Ik ga toch weer eens een reactie plaatsen inzake comp.
Vorig seizoen ben ik geëindigd op circa 3600.
Dit seizoen heb ik placements gedaan: 5 winst - 1 tie - 4 loss. Waarbij ik net iets hoger kwam (3630).
Dit klopt dus perfect.
Mijn huidige speelstats zijn:
OVERVIEW
GAMES PLAYED 40
GAMES WON 22
TOTAL GAME TIME 8 hours
Circa 50% winrate dus.
En dat is waar ik nog maar eens op wil hameren.
Als je niet kan leven met het feit dat je de helft van de games gaat verliezen. Speel geen comp!!!
Niemand vind verliezen leuk. Zo simpel is het.
Bijna alle games die je verliest eindigen met beschuldigingen en tilted personen en rages.
Slechts 1 op de 10 games die ik verlies eindigdt met : "Goed gespeeld allemaal, jammer jongens we hebben ons best gedaan maar zij waren beter".
Dit is online gaming. Dit is hoe het werkt. Winnen = iedereen blij Verliezen = Iedereen niet blij.
Leer er mee leven.
Disconnects, AFK, throwers weet ik veel wat. Ik kom het allemaal tegen. Maar het gebeurd OOK aan de andere kant.
Jij hebt geen speciale versie van overwatch waardoor je allemaal kut teammates krijgt. Dat zit tussen je oren. De winstpartijen wegen voor mij zwaarder dan de verliespartijen. Daarom vind ik overwatch nog steeds leuk.
1 ding wil ik gewoon duidelijk maken:
Er is
geen probleem met overwatch competitive. Het probleem ben je hooguit zelf. punt.
Edit:
En voor comp:
Als je wilt stijgen dan zeg je iedere ronde: "I will fill, choose what you want".
https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/ErA-21332
Ik speel de helft van de partij andere dingen dan mijn mains (Soldier/Torbjorn).
Als het een 2CP map is zeg ik altijd: I will heal/Tank on attack . Please let me be Torbjorn on defence.
Dat resulteerd in een positieve vibe en een retarded 78% winrate met Torbjorn.
Edit 2:
Ik zelf Tilt ook af en toe.
Ondanks dat ik iedere game positief start verlies ook ik soms de moed. Dus ik ben op mijn beurt ook de oorzaak van vele losses van anderen. Soms gooi ik de handdoek veel te snel in de ring.
Als ik dat niet zou doen zou ik zeker een aantal games niet verloren hebben achteraf gezien.
[
Voor 21% gewijzigd door
ErA op 14-09-2017 16:38
]