hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ha, je edit was mij voor, wou net schrijven dat ik dat niet wist omdat ik weinig/nooit op reddit surfyinx84 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:09:
[...]
Hey, heb ik die niet op de frontpage van /r/Overwatch gezien?Cool!
edit:
Misschien ben ik in de war met deze:
https://gfycat.com/EasyPiercingJackrabbit
Gewoon gespeeld en meerdere legendary skins al ^^hmr schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:11:
Pfffff... weer veel boxes gekocht en slechts een legendary skin gekregen uit de nieuwe collectie... Begint wel beetje op CS:GO te lijken dit ...
Default blanke hetero
Ben nu lvl 12, hard op weg naar 13.. behalve de tutorial alles online gespeeld (geen bots dus) via Quick Play, hoogste killstreak = 18, 1 POTG gehad met Hanzo (gelijk m'n favoriet, naast Roadhog als tank). Hanzo omdat ik zelf ook op boogschieten zit, dus niet zo'n hele gekke keus
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Kleine tip voor als je volgend seizoen Competitive gaat spelen. Mensen vinden het vaak niet leuk als je hanzo kiest dus verwacht wat geklaag aan het beginDigitalExcorcist schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:22:
Vrijdagavond eventjes (anderhalf uur?) via het Free Weekend gespeeld, zaterdagochtend toch maar gelijk fysiek gekocht (was nu 30 euro!). Echt, wát een briljante game is het zeg!
Ben nu lvl 12, hard op weg naar 13.. behalve de tutorial alles online gespeeld (geen bots dus) via Quick Play, hoogste killstreak = 18, 1 POTG gehad met Hanzo (gelijk m'n favoriet, naast Roadhog als tank). Hanzo omdat ik zelf ook op boogschieten zit, dus niet zo'n hele gekke keusen ik vind 't machtig om hoog & droog op een afstandje tegenstanders te belagen. Roadhog is ook best fijn, vanwege de heal vooral, maar 4 schieten en dan herladen is knap ongelukkig.. heb nog lang niet alle heroes geprobeerd (Tracer is ook leuk maar die reload ook wel érg vaak). Misschien Soldier.76 wat meer inzetten (ook vanwege de heal) .. keuzes, keuzes.
Ja, nou ja, in één dag (4 uurtjes) een streak van 18 kunnen maken en een POTG als totale noob op Overwatch-gebied.. bovendien ken ik die levels totáál nog niet. Mensen moeten niet miepenOllievssn schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:25:
[...]
Kleine tip voor als je volgend seizoen Competitive gaat spelen. Mensen vinden het vaak niet leuk als je hanzo kiest dus verwacht wat geklaag aan het beginmocht je de sterren van de hemel spelen als hanzo hoor je ze verder niet meer hoor
[ Voor 3% gewijzigd door DigitalExorcist op 29-05-2017 13:30 ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Vergeet niet dat je laag wordt ingeschaald als nieuwe speler en langzaam omhoog kruipt in de match making. Ik maakte ten tijde van de Overwatch closed beta ook 30+ killstreaks als een tracer. Dat is voor mij nu niet meer zo makkelijk haalbaar en is eerder hoge uitzondering. Verschil zit dat ik nu een MMR heb die is aangepast aan mijn niveau, speel steady Diamond en heb dus ook spelers tegen me die veel beter counteren dan toen ik net begonDigitalExcorcist schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:30:
[...]
Ja, nou ja, in één dag (4 uurtjes) een streak van 18 kunnen maken en een POTG als totale noob op Overwatch-gebied.. bovendien ken ik die levels totáál nog niet. Mensen moeten niet miependat karakter zit er niet voor niks in en ik kies Roadhog op het moment dat er al meerdere defense heroes rondlopen, zó snugger ben ik dan óók wel weer.
Maar, het belangrijkste is uiteindelijk dat je plezier hebt. Quickplay voor de fun en het leren van heroes. Competitive om te shinen met je sterkste heroes en te switchen als nodig
Deze dude is het hoogst en is toevallig level 3000 geworden. op PS4.Iusedto schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:09:
Ik denk niet dat er een verschil zit in levelen op de console of PC.
Speel toevallig nu ook op beide vanaf level 1 en dat gaat even snel/langzaam
Op de Xbox heb je wel sneller een game dat is een ding dat zeker is.
hoogste op PC is 2848 en op xbone 2242.. zegt overigens natuurlijk helemaal niks over of iets sneller levelt. heeft gewoon te maken met winrate en playtime.
dit zijn de stats van die level 3000 gast. (en dat is alleen quickplay btw. ranked season 1 had die ook nog 700 games ofzo en andere seizoenen ook paar 100
Lifetime Stats
Overview
Games Played: 17,473
Games Won: 10,618
Total Game Time: 2196 hours
Average Game Length: 8 minutes
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 29-05-2017 14:22 ]
Tja, wat moet je daar nou van zeggen
FUMES et CARNES
Verwijderd
Living the dream baby!Iusedto schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:26:
2196 uur gedeeld door 365 dagen = 6 uur per dag, elke dag.
Facts don't care about your feelings
en het is nog erger eigenlijk want die tijd registreert alleen als je in de match zit.Iusedto schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:26:
2196 uur gedeeld door 365 dagen = 6 uur per dag, elke dag.
Dus de queue times en hero gallery + lootboxes etc er bij zit je denk ik zo op 6.5/7 uur per dag
En dan ben ik al blij dat ik bijna lvl 200 benRicmaniac schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:19:
[...]
Deze dude is het hoogst en is toevallig level 3000 geworden. op PS4.
hoogste op PC is 2848 en op xbone 2242.. zegt overigens natuurlijk helemaal niks over of iets sneller levelt. heeft gewoon te maken met winrate en playtime.
dit zijn de stats van die level 3000 gast. (en dat is alleen quickplay btw. ranked season 1 had die ook nog 700 games ofzo en andere seizoenen ook paar 100
Lifetime Stats
Overview
Games Played: 17,473
Games Won: 10,618
Total Game Time: 2196 hours
Average Game Length: 8 minutes
Ik moet er niet aan denkenRicmaniac schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:33:
[...]
en het is nog erger eigenlijk want die tijd registreert alleen als je in de match zit.
Dus de queue times en hero gallery + lootboxes etc er bij zit je denk ik zo op 6.5/7 uur per dag
Vond het wel grappig dat hij 570+ uur heeft in Lucio en dan 3 uur in Orisa.
FUMES et CARNES
mja maar orisa is ook pas "net" uit he. sinds 21 maart ofzo pasIusedto schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:36:
[...]
Ik moet er niet aan denken
Vond het wel grappig dat hij 570+ uur heeft in Lucio en dan 3 uur in Orisa.
Zelfde hierdemokert schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:40:
Ik heb dit spel afgelopen weekend ook eindelijk maar eens voor de PC aangeschaft. Het enige minpunt is het gebrek aan teamplay in quickmatches nog, comp play wil ik wel gaan doen in het nieuwe seizoen, maar daarvoor zoek ik eigenlijk nog mensen waarmee ik in een iets serieuzer team mee kan spelen, dus als iemand nog een newbie/beginner wil hebben PM me maar
Idem hier, ik heb hem tijdens launch voor de PS4 gekocht, alleen kon die me uiteindelijk niet bekoren en ik merkte afgelopen weekend dat ik toch een stuk beter ben op de PC.DigitalExcorcist schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:41:
[...]
Zelfde hieralleen dan PS4.. plus dat ik ook een gezin heb en dus niet alle dagen 24/7 tijd heb, hoe graag ik 't ook zou willen
Speel niet zo heel veel, meestal geen tijd om een comp match af te maken en ga dan voor andere speltypes: Mystery heroes of QP.
Wel leuk om bepaalde heroes goed te leren.
Moet wel zeggen dat als je een seizoen geen comp speelt je SR toch ook wel heel hard onderuit gaat. gisteren nog even vlug voor de puntjes de 10 matches afgerond, kom ik rond 1750 terecht, seizoen 3 niet gespeeld maar seizoen 2 zat ik nog op 2300+
Jammer ook dat er nog steeds leavers zijn in comp, meerdere potjes gehad die ik verloor vanwege 5v6, kost me toch weer wat SR enzo.
Maar seizoen 2 klopte de SR ook niet goed. Iedereen was over het algemeen een stuk lager geplaats toen het seizoen daar na.Akaendra schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:53:
Mystery heroes is wel een beetje hit or miss met wat je krijgt
Wel leuk om bepaalde heroes goed te leren.
Moet wel zeggen dat als je een seizoen geen comp speelt je SR toch ook wel heel hard onderuit gaat. gisteren nog even vlug voor de puntjes de 10 matches afgerond, kom ik rond 1750 terecht, seizoen 3 niet gespeeld maar seizoen 2 zat ik nog op 2300+
Jammer ook dat er nog steeds leavers zijn in comp, meerdere potjes gehad die ik verloor vanwege 5v6, kost me toch weer wat SR enzo.
Mja, kan wel hoor, knok mezelf wel weer naar de 2000+, maar tis helaas niet altijd mogelijk om een heel team te kunnen carryen in je eentje.Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:00:
[...]
Maar seizoen 2 klopte de SR ook niet goed. Iedereen was over het algemeen een stuk lager geplaats toen het seizoen daar na.
Gelukkig nog wel wat mensen met wie ik kan spelen om dat op te krikken, uiteindelijk toch nog rond 1850 geeindigd ofzo met nog 2 extra comp potjes gespeeld te hebben en gewonnen te hebben.
We zien wel volgend seizoen
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Geen boxes gekocht, maar ondertussen wel 20 lvls hoger. Hooguit een paar emotes gekregen, maar geen enkele skin tot nu to. En sinds het event is begonnen wel elke dag een lvl of 2 omhoog.hmr schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:11:
Pfffff... weer veel boxes gekocht en slechts een legendary skin gekregen uit de nieuwe collectie... Begint wel beetje op CS:GO te lijken dit ...
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Wat zijn skins/emotes die ik zeker moet kopen zo lang ze nog beschikbaar zijn?
Staat in je hero gallery achter de desbetreffende items....Goemies schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:33:
Door mn vele duplicates etc echt een fuckton aan gold.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Dat is in off-season comp niet anders.... Tussen de seizoenen door kan ik beter geen Overwatch opstarten.Korkss schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:28:
Jezus.. in quickplay is het echt 1 grote speeltuin! Ben er na 3 potjes weer mee gestopt. Alsof iedereen na seizoen 4 alleen ff wil kutten om zo weer "fris" seizoen 5 in te gaan ofzo..
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik zou skins, emotes etc. kopen die beschikbaar zijn vanwege het huidige evenement. Daarna krijg je ze niet meer. Al zijn er wel plannen om skins die alleen via evenementen te verkrijgen zijn later alsnog in de normale lootboxes te stoppen. Maar dat is nu nog niet het geval.Goemies schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:33:
Door mn vele duplicates etc echt een fuckton aan gold.
looyenss schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:28:
[...]
Staat in je hero gallery achter de desbetreffende items....
Dat was ik van plan. Mn vraag was een beetje welke nou echt zo vet zijn dat je ze écht moet hebben.Bzrk80 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:38:
[...]
Ik zou skins, emotes etc. kopen die beschikbaar zijn vanwege het huidige evenement. Daarna krijg je ze niet meer. Al zijn er wel plannen om skins die alleen via evenementen te verkrijgen zijn later alsnog in de normale lootboxes te stoppen. Maar dat is nu nog niet het geval.
Zoals bijv, de D.va selfie HL intro van laatst.
Ik heb hem achter mijn PC gezet ......en mijn mond viel open van verbazing lol
Hij speelde D.va en Hanzo en was gewoon echt goed. Vooral als D.va.
Meerdere team kills en potg's.
Hij is veel beter dan ik ben

FUMES et CARNES
Speel nu voornamelijk als Pharah of Junkrat en dat gaat me vrij redelijk af. Vooral Pharah vind ik erg leuk omdat je zo lekker de hoogte in kan. Moet zeggen dat op het level waar ik zit (14/15) je ook vrij snel in groepjes komt die in ieder geval proberen om samen te spelen. De stay in group functie werkt dan ook erg goed.
Weet niet of er vanuit GoT nog groepen zijn die als team spelen maar mochten die er zijn en het niet erg vinden om een newbee op sleeptouw te nemen, dan hou ik me aanbevolen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mja, dat is echt smaak gerelateerd. Ik vind bijvoorbeeld de nieuwste Hanzo skin meesterlijk. Anderen hebben daar dan weer wat minder mee.Goemies schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:59:
[...]
[...]
Dat was ik van plan. Mn vraag was een beetje welke nou echt zo vet zijn dat je ze écht moet hebben.
Zoals bijv, de D.va selfie HL intro van laatst.
Kies er vooral een die jij cool vind.
En heb ook een smurfje aangeschaft waarmee ik sniper only ga spelen! Voornamelijk Widow
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vind die van Bastion gaaf, maar die van Dva net wat leuker.
Ga alleen niet van te voren die skin al aanschaffen, met mijn geluk krijg ik hem dan uit een kistje.
Moet alleen even bekijken tot wanneer het event loopt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Cool! Er word melding gemaakt wordt dat Hammond een "smaller test subject" zou zijn. Kleinere Apensoort misschien? Of zelfs geheel wat anders? Ook interessant aangezien deze hero helemaal anders gaat worden. Althans, ik kan me niet voorstellen dat het weer een tank hero wordt (Orisa is de laatste nieuwe).Zeror schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:05:
Blizzard teased nieuwe hero:
http://www.insidegamer.nl...euwe-held-genaamd-hammond
Ben benieuwd
[ Voor 3% gewijzigd door 8GUS op 30-05-2017 11:44 ]
Enemy had een echte WTF moment.
Vind zelf de in de normale matches zelf erg leuk om met de support te spelen (de dj), weet zijn naam even niet. Mei/Roadhog vind ik persoonlijk ook leuke champs maar roadhog vind ik leuker spelen in 3v3 dan in een normale match.
Ben inmiddels op level 19 sinds donderdag
https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/icy-21844
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 30-05-2017 11:38 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Nog niet. Blizzard heeft wel aangegeven dat ze mogelijk een save functie in willen bouwen. Verder is hier nog niets over bekend.icy schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:36:
Kan je je game of the matches ook terugzien?
Wat ik wel een interessant gegeven vind, is dat Hammond een testsubject 8 en Winston testsubject 28. Hammond is dus waarschijnlijk een oudere gorilla (of andere aap) dan Winston. Misschien wel de vader van Winston??Bzrk80 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:34:
[...]
Cool! Er word melding gemaakt wordt dat Hammond een "smaller test subject" zou zijn. Kleinere Apensoort misschien? Of zelfs geheel wat anders? Ook interessant aangezien deze hero helemaal anders gaat worden. Althans, ik kan me niet voorstellen dat het weer een tank hero wordt (Orisa is de laatste nieuwe).
Ben benieuwd
Hier op reddit wordt bijvoorbeeld ook gespeculeerd dat Hammond mogelijk een chimpansee kan zijn.
https://www.reddit.com/r/...ero_but_not_be_a_gorilla/
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 30-05-2017 11:54 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
HYPE TRAAAIN.Zeror schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:51:
[...]
Wat ik wel een interessant gegeven vind, is dat Hammond een testsubject 8 en Winston testsubject 28. Hammond is dus waarschijnlijk een oudere gorilla (of andere aap) dan Winston. Misschien wel de vader van Winston??
Hier op reddit wordt bijvoorbeeld ook gespeculeerd dat Hammond mogelijk een chimpansee kan zijn.
https://www.reddit.com/r/...ero_but_not_be_a_gorilla/
Was er niet al een keer iets gezegd over dat er een kleinere hero zou komen dan dat we die nu al hebben?
Ergens rond de 3158 geindigd met een SR van 33xx (3301 dacht ik).yinx84 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:53:
Nu S4 officieel beëindigd is.. waar is iedereen op geëindigd? Tevreden?
met 323-312-22 (W-L-D) en een 50.9% winrate
overall dik tevreden, bij 33xx nog even gespeeld met de gedachte van master maar ben bang dat diamond toch echt mijn plafond is

Dit alles overigens Solo'Q.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Battletag Vakasha#2284
op naar Master dan komend seizoenhmr schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:38:
Volgend seizoen ga ik voor de master rank! Dit seizoen afgesloten als diamond..
En heb ook een smurfje aangeschaft waarmee ik sniper only ga spelen! Voornamelijk Widow, maar ook wat hanzo!
@Dembar
je bent altijd welkom op ts3.stinkboeven.nl
Teamspeak voor de meeste populaire games van dit moment.

64 keer in slaap geschoten zodat de rest van mn team ongestoord de tegenstander kon slachten , uiteraard mocht ook de teabag-spray niet ontbreken ...
Wel kudo's dat die knakker niet disconnecte uit woede xD
Dat is idd wat anna redelijk OP maakt in total mayhem, je kan een enemy helemaal uit het gevecht houden.duiveltje666 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:49:
Man man man , wat heb ik dikke lol als Ana in Total Mayhem ... Net een Zarya veranderd in een ZzzZzzarya ,,,,![]()
![]()
![]()
64 keer in slaap geschoten zodat de rest van mn team ongestoord de tegenstander kon slachten , uiteraard mocht ook de teabag-spray niet ontbreken ...
Wel kudo's dat die knakker niet disconnecte uit woede xD
Helaas komt er na 10 x slapen meestal een team maat helpen
Ja ,deze heb ik dus weggelokt en de rest was te druk bezig met het epic gevecht rond de payload xDtherobber schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:51:
[...]
Dat is idd wat anna redelijk OP maakt in total mayhem, je kan een enemy helemaal uit het gevecht houden.
Helaas komt er na 10 x slapen meestal een team maat helpen
Ben zelf ook meer gecharmeerd van de eenvoudigheid discord. Wellicht dat we een Tweakers Overwatch discrod oid kunnen opzetten?Dembar schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:37:
word er gebruik gemaakt van een tweakers discord hier? zoja kan iemand een invite link sturen
De meeste heroes hebben 2 abilities en een ultimate.
Wat mij heel erg heeft geholpen in het beheersen van 22/24 heroes is het volgende:
1: Mystery spelen
2: Het sorteren van de abilties van de charachters.
Wat ik met dat laatste bedoel is het volgende:
Veel heroes hebben een movement ability:
Sprint, Blink, Shadowstep, dash, winston jump, pharah jump, charge, noem maar op.
Die heb ik allemaal op ability 1 gezet
Ability 2 zijn alle healing/protection movies:
roadhog heal, soldier heal, mei heal, anna grenade, reaper wraithform, torbjorn armor, symetra shield, etc etc etc
dit heeft mij heel erg geholpen in ieder geval. Je kunt per hero je bindings veranderen namelijk
De 3V3 doet het anders ook aardig leuk. Korte potjes dus snel een andere champ.ErA schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:49:
Bzrk80 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:03:
[...]
Ben zelf ook meer gecharmeerd van de eenvoudigheid discord. Wellicht dat we een Tweakers Overwatch discrod oid kunnen opzetten?
Deze staat al wat eerder in het topic, ben je natuurlijk gewoon welkom om te joinen.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:36:
Als er geen Overwatch Discord is, bij deze. Wellicht leuk om een beetje contact te leggen, af te spreken en zaken te delen als aanvulling op dit forum.
TweakerWatch: https://discord.gg/9GVQ4V7
[afbeelding]
Hoe meer mensen daar in zitten hoe vaker je met andere mensen kan spelen. het valt nu nog wel eens tegen
Danku! Handig! Wellicht kan de topicstarter of een modje dit in de startpost zetten?Ollievssn schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:23:
[...]
[...]
Deze staat al wat eerder in het topic, ben je natuurlijk gewoon welkom om te joinen.
Hoe meer mensen daar in zitten hoe vaker je met andere mensen kan spelen. het valt nu nog wel eens tegen
TheRoBBeR#2185
misschien nog een extra is het vermelden van je SR mocht je competitive hebben gespeeld.
Ik klooi speel zoveel ik kan... (iets met een fulltime baan en een dochtertje)
Ik moet zeggen ook voor niet nieuwe spelers kan dit helpen, ik ga hier zeker naar kijken!ErA schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:49:
Ik wil graag een tip meegeven voor de nieuwe komers.
De meeste heroes hebben 2 abilities en een ultimate.
Wat mij heel erg heeft geholpen in het beheersen van 22/24 heroes is het volgende:
2: Het sorteren van de abilties van de charachters.
Wat ik met dat laatste bedoel is het volgende:
Veel heroes hebben een movement ability:
Sprint, Blink, Shadowstep, dash, winston jump, pharah jump, charge, noem maar op.
Die heb ik allemaal op ability 1 gezet
Ability 2 zijn alle healing/protection movies:
roadhog heal, soldier heal, mei heal, anna grenade, reaper wraithform, torbjorn armor, symetra shield, etc etc etc
dit heeft mij heel erg geholpen in ieder geval. Je kunt per hero je bindings veranderen namelijk
Battletag Vakasha#2284
Hoewel ik dit idee wel ok vind, lijkt het me geen goed idee om alle hero's proberen te masteren. Dat zijn er gewoon te veel. Het spelen van 1v1, 3v3 of mystery heroes is wel prima om kennis te maken met hero's die je normaal nooit speelt en er uiteindelijk achter te komen dat Zarya ook tof speeltDembar schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:44:
[...]
Ik moet zeggen ook voor niet nieuwe spelers kan dit helpen, ik ga hier zeker naar kijken!
Verwijderd
Klopt maar het is toch wel verdomd handig om ongeveer te weten hoelang Roadhogs zijn chain cooldown duurt. Hoelang het +/- duurt voordat Rein zijn Eartshatter heeft etc.Bzrk80 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:54:
[...]
Hoewel ik dit idee wel ok vind, lijkt het me geen goed idee om alle hero's proberen te masteren. Dat zijn er gewoon te veel. Het spelen van 1v1, 3v3 of mystery heroes is wel prima om kennis te maken met hero's die je normaal nooit speelt en er uiteindelijk achter te komen dat Zarya ook tof speelt
Vind persoonlijk dat je alle heroes moet kennen, niet kunnen
2. Headshot-only mode
3. Ana enemies
4. ???
5. Profit
Ana kan geen headshots scoren, en beweegt veel/dodged veel.
Op die manier kun je nogal goed je headshots/accuracy oefenen.
Wel kijken dat je zelf een hero/wapen gebruikt dat headshots kan scoren
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Deze doe ik altijd met mcRee als opwarmerDarkfreak schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:55:
1. Start custom game
2. Headshot-only mode
3. Ana enemies
4. ???
5. Profit
Ana kan geen headshots scoren, en beweegt veel/dodged veel.
Op die manier kun je nogal goed je headshots/accuracy oefenen.
Wel kijken dat je zelf een hero/wapen gebruikt dat headshots kan scoren
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Mee eens.Bzrk80 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:54:
[...]
Hoewel ik dit idee wel ok vind, lijkt het me geen goed idee om alle hero's proberen te masteren. Dat zijn er gewoon te veel. Het spelen van 1v1, 3v3 of mystery heroes is wel prima om kennis te maken met hero's die je normaal nooit speelt en er uiteindelijk achter te komen dat Zarya ook tof speelt
Ik master ze dan ook niet letterlijk allemaal. Ik ben Master geworden en gebleven met een handvol heroes:
Mercy, Lucio, Soldier, Torbjorn, Reaper en Zenyatta. MEt deze heroes ben ik bekwaam genoeg om in Master te blijven.
Maar ik heb ook wel eens een noodzakelijke fill gedaan om de tegenstander te counteren met een andere hero.
Met alle andere heroes weet ik zeker dat ik diamond kan halen (genji als uitzondering), en dat is gewoon fijn.
Want ik zeg vaak gewoon : "ill fill",en dan is het toch makkelijk om pharah te kunnen spelen als daar om gevraagd wordt.
Daarnaast heb ik door mystery en het kennen van de charachters inderdaad een goede kennis opgedaan van de timings in de duels.
Vind het zelf leuk om met Lucio mensen de afgrond in te pushen, met roadhog de ketting te gebruiken op squishies.
Mccree is wel fijn met zijn flash. En daarna secondary. Er zijn maar weinig characters welke ik niet leuk vind en qua potje verschilt het wat ik dan leuk vind om te spelen.
Ga haar toch wat vaker picken denk ik.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Morgen om 2 uur s'ochtendsTechno Overlord schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:42:
Hoe laat kunnen we placement matches spelen? Iemand een idee?
Pharah kan dat ookArunia schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:10:
Vind het zelf leuk om met Lucio mensen de afgrond in te pushen
Nou inderdaad... rond de 1600 is echt drama! Ik startte op 1904SR, maar door een paar slechte matches zakte het al snel naar de afgrond. En rond de 1550SR dip was ik er eigenlijk wel klaar mee. Vele die niet luisteren en totaal niet samenwerken.Korkss schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:00:
Ben ik blij dat ik morgen maar een half dagje moet werken. Eens even naar platinum of hoger knallen. Weer in silver (1600) starten kan ik niet nog eens aan :-p
Viel mij gisteravond op dat in 6v6 Total Mayhem er erg wordt samengewerkt met de 150% Ult charge. Echt totale chaos!
Stadia: 7unkrat#5173
Het grappige is nu dat mijn zoons de game ook gekocht hebben en graag met mij willen spelen op de PC (ik speel hoofdzakelijk Xbox). Ze zijn helemaal weg van Overwatch. De 1 speelt meestal D.va en de ander Junkrat en ze spelen erg goed.
Nu willen ze dat ik ook PC ga spelen en we met zijn drieën gaan spelen
Als hun dan hoofdzakelijk D.va en Junkrat spelen wat is dan een goede voor mij ? Zit zelf te denken aan Reinhardt en daarnaast Lucio of Zen (als Rein al gepicked is)
Of misschien een Anna ?
Nooit gedacht dat ik ooit met mijn jongens Overwatch zou spelen
Ik geniet er nu al van hehe
FUMES et CARNES
De chaos is inderdaad compleet. Zarya is mega overpowered, gisteren 64 kills gehaald, zat bijna continu op 100% charge om de 2 minuten je graviton in het midden gooien en mensen die er levend uitkomen is hilarisch.7unkrat schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:11:
[...]
Nou inderdaad... rond de 1600 is echt drama! Ik startte op 1904SR, maar door een paar slechte matches zakte het al snel naar de afgrond. En rond de 1550SR dip was ik er eigenlijk wel klaar mee. Vele die niet luisteren en totaal niet samenwerken.
Viel mij gisteravond op dat in 6v6 Total Mayhem er erg wordt samengewerkt met de 150% Ult charge. Echt totale chaos!
Lege virente, virent cuncta
Viel mij ook op gisteren ja, Zarya is amper kapot te krijgen. McCree heb je geen fluit aan. Winston en Torb op de Payload is wel een lekkere combi aangezien die shield van Winston super snel refreshed en de Torb turret volop kan blazen en ook zo aan ze "MOLTEN COOOOOOOOOOOOOOORRREEEE" zit.B.Lensen schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:20:
[...]
De chaos is inderdaad compleet. Zarya is mega overpowered, gisteren 64 kills gehaald, zat bijna continu op 100% charge om de 2 minuten je graviton in het midden gooien en mensen die er levend uitkomen is hilarisch.
Mazzelaar. M'n dochter is nu 6 maanden dus dat wordt hem niet voor mijIusedto schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:20:
Ok, eerste week in OW zit er op en het bevalt erg goed.Nog geen echte main gevonden maar heb wel een paar favorieten ( Roadhog, Lucio, Zen, Soldier, Reaper)
Het grappige is nu dat mijn zoons de game ook gekocht hebben en graag met mij willen spelen op de PC (ik speel hoofdzakelijk Xbox). Ze zijn helemaal weg van Overwatch. De 1 speelt meestal D.va en de ander Junkrat en ze spelen erg goed.
Nu willen ze dat ik ook PC ga spelen en we met zijn drieën gaan spelen
Als hun dan hoofdzakelijk D.va en Junkrat spelen wat is dan een goede voor mij ? Zit zelf te denken aan Reinhardt en daarnaast Lucio of Zen (als Rein al gepicked is)
Of misschien een Anna ?
Nooit gedacht dat ik ooit met mijn jongens Overwatch zou spelen
Ik geniet er nu al van hehe
OW blijft een game van flexibel blijven dus ik hoop niet dat ze fulltime D.Va en Junkrat blijven spelen. Hoe dan ook, Lucio of Zen zijn prima opties. Rein ook als main tank. Ligt helemaal aan de rest van de comp natuurlijk.
Als je voor een Ult combo wil gaan dan zou ik voor Zarya of Rein gaan. Zij hebben ults waarmee je een heel team kan trappen. Als je kids dan een D.Va en/of Junkrat ult erover heen gooien wipe je meteen het hele team
Mijn jongens zijn 12 en 15 dus dat is in ordeBzrk80 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:53:
[...]
Mazzelaar. M'n dochter is nu 6 maanden dus dat wordt hem niet voor mij
OW blijft een game van flexibel blijven dus ik hoop niet dat ze fulltime D.Va en Junkrat blijven spelen. Hoe dan ook, Lucio of Zen zijn prima opties. Rein ook als main tank. Ligt helemaal aan de rest van de comp natuurlijk.
Beide hebben een gaming laptop gekregen en communiceren via voice chat. Zo callen ze targets en dat is geweldig om te zien.
Aangezien ik dus wat "ouder" ben, wil ik iemand spelen die hun goed kan ondersteunen want ik ga 100% met hun spelen. Vandaar dat ik denk aan Tanks
Zie mezelf wel Orisa/Reinhardt en ook wel Roadhog/Zarya spelen
FUMES et CARNES
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ligt eraan he. D.Va is well een off-tank. Een main Tank zoals Rein of Orisa kan dan best. En in sommige gevallen Winston ook nog wel als je echt voor een dive comp gaat.Arunia schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:52:
@Iusedto Bedenk je wel dat Dva al onder een tank valt. Dat als jij een tank kiest, je dan 2 tanks hebt. Zelf zou ik dan een healer kiezen of voor de offence kant gaan om ze te ondersteunen. Daarnaast heb je nog 3 andere leden van datzelfde team die aan gaan vullen.
Hier ben ik ook benieuwd naar <-- level 21hmr schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:11:
Hoe werkt je initial placement eigenlijk bij competitive... Gaat overwatch al kijken naar je skill tijdens de grind naar level 25?
Diep.The title of this video is not:
'How Ana bots only fuck up your aim'.
It's:
'How Ana bots only fuck up your aim'.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Wel iets wat mij heeeeeel erg triggered heeft nu uit de PTR patch notes
PTR 1.12 patch notes:
New Legendary Skins Oni Genji and Office D.Va have been added to classic loot boxes.
zo exclusief zijn die skins dus totaal niet meer. Fucking tijdverspilling geweest die HOTS games.
Nieuwe map ziet er wel tof uit.. helaas speelt hij zich voornamelijk binnen af.
Je hebt een heel klein deel (NADRUK OP HEEEEEEL KLEIN) dat je buitenom loopt en loop je op de maan. tof hoe het geluid veranderd en je geen zwaartekracht hebt maar dat had veeel groter mogen zijn. of dat punt A buiten was en punt B binnen ofzo
[ Voor 53% gewijzigd door Ricmaniac op 31-05-2017 20:49 ]
Volledig terecht naar mijn mening. Ik ben er persoonlijk enorm op tegen om een andere game te moeten spelen om voor de game die ik daadwerkelijk wil spelen skins te krijgen. Ik begrijp het ergens wel, maar ik doe het niet.Ricmaniac schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:30:
zo exclusief zijn die skins dus totaal niet meer. Fucking tijdverspilling geweest die HOTS games.
Het gewichtloze gedeelte (of complete mode) leent zich wel weer voor lekkere gein potjes. Ben benieuwd wat de community verzint.
En OMG die reaper buff!

Hier worden de buffs van Reaper en McCree nog even uitgelegd
FUMES et CARNES
Hier kan ik dus serieus pissed om wordenRicmaniac schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:30:
Nice ! zie de nieuwe map nu op de PTR inderdaad.
Wel iets wat mij heeeeeel erg triggered heeft nu uit de PTR patch notes
PTR 1.12 patch notes:
New Legendary Skins Oni Genji and Office D.Va have been added to classic loot boxes.

Het was een promotioneel event, om cross-game interesse te kweken, en je kreeg er als beloning skins voor die als exclusief gemarket werden.
Hots is gvd gratis te spelen, en die 5 matches heb je binnen tops een uurtje achter de rug.
Twee uurtjes, voor twee events, over twee weken verdeeld dus.
Maar dan gaat er weer ergens een zeikwijf huilen dat ze die skins niet hebben omdat ze geen vrienden hebben of geen ander (Gratis!) spel willen spelen, en hoppa, fuck de mensen die wel meedoen aan promotie-events, en geef het iedereen maar.
Dussss ..
Wanneer wordt Blizzcon-Bastion toegevoegd aan de lootboxes?
Ik bedoel, ik vindt niet dat ik een duur e-ticket moet kopen om een skin te kunnen krijgen.
Wanneer wordt de Noire Widowmaker toegevoegd aan lootboxes?
Ik bedoel, ik vindt niet dat ik een dure pre-order van een spel dat ik niet ken moet kopen voor een skin.
"Ja, maar Darkfreak, voor die skins hebben mensen extra betaald.
- Ik in dat geval ook. Tijd is geld, als je met dit als reden komt waarom skin A niet en skin B wel.
Precies dat, ik doe daar ook niet aan. Snap wel dat ze HotS een boost willen geven, maar regel dan in de game zelf vette dingen.Bzrk80 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:00:
[...]
Volledig terecht naar mijn mening. Ik ben er persoonlijk enorm op tegen om een andere game te moeten spelen om voor de game die ik daadwerkelijk wil spelen skins te krijgen. Ik begrijp het ergens wel, maar ik doe het niet.
Die hebben ze, voor de spelers die het al spelen.7unkrat schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:58:
[...]
Precies dat, ik doe daar ook niet aan. Snap wel dat ze HotS een boost willen geven, maar regel dan in de game zelf vette dingen.
Dit soort promoties hebben het effect om nieuwe spelers naar binnen te lokken.
Genoeg mensen die in Hots blijven plakken, al is het maar casual, omdat ze de smaak te pakken kregen.
Ik denk/hoop dat ze binnen niet al te lange tijd iets gaan veranderen aan het lootbox systeem. Sinds de laatste update is er veel geklaagd over teveel skins en emotes die te duur zijn voor de 3 weken waarin ze gekocht kunnen worden, gecombineerd met de korte tijd na Uprising waardoor de meeste spelers weinig ingame coin over hebben. Blizzard (Jeff Kaplan) heeft recent gezegd dat ze er intern een goede discussie over gehad hebben en dat ze de feedback begrijpen.Darkfreak schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Hier kan ik dus serieus pissed om worden![]()
Het was een promotioneel event, om cross-game interesse te kweken, en je kreeg er als beloning skins voor die als exclusief gemarket werden.
Hots is gvd gratis te spelen, en die 5 matches heb je binnen tops een uurtje achter de rug.
Maar dan gaat er weer ergens een zeikwijf huilen dat ze die skins niet hebben omdat ze geen vrienden hebben of geen ander (Gratis!) spel willen spelen, en hoppa, fuck de mensen die wel meedoen aan promotie-events, en geef het iedereen maar.
Dussss ..
Wanneer wordt Blizzcon-Bastion toegevoegd aan de lootboxes?
Ik bedoel, ik vindt niet dat ik een duur e-ticket moet kopen om een skin te kunnen krijgen.
Wanneer wordt de Noire Widowmaker toegevoegd aan lootboxes?
Ik bedoel, ik vindt niet dat ik een dure pre-order van een spel dat ik niet ken moet kopen voor een skin.
"Ja, maar Darkfreak, voor die skins hebben mensen extra betaald.
- Ik in dat geval ook. Tijd is geld, als je met dit als reden komt waarom skin A niet en skin B wel.
Ik hoop op meer coin voor duplicates, event skins in de gewone reward pool nadat het event voorbij is of een lagere % kans op duplicates (al helemaal duplicate gouden non-event skins tijdens een event).
Dat ze HotS gebruikt hebben om tijdelijk die skins alvast te kunnen krijgen vind ik niet zo erg. Heb me best vermaakt met die game ondanks dat het totaal niet mijn genre is. Zolang je die skins maar niet gewoon voor 1000/3000 coin kunt kopen straks en ze alleen random uit loot boxes komen vind ik het prima.
Waarom word je daar pissed om? Het was namelijk al lang bekend dat deze skins in een later stadium zouden worden toegevoegd aan de normale lootboxes. Dat heeft Blizzard gewoon aangegeven.Darkfreak schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Hier kan ik dus serieus pissed om worden![]()
Feit blijft dat ik een andere game niet ga spelen om (eerder) bepaalde skins te kunnen krijgen. Daar pas ik voor.
[ Voor 6% gewijzigd door 8GUS op 01-06-2017 10:10 ]
Meer coin voor duplicate sowieso!Feihcretsam schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:06:
[...]
Ik hoop op meer coin voor duplicates, event skins in de gewone reward pool nadat het event voorbij is of een lagere % kans op duplicates (al helemaal duplicate gouden non-event skins tijdens een event).
Dat ze HotS gebruikt hebben om tijdelijk die skins alvast te kunnen krijgen vind ik niet zo erg. Heb me best vermaakt met die game ondanks dat het totaal niet mijn genre is. Zolang je die skins maar niet gewoon voor 1000/3000 coin kunt kopen straks en ze alleen random uit loot boxes komen vind ik het prima.
50% van de koop-waarde zou imo een veel betere hoeveelheid zijn voor duplicates.
Het voelt zo ontzettend pijnlijk om een legendary flip te krijgen, blijkt het een skin die je al hebt;
"Oh, jammer, hier heb je 20% van de waarde van deze skin"

Nog leuker:
Een legendary die duplicate blijkt (en dus 1/5 value in coins geeft) geeft minder coins dan een legendary currency reward

Duplicates:
Rare = 15 C
Epic = 50 C
Legendary = 200 C
Lootbox Currency:
Rare = 50 C
Epic = 150 C
Legendary = 500 C
Prijzen (normal/event):
Rare = 75/225 C
Epic = 250/750 C
Legendary = 1000/3000 C

Dat heb ik gemist dan, maar dat zou simpelweg mijn irritatie al eerder getriggered hebben XD.Bzrk80 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:09:
[...]
Waarom word je daar pissed om? Het was namelijk al lang bekend dat deze skins in een later stadium zouden worden toegevoegd aan de normale lootboxes. Dat heeft Blizzard gewoon aangegeven.
Laat die groep gewoon hun exclusieve skins hebben, dat is het hele nut van een exclusive =/.
Altijd maar dat pampers-extra-zacht-gedrag van Blizzard tegenwoordig.
Arme Joppe moet huilen omdat hij Oni Genji niet kan krijgen omdat hij dan een ander spel moet spelen.
Awwwww, hier Arme Joppe, kun jij de Oni Genji skin uit een box krijgen, zijn al die mensen niet meer speciaal, maar ach, jij krijgt je zin.
Laat gewoon een stukje exclusiviteit erin zitten.
Dat is wat skins zoals Blizzcon Bastion en Noire Widowmaker leuk maakt.
[ Voor 21% gewijzigd door Darkfreak op 01-06-2017 10:30 ]
Ik begrijp je wel, maar sinds wanneer is een exclusive tegenwoordig nog een echte exclusive? Niet alleen in deze game, maar in ook iedere andere.Darkfreak schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:11:
Dat heb ik gemist dan, maar dat zou simpelweg mijn irritatie al eerder getriggered hebben XD.
Laat die groep gewoon hun exclusieve skins hebben, dat is het hele nut van een exclusive =/
Het nut van deze exclusive heb je zelf al ergens aangegeven. Er zijn best een aantal mensen geweest die nu ook regelmatig een HOTS potje spelen. Dat is voor Blizzard al pure winst lijkt me.
Dat is de winst voor blizzard ja.Bzrk80 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:17:
[...]
Ik begrijp je wel, maar sinds wanneer is een exclusive tegenwoordig nog een echte exclusive? Niet alleen in deze game, maar in ook iedere andere.
Het nut van deze exclusive heb je zelf al ergens aangegeven. Er zijn best een aantal mensen geweest die nu ook regelmatig een HOTS potje spelen. Dat is voor Blizzard al pure winst lijkt me.
De winst voor de speler zou zijn dat ze een exclusieve skin eraan overhouden.
Door die exclusiviteit nu van de speler af te pakken (wat, zoals je zelf al zegt, non-stop gebeurd) naai je de speler imo.
Blizz doet het ook meer en meer in WoW, dit soort fratsen (waar voorheen exclusieve shit echt exclusieve was).
Als Blizzard nu opeens de Black Qiraji Battle Tank beschikbaar zou stellen zou de wereld vergaan.
Die duplicates mogen van mij ook meer coins gaan krijgen. Zo schiet het niet op met currency krijgen. [wat goede business voor Blizzard is natuurlijk].Darkfreak schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:11:
[...]
Meer coin voor duplicate sowieso!
50% van de koop-waarde zou imo een veel betere hoeveelheid zijn voor duplicates.
Het voelt zo ontzettend pijnlijk om een legendary flip te krijgen, blijkt het een skin die je al hebt;
"Oh, jammer, hier heb je 20% van de waarde van deze skin"
![]()
Nog leuker:
Een legendary die duplicate blijkt (en dus 1/5 value in coins geeft) geeft minder coins dan een legendary currency reward![]()
Maar 1000 of zelfs 3000 gold voor 1 skin, vind ik wat overdreven.
Arcade lootbox systeem is wel goed gedaan. 9 arcade games winnen in een week tijd.
Absoluut waar, als ex WoW speler vond ik het ook best wel jammer dat je op een gegeven moment account wide mounts/titles kreeg en realm first titles verdwenen (oke dit was dan voor heel weinig mensen weggelegd). Als serieuze/hardcore speler wil je je altijd exclusief voelen t.o.v. de ''casual'' spelers. Maar uiteindelijk bepalen die casual spelers het overgrote deel van de inkomsten en is het logisch dat Blizzard zorgt dat iedereen zich speciaal kan voelen in hun games. Ik had het liever anders gezien, maar ik denk dat we dan WoW al snel met 500.000 man ipv 10-15 miljoen man hadden gespeeld.Darkfreak schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:20:
[...]
Dat is de winst voor blizzard ja.
De winst voor de speler zou zijn dat ze een exclusieve skin eraan overhouden.
Door die exclusiviteit nu van de speler af te pakken (wat, zoals je zelf al zegt, non-stop gebeurd) naai je de speler imo.
Blizz doet het ook meer en meer in WoW, dit soort fratsen (waar voorheen exclusieve shit echt exclusieve was).
Als Blizzard nu opeens de Black Qiraji Battle Tank beschikbaar zou stellen zou de wereld vergaan.
Eigenlijk zou het nog best wel tof zijn als gouden skin duplicates niet zou kunnen en je de skins ook totaal niet kan kopen, of misschien maximaal 1 skin per maand. Als je dan je Genji power ranger skin krijgt en jouw main is toevallig Genji ben je zo blij als een kind en voel je je exclusief. Heb je pech en krijg je die skin niet dan kun je hem alsnog kopen, maar kun je niet met 100% zekerheid voor de nieuwe Hanzo skin gaan. Als ik nu bijvoorbeeld die Genji summer games skin zie (die je dus niet kon kopen) dan denk ik toch; damn, die wil ik ook. Oni skin doet me helemaal niks, nieuwe skins zijn vet om te zien bij anderen maar als je nagaat dat mensen met 75k currency op dag 1 alles hebben gekocht dan is dat ook minder speciaal.
Voegt wellicht teveel randomheid toe aan de game zo, maar spelers hechten op deze manier misschien meer waarde aan skins en krijgen zo ook een extra trigger om te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Feihcretsam op 01-06-2017 11:10 ]
Och arme Darkfreak moet huilen omdat hij 1 uurtje een andere game gespeeld voor een niets zeggend cosmetisch item, maar Darkfreak heeft zichzelf wijs gemaakt dat dit hem speciaal maakte. Arme jij...Darkfreak schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:11:
[...]
Arme Joppe moet huilen omdat hij Oni Genji niet kan krijgen omdat hij dan een ander spel moet spelen.
Awwwww, hier Arme Joppe, kun jij de Oni Genji skin uit een box krijgen, zijn al die mensen niet meer speciaal, maar ach, jij krijgt je zin.
Laat gewoon een stukje exclusiviteit erin zitten.
Dat is wat skins zoals Blizzcon Bastion en Noire Widowmaker leuk maakt.
Daarnaast hebben ze het vooral gedaan omdat mensen op console geen mogelijkheid hadden om die skins dus te krijgen, of vind jij dat console spelers eigenlijk ook maar PC moeten aanschaffen, vervolgens 1 uur event te spelen voor 1 debiele skin?
Ik speel Hots vast, Overwatch is nieuw voor mijAlbinoraptor schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:02:
[...]
Och arme Darkfreak moet huilen omdat hij 1 uurtje een andere game gespeeld voor een niets zeggend cosmetisch item, maar Darkfreak heeft zichzelf wijs gemaakt dat dit hem speciaal maakte. Arme jij...
Daarnaast hebben ze het vooral gedaan omdat mensen op console geen mogelijkheid hadden om die skins dus te krijgen, of vind jij dat console spelers eigenlijk ook maar PC moeten aanschaffen, vervolgens 1 uur event te spelen voor 1 debiele skin?
En ja, dat vind ik.
Nogmaals: Het zou een exclusive zijn.
Het is een cosmetisch onderdeel, iets om 'te laten zien' (to show off).
Er zit een bepaalde prestige aan.
Wil jij perse die ene 'debiele skin' hebben?
Zorg dan maar dat je somehow even een uurtje HotS kunt spelen (mijn bijna 8 jaar oude notebook trekt HotS nog, dus zo lastig is het niet).
Net zoals dat je voor die andere 'debiele skin' de pre-order moest pakken.
Net zoals dat je voor die andere 'debiele skin' een blizzcon (e-)ticket moest kopen.
Ik baal er gewoon van dat Blizzard exclusiviteit steeds meer en meer verwijderd.
Het was juist leuk om die prestige te kunnen verdienen en te hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 01-06-2017 11:10 ]