Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:14:
Als iemand die vrijwel niets geeft om skins (of andere collectables) geeft en niet van arcade/arena houdt ben ik wel een beetje teleurgesteld. Had gehoopt op een nieuwe game mode... maar dat is ook niet helemaal realistisch zo kort na Uprising.
die nieuwe 3v3 en 1v1 vind ik wel nice in combinatie met die nieuwe maps hoor. Maar is idd niet echt een hele nieuwe game mode ofzo nee.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ok, vanavond begonnen in OW :)
Wel erg veel keuze in champions zeg, wow.

Vind die Orisa wel erg leuk spelen. Niet zo "flashy" misschien en ik heb geen idee of ze(?) goed is

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:56
Als er mensen nog teammates zoeken.
Speel niet op regelmatige basis maar doordeweeks vaak wel een of twee avondjes minimaal.

lvl 20 maar liefst :( (overgestapt van PS4)
En mis beetje mensen om teamplay mee te doen.

kneusteun#2736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-09 18:06
Iusedto schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:27:
Ok, vanavond begonnen in OW :)
Wel erg veel keuze in champions zeg, wow.

Vind die Orisa wel erg leuk spelen. Niet zo "flashy" misschien en ik heb geen idee of ze(?) goed is
Een hero is zo goed als je zelf speelt. Al scheelt het wel als teammates je character helpen door teamplay! Maar in overwatch zitten niet echt "slechte" character.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Die Hanzo skin is meesterlijk! Soldier is ook erg cool 😱😱

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Elke skin is nu wel allemaal 3k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
ik heb zonet de nieuwe reaper skin gekregen

hoe rare zijn deze uit een box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
https://www.polygon.com/2...ch-loot-box-chances-china

En met dit event zit er in elke box sws 1 event item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Komen weekend is het free weekend van Overwatch, voor de mensen die geinteresseerd zijn.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zo, eerste OW avond zit er op
Wat een chaos lol. Je zou toch denken dat bij een team based shooter mensen als een .....team werken.
Het tegendeel is waar zou ik willen zeggen :)

Zodra de deuren openen gaat bijna iedereen een eigen kant op :?
Vaak kon ik als Orisa mijn Ulti bewaren omdat er gewoon niemand in de buurt was. Heel apart.

Ook met Reaper en Roadhog gespeeld. Roadhog speelt ook waanzinig.

Wel enorm genoten. Echt in tijden niet zo lekker een game gespeeld. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 24-05-2017 08:13 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
D.va/Lucio skin in boxes. Dat zijn imo de 2 die ik wilde dus ik zit wel goed :D
Lucio jazz muziek ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:25
Iusedto schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:10:
Zo, eerste OW avond zit er op
Wat een chaos lol. Je zou toch denken dat bij een team based shooter mensen als een .....team werken.
Het tegendeel is waar zou ik willen zeggen :)

Zodra de deuren openen gaat bijna iedereen een eigen kant op :?
Vaak kon ik als Orisa mijn Ulti bewaren omdat er gewoon niemand in de buurt was. Heel apart.

Ook met Reaper en Roadhog gespeeld. Roadhog speelt ook waanzinig.

Wel enorm genoten. Echt in tijden niet zo lekker een game gespeeld. _/-\o_
goed dat je het zo leuk vind!

en tja, het grote probleem met OW is dat er veel te veel mensen spelen alsof het COD is.
In quickplay is het toch al chaos. maar in ranked wordt dit erg vervelend. er is niets irritanter dan zakken in rating omdat er in je team 2 idioten zitten die alla COD in hun eentje naar voren rennen en direct weer doodgaan en vervolgens de tanks of healers de schuld geven.

Overigens is Orisa niet al te sterk op dit moment, laatste patch hebben ze haar barrier cooldown naar beneden gehaald (buff) maar ook haar damage output naar beneden.

Orisa kan nu haar barrier iedere 8 seconden opnieuw neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

fjux schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:51:
[...]
en tja, het grote probleem met OW is dat er veel te veel mensen spelen alsof het COD is.
In quickplay is het toch al chaos. maar in ranked wordt dit erg vervelend. er is niets irritanter dan zakken in rating omdat er in je team 2 idioten zitten die alla COD in hun eentje naar voren rennen en direct weer doodgaan en vervolgens de tanks of healers de schuld geven.
Dan is het maar goed dat ik een MOBA (LoL) achtergrond heb 8) :+ (en daarvoor velen uren doorgebracht met shooters).

Hoe lang duurt gemiddeld een match trouwens? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 24-05-2017 08:54 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

icy schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:53:
[...]
Ligt eraan wat je speelt en op welke map. Laten we zeggen dat een normale 6v6 match zo'n 15 a 25 minuten duurt (uitzonderingen daargelaten).

De nieuwe gamemodus in de Arcade (3v3 Lockout & 1v1 Limited) zijn korter. En trouwens erg vet. Gisteravond veel 3v3 gespeeld. Lekker snel en gevarieerd

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
icy schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:53:
[...]

Dan is het maar goed dat ik een MOBA (LoL) achtergrond heb 8) :+ (en daarvoor velen uren doorgebracht met shooters).

quickplay ongeveer 10 minuten max ofzo.

comp kan een stuk langer duuren, maar dat ligt aan jou team en de tegenstander. meestal reken in ongeveer 25/30 min per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb zoals gebruikelijk weer 24 lootboxes gekocht.

Mijn opbrengst: 3x power ranger genji. Waarvan twee in de zelfde box. En wat van die dansjes natuurlijk.

Na de afgelopen keer had ik al tegen mezelf gezegd dat ik niet weer ging kopen tenzij ze iets gingen doen tegen de dubbele items. Helaas luisterde ik niet naar mezelf :P Hopelijk is mn geheugen de volgende keer beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

BlackMage schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:01:
Ik heb zoals gebruikelijk weer 24 lootboxes gekocht.

Mijn opbrengst: 3x power ranger genji. Waarvan twee in de zelfde box. En wat van die dansjes natuurlijk.

Na de afgelopen keer had ik al tegen mezelf gezegd dat ik niet weer ging kopen tenzij ze iets gingen doen tegen de dubbele items. Helaas luisterde ik niet naar mezelf :P Hopelijk is mn geheugen de volgende keer beter :+
Ik kon mezelf ook niet beheersen. Ik kreeg de nieuwe Zarya en that's it van de nieuwe skins. Ik hoop wel nog op een Hanzo en Soldier skin. En anders koop ik die gewoon met m'n ingame credits. Die heb ik nog nooit gebruikt om eerlijk te zijn.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
fjux schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:51:
[...]
Overigens is Orisa niet al te sterk op dit moment, laatste patch hebben ze haar barrier cooldown naar beneden gehaald (buff) maar ook haar damage output naar beneden.
Ah ok, dat wist ik niet. Maar maakt niet uit want ik heb geen referentie hoe ze daarvoor speelde :)
Volgens mij is ze wel erg makkelijk om te raken. Het lijkt me dat ze een enorme hitbox heeft.

Ik had het gevoel dat ik met Roadhog meer impact maakte in de fights maar dat kan ik mis hebben.
Vond met Orisa meer het probleem dat men niet echt die Wall gebruikt om achter schuilen en doordat men zo verspreid was had mijn Ultie "weinig" impact.

Reaper vond ik wat lastiger spelen. Misschien vanavond nog even testen voordat de voetbal begint :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik heb nu al 2 skins ... (de oranje)

tracer en reaper... lucky? :o

[ Voor 9% gewijzigd door Aggressor op 24-05-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Iusedto schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:05:
[...]

Ah ok, dat wist ik niet. Maar maakt niet uit want ik heb geen referentie hoe ze daarvoor speelde :)
Volgens mij is ze wel erg makkelijk om te raken. Het lijkt me dat ze een enorme hitbox heeft.

Ik had het gevoel dat ik met Roadhog meer impact maakte in de fights maar dat kan ik mis hebben.
Vond met Orisa meer het probleem dat men niet echt die Wall gebruikt om achter schuilen en doordat men zo verspreid was had mijn Ultie "weinig" impact.

Reaper vond ik wat lastiger spelen. Misschien vanavond nog even testen voordat de voetbal begint :)
Orisa is nog niet heel erg sterk geweest, zeker niet in soloQ.

Maar Orisa + torb of bastion is wel heel erg vervelend.

roadhog heeft inderdaad een grote impact, omdat hij mensen kan one shotten, en direct een 6vs5 creëren.
. Je ben alleen wel echt een ultchargende kogel spons voor de tegenstanders :D

Reaper is erg leuk! best tip die ik je in het begin kan geven: Zorg dat je echt midden in de tegenstanders face staat. dan zijn ze binnen 1 a 2 shotten kapot. en dan weer wegwezen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Iusedto schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:05:
[...]

Reaper is een beetje een onbegrepen Hero. Zelfs door Blizzard zelf trouwens. Hij zou een tankbuster moeten zijn, maar dat kan Roadhog beter vind ik.

Reaper is een echte dualist en als je in close quarters blijft kan hij het iedere squishy hero (en Winston, Orisa en Reinhardt) lastig maken. Een goede reaper moet close quarters bijna alles kunnen winnen.

En hij ziet er cool uit natuurlijk :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Als nieuweling is er te veel keuze lol :)
Ik ga me denk focussen op 2 a 3 champs en daarmee lekker bekend raken met de maps en game

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Bzrk80 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:04:
[...]

Ik kon mezelf ook niet beheersen. Ik kreeg de nieuwe Zarya en that's it van de nieuwe skins. Ik hoop wel nog op een Hanzo en Soldier skin. En anders koop ik die gewoon met m'n ingame credits. Die heb ik nog nooit gebruikt om eerlijk te zijn.
Ik kreeg uit de eerste gratis lootbox de Symatra skin :*)
Twijfel om dit event ook lootboxes te kopen, want die Hanzo, Zarya & Soldier skin zijn wel cool.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

ricjuh schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:32:
[...]

Ik kreeg uit de eerste gratis lootbox de Symatra skin :*)
Twijfel om dit event ook lootboxes te kopen, want die Hanzo, Zarya & Soldier skin zijn wel cool.
De volgende keer koop ik er geen meer en "koop" ik de voor mij toffe skins met de ingame currency die ik tot dan heb vergaard. Ik hoef niet alle skins te hebben namelijk.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Vind die zarya sskin kapot lelijk. Lijkt wel een geglazuurde power ranger.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:07:
Vind die zarya sskin kapot lelijk. Lijkt wel een geglazuurde power ranger.
ik vind het wel de tofste zarya skin die er is. vond haar de minst coole hero in heel overwatch qua skins.
Terwijl ik de Zarya skins in Heroes of the Storm heel tof vind. Maar de glazuurde powerranger snap ik wel ja hahah. Dat vind ik ook van de Genji skin, is net de groene powerranger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ricmaniac schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:10:
[...]
Dat vind ik ook van de Genji skin, is net de groene powerranger :P
Die skin heet ook "Sentai", 3x raden wat de officiële Japanse naam voor de Power Rangers is.

(Power Rangers concept komt uit Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:14:
[...]

Die skin heet ook "Sentai", 3x raden wat de officiële Japanse naam voor de Power Rangers is.

(Power Rangers concept komt uit Japan)
oh wauw.. dat het uit japan komt wist ik ja maar dat het Sentai heten wist ik niet XD

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 24-05-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik vind Orisa een van de betere tanks. Goede damage output, shield die lekker gaat (zal wellicht op low lvl wat minder zijn)
maar vooral die rightclick vergeten mensen nogal eens merk ik. Als ik zelf tegen een Orisa speel zie ik echt werkelijk amper de rightclick, en dat terwijl ik het zelf zowat op cooldown gebruik,

Hitscan wapen zou Orisa beter maken, maar dat komt dan al snel richting OP aan met die rate of fire en clip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:53:
Ik vind Orisa een van de betere tanks. Goede damage output, shield die lekker gaat (zal wellicht op low lvl wat minder zijn)
maar vooral die rightclick vergeten mensen nogal eens merk ik. Als ik zelf tegen een Orisa speel zie ik echt werkelijk amper de rightclick, en dat terwijl ik het zelf zowat op cooldown gebruik,

Hitscan wapen zou Orisa beter maken, maar dat komt dan al snel richting OP aan met die rate of fire en clip.
Dat was het eerst in beta. niet direct hitscan maar de spread was veel lager en toen was ze inderdaad gewoon OP. Vind haar de 2e leukste tank. Op nummer 1 nog steeds D.va

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Ricmaniac schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:54:
[...]

Dat was het eerst in beta. niet direct hitscan maar de spread was veel lager en toen was ze inderdaad gewoon OP. Vind haar de 2e leukste tank. Op nummer 1 nog steeds D.va
Het nadeel is nog wel dat ze niet echt een main tank is zoals rein of winson.

ik ben overigens echt Zarya fan als tank :D En een Dva tegenover me is alleen maar leuk.
Valt me echt op dat mensen vaak niet in de gaten hebben dat Dva een grote ult charge is voor zarya.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Heb nog weinig met Orisa gespeeld en heb de behoefte ook niet. Reinhardt is een betere tank met een mobiele barrier en gewoon leuker om te spelen vind ik. Gepaard met een goede off-tank heb je er veel meer aan.

Ik denk dat Orisa nog wat tweaks hier en daar nodig heeft om echt nuttig te zijn in de Meta.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:06
Die nieuwe modus in Arcade is echt grappig. 200% health, 150% ult charge en snellere skills regen.
Dat gaat echt hard, maar je moet wel samenwerken om de tegenpartij om te krijgen.

Net even solo gespeeld met nieuwe (voor mij iig) levels. 1e gewonnen de rest verloren. Ben daar echt zo slecht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05
Aggressor schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:08:
ik heb nu al 2 skins ... (de oranje)

tracer en reaper... lucky? :o
Ja. Vorige keer 50 boxes gekocht en er maar 2 gehad.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze moeten imo echt ophouden door tracer letterlijk ELK event een skin te geven :S

deze vind ik erg tof trouwens hoor en mocht wel maar zij heeft er gewoon 17 terwijl er heroes zijn met 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fjux schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:59:
[...]

Het nadeel is nog wel dat ze niet echt een main tank is zoals rein of winson.

ik ben overigens echt Zarya fan als tank :D En een Dva tegenover me is alleen maar leuk.
Valt me echt op dat mensen vaak niet in de gaten hebben dat Dva een grote ult charge is voor zarya.
Klopt als D.va is een zarya ook het lastigs om tegen te spelen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Als nieuweling in de game vond ik die Orisa wel lekker om de game een beetje te leren. Die andere tank chars lijken me wat lastiger voor een totale noob :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Iusedto schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:36:
Als nieuweling in de game vond ik die Orisa wel lekker om de game een beetje te leren. Die andere tank chars lijken me wat lastiger voor een totale noob :)
Orisa is ook leuk, Reinhardt is ook redelijk straight forward.
Roadhog is mijn favoriet, maar voornamelijk op de KotH maps.

Je kunt natuurlijk ook 6v6 mystery heroes een keer doen, krijg je beetje een idee wat iedereen kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-09 10:36
Heb het niet voor de nieuwe 3v3 en 1v1 modes, 1v1 heeft mij ook nooit kunnen bekoren.

Wel al kostelijk geamuseerd met de custom games (beste toevoeging imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VoedoeAndVodka schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:00:
Heb het niet voor de nieuwe 3v3 en 1v1 modes, 1v1 heeft mij ook nooit kunnen bekoren.

Wel al kostelijk geamuseerd met de custom games (beste toevoeging imho).
ik vind de nieuwe 3v3 en 1v1 velen malen beter dan wat er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ricmaniac schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:35:
[...]

ik vind de nieuwe 3v3 en 1v1 velen malen beter dan wat er was.
Helemaal mee eens. Vooral 3v3 is stukken beter geworden. Lekker snel, uitdagend en veel tactischer dan voorheen. Op dit moment m'n nieuwe favoriete mode.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:08

In de nieuwe patch hebben ze haar dmg output wel verlaagd he? Gecombineerd met shield cooldown time naar beneden.

Orisa

Fusion Driver
Damage reduced by 9%

Protective Barrier
Cooldown reduced from 12 seconds to 8 seconds

[ Voor 8% gewijzigd door timwijn op 24-05-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Iusedto schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:36:
Speel je op de pc of een console? Wellicht kunnen we samen noob-en, want ik hoop toch echt de game vandaag binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
timwijn schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:32:
[...]

In de nieuwe patch hebben ze haar dmg output wel verlaagd he? Gecombineerd met shield cooldown time naar beneden.

Orisa

Fusion Driver
Damage reduced by 9%

Protective Barrier
Cooldown reduced from 12 seconds to 8 seconds
Damage reduction maakt mij niet zo heel veel uit, die protective barrier buff vind ik dan weer wel fijn.
Zeker in high pressure situaties enzo waarbij dat schild redelijk vlot kapot kan gaan. Was me gisteren iig niet echt opgevallen dat haar damage omlaag is gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Aggressor schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:27:
ik heb zonet de nieuwe reaper skin gekregen
Reaper skin? Er is geen nieuwe reaper skin voor zover ik zie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05
Ik ga die hanzo skin zsm regelen en het nieuwe seizoen HANZO MAINEN <3 Golden bow incoming!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 22:02
Eindelijk de Reaper QOL changes doorgevoerd. Het is nu zoveel fijner om Reaper te spelen.

Verder ook dik tevreden over de nieuwe 3v3 maps en de change in gamemode. Voor wie het nog niet heeft getest/gespeeld. In 3v3 is de hero select compleet aangepast en is er nu een "Hero ban" van toepassing!

Om het uit te leggen:
Team A en team B spelen tegen elkaar.

Team A wint ronde 1. De heroes waarmee team A heeft gewonnen kunnen door team A de rest van de match niet meer gekozen worden.
Team B verliest ronde 1. Team B kan dezelfde heroes opnieuw kiezen.

Na elke ronde zal het winnende team dus niet meer met dezelfde heroes kunnen spelen. Dit voorkomt de huidige meta waarin een team dezelfde heroes ronde na ronde kiest waarmee ze winnen. Het dwingt je om vooruit te denken ten tijde van de 3v3.

Als team A dus in ronde 1 3 healers neemt en wint. Hebben ze de rest van de game 3 healers die niet meer gekozen kunnen worden.

Ben erg tevreden met deze change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Er zijn een paar leuke nieuwe skins toegevoegd.
Ik ga deze keer geen 50 kistjes kopen omdat ik niet meer zoveel overwatch speel en omdat er nu zoveel items zijn, waardoor de kans steeds kleiner wordt.
Meestal krijg ik duplicate legendaries

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Morphs schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:32:
[...]

Reaper skin? Er is geen nieuwe reaper skin voor zover ik zie..
het is een oranje skin. En het uiterlijk van de reaper is paars/zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Leuk als je paar maanden niet speelt en dan opeens dit kan veroorzaken.
Jammer dat de double airshot niet in beeld is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Ben trots op mijn Mercy momentje :P

[YouTube: https://youtu.be/CoTZGEXnt2E]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
1vs1 moet ik trouwens niet doen.
Deze ochtend alleen nog maar last gehad van snipers die leken te aimbotten of russen die aan het laggen waren.

Het lijkt ook steeds alsof ik bij iedere actie langer moet wachten dan de tegenstander.
Bijvoorbeeld na het drinken als roadhog of recall als tracer.
Hierdoor al heel vaak verloren.

Heb ook heel veel heroes die ik gewoon niet kan spelen.
Roadhog, Mei , hanzo, genji zijn niet mijn heroes en helaas moet ik 1vs vaak met deze heroes spelen.
Geef mij maar gewoon phara of soldier.

Gelukkig nog dit seizoen mijn placement matches kunnen halen en daarbij weer platinum gehaald.
score van: 2632

[ Voor 71% gewijzigd door Pykow op 25-05-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wat een kutspel, het heeft me al de hele avond en ochtend bezig gehouden :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comp is wel weer echt kut zo aan het einde van een Season, veel leavers en trolls. Denk dat het seizoen hier voor mij eindigt. Helaas weer niet >3000 gekomen.

Maar wel Golden Gun voor zowel Tracers als Zen nu, dus dat is iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratis te spelen dit weekend.

Voor mensen die het toch nog niet hebben gekocht eventueel en willen proberen.
spread the word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gekocht voor Xbox en de PC.
Wat een waanzinnig spel zeg

PS, die Winston heeft wel erg lage damage.
Niet echt voor solo op de PC ?

[ Voor 42% gewijzigd door Iusedto op 25-05-2017 23:26 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Iusedto schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:25:

winstons kracht ligt er in om chaos te veroorzaken,ruimte te creëren en niet echt damage doen.

Maar hij doet toch wel weer genoeg damage om problemen te veroorzaken als je hem negeert.
Hij is vooral goed om over het team heen te springen en de supports te pakken.

vooral VS ana is hij sterk want zijn bubble zorgt er voor dat ana het team niet meer kan raken tot ze er uit loopt.
het vergt wel goede timing ect, maar dan is hij erg goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Er is geen solo in Overwatch. Het is een team spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Arunia schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:37:
Er is geen solo in Overwatch. Het is een team spel.
Makkelijk gezegd :)

WTB Friends !!

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Iusedto schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:49:
[...]

Makkelijk gezegd :)

WTB Friends !!
Dan nog is het een teamspel. Ook al speel je solo, wie niet samenwerkt wint niet. Daarom heeft de game ook geen echte kill/death stats van alle spelers, het is niet relevant. Alles draait om het counteren van elkaars characters en de objective spelen. Iedere character heeft zijn kracht en zwakte.

Je moet natuurlijk een beetje geluk hebben qua groep, maar als je ziet dat je teamgenoten allemaal een offence character hebben gekozen, win je zo goed als nooit. Samenwerken gaat overigens redelijk zonder communicatie. In ranked weet iedereen wel hoe te spelen en wanneer de ults in te zetten. De meest succesvolle games (in mijn geval dan) zijn vaak 2 tanks, 2 support een defence en een offence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ach, gisteren in een 3v3 potje met maten toch nog een 1v3 gewonnen als orisa :D Vooral de laatste kill was leuk, rightclick Bastion de afgrond in voor de win :D Jammer dat dat helaas niet de potg was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:25:

Waarom op 2 platformen? want je account zit niet gekoppeld.
of gewoon om met vrienden op console te spelen enzo ?

Winston is erg goed juist. ze damage is niet zo heel hoog maar Winston is goed in het opbreken van het vijandige team. en hij is IDEAAL om de enemy Widowmaker en Genji te hunten. Widowmaker kan bijna niet wegkomen van Winston en Genji kan je bliksemstralen niet deflecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De cliënt op de ps4 is nog niet te downloaden. Ga er vanuit dat dat pas vanaf 19 uur zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Akaendra schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:02:
Ach, gisteren in een 3v3 potje met maten toch nog een 1v3 gewonnen als orisa :D Vooral de laatste kill was leuk, rightclick Bastion de afgrond in voor de win :D Jammer dat dat helaas niet de potg was :(
Zo had ik gisteren met reinhard een leuke suïcide kill, duwde hem met zijn ability zo het ravijn in. Ging zelf ook dood maar de tegenstander gelukkig eerder. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik heb een nieuwe main :>

Gister eens met Zarya aan de slag gegaan en de klik is er nu :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:49:
Ik heb een nieuwe main :>

Gister eens met Zarya aan de slag gegaan en de klik is er nu :)
Vond Zarya heel lang tof. Vooral als je wat agressievere team mates hebt die je kunt bubble is het heerlijk.

Kleine tip: De ult is een van de langste om te krijgen, dus als je hem hebt wees niet bang om hem te gebruiken. Teamkill is altijd lekker natuurlijk maar 2 healers is ook prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:04:
[...]

Vond Zarya heel lang tof. Vooral als je wat agressievere team mates hebt die je kunt bubble is het heerlijk.

Kleine tip: De ult is een van de langste om te krijgen, dus als je hem hebt wees niet bang om hem te gebruiken. Teamkill is altijd lekker natuurlijk maar 2 healers is ook prachtig!
Ja, ult duurt redelijk lang, echter speelde ik haar daarom eerst ook niet. Maar nu ik hem doorheb heb je hem eigenlijk vrij snel. Maar ik combi hem toch vaak wel eventjes met een pharah / hanzo / tracer. Meeste impact dan. Ook al is het dan inderdaad niet meteen een teamkill.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ricmaniac schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:07:
[...]

Ik kon geen keuze maken , eerlijk gezegd :)
Daarnaast was de PC versie maar 19 Euro en dat is dan een no brainer.
[...]
...... en Genji kan je bliksemstralen niet deflecten.
Dat wist ik niet. Vind die Genji zeer lastig om tegen te spelen maar ik ben pas lvl 4 op de PC :)

[ Voor 27% gewijzigd door Iusedto op 26-05-2017 14:03 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:41:
[...]
Ja, ult duurt redelijk lang, echter speelde ik haar daarom eerst ook niet. Maar nu ik hem doorheb heb je hem eigenlijk vrij snel. Maar ik combi hem toch vaak wel eventjes met een pharah / hanzo / tracer. Meeste impact dan. Ook al is het dan inderdaad niet meteen een teamkill.
Er is inderdaad vaak wel iemand om mee te combo-en. Met een Pharah of Genji kun je ze ook weer bubblen, free charge :). Heb nog wel vaak van die momentjes dat ik of mijn beam gebruik en de bom had moeten gebruiken, of andersom (left / right click).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je hebt voor het gratis weekend op de ps4 iig plus nodig om te kunnen spelen.
Jammer, maar helaas voor mijn vrouw iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:45:
[...]

Er is inderdaad vaak wel iemand om mee te combo-en. Met een Pharah of Genji kun je ze ook weer bubblen, free charge :). Heb nog wel vaak van die momentjes dat ik of mijn beam gebruik en de bom had moeten gebruiken, of andersom (left / right click).
Ach, gisteravond weer paar potjes gedaan en gaat steeds beter. Inmiddels ook paar POTG. En wat helemaal opvalt, ben met een winstreak bezig sinds ik haar speel. Kruip nog net, einde van het seizoen, weer terug naar 2000.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
[...]

Winston is erg goed juist. ze damage is niet zo heel hoog maar Winston is goed in het opbreken van het vijandige team. en hij is IDEAAL om de enemy Widowmaker en Genji te hunten. Widowmaker kan bijna niet wegkomen van Winston en Genji kan je bliksemstralen niet deflecten.
Tenzijn je Shadder2k heet, hij countert een Winston met Genji. Ik weet dat het geen maatstaf is, hij is buitenaards.

Daarnaast ben ik met jullie eens dat Winston een goede tank kan zijn, alleen zoveel mensen spelen hem verkeerd. Ik zie zoveel mensen een groep in springen en hopeloos "verkracht" worden. Een groep inlopen en de jump gebruiken om eruit te komen zie je vaker in hogere gerankte games, of ze springen recht omhoog om wel een objective te behouden, 0 damage te krijgen en inmiddels gehealed te worden door een Ana. Op die manier blijft een Winston continu leven en doet hij veel damage. Door zijn AoE damage breng je iedereen naar een lage health, als je het bovenstaande 2/3 keer herhaald ligt bijna het hele team om. Daarnaast is hij ook gewoon lekker om heroes die erg low zijn qua health snel te killen (je kan er letterlijk snel op springen). Iedereen die Winston beter onder de knie wilt krijgen raad ik aan filmpjes van Miro te kijken, hij is een beast.

Op lagere ranks is hij dan wel weer makkelijk om te leggen, ook wel een ult oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Gister een Hanzo in het team de countdown was kwalijk begonnen en hij roept al wat voor heroes er spawnen bij de opposing side. Echt zo'n moment van WOW hoe subtiel kun je zijn :P Iedereen gelijk Report.

Hoe zit het trouwens met de Anniversary Event, gezien alles een Premium prijs heeft neem ik aan dat dit Annual is? (Event skins/Emotes)

[ Voor 3% gewijzigd door Psyonara op 27-05-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raptar schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:28:
[...]

Tenzijn je Shadder2k heet, hij countert een Winston met Genji. Ik weet dat het geen maatstaf is, hij is buitenaards.

Daarnaast ben ik met jullie eens dat Winston een goede tank kan zijn, alleen zoveel mensen spelen hem verkeerd. Ik zie zoveel mensen een groep in springen en hopeloos "verkracht" worden. Een groep inlopen en de jump gebruiken om eruit te komen zie je vaker in hogere gerankte games, of ze springen recht omhoog om wel een objective te behouden, 0 damage te krijgen en inmiddels gehealed te worden door een Ana. Op die manier blijft een Winston continu leven en doet hij veel damage. Door zijn AoE damage breng je iedereen naar een lage health, als je het bovenstaande 2/3 keer herhaald ligt bijna het hele team om. Daarnaast is hij ook gewoon lekker om heroes die erg low zijn qua health snel te killen (je kan er letterlijk snel op springen). Iedereen die Winston beter onder de knie wilt krijgen raad ik aan filmpjes van Miro te kijken, hij is een beast.

Op lagere ranks is hij dan wel weer makkelijk om te leggen, ook wel een ult oplader.
Kwam van de week een Ana/Winston duo tegen, Gebooste Winston is ook echt geen lol, na de boost meteen zijn ult en je kunt als team gewoon bijna niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik heb gisteren wat gespeeld nu het gratis is, maar ik ben nog niet echt sold. Misschien heb ik nog niet echt een klik met de karakters (sowieso lastig te bepalen wie je wanneer moet kiezen en met welke karakters je overweg kan), en (als defense) ben je soms wel erg lang onderweg naar de actie.

Nu ken ik de maps ook nog niet, en zullen er vast handigheidjes zijn die met de tijd komen, maar dat was toch wel m'n eerste indruk. Vond het ook raar dat de ene keer dat ik Roadhog pickte best veel damage deed, en de keer erop amper een deuk in een pakje boter sloeg. Er was geen Ana voor een boost iig.

Wel 2 PotGs te pakken, en een paar goede games met D.va. Die lijkt me wel te liggen qua playstyle.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Raptar schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:28:
[...]

Iedereen die Winston beter onder de knie wilt krijgen raad ik aan filmpjes van Miro te kijken, hij is een beast.

Bedankt voor deze tip _/-\o_
Zou zo graag Winston willen leren maar ik ga continue dood dus alle help is welkom lol.
Wel heel bijzonder om dan iemand zo met Winston te zien spelen, wow

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Winston is vooral goed met een goede team communicatie en als ze enkele hulpeloze characters hebben (hanzo, widow, mercy, zen) en geen dva/roadhog of reaper die goed op let. Maar zonder goede healers in je eigen team is Winston alleen maar een ult oplader voor de tegenstander.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ook niet onbelangrijk, als je op iemand springt met Winston kan je maximaal 50 damage doen, afhankelijk van hoe dichtbij je iemand landt. Volg je sprong, indien mogelijk op met n melee attack voor 30 damage en daarna natuurlijk met je Tesla. Op die manier heb je al n beste "voorsprong" op de squishies. Onderschat zen echter niet als ie je ziet aankomen en n discord op je gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Net ook maar eens even gebruik gemaakt van het free play weekend, had hem de laatste keer gespeeld in de beta en toen besloten dat het niet echt mijn ding was, maar was nu stiekem toch wel best leuk... Vooral met Mercy een hoop lol gehad, achter mijn teammates aan rennen en ze in leven houden bevalt me wel. Iets minder als ze vergeten dat er een healer die ze liefst ook een beetje moeten beschermen en je ineens in je eentje staat, maar meestal ging het best goed.

Weet iemand tot wanneer de prijs gediscount is voor de PC versie? Ik kan alleen maar vinden dat het tijdelijk is maar niet tot wanneer het dan is... Ik twijfel nog een beetje omdat ik meestal multiplayer games, zelfs als ik ze leuk vind, uiteindelijk toch niet vaak speel... Maar 20 euro is op zich wel een goede deal.

edit: Never mind, op playoverwatch.com bij news staat het gewoon, tot 5 juni blijkbaar. Beetje stom dat dat in de Blizzard app niet er bij staat. Dan heb ik in ieder geval nog even om me te bedenken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 28-05-2017 20:20 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Nu S4 officieel beëindigd is.. waar is iedereen op geëindigd? Tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ben geëindigd op 3013 (Career High in dit seizoen: 3122). Ik was dit seizoen ingeschaald op 2856. Ben helemaal gezakt naar 2200ish en toen weer teruggevochten. Ik heb tot nu toe in ieder seizoen gehad dat ik een dikke drop mee maak maar ook weer dat ik mij erweer bovenop vecht en sterker terug kom. Ik verwacht voor S05 dan ook hetzelfde verhaal. Ben benieuwd waar ik nu terecht kom na de placement matches. Afgelopen keren altijd veel gewonnen maar voor mijn gevoel te laag ingeschaald.

Na een jaar al bijna 600uur in deze game gestopt. Had ik van te voren echt niet gedacht.

[ Voor 11% gewijzigd door Techno Overlord op 29-05-2017 08:59 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

1712...complete clusterfuck op het einde....

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister voor het eerst met m'n vrouw samen gespeeld. Allebei level 9-10, en wat was het geinig. Gewoon tegen bots (zij vind super casual tegen bots leuk), en even wat heroes geprobeerd:

Mei -> Ik snap er geen fuck van, ging constant dood
Zenyata -> blijft een favoriet
DVA -> Same
Pharah -> Toen ik aan de splash damage gewend was, ging het goed

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Techno Overlord schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:58:
Ik ben geëindigd op 3013 (Career High in dit seizoen: 3122). Ik was dit seizoen ingeschaald op 2856. Ben helemaal gezakt naar 2200ish en toen weer teruggevochten. Ik heb tot nu toe in ieder seizoen gehad dat ik een dikke drop mee maak maar ook weer dat ik mij erweer bovenop vecht en sterker terug kom. Ik verwacht voor S05 dan ook hetzelfde verhaal. Ben benieuwd waar ik nu terecht kom na de placement matches. Afgelopen keren altijd veel gewonnen maar voor mijn gevoel te laag ingeschaald.

Na een jaar al bijna 600uur in deze game gestopt. Had ik van te voren echt niet gedacht.
Bekend fenomeen. Ik heb ieder seizoen twee enorme drops meegemaakt van ongeveer 500SR... ontzettend demotiverend, maar wel elke keer terug kunnen vechten. Het lijkt wel of dit in de match making zit ingebakken aangezien dit iedereen wel overkomt.

Ben zelf nog sterk aan het overwegen om seizoen 5 grotendeels uit te zitten. Heb er ook honderden uren inzitten en wil dat wel wat verminderen, maar die strikte decay maakt dat af en toe best lastig. Probeer er achter te komen wat een break precies met m'n MMR gaat doen... maar ideaal gezien wil ik m'n placements in de laatste weken van seizoen 5 doen. Niet te vroeg, niet te laat... want dan heb je weer last van end-of-season trolls. Even die competitive points cashen op de valreep. Wel de lusten, maar niet de 'lasten' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Diamond begonnen in lijn met vorig seizoen en helemaal afgezakt naar gold :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

yinx84 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:13:
[...]

Bekend fenomeen. Ik heb ieder seizoen twee enorme drops meegemaakt van ongeveer 500SR... ontzettend demotiverend, maar wel elke keer terug kunnen vechten. Het lijkt wel of dit in de match making zit ingebakken aangezien dit iedereen wel overkomt.

Ben zelf nog sterk aan het overwegen om seizoen 5 grotendeels uit te zitten. Heb er ook honderden uren inzitten en wil dat wel wat verminderen, maar die strikte decay maakt dat af en toe best lastig. Probeer er achter te komen wat een break precies met m'n MMR gaat doen... maar ideaal gezien wil ik m'n placements in de laatste weken van seizoen 5 doen. Niet te vroeg, niet te laat... want dan heb je weer last van end-of-season trolls. Even die competitive points cashen op de valreep. Wel de lusten, maar niet de 'lasten' ;)
Ik heb tot nu toe altijd de placements gedaan zodra deze beschikbaar waren. Ik weet ook dat het op bepaalde tijden van de dag een stuk moeilijker is dan op andere tijdstippen. Daar maak ik geen onderscheid in, ik speel wanneer ik zin heb. Verliezen hoort er nou eenmaal bij alleen doet een loss streak wel pijn. Ik vind iedere vorm van spelen op bepaalde momenten om er voordeel uit te halen maar een beetje lame eerlijk gezegd. No offence though.

Die 600uur waar ik het over heb is vrijwel alleen Competitive. Ik heb 94uur Quick Play gedaan en dat was voordat er uberhaupt Competitive was. ;)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Techno Overlord schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:25:
[...]
Ik vind iedere vorm van spelen op bepaalde momenten om er voordeel uit te halen maar een beetje lame eerlijk gezegd. No offence though.
Het is ook niet bedoeld om er voordeel uit te halen, maar omdat ik weet dat ik de komende tijd minder tijd heb voor Overwatch (of er minder tijd in wil steken eigenlijk). Afgezien van het feit dat ik er minder tijd in hoef te steken heb ik er geen baat bij om laat te beginnen. In geval van lagere plaatsing heb ik weinig tijd om te klimmen en in best case scenario eindig ik weer op dezelfde SR :)

[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 29-05-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
YoshiBignose schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:18:
Winston is vooral goed met een goede team communicatie en als ze enkele hulpeloze characters hebben (hanzo, widow, mercy, zen) en geen dva/roadhog of reaper die goed op let. Maar zonder goede healers in je eigen team is Winston alleen maar een ult oplader voor de tegenstander.
Was idd in de solo q niet echt lekker. Er is altijd al erg weinig team spirit in de low levels lijkt het wel, maar als je Winston "speelt wordt het wel pijnlijk duidelijk :)
Wel genoten gek genoeg. Speel zo low level dat ik het nog niet al te serieus neem maar meer zie als een manier om te oefenen. Speel nog geen week :)

Veel gespeeld op de Xbox(lvl28) en de PC(lvl10) en zondag zelfs een avond met mijn zoon gespeeld. Dat was pas leuk :)
Tot nu toe heb ik de "beste" resultaten gehaald met Roadhog (die hook is heerlijk), Lucio (healen is verbazingwekkend leuk ?), Soldier ( lekker "simpel" ) en Zenyatta (( doet verrassend veel damage en die discord orb is zalig)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Dit seizoen geëindigd op 2480, Season high is iets van 2580. Ben er wel tevreden mee, ben het seizoen begonnen op 2200 ongeveer dacht ik, aan het begin geklommen naar 2580 en toen het hele seizoen rond de 2300 gespeeld. Op zich vond ik dat prima, heb daar namelijk veel lol gehad en ik kon op dat niveau het team nog wel eens carryen.

In de laatste dagen toch nog geklommen naar bijna platinum met gisteren de grootste win streak. 8)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:37
Na aardig wat uren in het spel gestopt te hebben ben ik dit seizoen ook begonnen met comp. Gestart op 1.8k en geëindigd rond de 2.8k wat tevens season high was. Merk wel dat ik tegen de max aanzit nu ik geen voice chat gebruik. Als ik dat wel ga doen verwacht ik nog wel in diamond te komen volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zaterdag even gespeeld via f2p, had er eerder nooit de tijd voor gevonden als zo een weekend was.
Inmiddels iets van 8 uur erin zitten en het spel gekocht XD.

Torbjörn, Reaper en Mercy zijn nog wel de favorieten op dit moment ^^.

En haat aan Mai :(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Seizoen geëindigd op 2731 oid. Wil volgend seizoen Diamond (3000+) halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:20:
Zaterdag even gespeeld via f2p, had er eerder nooit de tijd voor gevonden als zo een weekend was.
Inmiddels iets van 8 uur erin zitten en het spel gekocht XD.

Torbjörn, Reaper en Mercy zijn nog wel de favorieten op dit moment ^^.

En haat aan Mai :(
Mei is Bae :)

Afbeeldingslocatie: http://2.media.dorkly.cvcdn.com/10/82/02b6f3315ee638e6b73de4141b5dca1a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Van 1600 naar 2479 dit seizoen! Seizoen 5 de 3000 range maar is induiken. Hoop dan wat van die pannenkoeken te ontwijken in low rank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 11:10
Ik heb het gehaald voor de xbox one en de pc, ben nu lvl 11 op de xbone na een paar uurtjes gespeeld te hebben. Wat mij wel opvalt is dat ik sneller level op de xbox dan op de pc.. na een paar uur op de pc gespeeld te hebben ben ik daar nog maar lvl 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:32:
Ik heb het gehaald voor de xbox one en de pc, ben nu lvl 11 op de xbone na een paar uurtjes gespeeld te hebben. Wat mij wel opvalt is dat ik sneller level op de xbox dan op de pc.. na een paar uur op de pc gespeeld te hebben ben ik daar nog maar lvl 5.
misschien op xbox gewoon meer victories gehad? of misschien met een party gespeeld ? (party geeft je 20% bonus xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik denk niet dat er een verschil zit in levelen op de console of PC.
Speel toevallig nu ook op beide vanaf level 1 en dat gaat even snel/langzaam :)

Op de Xbox heb je wel sneller een game dat is een ding dat zeker is.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 22:02
*Vroom vroooooom goes the Reinhardt* >:)

Dat was by far een van mijn snelste wins in een 3v3 ronde :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Bloodhoundje schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:07:
*Vroom vroooooom goes the Reinhardt* >:)
[video]

Dat was by far een van mijn snelste wins in een 3v3 ronde :D.
Hey, heb ik die niet op de frontpage van /r/Overwatch gezien? :) Cool!

edit:
Misschien ben ik in de war met deze:
https://gfycat.com/EasyPiercingJackrabbit

[ Voor 10% gewijzigd door yinx84 op 29-05-2017 13:14 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 38 Laatste