Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09:13
quote:
Raptar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:34:
@JunkieLimbo
Lulwut? Ik heb een vrij nieuwe PC maar heb de laatste tijd geregeld crashes "Your rendering device has been lost". Kneiterirritant kan ik je vertellen. Ik verlies gewoon aardig wat SR en ben suspended voor 10 minuten. Daarom vind ik de discussie hier wel interessant om daar een gepaste oplossing voor te vinden.

Uiteraard moet ik het probleem oplossen, maar dat gaat helaas niet zo makkelijk als gedacht.
Heb je een AMD kaart? Dan moet je de aller nieuwste drivers gebruiken of drivers van voor de zomervakantie. Ik had namelijk dezelfde problemen voor een lange tijd.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• Ultraman
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-02 16:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

quote:
Raptar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:34:
@JunkieLimbo
Lulwut? Ik heb een vrij nieuwe PC maar heb de laatste tijd geregeld crashes "Your rendering device has been lost". Kneiterirritant kan ik je vertellen. Ik verlies gewoon aardig wat SR en ben suspended voor 10 minuten. Daarom vind ik de discussie hier wel interessant om daar een gepaste oplossing voor te vinden.

Uiteraard moet ik het probleem oplossen, maar dat gaat helaas niet zo makkelijk als gedacht.
Wat gebruik je voor hardware en drivers?

Voor AMD is dit vrijwel opgelost met de recente drivers.
Ik heb geen recente nVidia kaart meer in huis om daarmee te testen hoe het er mee is.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Raptar
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 11:16
@CrabbyData @markdm @Ultraman
Thnx voor de snelle en behulpzame reacties!

Ik gebruik inderdaad een AMD kaart. Het rare is alleen dat - voor zover ik weet - ik geen nieuwe updates heb geïnstalleerd of iets en dit probleem zich pas de laatste 2/3 maanden voordoet. Ik heb hier het eerste jaar van het spel nooit problemen mee gehad. Ik dacht eerst dat het aan de Battle.net launcher lag die op de achtergrond draaide of een andere app, maar als ik dit uitschakel blijft het ook bestaan.

Zal vanavond eens kijken naar de link!

• CrabbyData
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-02 16:53
quote:
Raptar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:00:
@CrabbyData @markdm @Ultraman
Thnx voor de snelle en behulpzame reacties!

Ik gebruik inderdaad een AMD kaart. Het rare is alleen dat - voor zover ik weet - ik geen nieuwe updates heb geïnstalleerd of iets en dit probleem zich pas de laatste 2/3 maanden voordoet. Ik heb hier het eerste jaar van het spel nooit problemen mee gehad. Ik dacht eerst dat het aan de Battle.net launcher lag die op de achtergrond draaide of een andere app, maar als ik dit uitschakel blijft het ook bestaan.

Zal vanavond eens kijken naar de link!
Geen probleem. Je verhaal klinkt exact als de mijne. Ik had eerst nul problemen met Overwatch die crasht, vervolgens crashte hij af en toe en op het laatste praktisch elke match (zelfs na rejoinen na 1 minuut weer). Ik werd er gek van. Vervolgens de downgrade van de AMD drivers gedaan en daarna nul crashes meer gehad.

Let er wel op dat je die onderste instructies vóór installatie opvolgt, het runnen van de "Display Driver Uninstaller". Ik had hem in alle snelheid eerst zonder gedaan, maar toen bleven de crashes nog steeds komen.

Succes vanavond en hopen dat het je probleem fixed!

• Raptar
@CrabbyData
Het werkt weer helemaal perfect, thnx man!

Raptar wijzigde deze reactie 20-01-2018 23:39 (76%)

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:53
Ik heb ook een tijd last gehad van die problemen @Raptar. Bij mij heeft versie 17.12.1 van de AMD drivers het opgelost.
Resolved Issues

OverWatch™ may experience a random or intermittent hang on some system configurations.
Al heb ik ook verhalen gelezen van mensen waarbij het nog steeds speelde.

They say great science is built on the shoulders of giants - not here. At Aperture we do all our science from scratch; no hand holding.

• CrabbyData
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-02 16:53
quote:
Raptar schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:34:
@CrabbyData
Het werkt weer helemaal perfect, thnx man!
Laten we niet te vroeg juichen, maar graag gedaan! :*)

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21-02 18:58
quote:
ricjuh schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Tank roles worden zwaar onderschat inderdaad.. Niks is zo irritant als een goeie Zarya bij het enemy team :X
Daarom is Zarya ook geen Tank maar een off-tank ;-) ik speel letterlijk alleen maar zarya, you still need a actual tank tho... of healers die begrijpen dat zarya heals nodig heeft

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• looyenss
o wat hou ik van kings row <3

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 07:58

kazuka

Building Better Worlds

Kwam deze toevallig tegen op de website van Fractal Design. Wat een gave case :D

https://tweakers.net/ext/f/DG6K6FkfAu9YhJzDVZPsh0CT/thumb.png

PSN ID: Jetpaction

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 10:24

ricjuh

PSN: ricjuhNL

Wat kan Widow toch leuk zijn op Route 66 defend >:)

ricjuh wijzigde deze reactie 23-01-2018 14:19 (24%)

Master Overwatch

• Insehh
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21-02 15:39

Insehh

Generaal baws !

Ben nu pas een maandje aan het spelen, en gisteren silver rank behaald. Wat waren die placement matches zuur af en toe zeg, jezus.

De enige ekte...

• SebasRe
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 08:10
quote:
Insehh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:40:
Ben nu pas een maandje aan het spelen, en gisteren silver rank behaald. Wat waren die placement matches zuur af en toe zeg, jezus.
Het lastigste aan deze game vind ik dat je in competetive heel erg afhankelijk bent van de rest van je team. Meestal wordt er in de lagere regionen amper gecommuniceerd en spelen veel mensen voor de lol, lopen ze als kippen zonder kop rond en begrijpen ze niet dat als ze gegroepeerd spelen, veel meer kans van slagen hebben.

Ikzelf speel altijd met nog iemand erbij in competetive en wij nemen altijd een character die wij masteren (Ik vaak Zarya, hij D.va of Pharah). Daarmee proberen we de rest mee te nemen en een positieve vibe te geven aan het team. Ik moet zeggen dat dit de laatste weken wel aardig lukt. Inmiddels 200 SR omhoog gegaan :)

• Insehh

Insehh

Generaal baws !

quote:
SebasRe schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:06:
[...]

Het lastigste aan deze game vind ik dat je in competetive heel erg afhankelijk bent van de rest van je team. Meestal wordt er in de lagere regionen amper gecommuniceerd en spelen veel mensen voor de lol, lopen ze als kippen zonder kop rond en begrijpen ze niet dat als ze gegroepeerd spelen, veel meer kans van slagen hebben.

Ikzelf speel altijd met nog iemand erbij in competetive en wij nemen altijd een character die wij masteren (Ik vaak Zarya, hij D.va of Pharah). Daarmee proberen we de rest mee te nemen en een positieve vibe te geven aan het team. Ik moet zeggen dat dit de laatste weken wel aardig lukt. Inmiddels 200 SR omhoog gegaan :)
Moet nog wennen aan hoe sommige characters gespeeld dienen te worden. Speel Moira bijvoorbeeld graag, maar nog veel te agressief naar mijn idee. Is wennen. :X

De enige ekte...

• SebasRe
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 08:10
Dan zou mijn tip zijn: Probeer zoveel mogelijk 1 character plat te spelen. Zo kan ik inmiddels wel 3-4 characters redelijk spelen, de rest eigenlijk niet zo. Teveel wisselen leidt m.i. ertoe dat je een character niet snel onder de knie krijgt. ;)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:20
@Raptar Had hetzelfde sinds de Windows 10 fall creators update en loste het toen inderdaad op met de laatste driver van 2016. Nu is er sinds december 2017 een driver welke het probleem definitief op lost. Dat is degene die net aangehaald is.
Was overigens een bekend probleem welke serieus meer dan een half jaar op zich heeft laten wachten voor een oplossing.
Heb zelf sindsdien niet de problemen meer.

@Insehh Ikzelf ben begonnen vorige jaar of het jaar daarvoor met QP en dan characters kiezen. Uiteindelijk speel ik nu al bijna een jaar Mystery heroes waardoor je zelf niet kiest en dus met de aangereikte karakters ga je dan spelen. Ga je dood, krijg je de volgende aangewezen.
Ik vermaakt me iig erg goed mee en speel best aardig met verschillende karakters en weet hoe je ongeveer met de verschillende moet spelen.
Dat komt soms wel terug tijdens comp waardoor ik eigenlijk altijd kan roepen dat ik fill. Ofwel, als alles gekozen is of als er nog enkele over zijn, dan kies ik wat nog nodig is.
Soms wordt er nog gewisseld, maar het valt me op de DPS nog best vaak beschikbaar is.
Andere opmerking daarbij is dat ik wissel wanneer ik echt giga zuig.

Arunia wijzigde deze reactie 23-01-2018 14:27 (48%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
quote:
Arunia schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:15:
@Insehh Ikzelf ben begonnen vorige jaar of het jaar daarvoor met QP en dan characters kiezen. Uiteindelijk speel ik nu al bijna een jaar Mystery heroes waardoor je zelf niet kiest en dus met de aangereikte karakters ga je dan spelen. Ga je dood, krijg je de volgende aangewezen.
Ik vermaakt me iig erg goed mee en speel best aardig met verschillende karakters en weet hoe je ongeveer met de verschillende moet spelen.
Ik speel idd ook bijna alleen maar Mystery Heroes, blijf ik eigenlijk leukste gamemode vinden en idd beste manier om de karakters echt wat beter te leren kennen ipv oppervlakkig weten wat ze kunnen.

Enige heroes waar ik echt niet veel kan / echt speelstijl niet leuk vind: Symmetra, Doomfist, Reinhard en Winston.

En dan ga ik weer eens QP doen en vervolgens krijg je dan soms echt gare teams en dan kan ik het toch niet laten om te fillen en na 2-3 potjes denk ik, f*ck it, ga wel weer Mystery spelen, wil niet weer fillen. :D

Specs, X360, PS3

• ricjuh

ricjuh

quote:
Albinoraptor schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Ik speel idd ook bijna alleen maar Mystery Heroes, blijf ik eigenlijk leukste gamemode vinden en idd beste manier om de karakters echt wat beter te leren kennen ipv oppervlakkig weten wat ze kunnen.

Enige heroes waar ik echt niet veel kan / echt speelstijl niet leuk vind: Symmetra, Doomfist, Reinhard en Winston.

En dan ga ik weer eens QP doen en vervolgens krijg je dan soms echt gare teams en dan kan ik het toch niet laten om te fillen en na 2-3 potjes denk ik, f*ck it, ga wel weer Mystery spelen, wil niet weer fillen. :D
Mystery Heroes is inderdaad heel leuk, todat het enemy team een Bastion, Torb, Reinhardt, Orisa en 2 mercy's heeft ;(

Master Overwatch

• japie06
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20-02 13:08
Voor mij is genji één groot mysterie. Ik kan er werkelijk niks mee. Ik voel me het meest bekend met Alle tanks op hog na, Junk en Torb als DPS en Zen/moira als healers.

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
quote:
ricjuh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Mystery Heroes is inderdaad heel leuk, todat het enemy team een Bastion, Torb, Reinhardt, Orisa en 2 mercy's heeft ;(
Ja dat klopt die krijg je er soms tussen, maar kans is er natuurlijk ook dat jij keer zo'n team hebt. En wat ik juist zo leuk vind aan mystery, mocht jou team opeens aantal karakters die heel goed zijn in Mercy het goed zuur te maken en je hebt haar dood, dat je dan in 2 min opeens weer heel andere game hebt.

Mijn win rate in Mystery heroes is iig veel hoger als in Quick Play. :D

Specs, X360, PS3

• ricjuh

ricjuh

quote:
japie06 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:54:
Voor mij is genji één groot mysterie. Ik kan er werkelijk niks mee. Ik voel me het meest bekend met Alle tanks op hog na, Junk en Torb als DPS en Zen/moira als healers.
Genji kan ik ook niks mee, terwijl een goeie Genji echt een meerwaarde is.
Persoonlijk ben ik best flexibel qua heroes, maar speel het liefst met Pharah, Soldier of D.Va.

Moira is ook echt goed, heb zelfs een hogere KD met haar dan Soldier :9

ricjuh wijzigde deze reactie 23-01-2018 15:19 (12%)

Master Overwatch

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:06
Ik ben weer eens terug in de game aan het duiken en me wat meer op Zen aan het richten (ik weet dat iedereen roept dat Mercy OP is nu maar ik 'snap' haar gewoon niet meer sinds ze er aan zijn gaan sleutelen)... bevalt erg goed! Alleen valt het met Zen's ultimate wel nog eens extra op dat de meeste mensen er niks van begrijpen. Volgens mij weten ze niet wat Transcendence is, duik je het punt op met je transcendence, blijven ze als schapen achter hun muurtjes staan... Roep je in de voice chat om te verzamelen voor ult/trans, totaal geen respons...
Nou speel ik wel QP (of in ieder geval geen ranked) want ik heb punt 1 ook niet zoveel vertrouwen in mijn eigen speelkunsten en punt 2 heb ik helemaal geen zin in de drama er van.

Gelukkig is Zen ook juist wel weer een goed karakter om ook in een niet goed samenwerkend team nog wel wat impact te hebben :)

Gamertag: Finraziel42

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:17
quote:
ricjuh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Persoonlijk ben ik best flexibel qua heroes, maar speel het liefst met Pharah, Soldier of D.Va.

[afbeelding]
Ook omdat je skill hoger was toen moira uitkwam ;) maar inderdaad is wel een beest als je er beetje mee kan omgaan.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 09:53
Update is live!

• Finraziel
2000 players ahead of you...
1000...
800...
*Wacht wacht*
30... (Really?)
Ah we zijn er!
Something went wrong, please login again
3000... Grmbl :+
quote:
ricjuh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:04:
[...]

[afbeelding]
@ricjuh Waar haal je die k/d stats vandaan? Is dat een of andere externe tool?

edit: Never mind, heb het volgens mij al gevonden, masteroverwatch.com

Blijf overigens uit de servers gekickt worden. Probeer het later wel weer.

Finraziel wijzigde deze reactie 23-01-2018 20:31 (72%)

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21-02 14:55
quote:
Finraziel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:21:
2000 players ahead of you...
1000...
800...
*Wacht wacht*
30... (Really?)
Ah we zijn er!
Something went wrong, please login again
3000... Grmbl :+
LOL. Ik heb net hetzelfde voor.

| Corsair Obsidian 650D - AMD Ryzen 5 1600 - Corsair H60 - Corsair Vengeance 3000Mhz 16GB DDR4 - MSI X370 Gaming Pro Carbon - Gigabyte AORUS RX580 8GB

• Tomski1986
In het midden van een competitive game:
Unexpected server error :/

| Corsair Obsidian 650D - AMD Ryzen 5 1600 - Corsair H60 - Corsair Vengeance 3000Mhz 16GB DDR4 - MSI X370 Gaming Pro Carbon - Gigabyte AORUS RX580 8GB

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 09:55

Hu9o

Schokkend

4000 ahead of you...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• ymaenhout
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06-02 17:30
Nieuwe update icm de nieuwe map. Veel mensen die komen kijken natuurlijk :)

• Finraziel
quote:
ymaenhout schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:51:
Nieuwe update icm de nieuwe map. Veel mensen die komen kijken natuurlijk :)
Ja maar dat lijkt me toch niet alles... ben ondertussen bijna een half uur verder om van 4000 naar 1000 te komen, het lijkt me dat ze toch wel iets meer dan 100 man per minuut in kunnen laten loggen.

• Idanue
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 06:48
quote:
Finraziel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Ja maar dat lijkt me toch niet alles... ben ondertussen bijna een half uur verder om van 4000 naar 1000 te komen, het lijkt me dat ze toch wel iets meer dan 100 man per minuut in kunnen laten loggen.
Straks ga je naar 500, 300, 40 en dan een error. :(

• Raptar
Lawl, ben dus niet de enige. Krijg dit:

• Thompson
  • Laatst online: 11:04
Haha yep, hier ook.
Toevallig zei een maat van me vandaag, die Overwatch 1,5 jaar terug ook wel eens met mij speelde "Joh speel je dat nog steeds, dat is toch hartstikke dood?" Nou nee dus.

Dan maar even schaamteloos een veer in m'n eigen reet steken voor een game van van de week;

[/img]

Een 36/0 game met Dva met 80% kill participation :)
Tegenstander speelde met 1 tank, 2 heal en 3 DPS.
Wij met 3 tank, 2 heal en 1 DPS volgens mij.

Onze DPS bakte er eigenlijk vrij weinig van dus ik was vooral hun DPS (pharah, mcree, hanzo) en heal (zen, ana) aan het opjagen/killen. Beetje weinig damage geblocked met m'n defense matrix, wat vaak juist een game kan bepalen, maar dat heb ik denk ik wel goed gemaakt.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 01:40
Mis snorharen op Dva's nieuwe skin op haar mech..... :(

• Finraziel
Blizzard World ziet er wel erg cool uit :)
Ook al die sound clips, zoals Deckard Cain die je opeens hoort zeggen dat de undead vanavond uit hun graf kruipen!... om handtekeningen te plaatsen, dus wees er bij! _O-
Alleen jammer dat er geen Overwatch deel in het park lijkt te zijn, ook niet in het deel waar je niet kunt komen. Ik kon althans niks van Overwatch vinden op de kaart die ergens te vinden is.
Waarschijnlijk oud nieuws, maar ik had nog niks van video's of zo er van gekeken, dus net maar even een custom game met wat easy bots gestart om rustig rond te kunnen kijken.

• markdm
quote:
Finraziel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:20:
Blizzard World ziet er wel erg cool uit :)
Ook al die sound clips, zoals Deckard Cain die je opeens hoort zeggen dat de undead vanavond uit hun graf kruipen!... om handtekeningen te plaatsen, dus wees er bij! _O-
Alleen jammer dat er geen Overwatch deel in het park lijkt te zijn, ook niet in het deel waar je niet kunt komen. Ik kon althans niks van Overwatch vinden op de kaart die ergens te vinden is.
Waarschijnlijk oud nieuws, maar ik had nog niks van video's of zo er van gekeken, dus net maar even een custom game met wat easy bots gestart om rustig rond te kunnen kijken.
Ik denk dat als er overwatch gedeeltes in het park zouden zijn dat heel erg the fourth wall zou breken dus ik ben er wel blij om blizzard dat niet gedaan heeft.

Verder is het ook wel jammer dat de mercy en junkrat nerfs niet ook meteen met deze patch live gegaan zijn, ik had echt zin om wat moira of ana te spelen in plaats van constant mercy. Ik vraag me ook af wat de mercy changes met mijn rank zal doen, aan de ene kant ben ik erg goed in moira en kan ik redelijk ana, maar aan de andere kant is mijn winrate nu op mercy wel enorm goed en zal dat ook wegvallen, hopelijk zullen we later deze week zien.

• daantjuh68
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14-02 20:26
Ik had gister precies het zelfde, denk je door de que heen te zijn gaat er iets mis. Gelukkig plaatst het kanaal van OWL veel filmpjes op youtube dus daar lekker naar gekeken. Ik vind het zo tof om ryujehong op ana of zen te zien die man is zo goed. de nieuwe map is nice, echt zo veel kleine dingetjes waar aandacht naar uit is gegaan.
Ondanks dat OW mijn eerste Blizzard game is vind ik het erg gaaf gedaan! Wel veel visuele 'clutter' vaak nog lastig om personen er tussen uit te halen.

• Arunia
Kreeg laatst met Mystery een gratz voor het goed neerzetten van de blikjes van Soldier. Vond dat wel erg aardig. Was ook wel fijn dat de medespelers allemaal redelijk in de buurt bleven. Full health als Soldier? Dan ga ik even bij mijn blikje vandaan om anderen te helpen iemand om te leggen.
Ging iig erg lekker.

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Je moet ook niet onderschatten hoeveel ult charge je krijgt van het healen van andern als soldier :)

• ricjuh

ricjuh

Ik vind de nieuwe map niet echt geweldig.. Defend is echt in het voordeel op het laatste stuk..

Master Overwatch

• fjux
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08:36
quote:
ricjuh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:21:
Ik vind de nieuwe map niet echt geweldig.. Defend is echt in het voordeel op het laatste stuk..
dat heeft bijna iedere payload map.

kijk maar naar junkertown laatste stuk, numbani, route 66 , gibraltar, etc.

Defence heeft altijd een voordeel in het laatste stuk, zo zijn deze mappen gewoon opgezet.

Ik vind het (van wat ik gepseeld heb) best wel een leuke map. Wordt denk ik wil echt een flanker heavy map. Er zijn zoveel verschillende routes en gangetjes. Dat gaat even duren om onder de knie te krijgen.

• Thompson
quote:
Arunia schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:57:
Kreeg laatst met Mystery een gratz voor het goed neerzetten van de blikjes van Soldier. Vond dat wel erg aardig. Was ook wel fijn dat de medespelers allemaal redelijk in de buurt bleven. Full health als Soldier? Dan ga ik even bij mijn blikje vandaan om anderen te helpen iemand om te leggen.
Ging iig erg lekker.
Het slim gebruiken van je healing blik als soldier maakt wat mij betreft echt het verschil tussen de massa aan soldiers en de echt goede soldiers. Ik probeer er zelf als ik soldier ook op te letten dat ik soms ondanks (bijna) full health toch m'n healing gebruik juist om mijn team weer af te toppen. Zeker i.c.m. bijvoorbeeld een ana-nade is de healing van dat ding voor je team echt bizar sterk.

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:36
Voornamelijk op chokes is het fantastisch. Even naar voren lopen de healing station bij de tanks knallen en bam weer een ult.

Soy#21260 | SoontirFel#21568

• Raptar
Om even een discussie te openen, vind iedereen Soldier op zijn plek in OW? Denken jullie niet dat hij makkelijker is dan andere heroes en teveel damage doet? In combinatie met zijn heal ability helemaal iets te sterk?

En nee, dit is geen saltiness, geen rant, gewoon een vraag.

• Finraziel
Soldier hoort makkelijk te zijn, het is niet voor niks de eerste hero die Blizzard je laat spelen als je het spel voor het eerst opstart. Maar ik heb niet het idee dat hij sterker is dan anderen en hij wordt vaak vrij makkelijk gecounterd volgens mij.

• CrapperDeCrap
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21-02 23:43
Nee niet te sterk, lekker allround. Goeie char die in bijna elke comp past. Na z'n nodige damage nerf n paar seasons terug, vind ik m iig goed gebalanceerd. Vind n goeie mccree (ook goed balanceerde) gevaarlijker dan n Soldier op t zelfde niveau. Wel heerlijk om n goed oplettende Soldier dichtbij je te hebben als Zen.

• ricjuh

ricjuh

Soldier is gewoon goed gebalanceerd, zeker niet OP. Denk dat een speler met goede aim meer damage kan doen met McCree aangezien zijn range veel groter is dan die van Soldier.

Daarom zie je OW league veel meer McCree dan Soldier.
Bijvoorbeeld Pine van Excelsior is echt dodelijk met McCree:

Master Overwatch

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 01:40
Soldier heeft spray met zijn rifle niet meer dan logisch. En is beter op mid to close range.

• daantjuh68
https://tweakers.net/ext/f/XVZRdnTZq2H9M4frorTfASqU/thumb.png Schaamteloze zelfpromotie

daantjuh68 wijzigde deze reactie 25-01-2018 21:22 (41%)

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 09:55

Hu9o

Schokkend

gold dmg met moira?? hoe is dat mogelijk. Wat deden je team mates

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• daantjuh68
quote:
Hu9o schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:24:
gold dmg met moira?? hoe is dat mogelijk. Wat deden je team mates
weinig haha, ook geen een keer dood, was de perfecte match

• Thompson
Pff als ze nou eens een minimum maken van 5 uur speeltijd en een winrate van 30% op een hero voor je die hero in comp mag spelen...
Net een game compleet verneukt omdat we zo'n lul hadden die Doomfist speelt in comp terwijl die er 2 uur mee gespeeld heeft met een winrate van 11%...

• looyenss
quote:
Thompson schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:17:
Pff als ze nou eens een minimum maken van 5 uur speeltijd en een winrate van 30% op een hero voor je die hero in comp mag spelen...
Net een game compleet verneukt omdat we zo'n lul hadden die Doomfist speelt in comp terwijl die er 2 uur mee gespeeld heeft met een winrate van 11%...
Herowinrate zegt niks aangezien je die kan inflaten of deflaten door last minute voor het einde van de match van hero te wisselen.

• BlackMage
  • Nu online
quote:
Thompson schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:17:
Als je een speler hebt die niet team-minded is dan ga je echt niks bereiken door zo'n kleine barriere op te leggen hoor.

Je had gewoon pech, shit happens, move on. En statistisch gezien heeft je tegenstander een grotere kans om zulke mensen in het team te hebben, aangezien de matchmaker 6 spelers zoekt (en dus 6 kansen heeft op een sneu iemand) voor je tegenteam, maar slechts 5 voor je eigen :)

• Vailen
  • Laatst online: 19-02 12:48

Vailen

Shit happens

quote:
Wel slechte promotie >:)
Je healing is te laag 8)7

Twitch | Youtube | GameRig: ASUS ROG G771JW | i7 4720HQ | GTX 960M 4Gb | 8Gb DDR3L |

• ricjuh

ricjuh

quote:
Vailen schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Wss had die Genji, Tracer, Widow, D.Va, Hanzo team en kon hij alleen de Hanzo healen :+

Master Overwatch

• daantjuh68
quote:
Vailen schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:25:
[...]

haha ja dat is een element waar ik beter op moet letten ben vaak agressief en dan vergeet ik de rest van m'n teammates.

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:24

Ebayzo

Gekke eend

quote:
daantjuh68 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:00:
[...]

haha ja dat is een element waar ik beter op moet letten ben vaak agressief en dan vergeet ik de rest van m'n teammates.
Ach, zijn we wel gewend van Moira's....

Zo'n pleurishekel aan die stuiterballen :X

• Insehh

Insehh

Generaal baws !

quote:
daantjuh68 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:00:
[...]

Dit.

Also, gisteren een halve avond Zenyatta gespeeld. Wat een baas. _o_

De enige ekte...

• ricjuh

ricjuh

quote:
Insehh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:01:
[...]

Dit.

Also, gisteren een halve avond Zenyatta gespeeld. Wat een baas. _o_
Ik speel ook liefste Zen als support..

Master Overwatch

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-02 13:19
Welke drivers waren nou goed? Heb weer huge fps issues

• Thompson
quote:
looyenss schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:21:
[...]

Herowinrate zegt niks aangezien je die kan inflaten of deflaten door last minute voor het einde van de match van hero te wisselen.
Oh ik dacht eigenlijk dat de hero winrate gebaseerd werd op de hero die je in die match het meeste gespeeld had? Dat maakt het wel een nutteloos cijfer als dat inderdaad zo werkt...

Achja, alles om competitive iets serieuzer te maken verwelkom ik.
"Verplichte" voice communicatie, minimale hero playtime, vote/kick systeem, voorkomen dat je ooit nog bepaalde spelers tegenkomt.

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

quote:
looyenss schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:21:
[...]

Volgens mij klopt dit niet. Ik heb namelijk duidelijk uitgezocht in Competitive dat wanneer ik ronde 1 Dva pak en ronde 2 Orissa dat Dva de win kreeg toegeschreven.

i5 4690K @4.6GHz., Noctua NH-U14S Push/Pull, 16GB G.Skill RipjawsX @1600C9, MSI GTX1070 @2075/4500MHz., 27" Predator 1440p IPS G-Sync @144Hz.

• Insehh

Insehh

Generaal baws !

quote:
ricjuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:39:
[...]

Jup. Zoals ik al eerder zei speel ik amper een maand dus alle heroes leren kennen duurt even. Maar heb veel dingen door nu, en dan is Zenyatta als support toch echt wel heerlijk om te spelen.

De enige ekte...

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Thompson schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Oh ik dacht eigenlijk dat de hero winrate gebaseerd werd op de hero die je in die match het meeste gespeeld had? Dat maakt het wel een nutteloos cijfer als dat inderdaad zo werkt...

Achja, alles om competitive iets serieuzer te maken verwelkom ik.
"Verplichte" voice communicatie, minimale hero playtime, vote/kick systeem, voorkomen dat je ooit nog bepaalde spelers tegenkomt.
Verplichte voice communicatie :X Sorry, maar dit maak ik zelf echt wel uit. Als er weer een puber/kind te horen is gaat hij bij mij echt uit. Verder voegt het echt zó weinig toe meestal op een random groep. Scheelt alleen typen om elkaar af te zeiken.

• Thompson
quote:
Ebayzo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:41:
[...]
Verplichte voice communicatie :X Sorry, maar dit maak ik zelf echt wel uit. Als er weer een puber/kind te horen is gaat hij bij mij echt uit. Verder voegt het echt zó weinig toe meestal op een random groep. Scheelt alleen typen om elkaar af te zeiken.
Ik heb toch al genoeg games meegemaakt waarin het echt het verschil maakt tussen winnen/verliezen.
"Mercy low behind the statue"
"Genji flanking from the left"
"Ult on point in 3 seconds"

Zulke simpele dingen die zoveel verschil kunnen maken... Het gebeurd gewoon teveel dat je compleet genegeerd wordt als je iets nuttigs probeert te maken van voice of dat er überhaupt niemand in voice zit.
Wil je liever niet communiceren over voice? Prima, dan wordt je ook gematcht met mensen die dat ook niet willen.
Geef je aan dat je graag wil communiceren over voice maar doe je het vervolgens niet of ben je juist toxic over voice? Prima, dan kunnen mensen je specifiek daar op reporten en wordt je vervolgens ook minimaal X games gematcht met mensen die ook zo zijn.

Wil je lekker continu doen en laten wat je maar wil zonder gevolgen, ga dan QP of Arcade doen.

• Booyaa
quote:
Booyaa schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:13:
Welke drivers waren nou goed? Heb weer huge fps issues
Voor de mensen die dit wel eens ervaren:

Amd release notes van laatste versie:

Resolved Issues

OverWatch™ may experience a random or intermittent hang on some system configurations

http://support.amd.com/en...?os=Windows%2010%20-%2064#

• daantjuh68
quote:
Ebayzo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:04:
[...]
Ach, zijn we wel gewend van Moira's....

Zo'n pleurishekel aan die stuiterballen :X
Geheel herkenbaar, als ik er een tegen kom speel ik altijd mcree dan gaat ze tenminste dood

• daantjuh68
quote:
Thompson schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Ik heb toch al genoeg games meegemaakt waarin het echt het verschil maakt tussen winnen/verliezen.
"Mercy low behind the statue"
"Genji flanking from the left"
"Ult on point in 3 seconds"

Zulke simpele dingen die zoveel verschil kunnen maken... Het gebeurd gewoon teveel dat je compleet genegeerd wordt als je iets nuttigs probeert te maken van voice of dat er überhaupt niemand in voice zit.
Wil je liever niet communiceren over voice? Prima, dan wordt je ook gematcht met mensen die dat ook niet willen.
Geef je aan dat je graag wil communiceren over voice maar doe je het vervolgens niet of ben je juist toxic over voice? Prima, dan kunnen mensen je specifiek daar op reporten en wordt je vervolgens ook minimaal X games gematcht met mensen die ook zo zijn.

Wil je lekker continu doen en laten wat je maar wil zonder gevolgen, ga dan QP of Arcade doen.
aan de ene kant mee eens aan de andere kant, geen voice rond 3000+ sr is gewoon bijna altijd verliezen dus het kaf scheid zich uiteindelijk wel van het koren

• looyenss
Communicatie is het leven. No comms no win ;-)

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21-02 07:05
Ik was altijd supergoed met Junkrat, maar sinds de nerf is hij lang niet zo leuk meer om te spelen.
Ik haal hierdoor ook minder goeie scores. Welk effect heeft dit op je SR? Het is eigenlijk niet eerlijk om de "nieuwe" JR te vergelijken met je resultaten op je oude "JR". Want het is nu wel wat lastiger dezelfde stats te halen - en daardoor word je misschien strenger afgerekend in je SR? Stel dat je vroeger consequent 10,000 dmg wist te doen in een match; en nu nog maar 9,000 dan denkt het systeem dat je slechter bent gaan spelen.

CyberMania wijzigde deze reactie 26-01-2018 18:19 (15%)

• BlackMage
  • Nu online
De nerf is nog niet live :P

• YoshiBignose
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:51
quote:
ricjuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:39:
[...]

quote:
Insehh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:32:
[...]

Jup. Zoals ik al eerder zei speel ik amper een maand dus alle heroes leren kennen duurt even. Maar heb veel dingen door nu, en dan is Zenyatta als support toch echt wel heerlijk om te spelen.
Maar wel de zwakste healer.

YoshiBignose wijzigde deze reactie 26-01-2018 19:32 (20%)

If it lives, I can kill it

• CrapperDeCrap
quote:
YoshiBignose schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:29:
[...]

[...]

Maar wel de zwakste healer.
Maar imo de beste healer voor flankers. Er hoeft alleen maar n orb op en je kan verder met je ding. N mercy die soms mee gaat met flankers zijn in de meeste gevallen direct doelwit nr 1. En lijden dan nog wel is aan tunnelvisie, of ze hebben geen teammate in zicht voor guardian angel als ze gedived worden.

Met degelijk spelende tanks in je team is Zen de 3e dps in n 2-2-2 comp. Tenzij n sombra t de hele match op je gemunt heeft kun je met goeie positionering zoveel gedaan krijgen, heerlijk. Al staat of valt alles natuurlijk met degelijke communicatie. Dat varieert heel erg. Het is me wel redelijk vaak gelukt om de dps "geil" te maken op discord. Ok, slechte communicatie, ga dan iig op dat paarse bolletje af als je gouden medailles wil hebben. Is niet veel communicatie voor nodig.

Laat die mercy nerf maar snel komen. Heb wel weer zin in n Lucio als buddy.

• Thompson
quote:
CrapperDeCrap schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:19:
[...]

Maar imo de beste healer voor flankers. Er hoeft alleen maar n orb op en je kan verder met je ding. N mercy die soms mee gaat met flankers zijn in de meeste gevallen direct doelwit nr 1. En lijden dan nog wel is aan tunnelvisie, of ze hebben geen teammate in zicht voor guardian angel als ze gedived worden.

Met degelijk spelende tanks in je team is Zen de 3e dps in n 2-2-2 comp. Tenzij n sombra t de hele match op je gemunt heeft kun je met goeie positionering zoveel gedaan krijgen, heerlijk. Al staat of valt alles natuurlijk met degelijke communicatie. Dat varieert heel erg. Het is me wel redelijk vaak gelukt om de dps "geil" te maken op discord. Ok, slechte communicatie, ga dan iig op dat paarse bolletje af als je gouden medailles wil hebben. Is niet veel communicatie voor nodig.

Laat die mercy nerf maar snel komen. Heb wel weer zin in n Lucio als buddy.
" Chase the purple ball" is echt een prima tactiek als je Zen op de juiste moment de juiste targets pakt.
Zeker met bijv Dva en Winston kun je dat erg goed doen.

• CrapperDeCrap
Ja als je dive gaat spelen is Zen wel n vereiste, tenzij je hard gecounterd wordt. Dps baiten is ook altijd mooi. Gaat niet altijd goed , maar als je van die kill hungry lui hebt, discord erop, hoekje om, charge en ding ding kaput. Kneiter goeie genji's die mind games met hun deflect spelen, daar zit ik soms handje klappend van achter de computer als ze me killen.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:49
quote:
CyberMania schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:15:
Ik was altijd supergoed met Junkrat, maar sinds de nerf is hij lang niet zo leuk meer om te spelen.
Ik haal hierdoor ook minder goeie scores. Welk effect heeft dit op je SR? Het is eigenlijk niet eerlijk om de "nieuwe" JR te vergelijken met je resultaten op je oude "JR". Want het is nu wel wat lastiger dezelfde stats te halen - en daardoor word je misschien strenger afgerekend in je SR? Stel dat je vroeger consequent 10,000 dmg wist te doen in een match; en nu nog maar 9,000 dan denkt het systeem dat je slechter bent gaan spelen.
Lang leven competive mode en rankings die vrij weinig zeggen haha.
Daarom moet je proberen om de game zo casual maar toch uitdagend te spelen.

Na een half jaar wil ik het weer een beetje oppakken, maar wel een stuk minder serieuzer dan voorheen.
Heb ook nog maar 1 dag in de week beschikbaar om te gamen.
4 dagen sportschool, vriendin aandacht geven en veel werk gaan op dit moment voor.
Geen 12 uur game sessies meer of iedere dag minimaal 2 uur kunnen spelen haha.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Aggressor
  • Laatst online: 08:17
als ik filmpjes op youtube bekijk ....dan hebben de meeste spelers een soort balkje van hun teamgenoten linksboven met HP enz...

hoe zit ik dit aan?

• Oaquasis
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:31
quote:
Aggressor schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:28:
als ik filmpjes op youtube bekijk ....dan hebben de meeste spelers een soort balkje van hun teamgenoten linksboven met HP enz...

hoe zit ik dit aan?
Options --> Controls --> Hero: Allied Health bars

• Aggressor
  • Laatst online: 08:17
quote:
Oaquasis schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:33:
[...]

Options --> Controls --> Hero: Allied Health bars
dan zie ik nog niks?

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Man man man, wat een weekend weer :') Ik heb weer een periode dat niks wil. Mijn oude account weer van platinum naar goud gedropt. Was ik eindelijk eens tot 2800 geklommen val je weer helemaal terug naar 2380. Zoals hier vaker wordt gezegd zal ik er wel thuishoren :')

Mijn tweede account is helemaal een lachertje. Daar zat ik blijkbaar in silver. Deze wel weer naar gold kunnen krijgen maar wat een hel. Moet zeggen dat Mei wel goed werkt op silver/laag gold.

Maar goed, ik was weer lekker salty dit weekend. Hoe vaak ik geen Mercy main werd genoemd en dan maar persé Mercy moest spelen. #triggered

• ricjuh

ricjuh

quote:
Ebayzo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:59:
Man man man, wat een weekend weer :') Ik heb weer een periode dat niks wil. Mijn oude account weer van platinum naar goud gedropt. Was ik eindelijk eens tot 2800 geklommen val je weer helemaal terug naar 2380. Zoals hier vaker wordt gezegd zal ik er wel thuishoren :')
Hier dezelfde ervaring afgelopen weekend en gisteren. Sporadisch een potje gewonnen met moeite, en de rest van de potjes wordt je gewoon gewalst door het enemy team.. Van 2884 terug gezakt naar 2655 ;(

Master Overwatch

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
ricjuh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Hier dezelfde ervaring afgelopen weekend en gisteren. Sporadisch een potje gewonnen met moeite, en de rest van de potjes wordt je gewoon gewalst door het enemy team.. Van 2884 terug gezakt naar 2655 ;(
Gister weer bijna tot plat terug geklommen, maargoed, één loss en ik hang weer op 2460. Weer even doorzitten dan.

• fjux
quote:
Ebayzo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:59:

Mijn tweede account is helemaal een lachertje. Daar zat ik blijkbaar in silver. Deze wel weer naar gold kunnen krijgen maar wat een hel. Moet zeggen dat Mei wel goed werkt op silver/laag gold.

Maar goed, ik was weer lekker salty dit weekend. Hoe vaak ik geen Mercy main werd genoemd en dan maar persé Mercy moest spelen. #triggered
in silver werkt eigenlijk iedere hero wel die je zelf mechanisch goed kan.

Zeker silver speelt zo enorm anders dan gold of plat.
In gold/plat hebben mensen soms in iedergeval nog gehoord van groupen. in silver is het gewoon een stel lemmings wat naar binnen waggelt.

De mensen die dit wel snappen zullen dan ook snel righting gold komen.

fjux wijzigde deze reactie 30-01-2018 09:56 (3%)

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:48
gisteren het spel maar weer eens geïnstalleerd na een jaar lang niet gespeeld te hebben. Kom ik online meteen 8 matches penalty... Afijn ik na 6 matches een disconnect omdat mijn VPN aan het kloten was, en meteen weer 10 extra matches penalty pfff lekker binnen komen zeg 8)7

Zijn er ook mensen die het spel echt voor ‘fun’ spelen hier? Ik ben imo niet zo goed maar het lijkt me wel eens lachen om met een paar mensen wat matches te spelen *nog nooit competitive gespeeld btw :$

Tears shed for self are tears of weakness, but tears shed for others are a sign of strength. ~ Billy Graham

• Arunia
Ik speel altijd voor de fun, echter wanneer ik kan spelen is vaak een keertje tussendoor even een potje of op de avond dat mijn vrouw boogschieten is. Maar daar kan ik weinig op plannen.
Probeer altijd saltiness eruit te halen bij mensen en zeer positief te zijn over de goede dingen. Moet zeggen dat dat ook wel werkt. Al dan niet voor mezelf.
Een Mei die een muur voor je zet waardoor je meteen dood gaat omdat je niet meer weg komt. Tja, kan beuren. Wel even aangeven met een dikke smile. Sorry sorry! Nee, ik lag echt helemaal in een deuk, maar wel op letten. :P

Competitive doe ik af en toe, maar daar moet je goed voor gaan zitten. Dus eigenlijk te weinig tijd voor. Moet nog wel even mijn 10 rondes afmaken zodat ik daar wel iets punten voor krijg.

• Finraziel
Ik speel zelf ook 'voor de fun', maar dat geldt voor iedereen mag ik hopen... Zelf ook nog geen competitive gespeeld. Ondertussen lvl 51 maar heb tussendoor een paar maanden niet gespeeld. Ook geen flauw idee hoe 'goed' ik ben... volgens mij niet zo goed, maar is moeilijk in te schatten omdat je natuurlijk altijd ongeveer ingeschaald wordt met mensen van jouw niveau. Daarbij ben ik beter met supports, dus als ik dan eens DPS probeer dan wordt ik over het algemeen afgeslacht omdat ik daar slecht in ben maar wel op het niveau speel waar ik met support waarschijnlijk thuis hoor.
Ondertussen probeer ik wel wat beter te worden, af en toe wat video's kijken zoals de overanalyzed video's van Stylosa. Maar ik merk dat er bijna niet gepraat wordt in QP en zelf voel ik ook een flinke barrière daar tegen. Wat mee speelt is dat ik vaak moeite heb met mensen verstaan (als ze dan eens hun mond open doen) en niet snel genoeg weet wat te zeggen ("discord..." shit hoe heet ie ook weer... "hog!... eh never mind"). Zal natuurlijk ook een kwestie van wennen zijn, maar vind het toch lastig, ook omdat er in ons deel van de wereld zoveel verschillende talen gesproken worden.

• fjux
quote:
Finraziel schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:28:
Ik speel zelf ook 'voor de fun', maar dat geldt voor iedereen mag ik hopen... Zelf ook nog geen competitive gespeeld. Ondertussen lvl 51 maar heb tussendoor een paar maanden niet gespeeld. Ook geen flauw idee hoe 'goed' ik ben... volgens mij niet zo goed, maar is moeilijk in te schatten omdat je natuurlijk altijd ongeveer ingeschaald wordt met mensen van jouw niveau. Daarbij ben ik beter met supports, dus als ik dan eens DPS probeer dan wordt ik over het algemeen afgeslacht omdat ik daar slecht in ben maar wel op het niveau speel waar ik met support waarschijnlijk thuis hoor.
Ondertussen probeer ik wel wat beter te worden, af en toe wat video's kijken zoals de overanalyzed video's van Stylosa. Maar ik merk dat er bijna niet gepraat wordt in QP en zelf voel ik ook een flinke barrière daar tegen. Wat mee speelt is dat ik vaak moeite heb met mensen verstaan (als ze dan eens hun mond open doen) en niet snel genoeg weet wat te zeggen ("discord..." shit hoe heet ie ook weer... "hog!... eh never mind"). Zal natuurlijk ook een kwestie van wennen zijn, maar vind het toch lastig, ook omdat er in ons deel van de wereld zoveel verschillende talen gesproken worden.
Nouja, je komt nog wel eens wat idioten tegen die de game spelen om andere mensen het leven zuur te maken.

Maar het klopt inderdaad dat eigenlijk alle content om comp gaat online. dit komt vooral om dat QP meer wordt gezien als een grote playground. en comp gaat echt om het winnen van de match. natuurlijk kun je fun hebben in QP. maar als ik ga compen dan ga je voor de win. Dus niet random een mei pakken omdat je daar zin in hebt, nee je gaat samen met je team winnen.

Dat betekend natuurlijk dat je het SPEL leuk moet vinden, en niet 1 hero leuk vinden. (onze zogenaamde one trick pony's)

daarnaast zou ik zeker adviseren om comp te gaan spelen. maar negeer dan gewoon je rank, en speel inderdaad voor de fun. waarschijnlijk zul je niet al te hoog komen als je nu nog wat moeite hebt met de namen van de chars, maar daar is niets mis mee.

Zeker als je je zelf wilt verbeteren in het spel is juist comp the place to be. hoe ga je anders echt meten of je beter wordt of niet? En in comp gaat het (meestal dan) echt om het winnen van de game.

Mechanisch goed worden is QP dan weer beter voor overigens. Of deathmatch!

• Tomski1986
Mercy & Junkrat nerf online.
Blizzworld ook in comp dus?

• markdm
quote:
Tomski1986 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:16:
Mercy & Junkrat nerf online.
Blizzworld ook in comp dus?
Blizzworld gaat pas volgend seizoen in comp. Mercy & Junkrat changes zijn nu wel live. Iedereen op reddit is zo blij alsof deze mercy nerfs alle problemen in het spel oplost, maar ik denk dat mercy en junkrat beide nog steeds een goede pickrate zullen hebben. Junkrats spam damage en Mercy's res zijn beide nog te sterk.

Bovendien kan dit de 4 tank, moira en lucio meta weer wat aantrekkelijker maken en daar heb ik al helemaal geen zin in, als goede moira kan ik dan wel easy SR krijgen maar dat gaat al helemaal snel saai worden.

• Finraziel
Zat net al gelijk een junkrat in game verbijsterd te vragen wat er met zijn hero gebeurd was :P

• CrapperDeCrap
quote:
markdm schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:29:
[...]

Blizzworld gaat pas volgend seizoen in comp. Mercy & Junkrat changes zijn nu wel live. Iedereen op reddit is zo blij alsof deze mercy nerfs alle problemen in het spel oplost, maar ik denk dat mercy en junkrat beide nog steeds een goede pickrate zullen hebben. Junkrats spam damage en Mercy's res zijn beide nog te sterk.

Bovendien kan dit de 4 tank, moira en lucio meta weer wat aantrekkelijker maken en daar heb ik al helemaal geen zin in, als goede moira kan ik dan wel easy SR krijgen maar dat gaat al helemaal snel saai worden.
Lost niet alle problemen op, mooi is t wel. Ga niet alle mercy crap herhalen, maar zonder haar was je in de meeste gevallen in een nadeel. Is ook de enige support die ik saai vind om te spelen.

Gister m'n placements na n paar seizoenen weer gedaan. Op 3 leavers na viel t mij hartstikke mee. Van redelijk tot hele goeie communicatie en teamwork in de meeste games, was top.

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Nou moet zeggen logde even uit, niet bekend met de changes, en was verbaast doen ik op Mercy Q drukte en mijn ress niet instant was. Kak.... Gelijk maar Zen geswitched.

• Booyaa
quote:
markdm schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:29:
[...]

Moet zeggen dat ik zelf ook wel blij om de nerf ben. Het ging natuurlijk nergens meer om dat de focus zo erg op mercy lag. Elke battle die je had moest je bijna twee keer doen omdat mercy twee keer kan instant-ressen en een team volledig kan healen.

Maar door deze nerf komt er vast wel weer een andere champ die "OP" is.

• CrapperDeCrap
quote:
Booyaa schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Moet zeggen dat ik zelf ook wel blij om de nerf ben. Het ging natuurlijk nergens meer om dat de focus zo erg op mercy lag. Elke battle die je had moest je bijna twee keer doen omdat mercy twee keer kan instant-ressen en een team volledig kan healen.

Maar door deze nerf komt er vast wel weer een andere champ die "OP" is.
Moira zal nu vast wat haat gaan krijgen, vind haar verder prima. Misschien dva, omdat ze wel heel veelzijdig is. Speel veel Zen en als ik kapot ga komt dat in de meeste gevallen door slechte aim of positionering. Probeer vaak bij m'n tanks in de buurt te blijven of gepaste afstand, mocht er dan wat gebeuren heb ik iig hulp. Dva kan echter zo de meute invliegen. Beukt alles aan de kanten, matrixed de damage en jij krijgt volle bak n salvo raketten op je porem, kapot. Dva moet er wel al haar abilities voor gebruiken wat niet altijd even makkelijk is, maar wat is er veel mogelijk met die char.

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@CrapperDeCrap Mjah, Moira is, mits goed gebruikt, ook wel echt sterk hoor. Plus die domme bal is gruwelijk irritant. Maar goed, een Dva eet hem lekker op als het goed is. Denk dat ik me ook maar wat meer ga focussen op Zen weer. Nu Mercy even buitenspel staat vindt ik dat wel een leuke 2e (als healer).

• fjux
quote:
CrapperDeCrap schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:45:
[...]

Moira zal nu vast wat haat gaan krijgen, vind haar verder prima. Misschien dva, omdat ze wel heel veelzijdig is. Speel veel Zen en als ik kapot ga komt dat in de meeste gevallen door slechte aim of positionering. Probeer vaak bij m'n tanks in de buurt te blijven of gepaste afstand, mocht er dan wat gebeuren heb ik iig hulp. Dva kan echter zo de meute invliegen. Beukt alles aan de kanten, matrixed de damage en jij krijgt volle bak n salvo raketten op je porem, kapot. Dva moet er wel al haar abilities voor gebruiken wat niet altijd even makkelijk is, maar wat is er veel mogelijk met die char.
Het idee is natuurlijk ook dat op dit moment de Dva van jou team hetzelfde uithaalt om jou te redden.

echt tussen de tanks wil je als zen meestal ook niet staan, dan heb je weer de kans dat je door allemaal random meuk wordt geraakt.

• Arunia
@Ebayzo D.va eet hem idd op, maar om één of andere reden werkte dit ook niet altijd. Als die al even vliegt, gaat hij nog wel eens door de Matrix heen. Geen idee of dat een bug is, of dat ik hem gewoon net aan mis.

Genji slaat hem ook terug net als vele andere aanvallen. :P

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Moira mogen ze wat mij betreft wel iets aanpassen:
- Die bal cappen tot max. 100 damage per persoon (is nu 200 als jij de enige bent die wordt geraakt).
- Aim. Ze kan qua breedte letterlijk een hele hero van gemiddeld formaat + een beetje (bijv. zen, mercy, soldier) 'off' zitten met haar aim, en nog raakt die beam haar target.

♠ FOR THE HOOORDDEE!! ♠ 2600k @ 4.2ghz, 16GB, 850 Evo 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy

• CrapperDeCrap
quote:
fjux schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Het idee is natuurlijk ook dat op dit moment de Dva van jou team hetzelfde uithaalt om jou te redden.

echt tussen de tanks wil je als zen meestal ook niet staan, dan heb je weer de kans dat je door allemaal random meuk wordt geraakt.
Heb je gelijk in. Meestal ook gepaste afstand, zodat ik overzicht heb op flankers e.d.. Het is ook n beetje zeiken om t zeiken en dan is Dva in mijn ogen de beste char. Gelukkig heeft ze wel n belachelijk grote crit zone. Mooi trucje in n Zen dva combo tegen orisa: achter dva haar matrix je shot chargen en zodra je voorbij orisa haar shield bent alles op haar hoofd los laten. Dva hoeft haar dan alleen nog maar te kietelen en ze is kapot. Kan lang niet altijd, maar als de gelegenheid en communicatie daar is, is t doei orisa.

Kan bij meerdere chars natuurlijk, maar orisa speelt vaak statisch rondom haar shield en haar hoofd is makkelijk te raken.

CrapperDeCrap wijzigde deze reactie 31-01-2018 17:16 (6%)

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*