Finraziel schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:01:
[...]
Volgens mij heb je nog steeds niet gezegd waarom het niet klopt wat ik zeg... en dat ik weinig speel zei ik in mijn eerste post ook al. Ik vind haar persoonlijk wel irritant, maar om te roepen dat ze iedereen countert? Dat gaat volgens mij veel te ver.
Oke, ik ga het nog 1 maal proberen.
Letop dit is mijn mening. waarvan ik weet dat deze door veel spelers wordt gedeeld, vooral in de hogere ranks:
Een brig met een klein beetje skill kan eigenlijk alles aan. Haar combo's zijn zo sterk dat je er helemaal niets tegen kan doen en je altijd de volle klap met damage vangt.
(met combo bedoel ik: Slaan met haar wapen, stun -> slaan -> flair) Deze combo geeft even uit mijn hoofd z'n 150 damage.
Dit is dus 150 HP waar je helemaal niets tegen kan doen. (dit is een oneshot voor tracer)
En dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat ze zichzelf healt als ze dit doet...
Als MT is dit uitermate frustrerend, je kan hier niets tegen doen. Je wordt gestund, en heel het enemy team kan even een volle seconden op je los knallen. In de hogere elo's betekend dit gewoon dat je dood bent of je zarya moet opletten en een bubbel hebben.
Daarnaast is je team ook nog onbeschermd....
Daarnaast heeft brig ook nog een erg skill volle ability op haar E zitten. Genaamd repair pack.
dit is zeg maar een gratis leven. Situatie: Een tracer die ontwijkt de brig en gaat op de ana.
Als de tracer geen oneclicp doet is het eigenlijk voorbij. want brig druk 1 keer op E, en de ana is vol HP EN daarboven op krijgt ze ook nog even armor.
Tracer heeft net al haar cooldowns gebruikt om een ana te killen en brig drukt even op een knopje zonder al te veel aim en outplayed hiermee een tracer. En laten we eerlijk zijn, de tracer heeft toch echt wel wat meer skill nodig dan iemand die op E moet drukken.
En laten we maar niet over haar ult beginnen. Armor is zo extreem sterk in Overwatch. Kijk maar eens naar OW world cup of OWL. Je ziet dat ze gewoon brig ulten om zarya 200 extra armor te geven en de zen ook.
En al dit op een hero die super simpel is om te gebruiken.
En ja er zijn comps waar ze niet zo sterk is. maar dan alsnog, heb je wel eens te maken gehad met een flanking brig. dan moet de peel wel heel goed zijn om dat te overleven.
Brig counteren = teamplay.
Laat dat laatste nou niet echt voorkomen in comp.
Edit:
Ik was even vergeten dat de shield bash ook nog even 50 damage doet.
wapen: 35
whip shot: 70
Bash: 50
combo op tracer: bash -> slaan -> whipshot = 155 HP
combo zoals hierboven eerder genoemd = 190 HP
En dat alles zit op een cooldown van 7 seconden.
[
Voor 5% gewijzigd door
fjux op 07-11-2018 11:21
]