Ebayzo schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:21:
[...]
Quote mezelf even....vanaf zaterdag weer een vrije val naar 1950

I give up...
Zoals wel vaker gezegd hier zal ik er wel thuis horen. Alleen als ik kijk naar hoe het elke keer gaat blijf ik het daarmee oneens

Ach ja, ondanks de irritatie blijft het een top spel.
Yep de meeste zeggen dat je er thuis hoort en dat je ermee moet leren leven.
Dit weekend tijdens gamescom nog een gesprekje gehad over ranking in games.
Persoon in kwestie speelde voornamelijk CS:GO.
Hij gaf ook aan dat je daar opeens stil blijft hangen en dat je eigenlijk alleen maar moet spelen met vrienden om hoger op te kunnen komen.
Vooral games met teamplay (wat overwatch dus is) ben je uitgeleverd aan je team.
Dan kan je nog zo veel kills en perfecte moves maken. Als je dan toch verliest omdat er geen aansluiting is, dan zak je gewoon weer.
Soms kom je spelers tegen die hetzelfde probleem als jou hebben. Je merkt dan dat je gelijk steamrollet en dus een easy win aan je broek hebt hangen. Maar kom je even met wat mindere spelers in een team, dan ben je gewoon de sjaak.
Overwatch is een geweldige game, alleen ik wordt salty als ik mijn best doe en ik gewoon zie/merk dat mijn team gewoon een stuk slechter is dan mij en ik dus gewoon weer zak.
Positieve vibe gaat er dan gewoon vanaf en dus laat ik de game weer liggen.
Toch doet blizzard het op veel zaken uitstekend.
De heroes zijn leuk, de gameplay is eigenlijk best wel tof (als je jou prioriteit niet op winnen zet).
Dan loop je over de gamescom en zie je alle overwatch poppetjes etc. en dan wil je gelijk geld uitgeven.
Dit heb ik ook met de skins, moest mij behoorlijk inhouden om tijdens de summer event niet weer 40 euro over de toonbank te gooien