Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:21
zonet ook weer een speler incompetivite.

we hadden 1 tank 1 healer en 4 dps.. (waarvan 1 genji)
Hij vertelde dat we 2-2-2 moesten gaan doen anders zou hij de hele tijd afk gaan ....

En ja hoor, dat heeft hij gedaan. Dankzij hem hebben we verloren... (we hadden net niet het einde van de map gehaald)
Zelf wou hij geen healer of tank nemen. Want hij speelde alleen maar Genji ,.
Echt waar... de hele tijd afk op 1 plek.....

ZO is het toch geen fuck meer aan???????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
Aggressor schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:43:
zonet ook weer een speler incompetivite.

we hadden 1 tank 1 healer en 4 dps.. (waarvan 1 genji)
Hij vertelde dat we 2-2-2 moesten gaan doen anders zou hij de hele tijd afk gaan ....

En ja hoor, dat heeft hij gedaan. Dankzij hem hebben we verloren... (we hadden net niet het einde van de map gehaald)
Zelf wou hij geen healer of tank nemen. Want hij speelde alleen maar Genji ,.
Echt waar... de hele tijd afk op 1 plek.....

ZO is het toch geen fuck meer aan???????????????
reporten, en door zulke onzin speel ik geen comp meer. enkel nog qp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 14:41
rejer schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:13:
[...]

Je speelt QP zodat je ten minste altijd in een team met >4DPS zit....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
GabberPiet schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:50:
[...]

Je speelt QP zodat je ten minste altijd in een team met >4DPS zit....?
qp kost me geen score als er een paar spelers andere dingen gaan doen, dus in qp erger ik me(meestal) niet zo erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:47

Thompson

Beeromaniac

1 draw, 2 loss, 7 win, 2362. Ongeveer waar ik vorige season ben geëindigd (season high wel 2650 ofzo). Meh...

Had overigens in 3 placements iemand die wegviel? 1 gewonnen en 1 verloren daardoor en 3e geval kwam ie nog net op tijd terug waardoor we niet verloren. Is het laggy oid? Ik heb zelf nergens last van.

/edit: En meteen de eerste reguliere game... een leaver. Zucht... wanneer gaat blizzard eindelijk iets doen aan dat klote systeem. Geef mensen gewoon de optie "I am willing to fill" en als filler krijg je een bonus bij winst en minder verlies bij loss.

[ Voor 28% gewijzigd door Thompson op 03-09-2017 13:44 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Thompson schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:05:
1 draw, 2 loss, 7 win, 2362. Ongeveer waar ik vorige season ben geëindigd (season high wel 2650 ofzo). Meh...

Had overigens in 3 placements iemand die wegviel? 1 gewonnen en 1 verloren daardoor en 3e geval kwam ie nog net op tijd terug waardoor we niet verloren. Is het laggy oid? Ik heb zelf nergens last van.

/edit: En meteen de eerste reguliere game... een leaver. Zucht... wanneer gaat blizzard eindelijk iets doen aan dat klote systeem. Geef mensen gewoon de optie "I am willing to fill" en als filler krijg je een bonus bij winst en minder verlies bij loss.
omdat dan iedereen doet alsof ie filler is en dat gewoon niet doet.

Ook is filler bullshit aangezien elke comp best kan werken ;-)

Had net weer een 2-2-2 crybaby. we liepen met 3 dps 1 tank en 2 supports (ana zeny). No problemo als iedereen weet wat ie doet!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

looyenss schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:53:
[...]

omdat dan iedereen doet alsof ie filler is en dat gewoon niet doet.

Ook is filler bullshit aangezien elke comp best kan werken ;-)

Had net weer een 2-2-2 crybaby. we liepen met 3 dps 1 tank en 2 supports (ana zeny). No problemo als iedereen weet wat ie doet!
Met filler bedoel ik dat iemand een (competitive) game leaved.
De filler is dan degene die die plek inneemt.

Niet de rol in het spel zelf. Dat is een variabele die je lekker zo moet laten, dat 2-2-2 is soms idd helemaal niet nodig.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EINDBAA5
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-01-2022
Ricmaniac schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:37:
Beetje jammer van het eerste schot :P maar wel mooie tripple kill in Teamdeath match gisteravond.
Heb hem maar effe opgenomen en geupload haha.

[video]
Wat een gekreun op het laatst. 8)

Xbox Series S: EINDBAA5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een rotzooi soms die placements. Had ze beter in groep gedaan. 2122, sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

NoTimeRemains

I know

ik snap niets van de placements... 5-5 gedaan, SR: 3128 ... uhm wat :X dat is 3 sr lager dan m'n season 5 high... ik begrijp gewoon niet hoe het werkt.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Placement matches zijn onzin en plaatsen je altijd rond je laatste sr.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
NoTimeRemains schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:23:
ik snap niets van de placements... 5-5 gedaan, SR: 3128 ... uhm wat :X dat is 3 sr lager dan m'n season 5 high... ik begrijp gewoon niet hoe het werkt.
Vanaf dit seizoen wordt je na de placement matches dichter bij je eigenlijke SR geplaatst. In de eerdere seizoenen werd je expres iets langer ingezet zodat de kans groot was dat je daarna snel in SR zou stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
rejer schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:13:
[...]

vandaag heb ik weer een paar potjes gedaan .

Echt iedereen wilt DPS zijn, af en toe is iemand tank ... en dan pak ik maar een healer ofso ...

Dan heb ik er ook al geen zin meer in. Want ver komen we toch niet.
En als het niet lukt dan verander ik ook wel naar DPS ... en dan word ik ook nog uitgescholden, en willen ze mij reporten ....

Ik heb het echt gehad met competitie mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Aggressor schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:30:
[...]

vandaag heb ik weer een paar potjes gedaan .

Echt iedereen wilt DPS zijn, af en toe is iemand tank ... en dan pak ik maar een healer ofso ...

Dan heb ik er ook al geen zin meer in. Want ver komen we toch niet.
En als het niet lukt dan verander ik ook wel naar DPS ... en dan word ik ook nog uitgescholden, en willen ze mij reporten ....

Ik heb het echt gehad met competitie mode
Same, daarom moet je bijna wel met een paar andere spelen.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
YoshiBignose schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:45:
[...]

Same, daarom moet je bijna wel met een paar andere spelen.
al 8 potjes verloren op een rij... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Aggressor schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:51:
[...]

al 8 potjes verloren op een rij... :O
Ik zat laatst ook solo met iedereen die direct DPS kiest dus werd uiteindelijk 6 dps. Gaat een Genji whinen pick healer or AFK :') keek ik in z'n profile, 100 uur gespeeld nog nooit een healer gekozen alleen genji, hanzo, reaper etc. Trieste fuckers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
YoshiBignose schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:56:
[...]

Ik zat laatst ook solo met iedereen die direct DPS kiest dus werd uiteindelijk 6 dps. Gaat een Genji whinen pick healer or AFK :') keek ik in z'n profile, 100 uur gespeeld nog nooit een healer gekozen alleen genji, hanzo, reaper etc. Trieste fuckers.
Ja.. en uiteindelijk gaan ze JOU dan ook nog reporten :(
Ik heb het echt gehad met dit spel .... vooral de spelers dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Aggressor schreef op zondag 3 september 2017 @ 23:04:
[...]

Ja.. en uiteindelijk gaan ze JOU dan ook nog reporten :(
Ik heb het echt gehad met dit spel .... vooral de spelers dan
Daarom speel ik minstens wel met 2 personen, dan kan je het altijd nog een beetje de goede banen in lijden ook al kiezen ze 4 dps. Maar soms dan ben ik ook gewoon te woest hoor en dan gaan we zelf ook dps. Ik speel 9 van de 10 games heal of tank. Vind het zelf niet zo erg, maar als ik dan soms een keer dps wil doen dan is het meteen gejank. Gelukkig kan ik nog af en toe symmetra zijn (meestal wel met solo mercy) dus dat is het dichtste dat ik bij dps in de buurt kom >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Daarom stel ik me beschikbaar om met andere tweakers te spelen :+ Main zelf D.va en Mercy, maar zou het leuk vinden om met mensen te spelen die wel kunnen communiceren. Momenteel op 2100 rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Van het weekend tweede account naar 25 aan het levellen geweest. Toch werkt mercy het beste om het geheel een beetje werkend te krijgen. Wat een stelletje ongeregeld....

Helaas nog 7 levels te gaan. Ook maar eens placements op main account doen, maar dat zal, als ik het zo lees, vrij standaard op zelfde SR uitkomen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 11:59
Ik zit tegenwoordig in diamond hel iedereen doet maar wat, heb vanaf season 1 op master gezeten en door 1x decay verdoemt tot diamond.

Spelletje is zo ook een stuk minder leuk gisteren nog zo een potje waarbij de teamcomp bestond uit, symetra junkrat hanzo gelukkig pakten de overige 2 een winston en zarya waarbij die meer schade aanrichten dan de overige spelers, ben zelf maar mercy gegaan en de tanks gaan healen.
Wonderbaarlijk genoeg nog gewonnen ook.

Maar blijf nu zitten met 1 potje winnen 1 potje verliezen schiet dus totaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

Moet mijn placements nog steeds doen maar heb er zo weinig zin in.......
verwacht rond 1700 uit te komen waar ik ben geëindigd tegen over 2400 het seizoen ervoor.

Maar als Junkrat main kijk ik er ook wel weer naar uit om met de nieuwe JR te spelen

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die 2 mijnen zijn echt geniaal, al regelmatig Genji's het bos ingestuurd omdat ze nog geen rekening houden met de 2e mijn nadat ze de 1e deflecten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

kazuka schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:00:
Die 2 mijnen zijn echt geniaal, al regelmatig Genji's het bos ingestuurd omdat ze nog geen rekening houden met de 2e mijn nadat ze de 1e deflecten :D
Je mijn boven z'n hoofd gooien en laten ontploffen is nog makkelijker als ie deflect :)

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vailen

Vailen

Shit happens

Zo placements gedaan gister met een aantal van hier.
9 wins & 1 loss ben nu op 1975 uit gekomen vorig seizoen zat ik op 1700 maar bijna niet gespeeld.

Junkrat stats placements

Junkrat bevalt goed alleen tire is een beetje all over de place als je pech heb vliegt ie veel te ver.
Maar wel 2 leuke POTG gehad gister tijdens placements. >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Vailen op 05-09-2017 09:20 ]

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EINDBAA5
Vailen schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:12:
9 wins & 1 loss ben nu op 1975 uit gekomen vorig seizoen zat ik op 1700 maar bijna niet gespeeld.

[afbeelding]

Junkrat bevalt goed alleen tire is een beetje all over de place als je pech heb vliegt ie veel te ver.
[video]

[video]
Netjes. Ik had een paar potjes met gasten die totaal niet samenwerkte. Zat rond de 1800SR na 10 matches waarvan meer 5 wins, 1 draw en 4 loss.

Junkrat is en blijft lekker spelen, sinds het begin mijn Main. Nu met 2 concussion mines is het helemaal feest en huishouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Vailen schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:12:

[afbeelding]

[video]

[video]
Die potjes gingen idd lekker ;) Gr. Admiraal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:46
Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/Rae4jvyDQ-qRkpaW7y7JUw.png

Weer vrienden gemaakt in comp :')

[ Voor 29% gewijzigd door Zironako op 05-09-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:33
Wat mij betreft zouden dat soort opmerkingen (iemand dood wensen) gewoon meteen een (tijdelijke) ban mogen zijn... Alleen hou je dan weinig spelers over geloof ik.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Tijdelijk het hele seizoen aub. Anoniem dood wensen uitdelen, dom krampachtig volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Dit ging inderdaad wel heel erg ver, ja. Hij stuurde me hierna trouwens nog veel meer berichten. Maar heb hem maar geblokt en report verzonden; geen zin in dit soort sneue figuren. Was ook weer voor het eerst dat ik op de EU-servers speelde. Die zijn over het algemeen veel meer toxic dan de Amerikaanse. Daar heeft vrijwel iedereen een mic en is teamwork veel meer een ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Zironako schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:03:
Dit ging inderdaad wel heel erg ver, ja. Hij stuurde me hierna trouwens nog veel meer berichten. Maar heb hem maar geblokt en report verzonden; geen zin in dit soort sneue figuren. Was ook weer voor het eerst dat ik op de EU-servers speelde. Die zijn over het algemeen veel meer toxic dan de Amerikaanse. Daar heeft vrijwel iedereen een mic en is teamwork veel meer een ding.
Beste behandeling, instant muten en reporten. Waarschijnlijk reageert deze man tegen iedereen zo en is hij snel gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Zielig zulke opmerkingen ja.
Hierdoor wil ik eigen stoppen met het spel. En een gedeelte van mijn geld terug. (Zal wel niet nogelijk zijn)

Het is ook triest dat blizzard hier niks aan doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Zironako schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:03:
Goh ben wel benieuwd dan naar die US servers. Heb je veel last van een hoge ping ofzo?

De laatste tijd komt de toxicity voornamelijk van de Hollanders, niet alleen 't voorval van laatst maar een paar games later was het weer raak _O- je hoort het Denglish accentje en hoppa meteen de ziektes naar je hoofd en verder 0 communicatie. En maar klagen dat zij het zoveel beter doen dan de rest.

https://dotesports.com/ov...tudent-a-hanzo-main-13580 Als mijn dochter dit zou doen dan kreeg ze een groot ijs _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-09-2017 09:18 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:38:

Het is ook triest dat blizzard hier niks aan doet....
Op wat baseer je je uitspraak ? voor zover ik weet is Blizzard redelijk actief met bans/mutes, ze hebben honderden misschien wel duizenden appeals per dag? Het kan niet zo zijn dat wanneer jij iemand report dat hij in 1x foetsie is. Iedereen heeft wel een slechte game of zegt iets en heeft daar later spijt van, is dat een reden om een instant ban/mute te krijgen ?

PS: ook grappig dit :P
Dit was volgens mij van 1 jaar terug, 1572 chinese hackers zijn permanent gebanned van de Blizzard servers. :)

http://bbs.ow.blizzard.cn...tid=523366&extra=page%3D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 19:01
NoTimeRemains schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:17:
[...]

De laatste tijd komt de toxicity voornamelijk van de Hollanders En maar klagen dat zij het zoveel beter doen dan de rest.
Goh het lijken wel de mensen in dit topic die altijd te laag worden ingeschaald, ligt ook altijd alleen maar aan de rest van het team, want ze weten zeker dat ze in Master horen. :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Albinoraptor schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:39:
[...]

Goh het lijken wel de mensen in dit topic die altijd te laag worden ingeschaald, ligt ook altijd alleen maar aan de rest van het team, want ze weten zeker dat ze in Master horen. :X :P
Nooit gezegd, maar dat ik niet steeg door grotendeels kansloze teams is wel een feit. Solo que is gewoon een loterij. Je kan iets invloed uitoefenen, maar soms ben je gewoon kansloos.

Betekend niet dat ik in masters thuishoor, zeker niet.

Op mijn tweede account kom ik nu echte aids tegen in quickplay. Sommige throwen, vooruit, dat mag in QP. Maar je hebt ook gewoon level 500+ die écht niets kunnen raken. Misschien ook de reden dat je als 500+ met level 10's wordt ingedeeld :X Hier kan je dan wel weer verschil maken gelukkig, Ik pocket mercy nu het liefst een genji, als een warm mes door boter. Meestal zijn de genji's ook alternatieve accounts gelukkig. Het is iedergeval wel weer even relaxed spelen in QP, maar toch wel weer zin om in ranked aan de slag te gaan.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
NoTimeRemains schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:17:
[...]

Goh ben wel benieuwd dan naar die US servers. Heb je veel last van een hoge ping ofzo?

De laatste tijd komt de toxicity voornamelijk van de Hollanders, niet alleen 't voorval van laatst maar een paar games later was het weer raak _O- je hoort het Denglish accentje en hoppa meteen de ziektes naar je hoofd en verder 0 communicatie. En maar klagen dat zij het zoveel beter doen dan de rest.

https://dotesports.com/ov...tudent-a-hanzo-main-13580 Als mijn dochter dit zou doen dan kreeg ze een groot ijs _/-\o_
Als er geen nummertje bovenin stond, zou ik persoonlijk het verschil niet merken met ping tussen US en EU servers. Maar ik heb ook vrienden die het wel merken, dus het ligt per persoon verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen

Vailen

Shit happens

duiveltje666 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:48:
[...]

Die potjes gingen idd lekker ;) Gr. Admiraal ;)
Moeten we vaker doen :)
Maar nu eerst 3 weken vakantie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EINDBAA5
Finraziel schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:20:
Wat mij betreft zouden dat soort opmerkingen (iemand dood wensen) gewoon meteen een (tijdelijke) ban mogen zijn... Alleen hou je dan weinig spelers over geloof ik.
Kinderen die zich heel wat voelen "anoniem". Tijd dat Blizzard dit soort meldingen serieus neemt om de community te Detoxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDBAA5 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:04:
[...]
Tijd dat Blizzard dit soort meldingen serieus neemt om de community te Detoxen.
Makkelijker gezegd dan gedaan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

http://www.dbltap.com/pos...watch-matches?a_aid=41302

Dit merk ik ook op de PS4 als ik met McRee speel, duidelijke headshot en geen dmg doen. Hopelijk wordt dit snel gefixt door Blizzard.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EINDBAA5
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:07:
[...]

Makkelijker gezegd dan gedaan :F
Als ze de meldingen checken waarbij tekst zit, dan moet het niet een al te groot probleem zijn. Maar dat kost redelijk wat mankracht om daardoorheen te spitten.

Hoe vaak er in de CP bij een slechte team performance 1 persoon kapot word gemaakt is bizar. Het ligt nooit aan de persoon/gehele team die de kantjes er vanaf loopt. Altijd de mercy die bijvoorbeeld 1 a 2x rez doet omdat ze kapot wordt gemaakt door een Winston. En niemand die haar beschermt.

Enige wat je dan hoort is report report report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDBAA5 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:16:
[...]

Als ze de meldingen checken waarbij tekst zit, dan moet het niet een al te groot probleem zijn. Maar dat kost redelijk wat mankracht om daardoorheen te spitten.

Hoe vaak er in de CP bij een slechte team performance 1 persoon kapot word gemaakt is bizar. Het ligt nooit aan de persoon/gehele team die de kantjes er vanaf loopt. Altijd de mercy die bijvoorbeeld 1 a 2x rez doet omdat ze kapot wordt gemaakt door een Winston. En niemand die haar beschermt.

Enige wat je dan hoort is report report report.
Precies! Mankracht is een probleem, anders zou ik volledig achter je staan. Er wordt gecontroleerd maar niet voldoende. En die whining kids zullen altijd terug komen, ergens zullen we dat moeten accepteren :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Het lijkt me zelf niet zo moeilijk, een paar business rules en je kan al heel makkelijk filteren.

Krijg je 2-3 matches achter elkaar meer dan 4 reports per match dan krijg je een waarschuwing. "Lieve speler, we krijgen wat meldingen, niet meer doen or else" en je account wordt geflagged. Blijven de reports binnenstromen en wordt je vaker geflagged? dan een een comp ban van een uur. Escalerend tot je account geblokkeerd wordt.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merath
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-09 15:29
Voor de spelers die ook graag serieus wat potjes competitive willen spelen om te winnen, voeg Merath#2737 gerust toe op Battle.net voor wat rondjes! Zo ongeveer wel klaar met al de losses die komen door 1-2 spelers in het team die gewoon niks aan hun spelen veranderen om te proberen wél te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
EINDBAA5 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:04:
[...]

Kinderen die zich heel wat voelen "anoniem". Tijd dat Blizzard dit soort meldingen serieus neemt om de community te Detoxen.
Oorzaak -> Gevolg...
Ik ben ook regelmatig zeer salty/toxic , maar dat ligt toch echt aan van die volslagen idioten die ik soms als teammates krijg..
Vannacht kansloos gewiped ondanks dat ons team goede hero-picks had ... Zij waren beter . Daar kan ik dan wel mee leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:33
duiveltje666 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:49:
[...]

Oorzaak -> Gevolg...
Ik ben ook regelmatig zeer salty/toxic , maar dat ligt toch echt aan van die volslagen idioten die ik soms als teammates krijg..
Vannacht kansloos gewiped ondanks dat ons team goede hero-picks had ... Zij waren beter . Daar kan ik dan wel mee leven ;)
Maar probeer je ze dan wel eerst op een normale toon uit te leggen wat je denkt dat ze beter zouden kunnen doen?

Ik ben ook wel eens voor van alles en nog wat uitgemaakt maar als je dan suggereert dat het meer zou helpen als ze dan zouden zeggen wat ze denken dat ik beter zou kunnen doen krijg je alleen maar een grote bek... Tja, dan houdt het op en ben je (de gast die alleen maar klaagt) gewoon een eikel wat mij betreft.

Gamertag: FinrazielNL

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Toxicity zit in elke game.

Gisteren paar leuke matches gehad.

Ulte een single soldier als reaper die net ook zijn ult aan gooide

Werdt nog netjes gevraagd "reaper pls switch" omdat ik mijn ult "verspild" had.

Om daarna nog 4 man van de point te clearen.

Kreeg ik wel netjes een "uhm... or not" erbij

En nog een leuke potg gisteren eens zonder ult :+
[Video: http://plays.tv/video/59b059ae4bb9a24dfd/no-ult-reaper-zarya-one-trick?from=user]

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Default blanke hetero

• duiveltje666
Finraziel schreef op woensdag 6 september 2017 @ 23:01:
[...]

Maar probeer je ze dan wel eerst op een normale toon uit te leggen wat je denkt dat ze beter zouden kunnen doen?

Ik ben ook wel eens voor van alles en nog wat uitgemaakt maar als je dan suggereert dat het meer zou helpen als ze dan zouden zeggen wat ze denken dat ik beter zou kunnen doen krijg je alleen maar een grote bek... Tja, dan houdt het op en ben je (de gast die alleen maar klaagt) gewoon een eikel wat mij betreft.
Juistem , ik geef altijd aan dat bijv Junkrat niet echt hendig is als er een Pharah rondvliegt bijv..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:36
duiveltje666 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:49:
[...]

Oorzaak -> Gevolg...
https://aeon.co/essays/so...uess-who-the-real-jerk-is

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• duiveltje666
Volgens mij las je toch echt over het deel heen waar ik accepteer dat we verloren ondanks goede picks ;)
Baal alleen gewoon zo van de teams waar instalock 4dps zitten en niemand probeert te counteren , laat staan communiceren ;)

• bulefy
  • Laatst online: 20-07 20:52
Iemand dit aan het spelen is? ben opzoek naar een maatjes voor rond de 3000 raiting

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:17
Laatst ook, please get that genji and mercy!
Uiteindelijk de Mercy dood en daarna de Genji (die was serieus goed). Mijn opmerking:"like this?"
Ook als mensen reageren met "gg ez" etc. Vandaag ook in mijn team. "please don't".
Tweede ronde wonnen we, maar ook met moeite. Toen was de ez niet aanwezig. Gek genoeg.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
Arunia schreef op donderdag 7 september 2017 @ 18:54:
Laatst ook, please get that genji and mercy!
Uiteindelijk de Mercy dood en daarna de Genji (die was serieus goed). Mijn opmerking:"like this?"
Ook als mensen reageren met "gg ez" etc. Vandaag ook in mijn team. "please don't".
Tweede ronde wonnen we, maar ook met moeite. Toen was de ez niet aanwezig. Gek genoeg.
Als er een GG EZ gaat zeg ik altijd '' you got carried hard''

Sommigen reageren er vermakelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12:56
Ach, ik had eergisteren ook een Hanzo die in een FFA Deathmatch liep te klagen dat ik als Doomfist de hele tijd van achteren kwam en killde dat dat cheap was :D
Het spijt me dat je doof bent en de obvious windup geluiden van de punch niet hoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Akaendra schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:13:
Ach, ik had eergisteren ook een Hanzo die in een FFA Deathmatch liep te klagen dat ik als Doomfist de hele tijd van achteren kwam en killde dat dat cheap was :D
Het spijt me dat je doof bent en de obvious windup geluiden van de punch niet hoort :P
Daar krijg ik sowieso een slappe van:

- Mcree: "Omg, nub, stop using fan..."
- Reaper: "Great Q...."
- Symetra: "Great left click..."

Enz. enz. Blijkbaar zijn sommige abilties verboden te gebruiken.

Hoewel ik ook wel de aids krijg van Doomfist :P Die hitbox mag inderdaad best wel aangepast. Maar inderdaad heb ik soms het idee dat mensen óf doof zijn óf zonder geluid spelen. Als ik als Mercy weer geraped wordt door een monkey in de backline en niemand het lijkt te horen :')

[ Voor 3% gewijzigd door Ebayzo op 08-09-2017 10:47 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik vind de hitbox (? denk dat ik de verkeerde term gebruik) van Doomfist zo raar. Af en toe vol d'r op en af en toe gewoon he-le-maal mis. Wilde een Lucio van Route 66 afslaan, charge, aim, daag Doomfist :w :D

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

NoTimeRemains schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:47:
ik vind de hitbox (? denk dat ik de verkeerde term gebruik) van Doomfist zo raar. Af en toe vol d'r op en af en toe gewoon he-le-maal mis. Wilde een Lucio van Route 66 afslaan, charge, aim, daag Doomfist :w :D
Meestal is hij in iedergeval té vergevend voor Doomfist zijde. Maargoed, nerf incomming.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12:56
Er was al een nerf op die hitbox, maar zal nog wel iets meer worden :P
Mag wat mij betreft wel wat tegenover staan, i.e Meteor Strike die er wat sneller uitkomt. Vind em nu nog te traag eruit komen en en mensen kunnen het midden met gemak dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Akaendra schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:00:
Er was al een nerf op die hitbox, maar zal nog wel iets meer worden :P
Mag wat mij betreft wel wat tegenover staan, i.e Meteor Strike die er wat sneller uitkomt. Vind em nu nog te traag eruit komen en en mensen kunnen het midden met gemak dodgen.
Ja, die is voor iedereen wel redelijk makkelijk te dodgen ja. Maar is dat niet met alle ults? Wederom, geluid aan, ogen open en de meeste (individuele) ults zijn te dodge. Maar een goed getimede graviton i.c.m. een andere ult, zoals MS..... :X

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik lande gisteren de Ult van Doomfist. Was zelf meteen dood door een headshot. Was wel een Wut momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EINDBAA5
Ik zag gisteren een youtube video met een aparte Sombra play.
Het ging er om dat als je op attack niet door de eerste vuurlinie komt je een Sombra moet pakken. Loop je zo langs de vuurlinie en kan je de point deels pakken.

Gisteren geprobeerd, ik heb na 3 minuten in de vuurlinie vechten nog nooit zoveel chaos gezien bij het team. "Huh, hoe kunnen ze nou de point pakken?" Hele team brak op en de overige attackers konden ook doorstomen naar de point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zie het vaak en soms ook op mijn eigen team gebeuren dat de tegenpartij er overheen vliegt, Teleport etc met Dva, Genji, dan idd wellicht Sombra etc.

Het is dan vaak chaos of zelfs gewoon te laat. Meestal blijf ik achter, maar vaak raak je overmoedig en gebeuren dat soort domme dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
Tsja als er een tegenstander voorbij de Choke komt zou er in principe maar 1 misschien 2 spelers achter aan hoeven.

Maar wat vaker gebeurd het hele team reageerd er op en dan is de Choke open.

Ga zelf heel vaak als Sombra voorbij de Linie en wacht vaak even voor ik op punt oid kom puur om ze te verwarren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EINDBAA5
Arunia schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:12:
Ik zie het vaak en soms ook op mijn eigen team gebeuren dat de tegenpartij er overheen vliegt, Teleport etc met Dva, Genji, dan idd wellicht Sombra etc.

Het is dan vaak chaos of zelfs gewoon te laat. Meestal blijf ik achter, maar vaak raak je overmoedig en gebeuren dat soort domme dingen.
Vaak zet ik die tactiek ook net ff te laat in. Ik wil toch eerst kijken om met het gehele team die kant op te komen. Als er dan geen licht aan het einde van de tunnel is,, dan schakel ik over. Maar vaak is dat net even te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

2 accounts, 4 placement matches, 4 loss...

Zal wel aan mij liggen :) Maar sowieso niet handig in het weekend...maar wil weer comp doen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 15-09 18:59
Weekend is altijd een loterij inderdaad. ik ben wel lekker opweg, 2757 nu and climbing. Was vorige week vrij dus veel overdag kunnen spelen, veel betere matches dan :-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
I'm done with competitive.
Van 2200 naar 1700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Het verbaast me dat er nog mensen serieus competitive spelen.

Ik amuseer me kostelijk met al die arcade modi 👍

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik speel eigenlijk al een hele tijd alleen mystery heroes. Gewoon omdat ik het leuk vind random een hero toegewezen te krijgen. Wellicht binnenkort weer een QP gaan spelen. Comp doe ik heel soms, maar ja. Meer omdat ik er niet serieus in kan zitten vanwege tijdgebrek dat ik het niet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Arunia schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:24:
Ik speel eigenlijk al een hele tijd alleen mystery heroes. Gewoon omdat ik het leuk vind random een hero toegewezen te krijgen. Wellicht binnenkort weer een QP gaan spelen. Comp doe ik heel soms, maar ja. Meer omdat ik er niet serieus in kan zitten vanwege tijdgebrek dat ik het niet doe.
Speel ook voornamelijk mystery heroes. Dat is toch echt wel een van de leukste modi. Speel QP vooral als er nieuwe heroes zijn die ik wil uitproberen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-09 14:26
Ik speel wel veel comp maar dat is vooral omdat de kans op een fatsoenlijk team veel groter is als in QP, die hele rating zal me een zorg zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ghehehe, Die ranking is echt kansloos. 8 verloren, 100 punten hoger ranked dan vorig seizoen einde. Dafuq...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Gisteren placement afgerond. 5 win, 4 loss, 1 draw.
Uitgekomen op 2696, vorig season high was 2760.

Probeer dit seizoen te mainen met Soldier.

https://masteroverwatch.com/profile/psn/global/ricjuhNL

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs heb ik een nieuwe computer samengesteld, ik heb alleen nu een relatief groot probleem :+
Ik kan namelijk niemand meer horen en als ik de bind gebruik voor voice gebeurd er ook niks.

Ik heb verschillende dingen al geprobeerd, eerst gekeken of ik mijn mic wel op default had staan, dit was allemaal goed. Vervolgens heb ik nog de instellingen in-game bekeken, maar hier kon ik niks uit vinden.

Voor de rest heb ik nog de vinkjes uit gedaan bij Exclusive mode bij de properties van de mic. Helaas, geen geluk :)

Iemand hier eerder zoiets gezien? Oh ja, het is niet alleen in Overwatch, maar ook de Blizzard launcher. In andere games/discord/skype werkt alles wel naar behoren, alleen bij Blizzard content gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:09:
Onlangs heb ik een nieuwe computer samengesteld, ik heb alleen nu een relatief groot probleem :+
Ik kan namelijk niemand meer horen en als ik de bind gebruik voor voice gebeurd er ook niks.

Ik heb verschillende dingen al geprobeerd, eerst gekeken of ik mijn mic wel op default had staan, dit was allemaal goed. Vervolgens heb ik nog de instellingen in-game bekeken, maar hier kon ik niks uit vinden.

Voor de rest heb ik nog de vinkjes uit gedaan bij Exclusive mode bij de properties van de mic. Helaas, geen geluk :)

Iemand hier eerder zoiets gezien? Oh ja, het is niet alleen in Overwatch, maar ook de Blizzard launcher. In andere games/discord/skype werkt alles wel naar behoren, alleen bij Blizzard content gaat het mis.
voice chat settings in de blizzard app ff controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik82 schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:17:
[...]

voice chat settings in de blizzard app ff controleren
Ook daar werkt hij niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Tweede account ook placements (eerste keer) gedaan: 2240

Van de 10 matches, 3 gewonnen, 1 draw en rest verloren. Wordt je individuele performance ook meegenomen qua placement? Want vind dit wel wat hoog voor het totale resultaat.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cookiezzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-07 19:40
Season 5 gestopt op +-3550 SR
Season 6 placements 5/10 gewonnen.
Placed op 3600 SR.. Ik snap niet veel meer van die placements :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik speel nu sinds een week op het account van een vriend van me. Hij had sinds seizoen een niet meer gespeeld. Placement matches achter de rug, zilver.

Ik wil totaal niet denigrerend over komen maar ik snap nu de bronze, silver en gold elo hell wel. Echt niemand communiceert over niets, bizar. Objectives doen er echt niet aan toe, ults worden te pas en te onpas gepopt en team comp doet er ook niet toe. Voornamelijk echt op het objective spelen is denk ik de eerste stap.

Tijd om maar een tweede account te kopen, dit is niet leuk voor mij en ook niet voor de medespelers.

[ Voor 18% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-09-2017 13:57 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier steeds meer mensen het hebben over een tweede account, wat is hier precies het nut van? Is dit omdat je dan weer opnieuw begint -> hogere kans op hogere rank na de placements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:10:
Ik zie hier steeds meer mensen het hebben over een tweede account, wat is hier precies het nut van? Is dit omdat je dan weer opnieuw begint -> hogere kans op hogere rank na de placements?
Dat was wel de illusie ja. Ware het niet dat je echt in de donkerste hoeken van Overwatch community terecht komt. Zoals @Ricmaniac als eens zei, begin er niet aan :D

Maar goed, ben niet compleet kansloos geëindigd gelukkig qua placements, dus ga toch even verder met dit account.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 21-09 20:25
Cookiezzz schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:43:
Season 5 gestopt op +-3550 SR
Season 6 placements 5/10 gewonnen.
Placed op 3600 SR.. Ik snap niet veel meer van die placements :o
Ik had echt precies hetzelfde maar dan met 4 games gewonnen, wel raar ja.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer

Return to Junkertown on PC, PlayStation 4, and Xbox One September 19, 2017.

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:54
Cool, nieuwe map! Ik zal wel weer eens tijd maken om Overwatch te spelen.

• Arunia
Ik blijf erbij dat mensen een positieve opmerking geven heel goed werkt. Of het nu je eigen team is of de tegenpartij. Ik geef ook altijd aan dat iemand annoying is in a good way als het de tegenpartij betreft. Krijg daar ook vaak een positieve reactie op en geeft gewoon meer lol in het spelen.
De bitchers krijgen ook een opmerking hoe volwassen ze zijn.

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Licht het aan mij of zitten er tegenwoordig op Mystery Heroes heel veel try-hards? Had gisteren enkele potjes waarbij potdomme werd samengewerkt door het andere team. Dan is er met rnadom mensen EN random heroes geen doorkomen aan ;w

Bricks In Motion

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:25
8GUS schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:08:
Licht het aan mij of zitten er tegenwoordig op Mystery Heroes heel veel try-hards? Had gisteren enkele potjes waarbij potdomme werd samengewerkt door het andere team. Dan is er met rnadom mensen EN random heroes geen doorkomen aan ;w
Mystery is de enige plek buiten comp waar nog serieus wordt gespeeld (gelukkig)

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Jeph is ook een beetje teleurgesteld in de toxic spelers:

[ Voor 27% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-09-2017 15:14 ]

This is the Way.

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

fjux schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:15:
[...]

Mystery is de enige plek buiten comp waar nog serieus wordt gespeeld (gelukkig)
Helemaal goed hoor. Begrijp me niet verkeerd. Maar ik was het hier niet zo gewend. Kon in eerste instantie nog niet in de buurt van winnen komen.

Bricks In Motion

• fjux
8GUS schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:30:
[...]

Helemaal goed hoor. Begrijp me niet verkeerd. Maar ik was het hier niet zo gewend. Kon in eerste instantie nog niet in de buurt van winnen komen.
soms is het ook gewoon de comp die je krijgt toegewezen hoor ;)

zeker als de tegenstander een hero krijgt die normaal heel makkelijk te counteren is, maar zolang je die hero's niet krijgt ben je de pineut.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 11:37

ErA

Ik ga toch weer eens een reactie plaatsen inzake comp.

Vorig seizoen ben ik geëindigd op circa 3600.

Dit seizoen heb ik placements gedaan: 5 winst - 1 tie - 4 loss. Waarbij ik net iets hoger kwam (3630).

Dit klopt dus perfect.

Mijn huidige speelstats zijn:

OVERVIEW
GAMES PLAYED 40
GAMES WON 22
TOTAL GAME TIME 8 hours

Circa 50% winrate dus.

En dat is waar ik nog maar eens op wil hameren.

Als je niet kan leven met het feit dat je de helft van de games gaat verliezen. Speel geen comp!!!

Niemand vind verliezen leuk. Zo simpel is het.

Bijna alle games die je verliest eindigen met beschuldigingen en tilted personen en rages.

Slechts 1 op de 10 games die ik verlies eindigdt met : "Goed gespeeld allemaal, jammer jongens we hebben ons best gedaan maar zij waren beter".

Dit is online gaming. Dit is hoe het werkt. Winnen = iedereen blij Verliezen = Iedereen niet blij.

Leer er mee leven.

Disconnects, AFK, throwers weet ik veel wat. Ik kom het allemaal tegen. Maar het gebeurd OOK aan de andere kant.

Jij hebt geen speciale versie van overwatch waardoor je allemaal kut teammates krijgt. Dat zit tussen je oren. De winstpartijen wegen voor mij zwaarder dan de verliespartijen. Daarom vind ik overwatch nog steeds leuk.

1 ding wil ik gewoon duidelijk maken:

Er is geen probleem met overwatch competitive. Het probleem ben je hooguit zelf. punt.

Edit:
En voor comp:
Als je wilt stijgen dan zeg je iedere ronde: "I will fill, choose what you want".

https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/ErA-21332

Ik speel de helft van de partij andere dingen dan mijn mains (Soldier/Torbjorn).

Als het een 2CP map is zeg ik altijd: I will heal/Tank on attack . Please let me be Torbjorn on defence.

Dat resulteerd in een positieve vibe en een retarded 78% winrate met Torbjorn.

Edit 2:
Ik zelf Tilt ook af en toe.
Ondanks dat ik iedere game positief start verlies ook ik soms de moed. Dus ik ben op mijn beurt ook de oorzaak van vele losses van anderen. Soms gooi ik de handdoek veel te snel in de ring.

Als ik dat niet zou doen zou ik zeker een aantal games niet verloren hebben achteraf gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door ErA op 14-09-2017 16:38 ]

• markdm
  • Laatst online: 21-09 20:25
Ik ben het hier wel grotendeels mee eens, in csgo heb je ook teammates die niet communiceren, die forcen wanneer het niet moet, die A gaan terwijl je al 2 keer gecalled had dat we B gaan rushen. Naar mijn gevoel is de mate van slechte teammates in Overwatch wel meer dan in csgo maar echt niet dermate dat het een zo groot probleem is. Elke game is een gok wie er de slechte teammates krijgt en daar moet je mee kunnen leven, alhoewel het wel frustrerend is als je hierin een paar keer achter elkaar pech hebt.

steam: failsnail, Letterbox

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 19:01
fjux schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:04:
[...]

soms is het ook gewoon de comp die je krijgt toegewezen hoor ;)

zeker als de tegenstander een hero krijgt die normaal heel makkelijk te counteren is, maar zolang je die hero's niet krijgt ben je de pineut.
Gister potje Mystery heroes en vanaf begin 3 Mei's, Mercy, Junkrat en ik was Zenyatta (klasse die ik meeste heb gespeeld iig), nou tegenstander kwam er niet door heen, freeze fest. :P

En vaak als je eerste aanval poging hebt afgeslagen, wordt er bijna nooit hergroepeerd, dus toen was het helemaal makkelijk om punt te houden. :P

Gister wel idd paar keer verrassend lekkere teamplay, ook in QP. Mss komt dat toch wel door 4 stack, hebben andere 2 er ook mss meer vertrouwen in ofzo.

• Arunia
Heb een maand geleden oid een Mystery potje gehad waarbij er naast mij als Mercy nog 2 waren. De hele game bleven wij in leven onderwijl de anderen ook healen uiteraard, maar als Mercy hadden we gewoon het punt. Als iemand van ons schoot, de andere healde etc. Ging echt lekker en was ook best wel leuk om te doen.

Maar nogmaals, als je positieve punten ziet, geef dat aan aan de mensen. Meestal is dat een Mercy die zijn/haar werk goed doet. Maar soms ook anderen en een tegenstander die serieus goed speelt. Etc, complimenten maakt het spel een stuk leuker om te doen.

Vandaag ook een Mei die iedere keer op het verkeerde momenten goed bedoelt de wall neer gooide. Ach, lach er om. Geef het aan als grapje en we gaan weer verder. It happens. Kreeg de tegenstander een paar seconden later alsnog neer.

• fjux
Arunia schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:56:
Heb een maand geleden oid een Mystery potje gehad waarbij er naast mij als Mercy nog 2 waren. De hele game bleven wij in leven onderwijl de anderen ook healen uiteraard, maar als Mercy hadden we gewoon het punt. Als iemand van ons schoot, de andere healde etc. Ging echt lekker en was ook best wel leuk om te doen.

Maar nogmaals, als je positieve punten ziet, geef dat aan aan de mensen. Meestal is dat een Mercy die zijn/haar werk goed doet. Maar soms ook anderen en een tegenstander die serieus goed speelt. Etc, complimenten maakt het spel een stuk leuker om te doen.

Vandaag ook een Mei die iedere keer op het verkeerde momenten goed bedoelt de wall neer gooide. Ach, lach er om. Geef het aan als grapje en we gaan weer verder. It happens. Kreeg de tegenstander een paar seconden later alsnog neer.
Mooiste dat ik een keer heb mee gemaakt was:

2x Mercy 1x ana en winston.

1 mercy healing op winston, andere mercy damage boost.
Ana focused ook alleen maar winston.

Ik speelde winston, en was niet dood te krijgen ;)
werd het spannend: nano boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net op Lunar gespeeld op defence. Een Widow die denk ik vanuit de ruimte door de muur heen schoot. Zag deze met een Hanzo Arrow namelijk daar staan. Later een Torb alhoewel ik niet weet of die ook daadwerkelijk daar vandaan schoot. Zelf is het me niet gelukt, maar werd al meteen geroepen dat diegene aangegeven moest worden bij Blizzard.
Heb het op attack een keer geprobeerd, maar lukte me totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@ErA Er is van alles mis met ranked. Maar niet alleen in Overwatch. Er zijn zoveel online gaming community's verrot. En Overwatch is er weer een van.
Er is geen probleem met overwatch competitive. Het probleem ben je hooguit zelf. punt.
Dat is dus onzin, het probleem zit wel degelijk in de community. Het lijkt me niet dat je je maar aan moet passen aan de *** in de community. Dat het nu eenmaal zo is, prima, maar goed is het niet!

Default blanke hetero

Pagina: 1 ... 18 ... 38 Laatste