Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15-02 01:24
Die rating in overwatch kan je ook niet al te serieus nemen, je moet maar mazzel hebbben met een normaal team. Gister een game 4 kiezen dps, we hadden 0 tank, en dan als ana meeste elims hebben.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:49
quote:
Vlizzjeffrey schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:24:
Die rating in overwatch kan je ook niet al te serieus nemen, je moet maar mazzel hebbben met een normaal team. Gister een game 4 kiezen dps, we hadden 0 tank, en dan als ana meeste elims hebben.
Dat op zich zegt ook helemaal niks natuurlijk... Als jij als Ana niemand healt en je DPS dood laat gaan terwijl jij in alle vijanden één schot stopt zodat als ze dood gaan de elim bij jou telt, dan heb je ook de situatie zoals jij schetst maar was je toch echt aan het throwen.
Niet dat 4 DPS zonder tank fijn is natuurlijk en ik zeg niet dat je het bovenstaande gedaan hebt, maar alleen eliminations zegt gewoon helemaal niks.

Gamertag: Finraziel42

• Vlizzjeffrey
quote:
Finraziel schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:22:
[...]

Dat op zich zegt ook helemaal niks natuurlijk... Als jij als Ana niemand healt en je DPS dood laat gaan terwijl jij in alle vijanden één schot stopt zodat als ze dood gaan de elim bij jou telt, dan heb je ook de situatie zoals jij schetst maar was je toch echt aan het throwen.
Niet dat 4 DPS zonder tank fijn is natuurlijk en ik zeg niet dat je het bovenstaande gedaan hebt, maar alleen eliminations zegt gewoon helemaal niks.
dat snap ik, had er misschien cijfers bij moeten vermelden

ik had gold elim met 7, en 16k healing

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19:12
quote:
Vlizzjeffrey schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:08:
[...]

dat snap ik, had er misschien cijfers bij moeten vermelden

ik had gold elim met 7, en 16k healing
Genji / Widowmaker in je team zeker, switch Ana your doing nothing. :+ :P

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:23
Gisteren op m'n alt account echt een aantal fantastische games gehad. Veel communicatie, gekke shit (iemand die de Game of Thrones boert tijdens een grote teamfight), en echt heel veel gelachen. Meteen 10 man op m'n friendslist erbij. En eindelijk op dit account ook Diamond geranked, vanuit Bronze. Heeft me bloed, zweet en af en toe ook wat tranen gekost.

Nu moet ik op m'n main weer terug naar Diamond. Doorpakken dus!

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15-02 13:59

ricjuh

PSN: ricjuhNL

quote:
NoTimeRemains schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:25:
Gisteren op m'n alt account echt een aantal fantastische games gehad. Veel communicatie, gekke shit (iemand die de Game of Thrones boert tijdens een grote teamfight), en echt heel veel gelachen. Meteen 10 man op m'n friendslist erbij. En eindelijk op dit account ook Diamond geranked, vanuit Bronze. Heeft me bloed, zweet en af en toe ook wat tranen gekost.

Nu moet ik op m'n main weer terug naar Diamond. Doorpakken dus!
Dat heb ik ook als ik op mijn alt speel..
Dan switch ik naar mijn Main en gaat het meteen weer berg afwaarts, alsof mijn main behekst is ofzo..
Alt is nu ook hoger dan main en merk dat ik meer uur hier op speel dan op mijn main :X

Battle.net: ricjuh#2827

• Albinoraptor
Gister kreeg ik toch rare kaart op einde van match met Roadhog op Hanamura Attack in MH, game was maar 2.02 maar kreeg als kaart 100% of teamdamage taken? 2 in team ook zo van wtf is dat, iemand idee hoe je op zo'n raar percentage kan komen?

• Zironako
  • Laatst online: 16-02 20:00
https://prnt.sc/khu17t

Lekker dagje Overwatch =p.

• NoTimeRemains
mss nog een leuke tip: Pursuit.gg.
Dit is een programmatje wat lokaal draait en je gegevens parst. Het geeft inzicht in je heroes en vergelijkt dit met spelers van hogere ranks.

Wel grappig voor wat t doet

[B]* NoTimeRemains EDIT: LET OP! BLIZZARD HEEFT PURSUIT OFFICIEEL GEBANNED![/ME]

NoTimeRemains wijzigde deze reactie 20-09-2018 08:20 (9%)

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:50
QP/Arcade is waardeloos op moment zie teveel spelers blind in lopen.Viel me ook al op tijdens vorige event.
Eerste week gaat dan nog wel maar daarna loopt iedereen vaak als kip zonder kop over de map heen.

Verbaasd me ook vaag genoeg dat het juist spelers zijn die ook nog in Groups zijn.....

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Morgen eindelijk weer een nieuwe cinematic. Ik ben super excited, hoop dat het er één van Mercy is d:)b

♠ FOR THE HOOORDDEE!! ♠ 2600k @ 4.2ghz, 16GB, 850 Evo 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15-02 14:39
quote:
temp00 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:28:
Morgen eindelijk weer een nieuwe cinematic. Ik ben super excited, hoop dat het er één van Mercy is d:)b
Helaas! Het is D.VA. Wel een leuke short al zegt het relatief weinig over haar achtergrond en verhaal.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18:41

Is tevens te vinden op de ptr :)

Sinus_rhythm wijzigde deze reactie 22-08-2018 13:24 (14%)

• Psyonara
quote:
Dat ook stiekum een hint voor een nieuwe hero in de toekomst een met een hoover board?

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18:41
quote:
Psyonara schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:24:
[...]
Dat ook stiekum een hint voor een nieuwe hero in de toekomst een met een hoover board?
Het lijkt mij erg grappig als ze dezelfde aanpak doen als winston en hammond. Die hebben ook hun eigen plekje op Horizon. Aangezien alleen de dva kamer open is in de nieuwe map (zie 0:26 van de map-trailer) kan het zo zijn dat de volgende hero daar ook vandaan komt.

Sinus_rhythm wijzigde deze reactie 22-08-2018 14:41 (3%)

• temp00
  • Niet online

temp00

Poe net thuis van werk, gelijk de cinematic bekeken. Vind dit persoonlijk één van de minste en idd, iets meer achtergrond en verhaal zou wel leuk zijn. Desalniettemin toch erg gaaf. Kan niet wachten tot de volgende :)

♠ FOR THE HOOORDDEE!! ♠ 2600k @ 4.2ghz, 16GB, 850 Evo 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

Afgelopen week nog een paar keer lekker gespeeld. Ben ineens een stukje beter geworden met Hanzo. Misschien moet ik wel main... worden. Die flick shots gaan wel best goed. :P

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Lasteraar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-02 22:44

Even een tof momentje delen :-)

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:13

Ebayzo

Gekke eend

Topic begint wel rustig te worden. Heb zelf spelletje een paar weken niet aangeraakt. Is er al een nieuw seizoen begonnen?

Flickr

• gaizka
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14:02
Seizoen 12 is inmiddels begonnen inderdaad!

• gaizka
  • Laatst online: 14:02
Vraagje over een situatie in Overwatch, we speelden gister een potje op Ilios, point control. We kwamen in een situatie waarin we 2 tegen 2 overbleven, aan de kant van de tegenstander waren dat Brigitte & Mei. Ik gaf aan dat we het beste eerst Brigitte konden uitschakelen omdat zij Mei heals geeft tijdens gevecht, mijn teamgenoot wilde eerst Mei uitschakelen omdat Mei het punt kan 'stallen'.

Wie heeft er 'gelijk'?

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19:43
quote:
gaizka schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:58:
Vraagje over een situatie in Overwatch, we speelden gister een potje op Ilios, point control. We kwamen in een situatie waarin we 2 tegen 2 overbleven, aan de kant van de tegenstander waren dat Brigitte & Mei. Ik gaf aan dat we het beste eerst Brigitte konden uitschakelen omdat zij Mei heals geeft tijdens gevecht, mijn teamgenoot wilde eerst Mei uitschakelen omdat Mei het punt kan 'stallen'.

Wie heeft er 'gelijk'?
Ik zou zelf ook voor de Brig gaan, het gaat je wat % kosten aangezien Mei haar iceblock gebruikt nadat de Brig dood is, maar de healing en cc van Brigitte zorgt voor zo veel extra sustain dat ze wel echt een focus is. Maar dit is alweer erg situationeel, zelf zou ik focussen op de enemy die het meeste uit positie of laag qua health is en daardoor het makkelijkste dood kan.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

Gisteren begonnen aan Season 12, maar man wat een ruk team. :P
Rein die gewoon keer op keer de enemy lines in charged. Ook na herhaaldelijk vragen om dat niet te doen. Maar goed. Heb iig wel mijn Nano Cola gehaald.

• ricjuh

ricjuh

quote:
gaizka schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:58:

Wie heeft er 'gelijk'?
Ik zou ook eerst voor de Brig gaan, haar stun en healing is zoveel belangrijker voor de enemy dan de paar seconden stal die Mei kan doen ;)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
gaizka schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:30:
Seizoen 12 is inmiddels begonnen inderdaad!
Jeej, vanavond weer even placements dan.

Flickr

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15:57
Speel het sinds een week of twee weer best vaak. Vroeger altijd Pharah gemaind (250+ uur) en ik heb het gevoel dat Pharah in de afgelopen (jaren?) flink gebuffed is.. Die rockets doen minder damage en de BOOP/ shock attack is random. Soms schieten tegenstanders wel de afgerond in en soms niet. En ja de afstand is vergelijkbaar tussen de BOOP/ shock en de enemy's.

Qua damage, ik heb het nu al meerdere malen gehad dat ik 4-5 keer op een Piggy ofzo schoot en dat het hem nauwelijks wat leek te doen. Laat staan dat hij dood ging haha, tja en die rockets zijn dan eigenlijk voor niks geweest.

Wat ik vroeger al zei en nu ook weer eens zeg, Pharah moet een "dodge" hebben, iets waardoor ik een snelle sidestep kan doen. Dit tegenover o.a Anna en Widowhunter.

Om positief te eindigen, games lopen vloeiend (goede netcode?) sfeer lijkt beter dan vroeger, minder salty mensen

• markdm
quote:
MetalSonic schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:52:
Speel het sinds een week of twee weer best vaak. Vroeger altijd Pharah gemaind (250+ uur) en ik heb het gevoel dat Pharah in de afgelopen (jaren?) flink gebuffed is.. Die rockets doen minder damage en de BOOP/ shock attack is random. Soms schieten tegenstanders wel de afgerond in en soms niet. En ja de afstand is vergelijkbaar tussen de BOOP/ shock en de enemy's.
Hele oude update volgens mij, maar de richting waarin de tegenstander loopt beïnvloed ook hoe ver ze gebooped worden. Volgens mij was dit vroeger minder.
quote:
Qua damage, ik heb het nu al meerdere malen gehad dat ik 4-5 keer op een Piggy ofzo schoot en dat het hem nauwelijks wat leek te doen. Laat staan dat hij dood ging haha, tja en die rockets zijn dan eigenlijk voor niks geweest.
Roadhog is veranderd, nu kan hij namelijk lopen tijdens zijn selfheal en krijgt hij maar de helft van de damage terwijl hij aan het healen is. Door zijn hoge hp en deze selfheal kan hij dus heel wat raketten tanken.
quote:
Wat ik vroeger al zei en nu ook weer eens zeg, Pharah moet een "dodge" hebben, iets waardoor ik een snelle sidestep kan doen. Dit tegenover o.a Anna en Widowhunter.
Zelf vind ik dit wel leuk klinken, maar ik denk niet dat het nodig is. Goede pharahs zijn al moeilijk genoeg te raken door goede positioning en door goede support (mercy eraan).
quote:
Om positief te eindigen, games lopen vloeiend (goede netcode?) sfeer lijkt beter dan vroeger, minder salty mensen
Inderdaad, de netcode is in stappen beter geworden, zo is de ticrate ooit verbeterd en zijn er andere verbeteringen gemaakt in de netcode, helaas nog niet zo goed als battlefield of csgo vind ik. Wel fijn om te horen dat je vind dat de sfeer beter is geworden, zelf heb ik dat gevoel niet maar ik ben ook niet weg geweest dus misschien herinner ik me het gewoon verkeerd.

• MetalSonic
Tot een jaar of 1,5 geleden was het bij 1 op de 2 competitive potjes ruzie. De bekende dingen: "boos want geen tank?", "boos want healing niet goed genoeg" , boos want mensen wachten niet op elkaar. Allemaal een stuk minder. Wellicht helpt het dat als iemand nu eens zegt "hey waarom een tank" diegene vaak van meerdere te horen krijgt dat hij dat zelf moet regelen dan...

Spel loopt vloeiend, wellicht is 't wat lastiger omdat ik ook alweer wat ouder ben lol. Als ik al wat suf ben bak ik er in elk geval helemaal niks meer van.

• fjux
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-02 14:47
quote:
MetalSonic schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:52:

Laten we dit vooral niet doen.
Phara is al best wel een sterk karakter, zeker als je heer combineert met een mercy.

En let wel even, de widowmaker/ana moet redelijke skill hebben wil ze je kunnen killen.

De phara's moeten gewoon erg goed omgaan met haar jump pack/strafe.
lijkt mij een zeer verkeerde keuze om phara dat al een high mobility karakter is nog meer mobility te geven.

• temp00
  • Niet online

temp00

Pharah een extra dodge geven is idd niet nodig maar als Ana een Pharah neerhalen komt m.i. echt niet zoveel skill kijken. 3x raken (210 dmg) en Pharah zonder heals is dood. Ana shots hebben ook een meer forgiving hitbox dan andere heroes dus dat maakt het extra makkelijk.
Soldier is een hero die ik heel veel speel en dat zou de Pharah counter moeten zijn maar eerlijk gezegd vind ik het met scoped Ana altijd veel makkelijker om een Pharah uit de lucht te knallen.

• fjux
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-02 14:47
quote:
temp00 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:13:
Pharah een extra dodge geven is idd niet nodig maar als Ana een Pharah neerhalen komt m.i. echt niet zoveel skill kijken. 3x raken (210 dmg) en Pharah zonder heals is dood. Ana shots hebben ook een meer forgiving hitbox dan andere heroes dus dat maakt het extra makkelijk.
Soldier is een hero die ik heel veel speel en dat zou de Pharah counter moeten zijn maar eerlijk gezegd vind ik het met scoped Ana altijd veel makkelijker om een Pharah uit de lucht te knallen.
De hitbox van ana is helemaal niet meer forgiving dan andere hero's.
Alleen als projectile schiet op friendlies.

Als je als phara zijne het niet voor elkaar krijgt om achter dekking te zijn voor ana 3 schoten op je kan lossen ben je niet goed in position en verdien je het om dood te gaan.

Daarnaast heeft ana net op een phara gefocused en niet lopen healen, en dat op zich kan ook al krachtig zijn.

En mensen, het counteren van een hero betekend niet dat je die hero altijd vermoord. het betekend dat die hero niet meer kan doen wat hij wil doen en dus veel minder waarde heeft.

Ja mag het als phara dan wel niet dood gaan maar als jij iedere keer beschoten wordt zodra je peakt kun je als phara niets nuttigs doen. Dus ben je gecounterd.
Helaas snappen veel mensen dat niet en blijven ze lekker op de phara zitten. Maar als jij bij de tegenstander soldier speelt en zij blijven phara: Mooi meegenomen.

gewoon phara blijven pesten en bedenk dat alles wat jij doet tussen de momenten dat jij phara aan het pesten bent meer value oplevert dan dat die phara kan doen.

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:49

Bor

T.net PowerMod / Frontpage Admin

01000010 01101111 01110010

MetalSonic schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:51:
Tot een jaar of 1,5 geleden was het bij 1 op de 2 competitive potjes ruzie. De bekende dingen: "boos want geen tank?", "boos want healing niet goed genoeg" , boos want mensen wachten niet op elkaar.
Dat is nog steeds zo. Niet alleen in competitive maar ook in arcade modus. Overwatch wordt door sommige mensen geroemd om de community maar zo goed is die community niet. Mensen die beter zijn wordt veelvuldig cheaten verweten, mindere spelers zijn noobs en vaak zit er wel iemand in er team die alleen een enkel character wil spelen zoals hanzo die op dat moment niet nodig is.

Frontpagemoderatie Forum

• Finraziel
Bor schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:45:
[...]

Dat is nog steeds zo. Niet alleen in competitive maar ook in arcade modus. Overwatch wordt door sommige mensen geroemd om de community maar zo goed is die community niet. Mensen die beter zijn wordt veelvuldig cheaten verweten, mindere spelers zijn noobs en vaak zit er wel iemand in er team die alleen een enkel character wil spelen zoals hanzo die op dat moment niet nodig is.
Whut? Wie doet dat dan? Ik lees en hoor altijd alleen maar hoe toxic de community wel niet is...

• MetalSonic
Voor mijn gevoel speel ik ongeveer even goed als "vroeger" en dan heb ik het over 1,5 jaar geleden, max 2 jaar. Ik speel voor zover mogelijk zoveel mogelijk Unreal Tournament 99 stijl met Pharah. Vooral proberen te jagen op individuele spelers. Dat zorgde er bij mij "vroeger" voor dat ik een solide gold speler was. Ik hinkte tussen de 2200 en 2500...

Maar nu? Nu kom ik niet boven de 1800! Ik weet niet wat de beneden grens is van zilver maar ik zit op een SR van 1750... Wat is hier aan de hand? Ik moet keihard "vechten" in "zilver potjes" ... Wellicht komt het omdat ik al veel heb gespeeld dat ik nu vooral tegen spelers moet met goede win ratio's? Ik ben level 370? Ik speel nu met een groot vraagteken...

• Idanue
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 16:56
Toxic is er nog steeds, vandaag uitgemaakt voor "asshole, retard, stupid" en vast nog iets meer door een groepje van 3 omdat ik geen mercy had gekozen maar moira.

Ik ben niet zo moeilijk en kan de meeste chars wel spelen maar als mensen zo reageren dan ga ik ook spelen waar ik op dat moment zin in heb. :)

• YoshiBignose
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 27-01 08:01
MetalSonic schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:21:
Voor mijn gevoel speel ik ongeveer even goed als "vroeger" en dan heb ik het over 1,5 jaar geleden, max 2 jaar. Ik speel voor zover mogelijk zoveel mogelijk Unreal Tournament 99 stijl met Pharah. Vooral proberen te jagen op individuele spelers. Dat zorgde er bij mij "vroeger" voor dat ik een solide gold speler was. Ik hinkte tussen de 2200 en 2500...

Maar nu? Nu kom ik niet boven de 1800! Ik weet niet wat de beneden grens is van zilver maar ik zit op een SR van 1750... Wat is hier aan de hand? Ik moet keihard "vechten" in "zilver potjes" ... Wellicht komt het omdat ik al veel heb gespeeld dat ik nu vooral tegen spelers moet met goede win ratio's? Ik ben level 370? Ik speel nu met een groot vraagteken...
Omdat je alleen maar focust op 1 hero... zo werkt het spel niet. Het is veel belangrijker om de juiste hero in de juiste situatie te spelen dan alleen maar Pharah. Natuurlijk heb je je favorieten, maar het liefst wel van ieder type.
Idanue schreef op zondag 16 september 2018 @ 19:43:
Toxic is er nog steeds, vandaag uitgemaakt voor "asshole, retard, stupid" en vast nog iets meer door een groepje van 3 omdat ik geen mercy had gekozen maar moira.

Ik ben niet zo moeilijk en kan de meeste chars wel spelen maar als mensen zo reageren dan ga ik ook spelen waar ik op dat moment zin in heb. :)
Bij mij laatst ook met Moira zei iemand: meer healen minder DPS :') Zijn comp mattie was Zen deed helemaal niets en ik had gold healing met 22k aan het eind van de game (en gold elim, obj kills). Toch was het mijn fout 8)7 En dat soort gelul heb je praktisch iedere game tenzij je easy wint.

YoshiBignose wijzigde deze reactie 16-09-2018 21:01 (25%)

When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• MetalSonic
YoshiBignose schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:59:
[...]

Omdat je alleen maar focust op 1 hero... zo werkt het spel niet. Het is veel belangrijker om de juiste hero in de juiste situatie te spelen dan alleen maar Pharah. Natuurlijk heb je je favorieten, maar het liefst wel van ieder type.

[...]

Bij mij laatst ook met Moira zei iemand: meer healen minder DPS :') Zijn comp mattie was Zen deed helemaal niets en ik had gold healing met 22k aan het eind van de game (en gold elim, obj kills). Toch was het mijn fout 8)7 En dat soort gelul heb je praktisch iedere game tenzij je easy wint.
Dit, alleen Pharah spelen dat was vroeger goed genoeg voor mij om in gold te komen en te blijven. Ik zei vanmiddag bij mijn potjes dat "goud het nieuwe zilver" is...... Als ik kijk naar de gevechten etc dat is echt geen n44b niveau. Meesten die erin spelen zijn dik level 200, als in die weten wel hoe het spel werkt.

Ik ben inderdaad nu met meerdere classes bezig/ meerdere types. Ik oefen competitive gezien veel met Lucio, en naast Pharah kan ook goed met soldier.. In de tank klasse kan ik een beetje omgaan met Rein..

• ricjuh

ricjuh

YoshiBignose schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:59:
Dit vind ik zo irritant..
Moira's die gaan trash talken omdat ze gold elims hebben..

Je gooit letterlijk 1 paarse bal op het point en krijgt alle elims op je naam..

Ik ben van mening dat als je als Moira beter werk verricht (qua heals dan weliswaar), dan een Mercy of Zen, dan moet de rest echt niet zeuren.

@ricjuh Geef je daar wel gelijk in. Hoor heel veel mensen roepen dat ze gold dit of silver dat hebben. Dat boeit me eigenlijk vrij weinig omdat dat ook wel af hangt van de situatie. Nobody cares. Just do your job. ;)

• ricjuh

ricjuh

Moira is echt wel de beste burst healer op dit moment, Mercy heeft een nerf gehad waardoor zelfs Ana haar out healed per second als je alles raak schiet.

• NoTimeRemains
wat mij betreft halen ze die medals er ook uit, nutteloze informatie.

• YoshiBignose
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 27-01 08:01
ricjuh schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:32:
[...]

Tja ik maak toch behoorlijk vaak mensen af die nog maar een klein beetje hp hebben, of een genji die aan het deflecten is. Dat zijn belangrijke elims. Als ik dan ook nog gold healing hebt dan moet je niet zeuren op mij maar op Zen. Moira kan meer healen dan Mercy en meer kills maken / dmg doen dan Zen.

En hoezo ben ik aan het trash talken? Ik zet die gold medals tussen haakjes omdat het inderdaad minder boeit en ik ging dat natuurlijk niet aan hun melden omdat ze dan juist zeggen ja dus je dps'ed teveel :') En wat de meeste noobs ook niet snappen is dat je af en toe wel moet dps'en om je heal weer te chargen. Als ze nou eens op hun eigen spel gaan letten...

When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• japie06
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15:44
NoTimeRemains schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:25:
wat mij betreft halen ze die medals er ook uit, nutteloze informatie.
Helemaal mee eens. TF2 deed dat veel beter met een scoreboard waar je punten voor cappen, healen, damage en kills op één hoop worden gegooid. Hierdoor was er veel minder gescheld naar teamgenoten.

• duiveltje666
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14:49
ricjuh schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:32:
[...]

Tja , je moet wat als Throwzo, Widowthrower ,McThrow en Throwmond niks weten af te maken he ;)
@NoTimeRemains Even een waarschuwing/headsup voor mensen die pursuit gebruiken. Ik kreeg net een mailtje van Blizzard met een waarschuwing (gelukkig geen ban) dat die programma niet toegestaan is.
Just a heads up.

• NoTimeRemains
Arunia schreef op donderdag 20 september 2018 @ 07:19:
@NoTimeRemains Even een waarschuwing/headsup voor mensen die pursuit gebruiken. Ik kreeg net een mailtje van Blizzard met een waarschuwing (gelukkig geen ban) dat die programma niet toegestaan is.
Just a heads up.
Ja ik heb em ook gekregen... Visor bannen snap ik wel maar Pursuit vind ik vreemd. Al helemaal omdat een aantal OWL teams ook Pursuit gebruikten.

NoTimeRemains wijzigde deze reactie 20-09-2018 08:21 (7%)

• MetalSonic
Deruxian schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:57:
Klagen over “toxic” players is wel iets van deze tijd? Back in the day ten tijde van bf1942 / ET / UT schold iedereen elkaar wel eens verrot?
Tegenwoordig wordt dat dan toxic genoemd en neemt iedereen aanstoot aan alles.
Deze moet ik gewoon even quoten _/-\o_ :D

Heel veel Unreal tournament 99 assault gedaan en daar stikte het van de potjes waarin werd gescholden. Soms met "ah you are using an aimbot etc" maar ook dingen met ziektes maar iedereen wist dat het hoorde bij het heetst van de strijd en na zo'n potje was je het weer vergeten.......

Wat bij UT99 AS wel meer gebeurde was dat je vooral ruzie maakte met het enemy team, in overwatch is 't juist dat er intern in 't team veel geruziet (kan worden).

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 16:20

Shabbaman

Got love?

japie06 schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:58:
[...]

Helemaal mee eens. TF2 deed dat veel beter met een scoreboard waar je punten voor cappen, healen, damage en kills op één hoop worden gegooid. Hierdoor was er veel minder gescheld naar teamgenoten.
Zo te horen had je eens 6v6 pickups moeten spelen :+ Op een gewone pub is TF2 wel een vriendelijk spel, maar Overwatch heeft geen pubs dus die vergelijking gaat niet op.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• japie06
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15:44
Shabbaman schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:35:
[...]

Zo te horen had je eens 6v6 pickups moeten spelen :+ Op een gewone pub is TF2 wel een vriendelijk spel, maar Overwatch heeft geen pubs dus die vergelijking gaat niet op.
je hebt helemaal gelijk. Van teamwork op Valve servers was nooit een spoot te bekennen. Ik zat vaak op dedicated private servers van hechte game communities. Daar werd wel echt samengewerkt en lol gemaakt.

OT: Vandaag verschijnt er een nieuwe dev update en wordt de PTR geüpdatet. Waarschijnlijk gaat het over de Torb rework

japie06 wijzigde deze reactie 21-09-2018 08:41 (10%)

• Zironako
http://prntscr.com/kxj1fn

Wordt nog eens wat

• Rule
  • Laatst online: 14-02 13:02
Ik ben dit weekend weer eens gaan spelen en ben vollop met wrecking ball bezig geweest. Wat een vette hero zeg. Ik verwachtte er niet veel van maar heb in tijden niet zo'n lol gehad.
@japie06 Zag op Reddit een filmpje voorbij komen waarbij ze op Hollywood dacht ik een turret de boom in gooiden. Ben benieuwd.

• InF.Inc
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16-02 22:17

InF.Inc

_Fonz > all.

Ik speel nu 3 dagen Overwatch (spel gekocht via Humble Monthly). Ik vind het spel geweldig (altijd al gevonden, maar ik ben een echte budgetgamer en had nog genoeg te spelen). Ik speel Moira en het gaat me best lekker af al zeg ik het zelf. 20 kills gemiddeld per potje en gem 5 keer dood. Meeste potjes worden ook gewonnen. Met D.VA zijn de stats nog beter volgens mij. Op het moment hik ik tegen level 22 aan.

Aantal kills kan nog hoger worden (ik wist niet dat als ik damage deed ik tegelijk weer geheald wordt). Dus kan wat meer aanvallend risico nemen. Als healer heb ik vooral oog voor het teambelang, maar ik denk dat ik nu wel wat meer aan kan.

Maar wat een opties, wat een heroes .. love it!

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Lol, van het weekend weer terug gekropen naar Gold :') Ben maar weer Moira gaan mainen, werkt voor nu toch het beste. Heb serieuze pogingen voor ranken maar opgegeven en kijk gewoon wat ik tegenkom.

Blijf me wel irriteren aan de 4 stacks waarmee je soms ingedeeld wordt. Zou toch graag kunnen voorkomen dat ik met groepen ingedeeld wordt. Zo'n groep heeft een te groot aandeel in de complete samenstelling. Dit kan positief zijn, maar vaak zijn het toch random groepjes zonder enige communicatie die toevallig een keer gewonnen hadden.

Flickr

• Finraziel
Ebayzo schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:18:
Lol, van het weekend weer terug gekropen naar Gold :') Ben maar weer Moira gaan mainen, werkt voor nu toch het beste. Heb serieuze pogingen voor ranken maar opgegeven en kijk gewoon wat ik tegenkom.

Blijf me wel irriteren aan de 4 stacks waarmee je soms ingedeeld wordt. Zou toch graag kunnen voorkomen dat ik met groepen ingedeeld wordt. Zo'n groep heeft een te groot aandeel in de complete samenstelling. Dit kan positief zijn, maar vaak zijn het toch random groepjes zonder enige communicatie die toevallig een keer gewonnen hadden.
Die mechaniek vind ik ook slecht (of eigenlijk gewoon niet) uitgelegd in de game... Had dat in het begin ook, leuk potje gespeeld en iemand klikt op die knop om als groep verder te gaan, en ik denk, waarom niet. Veel later dus pas ergens gezien dat je dan ook ineens hoger ingeschat wordt voor de matchmaking 8)7

• Albinoraptor
Finraziel schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:09:
[...]
Veel later dus pas ergens gezien dat je dan ook ineens hoger ingeschat wordt voor de matchmaking 8)7
Dat is geloof ik niet meer het geval, was eerder wel, maar nu zou in een groep zitten niet meer ervoor mogen zorgen dat tegenstanders stuk hoger zijn ingedeeld.

Gisteravond had ik het weer eens keertje helemaal gehad wat kunnen enkele karakters echt enorm plezier wegnemen in het spelen / of nou ja het je niet mogelijk maken om te spelen.

• temp00
  • Niet online

temp00

Albinoraptor schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:16:
[...]
Gisteravond had ik het weer eens keertje helemaal gehad wat kunnen enkele karakters echt enorm plezier wegnemen in het spelen / of nou ja het je niet mogelijk maken om te spelen.
Doomfist toevallig? Wat een walgelijk stuk ellende is dat om tegen te spelen :P

• Rule
Albinoraptor schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:16:
[...]

Dat is geloof ik niet meer het geval, was eerder wel, maar nu zou in een groep zitten niet meer ervoor mogen zorgen dat tegenstanders stuk hoger zijn ingedeeld.

Je wordt dan wel automatisch tegen andere party's gezet. Risico is dus dat je tegen een party moet die elkaar wel kent, en jij met een stel gasten zit die 1 game toevallig goed speelde. En daardoor best wel een achterstand staat alleen al qua communicatie en verwachtingen van teammates.

• Albinoraptor
temp00 schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:32:
[...]

Dat was gisteren wel degene ja, meestal kom je belabberde Doomfist tegen, heb ik dan ook geen moeite mee, sleep ik graag met Ana, maar bij goede vergaat het spelplezier snel.
Maar Brig kan soms ook het bloed onder de nagels halen alleen daar heb je dan geen skill voor nodig dan. :+
Rule schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:37:
[...]

Je wordt dan wel automatisch tegen andere party's gezet. Risico is dus dat je tegen een party moet die elkaar wel kent, en jij met een stel gasten zit die 1 game toevallig goed speelde. En daardoor best wel een achterstand staat alleen al qua communicatie en verwachtingen van teammates.
Dat klopt idd wel ja, maar stay as group is ook niet echt beste manier van groeperen. Kan je beter de group finder gebruiken.

Trouwens onlangs in QP wel gedaan met groep gestayed, waren eerst met 2 groepen van 2 en 2 solo's.
Maar toen kwam het mirakel, iedereen in de chat communiceerde ook nog, dame die mercy speelde (1 van solo's), waar ook normaal tegen werd gedaan. Zij op gegeven moment in eerste match ook van: "Uhm this is QP or not?"

Echt aantal geweldig leuke potjes gehad zo, met dat team had ik graag comp gespeeld. :D

Albinoraptor wijzigde deze reactie 24-09-2018 15:58 (49%)

• Rule
Even een vraag voor de ps4 spelers, ik heb een maan ongeveer niet gespeeld maar ik en mijn normale groep vermeiden nu de ingame chat en gebruiken party chat omdat de ingame chat erg raar klinkt. De voide chat geluiden zijn namelijk erg hard of juist erg zacht, of allies kunnen mij amper verstaan etc.

Hebben meer mensen hier last van?

• NoTimeRemains
Doom is gewoon irritant omdat ie veel mensen kan oneshotten. Dat kunnen alleen Widow en Hanzo op die manier en die moeten echt op t kupke aimen.

• ricjuh

ricjuh

temp00 schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:32:
[...]

Of Brigitte |:(

• Zironako
Nou, inmiddels van masters weer terug gezakt naar 3.2k. Het lijkt wel alsof niemand in diamond ook maar een reet geeft om het winnen van een potje. Wat een ellendige elo is dit zeg.

• Rule
NoTimeRemains schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:37:
Doom is gewoon irritant omdat ie veel mensen kan oneshotten. Dat kunnen alleen Widow en Hanzo op die manier en die moeten echt op t kupke aimen.
Maar als Doomfist een attack mist dan heeft hij echt een groot probleem is hij een paar seconden vulnerable.

• Zironako
Rule schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:49:
[...]

Maar als Doomfist een attack mist dan heeft hij echt een groot probleem is hij een paar seconden vulnerable.
Je moet als Doomfist dan ook nooit al je cooldowns verspillen. Het is de bedoeling dat je altijd iets hebt om te ontsnappen. Je kan dus met je E abilitry engagen -> uppercut doen en dan je hand cannon gebruiken voor de kill. Vervolgens gebruik je je rocket punch om te ontsnappen. Andersom kan je ook je rocketpunch gebruiken voor een OHK en je uppercut en E gebruiken om te onstnappen.

• NoTimeRemains
Zironako schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:27:
Nou, inmiddels van masters weer terug gezakt naar 3.2k. Het lijkt wel alsof niemand in diamond ook maar een reet geeft om het winnen van een potje. Wat een ellendige elo is dit zeg.
ELKE elo is ellendig
Gisteren een aantal potjes comp. gespeeld. Allemaal verloren, maar de laatste was wel echt super leuk om te doen op King's Row.
Eerst defence, daarna attack.
Ik kon iig op defence Hanzo spelen met als kanttekening mijn opmerking dat ik zou wisselen als ik zuig. ;)
Maar, in tegendeel, ik zoog niet. Sterker nog, kreeg constant complimenten van de tegenpartij dat ik juist erg goed speelde. En ook dat ze zich verbaasden dat er zooooo vaak een Ult voorbij kwam van mij. Dat laatste van die Ult verbaasde me ook heel erg. Daarnaast dacht ik de eerste keer toen ik een boost van onze Ana kreeg, dat ze degene voor me had willen hebben. Voelde me ook verplicht op dat moment om naar voren te gaan en iig wat mensen om te leggen. Wat ook goed ging.
Daarna kreeg ik eigenlijk iedere keer de boost, dus was het ook bewust.
De payload stond op 1m van het einde uiteindelijk want iedereen deed goed zijn best en ook vooral de tegenpartij. Waarbij ik door Hammond van de payload (ik nog steeds als Hanzo btw) gebooped wordt. We verloren daardoor en ik maakte de opmerking in chat: "Stop bumping me away!". Reactie terug: "No!". Met een smiley waardoor we eigenlijk allemaal aan de praat raakten en hoe goed het wel niet ging.
Heb ook meermaals zowel friend als enemy bedankt voor de erg leuk match.
Daarna defence. Ik als Orisa omdat er gevraagd wordt om een tweede shield. Maar we kwamen eigenlijk niet eens tot het punt. Een aantal keer contested, maar meer ook niet.
Maar desalniettemin, erg vermakelijke potjes geweest en erg gezellig. Geen verwijten niets.

Daarvoor nog een match op Lian towers. Tegenpartij had een Soldier. Erg goede speler welke ik op alle maps (stond er perfect voor iedere keer) als Lucio van de map af boopte. Erg gelachen. Totdat ik de hele tijd getarget werd. Nog steeds gelachen. Ik in chat:" I think Soldier hates me." Reactie terug: "Yes. Yes I do :)". Met uiteraard de smiley.
Op de Lian map met de twee bruggen aan weerszijde, constant met speedboost richting hun brug en gericht door het shield heen en dan Reinhard (sorry aan de reinhard, maar was echt puur toevallig daar de rest snel genoeg weg was) constant van de map af. Die map wel gewonnen, de andere 2 jammer genoeg niet. Maar wel erg leuke matches. Ook weer geen saltyness.

• Vlizzjeffrey
Komt denk ik ook omdat blizzard er nu ook meer aan doet, ik heb laatste 4 weken 5 mensen reported en allemaal zijn ze gebanned.

• Albinoraptor
Ow wat een lekkere update zeg, heb al meer bugs gehad in 1 uur spelen dan laatste half jaar.

2x als Reinhard gespawned in mystery heroes en complete lag, niet te bewegen.
Daarna join game, heb main menu nog in beeld staan en kan niet niets behalve op esc duwen, aar dan kreeg ik ingame menu te zien?

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
Albinoraptor schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:57:
Ow wat een lekkere update zeg, heb al meer bugs gehad in 1 uur spelen dan laatste half jaar.

Daarna join game, heb main menu nog in beeld staan en kan niet niets behalve op esc duwen, aar dan kreeg ik ingame menu te zien?
Was misschien door drukte door het nieuwe event. Er was ook een wachtrij voor je kon connecten. Maar wij hadden het ook. Zal vanavond wel weer goed moeten zijn.

• Rule
Albinoraptor schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:57:

Ik had hier gister ook immens last van! Wel op de ps4 dan wel, ben na 2 potjes gestopt het was te storend. Vanavond even kijken of het weg is.

• markdm
Het is altijd slim om niet te spelen direct na een grote update, of alleen op een tweede account waarvan je minder om de rank geeft. Zelf heb ik daarom gisteravond wel een paar potjes op mijn smurf gedaan. Soldier ben ik slecht in maar in DM merkte ik wel een duidelijk verschil, toen ik McCree speelde in comp was het wel erg handig om meer mobility te hebben maar het voelde toen aan als geen groot verschil (alhoewel het dat wel is tegen meer dive/goats comps) en als laatste als Doomfist geen verschil gemerkt. Ik had wel last van lag en framerate drops die misschien komen door de update aangezien ik ze daarvoor nooit zo erg had.

• MetalSonic
Zironako schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:27:
Het is allemaal gezakt hoor. Tot een paar maanden geleden was ik altijd een solide gold speler. Ik zat met de SR tussen de 2200 en 2500.. Maar nu kom ik niet eens meer boven de 1900..

Vaak win ik een paar potje en dan kom ik ergens bij 1900 om vervolgens weer dusdanig te verliezen dat ik ergens op 1720 zit. Zo laag dat ik mij dan altijd afvraag of ik in brons kom. Veel loses waarbij sommige allies spelen met een mentaliteit van "quick play' .. Lekker aankutten, lekker 4 dps spelen, lekker in je eentje op 4 enemys afrennen ipv op 't team te wachten etc etc :r

• Albinoraptor
Heeft denk ik eerder te maken met het aantal mensen die een 2e account hebben en dan lekker in een lagere elo blijven zitten zodat je je pro kan voelen.

Vorige week zat ik opeens in QP met levels allemaal onder de 30, ben zelf iets van 700, ik meteen uhm was Overwatch on sale somewhere, jup voor 10 euro bij humble bundle, dus ja voor 10 euro kopen mensen wel even accountje erbij.

• markdm
Albinoraptor schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 12:49:
Heeft denk ik eerder te maken met het aantal mensen die een 2e account hebben en dan lekker in een lagere elo blijven zitten zodat je je pro kan voelen.

Vorige week zat ik opeens in QP met levels allemaal onder de 30, ben zelf iets van 700, ik meteen uhm was Overwatch on sale somewhere, jup voor 10 euro bij humble bundle, dus ja voor 10 euro kopen mensen wel even accountje erbij.
Ik heb helemaal niet gehoord dat ik Overwatch in de humble bundle zat, ik had wel een derde account willen kopen, volgende sales dan maar.

Alleen dat blijft niet beperkt tot de lage ranks hoog, laatst had ik ook een potje met 5 GM spelers met elk onder de level 50. Allemaal instalocken ze dps omdat ze toch niet veel om dat account geven.

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:47
Tijdje niet gespeeld, begon toch wel weer te kriebelen... Even paar dagen quick matches gedaan en toen de placements. 6/10 gewonnen, meeste wel redelijk leuke potjes, mooi heb er zin in!

Nu gewoon season aan 't spelen, Gold zoals altijd weer... Elke ronde positief ingegaan, zeggen dat ik fill, vragen of iedereen in teamchat komt, proberen goed te communiceren in teamchat met degenen die er dan wel in zitten. 3x achter elkaar verloren, 3x achter elkaar instalock DPS die niet in voicechat zit/komt, keihard faalt en niet switched. :( :(

Ben er voorlopig weer even klaar mee... 3 rondjes gespeeld en ben er gewoon echt chagerijnig van. Zo gruwelijk zonde van een van de leukste spellen die ik wel eens gespeeld heb.

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@Thompson haha, leuk dat je nog positief probeert te zijn. Ik heb voice standaard uit en zet hem aan als het iets toe lijkt te gaan voegen. Maar het voelt allemaal erg zinloos. Wat ik ook doe, hoger dan 50% winrate gaat het niet worden.

Flickr

• Rule
Thompson schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:12:
Tijdje niet gespeeld, begon toch wel weer te kriebelen... Even paar dagen quick matches gedaan en toen de placements. 6/10 gewonnen, meeste wel redelijk leuke potjes, mooi heb er zin in!

Nu gewoon season aan 't spelen, Gold zoals altijd weer... Elke ronde positief ingegaan, zeggen dat ik fill, vragen of iedereen in teamchat komt, proberen goed te communiceren in teamchat met degenen die er dan wel in zitten. 3x achter elkaar verloren, 3x achter elkaar instalock DPS die niet in voicechat zit/komt, keihard faalt en niet switched. :( :(

Ben er voorlopig weer even klaar mee... 3 rondjes gespeeld en ben er gewoon echt chagerijnig van. Zo gruwelijk zonde van een van de leukste spellen die ik wel eens gespeeld heb.
Probeer niet teveel vast te houden aan 2-2-2 gewoon lekker picken wat je leuk vind. Maar als je defense staat en geen support hebt mag je wel de betere zijn en een support picken. Voor de rest niet zo druk maken joh. Ik heb zelf in platinum vaak zat HARD gewonnen met 5-6 attackers.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!

• Albinoraptor
Of gewoon Mystery Heroes main worden. d:)b

Heb je natuurlijk ook wel eens een echt vervelend potje hebben als je rng tegen je hebt, maar dat is makkelijker te slikken en weg te wuiven dan. Soms ben jij gelukkige, nooit gezeur dat je moet fillen en je speelt gewoon alle heroes en leert ook alles spelen.

En dan kan je ook gewoon een winrate van 70% halen. :P

p.s
Als er trouwens 4 of 5 DPS zijn, gewoon Zen gaan en door discord orb wordt alles wel weggevaagd en heeft team iig beetje healing.

• Psyonara
Kom laatste tijd heel wat giftige Mcree's tegen, zie ze vaak met een omgweg naar een leuk plekje voor hun ulti sneaken. En dan sneak ik als Mei hun achter aan. Al een aantal van hun gehad dat ze me ge-report hadden wegen zogenaamde hacks.

Sorry hoor maar als je een paar 100 levels lager bent en je de over duidelijke plekjes gaat pakken dan ben je wel mijn Bitch.

• MrManuel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-02 00:16

MrManuel

The impossible is easy...

Weekje geleden begonnen op de PS4.
Mis al m'n oude skins maar damn wat een aantal nieuwe champions :P

MBijen.nl - Fotografie/Design/IT Services - Process Coördinator

@Albinoraptor mystery hero main hier! Blijf toch altijd die modus spelen. Soms comp, maar te weinig tijd om überhaupt een gouden wapen te kunnen kopen. :p

• Psyonara
Gouden wapens snap ik eigenlijks niet op een of 2 na vind ik ze allemaal lelijk. Inplaats van interessante accenten zijn ze allemaal zowat in zijn geheel goud.

• MrManuel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-02 00:16

MrManuel

The impossible is easy...

Psyonara schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:41:
Gouden wapens snap ik eigenlijks niet op een of 2 na vind ik ze allemaal lelijk. Inplaats van interessante accenten zijn ze allemaal zowat in zijn geheel goud.
Ja niet bepaald mooier ofzo.

MBijen.nl - Fotografie/Design/IT Services - Process Coördinator

• MetalSonic
Eindelijk gelukt om weer een SR boven de 2k te krijgen. Dat was hard werken want vaak dan kwam ik na een aantal goede games ergens op 1890 of 1950 om daarna weer flink te dalen. Soms tot wel 1720. Eigenlijk ook wel door mijn eigen schuld. Dan verloor ik en dan ging ik nog eens en nog eens terwijl ik meer boos dan gefocust was en dan heb je ineens 3-5 loses achter elkaar.

Kwam ik enkele seizoenen geleden nog tot 2500 SR met een aggressieve Pharah, merk ik dat nu veel games heb gewonnen door goed met Lucio te spelen. Begin van de game meteen Lucio kiezen en dan gaan. Qua wins een nieuwe record. Win / lose ratio is nu : +12 wins _O_

Ik moet maar ff kijken of ik de nieuwe Pharah ga masteren, meer focus op direct hits terwijl ik juist Pharah koos voor veel Area of effect damage/ splash damage.

• MetalSonic
Ebayzo schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 06:46:
@Thompson haha, leuk dat je nog positief probeert te zijn. Ik heb voice standaard uit en zet hem aan als het iets toe lijkt te gaan voegen. Maar het voelt allemaal erg zinloos. Wat ik ook doe, hoger dan 50% winrate gaat het niet worden.
Kan wel hoor :)

Hier wat tips
1) speel alleen als je fit/ goed wakker bent
2) als je 2 keer achterelkaar verliest neem een pauze (niet denken, ja volgende win ik wel want je gaat alleen maar geforceerder spelen en voor je 't weet verlies je 3-5 games)
3) als je 2-3 games achterelkaar wint is een kleine pauze ook wel goed op zich
4) kies heros die voor elke team wel goed zijn, een goede Lucio is altijd handig, zelfde voor Mercy
5) zeg bij 't begin van je game "hi team" vergroot je de kans weer op een goede sfeer. Ik heb denk ik 30% van mijn games verloren door interne team ruzies/ geen teamgevoel

EDIT nog een bonus tip welke ik raar vind om te geven omdat ik hem zelf niet volg voor redenen.
--> gebruik een headset en ga in de voicechat, een allie die roept dat een soldier van achter er aan komt of dat een mcree in een hoekje zit. Kan betekenen of jij (of 't team) wel of niet kan worden gered..

Vind 'm lastig omdat ik zelf vrij solistisch speel, als ik ik met de headset zou spelen en naast bovenstaande tips ook echt zo zeggen wat ik doe, tactieken bespreek etc dan had ik wellicht minder moeite om in gold terug te komen :>

MetalSonic wijzigde deze reactie 22-10-2018 21:30 (22%)

• Tracer15
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 23-10-2018
#TracerForLife lel

• Tracer15
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 23-10-2018
MetalSonic schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:56:
[...]

Kan wel hoor :)

Hier wat tips
1) speel alleen als je fit/ goed wakker bent
2) als je 2 keer achterelkaar verliest neem een pauze (niet denken, ja volgende win ik wel want je gaat alleen maar geforceerder spelen en voor je 't weet verlies je 3-5 games)
3) als je 2-3 games achterelkaar wint is een kleine pauze ook wel goed op zich
4) kies heros die voor elke team wel goed zijn, een goede Lucio is altijd handig, zelfde voor Mercy
5) zeg bij 't begin van je game "hi team" vergroot je de kans weer op een goede sfeer. Ik heb denk ik 30% van mijn games verloren door interne team ruzies/ geen teamgevoel

EDIT nog een bonus tip welke ik raar vind om te geven omdat ik hem zelf niet volg voor redenen.
--> gebruik een headset en ga in de voicechat, een allie die roept dat een soldier van achter er aan komt of dat een mcree in een hoekje zit. Kan betekenen of jij (of 't team) wel of niet kan worden gered..

Vind 'm lastig omdat ik zelf vrij solistisch speel, als ik ik met de headset zou spelen en naast bovenstaande tips ook echt zo zeggen wat ik doe, tactieken bespreek etc dan had ik wellicht minder moeite om in gold terug te komen :>
Ik ga weer lekker wat toevoegen;
Zet je headset op, liefst ook teamchat maar hoeft niet. Niet alleen ivm team chat maar ook omdat jij met een stereo headset kan horen waar je enemies vandaan komen.
Vecht je tegen een widow in een widow 1v1 of is er gewoon een enemy widow; Rondje of welke crouch knop je ook hebt gwn spammen en onvoorspelbaar bewegen, dit maakt het moeilijker voor de enemy
widow jou te hitten omdat je onvoorspelbaar beweegt. Ik als Tracer blink vooral als ik in een fight zit met widow, omdat blinken erg onvoorspelbaar is en de enemy moet goed op de blauwe gloei letten.
En vooral; Ga NOOIT Pharah 1v1 of als dps tegen een brigitte, k kom veel mensen tegen die dat doen _/-\o_
Even snel me placements gedaan voor die CP bonus. Had 2 a 3 seizoenen geen Overwatch gespeeld.
Ben ik toch nog gewoon in Platinum gekomen 2675 :) was better than expected

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Zironako
Torb is wel redelijk op nu zeg. Echt 6 potjes achter elkaar gewonnen in mid dia met 3 gold medals ieder potje.
Valt me de laatste tijd wel erg op dat ik iedere keer in potjes kom waarbij staat waiting for other players en je dan binnen enkele seconde (mystery heroes btw) een ander karakter krijgt. Vervelende is ook nog dat eigenlijk alle teams gewoon vol zijn.

Was vroeger nooit, maar vanwege het wisselen van de hero is het wel vervelend dat het gebeurd, maar goed. Ga er eigenlijk al vanuit dat dat niet de hero is die ik krijg. :P

• Albinoraptor
Arunia schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:43:
Valt me de laatste tijd wel erg op dat ik iedere keer in potjes kom waarbij staat waiting for other players en je dan binnen enkele seconde (mystery heroes btw) een ander karakter krijgt. Vervelende is ook nog dat eigenlijk alle teams gewoon vol zijn.

Was vroeger nooit, maar vanwege het wisselen van de hero is het wel vervelend dat het gebeurd, maar goed. Ga er eigenlijk al vanuit dat dat niet de hero is die ik krijg. :P
Ja inderdaad, maar je vind wel veel sneller nieuwe game dan eerst, dus die 2 sec blijdschap van karakter hebben en dan oh nee toch niet kom ik wel overheen. :P

Als je trouwens Tab ingeduwt houd en als server dan na 15 sec vind dat game kan beginnen, kan je af en toe even karaters van tegenstanders zien.

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 08:51
Na 2 seasons overgeslagen te hebben toch afgelopen seizoen even mijn comp placements gedaan met een winrate van 65% heb ik niks te klagen gehad.

season high uiteindelijk 3697 en dat met maar 20 gespeelde spellen.
Volgend season weer eens mijn best doen kijken of ik een keer gm kan aantikken.
Aankomend weekend:

Blizzcon 2018

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Psyonara
Quality of play gaat altijd wel drastisch naar beneden in de laatste week van een Season event.
Vooral Mystery Lijdt er nog het meeste onder.

• TRAXION
Psyonara schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:23:
Quality of play gaat altijd wel drastisch naar beneden in de laatste week van een Season event.
Vooral Mystery Lijdt er nog het meeste onder.
Ik heb eerder het idee dat de complete matchmaking op mystery stuk is.

Mijn mmr is redelijk hoog in mystery omdat ik bijna elke hero wel kan spelen maar ik wordt samen geplaatst met spelers waarvan het lijkt of ze zonder muis spelen werkelijk waar helemaal niets kunnen ze.

Het andere team daarentegen is allemaal gemiddeld diamond en weet wat ze moeten doen om gek van te worden.

Resultaat is dat ik wel heel veel potg heb :p dat zie ik dan maar als mijn prestatie van het potje.

Edit,

Ik heb ook een tweede account waarop ik dit probleem overigens niet ervaar, zou ik soms te vaak gereport zijn ?

TRAXION wijzigde deze reactie 01-11-2018 11:00 (7%)

@TRAXION Dat idee heb ik bij Mystery ook heel vaak. Beetje de standaard meme dat altijd de rode Widow, Genji etc erg goed zijn en die van blauw niets raakt.

Dankzij Mystery kan ik alles ook wel zo'n beetje spelen, maar heb ook het idee dat ik daar beter ben omdat de rest vaak heroes krijgt die ze niet kunnen ook bij de tegenpartij. Dus dat maakt dat ik eigenlijk nooit boven 2000 ben gekomen met Comp. Maar ook vanwege te weinig tijd om rustig te spelen.

Arunia wijzigde deze reactie 01-11-2018 11:04 (48%)

• Albinoraptor
Dan was ik pas de rode Widow, alleen dan in het blauwe team in Mystery. :P

Oh wat heerlijk kan een potje goed snipen leuk zijn, Dorado aanval, deur gaat open, 10 sec later 3 kills, kunnen doorstomen. (Dat is natuurlijk ook vaak bij Mystery dat het op gegeven moment echt overrompeld wordt met ults als eigen team weer net bij elkaar is.)

20 kills aan einde van map en toen kreeg ik (extra genieten) het verwijt dat ik aan het aimbotten was. Nou met mijn 37 jaar altijd leuk om te horen, zei het ook in chat, Always a welcome compliment. :D

• TRAXION
Albinoraptor schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:27:
Dan was ik pas de rode Widow, alleen dan in het blauwe team in Mystery. :P

Oh wat heerlijk kan een potje goed snipen leuk zijn, Dorado aanval, deur gaat open, 10 sec later 3 kills, kunnen doorstomen. (Dat is natuurlijk ook vaak bij Mystery dat het op gegeven moment echt overrompeld wordt met ults als eigen team weer net bij elkaar is.)

20 kills aan einde van map en toen kreeg ik (extra genieten) het verwijt dat ik aan het aimbotten was. Nou met mijn 37 jaar altijd leuk om te horen, zei het ook in chat, Always a welcome compliment. :D
Hier ook een oude bok van 36 jaar bijna 37 alweer haha, maar alsnog dit season 3700 gedaan zonder enige moeite, helaas nu team deathmatch aan het doen maar jeetje mina wat een stel mongols bij elkaar.

https://imgur.com/a/8lHgNBX

Deze dan toevallig gewonnen maar echt het is ongelooflijk maar met deze rondes verlies ik zelfs omdat mijn team echt 0 bijdraagt aan het spel, een widow die widow blijft ondanks dat er continue een monkey achter der aanzit idem met genji.

Of een doomfist die keihard door brig aangepakt word maar gewoon doomfist blijft echt ongelooflijk dit spel op donderdag middag 12 uur :O

• Albinoraptor
TRAXION schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:17:
[...]

Hier ook een oude bok van 36 jaar bijna 37 alweer haha, maar alsnog dit season 3700 gedaan zonder enige moeite, helaas nu team deathmatch aan het doen maar jeetje mina wat een stel mongols bij elkaar.
Tja hebben die jaren gamen op middelbare school toch nog iets zin gehad dat we nu niet als een bejaarde achter de pc zitten. :+ :P

Maar volgens mij bij oudere gamers (vroegere echt hardcore gamers) zijn de reactievermogens wel wat achteruit gegaan, alleen is het inzicht en voorspellen van tegenstanders echt stukken beter en dat is bij Overwatch natuurlijk soms belangrijker dan reactievermogen.

En tijdstip dat je speelt kan echt enorm schelen, vaak eerst en laatste dagen van event is het raak met mensen die hem even snel opstarten, vaak ook op dinsdag als lootboxen in arcade zijn gereset. Ik speel voornamelijk in avond en dan merk ik ook verschil of ik om 21 uur speel of om 23 uur. In weekend ook, meestal na middernacht krijg je leukere/gelijkere potten.

En Doomfist die gecountered wordt door een Brig? Dat was het wel een belabberde Doomfist (meeste, een goede is zo }:| ), hij is net 1 van weinige die haar leven zuur kan maken.

Albinoraptor wijzigde deze reactie 01-11-2018 13:08 (7%)

Pagina: 1 ... 34 35 36 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True