Even een ervaringsverhaaltje van mijn kant, ik zie hier hoge SRs voorbij komen maar ben erg benieuwd of men hetzelfde ervaart in de lage SRs en of men tips heeft hoe je hier uit kan komen.
Een week voor het einde van het vorige seizoen zat ik in de 2100, toen letterlijk 10 keer achter elkaar verloren , niet eens met slechte teamplay. Maar het leek alsof ik echt tegen spelers speelde die veel hogere skills hadden dan hun SR aangaf. Soms heb ik het gevoel dat je wordt toegevoegd aan teams die eenzelfde drop in sr/#spelletjes hebben. Enfin, toen vol frustratie maar gestopt en aantal dagen daarna weer verder gegaan. Sindsdien zit ik onder de 1800 SR ook in het nieuwe seizoen. Maar vind het erg lastig om eruit te komen want speel zovaak met de instantly DPS/Widow picks, zonder enige communicatie. Mijn stats vind ik verdienstelijk, zeker als je sowieso iedere keer in de top 3 komt t.o.v. je heroe/rol in het team.
Herkennen andere spelers dit ook? 'Vroeger' toen ik nog DOTA speelde had je ook zo'n skill rating level waarin je 9 van de 10 keer met gasten speelde die niks met 'teamplay' te maken wilde hebben aka trolls.
Hebben jullie tips? Kan ik bijv. mijn account reseten ofzo? Of moet ik wachten tot een goed team, en ervoor zorgen dat je daarna een aantal spelen achter elkaar samen speelt?
Edit: ik had wat verder terug moeten lezen, maar het ligt iig aan de tijd van de dag idd. Overdag ervaar ik ook meer trollen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Wonkbonko op 03-05-2018 16:51
]