Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:44

Osxy

Holy crap on a cracker

Wat is jullie reden om een tweede account te nemen?

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Osxy schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:03:
Zelf geen 2e account, maar ik neem aan om met n schone lei, dus hidden mmr te beginnen. En is wat anders in comp te spelen dan bv support of tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

Osxy schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:03:
ik heb keihard moeten knokken om m'n main account naar diamond te brengen, maar ik merk dat ik een uitgebreidere pool van characters nodig heb om verder te klimmen. Mijn Pharah bijv. is erg weak maar kan in een DPS race wel heel bepalend zijn, maar om dit nu te gaan oefenen in comp games dan ben ik bang te veel te zakken. Dus heb ik een tweede account aangeschaft om te oefenen met nieuwe chars.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:24

MonkeySleeve

It's just Monkey business

NoTimeRemains schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:53:
[...]

ik heb keihard moeten knokken om m'n main account naar diamond te brengen, maar ik merk dat ik een uitgebreidere pool van characters nodig heb om verder te klimmen. Mijn Pharah bijv. is erg weak maar kan in een DPS race wel heel bepalend zijn, maar om dit nu te gaan oefenen in comp games dan ben ik bang te veel te zakken. Dus heb ik een tweede account aangeschaft om te oefenen met nieuwe chars.
Quickplay was geen optie?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Quickplay is op geen enkele manier met Overwatch comp te vergelijken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:57

Compizfox

Bait for wenchmarks

NoTimeRemains schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:40:
[...]

Quickplay is op geen enkele manier met Overwatch comp te vergelijken.
Qua spel misschien niet, maar de heroes zijn exact hetzelfde hoor. Als je een bepaalde hero wilt oefenen kun je daar imo prima Quickplay voor gebruiken.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Compizfox schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:53:
[...]

Qua spel misschien niet, maar de heroes zijn exact hetzelfde hoor. Als je een bepaalde hero wilt oefenen kun je daar imo prima Quickplay voor gebruiken.
Imo niet

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:24
Ik speel zelf van alles en nog wat door elkaar. Beetje mix van QP, Mystery en Competitive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
Hoezo niet? Ik heb ervaring tot met midden masters en zelfs daar is de communicatie in sommige games niet veel beter dan in quickplay. Een hero oefenen is ook anders dan proberen goed in hem te worden. Als je bijvoorbeeld Genji begint te leren is Deathmatch een goede plek om je combo's te leren en je aim te oefenen en dan is quickplay goed om ervaring te krijgen hoe je tegen 6 man speelt, dus wanneer het te gevaarlijk is om in te duiken, wanneer je moet ulten, hoe je een mercy moet vermoorden, hoe je moet peelen etc. De basis gamesens van een hero kan makkelijk geleerd worden in quickplay. Het verfijnen van je gameplay, dus hoe je samen moet spelen, hoe je de hero echt speelt kan inderdaad pas in comp.

En in ander nieuws, gisteren echt een paar geweldige potten gehad. Een game met zarya gemiddeld 77% energy, echt super hoog, en in een andere games had ik 66 elms en 22k damage als genji, en dat op control point waarin de potjes korter duren. :P
Na flink deranked te zijn hierdoor gelukkig 100 SR terug gekomen, waarna ik in het laatste potje solo mercy moet healen met 5 dps die geen picks kunnen maken, RIP winstreak. :(

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 00:04
Omdat ik best wel salty ben dat dit geen POTG was, bij dezen.

Nieuwe D.Va is echt heerlijk om te spelen zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Echt een zinloos spel. Leavers, noobs, throwers is het enige wat je tegen komt. Geen idee waarom ik nog speel eigenlijk want hele tijd mercy is nou ook weer niet heel leuk (met name omdat je nooit hulp krijgt).

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

markdm schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:05:
[...]
Hoezo niet? Ik heb ervaring tot met midden masters en zelfs daar is de communicatie in sommige games niet veel beter dan in quickplay. Een hero oefenen is ook anders dan proberen goed in hem te worden. Als je bijvoorbeeld Genji begint te leren is Deathmatch een goede plek om je combo's te leren en je aim te oefenen en dan is quickplay goed om ervaring te krijgen hoe je tegen 6 man speelt, dus wanneer het te gevaarlijk is om in te duiken, wanneer je moet ulten, hoe je een mercy moet vermoorden, hoe je moet peelen etc. De basis gamesens van een hero kan makkelijk geleerd worden in quickplay. Het verfijnen van je gameplay, dus hoe je samen moet spelen, hoe je de hero echt speelt kan inderdaad pas in comp.
met QP kan ik idd aim oefenen, maar met de samenstelling van de teams is het niet meer dan lukraak schiet maar raak voor knaak, zonder dat er enige strategie bij komt kijken. Sowieso zie je veel van bepaalde heroes en anderen helemaal niet. Ik geloof dat een held meer dan alleen maar combo leren is en dat de rol van de held ook meespeelt. Genji's die alleen maar aan de front linie staan (mijn ervaring bij QP Genji's) vs de Genji's die je backline harassen, in en uit dodgen (in compo) dat is een wereld van verschil.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoshiBignose schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:25:
Echt een zinloos spel. Leavers, noobs, throwers is het enige wat je tegen komt. Geen idee waarom ik nog speel eigenlijk want hele tijd mercy is nou ook weer niet heel leuk (met name omdat je nooit hulp krijgt).
Ik heb ook enig lading van die dingen mee gemaakt maar echt niet dat het het spel niet meer leuk maakt. voornamelijk heb ik toch meer positieve games dan negatieve. Ik vraag me dan echt af of dat het verschil in rating dan misschien is ofzo ? Hoe hoog zit je, ik op 3125.

=============================================

Leuke potjes weer met de Overwatch Contenders dit weekend. Ik duimde wel een beetje voor team: 123.
De underdogs zonder coach en zonder manager enzo en ze zijn echt verschrikkelijk goed. Helaas de win niet kunnen pakken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ricmaniac schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 00:42:
[...]

Ik heb ook enig lading van die dingen mee gemaakt maar echt niet dat het het spel niet meer leuk maakt. voornamelijk heb ik toch meer positieve games dan negatieve. Ik vraag me dan echt af of dat het verschil in rating dan misschien is ofzo ? Hoe hoog zit je, ik op 3125.

=============================================

Leuke potjes weer met de Overwatch Contenders dit weekend. Ik duimde wel een beetje voor team: 123.
De underdogs zonder coach en zonder manager enzo en ze zijn echt verschrikkelijk goed. Helaas de win niet kunnen pakken.
Zat een tijdje 2500+ maar dat is onmogelijk vol te houden. Vooral in solo, ben je zo weer gedropt naar 2000. Maar ja het is leuk dat er hoger serieuzer gespeeld wordt, maar hoe kom je daar :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-01 12:41
Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:42:
[...]

8 games soloqueue ja. Ja ik ben meestal degene die weer switched uiteindelijk omdat ik toch gewoon wil winnen dus dan pak ik vaak tank. D.Va is het meest gespeeld maar die vind ik helemaal niet het leukst. bij lange na niet. But you gotta do what you gotta do.
Een hele week geprobeerd, maar ben misschien overall 100 gestegen. Ik blijf gewoon vaak dramatische teamgenoten tegenkomen. Gisteren gelukkig een capabele groep randoms en daarna stuk of 10 games mee gebleven waarvan 8 gewonnen. Het blijft een beetje RNG }:O

Ik ben nu wel wat meer tank aan het spelen ook merk ik. Voornamelijk Winston of Orisa. Reinhardt vind ik gewoon geen reet aan en mijn D.VA ults mislukken bijna altijd..In damage Soldier of Reaper en healer is alledrie prima. Moet ik toch dynamisch genoeg zijn zou je zeggen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Apokk op 09-10-2017 09:38 ]

Blizzard: Apokk#2441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

Ik sluitte seizoen 5 af met bijna 3000. Mijn hoogste. helaas mis ik nu seizoenen. Ik zit nu voor 5 maanden in het buitenland met enkel een macbook. en daar crasht hij voor mij als ik hem na het welkomstscherm iets probeer te doen.

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Apokk schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:34:
mijn D.VA ults mislukken bijna altijd.
Denk eraan dat D.Va ults ook goed kunnen werken als de ult geen kill maakt. Door de ult te gooien kan je de tegenstanders van de site af drijven, je kan je eigen team wat meer map controle geven om door te breken, je kan het enemy team in een kleine kamer drijven waarna een reaper/genji uit jouw team ze helemaal afslacht, je kan in een teamfight zorgen dat je je eigen mech terug krijgt en de enemies eventjes het gevecht voor gezien laten om te vluchten, wat een prachtige opening is om de tegenstanders daarna af te maken.
Zelf ben ik echt waardeloos met D.Va omdat mijn positioning en mijn gebruik van defense matrix erg slecht is maar haar ult is echt heel breed toepasbaar, ik merk ook in mijn comp games dat veel D.Va's de ults niet goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
markdm schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Denk eraan dat D.Va ults ook goed kunnen werken als de ult geen kill maakt. Door de ult te gooien kan je de tegenstanders van de site af drijven, je kan je eigen team wat meer map controle geven om door te breken, je kan het enemy team in een kleine kamer drijven waarna een reaper/genji uit jouw team ze helemaal afslacht, je kan in een teamfight zorgen dat je je eigen mech terug krijgt en de enemies eventjes het gevecht voor gezien laten om te vluchten, wat een prachtige opening is om de tegenstanders daarna af te maken.
Ben ik het ook mee eens, team denkt daar echter vaak anders over met "OMG YOU SUCK WTF NO KILLS" opmerkingen in voice of chat. Daar ben ik wel een beetje klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apokk schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:21:
[...]

Ben ik het ook mee eens, team denkt daar echter vaak anders over met "OMG YOU SUCK WTF NO KILLS" opmerkingen in voice of chat. Daar ben ik wel een beetje klaar mee :)
Dat ligt ook aan de rating denk ik dan. Snap dat je er dan wel klaar mee bent ja.
Ik gebruik de D.va ult vaker dat ik geen of misschien 1 kill krijg dan dat het echt multikills opleverd. Maar wat Mark ook zegt is waar: Je kan het heel goed gebruiken om de enemy uit elkaar of weg te drijven zodat jou team betere positioning kan innemen. Maar ook met dit is het weer echt KEY om te communiceren. Als de helft van je team ofzo niet in voice chat zit houd dat vaak al weer op..

Dat is ook zooo donders groot verschil als je op NA of EU servers speelt. (speel zelf op EU natuurlijk) af en toe als ik voor de gein op NA speelt met iemand die ik daar ken dan word er gewoon zo veel gecommuniceerd vaak. Ik denk echt dat dat komt omdat NA in principe iedereen is die gewoon engels spreekt.

In EU heb je zo veel verschillende talen dat er toch automatisch voor vele misschien een barriere voor gezet word.

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 09-10-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ricmaniac schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:31:

Dat is ook zooo donders groot verschil als je op NA of EU servers speelt. (speel zelf op EU natuurlijk) af en toe als ik voor de gein op NA speelt met iemand die ik daar ken dan word er gewoon zo veel gecommuniceerd vaak. Ik denk echt dat dat komt omdat NA in principe iedereen is die gewoon engels spreekt.

In EU heb je zo veel verschillende talen dat er toch automatisch voor vele misschien een barriere voor gezet word.
Misschien moet ik overstappen naar NA matchmaking, dan neem ik de hogere ping maar voor lief :P

Maar ik was helemaal vergeten dat je ook op andere regio's kan spelen, misschien ga ik vanavond wel een paar potjes QP in Murica doen om het verschil te bekijken. Alleen blijft je competitive rank hetzelfde als je op een andere regio speelt of moet je dan opnieuw placements doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 05:51
hmm ik zit nu in een paar potjes achter elkaar.... (arcade random hero)
En ik heb nu al 2 potjes achter elkaar "unexpected server error occurred"

meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Apokk schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:34:
[...]

Een hele week geprobeerd, maar ben misschien overall 100 gestegen. Ik blijf gewoon vaak dramatische teamgenoten tegenkomen. Gisteren gelukkig een capabele groep randoms en daarna stuk of 10 games mee gebleven waarvan 8 gewonnen. Het blijft een beetje RNG }:O

Ik ben nu wel wat meer tank aan het spelen ook merk ik. Voornamelijk Winston of Orisa. Reinhardt vind ik gewoon geen reet aan en mijn D.VA ults mislukken bijna altijd..In damage Soldier of Reaper en healer is alledrie prima. Moet ik toch dynamisch genoeg zijn zou je zeggen :)
let ook op de combo's met D.va dat vergt natuurlijk wel coördinatie met je team. Je kan lekker combo-en met Zarya, Reinhardt, Sombra.

Maar idd vaak wordt Dva ook gewoon als zoning ult gebruikt.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 05:51
nvm

[ Voor 94% gewijzigd door Aggressor op 10-10-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ik speel eigenlijk voornamelijk: Mercy, Ana, Lucio, Zen, Winston, Symmetra, Orisa, Roadhog.

Als de situatie zich voor doet dat ik DPS moet, wat echt eigenlijk nooit gebeurt, dan meestal Junk of Torb bij sommige mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:01

dawofl

?

weer een hele fijne ult :) helaas was er een reaper met een (overigens erg fijne) quadrupal kill later in de game die POTG kreeg maar goed ik ging keihard met Zarya deze ronde :)

Om nog even extra te braggen check goed de mercy ult + de junkrat ult op rein die ik buble 8) 8) 8)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EINDBAA5
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-01-2022
YoshiBignose schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:25:
Soms is dat wel een dingetje ja. Vele kiezen insta-DPS en dan lopen ze te schreeuwen om Healers. Ze zullen ook niet snel afstappen van de Hanzo, Genji, McCree etc.

Kortom was ik afgelopen avonden Mercy aan het rocken 8), omdat de Hanzo's en Genji's vrij weinig deden behalve de "I Need Healing" knop spammen. Serieus 1 rondje als Roadhog gespeeld, om vervolgens vet lang alleen op de objective te staan was ook wel schrikbarend te noemen.

Battle Mercy = Best Mercy ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WhBulukTjBY]

Xbox Series S: EINDBAA5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 15-09 18:59

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 09:03
Update/Event is live! Alleen de wachtrij is weer gigantisch groot :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sinus_rhythm op 10-10-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
Nog maar 100.000 wachtende voor U....
Is dat halloween event dan zo populair?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 15:31
EINDBAA5 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:57:
[...]

Soms is dat wel een dingetje ja. Vele kiezen insta-DPS en dan lopen ze te schreeuwen om Healers. Ze zullen ook niet snel afstappen van de Hanzo, Genji, McCree etc.

Kortom was ik afgelopen avonden Mercy aan het rocken 8), omdat de Hanzo's en Genji's vrij weinig deden behalve de "I Need Healing" knop spammen. Serieus 1 rondje als Roadhog gespeeld, om vervolgens vet lang alleen op de objective te staan was ook wel schrikbarend te noemen.

Battle Mercy = Best Mercy ;)

[video]
Lekker bezig!! 8)

Ik zoek wat meer mensen om samen mee te spelen, alleen erger ik me er soms dood aan dat bijna niemand samen speelt.

Feel free to add me: Husky #22553 @ pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel een hele dikke que van 10000 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 09:46
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:21:
Dit is wel een hele dikke que van 10000 :o
Begon bij mij rond de 20000. toen later een que van 200. En zit nu weer op 3000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Deze update.... midden in een comp game eruit gegooid. Zet dit op een kwade toon op het forum, word ik gebanned...

Echt grappig. Voor dat krijg ik een ban, maar al de rest (toxic, bugs, crappy servers, slechtse matchmaking ooit) wordt niets aan gedaan. Wat werken daar toch waardeloze mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 00:04
Maldred schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:51:
Deze update.... midden in een comp game eruit gegooid. Zet dit op een kwade toon op het forum, word ik gebanned...

Echt grappig. Voor dat krijg ik een ban, maar al de rest (toxic, bugs, crappy servers, slechtse matchmaking ooit) wordt niets aan gedaan. Wat werken daar toch waardeloze mensen.
Beelzebub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara

Wist je van te voren dat deze update zou komen?

tot nu toe komen ze altijd rond dezelfde dag en tijdstip. Serieus snap niet dat je het dan riskeerd om Comp te gaan spelen?

Dit soort momenten zijn er altijd complicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krijg ik in me laatste arcade lootbox een legendary dus ik opzich wel blij.. is het een non event skin 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

En waarom ga je er op een forum over huilen. Je verliest een match, deal wirh it?

Terechte ban, dit is net zo erg als het lijstje wat je zelf opnoemt. Cool down bans zijn nooit verkeerd.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dat iemand terecht op een kwade toon iets op het forum schrijft noem jij hetzelfde als bovengenoemde zaken? Gtfo, kom eens ff van je toren af met dat moralistisch geblaat. Hij heeft gewoon gelijk, zeker gezien het feit dat Blizzard geen tijdstip aankondigt wanneer zo'n patch live gaat. Dit moet je gokken aan de hand van eerdere patches.Voor nieuwe spelers is het helemaal niet aan te zien komen als je nog geen nieuwe patches hebt meegemaakt. Wat dat betreft kan Blizzard daar best iets beters in doen. Ik zou zelf ook niet queuen met de wetenschap dat er een patch aankomt, maar dat Blizzard hem banned is gewoon onbeschoft.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apokk
Je zult niet zomaar een ban op het forum hebben gekregen. Ik kan mij niet voorstellen dat het louter kwade toon is geweest, want daar wordt je niet voor gebanned. Het zal eerder komen omdat je door emotie ook bepaald taalgebruik hebt neergezet op een publiekelijk forum :)

Maar dat is speculatie, want ik heb de post niet gezien.

Uit je tekst maak ik op dat het 1x is gebeurd en dat je dan een dergelijke post hebt gemaakt. Je zet er alleen niet bij of je ook punten hebt verloren (of ik lees er overheen). Dat vind ik nml. nog wel relevant, maar ik ga dan maar uit van wel anders zou ik niet weten waarom je boos wordt. Als het nou 2x (of meer) gebeurt en je verliest er ook nog punten voor dan zou ik er ook over klagen (als in melden op het forum op een geïrriteerde edoch beleefde manier zodat ze ervan weten en het op kunnen lossen) en vervolgens stoppen met spelen want dan is er iets aan de hand en zal het vaker gebeuren. Dan kun je het lot blijven tarten door te blijven spelen, maar dat ga je verliezen. Kun je beter iets anders gaan doen :)

Dit gebeurt nu eenmaal bij elk online spel waar regelmatig content patches worden geplaatst. Kun je je druk over gaan maken, maar heeft niemand wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Holy shit,er is weer een event en er wordt weer een blik kinderen losgetrokken...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

temp00 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:40:
Dat iemand terecht op een kwade toon iets op het forum schrijft noem jij hetzelfde als bovengenoemde zaken? Gtfo, kom eens ff van je toren af met dat moralistisch geblaat. Hij heeft gewoon gelijk, zeker gezien het feit dat Blizzard geen tijdstip aankondigt wanneer zo'n patch live gaat. Dit moet je gokken aan de hand van eerdere patches.Voor nieuwe spelers is het helemaal niet aan te zien komen als je nog geen nieuwe patches hebt meegemaakt. Wat dat betreft kan Blizzard daar best iets beters in doen. Ik zou zelf ook niet queuen met de wetenschap dat er een patch aankomt, maar dat Blizzard hem banned is gewoon onbeschoft.
Gast...er is één potje mis gegaan door een disconnect. Wie heeft er nou een probleem?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:20
Ebayzo schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:27:
Holy shit,er is weer een event en er wordt weer een blik kinderen losgetrokken...
inderdaad, en nog een blik mercy mains die hanzo gaan spelen. heerlijk......

gelukkig wel met een paar mensen hold de door en 4 bonus rounds op expert gehaald :D
gelijk 2 achievements in 1 keer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik denk niet dat het mogelijk is om na dat het event is afgelopen Junkenstein te spelen of wel? Het is een verdomd goede aim oefening.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
NoTimeRemains schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:15:
Ik denk niet dat het mogelijk is om na dat het event is afgelopen Junkenstein te spelen of wel? Het is een verdomd goede aim oefening.
nope, na het event stopt ook deze mode.

jaartje wachten ;)

maar je hebt nog even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vond die Junkenstein wel erg leuk idd.

Ben nu nog even op zoek naar iets om bij te houden welke loot items ik heb en wat ik nog moet hebben. Niet specifiek voor alleen events. Al is het maar om tussendoor te kopen met ingame gold welke ik verdient heb oid. Geen idee. Irriteert me dat ik bijvoorbeeld heel veel sprays nog moet (buiten verdiende sprays voor achievements) en wellicht daardoor niet automatisch skins e.d. krijg maar juist heel veel sprays.
Kom er wel eentje tegen, maar moet via een webserver. Ook maar eens induiken.

Komt wel goed, anders ga ik wel een toevoeging doen aan Datacrow waar ik toch al andere dingen in bij hou.

Heb iig genoeg gold voor iets van een skin tegen het einde van het event. Vanavond maar even 2 a 3 loot kistjes halen van de reset. Dus weer wat in bezit.

[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 12-10-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Arunia schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:43:
Vond die Junkenstein wel erg leuk idd.

Ben nu nog even op zoek naar iets om bij te houden welke loot items ik heb en wat ik nog moet hebben. Niet specifiek voor alleen events. Al is het maar om tussendoor te kopen met ingame gold welke ik verdient heb oid. Geen idee. Irriteert me dat ik bijvoorbeeld heel veel sprays nog moet (buiten verdiende sprays voor achievements) en wellicht daardoor niet automatisch skins e.d. krijg maar juist heel veel sprays.
Kom er wel eentje tegen, maar moet via een webserver. Ook maar eens induiken.

Komt wel goed, anders ga ik wel een toevoeging doen aan Datacrow waar ik toch al andere dingen in bij hou.

Heb iig genoeg gold voor iets van een skin tegen het einde van het event. Vanavond maar even 2 a 3 loot kistjes halen van de reset. Dus weer wat in bezit.
https://js41637.github.io...racker/#/events/HALLOWEEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Psyonara Wilde daar inderdaad mee terug komen. Zie net dat die gewoon daar in de browser werkt en dat je lokaal een update kunt maken.
Mooi zo! Gaan we daar mee aan de slag. Wellicht ooit eens lokaal gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nou dat was weer platinum. Demoted omdat ik 5 matches onder de 2500 hing. Ben ik gedoemd om Mercy te mainen?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Ebayzo schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 06:46:
Nou dat was weer platinum. Demoted omdat ik 5 matches onder de 2500 hing. Ben ik gedoemd om Mercy te mainen?
Ik heb gister ook afscheid genomen van platinum.
Denk dat ik op dit moment maar 1 persoon de schuld kan geven; mijzelf!
Heb een tijd lang alleen maar Total Mayhem gespeeld en dat is niet heel best voor je normale games heb ik gemerkt...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
Deze week was voor mij ook alleen maar drama. Nauwelijks tanks of healers. Iedereen DPS waarvan de helft het niet kan. Nu zelfs gezakt onder de 2500. Ik blijf nog wel spelen, maar ik geef het op om dit seizoen nog diamond te kunnen halen :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Apokk op 13-10-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ebayzo schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 06:46:
Ben ik gedoemd om Mercy te mainen?
Precies hetzelfde hier, mijn beste Heroes zijn Ana, Zarya, Genji, Winston en dan ben ik ook goed genoeg in Mercy, Lucio, Zenyetta, Pharah, Junkrat en Bastion. Het liefste speel ik altijd Ana, Zarya of Genji. En mijn meest gespeelde hero dit seizoen: Mercy :N

Bijna elk potje moet ik gedwongen support of tank omdat mijn team 4 dps heeft, echt een ramp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 23-09 08:28

ErA

Mystery is mijn inziens de beste game mode om nieuwe heroes te leren.

Jouw eigen teamsamenstelling en die van de tegenstander veranderd continue waardoor je diverse speelstijlen moet leren.

Stel dat je roadhog krijgt, en er is geen healer in je team, dan leer je om voorzichter te spelen.

Als er 2 reapers bij de tegenstander zijn, leer je binnen 2 tellen dat je reaper niet moet hooken.

Etc etc.

Dankzij mystery kan met uitzondering van Genji, Reinhart & Doomfist alle heroes spelen op mijn niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
Misschien moeten we het eens samen proberen met een paar hier aangezien iedereen klaagt. Moet wel wat van te maken zijn ;)

Ik heb geprobeerd om met minimaal 2 van elk type wel te kunnen spelen om een beetje gaten te kunnen vullen. Persoonlijk vind ik het het leukste om met Soldier, Reaper of Orisa te spelen, maar kan ook prima met Winston, Mercy, Lucio of Zenyata.

Maakt mij momenteel weinig meer uit welke ik speel of waar ik speel (silver, gold, plat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@Apokk Rank maakt me ook niet zoveel uit, maar je probeert toch verder te komen. Ach ja, nu is het weer weekend dus laat ik OW weer zoveel mogelijk met rust.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
ErA schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:07:
Mystery is mijn inziens de beste game mode om nieuwe heroes te leren.

Jouw eigen teamsamenstelling en die van de tegenstander veranderd continue waardoor je diverse speelstijlen moet leren.

Stel dat je roadhog krijgt, en er is geen healer in je team, dan leer je om voorzichter te spelen.

Als er 2 reapers bij de tegenstander zijn, leer je binnen 2 tellen dat je reaper niet moet hooken.

Etc etc.

Dankzij mystery kan met uitzondering van Genji, Reinhart & Doomfist alle heroes spelen op mijn niveau.
Goed idee om te doen ja, ik speel nu voornamelijk FFA deathmatch maar ik merk niet echt dat ik daar veel beter van word. Alleen ik denk niet dat het slim is om je te breed te orienteren met je hero pool, je kan beter erg goed zijn in 3 heroes en degelijk in 5 anderen dan alleen degelijk in 20 verschillende heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

Zo we zijn weer terug van vakantie en wat hou ik van de nieuwe junkrat :)

De 2e mijn maakt het zoveel makkelijker om bijv. een Widow of een Pharah the killen

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markdm
Wat is het spel toch leuk als je met een leuk team zit en lekker aan het winnen bent. Wel raar, gisteren kon ik niet op tijd met een server connectoren. Mijn premade kreeg een game terwijl ik alleen maar "rejoin" match zag staan die niet werkte als ik er op klikte, waarna ik de aller laatste seconde voordat de match gecanceld werd toch nog in de game kon komen. Zat ik net in de game stopt de match toch nog en krijg ik -50 SR 8)7

Maar gelukkig bijna alle andere games die avond wel gewonnen omdat ik zo'n goede teams had, dus het is helaas voor die ene disconnect, maar ik ben in totaal toch op een dag 250 SR gestegen. :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EvbMdyQ.jpg?1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Het is wel lastig om met een leuk team te spelen omdat er nogal veel mensen stoppen na een match en vooral kiezen wat ze leuk vinden en niet wat nodig is.
Gisteren was ik in Hollywood Junkrat en we hadden een tank (D.Va) maar die was vooral bezig met kills en niet met de payload. Het lukte maar niet om dat laatste stukje te overbruggen en toen heb ik in de laatste minuut gewisseld en ben met Reinhardt naar binnen gegaan. Toen snapte men pas wat de bedoeling was blijkbaar en hebben ze vanachter het schild de tegenpartij weggemaaid en kon de payload simpel afgeleverd worden.
Mensen spelen liever de onvermijdelijke Hanzo, Genji en Widowmaker dan dat er ook iemand een keer als tank op pad gaat waarbij ze dan D.Va enkel als DPS gebruiken. Ik heb me er al bij neergelegd, het is de tijd waarin we leven. Ik heb echter geen zin om elke keer als healer of tank te spelen dus ik calculeer gewoon in dat het soms zes matches duurt voor er een keer een overwinning is. Het is niet anders.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:44

Osxy

Holy crap on a cracker

Vailen schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:37:
Zo we zijn weer terug van vakantie en wat hou ik van de nieuwe junkrat :)

De 2e mijn maakt het zoveel makkelijker om bijv. een Widow of een Pharah the killen

[video]
Ook met enkele mijn kon je Pharah wel pakken O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Osxy op 15-10-2017 13:47 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Osxy schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:46:
[...]

Ook met enkele mijn kon je Pharah wel pakken O-)

[video]
Dom van de Pharrah speler :P maak zelf de fout soms ook wel maar met de nieuwe Junkrat hou ik meer afstand met hem als Pharrah.

Met events beetje uit gemakzucht speel ik veel Mei.
En als de tegenstander ook een Mei heeft word het vreemd genoeg al snel heel persoonlijk.
Zodra je elkaar ziet is het ook snel de enige doelwit die je pakt. Merk ik niet zo veel met andere Heroes die als alter ego tegen elkaar op botsen.

Zijn er hier ook anderen die dat zo ervaren? ook met andere Heroes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:43

Shabbaman

Got love?

Lucio van de map boopen is wel een dingetje ja.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Over pharah en boops gesproken: ik was in dit potje mercy en ik stond achter cover leuk veilig te healen toen plotseling dit gebeurde: :+

De pharah probeert de rein weg te pushen waarna hij over het muurtje geblazen wordt en mij pint terwijl ik volledig achter cover sta, leuke manier om een teamfight te verliezen wanneer je bijna je mercy ult hebt. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kreeg gisteren een mailtje dat mijn account voor 5 dagen suspended is wegens non-participation in matches. Komt ongetwijfeld doordat ze in een recente patch de tijd dat je afk bent erg hebben ingekort. Even naar de wc gaan tussen potjes door lukt al bijna niet meer, dan moet je echt op tijd quitten en terug naar het hoofdmenu. Let wel: ik speel enkel Quick Play en quit nooit tijdens een potje maar tussen potjes door wil ik wel eens snel iets anders doen of afgeleid zijn waardoor ik ge-disconnect wordt. Je krijgt dan een -75xp penalty voor een aantal potjes, wat ik ook logisch vind.

Op zich snap ik het wel en het is ook en goede zaak maar nu moet ik een week gedwongen iets anders spelen :P
Account Action: Suspended until 2017/10/21
Offense: Non-participation in matches

Recent activity on this account has shown actions deemed inappropriate for Overwatch. This includes, but is not limited to, non-participation, going AFK repeatedly, and other behavior that negatively impacts the team’s experience.

The account holder is responsible for all activity on the account. We issue suspensions and closures to protect our players and our service in accordance with the Blizzard EULA: http://blizzard.com/company/legal/eula.html

We don't take this decision lightly. Our team issued this suspension only after a careful review of relevant evidence. Our support staff will not overturn this penalty and may not respond to appeals. For more information, see our article: http://battle.net/support/article/2639

In some cases, these actions happen when a third party compromises an account. If you believe your account was compromised, please follow these important instructions: http://battle.net/support/article/14319

Thank you for your time and for understanding.

Regards,

Customer Service

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
kazuka schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:17:
Kreeg gisteren een mailtje dat mijn account voor 5 dagen suspended is wegens non-participation in matches. Komt ongetwijfeld doordat ze in een recente patch de tijd dat je afk bent erg hebben ingekort. Even naar de wc gaan tussen potjes door lukt al bijna niet meer, dan moet je echt op tijd quitten en terug naar het hoofdmenu. Let wel: ik speel enkel Quick Play en quit nooit tijdens een potje maar tussen potjes door wil ik wel eens snel iets anders doen of afgeleid zijn waardoor ik ge-disconnect wordt. Je krijgt dan een -75xp penalty voor een aantal potjes, wat ik ook logisch vind.

Op zich snap ik het wel en het is ook en goede zaak maar nu moet ik een week gedwongen iets anders spelen :P

[...]
iemand die aan het begin van de ronde afwezig is, is echt super irritant. Ik ben blij dat blizzard er wat aan doet.
Hopelijk heb jij je lesje geleerd.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

"Roadhog on left overextending gogo" hoor ik de tegenpartij op de voice al zeggen :)

props voor de pocket heal mercy in deze :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Deze week niet door te komen...zit weer in een negatieve groei :P Momenteel weer 2380 na een tijdje plat geweest te zijn. Aan het aantal kinderstemmen te horen op welk moment dan ook is het weer vakantietijd in de EU.

Nu weer van die potjes dat je op 40+ elim en 18000 damage staat en dat je vervolgens maar tank moet gaan omdat je zuigt. (Uiteraard door iemand in een groep van 3...)

En toch blijf ik spelen :')

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:03
RocketKoen schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:07:
[...]
iemand die aan het begin van de ronde afkomstig is, is echt super irritant. Ik ben blij dat blizzard er wat aan doet.
Hopelijk heb jij je lesje geleerd.
Nounou, in comp ja, in QP (zoals hij aangeeft), mwoaaahhhh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

timwijn schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:46:
[...]

Nounou, in comp ja, in QP (zoals hij aangeeft), mwoaaahhhh ;)
Ja, voor QP op deze wijze gebanned worden is een beetje kinderachtig. Op comp ander verhaal, maargoed, dan stopt de match meestal wel netjes zonder verlies.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ebayzo schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:56:
[...]
Ja, voor QP op deze wijze gebanned worden is een beetje kinderachtig. Op comp ander verhaal, maargoed, dan stopt de match meestal wel netjes zonder verlies.
ik denk dat dit niet één keer voor gekomen is.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
het gaat blizzard niet om QP of Comp. Het gaat blizzard om het speel plezier van iedereen.

Als jij dat loopt te verzieken op wat voor een manier dan ook verdien je gewoon een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

fjux schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:33:
het gaat blizzard niet om QP of Comp. Het gaat blizzard om het speel plezier van iedereen.

Als jij dat loopt te verzieken op wat voor een manier dan ook verdien je gewoon een ban.
Helemaal mee eens, je zal mij ook niet horen klagen om mijn ban hoor. Het was meer een heads-up voor anderen, aangezien de tijd die je afk mag zijn nu ineens zo kort is geworden dat je echt moet opletten tussen potjes door. Niet ff met je telefoon spelen of een toiletbezoek doen of je kan al de sjaak zijn :P Gelukkig hebben ze in de laatste patch (althans op consoles) nu zo'n rode alert banner met bijhorend alarm geluid toegevoegd wanneer je nog 10 seconden hebt, waardoor het me niet snel meer zal overkomen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ben nog niet gebanned door de problemen met AMD Radeon software. Vanaf versie 17.2.1 geloof ik krijgen veel mensen na een potje ineens dat hun driver gestopt is. Zo ik ook. Voordat je daar achter bent en dan ineens ben je weer terug naar die meuk driver waardoor je weer die problemen hebt. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Klopt, en dit is ook makkelijk te meten, maar de echte ziekte in de community is nog steeds niet aangepakt. Dat is toch echt een groot deel van de spelers.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:01
Arunia schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:55:
Ben nog niet gebanned door de problemen met AMD Radeon software. Vanaf versie 17.2.1 geloof ik krijgen veel mensen na een potje ineens dat hun driver gestopt is. Zo ik ook. Voordat je daar achter bent en dan ineens ben je weer terug naar die meuk driver waardoor je weer die problemen hebt. Zucht.
Welke kaart heb je en welke driver versie heb je?

Mijn broertje had ook dit probleem, ik heb hem toen oudere driver voor ATI laten installeren en sindsdien heeft hij er geen probleem meer mee. Zal vanavond even vragen welke driver versie hij heeft geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Albinoraptor Ik heb het uiteraard opgelost ook met een oudere driver. AMD weet ervan, maar voor alsnog zijn we alweer tig drivers verder zonder een oplossing.
Ik geloof dat je met 17.2.1 goed zou zitten, maar ik heb nu 16.12.1 geloof ik.
Daarnaast heb ik een R9 290X, maar de 390 serie etc heeft er ook last van.
Sommigen zeggen warmte, maar of dat het is, nog niet onderzocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Arunia schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:44:
@Albinoraptor Ik heb het uiteraard opgelost ook met een oudere driver. AMD weet ervan, maar voor alsnog zijn we alweer tig drivers verder zonder een oplossing.
Ow haha, je hebt het al opgelost, was me niet helemaal duidelijk uit je tekst. :)

Ben blij dat ik nvidia heb. :P Alhoewel ik wel altijd grote fan van ATI ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haha, dat dacht ik al. Geeft niks. :)

Tja, vind het eng om ooit naar Nvidia te gaan. Blijft toch AMD verder wel fijn vinden. Denk Nvidia ook mede met het geheugen "debacle". Of je het terug gaat zien is weer een tweede, maar wellicht ooit ook die kant op.

Net nog even wat potjes gedaan. Ben nu iig bij aan het houden wat ik allemaal al heb. Nu wel voor het einde nog even alles kopen wat ik wil en kan kopen (1 skin waarschijnlijk).
Net in een potje, iemand van de tegenpartij. "What is wrong with this team?". Kon het niet laten: "You are in it.".
Vind het echt suf dat mensen alleen maar klagen over het team, ipv naar zichzelf te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Arunia schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:44:
Daarnaast heb ik een R9 290X, maar de 390 serie etc heeft er ook last van.
Sommigen zeggen warmte, maar of dat het is, nog niet onderzocht.
Ik had precies hetzelfde met mijn R9 380, naast plotselinge crashes had ik ook grote problemen met lag en fps drops. Gelukkig had ik dit ook opgelost met een oudere driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Hebben ze de Ulti charge weer veranderd? voorheen als je dood ging bij bepaalde utli's had je nog een bepaalde charge over en nu is het constant blank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Psyonara schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:29:
Hebben ze de Ulti charge weer veranderd? voorheen als je dood ging bij bepaalde utli's had je nog een bepaalde charge over en nu is het constant blank?
Inderdaad, op Q klikken betekent nu dat je je ult gewoon kwijt bent. Het zorgt er ook voor dat wanneer je gestunned wordt als genji je daarna nog steeds je zwaard hebt in plaats van dat je ult gecanceld wordt.
Zelf vind ik dit wel een goede verandering, nu heb je niet meer dat wanneer je een pro sleepdart op een genji raakt hij daarna alweer een 2e ult kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Jammer, dan maar geen last Ditch efforts utli's gooien :(

Nog wel een grappig moment in QP Vijand Torb die PotG had en zijn turret die weer al het werk doet.
Ik D.Va zonder Mech zijn directe schoten ontwijken. Team genoot In chat ''he misses every shot'' En dan '' Are you a storm trooper?''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022

Behalve dan dat ze in Comp fucktards gewoon ongemoeid laten , vandaag wederom weer zo'n teringtroll ..
Mercy en Junk-main .. pakt Hanzo .... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
Moet zeggen dat ik niet echt last heb van al die toxicity. Speel meestal met 2 andere en ook alleen maar QP, competetive boeit me niet zo veel.

Wil gewoon potje spelen en ik denk gewoon, och potje zonder Genji of Hanzo is niet echt een Overwatch potje. :+

En de potjes dat ik competitive speel (solo, andere zijn te slecht :P) ook nooit echt throwers of trolls gehad, gewoon denken als beetje rare comp om er het beste van te maken. Zo 1 potje met 5 dps en ik als Zenyatta op King's Row, dacht dat gaat wat moeilijk worden en eerste push was ook niets daarna andere team compleet gesloopt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Eindelijk is m'n tweede account lvl 25, meteen maar de placements gedaan. Nu aan de slag om met Junkrat en Pharah te levelen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Sta ik op het punt met Bastion verscholen. Beetje campen zeg maar.
Zo lang stond ik er niet, maar de rest hield de vijand wel van het punt af. Ineens melding dat ik gekicked zou worden als ik niks ging doen. Wut? Dat is wel heel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Huh mercy ult nu alweer generfed? Was weer ziek aan het ressen maar ineens zat m'n timer op 30 sec ipv 10 sec.
markdm schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Inderdaad, op Q klikken betekent nu dat je je ult gewoon kwijt bent. Het zorgt er ook voor dat wanneer je gestunned wordt als genji je daarna nog steeds je zwaard hebt in plaats van dat je ult gecanceld wordt.
Zelf vind ik dit wel een goede verandering, nu heb je niet meer dat wanneer je een pro sleepdart op een genji raakt hij daarna alweer een 2e ult kan pakken.
Wat een bullshit, daar lag het dus aan. Ik deed gisteren m'n nano boost met Ana maar werd net vermoord en m'n mattie werd niet geboost en ik wel naar 0%.

[ Voor 74% gewijzigd door YoshiBignose op 20-10-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Arunia schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:43:
Sta ik op het punt met Bastion verscholen. Beetje campen zeg maar.
Zo lang stond ik er niet, maar de rest hield de vijand wel van het punt af. Ineens melding dat ik gekicked zou worden als ik niks ging doen. Wut? Dat is wel heel erg snel.
Dat bedoel ik dus, die afk tijd is echt heel kort geworden :P Maar tijdens een potje had ik nog niet meegemaakt. Dan ben je wel helemaal idle neem ik aan? Als in, je hebt je keyboard of controller helemaal niet aangeraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@kazuka Dat is het vage eraan. Ik was wel met de muis aan het draaien en kijken, maar stond in Sentry mode dus met het toetsenbord hoefde ik weinig te doen op dat moment. Beetje geluidjes maken, maar geen idee hoe lang ik eigenlijk buiten de muis om niks deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Wanneer vinden jullie het de fijnste tijd om te spelen? Ik hoor vaak dat mensen negatief zijn over het weekend omdat dan te veel kleine kinderen zullen spelen maar naar mijn ervaring is het juist omgekeerd, door de week heb ik meer mensen die niet willen communiceren en slecht meespelen. Zo merk ik ook dat ik in het weekend sneller in SR stijg dan door de week, alhoewel dit ook wel geluk kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
markdm schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:00:
Wanneer vinden jullie het de fijnste tijd om te spelen? Ik hoor vaak dat mensen negatief zijn over het weekend omdat dan te veel kleine kinderen zullen spelen maar naar mijn ervaring is het juist omgekeerd, door de week heb ik meer mensen die niet willen communiceren en slecht meespelen. Zo merk ik ook dat ik in het weekend sneller in SR stijg dan door de week, alhoewel dit ook wel geluk kan zijn.
Ik merk vooral dat het allemaal wat normaler begint te worden na 22:00 in de avond.zowel in het weekend als door de week.

Wat mij vooral opvalt is dat in het weekend veel meer DPS mains spelen die niet willen switchen.
En vervolgens het er vaak ook nog niet echt goed vanaf brengen ook.

Maar ik ben even klaar met Competitive overwatch. ik heb laatst 2 weken thuis gezeten ivm een operate en aardig veel kunnen spelen. Ben er gewoon mee opgehouden omdat er eigenlijk geen zak meer aan was op mid diamond.
Gemiddeld geizen waren mijn potjes zo:
45% Complete steamroll (win)
20% team comp die gewoon niet gaat werken wat je ook kiest met mensen die niet willen switchen al a pissig worden als het netjes wordt gevraagd
25% mensen waarvan je afvraagt hoe het in diamond gekomen is (constant feeded, niet groupen ect)
10% Echt leuke potjes waar het close werd.

Natuurlijk kom je dan ongeveer op de 50% win rate uit. Maar echt plezier hebben, nee.
misschien als ik straks een poosje Destiny2 heb gespeeld dat ik het weer leuk ga vinden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

markdm schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:00:
Leuke vraag want ik speel dus inderdaad bijna niet meer in de weekenden, met name vr/za-avond lijkt het wel alsof alle idioten worden los gelaten.

Mijn favo avonden zijn ma,di,wo,do dan heb je, gevoelsmatig, de meeste kans op "normale" games. Daarnaast is OW recentelijk steeds meer een soort 30 seconden bingo geworden.

in de eerste 30 seconden
- 6 DPS picks
- Hanzo insta lock , leaves voice
- Niemand wil support
- Niemand wil mercy
- iemand gaat insta-toxic oid
- niemand in voicechat

Zijn toch wel garanties voor loss |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom van 2.7k en nu terug naar 2.3k door SoloQ. Als men team niet online is, speel ik alleen maar heb het gevoel dat ik in ELO hell zit met throwers en leavers. Hatelijk die matchmaking. Je zou moeten kunnen queuen als rol zoals ze doen in WoW. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:21:
Ik kom van 2.7k en nu terug naar 2.3k door SoloQ. Als men team niet online is, speel ik alleen maar heb het gevoel dat ik in ELO hell zit met throwers en leavers. Hatelijk die matchmaking. Je zou moeten kunnen queuen als rol zoals ze doen in WoW. :)
t enige nadeel natuurlijk is dat je dan wel gebonden bent aan die rol, en ik denk dat OW toch een game is die niet alleen valt of staat met teamwork maar ook door de juiste picks of counters te spelen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:42:
[...]

t enige nadeel natuurlijk is dat je dan wel gebonden bent aan die rol, en ik denk dat OW toch een game is die niet alleen valt of staat met teamwork maar ook door de juiste picks of counters te spelen.
Je bent dan inderdaad wel gebonden aan die rol maar je kan perfect 2 soorten queues voorzien. Team Queue waar je minstens met 2 voor moet zijn. Natuurlijk kan dit wel als nadeel hebben dat je langere queue times zult hebben. Maar dat je dan altijd met premades te samen speelt.

SoloQ zou iets apart moeten zijn.

Alsook eens dat performanced based SR verhaal omver gooien en er win/loss rating van maken. Want performanced based trekt echt op niets. Het stimuleert om enkel 1 hero te spelen waardoor je die gaat masteren en daardoor bij elke win redelijk veel SR gaat krijgen en bij elke loss niet zoveel SR verliest. Dat systeem moeten ze gewoon vervangen door Win/Loss en het zou al die gasten die enkel 1 hero spelen (one-picks) doen veranderen naar meerdere hero's. Maar nu blijven ze die ene hero spelen omdat ze super goed zijn daarmee maar het team verliest daardoor wel zijn games.
Performanced based SR moet er gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:48:
[...]

Je bent dan inderdaad wel gebonden aan die rol maar je kan perfect 2 soorten queues voorzien. Team Queue waar je minstens met 2 voor moet zijn. Natuurlijk kan dit wel als nadeel hebben dat je langere queue times zult hebben. Maar dat je dan altijd met premades te samen speelt.

SoloQ zou iets apart moeten zijn.

Alsook eens dat performanced based SR verhaal omver gooien en er win/loss rating van maken. Want performanced based trekt echt op niets. Het stimuleert om enkel 1 hero te spelen waardoor je die gaat masteren en daardoor bij elke win redelijk veel SR gaat krijgen en bij elke loss niet zoveel SR verliest. Dat systeem moeten ze gewoon vervangen door Win/Loss en het zou al die gasten die enkel 1 hero spelen (one-picks) doen veranderen naar meerdere hero's. Maar nu blijven ze die ene hero spelen omdat ze super goed zijn daarmee maar het team verliest daardoor wel zijn games.
Performanced based SR moet er gewoon uit.
ben t met je eens dat de performance based SR eruit moet, maar door maar één hero te leren limiteer je jezelf enorm, op het moment dat jouw hero door iemand gekozen wordt en je gedwongen wordt om een andere hero/rol moet gaan spelen dat je prestaties achteruit gaan. Ik probeer nu mijn hero pool uit te breiden zodat ik overal wel counters op kan spelen. Ik kan alleen echt geen healer spelen, ik heb echt wat uren in Mercy / Zenyatta / Lucio gestopt maar het lukt me gewoon niet.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

ben t met je eens dat de performance based SR eruit moet, maar door maar één hero te leren limiteer je jezelf enorm, op het moment dat jouw hero door iemand gekozen wordt en je gedwongen wordt om een andere hero/rol moet gaan spelen dat je prestaties achteruit gaan. Ik probeer nu mijn hero pool uit te breiden zodat ik overal wel counters op kan spelen. Ik kan alleen echt geen healer spelen, ik heb echt wat uren in Mercy / Zenyatta / Lucio gestopt maar het lukt me gewoon niet.
Ik main Lucio/Zen/Mercy. Nu probeer ik ook monkey erbij te nemen voor SoloQ omdat je minder afhankelijk bent van de rest. Je kan het verschil maken en met goede exit routes naar health packs kan je al redelijk wat.
Maar in team ben ik main healer altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:48:
[...]

Ik main Lucio/Zen/Mercy. Nu probeer ik ook monkey erbij te nemen voor SoloQ omdat je minder afhankelijk bent van de rest. Je kan het verschil maken en met goede exit routes naar health packs kan je al redelijk wat.
Maar in team ben ik main healer altijd.
Heb je wat tips voor me? :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
Ik Speel Winston/Zen/Lucio/Dva/Reaper en sinds kort ook weer beetje Roadhog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lucio zoveel mogelijk op speed zetten indien je kan. Lucio is handig voor iedereen efkes tot max health te brengen maar dan terug naar speed. Speed heeft als grote voordeel dat je tegenstander volledig uit de war is.
- Veel switchen tussen speed en heals heeft als grote voordeel dat je tegenstander uw movements en die van anderen moeilijker kan inschatten.
- Altijd uw boost gebruiken op healing en dan direct switchen. Best effect.
- Uw lucio rollouts goed leren --> http://www.reddit.com/r/luciorollouts
- Boop spots goed leren. Als je booped altijd naar boven mikken en niet naar beneden. Dan vliegen ze verder weg. Best rond de 45° boopen.
- Schiet zoveel mogelijk voor ulti charge.
- Heals geven meer ulti charge.
- Ulti gebruiken als iedereen half/low HP is en je denkt dat met uw ult de extension of life de push compleet kan maken en dat ze enkele kills zullen maken.
- Op defense hem opsparen voor pushes ook als uw teammates low HP zijn zodat je weet dat door uw ult ze toch overleven en de push kunnen doorstaan.
- Ulti niet opsparen voor grav, wel voor genji ult / junkrat ult.

EDIT: Voeg me anders toe LodeTV#2346 kunnen we af en toe es samen DuoQ gaan. Ik zit normaal tussen plat en diamond maar nu efkes gedropped in Gold wegens teveel SoloQ throwers/leavers. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 11:26 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 38 Laatste