Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Aggressor schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:04:
welke nieuwe skins kopen jullie allemaal?
Proberen jullie ze eerst uit een box te krijgen? lukt het dan niet ... dan kopen?
en tot wanneer zijn de skins beschikbaar om tte kopen?
Afhankelijk van hoe graag ik de skin wil hebben ;)
Maar meestal wacht ik gewoon tot de laatste dag en koop dan alle skins/voicelines etc die ik graag wil hebben.
Heb eigenlijk alle Skins/Emotes etc die ik wil hebben zonder ook maar ooit 1 lootbox te hebben gekocht.
Maar goed, dat werkt dus alleen al je ook veel speelt (ook buiten de Events om dus).

Aangezien je nu dus nog maar heel weinig duplicates (dus gold) krijgt, ben je dan vooral afhankelijk van de 150 of 500 gold uit een lootbox. Nu in 1 maand alweer 6k binnen geharkt, wat dus op de laatste dag van het event besteed gaat worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Aggressor schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:04:
welke nieuwe skins kopen jullie allemaal?
Proberen jullie ze eerst uit een box te krijgen? lukt het dan niet ... dan kopen?
en tot wanneer zijn de skins beschikbaar om tte kopen?
Ik open eerst zoveel mogelijk boxes die ik verdien. Pas rond het einde van een event koop ik degene die ik graag wil hebben.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 11:16

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

ricjuh schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:15:
[...]

Ik heb alleen nog de Mercy Zwitserland skin van vorig jaar gehad uit +/- 10 lootboxes.
Ik wil zeker de Soldier en McRee skin
zeker McCree.... SAMF _O-

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
yinx84 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:56:
Boom... GM baby! De psychologische barriere van 4k gepasseerd :D In één potje 15 jaar ouder worden... het kan heb ik zojuist geleerd. Uiteraard weer een KotH potje waar je 0-2 achter komt, terugkrabbelt en op 99/99 in overtime moet winnen... maar het is tenminste wel in stijl! Gelijk stoppen met spelen natuurlijk.. kan ik in ieder geval genieten van het glimmende icoontje voor 5 dagen :P

[afbeelding]
Heel knap man, grats! Wat zou je nou als tip meegeven wil je echt klimmen, wat werkt in jouw ogen het beste? Jouw rank ga ik niet halen, die skills heb ik niet, alleen tegen de 3k moet wel te doen zijn denk ik.

Ben wel benieuwd ook welke hero je voornamelijk speelt en of je weleens tegen bekende YouTubers ofzo speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:35
ricjuh schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:15:
[...]

Ik heb alleen nog de Mercy Zwitserland skin van vorig jaar gehad uit +/- 10 lootboxes.
Ik wil zeker de Soldier en McRee skin
ik kreeg zonet de mcree ... :P
ga jij nog skins kopen?
en tot wanneer is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Aggressor schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:51:
[...]

ik kreeg zonet de mcree ... :P
ga jij nog skins kopen?
en tot wanneer is het dan?
Ik koop meestal de laatste dag de skins die ik niet heb, het event is tot 28 augustus ;)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Raptar schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:37:
[...]

Heel knap man, grats! Wat zou je nou als tip meegeven wil je echt klimmen, wat werkt in jouw ogen het beste? Jouw rank ga ik niet halen, die skills heb ik niet, alleen tegen de 3k moet wel te doen zijn denk ik.

Ben wel benieuwd ook welke hero je voornamelijk speelt en of je weleens tegen bekende YouTubers ofzo speelt?
Thanks! :)

Ik moet zeggen dat ik vrij weinig YouTube kijk, dus ik heb geen idee :P Skyline kijk ik wel af en toe, maar die is US based. Speel voornamelijk S:76, Lucio, Zenyatta en Reinhardt.

Grootste tip waar ik écht enorm veel aan heb gehad is goede crosshair placement. Dit heeft misschien wel maanden gekost om aan te leren. Je hebt aardig wat discipline nodig om deze gewoonte er door te drukken. Nu is het voor mij second nature, ook als ik aan het terugrennen ben van spawn of tijdens de setup time als je weet dat er geen vijanden zijn... altijd netjes m'n crosshair op de hoeken gemikt, juiste hoogte etc. Ik vergelijk het een beetje met hoe het voelt als je je zelf wil aanleren recht te zitten... iedere keer betrap je jezelf dat je weer onderuitzakt. Dat is met je crosshair ook zo.

Is misschien wat outdated, maar Skyline heeft een video hierover gemaakt. Ook in z'n analyse video's komt dit vaak naar voren... hij wijst z'n kijkers er altijd op hoe pro's en top 500 spelers goede crosshair placement hebben.

YouTube: Overwatch Crosshair Placement and Map Awareness

Er zijn zoveel kleine details waar je makkelijk aan kunt werken. Al die dingen bij elkaar maken echt het verschil. Je positioning, hoe je angles gebruikt (heeft Skyline ook een video over), Ult gebruik... te veel om op te noemen.

Verder een KOTH tip: vraag je team in spawn time altijd om één kant op te gaan. Gaat niet zozeer welke kant, maar als je als één beweegt vergroot je je kansen in de eerste teamfight exponentieel. Probeer het... vaak luistert men wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
Er is ook iets vaag mis met masteroverwatch.

https://masteroverwatch.com/profile/shared/1875cd59a05fe891

1187-0-0
WIN/LOSS/TIE

Kennelijk win ik alles.

[ Voor 22% gewijzigd door rejer op 19-08-2017 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
rejer schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:29:
Er is ook iets vaag mis met masteroverwatch.

https://masteroverwatch.com/profile/shared/1875cd59a05fe891

1187-0-0
WIN/LOSS/TIE

Kennelijk win ik alles.
wow, carry me plz haha

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben zooo excited voor de nieuwe animated short die we deze week gaan krijgen :9~ Kan niet wachten tot woensdag :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Pinyatta! :p

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-hQrk0nvfFWo/WZm78lFoLcI/AAAAAAAAAmw/wLlyzPW8IewUAI35T51c95fjn8i3YuiCwCEwYBhgL/s1600/Zenyatta.png

Zalig!

[ Voor 4% gewijzigd door Tomski1986 op 20-08-2017 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Yes geef!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook sinds deze week weer wat aan het spelen geweest na een tijdje.
Dacht ga me ook maar even aan lucio ball wagen. vond ik vorig jaar ook leuk.

Ging echt super goed. Na me placements 1 game verwijderd van master.

inmiddels een losing streak en terug op 3100.............. byebye master

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer

animated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:26
Lijkt een beetje op een level uit team fortress 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Dva wordt aangepast.
50% minder matrix, kan schieten terwijl ze vliegt en ze krijgt n mini rocket salvo die je tijdens schieten en vliegen kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Hoe vaak hebben ze die Matrix van Dva nu wel niet aan gepast, krijg nu wel wat een idee dat die nu nutteloos word. Als je de enige tank bent als Dva is die Matrix snel weg in veel situaties. Of je moet goede support hebben dat je hem wel optijd tegen een Ult kan krijgen van een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja D.va is eigenlijk geen maintank. dat shield is te gelimiteerd.

Ben erg benieuwd naar die rockets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Wie is dan wel maintank? Ik hoor dat bij iedereen zeggen.... Roadhog is dps, Oriza is dps, Winston is alleen om snipers en zwakkelingen te irriteren. Dan is de enige echte tank Rein??

Snap sowieso niet echt die veranderingen op Dva, ik zie al teveel dat Dva gold damage heeft doordat ze loopt te sprayen ipv het team een beetje helpt als tank. Nu wordt het dus nog meer damage en nog minder tank...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoshiBignose schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:14:
Wie is dan wel maintank? Ik hoor dat bij iedereen zeggen.... Roadhog is dps, Oriza is dps, Winston is alleen om snipers en zwakkelingen te irriteren. Dan is de enige echte tank Rein??

Snap sowieso niet echt die veranderingen op Dva, ik zie al teveel dat Dva gold damage heeft doordat ze loopt te sprayen ipv het team een beetje helpt als tank. Nu wordt het dus nog meer damage en nog minder tank...
Reinheart en Orisa idd, die kunnen gewoon erg goed op de frontline blijven staan en shielden. D.va houd dat heel even vol en dan mag ze uit de weg als ze niet gehealed word anders is die mech zo weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik zou D.va echt niet meer als 'tank' beschouwen, meer een halve dps die een behoorlijk aantal ults kan hard-counteren.

Verder vraag ik me af hoe die verandering de meta gaat beinvloeden, omdat de DM nerf een indirecte buff voor spul als reaper, soldier en mcree is.

[ Voor 39% gewijzigd door Lanfear89 op 22-08-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
En roadhog loopt er nog steeds doelloos bij. Rewind die achterlijke nerf.

[ Voor 24% gewijzigd door rejer op 22-08-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Helemaal eens met wat YoshiBignose zegt. Je ziet vooral in lagere ranks dat sommige spelers d.va gewoon als dps gebruiken en dat irriteert me altijd enorm wat ze heeft zoveel potentie als tank. Dan heb je van die noobs die DM alleen voor zichzelf gebruiken of gewoon zo blind zijn als een kip en niet doorhebben dat er een enemy naast ze staat te ulten. Af en toe kwam ik wel eens goeie d.va's tegen of ik zie ze op streams en dan merk je gewoon echt dat die het verschil maken door haar te spelen zoals ze m.i. is bedoeld, namelijk super mobiele tank die het team goed kan beschermen (door op het juiste moment haar DM te gebruiken). Ben bang dat deze change alleen maar meer dps'rs aantrekt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
temp00 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:12:
Helemaal eens met wat YoshiBignose zegt. Je ziet vooral in lagere ranks dat sommige spelers d.va gewoon als dps gebruiken en dat irriteert me altijd enorm wat ze heeft zoveel potentie als tank. Dan heb je van die noobs die DM alleen voor zichzelf gebruiken of gewoon zo blind zijn als een kip en niet doorhebben dat er een enemy naast ze staat te ulten. Af en toe kwam ik wel eens goeie d.va's tegen of ik zie ze op streams en dan merk je gewoon echt dat die het verschil maken door haar te spelen zoals ze m.i. is bedoeld, namelijk super mobiele tank die het team goed kan beschermen (door op het juiste moment haar DM te gebruiken). Ben bang dat deze change alleen maar meer dps'rs aantrekt.
Dit is dus mijn gedachte gang dus ook, kon het alleen even zo snel niet articuleren. Orisa ben ik heel slecht mee.
RH okay ik zit op Point puur defense focus met hopelijk ook goede support. Maar dan kwalijk een charge of melee aanval doe ik er dan mee.Als RH sta je vaak ook maar stil op een punt en je shield in de rond bewegen waar de projecielen voorbij komen.

Tanks in het algemeen mist wat extra interactie in de matches/games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
YoshiBignose schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:14:

Ik denk dat er iets erg aan het veranderen is in overwatch. De laatste tijd zie ik steeds meer offense heroes in mijn team. Mensen zijn het zat om een support of tank te picken en ik hoor in mijn party dan ook erg vaak: ' zucht, dan ben ik wel lucio, alweer'.

De meste mensen lijken support of tanks te vermeiden omdat de gameplay niet erg belovend is, je hebt vaak geen counter voor echte attackers of divers en blijkbaar krijg je ook nog eens meer ranked points als je alleen maar Torbjorn speelt omdat die zo'n lage pickrate heeft.

Doordat ze nu D.Va meer offensive maken en iets minder Barrier geven gaat ze naar skill based toe en worden zelfs tanks meer aantrekkelijk om te spelen. Ze had het misschien niet echt nodig maar het is wel een leuke toevoeging. Ik hoop dat er meer heroes gaan volgen. Minder barriers, meer offensive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Rule schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Ik denk dat er iets erg aan het veranderen is in overwatch. De laatste tijd zie ik steeds meer offense heroes in mijn team. Mensen zijn het zat om een support of tank te picken en ik hoor in mijn party dan ook erg vaak: ' zucht, dan ben ik wel lucio, alweer'.

De meste mensen lijken support of tanks te vermeiden omdat de gameplay niet erg belovend is, je hebt vaak geen counter voor echte attackers of divers en blijkbaar krijg je ook nog eens meer ranked points als je alleen maar Torbjorn speelt omdat die zo'n lage pickrate heeft.

Doordat ze nu D.Va meer offensive maken en iets minder Barrier geven gaat ze naar skill based toe en worden zelfs tanks meer aantrekkelijk om te spelen. Ze had het misschien niet echt nodig maar het is wel een leuke toevoeging. Ik hoop dat er meer heroes gaan volgen. Minder barriers, meer offensive.
Vertel mij wat, ik ben vrijwel altijd tank of heal omdat er bijna altijd al 3 dps zijn. En dan nog janken als ik dus roadhog of zen kies omdat dat ook teveel dps is :') Nou vind ik het niet zo erg hoor verder. Soms kan ik op defense ermee wegkomen door Symm te kiezen. Vaak hou je dan alsnog wel 2 dps ernaast, maar de teleporter en shield helpt op veel maps voldoende mee dat een Mercy kan solo healen. Heb nog steeds bijna een 70% winrate met symm sinds het spel uit is dus daar ben ik wel trots op :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik dacht van het weekend (ja, zelfs in het weekend) eindelijk de key naar succes gevonden te hebben. Als junkrat only vloog ik van 1900 > 2180. Dus dacht maandag wel even naar 2300 door te gaan....blijkbaar was het toch niet de sleutel. Ik geef het op, nog 4 dagen :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
om te janken vandaag weer :P was tijdje uit de game en sinds deze week weer gaan spelen. ging vrij goed , 130 punten vanmiddag gestegen.. 150 gezakt daarna :) zo fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zeg dat 5 potjes achter elkaar verloren, zucht daaag 120 puntjes.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ze gaan blijkbaar voor een 2month season om dat er blijkbaar veel vraag naar is. Ben benieuwd, Het blijft wel zoo donders fijn hoe open het Overwatch team altijd met info is en dat ze zo erg luisteren naar de community (soms weet ik alleen niet zeker of dat for the better is :P )

Changes
- 2 month season (ipv 3, statistics analyze laat zien dat 2 maanden beter zou moeten zijn dus dat gaan ze proberen. Tevens passen ze dan de CP bonussen aan zodat je door het hele jaar heen zo'n beetje gelijke CP punten verdient. Wel krijg je zometeen meer CP punten per win)

- Tweaks in SR Decay (ipv 7 dagen per week word het 5 dagen. de decay word tevens reduced van 50SR naar 25SR)

- Verandering in KotH maps (Nu best out of 5, maar de matches duurde daar vaak genoeg zo donders lang. Nu word het weer een best out of 3. Zodra je 2 wint gewoon gewonnen)

- Verandering in placement (zodat je meer geplaced zou worden waar je hoort. Nu plaatste ze je iets lager dan waar je hoort zodat je wat makkelijk zou kunnen klimmen. Ze kwamen er achter dat het alleen niet altijd even goed werkte voor velen :P het is alleen geen garantie natuurlijk dat als je diamond was dat je gelijk weer diamond word na je placements)

- High SR matchmaking (voor mensen met hogere SR gaat de matchmaking ietsje langer duren zodat ze gewoon betere matchmaking hebben en er minder stomps gebeuren. Als ze merken dat de matchmaking wait time veel te lang duurt grijpen ze wel snel genoeg in)

Competitive blijft een modus waar ze constant aan blijven werken en nooit zullen laten stagneren.

[ Voor 66% gewijzigd door Ricmaniac op 23-08-2017 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ricmaniac schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:46:

Ze gaan blijkbaar voor een 2month season om dat er blijkbaar veel vraag naar is. Ben benieuwd, Het blijft wel zoo donders fijn hoe open het Overwatch team altijd met info is en dat ze zo erg luisteren naar de community (soms weet ik alleen niet zeker of dat for the better is :P )
Shameless copy-paste van reddit als TL;DR

Seasons will now be two months long vs. three months - Competitive Play started out only 1 month Long in testing but players found it to be too short to try and achieve anything. They moved to the 3 month model at launch but have found while the games at the beginning of the Season are more competitive it starts to stagnate towards the end. Moving to the 2 month model should hopefully keep the games more high stakes for longer with less of a drop off.

Competitive Points are also being adjusted to account for the shorter season - Fewer points for the End of Season rewards but increased Competitive Points per win.

Skill Rating decay changes are coming and will be less punitive - Now you are only required to Play 5 Games per week instead of 7, and you lose 25 SR instead of 50 SR. The system is necessary to prevent undesirable behaviours but they're looking into other ways of achieving the same goal.

Control maps will now be best of three vs. best of five - Control Maps have shown to be the longest gamemodes by a large margin, with numerous games going to the 5th round. This change is to shorten that and hopefully lessen the sting of going 2 - 2 and the loosing the 5th round at 99% to 99%.

Placement matches should now lead to more accurate skill ratings - They had been placing players lower than their average to give that sense of progression early on in the Season. They felt this was unfair to players who were put out by having dropped out of tiers they had previously worked to achieve. Now it should place you more accurately to your previous Season but is not a guarantee of being exactly where you were.

Higher tiered matches should now be more balanced, but queue times might be longer - To try and keep games to being close to a 50/50 match-up (particularly at higher levels of play) queue times may be longer to try and give you the fairest match possible. This is less likely to affect players at lower levels of play. They are actively monitoring this change incase it gets out of hand.

We'll always be working to improve Competitive Play, it's an ongoing process - They recognise Competitive Play is one of the most important parts of Overwatch and won't let it stagnate. They are actively working on changes and improvements to the system and are already planning Season 7 and 8 changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
kan iemand mij uitleggen hoe de seasons werken?
Als ik nu win krijg ik bv punten ...

Nu sta ik op 2300 punten
Moet ik dit zo laten staan? of als ik nu terug zak naar 2100... dan maakt het niet uit?

[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 23-08-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Aggressor schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:24:
kan iemand mij uitleggen hoe de seasons werken?
Als ik nu win krijg ik bv punten ...

Nu sta ik op 2300 punten
Moet ik dit zo laten staan? of als ik nu terug zak naar 2100... dan maakt het niet uit?
At the end of each season, players get Competitive Points based on their season's highest skill rating. From season 2, Competitive Points amount gained at the end of the season is determined based on skill rating as following:

1- 1499 = Bronze: 100
1500 - 1999 = Silver: 200
2000 - 2499 = Gold: 400
2500 - 2999 = Platinum: 800
3000 - 3499 = Diamond: 1200
3500 - 3999 = Master: 2000
4000+ = Grandmaster: 3000

Dus in jou geval zou je nog kunnen proberen om te klimmen naar 2500 zodat je 800 ipv 400 punten krijgt op het einde. 2300 of 2100 maakt geen verschil in je rating ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ricjuh op 23-08-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ricjuh schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:32:
[...]

At the end of each season, players get Competitive Points based on their season's highest skill rating. From season 2, Competitive Points amount gained at the end of the season is determined based on skill rating as following:

1- 1499 = Bronze: 100
1500 - 1999 = Silver: 200
2000 - 2499 = Gold: 400
2500 - 2999 = Platinum: 800
3000 - 3499 = Diamond: 1200
3500 - 3999 = Master: 2000
4000+ = Grandmaster: 3000

Dus in jou geval zou je nog kunnen proberen om te klimmen naar 2500 zodat je 800 ipv 400 punten krijgt op het einde. 2300 of 2100 maakt geen verschil in je rating ;)
Ok.. het hoogste telt dus .. als ik nu terug zak naar bv 1800.. dan maakt het niet uit?
Met Lucioball zit ik nu op 3043

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

Ok.. het hoogste telt dus .. als ik nu terug zak naar bv 1800.. dan maakt het niet uit?
Met Lucioball zit ik nu op 3043
dat maakt niet uit voor je rewards. wat wel uit maakt is dat je volgend seizoen waarschijnlijk iets lager zal beginnen omdat dat kijkt naar je eind rating volgens mij en niet je highest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
Overwatch Animated Short | "Rise and Shine"

[ Voor 28% gewijzigd door rejer op 23-08-2017 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb zojuist de nieuwe animated short in de topic start opgenomen. :)

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Heb Overwatch op de kop getikt eergisteren voor de PC. Had hem al eerder gespeeld, op de PS4, maar ik vind de gameplay totaal niet passen om met een controller te spelen. Vermaak met tot nu toe goed (dat mag ook wel na 2 dagen ;-)). Ik probeer zoveel mogelijk Heroes te spelen om ze snel te leren. Echter pas ik me vaak aan en pick ik dus ook vaak een healer als we deze nodig hebben. Nu eerst grinden naar lvl 25 zodat ik Competative kan gaan spelen!
overdoseh schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:11:
Heb Overwatch op de kop getikt eergisteren voor de PC. Had hem al eerder gespeeld, op de PS4, maar ik vind de gameplay totaal niet passen om met een controller te spelen. Vermaak met tot nu toe goed (dat mag ook wel na 2 dagen ;-)). Ik probeer zoveel mogelijk Heroes te spelen om ze snel te leren. Echter pas ik me vaak aan en pick ik dus ook vaak een healer als we deze nodig hebben. Nu eerst grinden naar lvl 25 zodat ik Competative kan gaan spelen!
Goed dat je je aan past. Dat is iets wat een grote meerderheid niet doet :P dus bereid je maar vast voor voor competitive.

Sowieso zal het nu denk ik ietsje lastiger zijn omdat er best veel mensen met smurf account spelen (2e accounts) en daardoor kan het niveau verschil in het begin soms hoog lijken.

Good luck with the climb :*)

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 11:16

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

overdoseh schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:11:
Als ik jou was zou ik even wachten tot je pak em beet level 75 bent. als je te vroeg begint kan je erg laag uitkomen in je ranking, en daar uit komen is echt een hel.

Lege virente, virent cuncta

• ricjuh

ricjuh

Ricmaniac schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:14:
[...]

Goed dat je je aan past. Dat is iets wat een grote meerderheid niet doet :P dus bereid je maar vast voor voor competitive.

Sowieso zal het nu denk ik ietsje lastiger zijn omdat er best veel mensen met smurf account spelen (2e accounts) en daardoor kan het niveau verschil in het begin soms hoog lijken.

Good luck with the climb :*)
Zodra mijn PC build klaar is ga ik ook over, speel nu actief op de ps4. Ik zal dan ook een voordeel hebben tegenover de echte nieuwe spelers aangezien ik de heroes\abilities\maps al ken.

B.Lensen schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:20:
[...]

Als ik jou was zou ik even wachten tot je pak em beet level 75 bent. als je te vroeg begint kan je erg laag uitkomen in je ranking, en daar uit komen is echt een hel.
mwa 75 is iets te veel van het goeie denk ik :P en zoals hij zegt heeft die het ook al op de console gespeeld.
Al wel niet lang dan waarschijnlijk maar ik zou voor 40 gaan ofzo =p

Ach ja je weet het niet misschien is die gozer wel een beest in FPS op PC :P en gaat het hem juist extra goed af op lvl 25

• overdoseh
Ricmaniac schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

mwa 75 is iets te veel van het goeie denk ik :P en zoals hij zegt heeft die het ook al op de console gespeeld.
Al wel niet lang dan waarschijnlijk maar ik zou voor 40 gaan ofzo =p

Ach ja je weet het niet misschien is die gozer wel een beest in FPS op PC :P en gaat het hem juist extra goed af op lvl 25
Op de ps4 was ik "al" ergens rond lvl 67. Dus voor mij instant competative. En ik kan aardig aimen, niet de eerste FPS game die ik speel.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36
Ik merk dat het nadeel van een seizoen Zarya mainen is dat ik geen pot meer DPS kan spelen of iedereen zeikt dat ik verplicht tank moet gaan.....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rejer

Res max 1 target en is niet je ult meer :)
En je kan vliegen tijdens de nieuwe ult. naja zie de video maar even 8)

Dva en mercy uitleg in een gameplay filmpje.

[ Voor 110% gewijzigd door rejer op 24-08-2017 21:24 ]

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09

Verwijderd

Ik vind die ulti van Mercy geen ulti, had een ability mogen zijn met een flinke cooldown.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2017 21:38 ]

• dhrboon
  • Laatst online: 18-09 10:03
Die Mercy rework klinkt echt goed! Je wordt veel minder een statisch onderdeel van het team, een extra ability geeft haar gewoon meer te doen.
Ben erg benieuwd wat er van de changes overblijft na de PTR maar ik wordt hier wel enthousiast van!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:39
rejer schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:23:
[video]

[video]
Ziet er cool uit, hoewel dva zo wel erg dps-erig wordt... Bij Mercy wel jammer dat het gameplay filmpje niet ingaat op de multi target heal/boost die er volgens de dev update ook in zou zitten. Niet echt tijd om te zoeken of zelf uit te gaan proberen momenteel, moet gaan slapen :+
De res change lijkt me trouwens ook wel fijn dat mensen niet meer kunnen zeuren als je je res in zet om één teammate tot leven te wekken, omdat ze niet snappen dat die persoon belangrijk is voor het team of de push, of dat als je blijft wachten op dat moment dat je 3+ man kunt reviven je regelmatig je ult helemaal niet komt te gebruiken...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:38
Als een s76 main kan ik altijd vrij makkelijk dealen met een dva zolang ik zorg dat ik niet het gevecht aan ga met mijn healthzone on cooldown.

Ik heb het idee dat dva mij nu echt gaat slopen zeker close range, terwijl ze nog steeds super tanky is.

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 25-08-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 09:46
Ongelofelijk zeg, speel net met een maat van me comp. We hebben vier instalock DPS. Ik ga rein en hij mercy om nog enigszins een goede comp te hebben. Worden natuurlijk hartstikke hard ingemaakt, niemand van de DPS die wil switchen. Op het eind van het potje roept zo'n DPS op om mij en die maat te reporten voor "throwen", terwijl wij de enige waren die wél flex speelde. Ongelofelijk hoe kut de community in de game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Zironako schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:12:
Ongelofelijk zeg, speel net met een maat van me comp. We hebben vier instalock DPS. Ik ga rein en hij mercy om nog enigszins een goede comp te hebben. Worden natuurlijk hartstikke hard ingemaakt, niemand van de DPS die wil switchen. Op het eind van het potje roept zo'n DPS op om mij en die maat te reporten voor "throwen", terwijl wij de enige waren die wél flex speelde. Ongelofelijk hoe kut de community in de game is.
Helaas is dit niks nieuws. Heb de afgelopen weken, tijdens de vakantie, wel gemerkt dat er overdag veel meer kiddies online zijn die competative aardig kunnen vergallen. Afgelopen week nog een gozer die per-sé Reaper wil spelen, deze vervolgens krijgt, niet op Winston focust (waardoor onze backline vrij snel sneuvelt) en vervolgens maar weer switched naar McCree 8)7. Als je een beetje serieus competative wil doen zul je echt na 22.00 uur moeten gaan spelen en niet in de weekenden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de laatste week van een seizoen is sowieso vaak veels te heftig. Je hebt altijd 2 groepen. 1 die echt echt hun best willen doen om nog even wat te klimmen.

En 2 de mensen die het totaal niet meer boeit omdat het seizoen toch bijna voorbij zijn en maar gewoon wat spelen (of om te oefenen voor nieuwe seizoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Helemaal niet erg dat dva meer DPS word, het is uberhaupt goed als hero's een wat meer hybrid rol krijgen. Zeker met de instalockdps ziekte die er in de MM heerst.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik weet niet op welke rank jullie spelen, maar ga ook niet te autistisch reageren als je 4 DPS hebt. Dat kan vaak prima namelijk. Dat 2-2-2 gejank ben ik namelijk ook wel klaar mee. Er zijn meer wegen naar Rome en niet alles wat op youtube staat is de enige weg.

Ben momenteel Mercy maar weer aan het mainen om wat SR te sprokkelen, maar ben gestopt met zeuren als ik single heal ben e.d. Gewoon je best doen en vaak werkt het wonderbaarlijk nog ook.

Ondanks alle aids het begin van het seizoen nu de laatste dagen toch nog kunnen stijgen van 1800 naar 2300. Blijf gold helaas, maar gaf toch goed gevoel 🤗 Positieve instelling werkt toch beter blijkt dan je laten beïnvloeden door de keuzes van je team (welke vaak toch niet veranderen).

Karma is a bitch....waarom probeer ik het ook in het weekend :( Laatste potje voor het weekend geweest..

[ Voor 4% gewijzigd door Ebayzo op 26-08-2017 09:09 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Okay heb een Dva self destruct overleeft terwijl dat niet zou moeten. later zelf nog Dva gespeelt en zag ook anderen een paar keer met haar ulti overleven terwijl ze gewoon af moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vind dat dva beeld zo mooi. Maar ga er echt geen 500 euro voor neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:37:
Ik vind dat dva beeld zo mooi. Maar ga er echt geen 500 euro voor neerleggen.
Ja same. die is zooo cool en aangezien D.Va me main ranked character is (ook al wil ik dat eigenlijk niet XD) vind ik dat ik hem moet hebben. Maar die prijs is niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zit nog te kijken naar die funko pop dva. Ook gaaf. Maar die bestel ik wel gewoon ergens. Is ook niet zo duur.

Sta nu in de rij op gamescom om een knuffeltje van Bastions vogel te kopen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Zieke turn around in ranked weer :) eindelijk weer op de klimmende hand.

eergisteren weer naar bijna 2700 geklommen vanaf 2600 en gisteravond laat/vandaag naar 2984 :) Zo me laatste game doen (als ik win) voor diamond! Wish me luck

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/GSQCZH1.jpg

BAM!

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 26-08-2017 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 09:46
Ebayzo schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 07:59:
[...]
Ik weet niet op welke rank jullie spelen, maar ga ook niet te autistisch reageren als je 4 DPS hebt. Dat kan vaak prima namelijk. Dat 2-2-2 gejank ben ik namelijk ook wel klaar mee. Er zijn meer wegen naar Rome en niet alles wat op youtube staat is de enige weg.

Ben momenteel Mercy maar weer aan het mainen om wat SR te sprokkelen, maar ben gestopt met zeuren als ik single heal ben e.d. Gewoon je best doen en vaak werkt het wonderbaarlijk nog ook.

Ondanks alle aids het begin van het seizoen nu de laatste dagen toch nog kunnen stijgen van 1800 naar 2300. Blijf gold helaas, maar gaf toch goed gevoel 🤗 Positieve instelling werkt toch beter blijkt dan je laten beïnvloeden door de keuzes van je team (welke vaak toch niet veranderen).

Karma is a bitch....waarom probeer ik het ook in het weekend :( Laatste potje voor het weekend geweest..
We hadden niets gezegd over de comp zelf, buiten wat target calls was het doodstil dat potje. Tot aan het einde toen men ons wilde reporten voor "throwen", ondanks dat wij dus tank een heal speelde, zoals ik al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
QP match ik als Lucio en het hele team is overal :( en dan zeiken dat ik niet heal, we hebben dan ook geen tank.

En een Genji report me ervoor........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
rejer schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:23:
[video]

[video]
Cool, ik vind Mercy een leuke Hero. Echter is het wel vrij eentonig. Ik denk dat de nieuwe skillset de gameplay zeker leuker gaat maken! Meer variatie IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ebayzo schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 07:59:
[...]

Quote mezelf even....vanaf zaterdag weer een vrije val naar 1950 ;w I give up...

Zoals wel vaker gezegd hier zal ik er wel thuis horen. Alleen als ik kijk naar hoe het elke keer gaat blijf ik het daarmee oneens :) Ach ja, ondanks de irritatie blijft het een top spel.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 17:12
Ebayzo schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:21:
[...]
Quote mezelf even....vanaf zaterdag weer een vrije val naar 1950 ;w I give up...

Zoals wel vaker gezegd hier zal ik er wel thuis horen. Alleen als ik kijk naar hoe het elke keer gaat blijf ik het daarmee oneens :) Ach ja, ondanks de irritatie blijft het een top spel.
Yep de meeste zeggen dat je er thuis hoort en dat je ermee moet leren leven.
Dit weekend tijdens gamescom nog een gesprekje gehad over ranking in games.
Persoon in kwestie speelde voornamelijk CS:GO.
Hij gaf ook aan dat je daar opeens stil blijft hangen en dat je eigenlijk alleen maar moet spelen met vrienden om hoger op te kunnen komen.
Vooral games met teamplay (wat overwatch dus is) ben je uitgeleverd aan je team.
Dan kan je nog zo veel kills en perfecte moves maken. Als je dan toch verliest omdat er geen aansluiting is, dan zak je gewoon weer.

Soms kom je spelers tegen die hetzelfde probleem als jou hebben. Je merkt dan dat je gelijk steamrollet en dus een easy win aan je broek hebt hangen. Maar kom je even met wat mindere spelers in een team, dan ben je gewoon de sjaak.

Overwatch is een geweldige game, alleen ik wordt salty als ik mijn best doe en ik gewoon zie/merk dat mijn team gewoon een stuk slechter is dan mij en ik dus gewoon weer zak.
Positieve vibe gaat er dan gewoon vanaf en dus laat ik de game weer liggen.

Toch doet blizzard het op veel zaken uitstekend.
De heroes zijn leuk, de gameplay is eigenlijk best wel tof (als je jou prioriteit niet op winnen zet).
Dan loop je over de gamescom en zie je alle overwatch poppetjes etc. en dan wil je gelijk geld uitgeven.
Dit heb ik ook met de skins, moest mij behoorlijk inhouden om tijdens de summer event niet weer 40 euro over de toonbank te gooien ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

QFT. Ik kan simpelweg niet voorkomen dat ik salty wordt als ik weer eens een kansloos team heb. De daling is dus ook deels aan mijzelf te wijten. Echter, het gebrek aan stijgen echt niet volledig aan mijn skills.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Misschien met een paar man een team proberen te maken voor wat comp play ? Ik word persoonlijk ook erg moe van die ellendelingen die niet samen willen werken, of niet serieus willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Blegh, ben nu wel even klaar met de game, op de val reep nog de laatste skin binnen kunnen krijgen.
Dacht even moet ik weer een jaar wachten. En ook net niet genoeg credits om de Skin eventueel te kopen.

Game zoveel gespeelt vorige week dat ik een dag de game gewoon niet kon toloreren concentratie wou niet, Aimen was ook het raam uit. Hele dag dat het niet wil, daarna een dag rust genomen en dan wil het wel weer een beetje.

Heb nu ook alle Summer Skins/Highlights/Emotes. Op enkele sprays/voice-lines en Icons na alles wat ik van het Event wou heb ik.

Nu wachten op Halloween hoewel ik daar alle skins van vorig jaar al heb zal er nu ook vast nieuw spul komen, en eerlijk gezegt gok ik nog een event wat vergelijkbaar was met de Uprising versie, voor Halloween.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Ricmaniac schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:15:
[...]

Ja same. die is zooo cool en aangezien D.Va me main ranked character is (ook al wil ik dat eigenlijk niet XD) vind ik dat ik hem moet hebben. Maar die prijs is niet normaal.
Ach in vergelijking met sommige Transformers masterpiece collecties valt $450 nog best mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Summer games is (op moment van schrijven) nog steeds bezig, als je een dagje vrij hebt kan je nog wat lootboxes grinden via de Arcade. Maar mag toch denken dat het vanavond wel echt afgelopen is he :P

[ Voor 19% gewijzigd door Lanfear89 op 29-08-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

demokert schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:17:
Misschien met een paar man een team proberen te maken voor wat comp play ? Ik word persoonlijk ook erg moe van die ellendelingen die niet samen willen werken, of niet serieus willen spelen...
Goed idee, gelijk goed beginnen volgend seizoen wellicht.

Als speel je maar met 3 man samen, dat is voor mijn gevoel, op lagere ranks het beste.

Ebayzo#21225

Vanavond weer eens even mijn Mcree oefenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ebayzo op 29-08-2017 10:00 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Ebayzo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:59:
[...]
Goed idee, gelijk goed beginnen volgend seizoen wellicht.

Als speel je maar met 3 man samen, dat is voor mijn gevoel, op lagere ranks het beste.

Ebayzo#21225

Vanavond weer eens even mijn Mcree oefenen.
Ik speel op PS4 en zit rond 2700 plat. Maar voor mijn gevoel winnen we met 2 man vaker dan met 3 man groep.

Ik hoop binnenkort op de PC te beginnen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 20:19

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:12:
Zieke turn around in ranked weer :) eindelijk weer op de klimmende hand.

eergisteren weer naar bijna 2700 geklommen vanaf 2600 en gisteravond laat/vandaag naar 2984 :) Zo me laatste game doen (als ik win) voor diamond! Wish me luck

[afbeelding]

BAM!
lekker man! gefeliciteerd!

ik heb de afgelopen tijd echt een hele leuke mensen ontmoet tijdens comp. Mensen die praten en niet toxic zijn hoppa inviten. Duo quo met twee man die praten en shots callen werkt ontzettend goed. Tuurlijk wordt ik of een van die lui af en toe ook wel eens salty maar een group chat message met "cool down" of "let it go" werkt ontzettend goed.

Vantevoren met je partner even doorspreken welke rollen of heroes je wilt spelen werkt ook goed. Ik heb een tank / dps speler maar healen lukt me gewoon niet. Maatje van me speelt graag tank en kan echt heel goed healen. Als we dan een healer nodig hebben kan ik beter zijn tank rol overnemen en dan dat hij gaat healen.

En wat ik toch heb gemerkt is dat een beetje vertrouwen in de andere spelers hebben ook werkt. Laatste game insta locken 2 man widow en hanzo. Uhm, ok... maar goed mss werkt t wel... Boem headshot Boem headshot Boem headshot. Kon zo doorlopen naar t punt en cappen.

[ Voor 51% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-08-2017 11:47 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ben benieuwd. D.Va is mijn main met 400+ uur speeltijd. Zal ff wennen worden maar daarna denk ik wel meer dmg als dat ik nu doe.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

NoTimeRemains schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

En wat ik toch heb gemerkt is dat een beetje vertrouwen in de andere spelers hebben ook werkt. Laatste game insta locken 2 man widow en hanzo. Uhm, ok... maar goed mss werkt t wel... Boem headshot Boem headshot Boem headshot. Kon zo doorlopen naar t punt en cappen.
Klopt, helaas is dit echter 9/10 niet het geval :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

Ebayzo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:38:
[...]
Klopt, helaas is dit echter 9/10 niet het geval :)
Hij zit op 3000+ daar gaat dit meer op dan onder de 2500 :(

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Vailen schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:03:
[...]

Hij zit op 3000+ daar gaat dit meer op dan onder de 2500 :(
Oh, ja idd.

Maar goed, alsnog komt het op mijn kansloze ratings voor dat je positieve meevallers hebt. Zeker gezien de vele smurfs tegenwoordig. Hoewel dat vaak ook de meest irritante personen zijn

[ Voor 34% gewijzigd door Ebayzo op 29-08-2017 16:44 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
Start zojuist Overwatch en zie ineens een nieuwe map en nieuwe games modes!
(leuke verassing als je dat soort dingen niet echt volgt :X)

Edit: 1e game meteen gewonnen en een pentakill met Reaper *O* press Q to win :+

[ Voor 23% gewijzigd door schaapiej op 30-08-2017 07:42 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nou, de consoles hebben nu ook eindelijk een player reporting optie. Eens kijken of en wat voor invloed dat gaat hebben :P

Flinke patch size ook op de PS4 maar blijkbaar zorgt dat voor kleinere patches in te toekomst.

Junkrat, Roadhog en Orisa lijken ook behoorlijk gebuffed:
Junkrat

Concussion Mine
Junkrat can now hold two mines
RIP-Tire
Tire’s movement speed has been increased by 30%
There is no longer a time limit when wall climbing
Orisa

Fusion Driver
Projectile speed increased by 20%
Protective Barrier
Barrier size increase by 20%
Barrier shape has been changed to allow for more coverage from enemies that are below the barrier
Roadhog

Take a Breather
Can now be used while moving
Damage taken while healing has been reduced by 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
kazuka schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 07:38:
Nou, de consoles hebben nu ook eindelijk een player reporting optie. Eens kijken of en wat voor invloed dat gaat hebben :P

Flinke patch size ook op de PS4 maar blijkbaar zorgt dat voor kleinere patches in te toekomst.

[...]

[...]

[...]
Goeie buffs! Ik vond Orisa persoonlijk al sterk en leuk om te spelen, dus ik ga niet klagen! Is deze patch al live (op PC?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Och jezus, offseason is het wel echt drama :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol meesterlijk :D me eerste FFA word ik eerste haha

ah en de 2e pot 2e met 18 kills. Leuk dat die mode er in zit :P leuke afwisseling voor arcade

[ Voor 48% gewijzigd door Ricmaniac op 30-08-2017 22:42 ]

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Toch besloten een tweede account te nemen, vanavond beginnen. Smurf ga ik het niet noemen, zo goed ben ik niet, maar wil toch kijken of ik met een verse start wat verder kan komen. Geen gezeur op dit account, gewoon spelen. Het andere account gebruik ik dan wel voor het oefenen e.d.

Ben benieuwd (en bang).

Default blanke hetero

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

kazuka schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 07:38:

Ik vond Junkrat al leuk (Daarom ook mijn Main) en hij is nu nog leuker >:)

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Ebayzo schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:52:
Toch besloten een tweede account te nemen, vanavond beginnen. Smurf ga ik het niet noemen, zo goed ben ik niet, maar wil toch kijken of ik met een verse start wat verder kan komen. Geen gezeur op dit account, gewoon spelen. Het andere account gebruik ik dan wel voor het oefenen e.d.

Ben benieuwd (en bang).
Had het ook gedaan en had instant regret XD zonde geld man :P gelukkig me geld terug gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beetje jammer van het eerste schot :P maar wel mooie tripple kill in Teamdeath match gisteravond.
Heb hem maar effe opgenomen en geupload haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:37:
Beetje jammer van het eerste schot :P maar wel mooie tripple kill in Teamdeath match gisteravond.
Heb hem maar effe opgenomen en geupload haha.

[video]
Netjes!

• rejer
Ben benieuwd hoelang Junkrat 2 mines blijft houden. Het is wel erg sterk. (van mij mag het /junkrat main)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
wat een kut spel is het ook ... 4 potjes placement gedaan .. 3 al verloren.
Iedereen wil dps..totaal geen teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
Aggressor schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:40:
wat een kut spel is het ook ... 4 potjes placement gedaan .. 3 al verloren.
Iedereen wil dps..totaal geen teamwork.
Haha heerlijk die teams.. zo heb ik er ook weer 2 van de 10 gehad in placements. Heb ook maar een DPS gepakt om zo een team van 6x DPS te maken. En gek genoeg die 2 games gewonnen! 8)7

Totaal 5/5 gegaan en op SR2601 gekomen. Einde vorig season op SR2602. Denk niet dat ik veel ranked ga spelen verder.. vermaak mij veel meer in Arcade! Minder gezeik en meer fun voor mij :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 10:44
Hey guys, ga dit spel komende week kopen, GOTY is nu €40 en Origins is €33, weet nog niet zeker of ik de extra 7€ 10 boxes waard vindt. Tips? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 20:19

NoTimeRemains

I know

Van die lekkere Hollandse throwers die meteen beginnen te huilen en te schelden. Zorgt toch voor een stukje Nederlandse trots

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-09 12:25

Hu9o

Schokkend

Santee schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:50:
Hey guys, ga dit spel komende week kopen, GOTY is nu €40 en Origins is €33, weet nog niet zeker of ik de extra 7€ 10 boxes waard vindt. Tips? :)
Niet waard.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 21-09 20:25
Na de placement matches 3550 geworden, hopelijk dat ik dit seizoen ff GM aan kan tikken, alhoewel dat nu nog voor mij wel te moeilijk is.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Santee schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:50:
in principe niet waard nee. Maar mij kan die 7 euro niks bommen dus persoonlijk zou ik het wel weer kopen als ik mezelf een beetje ken :P

Pagina: 1 ... 17 ... 38 Laatste