Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!
@Supreme Mystery heroes onder Arcade is iig een erg goede om op een gegeven moment wat meer heroes te leren kennen. Je wordt geforceerd om een gegeven hero te spelen. Eigenlijk voor mij de enige modus die ik speel.
Als je jezelf killed, dan krijg je ook weer dezelfde terug. Dus dat is geen manier om een andere hero te krijgen. Ga je dood door iemand anders, dan krijg je een andere voorgeschoteld.

Net een potje gespeeld. Ging lekker snel, maar uiteraard iemand op mijn team die ez roept. Kan daar echt slecht tegen. Al helemaal vanuit mijn team. Dus ook in chat:"shit the F up".
Kreeg een why van hem en thanks van het andere team.
Why? Because it is just sad.

Als ik verlies en het was snel, heb ik ook gewoon nog lol.

Arunia wijzigde deze reactie 03-07-2018 20:19 (29%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

@Arunia Mensen die EZ roepen gaan standaard in de report voor abusive chat al een tijdje. Eigen team of tegenstander. Krijg toch regelmatig de popup dat iemand dankzij mijn reports gepunished is dus blijf maar gewoon denken dat het helpt :D

Flickr

@Ebayzo Ga dat ook maar eens doen idd. Het is gewoon erg zielig. En die tekst die verschijnt als iemand gg ez doet of oid helpt ook niet echt daar deze nauwelijks voorbij komt.

Ik geef ook altijd de naam van degene die leaved op het laatste moment van een gevecht als iemand bedankt voor de korte battle. :P
Dan mag je "insert name here" bedanken.

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:36

ricjuh

PSN: ricjuhNL

quote:
Ebayzo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:16:
@Arunia Mensen die EZ roepen gaan standaard in de report voor abusive chat al een tijdje. Eigen team of tegenstander. Krijg toch regelmatig de popup dat iemand dankzij mijn reports gepunished is dus blijf maar gewoon denken dat het helpt :D
Er blijven altijd een paar toxic mensen over, gelukkig verbeterd het nieuwe Endorsement system wel veel..
Het meest irritante vind ik mensen die al in het begin gaan zeuren om de picks van team genoten..

Gold Moira die gaat zeuren op een Silver omdat hij Pharah kiest zonder Mercy.
Uiteindelijk doet hij het gewoon goed op Pharah dus helemaal geen reden om te klagen.

Battle.net: ricjuh#2827

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

@ricjuh Ik zeg dan altijd maar: "It's gold guys, you can win with a brick".

Als iemand echter geen picks heeft als Widow dan zeg ik er ook wel wat van overigens. Maar tegenwoordig kom ik eigenlijk best goede Widow's tegen.

Flickr

In comp roep ik altijd dat ik fill (boeit me ook vrij weinig en neem net zo makkelijk Mercy of iemand anders).
Daarnaast als ik iets gekozen heb, geef ik ook aan dat als ik Suck, dat ik wissel. Wellicht dat mensen bij zichzelf denken: "Oh, dat is natuurlijk ook een idee".

Ik kan heb namelijk geen zin om om een karakter te moeten vechten. Laat anderen dat maar doen. Als Mercy of Lucio over is en er is maar 1 of geen healer, dan kies ik die. Anders Reinhardt of een willekeurige andere waar ik lekker mee speel. Dat kan ook nog wel eens Hanzo zijn, maar ook D.va.
Probeer gewoon aan te vullen op 2-2-2. Ga daar niet op smeken overigens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18-05 11:09
quote:
markdm schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:08:
Ik heb vorig seizoen ook aan het begin de placements en wat matches gedaan maar daarna ben ik gestopt. Enorme decay en ik denk dat ik dit seizoen zelfs helemaal niet ga spelen. Ik heb er gewoon niet zo veel zin meer in met de toxic community, ik vind de game er technisch op achteruit gaan (hoe de nieuwe heroes werken en de vele stuns) en ik moet echt heel hard gaan grinden om mijn oude rank terug te krijgen om een beetje quality games te krijgen waar ik echt geen zin in heb. Ik stap weer lekker over naar csgo, netflix en singleplayer games, daar heb veel meer plezier in. Wel erg jammer aangezien Overwatch voor super lang mijn favorite game was en ik er redelijk goed in ben geworden maar de lol is er uit.
Same here, ik speel alleen nog maar FFA en vooral andere games. Daar ben je niet afhankelijk van andere mensen, dat scheelt echt een hele hoop irritatie. Al speel ik 5 competitive games, 3 daarvan zijn altijd kudt en verschrikkelijk door de community. Je leest het zoveel, het is echt het zwaktepunt van de game. Snap niet dat Blizzard daar niet nog actiever achterna gaat. Hoe ik het overigens ook went of keer, ik raak op den duur toch altijd tilted (niet zo zeer verbaal of via voice chat).

Afgelopen week ook wat 1v1 gedaan. Het is bizar hoe snel er wordt gezegd als je alleen al normaal communiceert met mensen "long time ago I met someone that friendly here". Normaal met elkaar communiceren in OW ligt dichter bij een utopie dan de realiteit, helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

quote:
Arunia schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:39:
In comp roep ik altijd dat ik fill (boeit me ook vrij weinig en neem net zo makkelijk Mercy of iemand anders).
Daarnaast als ik iets gekozen heb, geef ik ook aan dat als ik Suck, dat ik wissel. Wellicht dat mensen bij zichzelf denken: "Oh, dat is natuurlijk ook een idee".

Ik kan heb namelijk geen zin om om een karakter te moeten vechten. Laat anderen dat maar doen. Als Mercy of Lucio over is en er is maar 1 of geen healer, dan kies ik die. Anders Reinhardt of een willekeurige andere waar ik lekker mee speel. Dat kan ook nog wel eens Hanzo zijn, maar ook D.va.
Probeer gewoon aan te vullen op 2-2-2. Ga daar niet op smeken overigens.
Die nieuwe LFG is wel handig hoor..
Als ik Solo speel zoek ik via daar een groep om te spelen, maar meestal zijn er wel 2-3 vrienden online om samen mee te spelen..

Gisteren lvl 2 endorsement gehaald :9 Maar ik zie nog niet de voordelen hiervan, ik dacht dat je hiermee korting kreeg op skins etc?

Acties:
  • 0Henk 'm!
@ricjuh moet het een keer nog proberen, maar eigenlijk weinig tijd om rustig te spelen.

Dat endorsement is volgens mij alleen zodat je tegen lievere mensen speelt toch? :p

• Mr. Bondt
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:23
quote:
ricjuh schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:59:
Gisteren season 11 placements gedaan, 2660 geëindigd.. Heb het gevoel dat de placements echt overbodig zijn en je gewoon dezelfde rating krijgt als het gemiddelde van je vorige seizoen..
Dat lijkt mee te vallen. Ik heb dit seizoen mijn placements gedaan met de LFG functionaliteit, en ben 200 SR hoger uitgekomen dan mijn career high tot dat punt. Ok, moet wel toegeven dat ik weinig comp speel en mijn SR misschien wat lager is dan het zou kunnen zijn, maar vroeger kwam ik inderdaad altijd rond hetzelfde of lager uit dan waar ik het vorige seizoen mee geëindigd was. Zit nu op 2400, ben ik best tevreden mee. Misschien toch eens proberen om in platinum te komen... :P

The absence of evidence is not the evidence of absence.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

quote:
Mr. Bondt schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:06:
[...]

Dat lijkt mee te vallen. Ik heb dit seizoen mijn placements gedaan met de LFG functionaliteit, en ben 200 SR hoger uitgekomen dan mijn career high tot dat punt. Ok, moet wel toegeven dat ik weinig comp speel en mijn SR misschien wat lager is dan het zou kunnen zijn, maar vroeger kwam ik inderdaad altijd rond hetzelfde of lager uit dan waar ik het vorige seizoen mee geëindigd was. Zit nu op 2400, ben ik best tevreden mee. Misschien toch eens proberen om in platinum te komen... :P
Zeker voor Plat gaan!
Ik ben op weg naar Diamond :*)

Als je keer samen wilt spelen, stuur maar invite.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 31-05 22:41
ben bezig met placements op PS4 maar kan mijn favoriete character niet selecteren, is dat nieuw in Season 11 ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

quote:
Jarune schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:49:
ben bezig met placements op PS4 maar kan mijn favoriete character niet selecteren, is dat nieuw in Season 11 ?
De nieuwe symmetra is niet beschikbaar in competitive.

Als je de LFG gebruikt krijg je een class keuze: Tank, Damage, Support of Flex. Afhankelijk welke je kiest kan je alleen de characters uit deze class kiezen. Behalve bij Flex, hier heb je wel volledig roster tot je beschikking ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Ik heb vakantie dus denk, ik ga ff yolo placements doen. Redelijk zenuwachtig omdat dit mijn eerste competitive game op mijn main in 2 maanden is dus ik hoopte een game te krijgen met een niet al te hoge rank of met niet al te goede spelers om eventjes warm te worden. Meteen eerste potje in team met iddqd en kragie :+ Gelukkig nog gewonnen :P

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

Acties:
  • 0Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Wel eens vaker gelezen dat jij hoog zit maar wow man, als je die gasten in je team krijgt zit je echt hoog. Respect d:)b . Als het goed is moeten we jou wel eens op Twitch voorbij zien komen (op voice) wanneer zo'n bekende speler aan het streamen is en jij in hun team terecht komt?

Comp hou ik zelf voorlopig even voor gezien en de laatste tijd doe ik veel duels (limited, mystery, custom). Voorheen deed ik dat naast comp al wel eens en het valt me op dat ik bijna altijd tegen spelers wordt gematched die qua comp SR veel hoger zitten dan ik. Ik ben best redelijk met duels en multi classen dus wellicht dat het daar aan ligt. Af en toe komt er wel eens een Master voorbij die me helemaal wegspeelt, Diamonds daarentegen kan ik af en toe hebben (met de nadruk op af en toe :P).

edit: dit bedoel ik dus, tweede match van de dag, krijg je dit tegen je :P

Hij was al weg voor de eerste ronde klaar was :( . Waarschijnlijk omdat ik iets te defensief als Sombra vs Doomfist speelde. Erg jammer, ik had graag alle 5 rondes willen spelen. Kans voor mooie leermomentjes ook al wordt je waarschijnlijk geroflstomped :P.

temp00 wijzigde deze reactie 10-07-2018 12:07 (20%)

♠ FOR THE HOOORDDEE!! ♠ 2600k @ 4.2ghz, 16GB, 850 Evo 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

@markdm volgens je linkjes in je signature zit je rond de 3000. En die gasten die je noemt op 4000+ of zie ik iets over het hoofd ?

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 15:59
Laten we eerlijk zijn, zijn genoeg mensen die het leuk vinden om een naam van een bekende streamer te selecteren. Wat je er aan hebt geen idee, maar geloof niet dat al deze 100 accounts van de echte zijn. :+

https://www.overbuff.com/search?q=iddqd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• markdm
  • Nu online
quote:
Ebayzo schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:54:
@markdm volgens je linkjes in je signature zit je rond de 3000. En die gasten die je noemt op 4000+ of zie ik iets over het hoofd ?
Dat komt door de decay en inactivity en op mijn smurf ben ik ook een stuk lager, mede ook door de decay. Nu heb ik placements gedaan en ben ik 3874. Mijn career high is 4170 op mijn tweede account.
quote:
Albinoraptor schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:14:
Laten we eerlijk zijn, zijn genoeg mensen die het leuk vinden om een naam van een bekende streamer te selecteren. Wat je er aan hebt geen idee, maar geloof niet dat al deze 100 accounts van de echte zijn. :+

https://www.overbuff.com/search?q=iddqd
https://www.twitch.tv/videos/282508564?t=03h05m07s
Kijk maar op zijn stream dan en dan zie je mijn naam ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
quote:
Dat is wel tof ja. :D
Zaten zij op EU servers of speel je op de US servers? Meeste van die streamers zitten toch in US? :)

Ik moet toch ook eigenlijk eens comp gaan spelen, eens echt gaan uitvinden hoe goed ik ben.
Verbaas me er soms echt over hoe slecht mensen kunnen zijn, ik ben al ruim over 30, dus reflex enz zijn stuk minder als vroeger, maar volgens mij het enorme aantal uren wat ik vroeger aan Q3, UT, CS heb besteed etc dat blijft echt in vingers zitten. :D De flicks blijven mijzelf soms verbazen. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
  • Nu online
quote:
Albinoraptor schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:50:
[...]

Dat is wel tof ja. :D
Zaten zij op EU servers of speel je op de US servers? Meeste van die streamers zitten toch in US? :)
Over het algemeen speelde ik eerst ook op de NA servers, toen kwam ik ook veel meer bekende streamers tegen. Vandaag speelde ik echter op EU.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09:03
$12,7 miljoen opgehaald met het Pink Mercy event!

Klik

Overwatch: FiXeR#22512 | AMD Ryzen 2700x - Asus Prime x370 Pro - 16GB RAM @ 3200 - MSI GTX 1080 Gaming X | AOC 144Hz VA Curved -

Acties:
  • 0Henk 'm!
@Albinoraptor dat heb ik dus ook met die flicks. Vandaag ook weer met Widow. Maar dat is ook niet altijd.

@Fixer nice. Was het waard en zal die skin nog wel even blijven gebruiken.

Arunia wijzigde deze reactie 09-07-2018 17:07 (27%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18:10
quote:
Supreme schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:24:
Is Overwatch nog leuk om als nieuwe speler te beginnen?

Ik heb eindelijk een PC die het spel aan kan :p Ik heb veel league of legends gespeeld op redelijk niveau, en ben goed in shooters al zeg ik het zelf. (Q2, UT, Q3, QL, QC, CS, CS:S, CS:GO).

Ik ben competative ingesteld en wil graag zsm ranked spelen :)
Ja hoor en voor Overwatch heb je niet zo'n zware pc nodig hoor.
Gisteren nog lekker even wat potjes gedaan en ook Comp en QP.
Is toch even weer heel anders spelen.
Blijf er standaard bij dat mijn uitspraak om te fillen en te wisselen als ik zuig goed geaccepteerd wordt door anderen.
Nog niet nodig geweest. Heb QP met Hanzo gedaan waarbij iemand in zijn totaliteit vroeg aan de groep of de huidige groepsindeling wel goed zou gaan. Mijn Hanzo flick shots waren nog best goed te noemen en de draken raakten ook aardig wat tegenstanders.
Het antwoord was ja. Kregen zelfs nog complimenten over de skills van onze groep door de tegenstanders. Erg fijn. Zeker een positieve ervaring. 1 keer in comp. wel iemand gehad die vond dat het team de reden was dat we verloren, maar heb daarop geantwoord dat hij ook deel uit maakt van dat team. Hij vond iig dat hij niet de reden was, maar goed. Heb de rest lekker endorsed.

• ricjuh

ricjuh

Gisteren weer Diamond gehaald op PC.
Career high op PS4 was 3300, Sinds een maand op PC overgestapt en nu weer Diamond :)

Main is Zenyatta btw..

• Splitinfinitive
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11-06 14:29

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Ben er toch al een tijdje uit, naar 500+ levels even een break gehad. Maar dat endorsment systeem wat brengt dat veel "aardige" mensen voort. ik wordt er misselijk van tbh. je merkt gewoon dat het gespeeld is. puur en alleen om te kunnen geilen op hun endorsment level. Zodra het tegenzit komt het kutjong dat velen werkelijk zijn gewoon weer boven waaien.

Snap er niks meer van, vind het maar niks.

In QP gebruik ik zowiso geen voicechat, in comp zeg wat er gezegd moet worden. Je dag bespreek je maar met je vrienden tbh.

tl;dr: Bah karma systemen.

• d4jo
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-06 20:42
quote:
ricjuh schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:44:
Gisteren weer Diamond gehaald op PC.
Career high op PS4 was 3300, Sinds een maand op PC overgestapt en nu weer Diamond :)

Main is Zenyatta btw..
Lekker bezig Ricjuh, laatste pot op Oasis was nog even zweten :)

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 19:25

kazuka

Building Better Worlds

quote:
Splitinfinitive schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:57:
Ben er toch al een tijdje uit, naar 500+ levels even een break gehad. Maar dat endorsment systeem wat brengt dat veel "aardige" mensen voort. ik wordt er misselijk van tbh. je merkt gewoon dat het gespeeld is. puur en alleen om te kunnen geilen op hun endorsment level. Zodra het tegenzit komt het kutjong dat velen werkelijk zijn gewoon weer boven waaien.

Snap er niks meer van, vind het maar niks.

In QP gebruik ik zowiso geen voicechat, in comp zeg wat er gezegd moet worden. Je dag bespreek je maar met je vrienden tbh.

tl;dr: Bah karma systemen.
De tijd zal het uit moeten wijzen. Ik speel 90% support en zit intussen al op Endorsement level 4, zonder te slijmen in de chat of wat dan ook. Als je een healer bent krijg je denk ik sowieso de meeste endorsements. Verder zul je de echte negatievelingen er wel snel tussenuit pikken. De Hanzo en Widowmaker mains die constant "I need healing" roepen bijvoorbeeld pik je er zo uit, zitten allemaal nog op Endorsement level 1 :P

PSN ID: Jetpaction

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

m
quote:
kazuka schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:12:
[...]

De tijd zal het uit moeten wijzen. Ik speel 90% support en zit intussen al op Endorsement level 4, zonder te slijmen in de chat of wat dan ook. Als je een healer bent krijg je denk ik sowieso de meeste endorsements. Verder zul je de echte negatievelingen er wel snel tussenuit pikken. De Hanzo en Widowmaker mains die constant "I need healing" roepen bijvoorbeeld pik je er zo uit, zitten allemaal nog op Endorsement level 1 :P
Dus eigenlijk zegt dat endorsment level niks over jou als speler. Je speelt veel support. That's it, ik weet niet of jij communiceert, een teamplayer bent, of een persoon die goede callouts doet.

Geen aanval persoonlijk, hoor :) maar als dit weer zo'n dingetje wordt waarbij je rol belangrijk is dan is het naar mijn idee weer geen ene bal waard.

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

Het zegt in zoverre iets dat het aannemelijk is dat ik niet toxic in de chat ben of regelmatig aan het throwen ben. Dat type spelers zal eerder rond level 1 of 2 blijven hangen lijkt me. Het level boeit mij persoonlijk overigens weinig hoor, ga er niet anders door spelen dan voordat het geïntroduceerd werd. Ik hoop enkel dat het de echt pure negatievelingen er wel uit pikt op den duur.

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zak je dan ook terug in levels als je gedurende lange tijd geen commendations krijgt?

Anders is het maar een vreemd systeem, misschien eens de devblog kijken.

Toch vraag mij af zo krijg je wel een cultuur van oh hij is "asociaal" omdat hij laag level is. en mensen worden zo dus in groepjes gestopt. Volgende handeling is mensen die laag "hugbox" level hebben bij elkaar te zetten.

En wat als je redelijk direct bent? ik ga geen doekjes om winden als iemand niet goed bezig is. En als ik zo nu en dan de leiding neem, ben ik vrij bot. ik speel vaak Rein en heb zo nu en dan ondersteuning van mijn DPS nodig. ik ga geen "hey guys i know you're busy and all and i don't want to be a bother but could you please take care of the phara that is harrasing me all the time :3 uWu xD rawr" gebruiken. dan is het gewoon "take care of the fucking phara" Zo niet dan doe ik het zelf. Hierop komt dan wel vaak de vraag waarom ik switch. Dan krijgen ze van mij ook te horen dat ze hun werk niet doen.

Deze situatie hierboven komt gelukkig alleen voor als ik alleen speel. En meestal uit die frustratie zich naar een paar minuten ingame. dan is het meestal voor mij ook weer genoeg overwatch en gaan we stomme plaatjes kijken :)

• temp00
  • Niet online

temp00

quote:
Splitinfinitive schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:41:
Toch vraag mij af zo krijg je wel een cultuur van oh hij is "asociaal" omdat hij laag level is. en mensen worden zo dus in groepjes gestopt. Volgende handeling is mensen die laag "hugbox" level hebben bij elkaar te zetten.
Ik denk dat het systeem best potentie kan hebben maar over wat jij schrijft maak ik me inderdaad best een beetje zorgen. Ik heb sinds het systeem uitkwam weinig comp/qp gedaan en voornamelijk arcade gespeeld waardoor m'n endorsement levels heel laag zijn (in arcade heb je geen endorsements). Zou het niet fijn vinden als ik hierdoor als aso overkom of bij aso's wordt geplaatst als ik weer eens qp/comp speel.

♠ FOR THE HOOORDDEE!! ♠ 2600k @ 4.2ghz, 16GB, 850 Evo 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

quote:
Splitinfinitive schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:41:
Zak je dan ook terug in levels als je gedurende lange tijd geen commendations krijgt?
Ja, als je een aantal keer geen endorsements krijgt achter elkaar na een potje kun je zakken, evenals bij voortijdig quitten. Ook hebben reports die je krijgt van andere spelers invloed op je endorsements.

Daarom heeft het systeem best potentie denk ik maar je hebt wel een punt met het potentieel in groepjes plaatsen van throwers en toxic players (op zich goed) en lieve teddybeertjes :P (minder goed).

• ricjuh

ricjuh

quote:
kazuka schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:00:
[...]

Ja, als je een aantal keer geen endorsements krijgt achter elkaar na een potje kun je zakken, evenals bij voortijdig quitten. Ook hebben reports die je krijgt van andere spelers invloed op je endorsements.

Daarom heeft het systeem best potentie denk ik maar je hebt wel een punt met het potentieel in groepjes plaatsen van throwers en toxic players (op zich goed) en lieve teddybeertjes :P (minder goed).
Endorsment lvl wordt compleet gereset bij een valid report..

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Mensen die friends zijn in groepjes, en met name de 6 stacks die vaak met elkaar spelen en vrienden zijn op b.net zullen ook een redelijk laag endorsement level hebben gewoon omdat je afhankelijk bent van de tegenpartij :P

Ikzelf zeg hooguit GG's en ik speel voornamelijk tank/support dus ik krijg ze sowieso wel binnen, voornamelijk in QP solo of kleine groepjes. Dat level zegt helemaal niets en de enige rede waarom je lief zou doen is voor de mogelijke rewards die je krijgen kunt (geen idee wat, maar zullen wel sprays ofzo zijn)
@Splitinfinitive Er is een nuance verschil tussen Take care of the fucking Pharah of wat anders.
Direct of een hork is echt totaal wat anders.

Kill Pharah please (met of zonder please met of zonder !!!!!! erachter) zegt het ook.

Ik krijg genoeg punten binnen, maar kijk er verder niet naar. Mede ook wat ik eerder heb aangegeven en iemand hierboven ook. Speel heel vaak arcade waarbij je het al niet eens kunt krijgen. Als ik daar de 3 kistjes heb, schakel ik wel over op QP of comp. Echter heb ik voor die laatste eigenlijk nooit tijd.

Arunia wijzigde deze reactie 11-07-2018 14:58 (39%)

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

quote:
Arunia schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:57:
@Splitinfinitive Er is een nuance verschil tussen Take care of the fucking Pharah of wat anders.
Direct of een hork is echt totaal wat anders.

Kill Pharah please (met of zonder please met of zonder !!!!!! erachter) zegt het ook.

Ik krijg genoeg punten binnen, maar kijk er verder niet naar. Mede ook wat ik eerder heb aangegeven en iemand hierboven ook. Speel heel vaak arcade waarbij je het al niet eens kunt krijgen. Als ik daar de 3 kistjes heb, schakel ik wel over op QP of comp. Echter heb ik voor die laatste eigenlijk nooit tijd.
In mijn ervaring werkt "kill phara please" niet. niet naar 1 keer niet naar 4 keer. dus de please is er inmiddels vanaf. en is het "take care of phara" ik vraag het niet meer. afhankelijk van hoe het gaat kan dat 1 a 2 keer voor komen dan schakel ik over naar krachtermen(? zo worden ze genoemd?) mocht dat niet helpen dan regel ik het zelf. en spelen we met 3/4 dps ;)

dit is meestal het punt waar de vriendelijke reuzen onder ons toch niet zo vriendelijk lijken te zijn. en het kutjong in hen naar bovenkom.

Ik ben een kutjong, en zal de laatste zijn die dat tegen zal spreken. ik hekel de ommezwaai in een community die eigenlijk best toxic is naar een groot toneelstuk met klassiekers zoals: "hai guys how is it going are we having fun". Dit was een ding dat per 1000 matches misschien 1 keer voorkwam. Nu om de match wel zo'n "vriendelijke". Voelt allemaal geforceerd.

direct/bot/hork wat je het ook noemt is bij mij van toepassing in Comp, dat speel ik niet om leuk met elkaar te doen dat speel ik om te winnen. En dan heb ik de eigenschap om geen fuck om hoe iemand zich voelt te bekommeren. normaal ben ik een echte knuffelbeer hoor :+

verder ook totaal geen problemen met vriendelijkheid. Wel problemen met vriendelijkheid die lijkt voor te komen om alleen karma punten commendations te scoren.
quote:
kazuka schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:00:
[...]
Het in groepjes plaatsen van de community heb ik minder problemen mee. ik gok alleen dat er dadelijk wel weer een voorstel komt uit de community voor een low priority queue waar mensen met een laag social level in terecht komen. natuurlijk blijft het dan aan blizzard om hier in mee te gaan.
@Splitinfinitive Ja ok, dat is al iets anders als in je vorige post. ;)
Ikzelf ben overigens altijd positief. Alhoewel ik niet een heel praatje ga houden, maar geef wel positieve uitspraken aan mede- en tegenspelers. Bedank ze voor een potje als het echt spannend is. Ongeacht of ik verloren heb of niet.

• YoshiBignose
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 04-04 11:52
Ik denk dat de meeste gebruikte woorden van mij zijn:

switch (hanzo en widow als dps die beide worden geraped door winstons, genji's, tracers etc)
kill pharah (als er geen hitscan tegen pharah is)
kill tracer (als ik als support constant lastig gevallen word en niemand helpt)

En inderdaad afhankelijk van hoe chagrijnig ik ben staat er fucking voor of tussen :P Maar goed denk dat de meeste gamers gescheld wel gewend zijn. Ik speel ook Dota en dat is nog erger. Er zit wel een verschil in tussen alleen maar schelden en whinen op iedereen of gewoon het standaard gebruik van de nodige scheldwoorden :P

Dat endorsement systeem vind ik ook niks. Geen zin om achteraf weer te kijken wie nou wie was. Zie wel dat mensen aan mij geven maar ik geef echt zelden iets terug tenzij iemand echt opvallend goed bezig was.

YoshiBignose wijzigde deze reactie 11-07-2018 15:47 (14%)

When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• ricjuh

ricjuh

quote:
YoshiBignose schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:47:
switch (hanzo en widow als dps die beide worden geraped door winstons, genji's, tracers etc)
kill pharah (als er geen hitscan tegen pharah is)
kill tracer (als ik als support constant lastig gevallen word en niemand helpt)
Haha, Dit is zo herkenbaar als Zen main :9

Net een potje met iemand in het team die de hele tijd aan het chatten was en dan ook negatief over de RNG met cancer en Jeff in de tekst.
Heb hem er netjes op aangesproken na het eerste potje toen hij reageerde op mijn gg. Gaf aan dat een vol team van dezelfde characters ook RNG of random was, maar daar was hij het niet mee eens. We verloren overigens. Iemand anders vond me selfcentered. Uhhuh omdat ik aangaf dat ik het naar mijn zin heb gehad.
Volgende potje een sneer tegen Jeff dat hij weer mocht verliezen samen met mij.
Ach ja.
Uiteindelijk wat door gepraat en overigens het potje gewonnen.
Hem een fijne dag gewenst (aangegeven dat ik dat ook echt meen).

Volgende potje tegen hem en een goed potje gewenst. Kreeg dat ook terug en van de rest van de mensen.
Uiteindelijk verloren en aan het einde een sorry dat ik zo reageerde gekregen. Idem naar hem terug en hopelijk tot volgende keer in andere tijden.
Dat bracht wel een glimlach op mijn gezicht. Hoop dat het voor diegene ook zo was. Ach. Ben toch selfcentered toch? :D

• YoshiBignose
Haha ik een keer met iemand in een potje liep alweer te whinen dus ik schol ook op hem. Toen avoid gedaan, kom ik volgende potje toch tegen hem :D :D echt perfect. En toen gewonnen, heb ook nog nooit zo m'n best gedaan >:)

When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• Albinoraptor
Gister heb ik echt zo gelachen en lol gehad met een pot die we uiteindelijk verloren hadden. Was Ana en 1 speler van tegen team heb ik echt compleet gek gemaakt. :+

Hij begon als roadhog en begon op gegeven moment echt in chat van, Ana please, you can not, have mercy. Vervolgens was hij geswitched naar bastion, maar hielp hem niet echt, lag nog helft van tijd te slapen. :+
Uit eindelijk nog verloren en hij f u Ana. Ik terug, common no need for that sleepyhead. :+ :D
Kreeg vervolgens 4 endorsements. :D

Ana vind echt echt enorm leuk, wel 1 van laagste win rates van alle mijn heroes gespeeld in QP, maar kan er echt zo'n plezier soms mee hebben. Onlangs ook potje MVP 86% on fire met haar op defense junkertown.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:53
quote:
YoshiBignose schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 22:22:
Haha ik een keer met iemand in een potje liep alweer te whinen dus ik schol ook op hem. Toen avoid gedaan, kom ik volgende potje toch tegen hem :D :D echt perfect. En toen gewonnen, heb ook nog nooit zo m'n best gedaan >:)
Avoid gaat dan ook alleen om jouw team, niet om de tegenstander. Zo voorkomen ze dat mensen het gaan gebruiken om sterke spelers te ontwijken.

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YoshiBignose
quote:
Finraziel schreef op zondag 15 juli 2018 @ 08:40:
[...]

Avoid gaat dan ook alleen om jouw team, niet om de tegenstander. Zo voorkomen ze dat mensen het gaan gebruiken om sterke spelers te ontwijken.
Wat bedoel je? Ik had ruzie met iemand in mijn team, hij vond dat we verloren hadden door mij en ik vond dat het door hem kwam. Dus ik avoid hem en volgend potje speel ik tegen hem :P Ik weet niet of dat de bedoeling is van het systeem maar dat kwam wel goed uit >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:53
quote:
YoshiBignose schreef op zondag 15 juli 2018 @ 09:53:
[...]

Wat bedoel je? Ik had ruzie met iemand in mijn team, hij vond dat we verloren hadden door mij en ik vond dat het door hem kwam. Dus ik avoid hem en volgend potje speel ik tegen hem :P Ik weet niet of dat de bedoeling is van het systeem maar dat kwam wel goed uit >:)
Mja, hoe je je vorige post bedoelde is lastig in te schatten, dat zou je normaal uit intonatie halen. Ik interpreteerde het als dat je hem geavoid had, maar vervolgens toch tegen hem speelde (wat je niet zou verwachten want je had hem op avoid gezet). Maar dat kan inderdaad, avoid zorgt er voor dat die persoon niet in jouw team mag komen.
Wellicht bedoelde je het als "maar wat er toen toch gebeurde!" of zo :P
In jouw situatie kwam het inderdaad wel erg mooi uit dan ja :)

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YoshiBignose
Oh ja ik had het woord TOCH weg moeten laten zie ik nu :P

Ik kan echt niet wachten tot Hammond in live komt :P heb geen zin om op de beta te spelen maar alle beelden die ik zie maken me best hyped

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• japie06
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 11:12
Hopelijk deze dinsdag. Dan is het ongeveer 3 weken sinds hij is aangekondigd.
Met een potje mystery op Eichenwalde. Ging niet echt super. Maar uiteindelijk erg netjes de payload.
Iemand ging weg iemand kwam binnen die meteen begon over hoe slecht het team wel niet was. Mijn reactie:" you fit right in." en een welcome van iemand anders. :p

Uiteindelijk kreeg ik junkrat wat erg lekker ging. Het laagste stuk smijtende met mines, traps en nades. En ineens een invite. Denk, accept, zal een teammate zijn. En.... Ineens stond ik op de voorpagina. What the hell. Leek eerder op een tactiek om "goede" spelers van de tegenpartij uit het potje te krijgen, maar eigenlijk zou een invite pas in moeten gaan als je uit het potje komt en niet ineens weg tijdens een potje. Maar baalde wel even erg goed.

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:49
quote:
Splitinfinitive schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:21:
[...]

direct/bot/hork wat je het ook noemt is bij mij van toepassing in Comp, dat speel ik niet om leuk met elkaar te doen dat speel ik om te winnen. En dan heb ik de eigenschap om geen fuck om hoe iemand zich voelt te bekommeren. normaal ben ik een echte knuffelbeer hoor :+
Dan zou je juist wat vaker een keer moeten slikken en proberen positief te blijven, want dat werkt meestal toch beter dan tegen iemand zeggen dat ze het niet goed doen.

"Yo ... could you switch to tank please, then I will go Mcree to take down that pharah" i.p.v. "kill the fucking pharah" kan al wonderen doen.

Ik vind zelf het endorsement systeem niet heel bijzonder. Het zoeken naar groups vind ik zeker een mooie toevoeging. Voorheen was het in gold echt zeldzaam als je hele team in voice zat en het ook daadwerkelijk nog wel eens gebruikte en dat gaat nu toch al stukken beter. Ook de enigszins vaste rollen vind ik wel een meerwaarde.

• Akaendra
quote:
Ricmaniac schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:42:
Ik kan echt niet wachten tot Hammond in live komt :P heb geen zin om op de beta te spelen maar alle beelden die ik zie maken me best hyped
Ik hoop deze week, Ik wil zo graag eens een keertje ronddraaien met em :P
Heb ook genoeg credits voor een legendary skin/intro in ieder geval :P

• markdm
  • Nu online
Ik heb deze week weer eens flink wat overwatch gespeeld en het is echt moeilijk om omhoog te komen als een support main, de helft van je verliezen heb je echt nauwelijks invloed op omdat je zelf bijna geen fouten maakt. Gelukkig nog wel eventjes grandmaster aangeraakt, helaas het potje na mijn uprank weer tegen iddqd en we hadden geen tank mains in ons team dus dat was ook weer een easy loss.

Het potje daarvoor had ik ook een leuk gesprek met een friendly in mijn team:
Hij: "their widow is quite bad because he's killed by our zen without getting a single pick."
ik (ik was de zen): "so you're calling me bad? I fucking outplayed him." (Dit was in-game redelijk duidelijk als grap bedoelt, niemand was toxic in ons team)
hij: "No. just saying you're good and he's bad."
De volgende teamfight ziet hij de enemy widow in de verre backline staan.
Hij, als grap: "zen, kill the widow!"
Ik zie de widow via een heel klein hoekje aan de andere kant van de map ergens anders heen kijken en geef hem een dubbele headshot met een enkele volley. Beetje vergelijkbaar met deze kill van mij op iddqd het potje daarna.
Mijn team begint echt super hard te lachen, niemand ging er van uit dat ik daadwerkelijk voor dat schot ging van zo'n grote afstand, maar elk schot niet genomen is mis. :+ Toch wel leuk zulke interacties in games.

markdm wijzigde deze reactie 17-07-2018 17:50 (8%)

@markdm echter je eerste reactie op hem vind ik dan ook een beetje overdreven. Zijn verwoording was ook vrij duidelijk dat die Widow slecht was en niet jij.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15-06 23:38

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Klagen over “toxic” players is wel iets van deze tijd? Back in the day ten tijde van bf1942 / ET / UT schold iedereen elkaar wel eens verrot?
Tegenwoordig wordt dat dan toxic genoemd en neemt iedereen aanstoot aan alles.

• ricjuh

ricjuh

quote:
Deruxian schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:57:
Klagen over “toxic” players is wel iets van deze tijd? Back in the day ten tijde van bf1942 / ET / UT schold iedereen elkaar wel eens verrot?
Tegenwoordig wordt dat dan toxic genoemd en neemt iedereen aanstoot aan alles.
Beetje banter moet kunnen inderdaad..
Het ligt ook aan de toon waarop iets wordt gezegd, als onze Widow 3x achter elkaar wordt gepicked door de enemy widow kan ik ook een opmerking gooien dat hij beter mercy kan spelen.

Maar sommige spelers zijn echt irritant toxic en spelen niet meer serieus, daar kan ik dan niet tegen als ze gaan zeuren dat andere slecht zijn terwijl ze zelf meestal nog slechter zijn..

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13:37
He he, eindelijk weer terug geklommen naar diamond. Doomfist one trick working out =p.

• fjux
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18:28
Toxic is zeker wel een probleem in OW, maar niet echt het standaard 'toxic'.

Er zijn mensen die al gelijk beginnen te schelden op iemand, die krijgen van mij een report en mute. dan heb ik er geen last meer van. Maar het grote probleem met toxic is dat het een team spel is met maar 6 mensen.

Hierdoor heeft toxicity veel meer effect op de hele game.

Zeker omdat er mensen zijn die gelijk gaan throwen.
Persoonlijk vind ik de mensen die niet tegen wat kritiek en direct gaan throwen meer toxic dan mensen die soms wat kritiek geven.

Natuurlijk er vanuit gaande dat het normaal gezegd wordt.

Merk wel dat mensen op verschillende ranks op hele andere dingen toxic raken.
Op mijn smurf in gold merk ik echt dat mensen compleet vasthouden aan het 2-2-2. Iets anders dan een 2-2-2 comp is al throwen. en gaan mensen torb picken voor de game überhaupt begint.

plat is een zooitje, en in diamond wordt er geflamed zodra iemand vind dat iemand anders zijn rol niet goed speelt.

zo heeft iedere rank wel zijn dingetje denk ik zo.

• gaizka
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:38
Wanneer verwachten jullie Hammond? Hoop een beetje op vanavond...!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• markdm
  • Nu online
quote:
Arunia schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:09:
@markdm echter je eerste reactie op hem vind ik dan ook een beetje overdreven. Zijn verwoording was ook vrij duidelijk dat die Widow slecht was en niet jij.
Ja oké, dit op Tweakers komt ook wel slecht over maar het was in-game overduidelijk als grap bedoelt, van ons beide dus hij wist zeker dat ik er niet boos over werd ofzo, het was gewoon een beetje banter heen en weer. :P

• Albinoraptor
Ik blijf toxicity echt wel meevallen, zal zeker er mee te doen heb dat ik geen comp speel. Nemen mensen soms echt te serieus. :P

Maar gister potje QP was als Ana enige healer, op Oasis, eerste map net verloren. 2 Map gewonnen en kreeg ik compliment van Tracer van tegenteam: "Ana I salute you, it's remarkable how you are keeping our team alive."

En voor mij doet zoiets meer dan als er eens wat negativity langs komt, dan reageer ik ook zoals @Arunia met wat melige en droge opmerkingen.

Hammond komt trouwens pas volgende week:
https://twitter.com/OverwatchEU/status/1019280576371658752

Albinoraptor wijzigde deze reactie 17-07-2018 20:31 (9%)

• Akaendra
WRecking ball dus volgende week confirmed.
Was ook wel te verwachten als vandaag de WoW prepatch is, beetje spreiden enzo.
Ik ben er iig klaar voor :)

• temp00
  • Niet online

temp00

Ik hoop dat de nieuwe Sombra dan ook komt O+

temp00 wijzigde deze reactie 18-07-2018 12:02 (12%)

• ricjuh

ricjuh

quote:
temp00 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:02:
Ik hoop dat de nieuwe Sombra dan ook komt O+
Nieuwe McRee _/-\o_

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

@Albinoraptor als je geen comp. doet mag je niet meepraten over toxicity ;) Die speeltuin welke QP heet is redelijk gemoedelijk inderdaad. Alle trolls zitten achter het hek....

Ik heb het opgegeven. Kan me niet meer zetten tot het opstarten van Overwatch :'( Zelfs het nieuwe groep systeem blijft een loterij. Bereik momenteel betere resultaten solo queue. Maar geloof het wel even en ga even wat anders doen :) Hopelijk duiken de kindertjes binnenkort weer volop BF:V en CoD.

Flickr

• markdm
  • Nu online
Net een lekker potje op mijn smurf, echt hard gecarried als doomfist en heb meerdere keren een 1v3 gewonnen. Echt een geweldige hero

markdm wijzigde deze reactie 18-07-2018 14:19 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

quote:
markdm schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:17:
Net een lekker potje op mijn smurf, echt hard gecarried als doomfist en heb meerdere keren een 1v3 gewonnen. Echt een geweldige hero
[afbeelding]
Doomfist, Brigitte, en Hammond mogen van mij zo weer verwijderd worden..
Die stun/knock back abilities laten het plezier in een potje overwatch ver zinken..
De McRee flashbang was nog mee te leven toen dit de enige stun in de game was..

Dan word ik nog liever bevroren door een Mei..

• markdm
  • Nu online
quote:
ricjuh schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:24:
[...]

Doomfist, Brigitte, en Hammond mogen van mij zo weer verwijderd worden..
Die stun/knock back abilities laten het plezier in een potje overwatch ver zinken..
De McRee flashbang was nog mee te leven toen dit de enige stun in de game was..

Dan word ik nog liever bevroren door een Mei..
Als support speler vind ik de stuns/interrupt abilities de game ook een stuk slecht maken, zelf vond ik qua heroes de game een stuk beter voor Doomfist, Sombra, Brigitte en Hammond dus daar ben ik het wel mee eens. Doomfist zelf spelen is wel leuk, maar een goede doomfist in het enemy team is wel het meest irritante ooit.

• Rik Witteman
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 07-05 11:47
Het enemy team hoeft maar 1 goeie doomfist te hebben om de game te bepalen. Meestal slaan ze eerst een support de muur in, om vervolgens hun uppercut, left click nog iemand te killen, en dan misschien ook nog es hun ult. Ookal merk ik dat Brigitte erg leuk is om tegen een doomfist te gebruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:53
Dit spel hebben ze toch echt enorm om zeep geholpen.
Net nog effe gespeeld op PTR en nu is het gewoon totaal niet leuk meer door alle stuns in deze game.
Niks skill meer aan. Belachelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Afgelopen weekend lekker de tijd gehad voor mezelf. Dochtertje logeren, vrouw weekendje weg. Heerlijk.
Even een aantal keer goed comp kunnen spelen.
Gisterenavond riep er iemand dat we hoe dan ook moesten pushen naar het punt en daar het gevecht doen. Dan raken ze in paniek. Yup they did. Jammer genoeg kwamen ze daarna keihard terug.

Eigenlijk vaak op Rein uitgekomen en dat gaat lekker. Zolang je maar onthoud dat je niet moet chargen na je ult en gewoon even moet werpen en blijven meppen.
Als je charged, eigenlijk niet de vijandelijke linies in duiken. Dat wordt eigenlijk altijd je dood.
Gaat wel aardig. Net van de tegenpartij de vraag of we in een team speelden. Eh nee, ken ze net. :P Ofwel, het ging erg lekker. Maar ja net aan 1700, dus totaal niet zo hoog, maar speel eigenlijk te weinig comp vanwege dat ik eigenlijk niet rustig kan spelen.
Als mijn vrouw weg is, ga ik lekker achter de pc zitten, maar dan moet ik toch opletten op mijn dochter die op bed ligt. Als ze me nodig heeft, laat ik alles vallen. Gebeurd nooit, maar speelt niet rustig. Dus vandaar dat ik er weinig aan doe.

• temp00
  • Niet online

temp00

Zal ongetwijfeld ermee te maken hebben dat ik een ouwe zak ben (36), maar damn wat haat ik dat toch aan shooters :P, tijdje geen OW gespeeld en ik raak gewoon niks. Vroegah had ik binnen no time het ritme weer te pakken maar 't lijkt steeds lastiger te worden om weer in het ritme te komen na een break. Voor de break won ik iets van 60-65% van m'n duels maar dat lijkt nu onmogelijk.

Overigens vanavond tegen een random top500 mystery duel gespeeld, die gast was gewoon veel beter maar wat een triesteling. Elke kill tea bag + spray. Lame als je dat op zo'n niveau blijkbaar nodig hebt. Niks van gezegd overigens....don't feed the trolls 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fjux
quote:
Arunia schreef op zondag 22 juli 2018 @ 17:22:
Afgelopen weekend lekker de tijd gehad voor mezelf. Dochtertje logeren, vrouw weekendje weg. Heerlijk.
Even een aantal keer goed comp kunnen spelen.
Gisterenavond riep er iemand dat we hoe dan ook moesten pushen naar het punt en daar het gevecht doen. Dan raken ze in paniek. Yup they did. Jammer genoeg kwamen ze daarna keihard terug.

Eigenlijk vaak op Rein uitgekomen en dat gaat lekker. Zolang je maar onthoud dat je niet moet chargen na je ult en gewoon even moet werpen en blijven meppen.
Als je charged, eigenlijk niet de vijandelijke linies in duiken. Dat wordt eigenlijk altijd je dood.
Gaat wel aardig. Net van de tegenpartij de vraag of we in een team speelden. Eh nee, ken ze net. :P Ofwel, het ging erg lekker. Maar ja net aan 1700, dus totaal niet zo hoog, maar speel eigenlijk te weinig comp vanwege dat ik eigenlijk niet rustig kan spelen.
Als mijn vrouw weg is, ga ik lekker achter de pc zitten, maar dan moet ik toch opletten op mijn dochter die op bed ligt. Als ze me nodig heeft, laat ik alles vallen. Gebeurd nooit, maar speelt niet rustig. Dus vandaar dat ik er weinig aan doe.
Rein main hier:

paar kleine tips:

Na je Ult: 1x meppen, firestrike, en nog een keer meppen. door deze combo heb je alle hero's onder 250 HP dood in je eentje.
(als je wat verder weg bent kun je ook firestriken als je er nog naar toe loopt.)

Het mooist is om daarna zodra ze net opstaan je charge uit te voeren.
Op dat moment zijn er al wat mensen dood van hun team dus je bent niet in 1 keer dood. EN je charge kill/damage telt weer mee voor je volgende ult.

Voorbeeldje: YouTube: scrim tryout 18 07 20 21 54 18
shatter zelf was niet eens deel van de POG. en zit op het einde weer op 75% omdat de kills op de tanks kwamen nadat de shatter was afgelopen.

En ja, over het algemeen: alleen chargen om een counter charge uit te voeren.
zijn uiteraard uitzonderingen voor, maar over het algemeen is een random charge een kei harde feed.

• YoshiBignose
Ik speel vooral supports maar als ik weleens Rein speel merk ik hoe slecht er gehealed wordt. Je bent echt zo weg als niemand je healed. Als Mercy duik ik soms gewoon mee om Rein te healen, dat is gewoon de belangrijkste tank die je moet healen want als Rein blijft leven dan kan de rest kills maken.

• fjux
quote:
YoshiBignose schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:47:
Ik speel vooral supports maar als ik weleens Rein speel merk ik hoe slecht er gehealed wordt. Je bent echt zo weg als niemand je healed. Als Mercy duik ik soms gewoon mee om Rein te healen, dat is gewoon de belangrijkste tank die je moet healen want als Rein blijft leven dan kan de rest kills maken.
klopt, maar je moet als rein ook slim spelen.

als je minder geheald wordt moet je gewoon passiever spelen.
Aan de andere kant, je hebt een 2000HP schild om je zelf mee te beschermen.

Ik ben veel beter rein gaan spelen door exta op te letten in de potjes met weinig heals.
Iedereen kan rein spelen als je wordt gepocket door een Mercy + moira.
Dan is het gewoon net zo lang door meppen tot alles dood is.

paar mini tips als je als main tank weinig healing krijgt:
- gebruik cover (dit wordt veel te weinig gedaan)
- ga nooit de fight in met een bijna kapot schild (wacht gewoon even tot ie weer vol is)
- geef het aan bij je team als je schild laag is en je dus of terug trekt of binnenkort healing nodig gaat hebben.

• gaizka
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:38
Vanavond Hammond update?
@fjux bedankt voor de uitleg. Vooral de 250 hero damage.

@YoshiBignose als er iets is wat ik niet doe is achter een Rein aan vliegen die alleen charged. Als de rest van het team er niet achteraan gaat, is death imminent. Dan ben je zowel je shield als healer kwijt.

• YoshiBignose
quote:
Arunia schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:05:

@YoshiBignose als er iets is wat ik niet doe is achter een Rein aan vliegen die alleen charged. Als de rest van het team er niet achteraan gaat, is death imminent. Dan ben je zowel je shield als healer kwijt.
Als het echt een retard charge is oke, maar vaak genoeg kan je hem nog redden. Soms ress ik gewoon midden tussen de tegenstanders haha, dan moeten ze maar kiezen mij slachten of geslacht worden door dps. Zonder Rein is het gewoon niet fijn >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fjux
quote:
YoshiBignose schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:31:
[...]

Als het echt een retard charge is oke, maar vaak genoeg kan je hem nog redden. Soms ress ik gewoon midden tussen de tegenstanders haha, dan moeten ze maar kiezen mij slachten of geslacht worden door dps. Zonder Rein is het gewoon niet fijn >:)
ik weet niet welke rank je speelt.

Maar normaal gezien ben je dood voor je res klaar is.

• YoshiBignose
quote:
fjux schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:37:
[...]

ik weet niet welke rank je speelt.

Maar normaal gezien ben je dood voor je res klaar is.
3300. Maar zwak de laatste tijd wel af naar platinum..... misschien toch minder erin duiken dan :P

• fjux
quote:
YoshiBignose schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:40:
[...]

3300. Maar zwak de laatste tijd wel af naar platinum..... misschien toch minder erin duiken dan :P
damn, als bij mij een mercy dat doet is die direct dood. (zelfde rank)

maar he, als het je lukt is het zeker wel een fight winning res!

• YoshiBignose
quote:
fjux schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:47:
[...]

uiteraard doe ik het niet als er verder niemand is, maar ze moeten je dan toch focussen en ondertussen kan de rest ze afslachten. soms heb je nog op tijd de res eruit en sterf je zelf maar dan is er toch weer een rein :P

ben nu ondertussen bijna naar gold afgezakt dus luister niet teveel naar mij 8)7 snap gewoon niet hoe het kan. soms verlies je gewoon alles.

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 08:26

Jaqenhghar

Valar morghulis

Nou, eindelijk toch maar Overwatch gekocht en begonnen met spelen. Vind ik het nog leuk ook :o

Ik neig op dit moment naar support klasse toe, Zen en Brigitte zijn veruit mijn favorieten. Mercy vind ik ook leuk maar behoorlijk lastig om goed te spelen. Is me denk ik net wat te passief.

En af en toe Bastion

• fjux
quote:
Jaqenhghar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:25:
Nou, eindelijk toch maar Overwatch gekocht en begonnen met spelen. Vind ik het nog leuk ook :o

Ik neig op dit moment naar support klasse toe, Zen en Brigitte zijn veruit mijn favorieten. Mercy vind ik ook leuk maar behoorlijk lastig om goed te spelen. Is me denk ik net wat te passief.

En af en toe Bastion
leuk man!

Zoek ook een keer de communities op, Overwatch wordt een stuk leuker als je het samen speelt met andere!

Overigens hoeft mercy echt niet passief te zijn, je hebt tenslotte je damage boost.
Een goed getimde damageboost is veel meer waard dan iedereen een beetje healen.

Overigens is Brig op dit moment ook echt OP.
(van mij mag ze helemaal de grond in generfd worden, maar ach)

• Akaendra
Ik snap de Brigitte haat echt niet :D
Leuke hero dat, Wrecking Ball/Hammond is dat ook, alhoewel ik wel wat moest wennen aan het rondswingen naar een leuke plek :)

• Jaqenhghar

Jaqenhghar

Valar morghulis

quote:
fjux schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:19:
[...]

leuk man!

Zoek ook een keer de communities op, Overwatch wordt een stuk leuker als je het samen speelt met andere!
En waar vind ik die? Is er bijv. een Tweakers community?

• ricjuh

ricjuh

Hier is een redelijk actieve Discord waar veel Tweakers zitten:

https://discord.gg/dEA3Qv

• Jaqenhghar

Jaqenhghar

Valar morghulis

quote:
ricjuh schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:56:

Heb me inmiddels aangemeld! Mocht er iemand ondanks de hitte zin hebben om met een enorme n00b te spelen, ik ben beschikbaar.

• markdm
  • Nu online
quote:
fjux schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:47:
[...]

Hier ben ik het mee eens ja, maar als je kijkt naar sommige goede mercys zoals EeveeA of Vale (mijn favoriete) dan gaan ze soms voor redelijk risky resses alhoewel die wel vaak goed beredeneerd zijn. Als je resses terwijl je afleiding hebt zoals een dive van je team, vraagt om een zarya bubble (met de 10s respawn tijd heb je altijd tijd hiervoor) of een rein schild kan je redelijke risky resses doen. Maar ook zonder dit is dit situationeel soms nog erg viable. Als jouw rein in de eerste 5 seconde van den gevecht dood gaat is het gevecht 100% verloren, maar als je tegen je team vraagt om met z'n allen Leroy Jenkins te gaan voor de risky Res heb je nog een kans. Maar de rule of thumb is not steeds om niet voor de risky resses te gaan, je bent als mercy namelijk de waardevolste speler van je team.
quote:
Akaendra schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:19:
Ik snap de Brigitte haat echt niet :D
Leuke hero dat, Wrecking Ball/Hammond is dat ook, alhoewel ik wel wat moest wennen aan het rondswingen naar een leuke plek :)
Zelf vind ik Brigitte ook super leuk om te spelen, maar de haat is voornamelijk op blizzard did steeds meer verschillende stuns/crowd control abilities toe aan het voegen is en daarmee steeds verder weg gaat van de oorspronkelijke fps die Overwatch ooit was.

• SebasRe
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 08-06 13:51
quote:
ricjuh schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:56:

Link werkt niet meer :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fjux
quote:
markdm schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:20:
[...]

Zelf vind ik Brigitte ook super leuk om te spelen, maar de haat is voornamelijk op blizzard did steeds meer verschillende stuns/crowd control abilities toe aan het voegen is en daarmee steeds verder weg gaat van de oorspronkelijke fps die Overwatch ooit was.
De haat tegen Brig is meer dat ze gewoon broken is imho.

stun/cc is geen probleem, niemand loopt te haten op mcree met zijn flashbang.

het probleem van Brig is gewoon dat ze veel te veel cc heeft, dat gecombineerd met het feit dat de stun super simpel te gebruiken is. (met brig een tracer stunnen is easy, met mcree een stuk moeilijker)
De cooldowns bizar laag zijn (zelfs na de nieuwe nerf)

En ze gewoon extreme self sustain heeft.

Met team coördinatie is het niet z'n probleem. In Solo'Q is dat wel een heel groot probleem.

En ik vind het gewoon belachelijk dat ze door shields heen kan stunnen.
Zeker met de double sniper meta, Als rein ben je gewoon de lul. Widow en hanzo chargen een shot, stun van brig: dood.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13:23
Summer event zal volgende week ook beginnen zeker

• aimless
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-06 14:59
quote:
fjux schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:50:
[...]

De haat tegen Brig is meer dat ze gewoon broken is imho.

het probleem van Brig is gewoon dat ze veel te veel cc heeft, dat gecombineerd met het feit dat de stun super simpel te gebruiken is. (met brig een tracer stunnen is easy, met mcree een stuk moeilijker)
De cooldowns bizar laag zijn (zelfs na de nieuwe nerf)

En ze gewoon extreme self sustain heeft.

Met team coördinatie is het niet z'n probleem. In Solo'Q is dat wel een heel groot probleem.

En ik vind het gewoon belachelijk dat ze door shields heen kan stunnen.
Zeker met de double sniper meta, Als rein ben je gewoon de lul. Widow en hanzo chargen een shot, stun van brig: dood.
ik ervaar als Rein main eigenlijk amper last van Brigitte. ok ze stunt mij vaak maar daar is zelden follow up op of zarya bubbelt dan en gedaan met die meid. ik zit wel low plat kan er ook wat mee te maken hebben.

• markdm
  • Nu online
quote:
aimless schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:20:
[...]

ik ervaar als Rein main eigenlijk amper last van Brigitte. ok ze stunt mij vaak maar daar is zelden follow up op of zarya bubbelt dan en gedaan met die meid. ik zit wel low plat kan er ook wat mee te maken hebben.
Zelf flex ik af en toe naar Brigitte, maar als ik terug kom van vakantie ben ik wel van plan haar meer te spelen. Maar zelf ben ik naar mijn gevoel echt een hel voor de enemy Reinhardt, ik bash hem constant en vaak zorgt dat voor een goed gat voor een sniper in ons team of mogelijk zelfs een shatter van mijn rein. Elk potje dat ik als brig tegen een rein speel deny ik ook gemiddeld één of twee shatters door hem te shieldbashen tijdens de shatter, alhoewel die timing daarvan wel erg irritant is.

Dus naar mij gevoel is Brigitte wel een flinke counter voor rein, zolang je team maar snel van dat kleine gat gebruik maakt.

markdm wijzigde deze reactie 31-07-2018 17:03 (7%)

• Jaqenhghar

Jaqenhghar

Valar morghulis

quote:
fjux schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:50:
[...]

Niemand loopt te haten op McCree omdat z'n ult waardeloos is :+
quote:
Psyonara schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 00:11:
Summer event zal volgende week ook beginnen zeker
Ik ben heel benieuwd, wellicht eens wat lootboxes kopen als er leuke skins tussen zitten.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13:23
quote:
Jaqenhghar schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:28:
[...]

Niemand loopt te haten op McCree omdat z'n ult waardeloos is :+

[...]

Ik ben heel benieuwd, wellicht eens wat lootboxes kopen als er leuke skins tussen zitten.
Heb 99% van de vorige summer games, dus hopelijk niet zoveel te doen dit keer :P
Hopelijk veel credits sparen met duplicates oid.

• Supreme
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:39
quote:
Arunia schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:44:
@Supreme Mystery heroes onder Arcade is iig een erg goede om op een gegeven moment wat meer heroes te leren kennen. Je wordt geforceerd om een gegeven hero te spelen. Eigenlijk voor mij de enige modus die ik speel.
Als je jezelf killed, dan krijg je ook weer dezelfde terug. Dus dat is geen manier om een andere hero te krijgen. Ga je dood door iemand anders, dan krijg je een andere voorgeschoteld.
Thanks :) , inmiddels een maand verder na aanschaf en heb m'n 10 placements gedaan als DPS. Ik kom op 2373 in Gold, best netjes denk ik. Nu nog beter worden en op naar Diamond :+

• aimless
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-06 14:59
denk dat ik men plaats ken tegenwoordig :) high gold low plat. wil ik hoger moet ik echt wel fundementeel andere dingen beginnen doen. Maar zou niet direct weten wat. (Rein main btw, met switches naar hog, winston, pharah als nodig)
Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True