Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-09 17:21
ricjuh schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:43:
Deze week nieuwe PC onderdelen besteld. Dan gaan we van PS4 over naar PC met Overwatch.
Ben benieuwd of ik op dezelfde SR uit kom :9

Vind het wel jammer dat ik mijn skins en lvl niet over kan zetten.
Dat zal je vies gaan tegenvallen :| toen ik van PS4 naar PC ging, kwam ik een stuk lager uit dan op de PS4. Over het algemeen is de community op de PC meer toxic. Bovendien is het spel een stuk sneller op de PC dan op de PS4. Je mechanical skills worden meer op de proef gesteld. Aimen gaat een stuk moeilijker, maar daarentegen kan je ook makkelijker bewegen. Ik kan mij zo voorstellen dat mid-platinum ongeveer high silver-ranking moet zijn.

Het viel mij vies tegen in het begin, maar uiteindelijk ben ik zo'n 800-900 sr geklommen en zit ik inmiddels op 2250 (and counting!). Moraal van het verhaal: veel oefenen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

SebasRe schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:54:
[...]

Dat zal je vies gaan tegenvallen :| toen ik van PS4 naar PC ging, kwam ik een stuk lager uit dan op de PS4. Over het algemeen is de community op de PC meer toxic. Bovendien is het spel een stuk sneller op de PC dan op de PS4. Je mechanical skills worden meer op de proef gesteld. Aimen gaat een stuk moeilijker, maar daarentegen kan je ook makkelijker bewegen. Ik kan mij zo voorstellen dat mid-platinum ongeveer high silver-ranking moet zijn.

Het viel mij vies tegen in het begin, maar uiteindelijk ben ik zo'n 800-900 sr geklommen en zit ik inmiddels op 2250 (and counting!). Moraal van het verhaal: veel oefenen 8)
Zit momenteel tussen de 3000 en 3300 te schommelen, helaas altijd dikke lose streak als ik bij Master in de buurt kom.

Wordt zeker even wennen, laatste competitive gaming op PC was Counter Strike 1.6.
Ik hoor juist dat PC meer voice chat gebruikt, en over het algemeen minder toxic is, dus dat valt vies tegen blijkbaar :X

Ben al lid van de Tweakers discord dus ik ben benieuwd.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
M.b.t. die toxicity ben ik ontzettend benieuwd wat de aankomende social update met LFG en endorsements gaat doen. Ik kijk er in ieder geval naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

temp00 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:50:
Ben zelf al heel lang nieuwsgierig hoe het is om OW op de PS4 te spelen als PC-speler.
Xbox mag ook?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Of xbox :)

edit:
Voor de mensen die Sym proberen op de PTR of beter gezegd, tegen een enemy Sym aan lopen op de PTR die wel erg hard gaat: er is daar een bug die de eerste initiële damage van Sym's left-click opnieuw doet als je weer clickt. Dus click, click, click doet elke keer de eerste tick aan damage. Als je dat vervolgens in een cancel macro weet te binden, lig je als je 200 health hero binnen een seconde neer :| en met binnen een seconde, bedoel ik letterlijk binnen een seconde :P

[ Voor 96% gewijzigd door temp00 op 06-06-2018 22:58 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
SebasRe schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:40:
M.b.t. die toxicity ben ik ontzettend benieuwd wat de aankomende social update met LFG en endorsements gaat doen. Ik kijk er in ieder geval naar uit :)
Ik ook, verwacht/hoop dat matchmaking veel beter gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
temp00 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:13:
Of xbox :)

edit:
Voor de mensen die Sym proberen op de PTR of beter gezegd, tegen een enemy Sym aan lopen op de PTR die wel erg hard gaat: er is daar een bug die de eerste initiële damage van Sym's left-click opnieuw doet als je weer clickt. Dus click, click, click doet elke keer de eerste tick aan damage. Als je dat vervolgens in een cancel macro weet te binden, lig je als je 200 health hero binnen een seconde neer :| en met binnen een seconde, bedoel ik letterlijk binnen een seconde :P
Alleen in de PTR?

De laatste week kom ik bovengemiddeld veel Sym spelers tegen die stuk voor stuk erg goed zijn. In eerste instantie dacht ik wat smurfs tegen te zijn gekomen, maar als ik dan naar de stats van zulke spelers kijk, lijken het op het eerste oog helemaal geen smurfen te zijn.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Champ waar ik op de pc aardig mee kan spelen zoals Valkyrie zijn op de console toch lastig (vliegen en aimen is lastig). Voor de rest lijkt de actie iets trager te gaan op de xbox, maar zeer leuk speelbaar.

Voor de rest heb ik niet veel moeite qua overgang. Zelf ben ik ook een Mei liefhebber en die speelt nog steeds zo lekker. Het wennen is voornamelijk het aimgedrag van muis/controller.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

temp00 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:50:
Welcome to the masterrace }) Vergeet niet je ervaringen van PS naar PC hier te delen, ben wel benieuwd :) Ik denk dat het flink anders voor je gaat zijn.
Eerste bevindingen van dit weekend:

1. Het spel gaat veel sneller dan console.
2. Aim is echt anders, waarschijnlijk door de aim-assist op console.
3. Nog steeds random Hanzo headshots |:(
4. Blizzard heeft heel snel door dat ik geen nieuwe speler ben (Werd rond level 7 al bij lvl 400 platinum spelers geplaatst)
5. Gelukkig was het dubbel XP weekend, waardoor ik alweer level 21 ben nu.

Zal deze week mijn eerste comp ervaring op PC delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:22
hoe laat loopt het evenement af?
ik had verwacht dat het al afgelopen zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:55
Meestal zit daar nog 7 uur tussen oid. Dus wij kunnen nog iets van 7 uur langer doorspelen. Dat is mijn ervaring iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Zo de placement matches op PC zijn gedaan..

2659 geëindigd :)

Iets lager als mijn career high op PS4, maar wel gemiddeld gezien over alle seizoenen. Dat heeft Blizzard toch best goed voor elkaar dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Klopt, dat doen ze best aardig. Op mijn alt accounts plaatsten ze mij op lvl5 al redelijk goed qua hidden sr en op lvl25 in comp ook.

Overigens best netjes om ongeveer dezelfde rating te halen als waar je normaal zit voor iemand die van console af komt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

temp00 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 17:08:
Klopt, dat doen ze best aardig. Op mijn alt accounts plaatsten ze mij op lvl5 al redelijk goed qua hidden sr en op lvl25 in comp ook.

Overigens best netjes om ongeveer dezelfde rating te halen als waar je normaal zit voor iemand die van console af komt.
Was wel grappig inderdaad om als lvl 5 tussen Zilver en Gold borders geplaatst te worden. Iedereen meteen denken dat je een smurf bent.

Met de FFA placements was ik zelfs nog iets hoger uitgekomen :9

Het is zeker even wennen, maar heb vroeger op hoog niveau CS 1.6 gespeeld dus denk dat ik daardoor de mechanical skills sneller op pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net eerste placement gedaan. Charge als Rhein en zie dat de raket van Pharah terug geketst wordt naar haar. Wist ik niet, maar wel erg awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:02
Arunia schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:10:
Net eerste placement gedaan. Charge als Rhein en zie dat de raket van Pharah terug geketst wordt naar haar. Wist ik niet, maar wel erg awesome.
Ik weet vrij zeker dat een chargende Rein geen projectiles of bullets terugkaatst }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@d4jo Weird, want ik weet zeker dat wij geen Genji in ons team hadden en ook geen Pharah die die kant op schoot en de rocket deed geen damage.
Hmm, iets om eens uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Arunia schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:39:
@d4jo Weird, want ik weet zeker dat wij geen Genji in ons team hadden en ook geen Pharah die die kant op schoot en de rocket deed geen damage.
Hmm, iets om eens uit te zoeken.
Reinhardt charge is nog steeds broken.. Ik werd gepind terwijl ik 1 meter boven hem stond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
ricjuh schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:39:
[...]

Reinhardt charge is nog steeds broken.. Ik werd gepind terwijl ik 1 meter boven hem stond 8)7
Niet alleen die charge is broken :P
Earthshatter heeft er ook soms een handje van om iemand die vol in de cone staat niet te stunnen (en dan is er geen schild oid in play)

Laatste ook gepinnen door een rein terwijl ik achter hem stond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het nadeel aan ranked op de PC vind ik dat het vooral lastig is om te beginnen. Onder op de ladder zie je vrijwel alleen rambo's en mensen die er een soort FFA van maken waardoor je lang bezig bent om hoger te komen waar je de wat meer serieuzere spelers kunt vinden. Wat mij ook opvalt is dat er toch met regelmaat gescholden word in game terwijl dat voor mijn gevoel een tijd terug een stuk minder was.

Gisteravond een aantal erg leuke en spannende matches gespeeld :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 18-06-2018 09:46 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Ik vond het begin wel meevallen, ik had natuurlijk wel al Overwatch ervaring van de PS4. Maar ik werd vrij snel tussen plat spelers gezet. En na mijn placements ook meteen in plat terecht gekomen.

Soms vraag ik me dan echt af hoe vrienden in gold/silver kunnen komen omdat ik mezelf niet beter vind dan zij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
ricjuh schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:33:
Soms vraag ik me dan echt af hoe vrienden in gold/silver kunnen komen omdat ik mezelf niet beter vind dan zij.
Dat is precies waarom jij wel in plat of hoger hoort. :+

Meeste mensen zijn erg goed in het overschatten van hun kunnen/kwaliteiten en vinden dus vaak dat ze zeker Diamand of Master zouden moeten zijn, maar er eigenlijk geen kut van kunnen.

En jij bent iig kritisch naar jezelf/inziet dat je soms fouten maakt en daardoor leert van fouten en beter wordt, ipv rest van team schuld te geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Kan iemand bevestigen of je gehooked kan worden door Roadhog wanneer je als Zenyatta je ultimate gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Wonkbonko voor zover ik gezien heb wel. Idem voor de ult van d.va.
Het geeft wat tactische opties.
https://www.google.nl/amp...can_and_cannot_be_hooked/

[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 20-06-2018 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Inderdaad je kan bijna alles hooken met roadhog, riptire, zen ult, dva ult etc. Enige wat niet mogelijk is om te hooken is denk ik de torb turret (en mei in ijsblok). En uiteraard niet door shields en barriers (maar wel door defense matrix).

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@YoshiBignose inderdaad. Je kunt wel rhein hooken als je gun door zijn schild is en je kunt Winston op zijn grote teen hooken als die buiten zijn schild steekt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Inderdaad zo ben ik met winston weleens genaaid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Thanks! Speel het spel al redelijk lang, maar het was me nog nooit gebeurd. Tot van de week en twijfelfde of het 'just luck' was omdat het aan het eind van mijn ultimate gebruik gebeurde.

@Arunia, de ult van Dva hooken geeft wel echt voordelen idd. Zou je het kunnen overleven als Roadhog met FULL health en direct je 'take a breather'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SebasRe schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:40:
Same here :) Is er al een verwachte releasedate voor die update?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YoshiBignose
Wonkbonko schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:07:

@Arunia, de ult van Dva hooken geeft wel echt voordelen idd. Zou je het kunnen overleven als Roadhog met FULL health en direct je 'take a breather'?
Ja heb ik weleens gedaan en overleefd. Geen idee of dat in de tussentijd veranderd is door een patch....

https://gfycat.com/gifs/detail/PoliticalClearcutDipper

[ Voor 34% gewijzigd door YoshiBignose op 20-06-2018 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

wat is dat toch dat ik in bijna elk potje wel een Hanzo smurf tegen kom? :D Gewoon komisch om te zien, allemaal denken ze een of andere Hanzo god te zijn ofzo en dat willen ze dan laten zien met een nieuw account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ik vind het niet zo erg als iemand goed is met hanzo, hij kan heel sterk zijn, maar het probleem is dat als het totaal niet gaat, die gasten NOOIT switchen. Tracers, genji's, winstons het boeit ze allemaal niet ze blijven hanzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:49

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
YoshiBignose schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:21:
Ik vind het niet zo erg als iemand goed is met hanzo, hij kan heel sterk zijn, maar het probleem is dat als het totaal niet gaat, die gasten NOOIT switchen. Tracers, genji's, winstons het boeit ze allemaal niet ze blijven hanzo.
Die galbakken die louter Hanzo spelen.... Daar irriteer ik me vanaf de launch van de game al aan. Nu Hanzo ook nog eens meta is, weerhoudt het me echt het spel op te starten. Dat gezeik van die Hanzo's de hele tijd verpest echt de game. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:17:
[...]

Die galbakken die louter Hanzo spelen.... Daar irriteer ik me vanaf de launch van de game al aan. Nu Hanzo ook nog eens meta is, weerhoudt het me echt het spel op te starten. Dat gezeik van die Hanzo's de hele tijd verpest echt de game. :(

:+

Maar zonder gekheid, Hanzo is zeker een goede dps pick. Maar die mensen die hem insta locken en niet switchen zijn zeker irritant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Mja ik blijf me toch echt veel meer ergeren aan Brigitte, zo weinig skill voor nodig en impact die ze kan hebben. En als je dan single support (Ana) bent en je team beschermt je niet, heel leuk om dan echt in 1x dood te gaan als je weer geshield bashed wordt, gister ook geragequit (in een QP game) was er echt klaar mee.

Echt minst leuke karakter in heel Overwatch om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Albinoraptor schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:50:
Mja ik blijf me toch echt veel meer ergeren aan Brigitte, zo weinig skill voor nodig en impact die ze kan hebben. En als je dan single support (Ana) bent en je team beschermt je niet, heel leuk om dan echt in 1x dood te gaan als je weer geshield bashed wordt, gister ook geragequit (in een QP game) was er echt klaar mee.

Echt minst leuke karakter in heel Overwatch om tegen te spelen.
Eens! Brigitte is een te harde counter voor veel characters.
Nu wordt je echt verplicht om zelf ook een Rein + Brigitte te spelen.

Pharah kan haar counteren, maar meestal hebben ze ook een Widow die je zo uit de lucht haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Brigitte is in de laatste patch toch al generfed? Of is dat enkel nog in de PTR? Vind haar eigenlijk niet zo irritant. Zoveel mogelijk uit de buurt blijven en met DPS op afstand bestoken, als haar shield neer is heb je haar zo neer, want veel mobility heeft ze verder niet. In ieder geval niet in je eentje op haar afgaan (en dat is wat ik wel heel veel zie gebeuren), want dan is het inderdaad lastig om het te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:33
Nieuwe teaser op Twitter: https://twitter.com/OverwatchEU/status/1009859600382914561

Hopelijk een nieuwe hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Hoop niet dat ze nu al weer met een nieuwe hero komen. Ben met Brigitte nog bezig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
Bor schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:24:
[...]

Same here :) Is er al een verwachte releasedate voor die update?
Dat is helaas nog niet bekend. Er gaan geruchten dat het volgende week zal zijn :9
ricjuh schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:53:
[...]

Eens! Brigitte is een te harde counter voor veel characters.
Nu wordt je echt verplicht om zelf ook een Rein + Brigitte te spelen.

Pharah kan haar counteren, maar meestal hebben ze ook een Widow die je zo uit de lucht haalt.
Ben ik het niet zo mee eens.. Brigitte.. Ja haar stun is vervelend. Maar als je bij haar uit de buurt blijft kan ze niets beginnen. Gewoon slim spelen, dan is ze best aardig te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik ben sinds Brigitte in competitive zit steeds meer zenyatta gaan spelen, dan kan ze haar schild eigenlijk niet meer omlaag doen of ze gaat neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 18:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

@rejer het commentaar op Twitter :')

Dva ults blijven zo nu en dan erg fijn :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Arunia schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:48:
Hoop niet dat ze nu al weer met een nieuwe hero komen. Ben met Brigitte nog bezig. :P
Je vergeet dat Brigitte al ontzettend lang in de game zit denk ik. Al sinds 20 maart. 2 maanden voor dit seizoen begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Rule 20 maart idd. Vind ik nog best snel in een kleine 3 maanden een nieuwe hero.
Maakt verder ook niet uit. als die komt, dan speel ik die waarschijnlijk wel in Mystery. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Arunia schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:08:
@Rule 20 maart idd. Vind ik nog best snel in een kleine 3 maanden een nieuwe hero.
Maakt verder ook niet uit. als die komt, dan speel ik die waarschijnlijk wel in Mystery. :D
Misschien wel, maar ik ben er wel blij mee dat ze dit zo snel voor elkaar krijgen. Dota doet het al 5 jaar met dezelfde heroes. (op 2 nieuwe na).

https://overwatch.gameped...of_heroes_by_release_date

Ana Support 19 July 2016
Sombra Offense 15 November 2016
Orisa Tank 21 March 2017
Doomfist Offense 27 July 2017
Moira Support 16 November 2017
Brigitte Support 20 March 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 08:49

NoTimeRemains

I know

ik hoop iig op een nieuwe tank, Orissa vind ik niet leuk, Rein snap ik gewoon niet, Roadhog is DPS, Winston is door Brigitte gewoon niet viable (iig dat is mijn ervaring), DVA is wel tof maar niet echt tanky. Alleen Zarya vind ik echt fantastisch.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik hoop zelf dat ze dan niet eentje uit gaan brengen waar er al genoeg van zijn, maar gewoon aanvullen waar nodig zodat je weer op een zelfde aantal komt. Heb even niet in het roster gekeken verder.
Zo te zien zijn er 8 offense, 6 defense, 6 tank en 7 support characters.
Dus Tank zou nog wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
De defense en offense catagorieën gaan eruit, het wordt één damage catagorie, met de update die hopelijk vandaag op live komt.

[ Voor 3% gewijzigd door japie06 op 26-06-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@japie06 Hij is nu aan het updaten. Dus we gaan het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Oh man! Deze patch. LFG en role locking (L) Eerste twee wins in de pocket.

[ Voor 26% gewijzigd door Ebayzo op 26-06-2018 20:57 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Grotendeels een fijne patch. Wel erg jammer dat sites zoals masteroverwatch.com en overbuff.com hiermee vrijwel de nek is omgedraaid. Symmetra is nu wel erg irritant trouwens, vooral die turrets die ineens overal verschijnen.

Was bang dat Moira een heel stuk minder viable was doordat ze niet meer door enemy shields kan healen, maar dat viel mij nog reuze mee. Heb gisteren nog mijn laatste 3 placement matches gespeeld (rond SR 3500) en merkte alleen in sommige situaties een kleine impact. Meestal zelf makkelijk een friendly Mercy kunnen 'out healen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren nog geen Symm tegen me gehad die goed gebruik maakte van de nieuwe skills. Maar moet nog even rustig spelen. Zelf ook maar even oefenen met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Hammond is gisteren weer geteased (of eergisteren)
Hamsterbal als ult? :P (leuk weetje, Richard Hammond (die van top gear/brainiac) heeft als nickname Hamster, erg toepasselijk :P)

Naja, leuke patch tot nu toe, ik mag de Doomfist buffs wel (zeker meteor strike die nu lekker snel gaat en dus minder makkelijk is om er simpel uit te komen, nu nog sneller op de grond en hij is goed imo)

Ook al minder toxicity gezien, maar dat komt omdat iedereen endorsements wil hebben natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Ebayzo schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:57:
Oh man! Deze patch. LFG en role locking (L) Eerste twee wins in de pocket.
Net ook 3 op rij gewonnen met full team, werkt echt super fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

gaizka schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:51:
[...]

Net ook 3 op rij gewonnen met full team, werkt echt super fijn!
Begint alweer wisselend te worden helaas :) Maar toch, redelijke positiviteit.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Moet zeggen dat Horizon Lunar nu wel stuk fijner speelt, afgelopen maand echt steeds gequit als die map kwam. (speel allen qp en mystery dus dan mag het he. O:-))

Maar nieuwe sym weet ik nog niet, gister wel potje gehad waar tegenstander met sym, bastion en Orisa echt op enorme kut punten konden staan, waar je als attacker nauwelijks kans had om fatsoendelijk bij die bunker te komen en er iets aan te doen, gaat vast nog aantal keer een ragequit worden, zeker als er helemaal geen teamplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het lijkt wel of ze de audio ook aangepast hebben in deze patch? Ik vind het nu ineens een stuk lastiger om te horen of ik iemand raak of wanneer er iemand dicht bij mij in de buurt loopt. Kan het niet helemaal plaatsen maar ik vind het er niet beter op geworden, het klinkt minder duidelijk op de een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
kazuka schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:09:
Het lijkt wel of ze de audio ook aangepast hebben in deze patch? Ik vind het nu ineens een stuk lastiger om te horen of ik iemand raak of wanneer er iemand dicht bij mij in de buurt loopt. Kan het niet helemaal plaatsen maar ik vind het er niet beter op geworden, het klinkt minder duidelijk op de een of andere manier.
Audio is inderdaad aangepast, zag ik een filmpje voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ja idd ook geluid als je lootbox opent of level omhoog gaat na een match is opeens stuk harder. Eerste opmerking in party van 2 mensen was. Nou nou dat is wat hard, zo belangrijk is het ook weer niet. Willen zeker dat mensen wat meer pavlov reactie oproepen oid bij die geluiden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Werkt bij jullie de "interact" keybinding nog? Deze stond standaard op "F" bij mij maar lijkt sinds de patch niet meer te werken, ook niet na het opnieuw invoeren van de binding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coevorden
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-08 16:10
Bor schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:19:
Werkt bij jullie de "interact" keybinding nog? Deze stond standaard op "F" bij mij maar lijkt sinds de patch niet meer te werken, ook niet na het opnieuw invoeren van de binding.
Ik speel op console en bij het opstarten kregen we bericht dat Interact niet bound is en we zelf maar een knop moeten binden, wat erg jammer is aangezien we maar een paar knoppen hebben op onze controllers tegenover een toetsenbord. Echter heb ik deze één keer hoeven mappen. Ik snap niet waarom ze het gewoon op niet 'Reload' doen bijvoorbeeld net zoals je met diezelfde knop ook van hero kan wisselen in spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Ja of dubbel binden, dat kon wel op de PTR, 'F' was dan acknowledge en interact/use teleporter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:27
Heb het zelf nog niet gebruikt, maar kreeg wel de foutmelding dat interact key 'not bound' zou zijn, terwijl dat toch wel zo was. Maar het lijkt niet dat ik de enige was. Het schijnt dat de controls te resetten naar default het probleem zou moeten oplossen.
https://us.forums.blizzar...ough-it-is-bound/139376/5

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wanneer begint t nieuwe seizoen eigk?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
NoTimeRemains schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:52:
wanneer begint t nieuwe seizoen eigk?
June 30 at 5pm PST/8pm EST, dus dat zal 1 juli om 02:00 uur zijn in Nederland/onze regio.

[ Voor 31% gewijzigd door Fixer op 28-06-2018 13:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Er is weer een nieuwe teaser uit: https://mobile.twitter.co...tatus/1012334868544479232

Die mech (?) mag blijven maar die hamster heb ik zo m'n bedenkingen bij :s

[ Voor 11% gewijzigd door temp00 op 28-06-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coevorden
temp00 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:14:
Er is weer een nieuwe teaser uit: https://mobile.twitter.co...tatus/1012334868544479232

Toen die mech open ging verwachtte ik dat aapje Hammond. Dit is... onverwachts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor

Nou op reddit aantal goed gegokt dat het geen aap was maar met naam als Hammond het een hamster moest zijn.

Laten we hopen dat deze nieuwe tank nog een aantal stun en CC mogelijk heden heeft, kunnen we nog wel gebruiken, en liefst veel impact in-game kunnen hebben zonder dat er te veel skill er voor nodig is.

Game wordt steeds leuker voor mensen met veel mechanical skills en goede aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Albinoraptor haha dit idd, 100% mee eens. Nog meer CC en BS heroes in de game en het spel is m.i. voorgoed verpest. Blizzard kennende heb ik er weinig vertrouwen in, maar we zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@Albinoraptor @temp00 lekker zuur.

Default blanke hetero

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
@Ebayzo lekker laten gaan. Ze kunnen ook niet spelen toch? Blijkbaar is het spel boeiend genoeg om er over te praten.

Ik laat het lekker over me heen komen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Overigens vond ik de laatste teaser wel geinig. Neem het allemaal niet te serieus dus een geinige nieuwe char. Alleen leek het me meer een tank class dus we gaan het meemaken.

Default blanke hetero

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra

Ik niet godverdomme wat lekker <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
Hehe dat zuren valt wel mee, speel meestal nog met veel plezier, alleen vind ik het idd vervelend dat sommige heroes met lagere skill ceiling soms erg veel impact kunnen hebben.
En liever beetje pessimistisch er over, dan hypen dat het een hamster is, kan het iig nooit tegenvallen. ;) :P

En door Sombra changes die er gaan komen wordt ze wss stuk beter tegen die brawling comps, unlimited stealth en unlimited tijd op translocator, sneaky assassin.

Ow en bij laatste teaser is er meteen beter beeld van JunkerQueen:
https://m.imgur.com/gallery/wB525P4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Nieuwe teaser:

https://twitter.com/PlayO.../1012334868544479232?s=09

*edit*

Was al gepost |:(

[ Voor 16% gewijzigd door ricjuh op 28-06-2018 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Kritiek mag je dus ook al niet meer hebben... vind een hamster als hero een beetje triest maar goed ik ben dan ook niet meer echt van de jeugd van tegenwoordig

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 18:14
En te spelen op PTR

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IWAdv6k.png

[ Voor 86% gewijzigd door rejer op 28-06-2018 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Yeps gespeeld op PTR. Meer CC in het spel, hooray :/ :
  • Combine mobile form (hamster ball) with grapling hook and anything you hit get’s knocked back.
  • Drop from an elevated object in normal form or mobile form and you can press X to knock people in the air.
Zijn mines (ultimate) knocken ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

NoTimeRemains schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:03:
Kritiek mag je dus ook al niet meer hebben... vind een hamster als hero een beetje triest maar goed ik ben dan ook niet meer echt van de jeugd van tegenwoordig
Sjah, realisme is toch geen element dus waarom geen hamster. Tenslotte hebben we ook al een intelligente aap. De hamster praat tenminste niet. Vind de gameplay er wel echt goed uitzien.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een hamster is ook voor mij -O-

Uiteindelijk draait het om de gameplay maar het oog wil ook wat.

[ Voor 51% gewijzigd door Bor op 29-06-2018 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
temp00 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:50:
Yeps gespeeld op PTR. Meer CC in het spel, hooray :/ :
  • Combine mobile form (hamster ball) with grapling hook and anything you hit get’s knocked back.
  • Drop from an elevated object in normal form or mobile form and you can press X to knock people in the air.
Zijn mines (ultimate) knocken ook.
Ik heb Hammond gisteren gespeeld op de PTR en het valt echt wel mee, er is een knockback-effect maar het is geen stun. En het is nog verdomde lastig om die bal op volle snelheid te krijgen. Daarnaast heeft hij meteen al een aantal harde counters in de vorm van Bastion, Sombra en Reaper.

Hij heeft erg veel mobility en area denial. Ik vind hem een leuke toevoeging aan het spel. Werkelijk geniaal van Blizzard om er een Hamster in te stoppen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Iets zegt me dat je je punten (dat cirkeltje boven je naam) niet krijgt bij Arcade of iig Mystery. Gebeurd bij mij iig niets en kan ook niets er aan doen verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@Arunia Quickplay wel. Vraag me af hoelang dit nut gaat hebben. Je krijgt ze nu ook gewoon zonder reden en het is een extra stap voor veel mensen. Denk dat het snel vergeten gaat worden. Jammer, want het is wel een goede feature, net als LFG.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Ebayzo Ok, bedankt. Ga nog wel eerst even de kistje scoren en dan QP doen.
Wel grappig dat ik zo nu en dan mad skillz Hanzo ben. In een beweging in één keer neer knallen. Maar dat is voor mij gewoon puur geluk en denk ook Mystery Heroes geluk.

En die extra dash sprong is ook wel erg fijn. Redt me nog regelmatig uit situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coevorden
Ebayzo schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:59:
@Arunia Quickplay wel. Vraag me af hoelang dit nut gaat hebben. Je krijgt ze nu ook gewoon zonder reden en het is een extra stap voor veel mensen. Denk dat het snel vergeten gaat worden. Jammer, want het is wel een goede feature, net als LFG.
Het probleem is dat er 12 spelers zijn die allemaal 3 keer kunnen endorsen per match = 36 endorsements. De kans is vrij groot dat je gewoon een endorsement krijgt, niet perse omdat je zo goed hebt gespeeld, maar gewoon omdat het kan. ;)

Het probleem is nu meer dat mensen met een hoog endorsement level niet perse goede spelers zijn, maar gewoon veel spelen. Maar mensen die duidelijk throwen en cheaten zullen in ieder geval niet snel endorsements krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Coevorden schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:04:
[...]Meer dat mensen met een hoog endorsement level niet perse goede spelers zijn, maar gewoon veel spelen. Maar mensen die duidelijk throwen en cheaten zullen in ieder geval niet snel endorsements krijgen.
en dat lijkt me juist het allerbelangrijkst.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 20:37

Gelijk een paart tips hoe je Wrecking Ball kan gebruiken

[ Voor 47% gewijzigd door Psyonara op 01-07-2018 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Gisteren op m'n main account de placements achter de rug, kantjeboord platinum met 2502. Volgens mij is het account een beetje kapot. Op een dood account van een maatje van me zit ik tegen Diamond aan en mn Alt is Diamond. Maar op mn main account lijk ik maar niet te kunnen stiijgen naar Diamond, heel bizar. Vorig seizoen ook gehad, win er eentje, verlies er twee, ok switch naar een ander account zelfde settings, heroes rotatie, etc. win er 3.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik weer in gold (2400). Was ook waar ik geindigd was. Laatste 12 uur van vorige seizoen nog in platinum gekomen maar weer gaan spelen waarna ik weer 100 zakte :')

Nu met de nieuwe groep structuur weer wat comp gedaan.Ben gedeeltelijk enthousiast. Hoewel het geen toxic personen voorkomt zijn de groep samenstellingen wel beter nu het (gedeeltelijk) geforceerd is. Ik denk dat het zeker voordelen heeft.

Toch nog steeds veel verloren (50 / 50) maar met veel leukere potjes en prima communicatie over het algemeen. Ook wat nuttige toevoegingen aan mijn vriendelijst kunnen doen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Heb jammer genoeg te weinig tijd om echt nuttig te zijn met Comp. Vorig seizoen al niet eens de 10 matches afgerond. Dus dat schiet niet echt op. Wil nog wel een keer een gold wapen hebben. :P

Ben wel bezig alle filmpjes te bekijken. 1 uur en 12 minuten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorig seizoen was ook mijn eerste keer dat ik niks heb gedaan.
Ik dacht: oke laat ik nu maar even me placements gaan doen... *klikt competitive* off season 2 days

Rip te laat XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Gisteren season 11 placements gedaan, 2660 geëindigd.. Heb het gevoel dat de placements echt overbodig zijn en je gewoon dezelfde rating krijgt als het gemiddelde van je vorige seizoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

NoTimeRemains schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:21:
Gisteren op m'n main account de placements achter de rug, kantjeboord platinum met 2502. Volgens mij is het account een beetje kapot. Op een dood account van een maatje van me zit ik tegen Diamond aan en mn Alt is Diamond. Maar op mn main account lijk ik maar niet te kunnen stiijgen naar Diamond, heel bizar. Vorig seizoen ook gehad, win er eentje, verlies er twee, ok switch naar een ander account zelfde settings, heroes rotatie, etc. win er 3.
tweede account op 275x geplaatst. EU servers zijn wel echt niet normaal toxic tegenover de US servers. :/ zelfs de LFG mensen flamen elkaar helemaal de moeder.

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 03-07-2018 10:02 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@NoTimeRemains ja, de LFG heeft zijn kracht na een dag of twee wel weer redelijk verloren. Gister maar weer solo-que gedaan, dat ging beter :')

Vandaag krijg ik Super Mario Odyssey voor de switch binnen. Even een break van Overwatch weer O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Ebayzo op 03-07-2018 10:45 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
Ik heb vorig seizoen ook aan het begin de placements en wat matches gedaan maar daarna ben ik gestopt. Enorme decay en ik denk dat ik dit seizoen zelfs helemaal niet ga spelen. Ik heb er gewoon niet zo veel zin meer in met de toxic community, ik vind de game er technisch op achteruit gaan (hoe de nieuwe heroes werken en de vele stuns) en ik moet echt heel hard gaan grinden om mijn oude rank terug te krijgen om een beetje quality games te krijgen waar ik echt geen zin in heb. Ik stap weer lekker over naar csgo, netflix en singleplayer games, daar heb veel meer plezier in. Wel erg jammer aangezien Overwatch voor super lang mijn favorite game was en ik er redelijk goed in ben geworden maar de lol is er uit.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Overwatch nog leuk om als nieuwe speler te beginnen?

Ik heb eindelijk een PC die het spel aan kan :p Ik heb veel league of legends gespeeld op redelijk niveau, en ben goed in shooters al zeg ik het zelf. (Q2, UT, Q3, QL, QC, CS, CS:S, CS:GO).

Ik ben competative ingesteld en wil graag zsm ranked spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:24:

Ik heb eindelijk een PC die het spel aan kan :p Ik heb veel league of legends gespeeld op redelijk niveau, en ben goed in shooters al zeg ik het zelf. (Q2, UT, Q3, QL, QC, CS, CS:S, CS:GO).

ja hoor.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:24:

Denk het wel. Begin gewoon lekker met quick play en arcade (mystery heroes is een goede) en kijk welke hero bij je past. Probeer 2/3 mains te kiezen en ga daarmee oefenen.
Pagina: 1 ... 32 ... 38 Laatste