Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ricmaniac schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:36:
wauw what the actual fuck heeey

2 seizoenen achter elkaar diamond en afgelopen seizoen 3100.. ik doe net me placements en ik ging inderdaad slecht 2-8 maar nu ben ik placed in fucking 2600 :S dit vind ik echt bizar.
Placements zijn raar ja.

Maar als je nu nog je placements doet dan heb je waarschijnlijk een tijdje niet gespeeld en misschien ben je daarom wel iets minder scherp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Gedaan met competitive voor mij.
De community heeft het volledig om zeep geholpen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tomski1986 op 18-02-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 22:56
Ricmaniac schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:36:
wauw what the actual fuck heeey

2 seizoenen achter elkaar diamond en afgelopen seizoen 3100.. ik doe net me placements en ik ging inderdaad slecht 2-8 maar nu ben ik placed in fucking 2600 :S dit vind ik echt bizar.
Ik had ergens gehoord dat hoe langer je niet gespeeld hebt hoe invloedrijker je placement matches zijn. De gedachte hier achter is dat spelers die lang niet gespeeld zijn achteruit gegaan zijn in skills en dan sneller in hun echte rating zullen komen. Zelf vind ik dit een erg stom systeem omdat dat er voor zorgt dat je gewoon door pech compleet verkeerd kan eindigen.

Nog een andere vraag, wanneer eindigt dit competitive seizoen? Ik wil nog flink klimmen in SR maar ik weet niet of ik daar de tijd voor heb.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
markdm schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:15:
[...]

Nog een andere vraag, wanneer eindigt dit competitive seizoen? Ik wil nog flink klimmen in SR maar ik weet niet of ik daar de tijd voor heb.
Je hebt nog een week, of iets minder.

Je kan het ingame zien bij de informatie-knop van competitive play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Nieuwe gamemode ontdekt, wist helemaal nog niet dat het bestond: competitive capture the flag. Hele leuke nieuwe maps, echt genieten. Nu ranking 2111, dus niet supergoed ofzo, maar - nogmaals - wel erg leuk. Speel er alleen maar WM eigenlijk en win (tot nu toe) bijna alles. Ook veel minder salty dan normaal competitive, leuk man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Raptar schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:42:
Nieuwe gamemode ontdekt, wist helemaal nog niet dat het bestond: competitive capture the flag. Hele leuke nieuwe maps, echt genieten. Nu ranking 2111, dus niet supergoed ofzo, maar - nogmaals - wel erg leuk. Speel er alleen maar WM eigenlijk en win (tot nu toe) bijna alles. Ook veel minder salty dan normaal competitive, leuk man!
Dat is een speciale gamemode van het Chinees nieuwjaar event. Over twee week zal die niet meer bestaan, dus geniet er van zo lang het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
BlackMage schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:49:
[...]

Dat is een speciale gamemode van het Chinees nieuwjaar event. Over twee week zal die niet meer bestaan, dus geniet er van zo lang het kan :)
Dat vind ik wel echt balen man, ze kunnen het er toch gewoon inhouden? Snapte dat ook niet met dat Lucioball, dat zijn gewoon leuke sidegames. Als je het toch al hebt ontwikkeld, why not keep it there?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:08
Op zich is dat jammer inderdaad, maar aan de andere kant, als je alle 'fun' modes er in laat dan heb je ook het risico dat je lege modes krijgt waar je heel lang zit te wachten tot er eens genoeg spelers zijn om een match te starten. Het feit dat ze beperkt zijn zorgt er denk ik voor dat ze beter bevolkt blijven omdat spelers punt 1 het nieuw is en spelers weten dat ze er nu inderdaad van moeten genieten want het gaat weer weg, en punt 2 zijn er gewoon minder modes om alle spelers over uit te smeren dus sowieso al meer spelers per mode gemiddeld.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:08
Tomski1986 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:21:
Oprecht, switch naar servers van North America.
Ik heb dit een tijdje terug gedaan, omdat iemand anders het hier in het forum zei dat dat een stuk beter was.

Can confirm. Speel zelf altijd in silver/gold, maar veel betere (positievere) communicatie. Mensen die bereid zijn om te fillen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
timwijn schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:12:
[...]

Oprecht, switch naar servers van North America.
Ik heb dit een tijdje terug gedaan, omdat iemand anders het hier in het forum zei dat dat een stuk beter was.

Can confirm. Speel zelf altijd in silver/gold, maar veel betere (positievere) communicatie. Mensen die bereid zijn om te fillen, etc.
Waarschijnlijk was ik dat die dat zei. Alleen zelf ben ik weer terug naar EU servers, ik had op de NA servers voor lange tijd goede ervaringen maar ik kreeg af en toe disconnects, bovendien heb je vooral in de hogere ranks erg oneerlijke matches zo laat (voor NA tijden), ik heb meerdere keren een top500 en een diamond in dezelfde match gehad. Maar ik denk dat ik s'avonds weer over ga naar NA servers, alleen gewoon niet overdags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:08
markdm schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:21:
[...]

Waarschijnlijk was ik dat die dat zei. Alleen zelf ben ik weer terug naar EU servers, ik had op de NA servers voor lange tijd goede ervaringen maar ik kreeg af en toe disconnects, bovendien heb je vooral in de hogere ranks erg oneerlijke matches zo laat (voor NA tijden), ik heb meerdere keren een top500 en een diamond in dezelfde match gehad. Maar ik denk dat ik s'avonds weer over ga naar NA servers, alleen gewoon niet overdags.
Zou heel goed kunnen dat jij dat was :)

Zelf geen last van disconnects (en ook geen lag). En aangezien ik een stuk lager dan jij speel, geen last van oneerlijke matches tot nu toe.

Overigens, thanks voor de tip, beleef weer een stuk meer plezier aan Overwatch dan een tijd geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja N/A is iig een stuk beter qua communicatie omdat je gewoon totaal geen language barriers hebt.
Enige probleem is dat ik merk dat het latency verschil toch wel uit maakt. Vooral met projectile heroes zoals Hanzo en Mei met der right click merk ik een best groot verschil.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Dit weekend ook weer redelijk zinloos qua rank. Van 2186 naar 2049... Wel lekker met Roadhog gespeeld, dat dan weer wel. Maar goed, voor een "dagje" spelen op zondag is dit geen best resultaat weer.

You win some, you lose more.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LlfhDyK.png

[ Voor 17% gewijzigd door Ebayzo op 19-02-2018 12:26 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Tomski1986 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:21:
Ik begrijp je helemaal, ik speel hierdoor gewoon bijna geen competitive meer. Indien dit goed uitgevoerd zou zijn zou Overwatch echt één van de beste spellen ooit zijn. Nu begrijp ik dat je daar zelf ook onderdeel van bent, alleen uiteindelijk toch maar tot een bepaalde hoogte.

Arcade games houden de aandacht ook wel aardig vast, so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Tja, maar het op de community afschuiven is ook twijfelachtig... Uiteindelijk is het aan Blizzard om een goede omgeving te creëren en alleen maar 'play nice now boys...' zeggen in een paar updates en de uitwassen straffen is blijkbaar niet genoeg.

Ik denk toch dat ze naar een role select systeem toe zouden moeten. Ja, het zou mogelijk wat beperkend kunnen worden in maffe nieuwe team comps, maar het probleem nu is dat je zomaar met 4 healer mains in een team gegooid kan worden. Zelfs als die dan wel bereid zijn om te flexen zullen ze nooit op het niveau een DPS of tank spelen van de rank waar ze zitten, want daar zijn ze gekomen als healer. En hetzelfde gaat natuurlijk precies andersom met teveel DPS of tank mains. En dan verlies je want je kunt niet de hero spelen waar je goed in bent, en op een gegeven moment schiet je naar 'fuck it ik speel gewoon wat ik wil' en ben je een one-trick en krijg je belabberde team comps...

Tuurlijk, het zou ideaal zijn als iedereen alle heroes kon spelen, maar dat is een utopie die nooit uit gaat komen. In ieder geval niet op ongeveer hetzelfde niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Laatste week van competitive is ingegaan. Weet nog van season 1 t/m 5 dat dit altijd een drama was. Mensen die hun gewenste rank hebben aangetikt en vervolgens de boel verstieren voor andere mensen.

Laatste paar weken het spel weer opgepakt met season 8. Heb ook mijn rank veilig gesteld en ga niet meer spelen vanwege bovenstaande reden... decay timer is langer dan de resterende tijd van het seizoen dus hoef gelukkig ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
Mijn rank is op dit moment 1300 en nog iets. >_>
Je kunt zien dat ik vrij weinig tijd heb om goed te spelen. :P Meestal alleen de eerste 8 en dan klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Vraagje, ik ben afgelopen zondag eindelijk voor het eerst Diamond geworden op de PS4 (3004 SR). Nu durf ik niet meer te spelen omdat het seizoen nog maar 5-6 dagen loopt. Kan Decay er voor zorgen dat ik terug zak naar platinum als ik deze week mijn 7 games niet speel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Rule schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:39:
Vraagje, ik ben afgelopen zondag eindelijk voor het eerst Diamond geworden op de PS4 (3004 SR). Nu durf ik niet meer te spelen omdat het seizoen nog maar 5-6 dagen loopt. Kan Decay er voor zorgen dat ik terug zak naar platinum als ik deze week mijn 7 games niet speel?
Weet niet hoe het op console zit, maar op PC kun je op het Competitive menuscherm zien hoeveel dagen het nog duurt tot je gaat decayen. Je kan ook zien hoe lang het seizoen nog duurt op dat zelfde scherm, dus dan is het een simpel rekensommetje. Houd er wel rekening mee dat het in dagen aangegeven staat: als er bijvoorbeeld bij allebei 6 dagen staat, dan kan het nog steeds zo zijn je decay krijgt omdat je decay timer een paar uren eerder afloopt dan het seizoen.

Als er 6 dagen staat is het minimaal 6 dagen + nog een beetje (1 minuut tot 23 uur en 59 minuten).

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 23:25

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Speelt toch weer lekker weg na een jaartje afwezig te zijn geweest, maar een ding is gelijk gebleven die ongelooflijke k*t widow players die maar alleen maar van achterin zitten te klooien. Ik snap werkelijk niet wat er leuk aan is en verpest zo enorm de game (speel veel Moira, maar in 1 schot dood) ohja en het lijkt erop dat nu iedereen Widows wil spelen kom ze werkelijk iedere game tegen en worden vaak als eerste gekozen.

Altijd mooi om te zien dat als je dichtbij komt dat ze 9/10x een skill van niks hebben, snipen van een afstand is natuurlijk ook dikke skill ;) >:)

Anyway wat speelt Moira lekker weg zeg! Mijn fav. character atm _/-\o_

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
@Mother_Goozz Ligt wellicht aan het niveau waar je op zit. Ik kom ze niet heel vaak tegen, maar als ik ze tegenkom al dan niet in eigen team, dan zijn ze best goed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Widow kan nuttig zijn, maar soms.ook volledig zinloos. Heb momenteel echt weer lol in het spel sinds ik roadhog ben gaan spelen.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Mother_Goozz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:54:
Speelt toch weer lekker weg na een jaartje afwezig te zijn geweest, maar een ding is gelijk gebleven die ongelooflijke k*t widow players die maar alleen maar van achterin zitten te klooien. Ik snap werkelijk niet wat er leuk aan is en verpest zo enorm de game (speel veel Moira, maar in 1 schot dood) ohja en het lijkt erop dat nu iedereen Widows wil spelen kom ze werkelijk iedere game tegen en worden vaak als eerste gekozen.

Altijd mooi om te zien dat als je dichtbij komt dat ze 9/10x een skill van niks hebben, snipen van een afstand is natuurlijk ook dikke skill ;) >:)

Anyway wat speelt Moira lekker weg zeg! Mijn fav. character atm _/-\o_
Als een vijandige Widow jou op Moira steeds af knalt dan klinkt dat alsof die best goed bezig is :P

En zo makkelijk is dat snipen niet, die 1hk heb je alleen met een headshot en tenzij jij stil staat of heel voorspelbaar beweegt is dat zo makkelijk nog niet. Widow is ook echt een pure sniper dus logisch dat die het minder goed doet als je bij ze in de buurt komt.

Ik kan er zelf overigens niet veel van met Widow en vind het ook irritant om met één schot dood te zijn, maar dat betekent dan dat ik beter op moet letten waar ik loop om de Widow geen easy kills te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Zelf altijd gemixte ervaringen als Widow, ene keer zonder problemen 20 kills zonder dood te gaan en de andere keer krijg ik niet eens de kans iemand te killen. Als het niet wil switch ik wel vaak snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Interessante nieuwe aanwinst voor Seoul Dynasty!

Seoul Dynasty

:+ O-)

edit na kijken Seoul Dynasty - LA Valiant...
Ik moet zeggen dat het een stuk leuker is om te kijken met de Mercy nerfs er door nu, teamfights waren we me voorheen te lang en chaotisch met heroes die neer gingen en gelijk weer gerest werden. Meeste grote teamfights kon ik echt niet meer volgen wat er allemaal gebeurde en dat is nu een stuk beter te doen.

[ Voor 53% gewijzigd door Finraziel op 23-02-2018 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:59
Hoi,

Heb sinds kort een vaag probleem tijdens Overwatch wat het bijna onspeelbaar maakt.

Voordat een spel begint werkt alles normaal. ik kan mijn linker muisknop gewoon ingedrukt houden en bijv soldier/tracer schiet gewoon het hele magazijn leeg.

Zodra het spel begint en ik close range met een tegenstander kom stopt het schieten en moet ik opnieuw de knop indrukken. Dit gebeurd bij alle classes, Hanzo laat pijlen zomaar los, mercy stopt met healen etc. het spel draait verder gewoon vloeiend en het beeld hapert niet. Bewegen blijft dus ook de hele tijd gewoon normaal.

Al geprobeerd:
Alle drivers bijgewerkt (Windows 10, Logitech G403, Mainboard, VGA)
Modem/Router/Switch gereset
Overwatch verwijderd en opnieuw geinstalleerd
In Windows zelf geen probleem (muis ingedrukt houden en kaders maken)
Andere schiet spellen geprobeerd maar het probleem is dan niet aanwezig dus een defecte muis lijkt me onwaarschijnlijk.

Mijn laatste poging zou alleen nog een Windows re-install zijn maar daar word ik niet al te vrolijk van.

Iemand nog enig idee wat anders ik zou kunnen proberen?

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Xhale schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:00:
Hoi,

Heb sinds kort een vaag probleem tijdens Overwatch wat het bijna onspeelbaar maakt.

Voordat een spel begint werkt alles normaal. ik kan mijn linker muisknop gewoon ingedrukt houden en bijv soldier/tracer schiet gewoon het hele magazijn leeg.

Zodra het spel begint en ik close range met een tegenstander kom stopt het schieten en moet ik opnieuw de knop indrukken. Dit gebeurd bij alle classes, Hanzo laat pijlen zomaar los, mercy stopt met healen etc. het spel draait verder gewoon vloeiend en het beeld hapert niet. Bewegen blijft dus ook de hele tijd gewoon normaal.

Al geprobeerd:
Andere schiet spellen geprobeerd maar het probleem is dan niet aanwezig dus een defecte muis lijkt me onwaarschijnlijk.

Mijn laatste poging zou alleen nog een Windows re-install zijn maar daar word ik niet al te vrolijk van.

Dat klinkt wel heel vaag... Heb je eventueel een andere muis, liefst compleet ander merk, om toch eens te proberen? Ander merk zodat je andere drivers gebruikt...
Heb je bepaalde software geïnstalleerd waarmee je bv macro's kunt programmeren?
Je zou ook eens schieten kunnen binden aan een knop op je keyboard en kijken of het dan nog gebeurt. Zo ja dan heeft het in ieder geval niks met je muis of de driver daarvan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik had vandaag wel zin om overwatch te spelen maar ik wou het niet riskeren om nog uit GM te droppen in mijn season end rank, dus ik heb fftjes genji paintball gedaan. Echt leuk om te doen, het is gewoon FFA waarin iedereen genji is, je geen shuriken hebt, de dash een cooldown heeft van 2 seconde en iedereen maar 20 HP heeft. Ook weer eens eventjes plays.tv uitgetest om highlights op te nemen, dus hier 3 POTG's die ik hierin vandaag gehaald heb :) :

https://plays.tv/video/5a...genji-paintball?from=user

[ Voor 8% gewijzigd door markdm op 24-02-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Kan je dan niet beter McCree headshot only 20hp doen? Daar leer je ook nog wat van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
BlackMage schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:33:
Kan je dan niet beter McCree headshot only 20hp doen? Daar leer je ook nog wat van :P
Nou eigenlijk doe ik voornamelijk Genji paintball of Ana paintball, zelf hou ik niet zo veel van McCree hs only omdat het te moeilijk en te random is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
markdm schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:43:
[...]

Nou eigenlijk doe ik voornamelijk Genji paintball of Ana paintball, zelf hou ik niet zo veel van McCree hs only omdat het te moeilijk en te random is.
Wat is "paintball" eigenlijk? Een benaming voor insta kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
BlackMage schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:55:
[...]

Wat is "paintball" eigenlijk? Een benaming voor insta kill?
Inderdaad, als je bij de custom games "paintball" ziet staan betekent dat inderdaad dat het een one hit kill is. Voor Genji is dit een Dash, voor andere heroes gewoon een enkel schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:59
Finraziel schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:24:
[...]

Dat klinkt wel heel vaag... Heb je eventueel een andere muis, liefst compleet ander merk, om toch eens te proberen? Ander merk zodat je andere drivers gebruikt...
Heb je bepaalde software geïnstalleerd waarmee je bv macro's kunt programmeren?
Je zou ook eens schieten kunnen binden aan een knop op je keyboard en kijken of het dan nog gebeurt. Zo ja dan heeft het in ieder geval niks met je muis of de driver daarvan te maken.
Lijkt inderdaad toch aan de muis te liggen. Even een elcheapo geregeld en daar gewoon niets mee aan de hand. Nu nog even uitvogelen hoe op te lossen.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
markdm schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:03:
[...]

Inderdaad, als je bij de custom games "paintball" ziet staan betekent dat inderdaad dat het een one hit kill is. Voor Genji is dit een Dash, voor andere heroes gewoon een enkel schot.
Nu voel ik me oud. Vroegah noemde je dat instagib :P

M-m-m-m-m-monsterkill-kill-kill!

Persoonlijk als ik OW speel dan wil ik plezier hebben EN het gevoel hebben dat ik er betere speler van wordt. Anders kan ik wel netflix aan zetten 8)

De meeste arcade en custom games vind ik niet beide hebben. Die McCree hs only waar ik het over had is een goede oefening voor hitscan, maar het is inderdaad niet echt super leuk. Maar andere dingen zijn weer precies andersom.

Total Mayhem is een dirty pleasure van mij. Maar heb echt het gevoel dat ik iq punten verlies door het te spelen :P Maar als Zarya (die vrijwel nooit iemand kiest in die mode) ben je vrijwel onsterfelijk en je strooit met gravs alsof het pepernoten zijn :P
Xhale schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:15:
[...]

Lijkt inderdaad toch aan de muis te liggen. Even een elcheapo geregeld en daar gewoon niets mee aan de hand. Nu nog even uitvogelen hoe op te lossen.
Dit heb ik met meerdere (3 nu, allen binnen 2 jaar middelmatig gebruik) Logitech-muizen gehad. Ook erg herkenbaar dat je soms dubbelklikt als je dat niet wilde. En dat waren niet eens instap versies. Ik zweer nog steeds bij dat merk, zodra ik het weer merk accepteer ik dat ik een nieuwe moet halen.

Als je nog garantie hebt (zo oud is de g403 niet dacht ik) dan zou ik dat gewoon proberen. Als dat geen optie meer is dan is er weinig wat je kan doen. Het is geen slecht contactje of iets dat los zit, het is gewoon het schakelaartje wat niet meer goed is.

[ Voor 28% gewijzigd door BlackMage op 24-02-2018 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gister sinds tijden een lekker avondje gehad. Ik weet niet of het met seizoens eind te maken heeft gehad maar de eerste game begon al lekker; Junkertown defense waar de enemy nauwelijks de spawn uit kon komen. Tweede ronde hoefde we de cart maar iets van een meter vooruit te pushen. Daarna bijna alleen nog maar wins. Eindscore iets van 12-2. Kan slechter :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zota
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:04
Xhale schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 00:00:
Hoi,

Al geprobeerd:

Heb ik zelf ook last van. Ik heb een Logitech G403 muis. Als je googled zijn er wel meer meldingen te vinden van dit probleem bij die muizen i.c.m overwatch. Ben helaas nog geen oplossing tegengekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik krijg echt het schijt van die Russen in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Tomski1986 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:54:
Ik krijg echt het schijt van die Russen in het spel.
No offense, maar... vind je het spel nog wel leuk? Afgaand op je regelmatige korte gefrustreerde posts lijkt het soms alsof je beter een andere game of hobby zou kunnen zoeken... Niet lullig bedoeld, ik vraag mezelf ook wel eens hetzelfde af. Overwatch lijkt iets verslavends te hebben waardoor je terug blijft komen ondanks dat je regelmatig zit te frusten, maar dan zou het ook tijd kunnen zijn om eens serieus te kijken of het het nou wel waard is. Ik ben daar zelf nog niet helemaal uit (en dan speel ik het nog niet eens zoveel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ach als je frustraties oplopen tot een punt dat je iets kwijt moet, dan liever hier in dit topic iets zetten dan ingame het spel voor je teamgenoten (nog verder) verpesten :P

En daarbij, het zit in onze psyche om meer plezier/voldoening uit iets te halen zodra het niet gegarandeerd is dat we dat plezier/voldoening krijgen. Als elke match 100% leuk was dan was je er snel zat van, hoe raar dat ook klinkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Lol nog 200 sr kunnen stijgen. Blijf gold, maar ach 🤗

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik heb het seizoen gelukkig nog goed afgesloten. Op mijn eerste account season high 3899 en season end 3518, op mijn tweede account season high 4170 en season end 4011. Gelukkig dus nog net in masters en GM. Nu hopen dat ik dit seizoen T500 aan kan tikken, ook al is het maar voor eventjes! :)

Hiernaast heb ik gisteren, aangezien ik geen comp wou doen, eventjes doomfist geprobeerd te leren. Ik wil doomfist aan mijn hero pool toevoegen aangezien ik goed wil worden in een divers lijstje heroes waarbij aim minder belangrijk is. Maar wat een verschrikkelijk moeilijke hero is dat toch. Echt alles gaat mis terwijl het er zo makkelijk uitziet wanneer je met Chipsa mee kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Haha ja die Chipsa vliegt echt over de map alsof het niks is, ziet er idd heel makkelijk uit. Ik heb bij hem ook heel vaak van die momentjes van 'oh dus dat kan ook' of 'oh zo moet het'. Als ik het dan zelf probeer ben ik bij het eerste moment dat ik in de buurt kom van de tegenstander al dood. Maar dat is wel met meer van die top500 spelers. Soms zie ik die Calvin op McCree en dan raak ik echt super geïnspireerd, log ik vervolgens zelf McCree, raak ik geen fuck :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
temp00 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:10:
Haha ja die Chipsa vliegt echt over de map alsof het niks is, ziet er idd heel makkelijk uit. Ik heb bij hem ook heel vaak van die momentjes van 'oh dus dat kan ook' of 'oh zo moet het'. Als ik het dan zelf probeer ben ik bij het eerste moment dat ik in de buurt kom van de tegenstander al dood. Maar dat is wel met meer van die top500 spelers. Soms zie ik die Calvin op McCree en dan raak ik echt super geïnspireerd, log ik vervolgens zelf McCree, raak ik geen fuck :P
Inderdaad, vooral bij pine ziet het er echt uit alsof alles wat hij doet totaal niet moeilijk is, puur door zijn aim techniek met goede crosshair placement in plaats van flickshots. Maar wanneer ik het zelf probeer gaat echt alles mis. :+
Ook bij doomfist zien de combos er zo makkelijk uit, je gaat naar high ground, slam > schiet > uppercut > schiet > punch om te ontsnappen en misschien nog iemand te raken. Ik oefen het eventjes in de practice range en het gaat super goed. En dan quickplay... Geeneens de slam gaat goed raak. Ook na een uppercut, wanneer chipsa uppercut doet vliegt de tegenstander perfect voor hem waarna hij makkelijk een headshot kan schieten, bij mij lijkt het net of de tegenstanders vlak voor een uppercut naar een andere dimensie verdwijnen. Valt nog veel te oefenen dus, ik vraag me ook wel af of het het oefenen waard is, maar doomfist is gewoon zo leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Komt wel bij kijken dat Doomfist nog wel wat bugs heeft, zoals punches die gewoon door iemand heen gaan zo af en toe. Zolang je maar realiseert dat Doomfist zeker tegen bepaalde characters totaal geen drol kan uithalen komt het wel goed (een Sombra/Bastion/Orisa om een paar te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:18
Zijn er hier mensen die al theorieën hebben over de laatste hints van Blizzard mbt Hero 27. Mijn persoonlijke theorie is dat het niet Emre of Brigitte zal zijn maar een omnic die Torbjörn heeft verwondt. Dat is tot nu toe de enige link tussen de 2 updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
japie06 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:50:
Zijn er hier mensen die al theorieën hebben over de laatste hints van Blizzard mbt Hero 27. Mijn persoonlijke theorie is dat het niet Emre of Brigitte zal zijn maar een omnic die Torbjörn heeft verwondt. Dat is tot nu toe de enige link tussen de 2 updates.
Meestal teasen ze de hero al in eerdere media, in dit geval is Brigitte al geteased in de Reinhardt short. Zelfde voor Moira die in de Doomfist comic geteased werd voordat ze uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:36

NoTimeRemains

I know

ik hoop dat het een nieuwe tank is, ik krijg Reinhardt maar niet onder de knie en Orissa vind ik gewoon niet leuk. Winston gaat steeds beter, net als D.Va. Zarya en Roadhog zijn mijn favoriet.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Brigitte was al veel eerder geteased in comics, het was al bekend dat ze met Reinhardt reisde. Het is zeker mogelijk dat zei de nieuwe hero wordt, en ik zou het best vet vinden. Maar ik denk niet dat zei het is. Emre is compleet nieuw en wordt in de tweede teaser niks over gezegd.
NoTimeRemains schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:25:
ik hoop dat het een nieuwe tank is, ik krijg Reinhardt maar niet onder de knie en Orissa vind ik gewoon niet leuk. Winston gaat steeds beter, net als D.Va. Zarya en Roadhog zijn mijn favoriet.
Ik hoop ook op nieuwe tank, maar een defense hero erbij zou ook niet misstaan.

[ Voor 41% gewijzigd door japie06 op 26-02-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik hoop ook erg dat Bizzard snel een paar nieuwe tanks uitbrengt, de variatie in de tanks is nog te klein. Vooral voor comps zoals quad of triple tank zijn er een paar must picks, ik hoop dat de variatie in de tank lineup zo omhoog gaat dat zelf bij zulke speciale comps een hoop variatie mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
In het geval van Emre...
Het team dat op pad ging in Turkije bestond uit Ana, Reinhard, Torbjorn en Emre. Dan denk je, een logisch team (net als in Uprising) event van healer, tank, aanvaller en een "specialist". Maar Ana was op dat punt in tijd een echte sniper, niet een support sniper. Daarom denk ik dat Emre de "medic" van het team was, en als we Emre krijgen als Hero dat hij/zij een support zal zijn.

In het geval van Brigitte...
Een tank klinkt logisch, aangezien ze Rein zijn armor onderhoudt en als een soort "squire" met hem mee gaat tijdens zn avonturen. Maar ik denk dat ze ook wel een 'niet healer support' (zoals Sym) kan gaan worden. Met de mogelijkheid om armor en te repareren (healen) of te versterken. Dan denk je, dat doet dr vader al... maar Torb krijgt (net als Sym) een rework binnenkort, dus misschien dat ze zn armorpacks wel weghalen in ruil voor iets anders :)

Jeff zei dat hero 27 "meta changing" zou zijn. Dat zie ik niet gebeuren tenzij die hero een mustpick maken, iets wat ze juist proberen te voorkomen. Maar wat als hij het niet over de ingame hero "meta" had, maar over de "meta" die we gewend zijn van 1 nieuwe hero tegelijk krijgen. Daar komt nog bij dat je met meerdere nieuwe heroes wel de ingame "meta" kan omgooien zonder 1 hero mustpick te maken :P Hoe meta is dat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Meta changing zou een nieuwe anchortank o.i.d. zijn. Of een hele ander soort tank. Daarmee zou jouw suggestie voor Brigitte wel dicht in de buurt kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
japie06 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:29:
Meta changing zou een nieuwe anchortank o.i.d. zijn. Of een hele ander soort tank. Daarmee zou jouw suggestie voor Brigitte wel dicht in de buurt kunnen komen.
Na de nieuwe teaser van hierjuist lijkt het me vrijwel zeker dat het Brigitte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Welke teaser?

Overigens...wat is CTF pure aids zeg. Denk in de season downtime even proberen maar verschrikkelijk...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ebayzo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:22:
Welke teaser?

Overigens...wat is CTF pure aids zeg. Denk in de season downtime even proberen maar verschrikkelijk...
Niet helemaal eerlijk om dat te vergelijken met een ziekte die wereldwijd voor heel veel verdrietigheid zorgt....

Maar ik snap wat je wilde zeggen. Overwatch is gewoon niet geschikt voor CTF. Maar dat hoeft ook niet :) Van alle PVP event brawls is dit echt de zwakste. De nieuwe map en balance hebben daar niks aan veranderd.

Ik hoop dat ze Ayutthaya nog kunnen ombouwen tot een control map. Want het zou zonde zijn om dat design te laten schieten. Misschien met nog 2 andere “enkele” control maps samen in 1 set (ipv 3 in de zelfde regio). Antartica en Chateau ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@BlackMage Overwatch zorgt wereldwijd ook voor veel verdriet. Maar ik werk 100m van de Bond tegen het vloeken dus ik snap waar je heen wilt met je opmerking ;)

Toch nog even de CTF placements afgerond en mooi op silver uitgekomen :) Het is beter dan off season ranked.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
BlackMage schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:54:
Ach als je frustraties oplopen tot een punt dat je iets kwijt moet, dan liever hier in dit topic iets zetten dan ingame het spel voor je teamgenoten (nog verder) verpesten :P

En daarbij, het zit in onze psyche om meer plezier/voldoening uit iets te halen zodra het niet gegarandeerd is dat we dat plezier/voldoening krijgen. Als elke match 100% leuk was dan was je er snel zat van, hoe raar dat ook klinkt :P
Dat is inderdaad wel een goed punt wat je daar maakt... ik reageer wat later omdat ik er tussen de bedrijven zo'n beetje over na zat te denken, maar inderdaad. Volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt dat je 100% leuke matches sneller zat zou worden, maar het is wel zo dat als iets altijd leuk is maar dan minder leuk wordt (wat altijd gebeurt in een game waar je in feite altijd hetzelfde blijft doen), dat je veel sneller er mee stopt. Iets wat soms leuk is en soms niet, daar blijf je toch van verwachten dat het waarschijnlijk wel weer leuk wordt.

Het pakt mooi samen met andere verslavingstheorieën, een onvoorspelbare beloning leidt tot gedrag dat veel langer duurt om uit te doven als de beloning stopt. Een rat in een kooi met een hendel die altijd een beloning krijgt als hij op die hendel drukt, maar dan opeens niet meer, zal snel stoppen met op die hendel drukken. Een rat in zo'n zelfde kooi die soms wel en soms geen beloning krijgt als hij op die hendel drukt blijft het veel langer proberen, want je weet maar nooit wanneer de hendel ineens toch weer werkt.

Het is hetzelfde wat lootboxes zo gemeen maakt. En hoe je dieren traint met bijvoorbeeld clicker training (als je een dier leert wat de clicker is dan moet je ze iedere keer belonen, maar daarna val je af naar soms wel en soms niet de clicker gebruiken en te belonen om het uiteindelijk gewenste gedrag aan te leren).

Of dat nou uiteindelijk een positief punt is voor Overwatch vanuit de speler bezien? Mja, moeilijk te zeggen, hangt er vanaf wat je wil uit een game denk ik... Persoonlijk maakt het mij altijd wat ongemakkelijk als een game mij in een situatie zet zoals die rat in een Skinner box (wat in praktisch alle 'verslavende' games zo is)...

edit: En de rat in mijn brein zegt dat ik nou toch nog maar eens een potje Overwatch moet gaan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou gisteren een paar potten offseason... derde potje begint dus gewoon zo'n gast in een 4stack kei en keihard te schreeuwen. Mute. Daarna de volgende, mute, en de volgende, ALT+F4. Ik was er echt even klaar mee.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wk9Jr7b.png

Lijkt inderdaad Brigitte te worden, of dit is een hele goede misleiding..

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

NoTimeRemains schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:50:
nou gisteren een paar potten offseason... derde potje begint dus gewoon zo'n gast in een 4stack kei en keihard te schreeuwen. Mute. Daarna de volgende, mute, en de volgende, ALT+F4. Ik was er echt even klaar mee.
Dat had ik dus ook. Misschien wel dezelfde dan... ik snap best een lolletje zo nu en dan, ik doe het zelf ook als ik met vrienden speel, maar dit was echt niet normaal. Toen maar CTF gaan doen dus, en toen maar gestopt :')

Nog eventjes dan kunnen we ons weer een seizoen vermaken ( :X )

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Ja ik zag deze ook al voorbij komen op de subreddit. Beetje een raar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Laatst online: 19-09 20:46
Hopelijk is Brigitte een tank, het kan ook nog wel dat ze defensive is zoals torb. Als tank lijkt het mij leuk want de huidige tanks liggen mij niet zo en de ult van rein is wel erg 'broken' op het moment. Die ult is zo broken dat ik, healer die soms rein neemt als het nodig is het merk.

Ik zie meerder comments dat de jeff heeft gezegd Hero 27 is anti dive dat lijkt mij wel wat, op het moment is er in 3000+ SR niet echt iets te doen als je tegenstander dive speelt met goede communiatie. Ze ziet er in reinhard comic iig goed uit wel weer een silhouet dat prima in de game past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:26
Soms maken fans toch mooiere concepts voor skins dan Blizzard.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DW-nt8tWkAEOnFh.jpg:large

Tenminste fatsoenlijke Orisa skin. :D

Trouwens ik speel heel veel Mystery Heroes (2x zoveel als arcade + comp bij elkaar :+), maar is nu al aantal keer gebeurd dat iemand in tegen team begint van, oh no they have Albinoraptor, that is a loss.
Is dat de nieuwe Jeff Kaplan approved spam zinnetje of kijken ze naar mijn W/L ratio oid? Zit bij Mystery heroes wel rond 65% W/L.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
https://scontent-bru2-1.x...34d35e2610cbb&oe=5B13245A

Of wordt het dan toch jetpack cat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

In queue....

Oh wat is er nieuw?

Meh, paar minor changes. Overigens vindt ik CTF nu wél leuk :X

[ Voor 54% gewijzigd door Ebayzo op 27-02-2018 20:32 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ebayzo schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:14:
In queue....

Oh wat is er nieuw?

Meh, paar minor changes. Overigens vindt ik CTF nu wél leuk :X
Minor?
Sombra is nu echt OP geworden, ik verwacht dat ze echt veel meer meta wordt en dat je haar bijna elke match in de hogere ranks zal zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomski1986
Verser kan niet:

New Hero: Brigitte

An engineer with peerless armor-constructing abilities, Brigitte Lindholm is a valiant squire who fights on the front line to protect her allies.

Brigitte’s armor engineering capabilities make her a stalwart support hero, capable of holding her ground in combat while also providing healing and armor for her allies. Her primary weapon is her heavy-hitting Rocket Flail that she swings in a wide arc in front of her to smash multiple enemies at once. Whip Shot enables Brigitte to fling her flail forward, striking enemies at a distance and knocking them backward. With each blow, Brigitte’s passive ability, Inspire, heals nearby allies over time.

Brigitte’s Barrier Shield deploys a frontal energy barrier that can absorb a limited amount of damage and protect any allies directly behind her. Once her Barrier Shield is deployed, she can use Shield Bash to lunge forward and stun the first enemy in her path. Drawing on her engineering prowess, Brigitte can create Repair Packs to instantly heal wounded allies or provide armor to teammates at maximum health. When Brigitte is at her strongest, she can activate her ultimate ability, Rally—a galvanizing call to arms that generates a substantial amount of armor for nearby allies and increases Brigitte’s movement speed so she can lead them into battle.

https://playoverwatch.com/en-us/heroes/brigitte/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Tomski1986 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:57:
Verser kan niet:

New Hero: Brigitte

An engineer with peerless armor-constructing abilities, Brigitte Lindholm is a valiant squire who fights on the front line to protect her allies.

Brigitte’s armor engineering capabilities make her a stalwart support hero, capable of holding her ground in combat while also providing healing and armor for her allies. Her primary weapon is her heavy-hitting Rocket Flail that she swings in a wide arc in front of her to smash multiple enemies at once. Whip Shot enables Brigitte to fling her flail forward, striking enemies at a distance and knocking them backward. With each blow, Brigitte’s passive ability, Inspire, heals nearby allies over time.

Brigitte’s Barrier Shield deploys a frontal energy barrier that can absorb a limited amount of damage and protect any allies directly behind her. Once her Barrier Shield is deployed, she can use Shield Bash to lunge forward and stun the first enemy in her path. Drawing on her engineering prowess, Brigitte can create Repair Packs to instantly heal wounded allies or provide armor to teammates at maximum health. When Brigitte is at her strongest, she can activate her ultimate ability, Rally—a galvanizing call to arms that generates a substantial amount of armor for nearby allies and increases Brigitte’s movement speed so she can lead them into battle.

https://playoverwatch.com/en-us/heroes/brigitte/
Nice :D ik zat aardig dicht in de buurt voor de verandering :+

Ik heb haar even op de shooting range gespeeld... ik vrees voor een "vanilla druid" (World of Warcraft) situatie. Ze heeft een kleiner rein shield met minder hp, ze heeft een autotarget heal op cooldown en haar dps is "meh", zoals Winston een beetje?. Haar ult is een ultra light versie van Zen, met bonus dat overhealing (net als haar cooldown heal) armor geeft. Een echte tank/heal hybrid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10:28
BlackMage schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:04:
[...]

Nice :D ik zat aardig dicht in de buurt voor de verandering :+

Ik heb haar even op de shooting range gespeeld... ik vrees voor een "vanilla druid" (World of Warcraft) situatie. Ze heeft een kleiner rein shield met minder hp, ze heeft een autotarget heal op cooldown en haar dps is "meh", zoals Winston een beetje?. Haar ult is een ultra light versie van Zen, met bonus dat overhealing (net als haar cooldown heal) armor geeft. Een echte tank/heal hybrid dus.
Whip heeft ook een stun.

Anyways, storytime:

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Jammer dat er weer een shield bij komt in de game, daar hadden we nog niet genoeg van }:| En meer CC ben ik ook geen fan van. Die origins en het kleine beetje lore dat we tot nu toe hebben ziet er wel gaaf uit en ook mooi......deze keer gelukkig wel een enigszins Zweeds accent (echt geweldig dat zweedse accent en die "t" altijd :) ).

Ik ben erg benieuwd hoe ze zich gaat verhouden tot andere supports en of ze een must pick boven andere supports gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
temp00 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:52:
Jammer dat er weer een shield bij komt in de game, daar hadden we nog niet genoeg van }:| En meer CC ben ik ook geen fan van. Die origins en het kleine beetje lore dat we tot nu toe hebben ziet er wel gaaf uit en ook mooi......deze keer gelukkig wel een enigszins Zweeds accent (echt geweldig dat zweedse accent en die "t" altijd :) ).

Ik ben erg benieuwd hoe ze zich gaat verhouden tot andere supports en of ze een must pick boven andere supports gaat worden.
Het schild van Brigitte is erg zwak (600hp) en erg smal (net genoeg voor haarzelf). En terwijl ze haar shield gebruikt is haar halve kit niet bruikbaar.

Zoals ik het nu zie, zal Brigitte geen echte optie zijn voor de support slot. Tenzij de compositie genoeg denkt te hebben aan 1 healer, of wanneer Sombra in het team zit. Sombra + Brigitte vervullen samen wel de rol van 1 echte healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:08
BlackMage schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Het schild van Brigitte is erg zwak (600hp) en erg smal (net genoeg voor haarzelf). En terwijl ze haar shield gebruikt is haar halve kit niet bruikbaar.

Zoals ik het nu zie, zal Brigitte geen echte optie zijn voor de support slot. Tenzij de compositie genoeg denkt te hebben aan 1 healer, of wanneer Sombra in het team zit. Sombra + Brigitte vervullen samen wel de rol van 1 echte healer.
Brigitte healed best veel hoor. Ik heb in een potje van 4:30 minute 5.5k healing gehaald. En dat was mijn eerste potje op haar; wordt natuurlijk veel meer mer ervaring. Elke melee attack doet een aoe heal. De stun is super goed vooral om ults te stoppen.En haar burst heal op e is super tof, aangezien het werkt als burst heal of als extra shield op friendlies met vol hp. Dus een soort zarya bubbel wanneer ieamand gehooked wordt door Road.

Ik vind haar echt super fijn spelen. Als support main met inmiddels bijna 100 uur op Moira ben ik blij een nieuwe healer te hebben die écht leuk is om te spelen. Moira is te simpel naar mijn mening. De enige echt leuke healer was Ana, maar die is momenteel zo slecht dat je haar beter niet kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Sweet, hoe cool female heroes ook zijn mogen er ook weer een paar van het andere geslacht bij.

En helaas geen gameplay footage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Je kan haar spelen op de PTR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Not impressed over de nieuwe hero. Maar wel leuk dat er weer verandering is. Geeft toch altijd een leuk effect zo'n nieuwe hero. @Zironako schreef eerder dat Ana slecht is momenteel. Is dit echt zo? Ben haar nu in comp. CTF aan het spelen en vind het echt geweldig. Wilde nu ook wat meer uurtje gaan maken in reguliere modes, maar blijkbaar geen goed idee?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ana is prima hoor, mits je aim op een acceptabel niveau voor je rank is dan. En je moet iemand in je team hebben die wat heeft aan je nanoboost, zoals een Soldier of een Genji. En als de tegenpartij een Sombra heeft dan kan je ook beter wat anders doen denk ik, Sombra maakt gehakt van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ebayzo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:05:
Not impressed over de nieuwe hero. Maar wel leuk dat er weer verandering is. Geeft toch altijd een leuk effect zo'n nieuwe hero. @Zironako schreef eerder dat Ana slecht is momenteel. Is dit echt zo? Ben haar nu in comp. CTF aan het spelen en vind het echt geweldig. Wilde nu ook wat meer uurtje gaan maken in reguliere modes, maar blijkbaar geen goed idee?
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik ben zeer positief over Brigitte. Ziet er echt heel leuk uit om te spelen en viable in een dubbel tank en dubbel support comp. Zodat je die langdurige gevechten aan kunt gaan, iets waar ze juist heel sterk in zal zijn. Al lijkt haar ult op dit moment wel heel erg snel op te lopen, ik denk dat dat nog wat getweaked gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Jammer dat er geen "echte" tank bij gekomen is.

Hoeveel healed deze dame nu eigk? Ze heeft toch alleen haar 'E'?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
NoTimeRemains schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:42:
Jammer dat er geen "echte" tank bij gekomen is.

Hoeveel healed deze dame nu eigk? Ze heeft toch alleen haar 'E'?
Ze heeft ook een healing aura, vergelijkbaar met die van lucio. Dit is 80 healing over 5 seconde wanneer je damage doet met je normale slag of whip shot. Per hit wordt dit gereset. Dit is dus maar 16 healing per seconde, wat redelijk weinig is, maar de range hiervan is 2 keer die van lucio's healing en als je dit over 5 friendlies doet kan het nog wat helpen. Maar inderdaad is haar voornamelijke uitput door je E omdat je daar ook echt friendlies mee kan redden, een burst heal van 150 hp is echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Denk dat die armour die ze extra kan creëren erg handig kan zijn, zeker tegen Moira juist, zij doet stuk geloof ik maar 50% damage tegen armour dus kan voor squishies heel handig zijn.

Denk niet dat het een hero is die ik veel speel, heb toch liever iets meer shooter mechanics dan CC brawling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Albinoraptor schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:30:
Denk dat die armour die ze extra kan creëren erg handig kan zijn, zeker tegen Moira juist, zij doet stuk geloof ik maar 50% damage tegen armour dus kan voor squishies heel handig zijn.

Denk niet dat het een hero is die ik veel speel, heb toch liever iets meer shooter mechanics dan CC brawling.
Deze armor kan een erg grote impact hebben tegen dive comp, dva, moira, winston, tracer en in mindere mate soldier worden allemaal super hard gecounterd door armor.

Alleen ik ben niet al te tevreden met de ults van de twee nieuwe support heroes, zowel van moira als van Brigitte, beide hebben een soort van halve defensive ult, het kan een teamfight winnen maar het is niet sterk genoeg om een dragonblade, visor, grav, earthshatter etc. counteren. Misschien kan brigitte met haar armor een visor van soldier counteren, maar zover ik weet niet echt veel andere ults. Gelukkig krijgen zowel moira als brigitte beide hun ult erg snel, dus misschien is de combo van de twee ults wel sterk genoeg om zo hard defensive te gebruiken. Alleen beide support ults tegelijkertijd gebruiken vind ik ook niet echt lekker aan voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@markdm het is dan ook een hybrid. Beetje van alles, maar net niet. Iemand noemde het al een vanilla druid (WoW).

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Brigitte's ultimate is een echte "engagement" ultimate, die gebruik je vlak voordat je teamfight begint. Die gebruik je dus niet als reactie op een play van je tegenstander. Mercy's ultimate na de nerf kan je ook zo zien, en veel Lucio's gebruiken hun soundbarrier ook op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ebayzo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:40:
@markdm het is dan ook een hybrid. Beetje van alles, maar net niet. Iemand noemde het al een vanilla druid (WoW).
Ik hou zelf ook van hybrids, daarom ben ik haar ook flink aan het oefenen zodat ik een brigitte/moira main kan worden. Alleen in een team heb je meerdere vereiste voor wat de supports moeten kunnen doen, om er maar wat op te noemen: 1. genoeg (burst) healing voor de damage dat een team zal pakken, dive heeft dat dus minder nodig aangezien ze zo snel springen, twee off-healers is genoeg. Een deathball heeft echt een hoge healing output nodig, dus je hebt dan altijd een main healer nodig. 2. utility om je team mee te helpen aanvallen, discord, speedboost, sleepdart/anti-nade ook in enige mate, dit is dan weer belangrijker in dive. 3. een defensive ult om de ults van het andere team te counteren.
Als je een van deze 3 vereiste niet hebt en het andere team wel ben je in het algemeen in een gigantisch nadeel. Ik vind het super leuk dat brigitte als off-healer zulke burst healing heeft en tank abilities, maar je moet haar spelen met een main healer en dan mis je de defensive ult. Of je gaat voor de triple support setup, moira/zen/lucio + zen/lucio + brigitte, maar als jouw zen/lucio geen jjonak of dspstanky is mis je veel damage. Zoals BlackMage al zei is het meer een engagement ult, wat ook weer erg leuk is, zelf zie ik de ult ook als anti-dive gebruikt gaan worden. Ik ben benieuwd hoe dit in comp zich uit gaat spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door markdm op 01-03-2018 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Hoe zit het eigk met haar schild vs ults? kan een Rein Brigitte ulten als ze haar schild up heeft?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
NoTimeRemains schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:44:
Hoe zit het eigk met haar schild vs ults? kan een Rein Brigitte ulten als ze haar schild up heeft?
Nee, ze blockt deze hetzelfde als een zarya bubble en een rein shield. Haar shielddash stopt ook een rein charge of doomfist punch, als je een beetje goed timed kan je doomfist goed irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
NoTimeRemains schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:44:
Momenteel zijn interacties met andere abilities nog een beetje "wappie", je weet niet echt of iets zoals het nu werkt nou de bedoeling is of niet. Maar haar Shield werkt precies net als die van Rein nu. Dus je blokkeert alles van shatters tot Doomfist ultimate. Tenzij het de bedoeling is dat het door shields gaat natuurlijk :)

En ik denk ook dat dat de bedoeling is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ebayzo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:05:
Ana is opzich niet slecht, maar in vergelijking met andere healers doet ze gewoonweg onder.

- Ze kan niet healen door schilden heen.
- Ze heeft totaal geen mobility
- Dive verwijderd haar uit het potje
- Healing qua nummers in vergelijking met moira/mercy is gewoonweg onder de maat
- Ze heeft geen ult die andere ults countered zoals lucio en zen

Ik vind Ana super om te spelen; ben er ook best goed in. Heb zelfs een gouden wapen. Maar op het moment is er geen enkele reden om Ana te pakken over alle andere healers in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
markdm schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:59:
[...]

aar als jouw zen/lucio geen jjonak of dspstanky is mis je veel damage.
Nou dan kan iedereen stoppen met die heroes te spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zironako schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:52:
Maar op het moment is er geen enkele reden om Ana te pakken over alle andere healers in het spel.
Biotic Grenade is momenteel de meest impactvolle niet-ultimate in het spel. Het beste antwoord op de quadtank strategie en Moira in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
BlackMage schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:55:
[...]

Biotic Grenade is momenteel de meest impactvolle niet-ultimate in het spel. Het beste antwoord op de quadtank strategie en Moira in het algemeen.
Het is het beste uit haar kit ja, maar alsnog niet goed genoeg in vergelijking met de andere healers. Daarnaast hoeft een Moira alleen maar shift te gebruiken en het anti-heal effect is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
[...]

Ana is opzich niet slecht, maar in vergelijking met andere healers doet ze gewoonweg onder.

- Ze kan niet healen door schilden heen.
- Ze heeft totaal geen mobility
- Dive verwijderd haar uit het potje
- Healing qua nummers in vergelijking met moira/mercy is gewoonweg onder de maat
- Ze heeft geen ult die andere ults countered zoals lucio en zen

Ik vind Ana super om te spelen; ben er ook best goed in. Heb zelfs een gouden wapen. Maar op het moment is er geen enkele reden om Ana te pakken over alle andere healers in het spel.
Niet helemaal met je eens, ik speel ana veel in comp en het is een hero met een hoge skillcap, de sleepdart is nog wel een van de belangrijkste tools waarmee je een teamfight kan winnen.
[...]- Healing qua nummers in vergelijking met moira/mercy is gewoonweg onder de maat
healing nummers zijn relatief,stackt jou team goed dan kan je met je nade veel healen en als je goed kan richten kan je heel erg veel healen. Het nadeel is dat je positionering en communicatie goed moet zijn om je teammates te healen en hun op de juiste positie laten spelen. (bijvoorbeeld aan de zijkand van een highground zodat ana kan blijven healen.

En vergeet niet de enorme impact van ani heal, gooi de nade goed dan is jou team +100 HP en enemy -60hp plus men kan niet healen. Ook hiermee win je zoveel teamfights met een ability en niet een ult.

kortom ana is maar net hoe je haar speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
Zironako schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:57:
[...]

Het is het beste uit haar kit ja, maar alsnog niet goed genoeg in vergelijking met de andere healers. Daarnaast hoeft een Moira alleen maar shift te gebruiken en het anti-heal effect is weg.
Ja moira, maar de rest? enkel reaper kan dat en zarya door te bubbelen, ALLE andere hero's zijn dan wel anti-heal.

je vergeet dat ana ook enorm kan bursten, nade + heal dart kan je landen in een korte tijd en dat is enorm veel HP er bij voor je teammates.

om even tegen jou stelling in te gaan, ik denk dat je ana in meer maps en comps kan spelen dan moira.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
daantjuh68 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:58:
[...]

Niet helemaal met je eens, ik speel ana veel in comp en het is een hero met een hoge skillcap, de sleepdart is nog wel een van de belangrijkste tools waarmee je een teamfight kan winnen.

[...]

healing nummers zijn relatief,stackt jou team goed dan kan je met je nade veel healen en als je goed kan richten kan je heel erg veel healen. Het nadeel is dat je positionering en communicatie goed moet zijn om je teammates te healen en hun op de juiste positie laten spelen. (bijvoorbeeld aan de zijkand van een highground zodat ana kan blijven healen.

En vergeet niet de enorme impact van ani heal, gooi de nade goed dan is jou team +100 HP en enemy -60hp plus men kan niet healen. Ook hiermee win je zoveel teamfights met een ability en niet een ult.

kortom ana is maar net hoe je haar speelt.
Ik speel zelf ook best veel Ana puur omdat ze erg leuk is. Maar gemiddeld pak ik 1k healing per minuut met Ana. Als je bijvoorbeeld Moira vergelijkt daar pak ik zonder moeite 2.5k-3.5k per minuut mee. Daarnaast speelt bijna iedereen dive op dia+ en daar is ze gewoon niet zo goed tegen. Begrijp me niet verkeerd ik probeer niet te beweren dat Ana f-tier is. Maar ze doet gewoon onder in vergelijking met de andere healers. Ze heeft ook slechts een pickrate van 7% in de OWL.
Ja moira, maar de rest? enkel reaper kan dat en zarya door te bubbelen, ALLE andere hero's zijn dan wel anti-heal.

je vergeet dat ana ook enorm kan bursten, nade + heal dart kan je landen in een korte tijd en dat is enorm veel HP er bij voor je teammates.

om even tegen jou stelling in te gaan, ik denk dat je ana in meer maps en comps kan spelen dan moira
Bio nade is zeker handig; absoluut haar beste ability. Maar de helft van de keer gebruik je hem om jezelf te healen ipv als offensive (maar dat ligt misschien aan de tweede healer waar ik vaak mee gepaard word). Ana kan zeker viable zijn, don't get me wrong. Maar als ik dps speel zie ik veel liever een moira/zen of lucio combo dan een Ana. Maar goed, dit is allemaal pure mening uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@Zironako Mjah, misschien is het in de upper layers wel anders. Maar in mijn fijne golden tier denk ik dat ik wel wegkom met een Ana dus. Eigenlijk met alles wel, maar kan wel genieten van haar grenades en darts.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ebayzo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:19:
@Zironako Mjah, misschien is het in de upper layers wel anders. Maar in mijn fijne golden tier denk ik dat ik wel wegkom met een Ana dus. Eigenlijk met alles wel, maar kan wel genieten van haar grenades en darts.
Zeker man. Gewoon spelen waar je goed in bent en wat je leuk vindt. Ik denk zelf ook niet vaak aan de meta en speel gewoon waar ik zin in heb (wel binnen mijn comp natuurlijk). Zal dit seizoen ook weer de nodige uurtjes in Ana stoppen. Blijft gewoon een leuke hero om te spelen. Ik hoop alleen dat we ooit nog eens door schilden kunnen healen zoals elke andere healer in de game. Zou het al een stuk beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
Zironako schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:07:
[...]

Ik speel zelf ook best veel Ana puur omdat ze erg leuk is. Maar gemiddeld pak ik 1k healing per minuut met Ana. Als je bijvoorbeeld Moira vergelijkt daar pak ik zonder moeite 2.5k-3.5k per minuut mee. Daarnaast speelt bijna iedereen dive op dia+ en daar is ze gewoon niet zo goed tegen. Begrijp me niet verkeerd ik probeer niet te beweren dat Ana f-tier is. Maar ze doet gewoon onder in vergelijking met de andere healers. Ze heeft ook slechts een pickrate van 7% in de OWL.

[...]

Bio nade is zeker handig; absoluut haar beste ability. Maar de helft van de keer gebruik je hem om jezelf te healen ipv als offensive (maar dat ligt misschien aan de tweede healer waar ik vaak mee gepaard word). Ana kan zeker viable zijn, don't get me wrong. Maar als ik dps speel zie ik veel liever een moira/zen of lucio combo dan een Ana. Maar goed, dit is allemaal pure mening uiteraard.
Met moira pak ik ook snel die hoeveelheid healin, dat is wel waar.
OWL stats zijn denk nog een beetje scheef vanwege de mercy meta, JJonak had eergister weer een geweldige sleepdart maar dat is in seizoen 2 van OWL.
Ik communiceer vaak met mijn 2de support bijvoorbeeld een zen of hij mij wil healen.
in de trend van 'Zen can you heal ana for a bit? ' daarmee probeer ik de nade alleen offensive te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Vraag me af wat er gebeurt als je Symmetra, Torbjorn en Brigitte in je team hebt.
Is dit dan een tracer van 350hp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Tomski1986 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:27:
Vraag me af wat er gebeurt als je Symmetra, Torbjorn en Brigitte in je team hebt.
150 base
+150 van Brigitte ult
+75 van Torb
+75 van Sym
+75 tijdelijk van Brigitte overheal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Tomski1986 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:27:
Symmetra, torbjorn, brigitte, moira, tracer, soldier meta incoming, geen tanks nodig als iedereen 400 HP is! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
markdm schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:58:
[...]

Symmetra, torbjorn, brigitte, moira, tracer, soldier meta incoming, geen tanks nodig als iedereen 400 HP is! :+
Torb komt op 800hp dacht ik tijdens Molten Core en alle buffs.
Pagina: 1 ... 29 ... 38 Laatste