Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
yinx84 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:15:
PvE is wel erg kort. Nog korter dan Uprising had ik het gevoel. Wel leuk verder.

Skins boeien me niet zo, maar toch de Pajamei gescoord :)
Dit is veel korter dan uprising :)

En om eerlijk te zijn.... veel minder boeiend ;( Ze hadden beter het stuk voordat Reyes dat ene doet en je moet ontsnappen ook kunnen laten spelen. Dus de infiltratie wat je kort in de video ziet.

En het zou ook leuk geweest zijn als Reyes niet zn Reaper abilities had, maar gewoon iets compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
BlackMage schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:27:
[...]
En het zou ook leuk geweest zijn als Reyes niet zn Reaper abilities had, maar gewoon iets compleet anders.
Waarom? Reyes had al het begin van z’n wraith abilities nadat Moira op hem experimenteerde in Blackwatch. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Event is wel leuk opgezet..

Iemand al Legendary gehaald?

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:25

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ongelooflijk, ben ik de enige die na 5 matches in Retribution het nog steeds niet gehaald heeft? Iedere keer wanneer de Evac komt vertikken mijn teammaten (matchmaking) in het vliegtuig te stappen en worden de afgeknald... Ben er behoorlijk zat van :(

Wel fijn om in 1 lootbox 2 legendary skins te krijgen :D

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWooDs
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-02 12:21
ik heb het gehaald, geen probleem gehad met teamgenoten.
ik kreeg in de eerste lootbox de sombra skin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

WWooDs schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:36:
ik heb het gehaald, geen probleem gehad met teamgenoten.
ik kreeg in de eerste lootbox de sombra skin :)
Ik heb in mijn huidige 7 lootboxes nog geen nieuwe skin gehad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

ricjuh schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:22:
[...]

Ik heb in mijn huidige 7 lootboxes nog geen nieuwe skin gehad |:(
dit :( het enige wat ik wil is de sombra skin :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
Merk dat ik overdag echt giga zuig in het spel. Als ik 1 potje win, dan is het veel zo lijkt het. :P

Ben lekker langzaamaan lootkistjes aan het openen en alles registreren wat ik heb. Als ik genoeg coins heb, dan koop ik de leukste op het laatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Arunia schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:17:
Merk dat ik overdag echt giga zuig in het spel. Als ik 1 potje win, dan is het veel zo lijkt het. :P
Volgens mij heeft dat echt mee te maken met leeftijden van spelers, merk het op donderdag/vrijdag, tot uurtje of 23 altijd rare games/rare comps, en hoe later het wordt des te beter team bij elkaar blijft - enige vorm van teamplay is.

Ik speel iig veel liever om 00:00 / 01:00 uur dan om 9 uur 's avonds. Voor 9 uur kan je altijd wel 4 DPS in je team verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Albinoraptor Dat valt voor mij iig wel weer mee. 's avonds nadat de kleine op bed ligt op donderdag of eigenlijk als ik kan spelen op willekeurige dagen dan is het goed te doen. Maar overdag is mijn ervaring in de EU dat het heel raar in elkaar zit. Of zo'n best of 3 potje waarbij je de eerste ronde over de tegenpartij heen walst en daarna niks meer klaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Arunia schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:46:
@Albinoraptor Dat valt voor mij iig wel weer mee. 's avonds nadat de kleine op bed ligt op donderdag of eigenlijk als ik kan spelen op willekeurige dagen dan is het goed te doen. Maar overdag is mijn ervaring in de EU dat het heel raar in elkaar zit. Of zo'n best of 3 potje waarbij je de eerste ronde over de tegenpartij heen walst en daarna niks meer klaar krijgt.
Ik merk vooral veel problemen met match making en team balans..
Beide teams hebben redelijk standaard 2-2-2 comp.

1 potje winnen we zeer overtuigend en de volgende verliezen we weer dik..
Nu is wel zo dat ik op de PS4 redelijk veel smurf accounts tegen kom in diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-09 17:21
Albinoraptor schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:42:
[...]

Volgens mij heeft dat echt mee te maken met leeftijden van spelers, merk het op donderdag/vrijdag, tot uurtje of 23 altijd rare games/rare comps, en hoe later het wordt des te beter team bij elkaar blijft - enige vorm van teamplay is.

Ik speel iig veel liever om 00:00 / 01:00 uur dan om 9 uur 's avonds. Voor 9 uur kan je altijd wel 4 DPS in je team verwachten.
Dit herken ik best wel. Ik speel sinds kort ook geen competetive meer in het weekend ('s avonds niet geprobeerd). Ik merk dat als ik dan speel, relatief veel kinderen in mijn team krijg die ontzettend toxic zijn en inderdaad 4x DPS instalocken. Als ik van maandag t/m vrijdag in de avonduren speel, dan heb ik veel betere potjes. Sinds kort dus ook flink in SR gestegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWooDs
superwashandje schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:11:
[...]

dit :( het enige wat ik wil is de sombra skin :P
had geluk, alles hierna niks gehad.
vorige keer wou ik ook de sombra (rime) omdat ze verder geen leuke skins heeft. echter niet gekregen uit lootboxes toen en wat te laat met kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je met beide ranked games die er nu zijn placed.. tellen de CP dan denk je op ? of is het zo dat je alleen de hoogste krijgt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Als het goed is krijg je ze beide, was met competitive Lucioball ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Iedereen hier ook hoger geplaatst met 6v6 comp?

Normale rank is 3000
6v6 rank na placement is 3260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
Yep. Ik ben ook ruim 400 sr hoger geplaatst dan normaal. Volgens mij heeft dit te maken met je 'secret mmr'. Die komt voort uit o.a. de qp-potjes die je speelt meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Wat zijn de meningen zoal over de mogelijke symmetra changes waar blizzard mee bezig is? https://www.reddit.com/r/...mmetra_rework_megathread/
Photon barrier verdwenen, teleporter naar E, compleet nieuwe ult, turretjes die je nu 'kan schieten' tegen een muurtje (oid) in plaats van dat je ze er met moeite moet plaatsen, etc.

Zelf hoop ik dat ze met dergelijke changes in een veel acceptabele positie komt, zeker omdat ze nog steeds als een (nutteloze) troll pick wordt gezien 90% van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nog steeds een beetje aan het oefenen met Widow in FFA. Ik begin nu echt shots te raken die ik 1,5 maand geleden nooit zou raken. Vooral die hook shots zou ik tot voor kort never nooit raken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TvfNClNOd5s]
Niet veel bijzonders, dit zijn m'n beste momentjes (sta ook regelmatig onderaan qua score) en waarschijnlijk traag in vergelijking met de echte Widow pro's maar het begint ergens op te lijken :)

Zijn de mensen hier een beetje tevreden met hun Season end rank? Ik ben zelf mid gold geëindigd met een peak in high gold (2453 ish). Had graag weer in platinum willen zitten maar 't zat er niet in. Ach zolang ik niet in silver eindig ben ik redelijk tevreden. 6v6 ranked wel overigens iets van 2770 kunnen pakken.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

temp00 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:29:
Zijn de mensen hier een beetje tevreden met hun Season end rank? Ik ben zelf mid gold geëindigd met een peak in high gold (2453 ish). Had graag weer in platinum willen zitten maar 't zat er niet in. Ach zolang ik niet in silver eindig ben ik redelijk tevreden. 6v6 ranked wel overigens iets van 2770 kunnen pakken.
Ben wel tevreden..
Na elk seizoen in plat vast te hangen, dit seizoen eindelijk diamond gehaald als Zenyatta main 8)

https://www.overbuff.com/...ricjuhNL?mode=competitive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nice, grats! Zal wel een kwestie van oefening zijn maar Zen is één van de weinige chars die ik lastig vind om te spelen, ik mis gewoon heel veel shots. Als Soldier daarentegen kom ik ze graag tegen })

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
En mijn ervaring dit seizoen: Ik eindigde mijn placements slecht (voor mijn doen dan) met rond de 3850, terwijl de meeste premades waarmee ik speelde juist erg goed eindigde ronde de 4150. Dus ik heb leuk niemand meer om mee te duoQen. Ik speel een paar potjes maar kan niet omhoog komen. Daarna had ik een paar project deathlines waardoor ik niet kon spelen waardoor ik meteen wat decayde. Totaal geen motivatie meer om de rest van het seizoen te spelen. Op beide account ben ik gedecayed tot 3000 en heb de game niet meer aangeraakt. Vorige week heb ik op mijn main nog 2 games gedaan (en gewonnen) om nog terug te komen op 3170, ik wou in het weekend terug proberen te komen tot GM door flink wat te spelen maar toen lag mijn internet eruit.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Tot wanneer loop Archives event ivm tijdelijke skins?

En wanneer komt Hanzo rework? (had hem meteen bij staart Season 10 verwacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWooDs
gaizka schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:05:
Tot wanneer loop Archives event ivm tijdelijke skins?

En wanneer komt Hanzo rework? (had hem meteen bij staart Season 10 verwacht)
https://playoverwatch.com/en-us/events/archives/
t/m 30 april, is dus afgelopen

hanzo is nog PTR denk ik, komt vanzelf een patch voor en een melding(patch note) dat dit gewijzigd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Ik las ook dat event tot 30 april zou lopen, hij is echter nog steeds actief vreemd genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@gaizka maar 30 april welke tijdzone. Kan best zijn dat het daardoor hier nog speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
tot 7/8 uur kun je nog spelen, gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik m'n career high denk ik dit seizoen, geëindigd op 3225 :P Heb niet het gevoel dat ik veel beter ben dan toen ik 2200 was maar oke. Own wel met Moira, snap niet dat zoveel mensen er niet mee overweg kunnen. In sommige situaties is een Ana of Lucio misschien handiger maar als ik overall kijk hoeveel ik gemiddeld heal met moira en dan ook nog vaak gold elims kan pakken, dan is het 9 van de 10 keer de beste keus.

Ben benieuwd naar Brigit... in elimination wel paar keer gespeeld maar dat is toch anders. Het is een beetje een lucio achtige speelstijl die nodig is denk ik, je moet bij de rest blijven en beetje om je heen slaan.

[ Voor 82% gewijzigd door YoshiBignose op 01-05-2018 18:45 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mmm solo Q placements: 7 gewonnen, 1 draw, 2 losses. 2435 grrrrr :P Helaas veel moeten flexxen maar dat neem ik maar voor lief. Gelukkig maar 1 troll gehad; een Sombra met een half uur play time op die hero en de hele match niet hoger dan brons elims. Voor de rest gelukkig redelijk normale matches gehad met goeie coms :)

[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 01-05-2018 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Brigitte mag van mij wel een nerf krijgen hoor... Die Stun & Shield bash is beetje teveel van het goede, vooral met de lage cooldowns.. Zet er een Orisa shield bij met een goede Doomfist en je komt er echt onmogelijk door heen..

Enige mogelijkheid die je hebt is met Junkrat balletjes spammen op die shields, maar Junkrat krijgt weer een nerf..

Kijk maar deze clip van aimbot Calvin:

[Video: https://clips.twitch.tv/BoldSplendidPicklesPlanking]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zota
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:04
Net de placements klaar van 6v6 elimination, 9 wins. Rating 3784 :D , snap er niks van. Normaal in competitive zit ik rond de 2850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Even een ervaringsverhaaltje van mijn kant, ik zie hier hoge SRs voorbij komen maar ben erg benieuwd of men hetzelfde ervaart in de lage SRs en of men tips heeft hoe je hier uit kan komen.

Een week voor het einde van het vorige seizoen zat ik in de 2100, toen letterlijk 10 keer achter elkaar verloren , niet eens met slechte teamplay. Maar het leek alsof ik echt tegen spelers speelde die veel hogere skills hadden dan hun SR aangaf. Soms heb ik het gevoel dat je wordt toegevoegd aan teams die eenzelfde drop in sr/#spelletjes hebben. Enfin, toen vol frustratie maar gestopt en aantal dagen daarna weer verder gegaan. Sindsdien zit ik onder de 1800 SR ook in het nieuwe seizoen. Maar vind het erg lastig om eruit te komen want speel zovaak met de instantly DPS/Widow picks, zonder enige communicatie. Mijn stats vind ik verdienstelijk, zeker als je sowieso iedere keer in de top 3 komt t.o.v. je heroe/rol in het team.

Herkennen andere spelers dit ook? 'Vroeger' toen ik nog DOTA speelde had je ook zo'n skill rating level waarin je 9 van de 10 keer met gasten speelde die niks met 'teamplay' te maken wilde hebben aka trolls.

Hebben jullie tips? Kan ik bijv. mijn account reseten ofzo? Of moet ik wachten tot een goed team, en ervoor zorgen dat je daarna een aantal spelen achter elkaar samen speelt?

Edit: ik had wat verder terug moeten lezen, maar het ligt iig aan de tijd van de dag idd. Overdag ervaar ik ook meer trollen.

[ Voor 4% gewijzigd door Wonkbonko op 03-05-2018 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wonkbonko schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:48:

Edit: ik had wat verder terug moeten lezen, maar het ligt iig aan de tijd van de dag idd. Overdag ervaar ik ook meer trollen.
Ja, lastig. Ik zit rond de 2500 en heb er ook last van dat ik soms met teams speel die echt gewoon niet proberen samen te werken. Ik kan me voorstellen dat dat rond de 1900 nog erger is. Maar: de kans dat het bij jou gebeurt is net zo groot als dat het bij de tegenstanders gebeurt. Dus gewoon stug doorzetten en proberen zelf slim te spelen.
Neem wel een pauze wanneer je gefrustreerd raakt, want ik merk zelf dat ik dan ook zelf minder goed ga spelen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

MicScott schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:26:
[...]

Ja, lastig. Ik zit rond de 2500 en heb er ook last van dat ik soms met teams speel die echt gewoon niet proberen samen te werken. Ik kan me voorstellen dat dat rond de 1900 nog erger is. Maar: de kans dat het bij jou gebeurt is net zo groot als dat het bij de tegenstanders gebeurt. Dus gewoon stug doorzetten en proberen zelf slim te spelen.
Neem wel een pauze wanneer je gefrustreerd raakt, want ik merk zelf dat ik dan ook zelf minder goed ga spelen.
Lagere SR is inderdaad lastiger, heb heel veel seizoenen in plat gezeten zonder diamond te halen.. Vorig seizoen eindelijk diamond gehaald. Dit seizoen na placements meteen in diamond geplaatst met 3008 en heb nu winrate van 68% en gestegen naar 3216.

En Brigitte is echt must pick nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

6 win, 1 draw, 3 loss. 15 SR lager geranked dan ik vorig seizoen ben geëindigd. Serieus waarom bestaan die placements? De vorige keer ook met 8 win en 2 loss op 10 verschil van m'n vorige season rank gekomen...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:06

NoTimeRemains

I know

zuur dit hoor, tijdens de start van een comp game freezed m'n game. Ik moet in taak beheer de game sluiten. Log weer in zie dat ik 10 min suspension heb, de game niet kan rejoinen en dat ik 65+ SR verloren heb.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
NoTimeRemains schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:08:
zuur dit hoor, tijdens de start van een comp game freezed m'n game. Ik moet in taak beheer de game sluiten. Log weer in zie dat ik 10 min suspension heb, de game niet kan rejoinen en dat ik 65+ SR verloren heb.
Ook gehad en veel anderen. Lijkt een bug na de nieuwe patch. Echt heel triest van Blizzard...

Ik snap sowieso niet dat als het spel nog niet eens begonnen is, je niet kan rejoinen binnen de tijd maar dat de game direct afsluit. Soms zie ik mensen na 5 sec. alweer rejoinen maar alsnog ban + game stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Wat is het weer genieten in gold... 3x instalock DPS en vervolgens maar janken op de healers dat je geen heal krijgt. Ja, omdat de healer continu geraped wordt door de enemy genji/widow die onze DPS welgeteld 0x killed. :(

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
Thompson schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:15:
6 win, 1 draw, 3 loss. 15 SR lager geranked dan ik vorig seizoen ben geëindigd. Serieus waarom bestaan die placements? De vorige keer ook met 8 win en 2 loss op 10 verschil van m'n vorige season rank gekomen...
Dit had ik afgelopen season ook.. 9 gewonnen, 1 verloren. 50 SR lager dan daarvoor 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Zo, geen solo queue meer in het weekend voor mij..

Wat een zooitje is het dan, insta lock DPS, geen voice chat, 1 voor 1 het punt op rennen etc..

Ik blijf wel lekker doordeweeks comp spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik wel een aardig weekend gehad, 200+ in een paar uurtjes gestegen en nu 2400. Puur door gewoon Soldier te rollen. Op hem presteer ik gewoon het beste, merk alleen dat ik het niet altijd even leuk vind om hem te spelen.

Gisteren ook alle games boven de 20k damage en meer dan 60 eliminations :) . Wel leuke stats, als ik echt uit dat gold wil wegkomen moet ik hem blijven spelen denk ik. Alleen Genji en andere heroes kriebelen af en toe ook he. Afwisseling is leuk, merk alleen dat het wel slecht is voor de consistentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:08
Raptar schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:50:
Ik wel een aardig weekend gehad, 200+ in een paar uurtjes gestegen en nu 2400. Puur door gewoon Soldier te rollen. Op hem presteer ik gewoon het beste, merk alleen dat ik het niet altijd even leuk vind om hem te spelen.

Gisteren ook alle games boven de 20k damage en meer dan 60 eliminations :) . Wel leuke stats, als ik echt uit dat gold wil wegkomen moet ik hem blijven spelen denk ik. Alleen Genji en andere heroes kriebelen af en toe ook he. Afwisseling is leuk, merk alleen dat het wel slecht is voor de consistentie.
Daar heb je dus precies wat er mis is met het systeem...
De devs willen dat mensen flexen, maar als je flext speel je heroes waar je niet optimaal op presteert en dus stijg je niet of minder hard in sr dan iemand die altijd één hero instalockt en dus heel erg geoefend is in die hero. Het performance based sr systeem beloont one-tricking helaas. Boven de 3000 geloof ik hebben ze dat losgelaten, maar daaronder heb je het probleem nog altijd.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Die verdomde Russische mongolen vern*uken gewoon het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
SebasRe schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:09:
[...]

Dit had ik afgelopen season ook.. 9 gewonnen, 1 verloren. 50 SR lager dan daarvoor 8)7
Lulz.... kheb het precies omgekeerd. 6 verloren, 1 draw en 3 wins. 80SR hoger dan dat ik het vorige seizoen eindigde... 8)7

Wel blij dat ik de placements er weer op heb zitten. Kijk er soms gewoon tegenop vanwege de verwachte frustratie's... :/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Tomski1986 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:14:
naar US verhuizen

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Tomski1986 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:14:
Dat is inderdaad echt een frustratie factor.
Ik blijf erbij dat het een goede optie is om aan/uit te kunnen vinken "Ik communiceer over voicechat in het Engels" of iets in die richting.

Heb je die optie aan, word je zoveel mogelijk met anderen gematched die dat ook doen. Communiceer je vervolgens niet of kun je alleen maar Russisch, dan kun je daar voor gereport worden.
Communicatie is zó belangrijk in Overwatch.

Overigens een paar weken terug een keer feedback gehad op een report die ik heb ingestuurd. We hadden een potje met een overduidelijke troll, zelfs onze tegenstanders zeiden dat ze 'm allemaal zouden reporten. Uiteindelijk dus ook feedback gekregen dat er a.d.h.v. mijn en meerdere reports actie is ondernomen tegen een speler.

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
Gewoon regio op US zetten, het is de hogere ping waard!

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Thompson schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:58:
Wat is het weer genieten in gold... 3x instalock DPS en vervolgens maar janken op de healers dat je geen heal krijgt. Ja, omdat de healer continu geraped wordt door de enemy genji/widow die onze DPS welgeteld 0x killed. :(
Ik merk in diamond wel dat het iets minder is maar toch wordt er vrijwel altijd eerst dps gelocked. De meeste switchen wel als ze zien dat het geen goeie comp is. Die gold nachtmerrie kan ik me nog wel herinneren, ik speel vrijwel alleen support of tank omdat het gewoon niet mogelijk is om dps te kiezen. Met als gevolg dat ik nu ook een matige dps-er ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

YoshiBignose schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:31:
[...]

Ik merk in diamond wel dat het iets minder is maar toch wordt er vrijwel altijd eerst dps gelocked. De meeste switchen wel als ze zien dat het geen goeie comp is. Die gold nachtmerrie kan ik me nog wel herinneren, ik speel vrijwel alleen support of tank omdat het gewoon niet mogelijk is om dps te kiezen. Met als gevolg dat ik nu ook een matige dps-er ben :P
Na ongeveer 300 punten omlaag gevallen te zijn heb ik juist besloten om zo veel mogelijk dps te locken. Ik werd er moe van om als healer te spelen met hanzo's die 1 tegen 6 gevechten aangaan terwijl ze "I need healing!" spammen, en van Reinhardt spelen terwijl er letterlijk geen mens achter je schild aanloopt.

Als er dan TOCH nog 2-3 andere mensen ook dps kiezen en dat ook blijven, dan switch ik toch wel, maar eerst kies ik dps. En het werkt want ik ben nu weer redelijk geklommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
MicScott schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:20:
[...]

Na ongeveer 300 punten omlaag gevallen te zijn heb ik juist besloten om zo veel mogelijk dps te locken. Ik werd er moe van om als healer te spelen met hanzo's die 1 tegen 6 gevechten aangaan terwijl ze "I need healing!" spammen, en van Reinhardt spelen terwijl er letterlijk geen mens achter je schild aanloopt.
Mijn strategie is andersom... als iemand dan weer hanzo lockt dan probeer ik hem maar zo goed mogelijk te healen. Daar haal je meer uit dan zelf widow te kiezen en geraped te worden door winston e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Wat is de mening over Brigitte? Het stunlock gehalte is wel heel erg hoog

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Thompson schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:04:
[...]

Dat is inderdaad echt een frustratie factor.
Ik blijf erbij dat het een goede optie is om aan/uit te kunnen vinken "Ik communiceer over voicechat in het Engels" of iets in die richting.

Heb je die optie aan, word je zoveel mogelijk met anderen gematched die dat ook doen. Communiceer je vervolgens niet of kun je alleen maar Russisch, dan kun je daar voor gereport worden.
Communicatie is zó belangrijk in Overwatch.

Overigens een paar weken terug een keer feedback gehad op een report die ik heb ingestuurd. We hadden een potje met een overduidelijke troll, zelfs onze tegenstanders zeiden dat ze 'm allemaal zouden reporten. Uiteindelijk dus ook feedback gekregen dat er a.d.h.v. mijn en meerdere reports actie is ondernomen tegen een speler.
Rusland moet een eigen regio krijgen met als US. Ze horen gewoon niet thuis in Europe.
Of maak een filter east-europe. Kunnen wij westelingen beter samen spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

5 leavers op een rij, laatste placement verloren omdat het 4 vs 6 was. Waar zijn de tijden van BF1942, ET en Unreal? Was soms ook frusterend maar niet dat gezeik van games van tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gisteren 6 potjes gespeeld en elke keer gewoon goede samenwerking en communicatie. Geen enkele trol en geen enkele leaver (zowel van onze kant als van de tegenstander). 4 keer gewonnen en 2 keer verloren maar op zo'n manier is het ook gewoon leuk als je verliest.

Waarschijnlijk kan ik nu beter stoppen met Overwatch want dat zal wel nooit meer gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zie net dat er een Pink ribbon Mercy skin is. Aan de ene kant wel leuk als zijnde ondersteuning voor onderzoek. Aan de andere kant is die wel even 15 euro.
Wie gaat hem halen? Ik twijfel heel erg. Heb wel vaker ondersteund voor dergelijke doelen overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:15:
Zie net dat er een Pink ribbon Mercy skin is. Aan de ene kant wel leuk als zijnde ondersteuning voor onderzoek. Aan de andere kant is die wel even 15 euro.
Wie gaat hem halen? Ik twijfel heel erg. Heb wel vaker ondersteund voor dergelijke doelen overigens.
Ik heb 'm gehaald! Zulke acties steun ik graag, al helemaal als ik er wat voor terug krijg.
Zo compenseer ik hopelijk een beetje voor alle collectanten waarvoor ik de deur niet open doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Verwijderd Dat is inderdaad helemaal waar. Mijn vrouw zei zoiets ook al. Blijft een bak geld eventjes wat ik nu richting de helft/eind van de maand niet over heb (eigen zakgeld :P), maar denk dat ik het tegen het salaris ook ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:51:
@Verwijderd Dat is inderdaad helemaal waar. Mijn vrouw zei zoiets ook al. Blijft een bak geld eventjes wat ik nu richting de helft/eind van de maand niet over heb (eigen zakgeld :P), maar denk dat ik het tegen het salaris ook ga doen.
Haha mijn vrouw en ik werken ook met 'zakgeld' :+ Zo kan je het toch wat makkelijker verantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Voor de meeste hier een lage rank denk ik, alleen ik zit nu eindelijk weer tegen Platinum aan (2466). Bijna over de grens dus, hoewel je het natuurlijk nooit zeker weet. Wil het niet jinxen, maar hoop toch zeker volgende week wel in Plat te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
NoTimeRemains schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:29:
Wat is de mening over Brigitte? Het stunlock gehalte is wel heel erg hoog
Handige counter tegen Rein charge, of mensen van de rand afslaan. Maar qua heal alleen goed als iedereen op een kluitje zit. Dat heal pack duurt gewoon te lang, maar is wel makkelijk om een pharah of tracer mee te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net mystery gespeeld en meteen de vraag van iemand van de tegenpartij hoe ik heette. En een hoi van een ander. Geen idee, iemand van hier toevallig? Mijn team iig iemand die salty was. Maar kan mezelf weinig kwalijk nemen. Zat veel op de payload. Zelfs met naked Dva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 20:00
Er is wat info gekomen over een mogelijke anniversary launch, waarin een nieuwe pirate skin voor junkrat komt. :D https://www.reddit.com/r/.../?st=jh5esfjb&sh=f485eccd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
  • Laatst online: 17-09 10:14
markdm schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:00:
Gewoon regio op US zetten, het is de hogere ping waard!
Afgelopen weekend geprobeerd, maar de hogere ping was erg irritant. Als DPS heb je er sowieso weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Wellicht dat er, als de geruchten waar zijn, wat meer spelvreugde ontstaat als je met "clans" kunt gaan werken vanaf de zomer.
Ik speel vanwege de vele disconnects (bij anderen) geen CP maar in de QP is het ook huilen met de pet op. Continu van die types die voor de respawnplek van de tegenpartij gaan hangen en dan door twee spelers bezig gehouden worden terwijl de andere vier er langs glippen. Ik ben dan volstrekt kansloos als enige die wel in de buurt van het te verdedigen punt is. Maar die eikels blijven wel spammen dat ze healing nodig hebben. Healing kunnen ze krijgen, maar niet op plaatsen waar ze niets te zoeken hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 20-09 22:29

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hm, in alle jaren dat ik speel heb ik nog nooit bij het opstarten een queue gezien, laat staan dat je positie 900 hebt ... is er iets bijzonders aan de hand? zie niks spannends aangekondigd in de launcher..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWooDs
gebeurd wel vaker op de dinsdag rond 8 uur.
mogelijk dat je al een nieuwe patch download om later te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Queues zijn vrij normaal vlak na een update, alhoewel je bijna altijd in een queue terecht komt vlak na een event-gerelateerde update.

Wat ik trouwens zeer spijtig vind is dat ze de optie 'prefer player' een tijd geleden verwijderd hebben.
Juist door deze optie was QP zeer goed te doen, omdat je met grote regelmaat met allerlei mensen speelde die je daarvoor 'preferred' hebt. Had zeker een paar honderd mensen op die lijst verzameld en kwam dus nog maar zelden mensen tegen die alles aan het verstieren waren }:|

Binnenkort maar even echt beginnen met Season 10! Ana Moira to the top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Fixer schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:04:

Wat ik trouwens zeer spijtig vind is dat ze de optie 'prefer player' een tijd geleden verwijderd hebben.
Dit vind ik ook echt jammer, die avoid optie is max 2 spelers en maar 7 dagen geldig.
Kan prima samen met de prefer optie gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
*knip* Hoe is dit Overwatch gerelateerd?

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 16-05-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol, net ejected ik uit Mecha met D.va en ineens viel ik uit de lucht kijkend van een grote afstand op de arena neer. Dat was even een wtf. Spel hing uiteindelijk, maar was heel vaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BmC1Wx1QFXEEeM4m401nRo8c/full.png

Blijkbaar ben ik niet de enige die het heeft gehad:
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20760618435

Sterker nog, nu vind ik het op heel veel plekken terug. :P Nog nooit gehad.

[ Voor 44% gewijzigd door Arunia op 19-05-2018 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
Geen idee wat het zou kunnen zijn. Vind het wel wat dubieus overkomen.

Kijk wel tegen de Anniversary event op vooral vanwege unlocks van andere events er in zitten. Zou zeggen komt er bjina op neer dat ze bepaalde events skins met pensioen sturen (ook al word dat niet specifiek gezegt)

Hopelijk is het een uit probeersel. Toch liever de dedicated stuff bij huh behorende events te unlocken.
Summer spul heb ik zo goed als alles (denk op enkele sprays/voice lines na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWooDs
Arunia schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:43:
Lol, net ejected ik uit Mecha met D.va en ineens viel ik uit de lucht kijkend van een grote afstand op de arena neer. Dat was even een wtf. Spel hing uiteindelijk, maar was heel vaag.

[afbeelding]

Blijkbaar ben ik niet de enige die het heeft gehad:
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20760618435

Sterker nog, nu vind ik het op heel veel plekken terug. :P Nog nooit gehad.
heb het zelf meerdere keren gehad al verspreid over langere tijd.
na de ene update is het goed en na de volgende week niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@WWooDs Voor mij was dit iig voor het eerst. Wel apart, maar weet ook niet of ik hem heb laten hangen of dat ik gewoon dood was gevallen en daarna verder had gekund. Maar goed, we will never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWooDs
ik ga voor zover ik me kan herinneren elke keer dood omdat je buiten de map terecht komt.

iemand al alle skins gekocht ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Heb wel geluk gehad met de 10 boxes die ik heb gekocht.

Doomfist/Symmetra/Bastion en genoeg credits voor de geweldige Orisa skin :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Heb zelf nog niks gekocht/gedaan, maar donderdag en vrijdag is mijn vrouw niet thuis, dus dochter op bed droppen en Overwatch spelen de hele avond. :P Eens zien wat er uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

WWooDs schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:34:
iemand al alle skins gekocht ? :P
Nog geen skins gekocht..
Wel de nieuwe Brigitte skin gekregen uit de gratis Legendary lootbox.

Wel jammer dat ze nu 2 lootbox varianten hebben gemaakt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Tsja Blizzard ziet de bui al aan komen nu er in verschillende landen (terecht) onderzoek wordt gedaan naar lootboxes. Wellicht ben ik een alu-hoedje maar die purchasable Mercy skin was m.i. deels een test case om te zien hoe levensvatbaar dat model kan zijn en die Legendary lootbox is een mooie manier om aan te tonen dat het toch echt geen gokken is met een gegarandeerde legendary drop.

Dat gezegd hebbende......ik wil die Mercy winged victory skin! Zo mooi :) Even kijken of ik 1800 credits bij elkaar kan sprokkelen de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:25

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

En dan krijg je met je Free-event-Lootbox de nieuwe epic skin van Junkrat en Bastion, goed begin xD
Zelf merk ik dat ik maar weinig competitive speel, persoonlijk vind ik het echt leuk, maar ik wordt werkelijk alleen maar in teams gedropt die denken dat het "Free for All is". Ik geef dat gedeelte maar op :| niks aan

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Mother_Goozz schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:31:
En dan krijg je met je Free-event-Lootbox de nieuwe epic skin van Junkrat en Bastion, goed begin xD
Zelf merk ik dat ik maar weinig competitive speel, persoonlijk vind ik het echt leuk, maar ik wordt werkelijk alleen maar in teams gedropt die denken dat het "Free for All is". Ik geef dat gedeelte maar op :| niks aan
En als je dan met vrienden samen speelt wordt je gestraft door een tegenstander met der mate hogere SR dat je alsnog verliest |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
ricjuh schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:25:
[...]

En als je dan met vrienden samen speelt wordt je gestraft door een tegenstander met der mate hogere SR dat je alsnog verliest |:(
Schijnbaar is dat dit seizoen (10) aangepast, althans heb ik van horen zeggen. Dus zou nu niet meer gestraft worden door gezellig met vrienden te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 23-05-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
Albinoraptor schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:31:
[...]

Schijnbaar is dat dit seizoen (10) aangepast, althans heb ik van horen zeggen. Dus zou nu niet meer gestraft worden door gezellig met vrienden te spelen.

Ik moest ook meteen denken aan dat filmpje. Gisteren of eergisteren bekeken. Het schijnt dus dat je niet meer 'gestraft' wordt voor het spelen in een 6-stack, althans; het wordt je niet moeilijker gemaakt juist omdat je in een 6-stack speelt. Wel wordt een andere 6-stack gezocht die ongeveer dezelfde SR heeft. Mocht dat niet lukken, wordt je tegen bij elkaar gezochte spelers van vergelijkbare SR gezet. Ben benieuwd waar dit heen gaat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Albinoraptor schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:31:
[...]

Klinkt veel belovend, deze week maar eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ok game server vliegt eruit en iedereen wordt bestraft met puntenaftrek (+ ban)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Iemand het voor elkaar gekregen de Overwatch free weekend te downloaden op de ps4, want zoeken naar Overwatch in de store geeft iig geen Overwatch free weekend download.

Gelukt door onder trending te kijken en Overwatch te vinden. In de volgende lijst was die wel beschikbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Arunia op 27-05-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
temp00 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:27:
Dat gezegd hebbende......ik wil die Mercy winged victory skin! Zo mooi :) Even kijken of ik 1800 credits bij elkaar kan sprokkelen de komende tijd.
Als je het niet red met de credits dan kun je tijdens het volgende summer games event de skin voor 1000 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
Iemand anders nog last van Input delay's in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
Hier nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
Wat is Mystery heroes frustrerend als je alleen wat wins wilt hebben bedreft de Arcade loot chests.
2 lvls up en bijna geen wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gvd die #$%%%^$^%$ leavers in solo Q! Echt om gek van te worden. Ban die #@*(^&$*()^&#$ mongolen eens voor altijd. Sorry voor m'n rant maar echt.......grrrrrr :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@temp00 gast, chill. Het is maar een spelletje. Vervelend, maar het is maar een spelletje. Denk ook aan de mensen die op het laatst binnen komen en een verlies scherm zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja in QP of arcade ok, maar in comp is het erg vervelend.

Dat backfillen heb je niet in comp daarvoor is het juist zo frustrerend.

[ Voor 40% gewijzigd door temp00 op 31-05-2018 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
Naja QP moet je ook niet te serieus nemen. Zonet nog een speler omdat we het niet zo goed deden zijn eigen team begint uit te schelden en dan vervolgens dan ook nog over Ranked beginnen te lullen dat hij/zij daar zo goed is.

Dan nog eens proberen leiding te nemen en ons zeggen wat we moeten doen.

En dan is hij ook nog verontwaardigt dat we niet luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
temp00 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:41:
Gvd die #$%%%^$^%$ leavers in solo Q! Echt om gek van te worden. Ban die #@*(^&$*()^&#$ mongolen eens voor altijd. Sorry voor m'n rant maar echt.......grrrrrr :(
Zou daar mee oppassen wat je zegt en doet. De game kicked de laatste tijd veel mensen zonder dat ze er iets aan kunnen doen. Al regelmatig mee gemaakt de laatste 2 weken dat vrienden zonder pardon uit de server worden gegooid en er niet meer in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@temp00 Sorry, zag een Q en dacht dat je het over QP had. :P
Maar inderdaad in Comp is het wel vervelend. Wat soms nog wel leuke dingen oplevert is dat je als enige of met twee nog over blijft en dan lekker dollen met de tegen partij. Nog eens een keer vragen als het weer gebeurd om die 6 kill te krijgen oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Rule: zal best maar ik maak het ook mee dat mensen het bewust doen en eerlijk gezegd, ik speel dit spel al vanaf beta en heb het in al die tijd nog maar 2 keer meegemaakt dat ik uit een game geflikkerd ben. Sommige mensen spelen ook gewoon met gare computers/connecties. Wil niet zeggen dat dat ook bij jouw vrienden het geval is want wellicht hebben die gewoon pech.

@Arunia:
Np. Nee QP maakt me niet zoveel uit en het is ook maar een spelletje maar af en toe wel een behoorlijk frustrerend spelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wow die Sym changes zijn wel bizar zeg YouTube: Overwatch NEW Symmetra REWORK Gameplay! - ALL Abilities Breakdown!. Ik speel normaal vrijwel nooit Sym maar dit ziet er wel heel uitnodigend uit :). Ook handig dat ze die teleport knop onder dezelfde knop als acknowledge hebben gezet, scheelt weer een extra button (je moet met de nieuwe changes op een knop drukken om door de teleporter heen te gaan).

Weet iemand of de changes al live zijn? Of alleen PTR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Afgelopen tijd lekker wat potjes mystery gespeeld (as usual) en het ging eigenlijk super lekker met Reaper, Tracer en Hanzo. Gewoon kills die me normaal niet zouden lukken. Echter is het dan wel mystery waardoor je alsnog volledig ingemaakt wordt bij QP en Comp, maar goed.

Net dat filmpje even zitten kijken, maar hot damn dat is even een verandering.
Dus haar Ult is nu een big ass barrier. Haar Photon beam is nu niet meer tracking en rechtermuis blijft nog steeds charge echter ziet het er sneller uit qua movement. Daarnaast zet ze twee portals neer van waaruit je heen en weer kunt. Echter zie ik niet helemaal of die teleporter blijvend is en of zij er alleen gebruik van kan maken of zo ook het hele team.

Hmm, zie net dat Symmetra op dit moment ook een shield generator heeft. Geen idee hoe je die dan weer deployed als ultimate. Best dom eigenlijk dat ik dat niet wist. Hoor wel vaak het commentaar van je mede characters. The enemy has a shield generator. Maar dacht dat dit altijd ging om dat ding van Orisa of een vage opmerking over de teleporter. Echt zelf nog nooit gebruikt. 8)7
Blijkbaar dus 2x Q drukken en dan plaatsen.

Hanzo is ook aardig veranderd en viel me op dat hij kan jump of soort sprong dash eigenlijk wat ik al regelmatig gebruikt heb.

[ Voor 70% gewijzigd door Arunia op 06-06-2018 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Deze week nieuwe PC onderdelen besteld. Dan gaan we van PS4 over naar PC met Overwatch.
Ben benieuwd of ik op dezelfde SR uit kom :9

Vind het wel jammer dat ik mijn skins en lvl niet over kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Welcome to the masterrace }) Vergeet niet je ervaringen van PS naar PC hier te delen, ben wel benieuwd :) Ik denk dat het flink anders voor je gaat zijn.

Ben zelf al heel lang nieuwsgierig hoe het is om OW op de PS4 te spelen als PC-speler. Binnenkort maar eens bij m'n zus langs om haar PS4 te misbruiken als er weer een F2P weekend is :P.

Pagina: 1 ... 31 ... 38 Laatste