebben gescheeld als ik er zo over dacht haha. heb denk ik al 200 euro aan lootboxes uitgegeven in een jaar :P maar aan de andere kant als ik een game een jaar lang speel is het 200 euro voor mij wel waard. Als ik een game zou kopen van 60 euro en uitspeel en dat een paar keer per jaar ben ik het ook kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ik heb denk ik nog honderden lootboxes ongeopend. En daarnaast genoeg currency. Het boeit mij 0,0. Ben ik de uitzondering? Ik zou nooit een cent neerleggen ervoor. Maar begrijp me niet verkeerd; voor andere games koop ik wel soms content (sporadisch). Maar als het puur gaat om looks, nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

ErA

Lootboxes zijn mijn manier om geld te geven aan blizzard voor deze fantastische game.

Ik heb zelfs een Pachimari Knuffel en Reaper poppetje gekocht. (Trust me zo ben ik echt niet :P ) 34 jaar trouwens

Ik speel het zo graag en kan gewoon niet geloven dat het zo goed is voor zo weinig geld, geen DLC en geen monthly fee.

Dus dan maar lootboxes kopen.

Vorige week zaterdag ben ik naar Ploegendienst geweest (festival in breda).

Eindstand van de dag ben ik 150~200 euro armer.

Dan is een game dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:42:
Lootboxes zijn mijn manier om geld te geven aan blizzard voor deze fantastische game.

Ik heb zelfs een Pachimari Knuffel en Reaper poppetje gekocht. (Trust me zo ben ik echt niet :P ) 34 jaar trouwens

Ik speel het zo graag en kan gewoon niet geloven dat het zo goed is voor zo weinig geld, geen DLC en geen monthly fee.

Dus dan maar lootboxes kopen.

Vorige week zaterdag ben ik naar Ploegendienst geweest (festival in breda).

Eindstand van de dag ben ik 150~200 euro armer.

Dan is een game dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan waard.
Hier was het Intents dat de zakken even leeghaalde. Vind het ook onzin dat mensen zich druk gaan maken om waar andere mensen hun geld aan uit geven.

De een koopt een auto, de andere een mechanisch toetsenbord en de ander wil toch echt die Charmender knuffel. Ik speel toch liever Overwatch dan dat ik bottles ga poppen in de club :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Iedereen in zijn of haar waarde laten en gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Werkt het best :)

Gisteren even Reinhardt geprobeerd maar dat was niet echt succesvol. Meeste potjes waren zonder enige healer en dan is het niet zo fijn hehe. Mijn zoons wilden ook niet healen dus dat was een ramp :)

Ben later zelf gaan healen met Anna maar ik heb geen enkel gevoel bij haar. Niet mijn playstyle.
Lucio gaat me veel beter af.

Beetje mijn hart verloren aan Orissa btw Ik vind haar (als newbie) zo lekker spelen.
Ook soldier bevalt zeer goed en Reaper is ook leuk (alhoewel ik positioneren met hem lastig vind)

Wat mij wel opviel is dat we erg vaak zeer hoge levels tegen ons hadden spelen ?
Kan dat gewoon in quickplay ? Is beetje frustrerend dat je als level <15 tegen mensen speel die zo rond de 80 of hoger zijn.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Iusedto schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:20:
Wat mij wel opviel is dat we erg vaak zeer hoge levels tegen ons hadden spelen ?
Kan dat gewoon in quickplay ? Is beetje frustrerend dat je als level <15 tegen mensen speel die zo rond de 80 of hoger zijn.
Ten eerste zegt level helemaal niks. Hoe meer je speelt hoe vaker je een level omhoog gaat. That's it. Er zullen na een jaar niet enorm veel spelers met een lager level meer zijn.

Ten tweede komt dit ook doordat het competitive season is afgelopen en allemaal die try-hards zitten nu even in quickplay. Naja, zaten in quickplay. Aangezien het nieuwe season gisteren (dacht ik) weer begonnen is.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Met Lucio is het leuk om mensen de afgrond in te pushen met secondary. Met Orisa is het dan leuk om mensen met secondary de afgrond in te trekken. Dus bal er voorbij en dan nog een keer drukken. Altijd lachen.

Merk ook echt weer dat er nitwits in comp rond lopen op het moment. Manman. 3 offence, 1 heal, een andere niet heal en ik dan als tank. Vragen om nog een tank en een echte heal resulteert in totaal geen reactie. Samen met de healer maar een rondje om de fontein gaan lopen. Met de mededeling dat ze toch niet willen winnen. Ze wonnen ook niet, want ze renden één voor één hun dood in. Dan maar wat klooien. En dat is dan nog die eerste 10 battles. Ikzelf ben niet heel erg goed in comp, maar doe wel gewoon mijn best en kies een aanvullend character, maar ja.

Binnenkort nog maar eens proberen.

[ Voor 58% gewijzigd door Arunia op 01-06-2017 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bzrk80 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:24:
[...]

Ten eerste zegt level helemaal niks. Hoe meer je speelt hoe vaker je een level omhoog gaat. That's it. Er zullen na een jaar niet enorm veel spelers met een lager level meer zijn.

Ten tweede komt dit ook doordat het competitive season is afgelopen en allemaal die try-hards zitten nu even in quickplay. Naja, zaten in quickplay. Aangezien het nieuwe season gisteren (dacht ik) weer begonnen is.
Klopt ja. S5 is vannacht weer begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
Heb de game toch ook maar gekocht, toch stiekem best wel erg leuk, al vind ik het voorlopig prima om het bij quick play te houden. Het viel mij trouwens wel op dat er toch wel aardig wat potjes waren met veel laag level spelers, denk dat er toch wel een redelijk blik nieuwe spelers bij is gekomen met de free play afgelopen weekend en discount op de game op dit moment.
Ik focus me voornamelijk nog op Mercy. Bevalt erg goed en in de meeste games is er niemand die een echte healer wil spelen dus ik word wel gewaardeerd. Je merkt ook echt dat tegen teams waar geen healer in zit we vaak makkelijk winnen vervolgens. Vind het ook wel geinig dat volgens mij lang niet iedereen door heeft dat Mercy nog best wel hard kan meppen met dat kleine pistooltje van dr. Op hoger level zal dat vast anders zijn, maar bij de newbies denken velen volgens mij dat Mercy compleet hulpeloos is (ik had zelf in eerste instantie ook niet door dat je van wapen kunt wisselen)... altijd leuk om er dan een paar te slachten die me onderschatten :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is nu ook een toernooi bezig voor 50k$
vind het altijd leuk om dit te kijken

https://www.twitch.tv/taketv

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 01-06-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Ricmaniac schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:26:
[...]

Klopt ja. S5 is vannacht weer begonnen.
Ohja, de S5 is inderdaad begonnen.... Zal mij benieuwen wat de placement word dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Finraziel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:02:
Heb de game toch ook maar gekocht, toch stiekem best wel erg leuk, al vind ik het voorlopig prima om het bij quick play te houden. Het viel mij trouwens wel op dat er toch wel aardig wat potjes waren met veel laag level spelers, denk dat er toch wel een redelijk blik nieuwe spelers bij is gekomen met de free play afgelopen weekend en discount op de game op dit moment.
Ik focus me voornamelijk nog op Mercy. Bevalt erg goed en in de meeste games is er niemand die een echte healer wil spelen dus ik word wel gewaardeerd. Je merkt ook echt dat tegen teams waar geen healer in zit we vaak makkelijk winnen vervolgens. Vind het ook wel geinig dat volgens mij lang niet iedereen door heeft dat Mercy nog best wel hard kan meppen met dat kleine pistooltje van dr. Op hoger level zal dat vast anders zijn, maar bij de newbies denken velen volgens mij dat Mercy compleet hulpeloos is (ik had zelf in eerste instantie ook niet door dat je van wapen kunt wisselen)... altijd leuk om er dan een paar te slachten die me onderschatten :P
Op low level zijn er erg weinig supports. Gewoon volhouden en vooral in je ranked placement matches lekker support spelen. Kans is dan hoger dat je hoger wordt ingeschaald. :o

Tip, in het optie menu heb je een character setting voor mercy zodat de Healing beam constant aan staat. Hoef je de trigger niet steeds in te drukken :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:42
Rule schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:36:
[...]
Tip, in het optie menu heb je een character setting voor mercy zodat de Healing beam constant aan staat. Hoef je de trigger niet steeds in te drukken :*)
Bedankt, dit wist ik nog niet! Ik was in het begin ook wel vaak Mercy omdat niemand anders dat wilde. Maar tegenwoordig wil ik toch wel meer als DPS gaan spelen, ter afwisseling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 7unkrat
Fitzer schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:58:
[...]

Bedankt, dit wist ik nog niet! Ik was in het begin ook wel vaak Mercy omdat niemand anders dat wilde. Maar tegenwoordig wil ik toch wel meer als DPS gaan spelen, ter afwisseling.
Misschien heeft Bastion ook wel die optie :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Rule schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:36:
[...]

Op low level zijn er erg weinig supports. Gewoon volhouden en vooral in je ranked placement matches lekker support spelen. Kans is dan hoger dat je hoger wordt ingeschaald. :o

Oeh dat klinkt goed inderdaad, hoewel ik vaak juist eerder last krijg van het indrukken van de offense boost en healing even snel tussendoor doe als mensen bijgetankt moeten worden.
Ik neem aan dat je dan switcht van target door alsnog een keer je healknop in te drukken.

Edit: Oh en ik vind het niet erg dat er weinig supports zijn, is makkelijk voor mij aangezien er maar zelden iemand anders mijn favoriet Mercy pakt :P

edit: Overigens wel een van de leukste momenten tot nu toe met een Mercy in het vijandige team waarbij we elkaar tegenkwamen en aan beide kanten de teammates of ergens anders waren of gewoon niet op zaten te letten... Allebei pistooltje te voorschijn trekken en strafend elkaar neer zien te krijgen :D Dat gevecht net gewonnen, maar een paar minuten later kreeg de andere Mercy dr wraak.

[ Voor 27% gewijzigd door Finraziel op 01-06-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Benieuwd naar de placements van tweakers. Ging goed? Waar ben je S4 mee geëindigd en wat voor SR heb je na je placements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

yinx84 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:24:
Benieuwd naar de placements van tweakers. Ging goed? Waar ben je S4 mee geëindigd en wat voor SR heb je na je placements?
Ik durf nog niet. Ik denk dat ik na het weekend begin...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Finraziel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:02:
[...]

Oeh dat klinkt goed inderdaad, hoewel ik vaak juist eerder last krijg van het indrukken van de offense boost en healing even snel tussendoor doe als mensen bijgetankt moeten worden.
Ik neem aan dat je dan switcht van target door alsnog een keer je healknop in te drukken.

Edit: Oh en ik vind het niet erg dat er weinig supports zijn, is makkelijk voor mij aangezien er maar zelden iemand anders mijn favoriet Mercy pakt :P

edit: Overigens wel een van de leukste momenten tot nu toe met een Mercy in het vijandige team waarbij we elkaar tegenkwamen en aan beide kanten de teammates of ergens anders waren of gewoon niet op zaten te letten... Allebei pistooltje te voorschijn trekken en strafend elkaar neer zien te krijgen :D Dat gevecht net gewonnen, maar een paar minuten later kreeg de andere Mercy dr wraak.
Ja precies, als je een target hebt gekozen hoef je niet meer in te houden. Je switch door op een andere target te richten en weer een keer te klikken. that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Placement van Season 4 was SR1904.
Door een aantal slecht samengestelde team daalde dit al erg snel af naar de afgrond van SR1554.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:57
Seizoen 4 op 1608SR geplaatst. Ergens op 2470 ofzo ben ik geeindigd.
Heb nu 1 placement match gespeeld, waarin ik gelijk een leaver in mijn team had. Dus verloren! ;w
Speel de rest vd week wel, hopelijk bij iets mindere buiten temperaturen 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Korkss schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:20:
[...]

Seizoen 4 op 1608SR geplaatst. Ergens op 2470 ofzo ben ik geeindigd.
Heb nu 1 placement match gespeeld, waarin ik gelijk een leaver in mijn team had. Dus verloren! ;w
Speel de rest vd week wel, hopelijk bij iets mindere buiten temperaturen 8)
Leavers zijn super irritant~!

Ik stem voor alle Battletags op de voorpagina toevoegen van Overwatch - deel 2 forum topic @ de mod van dit forum.

Elkaar allemaal toevoegen en joinen.
[Alternatief: https://discord.gg/AZWR9FS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ja vind ook dat als iemand leaved ze nog zwaarder gestraft moeten worden ofzo. Heb het in placements vaak, plus in de low ranks! Toen ik in high gold zat heb ik het niet meegemaakt..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Worden er sowieso weleens mensen gestraft die lopen te bullshitten in game? AFK? Mei walls bij eigen team, ults verspillen. Report toch best weleens wat maar voor m'n gevoel heeft het geen nut. Bij Dota als je ging reporten kreeg je ook echt een bericht als er iets mee gedaan was.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Als mensen AFK gaan of leaven report ik ze ook altijd. Maar geen idee of er wat mee gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:47:
Worden er sowieso weleens mensen gestraft die lopen te bullshitten in game? AFK? Mei walls bij eigen team, ults verspillen. Report toch best weleens wat maar voor m'n gevoel heeft het geen nut. Bij Dota als je ging reporten kreeg je ook echt een bericht als er iets mee gedaan was.
Ik neem aan dat ze er onder water wel rekening mee houden. Iemand met >200 reports word niet snel met iemand met 0 reports gematched. Hoop ik dan.
Korkss schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:16:
Als mensen AFK gaan of leaven report ik ze ook altijd. Maar geen idee of er wat mee gebeurd
Blizzard houd dit gewoon bij. Leave maar is uit een Comp match krijg je meteen een waarschuwing te zien.
Volgens mij zijn het bans die steeds hoger worden.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2017 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Korkss schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:16:
Blizzard gaat over het algemeen wel goed om met reports (als ze het tenminste even serieus behandelen als vroeger in World of Warcraft het geval was) maar met slechts 1 report gebeurt er denk ik weinig, pas als iemand herhaaldelijk als leaver gemarkeerd word kunnen ze iets doen.

Lastige is denk ik nogsteeds om internetuitval en leavers uit elkaar te houden, in principe niet te doen omdat je kunt leaven door je router te resetten - iets dat in menig huishouden wel eens random door iemand gedaan word (''mijn wifi is traag''). Dit weerhoud ze er denk ik van om echt harde straffen in te zetten. Als je dat nu doet dan benadeel je mensen met internetuitval erg. Als je regelmatig disconnects hebt dan heb je natuurlijk in comp niks te zoeken, maar als je na 1x gelijk 200sr verliest of een week lang geen OW kan spelen (om even extreme maatregelen te noemen) dan is dat niet tof.

Al hoop ik dat er bij Blizzard iemand rondloopt die slimmer is dan ik en hier iets goeds op verzint. Ik vind leavers ook echt gru-we-lijk irritant, kan me er echt over opwinden soms. Zelfs als je bij quickplay de eerste ronde van een KotH potje verliest heb je ook minimaal 2 quitters.

[ Voor 11% gewijzigd door Feihcretsam op 01-06-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Er van uit gaand dat mensen vooral leaven als het niet goed gaat zou je op zich natuurlijk wel een algoritme moeten kunnen ontwikkelen dat het verschil ziet tussen mensen met een instabiele verbinding en leavers, aangezien bij de eerste over het algemeen geen sterke correlatie zal zijn met of het potje goed gaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Plus het feit dat leavers vaak gelijk een QP of arcade match in duiken. Dat moet ook te tracken zijn. Met een disconnect kan dat niet lijkt me?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Wat voor cheats/hacks exploits zijn er mogelijk in de game?

Poosje terug met Arcade/Random heroes was er een team genoot die gelijk opnoemde wat de tegenstander had.

En zojuist een match waar ze precies op de locaties op ons wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dat zijn dingen die je zonder cheats te weten kan komen. Hanzo's arrow die vision geeft bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
apNia schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:38:
Dat zijn dingen die je zonder cheats te weten kan komen. Hanzo's arrow die vision geeft bijv.
I know maar als hij het al verteld terwijl de tegenstanders nog bij de spawn locatie zijn en wij in onze. Waarbij de countdown nog maar kwalijk begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mei walls bij eigen team is vaak een incompetente Mei. Als je net je ult gebruikt en haar wall omhoog komt. Ach ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torcane
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-05 10:30
Arunia schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:25:
Mei walls bij eigen team is vaak een incompetente Mei. Als je net je ult gebruikt en haar wall omhoog komt. Ach ja.
Ik speel vaak Mei en ik betrap me er zelf ook wel eens op. 2 van de 3 keer probeer je jezelf met de ice wall te beschermen, als er dan achter je rug je teammates hun abilities gebruiken, dat zie je niet aan komen. Binnen 1 seconden heb je je ice wall weer weggehaald btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torcane
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-05 10:30
Korkss schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:45:
Ja vind ook dat als iemand leaved ze nog zwaarder gestraft moeten worden ofzo. Heb het in placements vaak, plus in de low ranks! Toen ik in high gold zat heb ik het niet meegemaakt..
Leavers zijn zeker super irritant maar zoals iemand anders al zei, er kan ook een andere reden zijn.
Gisteren heb ik namelijk mijn eerste placement match verloren omdat ik zomaar ineens disconnect werd. Waarom? geen idee. Hij had de map nog niet eens geladen.
Daarbij ook nog eens 10 minuten suspended :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:10

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Gister 3 placement matches gespeeld en alle drie verloren. 1 keer door een leaver. Zo irritant. De rest was door incapabel team inclusief mijzelf die er niet in kwam. Daarom ook maar ff gaan GTA'en op de Xbox. Vanavond nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren 1 placement gedaan die echt perfect ging. Goede defence van Gibraltar. Laten we zeggen, als de payload 1m verplaatst is, dan is dat veel geweest. Was zelf Pharah en niemand is bij ons dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Techno Overlord schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:59:
inclusief mijzelf die er niet in kwam.
Haha herkenbaar. Dit had ik gister ook. Maar dan wel in quickplay. Ben dan ook maar niet aan de placement matches begonnen :P

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:50
placements gingen niet zo slecht als ik had verwacht, gisternacht allemaal even gespeeld. Eerste 2 potjes leek het erop alsof het heel k** ging worden door 2 losses.
Maar daarna direct een winstreak van 5 opgepakt opgevolgd door 1 draw en 2 losses. Nu op 2243 waar ik 2096 eindigde vorig season.

Daarna de placements van een vriend gespeeld (first time dus nog heerlijk flexibele SR) 8-2 geworden met 3065 rating voor hem, hij was meer dan tevreden en ik heb het vertrouwen in mijn spel weer terug hierdoor. kon zeker slechter dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Gisteren placement matches gespeeld op de PS4, samen met Diamond/Master spelers, ik zelf was vorig seizoen net geen plat met season high van 2460.

Placement matches 5 wins en 5 loss, erna nog 1 gewonnen en uitgekomen op 2266.
Helaas kon ik hierna niet meer samen spelen met het team vanwege 500 verschil.

Dit seizoen hopelijk wel uit gold komen richting Plat en Diamond.
Voor stats zie:

https://masteroverwatch.c.../global/ricjuhNL/season/5

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Arunia schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:25:
Soms ontkom je er niet en kickt self preservation in. En wat @Torcane zegt.

Focus the wall vaak wel meer achter en of ergens aan de zijkant mits ik niet gefocust word of en probeer soms een funnel situatie te creeeren zodat het makkelijker is tegenstanders te managen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Psyonara schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:23:
[...]

Soms ontkom je er niet en kickt self preservation in. En wat @Torcane zegt.

Focus the wall vaak wel meer achter en of ergens aan de zijkant mits ik niet gefocust word of en probeer soms een funnel situatie te creeeren zodat het makkelijker is tegenstanders te managen.
Mei wall spawn je toch bij je spawn-pint enteance, vlak voordat de deuren open gaan, zodat de enemy niet naar binnen kan schieten?

Lelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen goed begin van Ranked dit seizoen. Pot 1 KotH met 3-0 verloren. niemand communiceerde 3 rondes lang probeer ik mensen aan het praten te krijgen. geen succes en uiteindelijk liep iedereen er constant 1 voor 1 in ipv regroupen enzo.. begreep er niks van

match 2 ging ik duo queue met een maat en ging opzich erg lekker was ook KotH en ronde 5 verloren met 99% tegen 99% overtime... zarya + pharah ult was uiteindelijk de dealbreaker.

Match 3 ook 2-2 in KotH en gelukkig ronde 5 erg goed gegaan en hadden we gewonnen.

Dit weekend de rest maar even doen.
Ik vind de placement matchmaking wel heeeeel raar trouwens, die eerste match had ik gewoon 4 mensen in me team die niet boven de 2300 waren gekomen vorig seizoen terwijl ik 2850 was vorig seizoen. 2e match ook meerdere van 1900-2500

ook kut trouwens dat ik gewoon 3 keer toe koth maps kreeg >_<

Maargoed dit seizoen is wel me bedoeling om gewoon veel meer te spelen. of ik nou klim of niet. gewoon door gaan tot Diamond.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 02-06-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Darkfreak schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:32:
[...]

Mei wall spawn je toch bij je spawn-pint enteance, vlak voordat de deuren open gaan, zodat de enemy niet naar binnen kan schieten?

Lelelele
Oddly enough heb ik dat nog nooit gedaan. Wel eens met hero stacking een Mei die dat wel deed eens een paar keer afgesloten in een hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Psyonara schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:42:
[...]

Oddly enough heb ik dat nog nooit gedaan. Wel eens met hero stacking een Mei die dat wel deed eens een paar keer afgesloten in een hoekje.
Ik heb het één keer gedaan, maar niet om te trollen.

Was op route 66, en ik zag bij de containers een phara, turret, bastion en junkrat staan, en mijn hele team was zich voor de middelste uitgang (waar iedereen op gericht stond) t verzamelen.
Ik dacht simpelweg 'Nope' en knalde 0.5 seconden voordat de deur open ging mijn muur daar neer.

Team in eerste instantie pissed, maar wel niemand dood gegaan bij het verlaten van de spawn (links en rechts).

Ik weet bijna zeker dat als die 5 idioten daar in het midden naar buiten gerend waren ze allemaal omver gemaaid zouden worden XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
Te veel mensen weten volgens mij niet dat je met E de wall ook instant kunt laten verdwijnen. Dat je af en toe een slechte wall neerzet kan gebeuren, maar als je snel bent is hij na 0.5 seconde ook weer weg. Als je dit niet doet en/of je zet een wall voor je eigen spawn neer zodra de game begint dan kan ik die speler gelijk al niet meer serieus nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Feihcretsam schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:47:
Te veel mensen weten volgens mij niet dat je met E de wall ook instant kunt laten verdwijnen. Dat je af en toe een slechte wall neerzet kan gebeuren, maar als je snel bent is hij na 0.5 seconde ook weer weg. Als je dit niet doet en/of je zet een wall voor je eigen spawn neer zodra de game begint dan kan ik die speler gelijk al niet meer serieus nemen.
precies. als mei's dat doen in competitive is het gewoon gelijk een report voor mij als ze die muur dan vervolgens niet weghalen. mag blizzard uitzoeken of die gast vaker aan het kloten is.

lol (niet ik though)

Thats Satisfying
[Video: https://gfycat.com/ImpassionedInconsequentialBarebirdbat]

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 02-06-2017 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:10

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ricmaniac schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:33:
Geen goed begin van Ranked dit seizoen. Pot 1 KotH met 3-0 verloren. niemand communiceerde 3 rondes lang probeer ik mensen aan het praten te krijgen. geen succes en uiteindelijk liep iedereen er constant 1 voor 1 in ipv regroupen enzo.. begreep er niks van

match 2 ging ik duo queue met een maat en ging opzich erg lekker was ook KotH en ronde 5 verloren met 99% tegen 99% overtime... zarya + pharah ult was uiteindelijk de dealbreaker.

Match 3 ook 2-2 in KotH en gelukkig ronde 5 erg goed gegaan en hadden we gewonnen.

Dit weekend de rest maar even doen.
Ik vind de placement matchmaking wel heeeeel raar trouwens, die eerste match had ik gewoon 4 mensen in me team die niet boven de 2300 waren gekomen vorig seizoen terwijl ik 2850 was vorig seizoen. 2e match ook meerdere van 1900-2500

ook kut trouwens dat ik gewoon 3 keer toe koth maps kreeg >_<

Maargoed dit seizoen is wel me bedoeling om gewoon veel meer te spelen. of ik nou klim of niet. gewoon door gaan tot Diamond.
Je komt er ook alleen maar om door te spelen. Ook al heb je af en toe dikke drops, daarna volgen ook wel weer dikke winstreaks. Ik heb tot nu toe elk seizoen na een lichte steiging na de placement matches altijd gehad dat er een dikke losing streak langs komt. Daarna komt die winstreak wel weer. Dit geldt tenminste voor mijzelf. Afgelopen seizoen een winpercentage van 58,9% behaald.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Darkfreak schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:46:
[...]

Ik heb het één keer gedaan, maar niet om te trollen.

Was op route 66, en ik zag bij de containers een phara, turret, bastion en junkrat staan, en mijn hele team was zich voor de middelste uitgang (waar iedereen op gericht stond) t verzamelen.
Ik dacht simpelweg 'Nope' en knalde 0.5 seconden voordat de deur open ging mijn muur daar neer.

Team in eerste instantie pissed, maar wel niemand dood gegaan bij het verlaten van de spawn (links en rechts).

Ik weet bijna zeker dat als die 5 idioten daar in het midden naar buiten gerend waren ze allemaal omver gemaaid zouden worden XD.
Tsja roteer de wall dan liever mits ze aan een kant zitten. sluit je ze gewoon anders voor een deel af terwijl je wel relatief veilig eruit kan. Daarnaast als je team toch blind naar buiten loopt ligt dat meer aan hun. Pak vaak ook de zij wegen als uit gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Elke keer als ik mensen met Winston zie spelen dan denk ik "Dat wil ik ook, dat wil ik ook "
...als ik daarna Winston speel dan denk ik "Dit kan ik niet, dit kan ik niet " :)
Zo jammer.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Iusedto schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:53:
Elke keer als ik mensen met Winston zie spelen dan denk ik "Dat wil ik ook, dat wil ik ook "
...als ik daarna Winston speel dan denk ik "Dit kan ik niet, dit kan ik niet " :)
Zo jammer.
Winston kan lastig zijn om te spelen, maar erg tof als je (een beetje) weet hoe. Hij wordt geadverteerd als een Tank, maar is eigenlijk meer een flanker/cleaner/harasser. Winstons houden erg van Genji's, Widowmakers en Hanzo's :)

Een tip als je hem speelt: drop niet meteen je bubble als je land. Ik zie het vaak en slaat negen van de tien keer nergens op. Gebruik hem om line of sight voor bijvoorbeeld Ana te blokkeren of om weg te komen als het te heet onder je voeten wordt.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Vind Winston ook wel goed tegen Symmetra. Gebruik hem niet vaak helaas. Maar heb er zo nu en dan wel lol mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Iusedto Dat heb ik dus ook zo vaak.
Vooral bij Genji's van de tegenpartij. Zo goed en zo netjes. Maar Genji in mijn team zuigen vaak gigantisch.
Ikzelf kan redelijk met Genji uit de voeten, maar goed ben ik absoluut niet.

Ik heb het ook met Roadhog. Iemand trekt mij naar zich toe en oneshot me. Andersom nooit. Probeer wel de combo met schieten en slaan te doen na pull. Weet even niet uit mijn hoofd of schieten en dan slaan sneller is dan slaan en dan schieten. Zag het vaak bij mij gebeuren, dus zelf ook maar toepassen.

Iig een tip, leer van de replay van jouw dood zeg maar. als je dan met hetzelfde karakter speelt, dan heb je een idee van mogelijkheden.

Kwam er zelf super laat achter dat je met Ana kon healen door te schieten en dus niet alleen je flesje. >_<

Valt me trouwens ook op dat heel veel mensen staan te duwen bij de voordeur wanneer ze op attack staan. Er zijn minimaal 2 uitgangen, soms zelfs 3. Ik kies vaak voor één van de zijdeuren.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 02-06-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bzrk80 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:58:
[...]
Winston kan lastig zijn om te spelen, maar erg tof als je (een beetje) weet hoe.
Als nagelnieuwe speler raak ik nog vaak in "paniek" tijdens fights en heb ik soms geen idee wie of wat waar is.
Met Winston is dat volgens mij echt een doodzonde.
Gebruik nu eigenlijk Orrissa om de game en maps te leren. Beetje "spray and pray" voorlopig :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Iusedto schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:05:
[...]

Als nagelnieuwe speler raak ik nog vaak in "paniek" tijdens fights en heb ik soms geen idee wie of wat waar is.
Met Winston is dat volgens mij echt een doodzonde.
Gebruik nu eigenlijk Orrissa om de game en maps te leren. Beetje "spray and pray" voorlopig :)
Dat kan ik me voorstellen. Met Winston moet je ook niet zomaar tussen een groep met mensen springen. Tenzij je weet dat je team pushed naar die groep. Anders is het zelfmoord.

Orisa heb ik serieus nog nooit gebruikt. Eigenlijk gebruik ik alle "nieuwe" characters niet of nauwelijks. Hopelijk komt daar zeer binnenkort verandering in. *kuchsuperspacemonkeyofzoietskuch*

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

bij Anubis wil ik Winston nog wel eens gebruiken op attack om de defense te breken, ren naar 1st choke,shield,ga tussen gangetje in en spring naar het eerste punt,en houd ze daar even bezig zodat je team kan doorbreken en probeer weer weg te springen,defense moet dan naar dat punt toe gaan namelijk en of het werkt hangt heel erg af van hoe het andere team in elkaar zit maar werkt vaak wel als je eigen team snapt wat je doet :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Interessante video over de "zogenaamde" buff van Reaper op de PTR:

Zoals ze het hier zeggen hebben ze een punt. Sustained heal is beter tegen tanks, maar niet direct tegen squishies. Eerst kreeg je een 50 health orb na het killen van bijvoorbeeld Soldier. Nu krijg je maar 40 health terug aangezien de Soldier 200 health is en je 20% health terug verdient van de damage die je doet.

Ben heel benieuwd hoe Reaper uiteindelijk gaat spelen. Wil hem namelijk veel vaker gaan gebruiken dit seizoen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Heerlijk hoor, 4 placement matches gedaan en allemaal verloren. Kom ik in een placement met een level 25, picked Hanzo. Alle andere matches precies hetzelfde, elke keer een Hanzo en een WM. Team heeft daardoor geen zin dus iedereen gaat trollen en een DPS rollen. Gewoon vier placements gedaan zonder healers en tanks, ik hou echt van dit spel. Je wilt niet weten hoe gefrustreerd ik ben en wat ik eigenlijk wil typen.

De community in deze game is zo verrot, echt niet meer te repareren of iets aan te doen gewoon. Het verpest heel het fcking spel. Ik snap ook niet dat mensen hun tijd investeren in andere mensen te trollen, echt gewoon zo fcking triest. Blegh, ben er weer klaar mee voorlopig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feihcretsam
Ik heb Winston een tijdje geleden weer eens serieus opgepakt omdat het een van mijn minst gespeelde characters was, het klikte nooit met hem totdat ik 1 kleine verandering maakte en alles plots super ging.

Ipv naar de vijanden toe te springen loop ik gewoon het eerste stuk (1 jump vanuit spawn dan wel) en zet ik m'n schild ietwat defensive neer rondom de ranged/healers van mij, schiet vanuit het schild wat op de voorhoede van de vijand of wacht simpelweg af en zodra ik zie dat 1 of 2 200hp vijanden los van de groep raken spring ik erin en ga ik damage doen (vaak is het schild dan weer (bijna) ready om te gebruiken).

Werkt echt goed, vooral tegen teams die niet goed groeperen of hun healers niet beschermen. Alhoewel je zonder heals in veel gevallen wel de sjaak bent als je schild niet on point is en je er goed doorheen danst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:42
Raptar schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:52:
Blegh, ben er weer klaar mee voorlopig.
Ik ben vanavond online en wil graag serieus voor placements gaan. Met beetje geluk vraag ik er vrienden bij. Dus probeer het, er zijn vast nog serieuze spelers!

Ik vind het ook vrij irritant als spelers leaven, of niet als een team willen werken. Maar ach, ik probeer er gewoon van te leren en dan het hele team mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:10
Eerste 3 placement matches gespeeld, alle 3 verloren. 1 match verloren omdat onze teammate hanzo speelde, weigerde te communiceren en geen enkele ronde switchte, hij bleef Hanzo gaan, zelfs tegen een reinhardt/winston/zarya comp tegen ons... -_-.
En als je dan daarna zijn carreer profile bekijkt zie je dat hij jawel "2 minuten hanzo" gespeeld heeft in quickplay..... thats it...

Ik snap echt geen snars van mensen die competitive doen op een hero die ze echt gewoon nooit spelen en dan ook niet switchen naar wat het team nodig heeft. Moet toch een unieke hersenkronkel zijn die ze hebben.

Oh well, nog genoeg rondes te gaan. Tot nu toe elke season in Diamond gekomen. Ga ik deze season ook weer pogen te realiseren :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Raptar schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:52:
Heerlijk hoor, 4 placement matches gedaan en allemaal verloren. Kom ik in een placement met een level 25, picked Hanzo. Alle andere matches precies hetzelfde, elke keer een Hanzo en een WM. Team heeft daardoor geen zin dus iedereen gaat trollen en een DPS rollen. Gewoon vier placements gedaan zonder healers en tanks, ik hou echt van dit spel. Je wilt niet weten hoe gefrustreerd ik ben en wat ik eigenlijk wil typen.

De community in deze game is zo verrot, echt niet meer te repareren of iets aan te doen gewoon. Het verpest heel het fcking spel. Ik snap ook niet dat mensen hun tijd investeren in andere mensen te trollen, echt gewoon zo fcking triest. Blegh, ben er weer klaar mee voorlopig.
Heb jij wel een healer of tank gespeeld?

Toch heb ik het idee dat de meeste mensen er echt niet zoveel last van hebben.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bzrk80 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Heb jij wel een healer of tank gespeeld?

Toch heb ik het idee dat de meeste mensen er echt niet zoveel last van hebben.
Denk dat elke Overwatch speler zich er wel in kan vinden. Ik probeer ook zoveel mogelijk mee te werken, Zarya kiezen etc. Maar soms heb je van die potjes dat je 4x achter elkaar Zen hebt gespeeld, 4x Zilver/Goud elim's etc.

Wou laatst ook Tracer spelen, kreeg op men kop want Tracer is kut, oke, pak ik Zen, 3min later switched er iemand naar Tracer....

Of van die mensen die het niet uit maken om te verliezen want dit is hun Smurf account. De fuck heb ik daar mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Denk dat elke Overwatch speler zich er wel in kan vinden. Ik probeer ook zoveel mogelijk mee te werken, Zarya kiezen etc. Maar soms heb je van die potjes dat je 4x achter elkaar Zen hebt gespeeld, 4x Zilver/Goud elim's etc.

Wou laatst ook Tracer spelen, kreeg op men kop want Tracer is kut, oke, pak ik Zen, 3min later switched er iemand naar Tracer....

Of van die mensen die het niet uit maken om te verliezen want dit is hun Smurf account. De fuck heb ik daar mee te maken?
Ik ben het met je eens dat het iedere speler wel eens overkomt, maar zeuren is ook makkelijker dan er wat an doen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:04
Dat is ook de reden dat ik beetje baal dat ik niet echt veel spelers op pc ken, ik ben dus veel Mercy de laatste tijd omdat niemand support speelt.
Ja af en toe loopt er een Ana maar daar wordt je ook niet altijd vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Smurf is makkelijker te roepen, dan toegeven dat je gewoon slecht bent en niet eens een tweede account hebt (smurf).

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:40

dawofl

?

S4 SR 3353 nu met 9-1 w-l placement op 3166 geplaatst :) dik tevreden

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:49:
[...]

Smurf is makkelijker te roepen, dan toegeven dat je gewoon slecht bent en niet eens een tweede account hebt (smurf).
Haha daar had ik niet eens bij stil gestaan. Tsja, het blijft een team game. Snapt niet echt wat sommige mensen met hun COD stijl bij Overwatch komen doen. Maar daardoor zijn de momenten dat het lekker samen loopt des te leuker.
Bzrk80 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:31:
[...]

Ik ben het met je eens dat het iedere speler wel eens overkomt, maar zeuren is ook makkelijker dan er wat an doen.
Mensen herinneren zich de slechte dingen voor de goeie dingen. Dat potje dat lekker liep en dat we wonnen herinner ik me niet. Maar dat potje met Hanzo die niet raakt schiet natuurlijk wel. Of die Rein die steeds te ver gaat.

Als iemand echt goed zijn taak doet heb je dat vaak niet eens door. Want dan loopt het lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
Heb hem ook maar is gekocht :) moet zeggen dat het wel leuk weg speelt snelle en korte potjes.
Alleen merk op ps4 wel dat het soms ff duurt voor je een game heb gevonden, mooi om te zien dat niet alleen killen wordt beloond in dit spel gaat om taktiek, helaas speelt lang niet iedereen zo. Dus dat is soms wel een storende factor bij capture the flag bijvoorbeeld :)
Healer is een keer geprobeerd en was nog niet eens zo vervelend om te spelen :)

Al met al heeft het spel me positief verrast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Inderdaad, ondanks dat er veel gezeurd wordt dat mensen niet samen spelen... is mijn eerste indruk dat mensen best wel goed samenspelen! Niet altijd, maar het spel stuurt er wel heel goed op aan.
Ik snap het commentaar ook wel hoor, als je serieuzer wil spelen dan is het vervelend als mensen er maar een beetje met de pet naar lijken te gooien, maar mijn ervaring tot nu toe in quick play is erg positief. Mensen staan ook erg waarderend tegenover een Mercy, krijg veel bedankjes en bijna altijd wel minstens 1 vote op het eind. Ben nog niet heel goed, maar laatst ook een keer een epic gekregen :)
Het komt in ieder geval heel uitnodigend op mij over, als verstokte single playert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Bloodhoundje schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:27:
Eerste 3 placement matches gespeeld, alle 3 verloren. 1 match verloren omdat onze teammate hanzo speelde, weigerde te communiceren en geen enkele ronde switchte, hij bleef Hanzo gaan, zelfs tegen een reinhardt/winston/zarya comp tegen ons... -_-.
En als je dan daarna zijn carreer profile bekijkt zie je dat hij jawel "2 minuten hanzo" gespeeld heeft in quickplay..... thats it...

Ik snap echt geen snars van mensen die competitive doen op een hero die ze echt gewoon nooit spelen en dan ook niet switchen naar wat het team nodig heeft. Moet toch een unieke hersenkronkel zijn die ze hebben.

Oh well, nog genoeg rondes te gaan. Tot nu toe elke season in Diamond gekomen. Ga ik deze season ook weer pogen te realiseren :-).
Het meest frusterende ook is ... Mocht er een zombie-attack komen .. dan zijn de Hanzo's veilig :X
Ze willen immers brains..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw wtf.... k was rustig me placements aan het streamen... crasht OBS ineens (eerste keer dat dit me gebeurd) maar daardoor crashte ook overwatch en gingen al me schermen zwart.. binnen 10 seconden was ik weer terug in game en kon gewoon niet meer joinen :S was gelijk suspended en een loss er bij :s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iusedto
Feihcretsam schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:54:
Ik heb Winston een tijdje geleden weer eens serieus opgepakt omdat het een van mijn minst gespeelde characters was, het klikte nooit met hem totdat ik 1 kleine verandering maakte en alles plots super ging.

Ipv naar de vijanden toe te springen loop ik gewoon het eerste stuk (1 jump vanuit spawn dan wel) en zet ik m'n schild ietwat defensive neer rondom de ranged/healers van mij, schiet vanuit het schild wat op de voorhoede van de vijand of wacht simpelweg af en zodra ik zie dat 1 of 2 200hp vijanden los van de groep raken spring ik erin en ga ik damage doen (vaak is het schild dan weer (bijna) ready om te gebruiken).
Dank je, dank je , dank je _/-\o_
Net je tips gebruikt en het was geweldig , wow
De vijandelijk achterlijn was zo boos :) (allemaal squishies, heerlijk)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm of het nu geluk is dat weet ik niet maar misschien moet ik Orisa weer gaan mainen :P

had dus 2 losses, 1 win, 4 losses toen pakte ik Orisa en dominaten echt 2 games en hebben we ook gewonnen waar ik ook nog is play of the game had :P

Zegt weinig maar je ziet gewoon met heel veel acties dat je echt impact heb door je ult en je shields. en een leuke bonus is gewoon als je mensen de map af trekt met je graviton surge.

Nog 1 spelen en dan gaan we zien welke rating we hebben. denk ongeacht of het een win of lose word is niet hoger dan 2500 kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
Ricmaniac schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:14:
Hmm of het nu geluk is dat weet ik niet maar misschien moet ik Orisa weer gaan mainen :P

had dus 2 losses, 1 win, 4 losses toen pakte ik Orisa en dominaten echt 2 games en hebben we ook gewonnen waar ik ook nog is play of the game had :P

Zegt weinig maar je ziet gewoon met heel veel acties dat je echt impact heb door je ult en je shields. en een leuke bonus is gewoon als je mensen de map af trekt met je graviton surge.

Nog 1 spelen en dan gaan we zien welke rating we hebben. denk ongeacht of het een win of lose word is niet hoger dan 2500 kom.
Ik denk meer dat het eraan ligt dat je het even helemaal omgooit, en de tegenstanders kennen orisa ook niet zo goed als alle andere "oude" heroes natuurlijk. Mooi dat het weer beter gaat! Ikzelf was nog 2243 geplaatst gister, maar nu alweer 2500+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ricmaniac schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:41:
Wauw wtf.... k was rustig me placements aan het streamen... crasht OBS ineens (eerste keer dat dit me gebeurd) maar daardoor crashte ook overwatch en gingen al me schermen zwart.. binnen 10 seconden was ik weer terug in game en kon gewoon niet meer joinen :S was gelijk suspended en een loss er bij :s
Ai dat is gewoon kut.

Heb vanavond mn eerste twee placements gespeeld. Eerste verloren met een waardeloos team. 2-3 waarvan de helft de tegenstander met een man minder was. Die gast kwam iedere keer weer terug zonder dat hij gekicked was. Vreemd. Maar matig team dus.

Tweede wel gewonnen. Lekker team tegen een ander lekker team. Was krap maar wel winst. Had gewoon hoofdpijn zo intens waren die matches. Heerlijk! 👍

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doebbalapoent11
dit seizoen gaat goed tot nog toe! geplaatst op 2243, nu al 2666. Denk dat ik die competitive cooldown van een aantal dagen wel kon gebruiken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50
Nou de placements waren weer fantastisch, soms vraag ik mezelf af of mensen überhaupt naar een teamcomp kijken. Ik kies meestal als laatste want de meeste locken toch vaak instant dps. Dus speel vaak tank of support, gister tot 3 keer iedereen gekozen en de teamcomp was 5 dps. Dus ik in chat ik kan geen tank en healer tegelijk spelen. Nou wat je dan over je heen krijgt.... uiteindelijk natuurlijk kansloos potten verloren. 4 win 6 loss 2007 goud. Had er meer van verwacht, het is een leuk spel maar hierdoor is het plezier een stuk minder. Soms zal het overigens ook aan mij liggen hoor ben geen top500 materiaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Placement gingen een stuk beter dit season. Waar ik vorig season, na een tijdje niet spelen, iets van 2 wins/8 losses had kwam ik dit keer op 5 wins/4 losses/1 draw. 2100 zo'n beetje. Na een paar games spelen nu op 2340. Eind van vorig season vlak onder de 2400 dus weer bijna terug op mijn oude score..

Gister een leuke lootbox;
Running rat voor Junkrat (paarse event emote)
Flourish voor Pharah (paarse event emote)
Mystery man skin voor McCree (geel)
En een of ander useless ding als 4e :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Mijn placements zitten er op. Had iets hoger gehoopt maar gezien vorig seizoen placing (1600) mag ik nu niet klagen!
Ben nu op 2164 geplaatst, kijken of we nu wel platinum kunnen halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zucht.
De trolls in dit spel zijn er toch echt veeeeel te veeeeel.
Mijn spelervaring is echt zeer brak.
Altijd wel een Hanzo of Widow oid die loopt te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:16
Ik ben klaar met die random placements. Vorig seizoen op 28xx gekomen na placements. Bijna in diamond gekomen na een seizoen spelen. Nu placements gedaan en kom in gold uit. Ik snap er werkelijk helemaal niets van. Had een paar zeer goede plays tijdens mijn placements maar ook wat potjes waarin ik een compleet hopeloos team probeerde te redden en ik wordt op deze manier beloond. De rankings zijn echt compleet waardeloos. Heb nu eigenlijk al helemaal geen zin meer om te spelen, wetende dat ik nu voortaan met mensen speel die totaal geen teamplay hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou net de allerziekste troll ooit sinds ik overwatch speel mee gemaakt. dit heb ik echt nog nooit gezien gewoon.. dit was dan me laatste placement. wat werd ik boos van binnen zeg.

buiten dat en dat ik 3-7 ben gedaan in placements toch in platinum terecht gekomen. 2608 :) nu maar beginnen aan de climb naar Diamond

edit: gelijk daarna nog een win gepakt en ondanks me vorige dus een loss was toch 42 punten er bij gekregen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 03-06-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Ricmaniac schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:26:
nou net de allerziekste troll ooit sinds ik overwatch speel mee gemaakt. dit heb ik echt nog nooit gezien gewoon.. dit was dan me laatste placement. wat werd ik boos van binnen zeg.

buiten dat en dat ik 3-7 ben gedaan in placements toch in platinum terecht gekomen. 2608 :) nu maar beginnen aan de climb naar Diamond

edit: gelijk daarna nog een win gepakt en ondanks me vorige dus een loss was toch 42 punten er bij gekregen :)
Wat deed "het" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Die allerziekste troll ooit, ik ben ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:09:
[...]

Die allerziekste troll ooit, ik ben ook wel benieuwd.
was natuurlijk weer een koth map want alle andere maps lijken er wel uit gehaald voor dit seizoen.
en ronde 1 ging echt kneiter slecht gewoon iedereen ging kut en hun waren gewoon echt wel goed.

Zegt die troll bij ronde 2 van let them win fast stay in base. meeste van ons waren het daar niet mee eens natuurlijk. naja toen heeft die letterlijk heel ronde 2 en 3 gekloot in de base.. symmtra turrets in de base bouwen, constant zichzelf killen door de map af te lopen. teleport bij de rand neerzetten zodat je er af dondert zulke shit. we hebben toegestemt om hem te reporten met ze alle inclusief enemy team (als ze hun woord nakomen) want dit was gewoon zooo overduidelijk. hij zei het ook gewoon in de chat dat die aan het trollen was want wij zijn slecht en konden toch niet winnen....

god god ik word gewoon opnieuw boos als ik er over praat XD zulke gasten verdienen een instant permaban, zonder warning.

Pagina: 1 ... 8 ... 38 Laatste