De reden dat dat ik al 9 seizoenen lang competitive speel. Ondanks dat ik al 7 seizoenen op master blijf hangen, en ondanks dat ik gemiddeld 48% van mijn games verlies. En altijd
solo que.
de game start, blizzard world.
"Hey guys", klinkt het volledig rond. inclusief een Dame die natuurlijk mercy main is ;-).
We starten als attack. Ik begin met zeggen dat ik goede ervaringen heb met een jumpy setup. voor punt A. Met spawnkillen enzo. Ik stel voor om te kiezen uit bijvoorbeeld: Genji, tracer, sombra, winston, diva, moira, mercy, lucio... etc etc.. movement is key.
Het team vormt: Moira, genji, tracer, diva, winston en ik ga lucio om de perfecte setup te maken.
[dit heet dus Dive setup haha ]
"Lets go bottom left ill use speed to push point. Ignore them defending top go straight for point"."....
Na de start volgt iedereen elkaar bottom left, en klokslag 30 seconden later cappen wij punt A omdat de tegenstander compleet verrast is..
de 2e cap is veel moeilijker, want spawn advantage defenders is gigantisch. NA 2 pushes zeg ik iedereen om te switchen naar shield setup. Reinhart, orisa, etc etc. Alles voor een stevige payload.
De setup veranderd waarbij reinhart en mcgree komen. En ikzelf ga voor mercy.
Met een triple kill van mcgree ult achter de nieuwe shield van rein wordt de push ingezet. en met nog 2 minuten over pakken we het punt.
De laatste "stretch" is een grote chaos die moeilijk te coordineren is. Op 10 meter van de finish zijn we tevreden en switchen we naar defence. Waar ik al heel de game naar uitkijk.
Als torbjorn main is blizzard world punt a een heerlijke tractactie. Zoveel verhogingen zoveel hoeken. Ik speel samen met zen rond mijn turret.
Hilarisch kijk ik toe hoe een pushende doomfist hun aanval inluid die een kopie is van wat wij deden. Jammer genoeg staat mijn turret daar om doomfist snel naar de eeuwige jachtvelden te wijzen. De rest van het 6 koppige team wordt daarna snel opgerold.
In totaal wordt er 4~6 keer gepushed, inclusief changes van de aanvaller naar bijvoorbeeld hanzo om mij te counteren, maar helaas, we zijn te goed bezig als team.
0,0%%, dat is wat ze als eindresultaat neerzetten.
We genieten nog even van de Mcgree ult en wensen elkander veel succes in verdere games.
Deze ene game. Deze ene random solo que met 5 andere random gasten. alleen deze game compenseert minimaal 25 terechte losses of 10 salty games.
Dit is waarom ik na 9 seizoenen zonder vooruitgang nog steeds comp speel

.