Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 19:45

Remco2001

Ehm, ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
8GUS schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:00:
[...]

Er gaan geruchten dat vandaag de summer games patch erop komt. Duss...wellicht dat :)
Dat heb ik gemist, enige vorm van concrete informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

BvanOsch schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:48:
[...]

Dat heb ik gemist, enige vorm van concrete informatie?
Nope. Ik heb niks concreets. We weten alleen dat het summer games evenement terug gaat komen en dat dit binnenkort gaat gebeuren.

Onderstaande video bewijst wel dat de summer games eraan komen. Maar Unit Lost zelf is de laatste tijd zeer onbetrouwbaar met z'n eigen aannames (waarin hij hier zegt dat het vandaag gaat komen), maar wie weet.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 24-09 20:19

NoTimeRemains

I know

8GUS schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:53:
[...]

Nope. Ik heb niks concreets. We weten alleen dat het summer games evenement terug gaat komen en dat dit binnenkort gaat gebeuren.

Onderstaande video bewijst wel dat de summer games eraan komen. Maar Unit Lost zelf is de laatste tijd zeer onbetrouwbaar met z'n eigen aannames (waarin hij hier zegt dat het vandaag gaat komen), maar wie weet.

[video]
sylosa speculeert altijd maar wat raak

This is the Way.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Summer Games op 8 augustus:

[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 02-08-2017 07:24 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Is doomfist competitive voor deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 21:25
Rone schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 07:23:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr">On your mark. Get set. GOOOOOOOOOOAL! <br><br>The Summer Games return August 8: <a href="https://t.co/kG3YscCS4D">https://t.co/kG3YscCS4D</a> <a href="https://t.co/kmQ967CIUM">pic.twitter.com/kmQ967CIUM</a></p>— Overwatch (@PlayOverwatch) <a href="https://twitter.com/PlayOverwatch/status/892535498274611200">August 2, 2017</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html][video]
Ben benieuwd, moest/wou nog 2 skins en Lucio emote nog hebben van vorig jaar. ( Mercy/Genji skins)

Ook nieuwsgierig wat voor nieuw cheesy plays je kan maken met het nieuwe systeem gezien je niet meer push player/pull ball in goal kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ah leuk dat het Summer Games event weer terugkomt. Ik dacht vorig jaar nadat ik er pas achter kwam dat ik de skins en emotes enzo ook kon kopen ipv unlocken, ik tot 4 jaar moest wachten tot aan de nieuwe Olympische Spelen. _/-\o_

Er zijn nu nog ongeveer 25 dagen te gaan totdat het huidige seizoen is afgelopen. Ik ben benieuwd of ik Diamond weer ga halen. Blijf maar vast steken op Platinum dit seizoen. Ik heb mijn ieder seizoen terugkomende drop al gehad dus nu alleen nog maar steigen, hopelijk. In het begin van dit seizoen ging alles zeer stroef. Ik weet niet of dat aan mij ligt of aan de spelers waarmee ik gequeued wordt. Heb het idee dat een boel (en met name toxic) players er later in het seizoen de brui aan geven en geen Competitive meer spelen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Leuke nieuwe ideeen wat betreft een 3 weekse competitive Lucio Ball event. Helemaal omdat ze op deze manier willen bekijken of dit ook iets zou zijn voor andere events.

Goede zaak dat ze dit zo blijven doorontwikkelen

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Tomski1986 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 07:44:
Is doomfist competitive voor deze week?
Dat zal maar pas vanaf volgend seizoen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:37
Eld0 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:46:
[...]

Dat zal maar pas vanaf volgend seizoen zijn
Nope, Doomfist komt deze week ook in comp...

deze post hier: https://us.battle.net/for...0756925726?page=3#post-52
hebben ze het er over (gaat over een ander onderwerp, maar Bill Warnecke zegt specifiek: "New heroes are disabled for the first week".

Doomfist kwam vorige week donderdag uit, dus verwacht hem morgen ook op Comp. (helaas)

ben aan de ene kant heel beniewd wat dit gaat doen met de Meta, maar aan de andere kant zijn de laatste weken van een seizoen al een ramp. zal nu nog erger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

fjux schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:05:
[...]
ben aan de ene kant heel beniewd wat dit gaat doen met de Meta, maar aan de andere kant zijn de laatste weken van een seizoen al een ramp. zal nu nog erger zijn.
De meta is interessant voor de Pro's en (heel misschien) voor de top 500 spelers. Voor al het andere klootjes volk maakt het geen bal uit. Hij gaat in eerste instantie vaak gespeeld worden en als mensen hem niet meteen kunnen locken dan zullen er wel veel leavers en throwers komen in comp. Dat is hoe het werkt. Simpel.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
8GUS schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:41:
[...]

De meta is interessant voor de Pro's en (heel misschien) voor de top 500 spelers. Voor al het andere klootjes volk maakt het geen bal uit. Hij gaat in eerste instantie vaak gespeeld worden en als mensen hem niet meteen kunnen locken dan zullen er wel veel leavers en throwers komen in comp. Dat is hoe het werkt. Simpel.
Natuurlijk niet.

Meta staat voor Most effective tool available. het is wel zo dat de Meta anders is op de verschillende niveau's. Maar hij stopt niet ineens met bestaan.

in plat en hoger zie je vooral veel Dive. is bijvoorbeeld ook duidelijk te zien aan de pick-rate van rein vs winston.

maar het is wel zo hoe lager de rank, hoe minder het uit aan begint te maken. maar dat betekend niet dat de meta alleen maar bestaat voor de PRO's.

Als we een poosje terug keken hadden we de triple tank meta. dat was gewoon de makkelijkste manier om te spelen/winnen. Als jouw team slechter was, maar wel triple tank speelde en de tegenstander beter maar iets anders dan had je meestal alsnog een voordeel. (godzijdank is dat nu voorbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EINDBAA5
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-01-2022
Rone schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 07:23:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr">On your mark. Get set. GOOOOOOOOOOAL! <br><br>The Summer Games return August 8: <a href="https://t.co/kG3YscCS4D">https://t.co/kG3YscCS4D</a> <a href="https://t.co/kmQ967CIUM">pic.twitter.com/kmQ967CIUM</a></p>— Overwatch (@PlayOverwatch) <a href="https://twitter.com/PlayOverwatch/status/892535498274611200">August 2, 2017</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html][video]
Nais! 8)

Xbox Series S: EINDBAA5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:39
fjux schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:04:
Meta staat voor Most effective tool available.
Volgens mij staat meta gewoon voor meta maar heeft iemand er blijkbaar eens een afkorting bij verzonnen :+
De metagame is de laag bovenop de game van het perfect optimaliseren van je strategieën en picks.
Niet dat het verder iets aan je punt af doet hoor :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Finraziel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:12:
[...]

Volgens mij staat meta gewoon voor meta maar heeft iemand er blijkbaar eens een afkorting bij verzonnen :+
De metagame is de laag bovenop de game van het perfect optimaliseren van je strategieën en picks.
Niet dat het verder iets aan je punt af doet hoor :)
heerlijk :P

misschien had ik iets verder moeten kijken naar de definitie er van :+

maar "Most effective tool available" komt wel aardig in de buurt van wat ze er mee bedoelen in de overwacht context ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:21
ach, Doomfist wordt al minder gepicked, tot nog toe blijf ik het een heel leuke hero vinden.

mooie Potg in een 6v6 Doomfist elimination, dat moet gevierd worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Doomfist playable in comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Gisteren avond wat Doomfist competitive zitten spelen en hij speelt toch wel lekker ja. Z'n charge move is heel snel te gebruiken en oneshot de squishies zonder probleem. De groene skin er ook bijgekregen in een lootbox dus is wel noice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik heb gisteren ook competitive gespeeld met Doomfist (zit in Gold). Ik moet toch wel zeggen dat hij op vele maps toch best wel wat kan aanrichten. Juist omdat zijn charge een 1-shot kill kan zijn kun je heel makkelijk je team helpen door de squishy healer/dmg dealer uit te schakelen. Ik heb echt wel een aantal keren het tij kunnen keren door de tegenstander volledig uit balans te halen.

Daarnaast moet ook gezegd worden dat wanneer je weinig kunt aanrichten doordat ze je hard counteren je ook werkelijk waar waardeloos bent voor het team.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
Quick reminder, om 14:00 is Nederland vs Polen!
Timetable: https://www.over.gg/
twitch: https://www.twitch.tv/playoverwatch

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
hmm ik wacht even lekker een week met comp.

Wat een ramp gister avond toen doomfist uitkwam. gelijk in iedere pot doomfist. en het liefst door mensen die 15 minuten op doomfist hebben in QP...

Ik snap niet helemaal waarom blizzard doomfist zo in de laatste paar weken van het seizoen uitbrengt.... die laatste weken zijn vaak al ruk qua kwaliteit. nu is het nog veel erger.

hopelijk is een week genoeg zodat mensen weer normaal gaan nadenken in plaats van alleen maar doomfist willen uitproberen. maarja anders zit ik tegen mijn decay aan dus dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

fjux schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:16:
hmm ik wacht even lekker een week met comp.

Wat een ramp gister avond toen doomfist uitkwam. gelijk in iedere pot doomfist. en het liefst door mensen die 15 minuten op doomfist hebben in QP...

Ik snap niet helemaal waarom blizzard doomfist zo in de laatste paar weken van het seizoen uitbrengt.... die laatste weken zijn vaak al ruk qua kwaliteit. nu is het nog veel erger.

hopelijk is een week genoeg zodat mensen weer normaal gaan nadenken in plaats van alleen maar doomfist willen uitproberen. maarja anders zit ik tegen mijn decay aan dus dat schiet ook niet op.
Gewoon Sombra picken en lekker counteren 8)
Sombra is ook goede solo pick.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
ricjuh schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:25:
[...]

Gewoon Sombra picken en lekker counteren 8)
Sombra is ook goede solo pick.
True, maar ik haal sombra nog niet echt lekker op mijn niveau. En dan heb je 2 mensen die onder het niveau aan het spelen zijn. Dan heb je bijna zeker een loss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
*Zucht...* Wordt echt moe van die gasten die per se Doomfist moeten spelen in comp en harder zuigen dan een hoer die wat warms in haar maag wil ...
Willen ook niet switchen en communiceren totaal niet ... Wat mij betreft is Doomfist per vandaag de Neger-Hanzo :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Straks Nederland vs Oostenrijk: Twitch - Overwatch World Cup !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ben benieuwd. Polen heeft gisteren een goed pak rammel gehad van NL d:)b

Blijf het trouwens lastig vinden die spectator kleuren, rood vs blauw. Iconische kleuren natuurlijk maar op een 1 of andere manier trap ik er elke weer in dat ik rood automatisch als vijandig zie terwijl dat niet altijd zo is (als je bijv. een speler van het rode team bekijkt).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:38
temp00 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:39:

Blijf het trouwens lastig vinden die spectator kleuren, rood vs blauw. Iconische kleuren natuurlijk maar op een 1 of andere manier trap ik er elke weer in dat ik rood automatisch als vijandig zie terwijl dat niet altijd zo is (als je bijv. een speler van het rode team bekijkt).
Precies dat. Ik vind het ook nog steeds vrij onoverzichtelijk alllemaal.

Blijft leuk om te kijken, teamNL gaat lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
volgens mij moeten we nu tegen Korea :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
temp00 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:39:

Eens, ik ben sws te autistisch voor die spectators, volg liever dan maar 1 speler ofzo... dat geswitch elke keer

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Voor wie de matches (terug) willen zien:

Nederland vs Polen 4-0

Nederland vs Oostenrijk 4-0

Vandaag om 12:00 inderdaad tegen Zuid-Korea. We zijn sowieso tweede (en mogelijk eerste) in de poule, dus daarna playoff tegen Rusland of Canada. De winnaar dáárvan moet dan tegen China of Zweden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zkTztcJOhL4x6nGwZ4hsvEK7/full.png

En voor meer info: https://worldcup.playoverwatch.com/en-us/#group-stage

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zou wel een stunt zijn als Nederland van Zuid-Korea weet te winnen :o

HUP HOLLAND HUP :)F :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
O damn, gaat lekker. Maar ik loop nog achter, heb dag 2 van Sydney nog niet helemaal gekeken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Hmm, we zijn aardig ingemaakt door South Korea, had gehoopt dat het iets spannender zou worden -O-
Straks nog de play-offs tegen Rusland of Canada! Zal vermoedelijk veel spannender worden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Fixer schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:57:
Hmm, we zijn aardig ingemaakt door South Korea, had gehoopt dat het iets spannender zou worden -O-
Straks nog de play-offs tegen Rusland of Canada! Zal vermoedelijk veel spannender worden B)
een spannende match met South Korea moet ik nog zien.

die gasten winnen alles. en het liefst zonder zelf ook maar 1 punt te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
fjux schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:53:
[...]

een spannende match met South Korea moet ik nog zien.

die gasten winnen alles. en het liefst zonder zelf ook maar 1 punt te verliezen.
Vandaar ook "iets spannender". 1 punt halen ofzo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De match van Nederland tegen Canada is nu bezig op Twitch: https://www.twitch.tv/playoverwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kunnen beter niet meer mee doen met NL, wat een blamage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
looyenss schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 23:40:
Kunnen beter niet meer mee doen met NL, wat een blamage
Wat had je dan verwacht? Zuid Korea is te sterk en een Amerika/Canada zijn dat ook gewoon. Ze hebben het goed gedaan en daar moet je het mee doen wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Blamage vind ik een beetje onzin. Die potten tegen Polen en Oostenrijk waren gewoon goed en hebben we zeer overtuigend gewonnen. Zuid Korea was veel te sterk maar er zijn maar weinig landen die iets tegen Zuid Korea kunnen beginnen en Canada tjsa, helaas pindakaas. Je moet niet vergeten dat Nederland maar een klein landje is. Al met al vind ik dat we het best goed hebben gedaan.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

temp00 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:18:
Blamage vind ik een beetje onzin. Die potten tegen Polen en Oostenrijk waren gewoon goed en hebben we zeer overtuigend gewonnen. Zuid Korea was veel te sterk maar er zijn maar weinig landen die iets tegen Zuid Korea kunnen beginnen en Canada tjsa, helaas pindakaas. Je moet niet vergeten dat Nederland maar een klein landje is. Al met al vind ik dat we het best goed hebben gedaan.
De pot tegen Canada was jammer, je zag dat ze geen goede Pharah/Sombra counter hadden toen Canada deze picks had. Die Genji van Canada was ook echt wel goed, en xQc heeft veel meer Winston ervaring dan Jona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Op de valreep een skin leak tot straks de summer games / lucio ball patch online gaat.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/184/photos/725000/620x/Overwatch-Summer-Games-2017-Skin-LEAKED-for-Mercy-ahead-of-release-date-tonight-635757.jpg

Verkleed als Nike?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 16:21
Gaat lekker, al drie keer van een server gegooid op de XBO wegens onverwachte serverproblemen. Dat beloofd wat voor als de Summergames straks beginnen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Lekker Ventje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:10:
Gaat lekker, al drie keer van een server gegooid op de XBO wegens onverwachte serverproblemen. Dat beloofd wat voor als de Summergames straks beginnen.
Dit geldt al vanaf de release van OW: nooit competitive spelen om event première avonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik speel gelukkig niet competitieve, mijn internetverbinding is stabiel maar er zijn veel teveel disconnecties. Heb het weleens geprobeerd maar er waren teveel disconnecties waardoor er meer gecancelled werd dan afgemaakt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 11:16

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

8GUS schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:36:
Op de valreep een skin leak tot straks de summer games / lucio ball patch online gaat.

[afbeelding]

Verkleed als Nike?
HEBBEN! na al die dupes afgelopen weken 5k aan gold :)

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die Mercy skin is moooi! Ben benieuwd naar de andere skins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

B.Lensen schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:37:
[...]

(Helaas) krijgen we sinds de laatste patch geen dupes meer.. Ik had liever dupes dan deze niets zeggende sprays :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:43
Viel me idd op dat ik geen dupes meer had. Heb na al die dupes iig wel genoeg voor die Mercy skin. Zoals gezegd, die is mooi zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
ricjuh schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:30:
[...]

(Helaas) krijgen we sinds de laatste patch geen dupes meer.. Ik had liever dupes dan deze niets zeggende sprays :X
dit ja. Als die onzinige sprays en icons. Geef mij maar coins per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zit gemiddend rond de 50 unlocks per character ( Behalve Sombra/Orisa/Doomfist)
Dupes zijn sinds de laatste patch wel mindrer geworden helaas.

Weer eerlijk gezegt niet wat ik van de nieuwe Mercy skin vind, Voorkeur is toch de vorige summer games skin van haar.

Eens kijken hoeveel ik dit keer ga spelen/unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
B.Lensen schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:37:
[...]

Ik zit aan 14050 gold maar heb alleen interesse in de skin van Torbjörn van vorig jaar en Junkrat van dit jaar. Ik wil enkel skins hebben van Hero's die ik regelmatig speel en geef dus niet veel gold uit en met die doublures (meestal 2 per lootbox) ging het sparen erg makkelijk. Maar dat is nu afgelopen.

Ik denk dat Blizzard dit mede gedaan heeft vanwege de klachten van spelers maar ook omdat ze zelf ook wel snapten dat mensen niets extra's aan lootboxen uitgaven. Waarom betalen voor een grote kans op doublures?

[ Voor 18% gewijzigd door Lekker Ventje op 08-08-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Eindelijk patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 21-09 16:26
En toen zat ik vast met oneindig searching zonder dat je kan annuleren. yay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Lucioball Physics voelen anders dan dat ik me kan heugen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 15:31
rejer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:06:
En toen zat ik vast met oneindig searching zonder dat je kan annuleren. yay..
me2, twitter staat er vol mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
300 players ahead of you.
Like usual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Op de XBox liggen de servers er uit. Kondigde zich al aan doordat het een paar keer niet mogelijk was om een game te starten waarna je weer terug in de skirmish gegooit werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Omdat gisteravond de servers er een hele tijd uit lagen was ik begonnen met Rocket League. Toen de servers om half 10 er weer waren en je weer fatsoenlijk kon inloggen toch maar een paar potjes Lucioball gespeeld. Maar wat is dat toch een slechte arcade modes als je net RL hebt gespeeld. Het voelt echt als een slechte rip-off van RL.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik de skins van McCree, Soldier, Mercy en Reaper geweldig vind. Helaas dat ze zo ontiegelijk veel kosten maar vooral de humor van de McCree en Soldier skin kan ik goed waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Remmetje schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:47:
Omdat gisteravond de servers er een hele tijd uit lagen was ik begonnen met Rocket League. Toen de servers om half 10 er weer waren en je weer fatsoenlijk kon inloggen toch maar een paar potjes Lucioball gespeeld. Maar wat is dat toch een slechte arcade modes als je net RL hebt gespeeld. Het voelt echt als een slechte rip-off van RL.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik de skins van McCree, Soldier, Mercy en Reaper geweldig vind. Helaas dat ze zo ontiegelijk veel kosten maar vooral de humor van de McCree en Soldier skin kan ik goed waarderen :)
Bedenk wel even dat RL een hele game is rond auto voetbal.

Dit is een tijdelijke arcade van 3 weken. plus ze moeten/willen het met lucio's only doen. je kan dus niet plots hebben dat lucio op ieder moment 3km in de lucht kan springen. of enorme lange air jumps maken.

Ik vind het een erg leuke afwisseling voor OW (ondanks dat ik echt heel slecht ben in lucioball) ook erg leuk dat ze een comp mode hebben gemaakt. (Extra CP!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Enige rede dat ik Lucioball heb gedaan is tot een win voor de lootbox. Geef mij mijn 6v6 Doomfist elimination weer terug :P
ga ook zeker die tournament mode niet doen, ondanks dat je er schijnbaar CP voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

McRee, Soldier en Mercy zijn de skins die ik sowieso wil hebben dit event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
fjux schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:01:
[...]

Bedenk wel even dat RL een hele game is rond auto voetbal.

Dit is een tijdelijke arcade van 3 weken. plus ze moeten/willen het met lucio's only doen. je kan dus niet plots hebben dat lucio op ieder moment 3km in de lucht kan springen. of enorme lange air jumps maken.

Ik vind het een erg leuke afwisseling voor OW (ondanks dat ik echt heel slecht ben in lucioball) ook erg leuk dat ze een comp mode hebben gemaakt. (Extra CP!!!)
Ja ik weet het. Maar dat komt de ervaring voor deze arcade modes niet ten goede. Ik heb de lootbox nu voor de eerste win en voor mij was dit ook de laatste keer dat ik deze mode speel. Niet mijn ding, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ik denk dat ze met Lucioball vooral de competitive functie voor een kleiner event/periode willen testen.

Vind de ult trouwens wel beter nu. Verder doet t me weinig, maar ik ga toch voor de comp.

En ik heb de Junkrat skin al mogen ontvangen. Als ik die van Reaper niet krijg dan ga ik die kopen.

Bricks In Motion

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
Ik ga het even snoeihard jinxen, maar GM komt nu wel heul dichtbij :) Net aanbeland op 3961SR. Dat is dus nog twee potjes de vingers kruisen dat ik geen deranker of leaver in m'n team krijg... en dan ook gewoon even winnen als het even kan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S6TwedX.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Suc6! Moet lukken als ik het zo zie ;)

• Arunia
Geen idee wat er is, maar ineens heb ik regelmatig dat het beeld vast loopt en daarna een dingeltje dat de driver gestopt is. Maar eens terug naar een oudere driver. Gezeur. Zit je lekker in een match en ineens over.

Terug naar die van april en heb nog geen problemen gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 10-08-2017 20:17 ]

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:01

dawofl

?

yinx84 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:06:
Ik ga het even snoeihard jinxen, maar GM komt nu wel heul dichtbij :) Net aanbeland op 3961SR. Dat is dus nog twee potjes de vingers kruisen dat ik geen deranker of leaver in m'n team krijg... en dan ook gewoon even winnen als het even kan.

[afbeelding]
Succes! je zit in een goede flow :) ben zelf in het zicht van Master keihard gestrand ;w 3350 freefall naar 2600 8)7 na een paar smerige losses met voornamelijk hanzo's en mensen die iedereen de schuld geven zonder zelf te switchen (hele game genji vs een steengoede harambe spelen b.v :F)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 24-09 20:19

NoTimeRemains

I know

voor jullie beesten wss super klein maar ik ben eindelijk diamond!

* NoTimeRemains deze noob is blij!

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
NoTimeRemains schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:05:

Grats man :) Die nemen ze je niet meer af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
3rde Premium Event skin al binnen, nog nooit zo snel gegaan met een Event, Normaal tig x dezelfde voor ik een ander krijg.

Gaat het nu sneller dan normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
heb ook al 3 event skins binnen ja. Lijkt wat vlugger te gaan inderdaad :)

Doomfist blijft vor mij erg leuk om te doen in ieder geval :)

Dingen zoals dit vind ik gewoon leuk om te doen. Arme Mercy vond het niet leuk dat ik constant op haar afkwam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Weet niet wat het is maar duurt 3/4 maand voor ik een nieuwe hero door heb. Zeker als ze net zijn toegevoegt.
Begin heel slecht met ana, dan krijg je sombra en doe het ineens best wel aardig met Ana. Orisa komt erbij, en dan lukt Sombra ook wel ineens.

Orisa is nog heel erg hit and miss voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

NoTimeRemains schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:05:

Ik ben nu Platinum!!! (met Lucioball) 8)7

Maar gefeliciteerd met je echte prestatie :) Lekker bezig!

[ Voor 10% gewijzigd door 8GUS op 11-08-2017 08:27 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Psyonara schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:45:
Weet niet wat het is maar duurt 3/4 maand voor ik een nieuwe hero door heb. Zeker als ze net zijn toegevoegt.
Begin heel slecht met ana, dan krijg je sombra en doe het ineens best wel aardig met Ana. Orisa komt erbij, en dan lukt Sombra ook wel ineens.

Orisa is nog heel erg hit and miss voor me.
Orisa gaat een buff krijgen in de nieuwe patch.
Shield wordt beter voor dingen van onder af (zodat dat schild ook nut heeft ls het op een payload staat of op een ramp oid. Fire snelheid omhoog met 20%, dat kan nog leuk worden met een goede pull :D

Roadhog/Junkrat Buffs.

Widowmaker buff (Grapple cooldown van 12 naar 8 seconden en venom mine zorgt voor visibility van degene die geraakt is)

Daarnaast een Deathmatch mode, 8 man, ieder voor zich. Geen idee of er ook nog een team deathmatch komt maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Akaendra schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:52:
[...]

Shield wordt beter voor dingen van onder af (zodat dat schild ook nut heeft ls het op een payload staat of op een ramp oid. Fire snelheid omhoog met 20%, dat kan nog leuk worden met een goede pull :D

Roadhog/Junkrat Buffs.

Widowmaker buff (Grapple cooldown van 12 naar 8 seconden en venom mine zorgt voor visibility van degene die geraakt is)

Daarnaast een Deathmatch mode, 8 man, ieder voor zich. Geen idee of er ook nog een team deathmatch komt maar wie weet.
Video met goede uitleg en voorbeelden:

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Akaendra schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:52:
[...]

Roadhog/Junkrat Buffs.

Geen idee wat ik van de buffs moet denken eerlijk gezegt. heeft de Widow Mine dan nog wel Poison? en lijkt het anders nu niet een beetje teveel op die Pulse van Hanzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Psyonara schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:26:
[...]

Geen idee wat ik van de buffs moet denken eerlijk gezegt. heeft de Widow Mine dan nog wel Poison? en lijkt het anders nu niet een beetje teveel op die Pulse van Hanzo?
Zie boven je post :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Eeh slaap nog half dan heb ik het gemist i did see the vid :P Hoewel de Vid wel laat zien hoe de hero's nu werken. Met team en of andere spelers wel weer een andere werking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net wel gelachen met Mystery heroes.
Was Reaper en van de tegenpartij had Junkrat zijn special. Deze activeerde en ben toen ruim voor het team gesprongen en uiteraard meteen wraithform geactiveerd. Wat ik al hoopte is dat hij deze liet ontploffen. Awesome.
En een Mei quadruple kill uiteraard via special. Altijd leuk als ze op een kluitje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Arunia schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:01:
Net wel gelachen met Mystery heroes.
Was Reaper en van de tegenpartij had Junkrat zijn special. Deze activeerde en ben toen ruim voor het team gesprongen en uiteraard meteen wraithform geactiveerd. Wat ik al hoopte is dat hij deze liet ontploffen. Awesome.
En een Mei quadruple kill uiteraard via special. Altijd leuk als ze op een kluitje staan.
Mystery Heroes is en blijft voor nu nog echt de leukste gamemode. Heb er al aardig wat uurtjes in zitten. En kan inmiddels ook met aardig wat heroes overweg.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@8GUS inderdaad. Soms is het wel irritante rng, maar ach. Houdt het ook wel spannend.
En mooie bijkomstigheid is idd dat je beter kan worden met verschillende heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Speel eens een keer als Widow, Lunar Colony Map probeer healers neer te halen lukt steeds niet en dan ineens Lucio Dead to Rights...... Sombra die er Onzichtbaar voor loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Was zojuist gequeued met een 3031 Widowmaker. Man man man, ik ben nog nooit zo hard verkracht :'). Uiteraard complimentjes gegeven voor zijn/haar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontini
  • Laatst online: 24-09 19:41
Zijn er hier meer mensen die na de summer games patch last hebben van massive fps drops? Mijn beeld staat om de seconde gewoon even stil (van 154 naar 30fps). Systeem is prima, nieuwe installatie. I was well on my way to Master maar nu kan ik denk ik tot de 28e niet spelen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• yinx84
Boom... GM baby! De psychologische barriere van 4k gepasseerd :D In één potje 15 jaar ouder worden... het kan heb ik zojuist geleerd. Uiteraard weer een KotH potje waar je 0-2 achter komt, terugkrabbelt en op 99/99 in overtime moet winnen... maar het is tenminste wel in stijl! Gelijk stoppen met spelen natuurlijk.. kan ik in ieder geval genieten van het glimmende icoontje voor 5 dagen :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l0FU005.png

[ Voor 19% gewijzigd door yinx84 op 13-08-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontini
  • Laatst online: 24-09 19:41
yinx84 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:56:
Boom... GM baby! De psychologische barriere van 4k gepasseerd :D In één potje 15 jaar ouder worden... het kan heb ik zojuist geleerd. Uiteraard weer een KotH potje waar je 0-2 achter komt, terugkrabbelt en op 99/99 in overtime moet winnen... maar het is tenminste wel in stijl! Gelijk stoppen met spelen natuurlijk.. kan ik in ieder geval genieten van het glimmende icoontje voor 5 dagen :P

[afbeelding]
Gratz!! Ik zit nog steeds in diamond hell haha!

Overigens, de nickname Yinx84 komt me bekend voor. Volgens mij ooit op BF4 battlelog omgeving Zaandam? xD

Edit: Haha ja! Inclusief avatar, wat grappig. Ik keek weleens op die leaderboards en we zaten altijd redelijk dicht bij elkaar wat stats en rankings betreft =)

[ Voor 9% gewijzigd door Fontini op 13-08-2017 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Fontini schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:31:
[...]

Gratz!! Ik zit nog steeds in diamond hell haha!

Overigens, de nickname Yinx84 komt me bekend voor. Volgens mij ooit op BF4 battlelog omgeving Zaandam? xD

Edit: Haha ja! Inclusief avatar, wat grappig. Ik keek weleens op die leaderboards en we zaten altijd redelijk dicht bij elkaar wat stats en rankings betreft =)
Dat was/ben ik idd! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Die export functie van overwatch is wel vet, en mensen die op een zarya shield schieten ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Ladies and Gentleman, I've got him!

Holy shit wat een gruwelijk potje, heb het gevoel dat we het 2de punt wel 15min aan het contesten waren, maar ergens halverwege m'n zen trophy gehaald! Moet eerlijk zeggen dat ik 3sec hierna gelijk dood ging omdat ik de controller uit mn handen liet vallen _O-
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/inod5CS.jpg

Nu alleen the floor is lava en the path is closed nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
B.Lensen schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:58:

Holy shit wat een gruwelijk potje, heb het gevoel dat we het 2de punt wel 15min aan het contesten waren, maar ergens halverwege m'n zen trophy gehaald! Moet eerlijk zeggen dat ik 3sec hierna gelijk dood ging omdat ik de controller uit mn handen liet vallen _O-
[afbeelding]

Nice!! congratz! die moet ik nog :( die andere 2 die je noemt heb ik gehaald door de tegenstander lief te vragen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

looyenss schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:59:
[...]

Nice!! congratz! die moet ik nog :( die andere 2 die je noemt heb ik gehaald door de tegenstander lief te vragen :-)
ik ga komende week voor floor is lava, ff in een custom match oefenen op illios en lijan tower. Je schijnt alleen te wall riden als de kill daadwerkelijk toegekend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

B.Lensen schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:04:
[...]

ik ga komende week voor floor is lava, ff in een custom match oefenen op illios en lijan tower. Je schijnt alleen te wall riden als de kill daadwerkelijk toegekend wordt.
Deze moet ik ook nog steeds, bijna onmogelijk om zonder hulp te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die achievements ook maar eens gaan proberen. Eens een lijstje maken en gaan in QP. Vind dat als extra ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

B.Lensen schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:58:

[afbeelding]

Lekker hoor. Ik ben niet zo'n completionist. Die achievements komen bij mij vaak gewoon plotseling tevoorschijn.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Vanavond maar eens proberen om master te halen @ Lucio Ball. Is een stuk makkelijk een matig team te carry-en dan in regular competitive. Zodoende al vrij eenvoudig van 2700 naar 3400 kunnen klimmen :O

Heb nu al zeker 50-60 competitive matches gespeeld en alleen 1 thrower tegengekomen (al na het eerste tegendoelpunt! 8)7) , dus dat is erg positief. Is bij regular competitive vele malen erger, althans in mijn ervaring.

Wel jammer dat de hit detection nog steeds niet 100% accuraat is (lichtelijk verbeterd t.o.v. vorig jaar vermoed ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

8GUS schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:21:
[...]

Lekker hoor. Ik ben niet zo'n completionist. Die achievements komen bij mij vaak gewoon plotseling tevoorschijn.
Ik heb ook teveel GTA, Assassin's Creed, Uncharted gespeeld. Ik moet en zal 100% halen. Moet eerlijk zeggen dat er bij deze gewoon erg veel geluk komt kijken, de andere achievements zijn gewoon do-able, deze is echt schier onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:14
welke nieuwe skins kopen jullie allemaal?
Proberen jullie ze eerst uit een box te krijgen? lukt het dan niet ... dan kopen?
en tot wanneer zijn de skins beschikbaar om tte kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Aggressor schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:04:
welke nieuwe skins kopen jullie allemaal?
Proberen jullie ze eerst uit een box te krijgen? lukt het dan niet ... dan kopen?
en tot wanneer zijn de skins beschikbaar om tte kopen?
Kreeg vrij vlot Widow/Junkrat/Mcree en nog wat skins van vorig jaar. Geld wil niet meer tikken op moment heb nu 1200 gold ongeveer. en dat wil niet stapelen. Gezien je bijna geen dupes meer krijgt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Psyonara schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:13:
[...]

Kreeg vrij vlot Widow/Junkrat/Mcree en nog wat skins van vorig jaar. Geld wil niet meer tikken op moment heb nu 1200 gold ongeveer. en dat wil niet stapelen. Gezien je bijna geen dupes meer krijgt. :(
Ik heb alleen nog de Mercy Zwitserland skin van vorig jaar gehad uit +/- 10 lootboxes.
Ik wil zeker de Soldier en McRee skin

Pagina: 1 ... 16 ... 38 Laatste